Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. júl. 21. 9h:20' EZ A 749. JÁTÉKHETED, 571. FORDULÓD 750. játékheted kezdete: júl. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5661 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 69. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 188. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 86. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 211. varázslatot a 182. varázslatot |
* 5. KP: | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 6. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat |
* 8. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1101. tárgyat a 745. tárgyat |
* 9. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 10. KP: | kiveszel a bankból a 886. tárgyat |
v 21 30 | elmormolod a 21. varázslatot |
vv 209 | elmormolod a 209. varázslatot |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Meglengetve a Démonölőt ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Démonölővel többször mélyen végigmetszed az aranyfecske csillogó testét. (5 támadással 524 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Transzformálsz! (+52 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod az aranyfecske farkát. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) A fényaura 14 ép-t sebez. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstshuriken felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 71 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a Démonölőt, szereztél 94 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 659, sebződés: 82, gyógyulás: 132, összesen: +50 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 530 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Marokra fogva a Démonölőt ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Démonölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a selyemszárnyas jobb vállát. (5 támadással 516 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Transzformálsz! (+51 varázspont.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A selyemszárnyas hatalmas karmait arcodba vájja. (2 támadástól 432 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 69 életpontot vesztettél. Démonölővel végigvagdosod a selyemszárnyas bal karját. (5 támadással 483 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Transzformálsz! (+48 varázspont.) Fényaurád 13 sebzést okoz. Többször beletép húsodba a selyemszárnyas. (2 támadástól 444 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 70 életpontot vesztettél. {FM:} Démonölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a selyemszárnyas bal szárnyát. (5 támadással 517 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Transzformálsz! (+51 varázspont.) A fényaura 9 ép-t sebez. A selyemszárnyas csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 408 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 72 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2078, sebződés: 1495, gyógyulás: 309, összesen: -1186 ÉP}
(Továbbmész...) [292,19] A dombság átmegy hegységbe. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Elenios oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy vadászskorpió. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 397 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Elszántan ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vadászskorpió testét. (9 támadással 984 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+197 életerő). Transzformálsz! (+98 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd a vadászskorpió jobb oldalát. (5 támadással 298 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. A vadászskorpió egy merész támadás-sorozattal elsöpör: ollója félig felaprítja a jobb karodat! (2 támadástól 600 életpontot vesztesz.) Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször eltalálod a vadászskorpió jobb első lábát. (6 támadással 684 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+137 életerő). Transzformálsz! (+68 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod a vadászskorpió fejét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Fényaurád 12 sebzést okoz. A vadászskorpió egy merész támadás-sorozattal elsöpör: ollója félig felaprítja a jobb karodat! (2 támadástól 598 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A vadászskorpió szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 skorpiókarmot. 20510 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-68 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött.
{Csatastatisztika; sebzés: 2450, sebződés: 1198, gyógyulás: 413, összesen: -785 ÉP}
(Továbbmész...) [292,18] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Utad során felfedezel egy krómkaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (183,31)-> 3 arany, -2 ÉP] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy raskhiir szellem lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 477 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pajzszúzás varázslatot lő rád. 229 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí energiák mesterfokú alkalmazása lehetővé tesz számodra egy Élet-Halál Érintést. Ököllel néhányszor megcsapod a raskhiir szellem testét. (7 támadással 789 életpontot sebezve.) Te 98 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+158 életerő). Transzformálsz! (+78 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel többször eltalálod a raskhiir szellem bal oldalát. (5 támadással 604 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Transzformálsz! (+60 varázspont.) Fényaurád 8 sebzést okoz. A raskhiir szellem fegyverforgatói fölénye nyilvánvaló: vágások sorozata zúdul válladra és nyakadra. (4 támadástól 445 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-10 pszi pont.) (-2 TU.) Egy különösen bonyolult manőverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel többször eltalálod a raskhiir szellem bal karját. (7 támadással 786 életpontot sebezve.) Te 98 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+158 életerő). Transzformálsz! (+77 varázspont.) Ököllel súrolod a raskhiir szellem jobb lábát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. A raskhiir szellem támadásai összeszabdalják a lábaidat! (4 támadástól 463 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-17 pszi pont.) (-3 TU.) A raskhiir szellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
23391 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2739, sebződés: 1137, gyógyulás: 650, összesen: -487 ÉP}
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 4 | imádkozol |
h 697 1800 | használod a 697. tárgyat |
m 1 1 4 | mozogsz északkeletre, északkeletre, délre |
Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Megmarkolva a Démonölőt ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {HD:} Démonölővel egy irtózatos ütéssel felvágod a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Megelőző ütés! Ököllel kegyetlenül megütöd a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A fényaura 5 ép-t sebez. A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A kőkorszaki szaki szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 kőszemet. 723 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 0, gyógyulás: 44, összesen: +44 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Megmarkolva a Démonölőt ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {KCC:} Démonölővel egy hatalmas csapással felmetszed az óriáspók testét. (1 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az óriáspók egyik lábát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fényaurád 7 sebzést okoz. Csáprágó csattan csípőd közelében. Az óriáspók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 2, gyógyulás: 38, összesen: +36 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 530 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bosszúálló testét. (9 támadással 1006 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a bosszúálló fejét. (6 támadással 358 életpontot sebezve.) Fényaurád 8 sebzést okoz. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 101 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 43 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy inst.szingularitás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor megcsapod a bosszúálló szellemtestét. (3 támadással 325 életpontot sebezve.) Ököllel súrolod a bosszúálló testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Fényaurád 8 sebzést okoz. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 100 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 49 életpontot vesztettél. Egy inst.szingularitás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A bosszúálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
23284 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2295, sebződés: 293, gyógyulás: 2, összesen: -291 ÉP}
(Továbbmész...) [294,16] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kísértetvándor. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védelmezte.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. Semmi hatás! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kísértetvándor testét. (7 támadással 802 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+161 életerő). Megelőző ütés! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kísértetvándor jobb vállát. (6 támadással 720 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+145 életerő). Ellenfeled 5 pontot sebződik a fényaurától. Pengéjét vadul forgatva, a kísértetvándor újra meg újra lecsap. (2 támadástól 257 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 46 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 41 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kísértetvándor jobb hátsó lábát. (8 támadással 902 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+181 életerő). Ököllel súrolod a kísértetvándor bal első lábát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A fényaura 15 ép-t sebez. Sajnos nem sikerült a kísértetvándor minden csapását hárítanod. (2 támadástól 271 életpontot vesztesz.) Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 47 életpontot vesztettél. A kísértetvándor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
21395 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2506, sebződés: 662, gyógyulás: 504, összesen: -158 ÉP}
(Továbbmész...) [294,17] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ezüstdarab) van!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ezüstdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy márványtornyot. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy Garmhuun familiáris. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A csata nem lesz könnyű: célpontod életpajzs varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 530 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy inst.szingularitás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Garmhuun familiáris bal oldalát. (9 támadással 989 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel párszor keményen megütöd a Garmhuun familiáris jobb lábát. (5 támadással 604 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). A Garmhuun familiáris pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 396 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor keményen megütöd a Garmhuun familiáris jobb lábát. (6 támadással 650 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel meghorzsolod a Garmhuun familiáris testét. (1 támadással 114 életpontot sebezve.) Fényaurád 11 sebzést okoz. A Garmhuun familiáris kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 407 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
23700 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2904, sebződés: 803, gyógyulás: 2, összesen: -801 ÉP}
m 3 3 5 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délnyugatra |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a káoszdémon testét. (9 támadással 953 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+191 életerő). Ököllel párszor súrolva eltalálod a káoszdémon masszaszerű alakját. (5 támadással 295 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a káoszdémon testét. (10 támadással 1069 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+214 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a káoszdémon testét. (6 támadással 343 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Fényaurád 6 sebzést okoz. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 297 életpontot vesztettél. Egy energiaspirál varázslattal köszönt csatapartnered. 285 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2676, sebződés: 582, gyógyulás: 538, összesen: -44 ÉP}
(Továbbmész...) [296,19] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Ezek Ram partjai, széleit az óceán iszonyatos hullámai mossák. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze nyugatra látsz egy Dornodon oltárt. Elteszed a látcsövet. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tengeri parduan. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 318 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny villámokat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (74 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tengeri parduan farkát. (9 támadással 963 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+193 életerő). Ököllel néhányszor súrolod a tengeri parduan redős testét. (5 támadással 293 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Fényaurád működik (16 ép-t sebezve). A tengeri parduan megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 318 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tengeri parduan világoszöld farkát. (9 támadással 954 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+191 életerő). Ököllel néhányszor épp csak megérinted a tengeri parduan redős testét. (5 támadással 292 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). A fényaura 13 ép-t sebez. A tengeri parduan megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 341 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel súrolod a tengeri parduan testét. (1 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ököllel megpöccinted a tengeri parduan redős testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Fényaurád működik (25 ép-t sebezve). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 360 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 parduanhályog. 20470 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3075, sebződés: 1093, gyógyulás: 547, összesen: -546 ÉP}
(Továbbmész...) [295,20] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Ráismersz a lényre. Egy káoszdémon. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a káoszdémon fejét. (10 támadással 1029 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+206 életerő). Megelőző ütés! Ököllel többször eltalálod a káoszdémon testét. (5 támadással 576 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). A fényaura 10 ép-t sebez. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a káoszdémon fejét. Kritikus ütés! (7 támadással 1035 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+208 életerő). Ököllel néhányszor épp csak megérinted a káoszdémon bal oldalát. (5 támadással 291 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). A fényaura 5 ép-t sebez. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 249 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 292 életpontot vesztettél. A káoszdémon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
28073 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2946, sebződés: 541, gyógyulás: 593, összesen: +52 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Semmi eredménye! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Meglengetve a Démonölőt a másikra ugrasz. {FM:} Démonölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az aranyfecske csillogó testét. (5 támadással 508 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod az aranyfecske fejét. Kritikus ütés! (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Fényaurád 10 sebzést okoz. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Az aranyfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a Démonölőt, szereztél 96 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 635, sebződés: 5, gyógyulás: 128, összesen: +123 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 318 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (87 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel néhányszor megcsapod a tengeri parduan redős testét. Kritikus ütés! (7 támadással 764 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+153 életerő). Ököllel párszor súrolva eltalálod a tengeri parduan világoszöld farkát. Kritikus ütés! (5 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). A fényaura 29 ép-t sebez. A tengeri parduan harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 341 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tengeri parduan testét. Kritikus ütés! (9 támadással 982 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+197 életerő). Ököllel gyengén megütögeted a tengeri parduan testét. Kritikus ütés! (5 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Ellenfeled 26 pontot sebződik a fényaurától. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 338 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször eltalálod a tengeri parduan farkát. Kritikus ütés! (3 támadással 321 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod a tengeri parduan testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A fényaura 16 ép-t sebez. A tengeri parduan kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 350 életpontot vesztesz.) A tengeri parduan még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 parduanhályog. 20470 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3103, sebződés: 1116, gyógyulás: 550, összesen: -566 ÉP}
szk 565 | keresed az 565. szörnyet |
bpb | bef. parancs berakása: |
v 21 30 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Semmi hatás! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Egy különösen bonyolult manőverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az aranyfecske jobb szárnyát. (7 támadással 746 életpontot sebezve.) Te 93 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+150 életerő). Megelőző ütés! Ököllel eltalálod az aranyfecske jobb oldalát. (1 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A fényaura 7 ép-t sebez. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő mászókampó felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 69 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a Démonölőt, szereztél 100 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 873, sebződés: 82, gyógyulás: 270, összesen: +188 ÉP}
ef 15 506 | energia fejlesztése 15 |
bpb | bef. parancs berakása: |
bb 886 | beraksz a bankba a 886. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a káoszdémon testét. (9 támadással 957 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+192 életerő). Megelőző ütés! Ököllel többször eltalálod a káoszdémon testét. (5 támadással 588 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 238 életpontot vesztettél. Ellenfeled energiaspirál varázslatot lő rád. 307 életpontot vesztettél. Egy különösen bonyolult manőverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel néhányszor megcsapod a káoszdémon testét. Kritikus ütés! (7 támadással 762 életpontot sebezve.) Te 95 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+153 életerő). Ököllel néhány helyen meghorzsolod a káoszdémon fejét. (5 támadással 295 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). A fényaura 3 ép-t sebez. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 241 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiaspirál varázslatot, majd rád küldi. 279 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2616, sebződés: 1065, gyógyulás: 622, összesen: -443 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 35 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 35 pontért |
SELYEMSZÁRNYAS (541. SZÖRNY) Amikor meghallod a selyemszárnyasok zuhanórepülését kísérő surranó hangot, már késő: a gyíkszerű, szárnyakkal megáldott vérszomjas lény nem fog neked kegyelmezni. Így ne is gondolj arra, hogy a BA parancs majd megóv a harctól, melynek elsőrendű célja: az életed védelme. Már a kyorg kódexek is hébe-hóba beszámoltak a levegő e különös lényeiről, az információ mennyiségéből viszont arra lehet következtetni: még a kyorgok is inkább fedezékbe húzódtak, amikor egy raj elhúzott a fejük fölött. Ha selyemszárnyassal találkozol, szinte biztos: hiába szorongatod ütőfegyvered, mire azzal támadásba lendülnél, a gyors röptű lény már a másik oldaladról készül lecsapni. |
Erő: | 83 (126) | Szint: | 51 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 81 (97) | Támadás: | 73 (82) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 82 (98) | Védekezés: | 132 (142) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 40/52 év |
Egészség: | 82 (104) | Életpont: | 1623/1329 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 83 (104) | Varázspont: | 2941/1437 | Pénz: | 562 arany | Kép. pont: | 101 |
Tudatpont: | 37/-1 | Pszi pont: | 553/126 | Halhatatlanság: | 13 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/32 | ökölvívás: | 50/59 (+7%) | szúrófegyverek: | 21/2 |
vágófegyverek: | 31/56 (+3%) | lőfegyverek: | 3/55 | dobófegyverek: | 36/98 |
Feltételes fegyverváltás: Démonölő (#625) (180%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -19.); hajító csillag (#939) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 36/72 | 2. nyomkövetés: | 139/91 | 3. lopás: | 1/24 |
4. mászás: | 33/48 (+2%) | 5. csapdakészítés: | 35/98 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 20/82 |
7. gyógyítás: | 108/85 (+20%) | 8. titkosírás: | 16/23 | 9. felderítés: | 32/62 |
10. szörnyidomítás: | 12/15 | 11. teológia: | 209/44 (+94%) | 12. taumaturgia: | 130/96 (+13%) |
13. szerencsejáték: | 10/58 | 14. versengés: | 23/69 | 15. harcművészetek: | 54/11 |
16. zene: | 14/30 | 17. szörnyismeret: | 53/5 (+18%) | 18. pszi: | *51/100 |
19. zárnyitás: | 26/32 | 20. vadászat: | 16/54 | 21. vitalitás: | 4/44 |
22. bányászat: | 44/69 (+15%) | 23. úszás: | 17/48 | 24. főzés: | 19/15 (+9%) |
25. csapatmunka: | 3/63 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 122 | |||
2. támadás bónusz: 4 | 5. varázslat sebzés: 2 | 10. vp regeneráció: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért |
készítesz hajító csillagot (#939) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 30 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 30 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 15 darabot ), mihlanil dobótőrt (#599) (max. 8 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 900 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
halálelementál (#279), bűbájlidérc (#761), átokosztó (#372), zombi mágus (#389) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), zafír sárkány (#329), öregedést okozó lények (#9095), aranyfecske (#283), Strissha (#528) (csak egyszer), tüskés gigaféreg (#256), halálmadár (#351) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
fagymágus (#650), csápos otagi (#395), semlegesek (#989), jók (#990), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), bűbájlidérc (#761), elmeszonda (#487) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +58 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +43 vp 42 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (106,21,3) | kí koncentráció (#69) |
csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) | fényaura (#211) | Symulf rúnája (#182) |
óriáserő (#53) | tárgyvédelem (#178) | tulajdonságpajzs (#26) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), puha ütés (#60), háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 26, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | massza (#217) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
háló (#186) | >> | Chara-din fattya (#236) | háló (#186) | >> | 22. szintű lényekre | |
háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | |
armageddon (#218) | >> | Sötétség Hercege (#296) | armageddon (#218) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
armageddon (#218) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | háló (#186) | >> | öregedést okozó lények (#9095) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 36. szintű lényekre | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 32. szintű lényekre | háló (#186) | >> | káoszdémon (#547) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 26, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
2.) Semmisíts meg 10 Rémet, a gonoszság megelevenedett teremtményeit! (számláló: 0) |
3.) A fény ragyogása örökkön örökké uralkodik a sötétség felett. Semmisítsd meg Dornodon avatárját! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 felderítő, 2 szabotőr, 8 harcos, 4 királynő, 1 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 14. Legjobb pontszámod: 153. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) kritikus ütés (240) tisztelet a mest. (246) a butaság ára (273) fejleszt.gyümölcse (292) harcművész iskolák (317) az élet forrása (337) földmágia (357) ököllé faragás (376) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 28 TU. szükséges még: 42 TU. kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 754 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | borkonyó bibe (#312) | 14 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 3 | ragasztó (#83) | 5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
313 | arany (#50) | 3 | ében toboz (#578) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
29 | kaja (#2) | 1 | kavadu iszák (#25) | 1 | kőszem (#304) | |||
2 | lótuszvirág (#447) | 2 | parduanhályog (#909) | 1 | skorpiókarom (#911) | |||
1 | tükör (#43) |