Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. okt. 31. 12h:06' EZ A 575. JÁTÉKHETED, 572. FORDULÓD 576. játékheted kezdete: nov. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3957 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 12. varázslatot a 127. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod az 59. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: | használod az 1534. tárgyat |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 60 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő testét. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Brod buzogányát. Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát a másikra rontasz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a quwarg királynő torát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1256 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 63. varázslatot |
* 6. KP: | használod az 1167. tárgyat |
kpb 7 | kezd. parancs berakása: 7 |
kf 466 441 560 | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 441. tárggyal az 560. tárgyat |
h 1271 135 | használod az 1271. tárgyat |
kf 1227 1 | kézbeveszed/felveszed az 1227. tárgyat a jobb kezedbe |
ff 1227 1227 523 | felt. fegyverváltás: 1227 1227 523 |
ffk 95 130 120 | felt.fv.kozkázata: 95 130 120 |
le 1171 812 | leveszed/lerakod az 1171. tárgyat a 812. tárgyat |
kf 1537 834 458 | kézbeveszed/felveszed az 1537. tárgyat a 834. tárggyal a 458. tárgyat |
kf 518 533 865 | kézbeveszed/felveszed az 518. tárgyat az 533. tárggyal a 865. tárgyat |
kf 477 1638 742 | kézbeveszed/felveszed a 477. tárgyat az 1638. tárggyal a 742. tárgyat |
h 201 | használod a 201. tárgyat |
be 710 126 147 | bemész a 710. épületbe |
pbe 2000 | beraksz a bankba 2000 aranyat |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 102 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 2 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő torát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Energialándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 259 életpontot sebeztél. Ezüsttőrrel megbököd a quwarg királynő torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1256 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 441, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [144,63] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg parafenomén került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tükörpajzs varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 114 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! És igen, sikerült neki! Egy ezüstdarab tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Vad csatakiáltással, felemelve az energialándzsát ellenfeledre támadsz. Energialándzsával jól megszúrod a quwarg parafenomén jobb oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiacsóva. 254 életpontot sebeztél. Ezüsttőrrel eltalálod a quwarg parafenomén fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 49 életpontot vesztettél. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2022 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 449, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
(Továbbmész...) [144,64] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hmm, csak egy norpadolótika. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 116 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a norpadolótika jobb első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Meglengetve az energialándzsát a másikra rontasz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd a norpadolótika bal középső lábát. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 130 életpontot sebeztél. Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápjaival a norpadolótika lecsap a bal karodra. (8 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A norpadolótika fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A norpadolótika összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2258 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 447, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}
im 0 5 | imádkozol |
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [146,64] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy.
(Továbbmész...) [147,63] A terep változik: ismét síkságon vagy. Észreveszel egy amniosz-fát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kifaggatod a lányt a betegségről és tüneteiről. Nem okoz gondot felismerni a kórt, ismered a gyógyszerét is. Hosszabb kutakodással rálelsz a megfelelő füvekre. A lány hálálkodik, és már szalad is családjához. Jó érzéssel a szívedben mész tovább. (+4 jóság.)
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy magger. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tükörpajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 106 életpontot sebeztél. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a magger testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Energialándzsával tökéletesen perforálod a magger testét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Távolról energiacsóva varázslatot lősz a másikra. 277 életpontot sebeztél. Ezüsttőrrel megérinted a magger testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2086 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 541, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tükörpajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 26 életpontot sebeztél. Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 18 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Elszántan ellenfeledre rontasz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd a darázsfelhő nagyját. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Egy energiacsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 25 életpontot sebeztél. Ezüsttőrrel jól megszurkálod a darázsfelhő nagyját. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (16 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 20 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Energialándzsával épp hogy megszúrod a darázsfelhő feléd eső részét. Kritikus ütés! (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy energiacsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 26 életpontot sebeztél. Ezüsttőrrel kicsit megsebzed a darázsfelhő nagyját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A darázsfelhő hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (16 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 18 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A darázsfelhő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 darázsfarok. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 darázsszárnyat. 2106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 144, gyógyulás: 0, összesen: -144 ÉP}
(Továbbmész...) [149,62] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy.
(Továbbmész...) [150,62] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Elrakod a távcsövet.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
bpb 5 | bef. parancs berakása: 5 |
kf 531 453 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 453. tárggyal |
* 1. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 39 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 39 pontért |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 139 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve az energialándzsát ellenfeledre ugrasz. Energialándzsával több döféssel felnyársalod a kultúrmasztodon bal oldalát. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiacsóva. 258 életpontot sebeztél. Ezüsttőrrel kicsit megsebzed a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 28 kaját. 2397 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 639, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
DARAMOULA PÁLCÁJA (950. TÁRGY) Lord Daramoula pálcája egy tíz arasz hosszú, nem túl vastag bot, melynek keménysége az adamantitéval vetekedik. Ahhoz, hogy minden tulajdonságát a messzemenőkig ki tudd használni, smaragdvámpírnak kellene lenned, vagy legalábbis jó volna, ha a vérmágia minden formuláját ismernéd, de erre valljuk be: semmi esély. Így Lord Daramoula pálcája a kezedben csupán egy 5D8-at sebző mágikus ütőfegyvernek bizonyul, amely a vele való támadáskor nekromanta csókja varázslatot lő. Ezenkívül, a halál alapú támadások ellen +20 mentődobást ad. A pálca használatának feltétele a 35. szintű ütőfegyver szakértelem. |
SHENGOROTH KARMA (1520. TÁRGY) Shengoroth jobb első lábának középső "ujja" irreálisan nagyra nőtt, ráadásul feketébb is a többinél. Nem beszélve arról, hogy a vén dög rúnákat karcolt rá. Talán épp ebben az apró testrészben koncentrálódik Shengoroth összes mágikus hatalma? Kézbefogva rájössz, hogy tökéletes fegyver válhat belőle, a karom kiváló egyensúlyban van, a vége is pont ideális markolatnak (keresztvasa viszont sajnos nincs), belső éle pedig borotvaéles. Picit talán szokatlan a görbülete, olyan, mintha egy kasza pengéjével harcolnál. 35-ös vágófegyver szakértelemmel mégis tökéletesen tudod uralni ezt a 6D7 sebzésű fegyvert, amely minden harci körben nekromanta csókját lő, valamint a rád lőtt sav alapú varázslatok sebzését felezi. |
CSATAREMÁK (694. SZÖRNY) A csataremák a szutykos remák távoli rokona. A távoli szó elég találó, mivel mindkét lényt mágiával hozták létre. A csataremák egész életében kötődik gazdájához, többnyire varkaudarok használják hátasállatként. Lábak helyett hatalmas csápokon mozog, de a szutykos remákkal ellentétben a csataremák a földön csúszik, nem pedig a levegőben levitál. Rendkívüli pszionikus energiák birtokosa, így azonnal megérzi, ha idegen tudat tartózkodik a közelben. Emiatt elbújni nem lehet előle, még BA paranccsal sem. Ha harcra kerül a sor, jobb ha már a harc elején nyakadba szeded a lábad. A csataremák 12 csápjával és a bénító méreggel, amit az ütéseivel a testedbe juttat, nagyon hamar mozgásképtelenné tesz bármely nagytestű élőlényt, de mozgékonyságának hála a kisebb termetű humanoidokkal is könnyűszerrel elbánik. Sajnálatos módon a csataremáknak is megvan az a kellemetlen képessége, hogy halála előtti pillanatban elteleportál egy biztonságosabb helyre, ahol regenerálódhat (állítólag láttak már olyan kalandozót, aki képes volt véglegesen legyőzni egy ilyen lényt, de a titkát a sírba vitte magával, amikor a feldühödött varkaudarok - a csataremák gazdái - apró darabokra szaggatták). |
BO'ADHUN NYÍLPUSKA (930. TÁRGY) Sokáig töprengsz azon, mire is lehetne a csillagbozótoson található különös ágakat, a csillagbotokat felhasználni... Mint a villámcsapás, úgy ér a felismerés: az ütőfegyverként való felhasználáshoz túl sérülékeny ugyan, de egy lőfegyverből kilőve mégiscsak sokat lehetne vele sebezni. Sajnos nem te vagy az első, aki erre rájött, a bo'adhun barbárok nyílpuskái pont a csillagbotot használták lövedékként. Épp ezért ezt a távolsági fegyvert róluk nevezték el, nem rólad. És mi az elkészítés módja? Először is fogj két vaskos faágat, mely a nyílpuska alapját alkotja (ehhez erdős vagy bozótos területen kell állnod az elkészítéskor). Csiszold simára őket 2 darab smirglilevéllel. Ha ez megvan, szúrj át két skorpiókarmot a keresztfa végén, amire utána már rá tudod akasztani a két összecsavart magszimbelet. Még egy skorpiókarmot szúrj a nyél végére, hogy a húrt meg lehessen akasztani. Ha ennyi elég volna, talán a rég feltalált íjat is használhatnád a csillagbot kilövésére, csakhogy rendkívüli módon vigyázni kell, nehogy a lövedék idő előtt széjjelszórja halálos spóráit. A legkisebb zötykölődés, melyet a közönséges lőfegyverek okoznak a lövedék kilövése során, a lövész vesztét okozhatja. A bo'adhunok a következőre jöttek rá: a nyílpuska nyelén vájt mélyedést cápazsírral kell feltölteni, így el lehet kerülni a csillagbot kilövésével járó katasztrófa kockázatát. A fegyver veszélyessége miatt az elkészítéshez a tesztelés is hozzátartozik, amihez 3 darab csillagbot szükségeltetik (ezek már ekkor tönkremennek). A hozzávalók tehát: bozótos vagy erdős terep, 2 smirglilevél, 3 skorpiókarom, 2 magszimbél, 1 cápazsír, 3 csillagbot és 50 TVP. Az első tesztlövések sajnos azt mutatják, a csillagbot alapjában véve túl sérülékeny a lövedékként való alkalmazáshoz. De talán könnyen át lehetne alakítani, hogy kiküszöböld ezt a rossz tulajdonságát... |
RAIA CSATASZOKNYÁJA (1537. TÁRGY) Raia szent lovagjainak alapfelszerelése a csataszoknya. E tárgy mithril láncszemekből összefűzött, éjkornisbőr övvel felcsatolható, a combot és a térdet is kiválóan védő, nadrágként KFelhető páncéldarab. A szoknya Raia személyes áldásának köszönhetően viselőjének védettségéhez 5-t, teológiájához 12-t ad, valamint energia alapú varázslatai szintenként eggyel többet sebeznek. Ahhoz, hogy ezt a páncélruha darabot felcsatolhasd, legalább 30. tapasztalati szintűnek és jó jellemű kalandozónak kell lenned. |
ANGOLNA SZÁLKA (1465. TÁRGY) Ha sikerül megölnöd egy neidin angolnát, ne feledkezz meg kivágni a fejéhez legközelebb található taréj-szálkáját, mert ez nem ám csak egy közönséges halcsont! Ha erősen megmarkolod, és hagyod, hogy a testedből erőt merítsen, képes lesz fitogtatni az angolna energiagerjesztő hatalmát. A szálkát szúrófegyverként akár bal kézbe is KF-elheted. A sebzése 7D10, és minden körben egy villámvarázslatot lő az ellenfeledre. Sajnos eléggé törékeny, így nem túl tartós, ráadásul a felhasznált energiát is belőled nyeri, ezért ha varázsol, te is sebződni fogsz. Forgatásához minimum 30-as szúrófegyver szakértelem szükséges. |
VÁMPÍRÖLŐ (951. TÁRGY) A vámpírölőt árnytündér lények kovácsolták, még a régen múlt időkben, amikor Leah az első teremtményeit küldte át az anyagi létsíkra, az itt élő átkozott teremtményeket elpusztítására. A mágikus szúrófegyverből nem sok készült, és sok el is veszett a túlvilág szörnyivel vívott háborúban, így jól becsüld meg, ha ilyenhez jutsz. Sebzése 6D10, élőholtak ellen pedig +8 sebzést ad. Ennek a fegyvernek a használatára +6 támadást kapsz, és teljes immunitást ad a szörnyek által okozott szintszívásra. Ezenkívül a harc során a vámpírölőből kiröppenő nekromanta csókja varázslatok is a te oldaladon állnak. Használatához minimum 35. szintű szúrófegyver szakértelem szükséges. |
ENERGIALÁNDZSA (1227. TÁRGY) A fattylordok kedvenc fegyvere az energialándzsa, mellyel félelemben és igában tarthatják az alattvalóikként kezelt Chara-din fattyakat. A hosszú lándzsa, végén néhány szikrázó tüskével elég elrettentőnek is tűnik az amúgy semmitől sem rettegő káoszlények számára. Sebzése csekély 1d4+6, viszont használata során még egy energia alapú varázslattal is "megörvendezteti" áldozatait. Csakis azok vehetik a kezükbe, akiknek szúrófegyver szakértelme már elérte a 28-as szintet. A fegyver mágikus sebzésű, használata +5 védettséggel is jár. |
NATHARION GÖMB (865. TÁRGY) Ez a színarany gömb a hozzá tartozó vékony aranylánccal nyakba akasztható. Az Esthar császárság virágzásának idején ezt az apró ékszert használták jegygyűrű gyanánt, ha egy nő ilyet viselt, mindenki tisztában volt vele, hogy komoly hódolója van. Természetesen készítőik a natharion gömböket is felruházták mágikus tulajdonságokkal, ha ezt viseled egészséged hattal, védettséged kettővel, max. ÉP-d negyvennel nő. |
DÍSZES FEGYVERTOK (1638. TÁRGY) A ryuku szamurájok közismerten igen precíz harcosok. Szigorú szabályok szerint élik az életük, és ez a rendszeretet természetesen kiterjed a felszerelésükre is. Biztos nem láttál még zilált külsejű, netán piszkos ruhájú, csorba fegyverű szamurájt, és ez nem a véletlen műve. Ugyanis ők legalább annyit törődnek a külső megjelenésükkel, és a fegyvereik rendben tartásával, mint a lelki békéjük ápolásával, vagy a harctudásuk csiszolgatásával. A fegyvertok is egy a szamurájok féltve őrzött titkai közül. Ez a különleges szövetből, bőrből, fából, és nemesfém pántokból készített alkalmasság - hála a rengeteg csatnak, és kapocsnak -, gyakorlatilag bármilyen fegyver befogadására és tárolására felhasználható. Amellett, hogy igen praktikus, a fegyvered is nagyobb biztonságban van, hisz a tok megóvja azt az időjárás viszontagságaitól, a rozsdától, a portól, és minden más ártalmas hatástól. [A játék nyelvére lefordítva ez annyit jelent, hogy ha egy "törékeny" fegyvered a harc folyamán tönkremenne (mint pl. a csontpálca esetében), a fegyvertok viselésekor 80% eséllyel ez mégsem következik be. Emellett +1 támadást is kapsz, hiszen könyebben elő tudod kapni a fegyveredet. A fegyvertokot az övedre csatolhatod, de ez nem veszi el a helyet más övcsatok elől.] |
NATHARION AMULETT (742. TÁRGY) Az Esthar császárság fénykorában hatalmas mennyiségű varázstárgy készült a rakshallion udvarában. A kitüntetett rítusvezető papok teljes natharion öltözékben pompáztak, amely különleges képességekkel ruházta fel őket. Az amulett a kollekció egyik legszerényebb darabja, az erőn kívül minden tulajdonságodra és a védettségedre +3-at ad, a max. ÉP-t viszont 20-szal csökkenti. Vigyázz, nehogy a natharion amulettet úgy vedd fel, hogy 20 vagy kevesebb életpontod van! Viseletéhez minimum 25. szintűnek kell lenned. |
Erő: | 78 (80) | Szint: | 28 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 60 (67) | Támadás: | 38 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 43 kg |
Ügyesség: | 63 (70) | Védekezés: | 102 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 165/172 év |
Egészség: | 60 (73) | Életpont: | 489/217 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 70 (79) | Varázspont: | 1033/315 | Pénz: | 504 arany | Kép. pont: | 23 |
Tudatpont: | 23/21 | Pszi pont: | 246/419 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 63 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/63 | ökölvívás: | 5/36 | szúrófegyverek: | 30/41 (+11%) |
vágófegyverek: | 22/0 | ütőfegyverek: | 23/3 (+1%) | lőfegyverek: | 29/28 (+3%) |
dobófegyverek: | 8/84 |
Feltételes fegyverváltás: energialándzsa (#1227) (95%) << energialándzsa (#1227) (130%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tünde nyíl (#554) (11 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/7 | 2. nyomkövetés: | 151/20 (+12%) | 3. mászás: | 13/99 |
4. csapdakészítés: | 28/29 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 16/80 | 6. gyógyítás: | 80/8 (+23%) |
7. titkosírás: | 14/8 | 8. felderítés: | 37/39 (+11%) | 9. szörnyidomítás: | 9/38 |
10. teológia: | 87/22 (+817%) | 11. taumaturgia: | 61/19 (+1810%) | 12. szerencsejáték: | 8/41 |
13. versengés: | 13/69 | 14. harcművészetek: | 7/66 | 15. zene: | 129/51 (+34%) |
16. szörnyismeret: | 14/66 | 17. pszi: | 30/67 (+4%) | 18. zárnyitás: | 13/15 |
19. vadászat: | 17/26 | 20. vitalitás: | 4/20 | 21. bányászat: | 39/64 (+1%) |
22. úszás: | 24/17 | 23. főzés: | 19/54 | 24. csapatmunka: | 4/97 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 10 alkalommal) |
segítesz max. 100 TVP-ért |
kutatsz max. 70 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
halálmadár (#351), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), degradátor (#210), ongóliant (#159), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), nyuhaj karbin (#110), kaszabolósáska (#83), quwarg ősmágus (#302) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
kisebb quwarg isten (#213), Kripta Gitta (#3454), szutykos remák (#191), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) | láthatatlanság (#76) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
tűzeső (#61), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), energiafolyam (#136), tisztítótűz (#44) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | élőholt mirg (#135) | lángcsóva (#31) | >> | fagymágus (#650) | |
energiafolyam (#136) | >> | Zinthurg (#180) | energiafolyam (#136) | >> | Tguarkhan (#212) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
3.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1963 | arany (#50) | 1 | aranypikkely (#415) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
4 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | gyíkfű (#201) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | |||
14 | víz (#27) | 1 | sötét tekercs (#535) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | darázsfarok (#654) | 3 | darázsszárny (#652) | 28 | kaja (#2) | |||
2 | mandibulapenge (#125) | 1 | pular kristály (#239) | 10 | ugh méreg (#166) |