568. forduló, 570. forduló, Ebor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. júl. 12. 9h:30'
EZ A 748. JÁTÉKHETED, 569. FORDULÓD
749. játékheted kezdete: júl. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5661
SZÁMLA : XXXX

EBOR KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [292,9] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+5 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját. Varázserőd regenerálódik. (+1356 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+85 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy tengeri parduan nyomára bukkanj. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 917. Kapsz 2 VP-t.]

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 69. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-23 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve agybénítás II. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+13 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 902. Kapsz 6 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 900.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 188. varázslatot a 224. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+20 erő). [-68 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 898.]
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-73 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 896.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-53 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 896.]

* 3. KP: elmormolod a 86. varázslatot a 88. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-66 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 896.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 896.]

* 4. KP: elmormolod a 211. varázslatot a 182. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 894.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-55 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 892.]

* 5. KP: beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 892.]

* 6. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+17 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 890.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 890.]

* 8. KP: használod az 1269. tárgyat az 1101. tárgyat a 745. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+7 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 893. Kapsz 1 VP-t.]
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 892.]
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 891.]

* 9. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 881. Kapsz 4 VP-t.]

* 10. KP: kiveszel a bankból a 886. tárgyat
Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 881.]

kno 18 képesség-növelés 18
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 881.]

tf 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erőd. [0 pontot használtál fel, van még 881.]

ftv 186 547 felt. tám/véd. varázslat a 186. varázslatot az 547. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 881.]

v 21 30 elmormolod a 21. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 30 kaja. [-90 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 876. Kapsz 2 VP-t.]

h 1168 1 használod az 1168. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 1840 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 874.]

vv 209 elmormolod a 209. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 872.]

m 2 3 2 mozogsz keletre, délkeletre, keletre
[293,9] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Ezek Ram partjai, széleit az óceán iszonyatos hullámai mossák. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Úgy gondolod, hogy a közeledő tengeri parduan nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 318 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (93 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tengeri parduan farkát. (10 támadással 1086 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+218 életerő). Transzformálsz! (+108 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod a tengeri parduan redős testét. (6 támadással 358 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Transzformálsz! (+35 varázspont.) A fényaura 19 ép-t sebez. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 344 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tengeri parduan testét. (9 támadással 984 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+197 életerő). Transzformálsz! (+98 varázspont.) Ököllel néhányszor súrolod a tengeri parduan bal oldalát. Kritikus ütés! (3 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Fényaurád működik (27 ép-t sebezve). A tengeri parduan kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 310 életpontot vesztesz.) A tengeri parduan most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 parduanhályog (ld. enc.). 20470 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2977, sebződés: 747, gyógyulás: 529, összesen: -218 ÉP}

Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy káoszdémon lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A lény villámokat köp rád. Nincs időd félrehajolni. (270 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: íjászkence, 8 fűszertartó, 3 csillagbot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel párszor keményen megütöd a káoszdémon testét. (7 támadással 786 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+158 életerő). Transzformálsz! (+78 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod a káoszdémon testét. (6 támadással 358 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Transzformálsz! (+35 varázspont.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 118 életpontot vesztettél. Egy energiaspirál varázslatot dob rád a másik. 137 életpontot vesztettél. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a káoszdémon testét. Kritikus ütés! (9 támadással 1003 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+201 életerő). Transzformálsz! (+100 varázspont.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a káoszdémon testét. Kritikus ütés! (5 támadással 301 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 236 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiaspirál. 302 életpontot vesztettél. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször eltalálod a káoszdémon testét. (4 támadással 438 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Transzformálsz! (+43 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod a káoszdémon testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 127 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiaspirál varázslatot, majd rád küldi. 302 életpontot vesztettél.
A káoszdémon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
28073 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2972, sebződés: 1492, gyógyulás: 597, összesen: -895 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1116 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [294,10] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Lábszagú Vargánya előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy kristálypalota van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy vérszomjas karvaly. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 530 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny villámokat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (96 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vérszomjas karvaly testét. (9 támadással 990 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a vérszomjas karvaly testét. (5 támadással 304 életpontot sebezve.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Komoly sebet ejt a bal könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 187 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 52 életpontot vesztettél. Komoly sebet ejt a bal könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 186 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 72 életpontot vesztettél. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel párszor keményen megütöd a vérszomjas karvaly fejét. (7 támadással 776 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel többször eltalálod a vérszomjas karvaly bal lábát. (3 támadással 358 életpontot sebezve.) A fényaura 12 ép-t sebez. Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 197 életpontot vesztesz.) Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 188 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 72 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a Démonölőt, szereztél 3 madártollat. 20940 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2981, sebződés: 1050, gyógyulás: 2, összesen: -1048 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1046 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [295,10] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tengeri parduan közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 318 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny villámokat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (71 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tengeri parduan testét. (9 támadással 981 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+197 életerő). Transzformálsz! (+76 varázspont.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a tengeri parduan redős testét. (5 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Fényaurád működik (34 ép-t sebezve). A tengeri parduan kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 330 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tengeri parduan nyakát. (8 támadással 893 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+179 életerő). Megelőző ütés! Ököllel többször eltalálod a tengeri parduan testét. (5 támadással 602 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Ellenfeled 18 pontot sebződik a fényaurától. A tengeri parduan kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 329 életpontot vesztesz.) A tengeri parduan még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 parduanhályog. 20470 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3142, sebződés: 730, gyógyulás: 561, összesen: -169 ÉP}

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. [34 pontot használtál fel, van még 838. Kapsz 13 VP-t.]

m 3 4 6 mozogsz délkeletre, délre, nyugatra
[296,11] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy olvasztókemencét. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Elteszed a látcsövet. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tengeri parduan lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 318 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (73 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tengeri parduan redős testét. (9 támadással 974 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+195 életerő). Ököllel néhányszor épp csak megérinted a tengeri parduan nyakát. (5 támadással 304 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Fényaurád működik (29 ép-t sebezve). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 328 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tengeri parduan jobb oldalát. (9 támadással 983 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+197 életerő). Megelőző ütés! Ököllel néhányszor megcsapod a tengeri parduan redős testét. (5 támadással 604 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Fényaurád 29 sebzést okoz. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 344 életpontot vesztesz.) A tengeri parduan összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
20470 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 3241, sebződés: 745, gyógyulás: 578, összesen: -167 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss kobudera nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [296,12] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Nyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Északnyugatra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tengeri parduan. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 318 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (67 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tengeri parduan testét. (9 támadással 977 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+196 életerő). Megelőző ütés! Ököllel többször eltalálod a tengeri parduan farkát. (5 támadással 608 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Fényaurád működik (17 ép-t sebezve). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 365 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ököllel párszor keményen megütöd a tengeri parduan testét. (7 támadással 774 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+155 életerő). Ököllel gyengén megütögeted a tengeri parduan testét. (4 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Fényaurád működik (20 ép-t sebezve). A tengeri parduan harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 330 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tengeri parduan száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
20470 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2957, sebződés: 762, gyógyulás: 526, összesen: -236 ÉP}


(Továbbmész...) [295,12] A tengerpartot dombság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy krómkaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Chara-din híveié. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ilkin érc) rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délre látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy raskhiir szellem. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 477 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pajzszúzás varázslatot, majd rád küldi. 229 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a raskhiir szellem jobb oldalát. Kritikus ütés! (9 támadással 992 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+199 életerő). Megelőző ütés! Ököllel néhányszor megcsapod a raskhiir szellem testét. (5 támadással 600 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Pengéjét vadul forgatva, a raskhiir szellem újra meg újra lecsap. (4 támadástól 389 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-13 pszi pont.) (-1 TU.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször eltalálod a raskhiir szellem izmos felkarját. (6 támadással 661 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Ököllel súrolod a raskhiir szellem izmos felkarját. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fényaurád 12 sebzést okoz. Sajnos nem sikerült a raskhiir szellem minden csapását hárítanod. (4 támadástól 420 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-10 pszi pont.) (-3 TU.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
23391 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2814, sebződés: 1038, gyógyulás: 470, összesen: -568 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+902 életerő.) [72 pontot használtál fel, van még 766. Kapsz 28 VP-t.]

vv 79 167 112 elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 112. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 766.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 766.]
Beizzik a turbómágia. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-22 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+13 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 751. Kapsz 6 VP-t.]

im 0 8 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 751.]

h 697 1800 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+674 varázspont, -1349 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 751.]
(Feltételes gyógyítás:) Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetőséget. Összegyűjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenőcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+912 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 711. Kapsz 16 VP-t.]

m 3 1 8 mozogsz délkeletre, északkeletre, északra
[296,13] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vérszomjas karvaly. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 530 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (106 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel párszor keményen megütöd a vérszomjas karvaly testét. (7 támadással 793 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a vérszomjas karvaly jobb lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 306 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 202 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 61 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 200 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 70 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1638, sebződés: 639, gyógyulás: 2, összesen: -637 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külső burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+920 életerő.) A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy Raia oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [297,12] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Felismered a közeledőt. Csak egy tengeri parduan. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 318 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lény villámokat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (70 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tengeri parduan redős testét. (9 támadással 995 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+200 életerő). Ököllel gyengén megütögeted a tengeri parduan világoszöld farkát. (5 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Fényaurád működik (19 ép-t sebezve). A tengeri parduan kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 346 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tengeri parduan testét. (10 támadással 1094 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+219 életerő). Ököllel párszor megpöccinted a tengeri parduan testét. (4 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Fényaurád működik (29 ép-t sebezve). A tengeri parduan kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 320 életpontot vesztesz.) A tengeri parduan szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
20470 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2999, sebződés: 736, gyógyulás: 533, összesen: -203 ÉP}


(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Egy halálhozó lesz az ellenfeled.

Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 530 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (36 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a halálhozó bal oldalát. (6 támadással 652 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Ököllel csak érinted a halálhozó bal lábát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A fényaura 7 ép-t sebez. A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 68 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 98 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 52 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 halálhozó talizmán. 12602 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1252, sebződés: 378, gyógyulás: 148, összesen: -230 ÉP}


Épp elhaladnál egy sátor előtt, amikor egy hangra leszel figyelmes, ami téged szólít. Egy árnymanó ül nem messze tőled egy asztal mögött, kezében egy pakli kártya mutatja, hogy békés küzdelemben szeretné próbára tenni tudásod. Kedved támad a szerencsejátékhoz, úgyhogy magabiztosan közelebb lépsz. Ellenfeled közli veled, a játék 100 aranyról indul.
- Rendben - mondod, és leszámolod a pénzt az asztalra. 1. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 Tisztítótűz, 2 Kisebb quwarg istenség, 1 Influenza. Ez két pár! Az árnymanó rezzenéstelen arcáról semmit nem lehet leolvasni. Rövid tétovázás után, emeled a licitet. Ellenfeled, mintha számított volna rá, azonnal eldobja lapjait. Nyertél. 2. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 1 Sötét motyogó, 1 Garokk, 1 Kaszabolósáska, 1 Kisebb quwarg istenség, 1 Orbitális mackósajt. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó rövid tétovázás után emel a téten. Biztos vagy benne, hogy határozatlansága is csak a színjáték része lehetett, úgyhogy inkább hagyod, hogy kevesebb pénzt nyerjen, eldobod lapjaidat. 2045 tapasztalati pontot kaptál. Bánatosan állsz fel az asztaltól és továbbindulsz. Még annyi megjegyzést teszel kártyapartnerednek, hogy ezt a 50 aranyat legközelebb visszanyered tőle.

(Továbbmész...) [297,11] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Itt-ott partra sodródott hínár csúfítja el az "aranypartot". VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy káoszdémon. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Nincs időd félrehajolni. (274 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: parduanhályog, dorony duda, 2 lótuszvirág. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Egy különösen bonyolult manőverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel többször eltalálod a káoszdémon porszerű végtagjait. (7 támadással 769 életpontot sebezve.) Te 96 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+154 életerő). Ököllel néhány helyen meghorzsolod a káoszdémon testét. (5 támadással 297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Fényaurád 11 sebzést okoz. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 122 életpontot vesztettél. Távolról energiaspirál varázslatot lő rád a másik. 266 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1077, sebződés: 662, gyógyulás: 314, összesen: -348 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+953 életerő.) [124 pontot használtál fel, van még 587. Kapsz 49 VP-t.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[296,10] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Elrakod a távcsövet. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tengeri parduan. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 318 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (85 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ököllel néhányszor megcsapod a tengeri parduan redős testét. (7 támadással 779 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+156 életerő). Ököllel gyengén megütögeted a tengeri parduan redős testét. (5 támadással 305 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Fényaurád 23 sebzést okoz. A tengeri parduan kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 316 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tengeri parduan világoszöld farkát. (7 támadással 1070 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+215 életerő). Ököllel néhány helyen meghorzsolod a tengeri parduan testét. (5 támadással 305 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). A fényaura 20 ép-t sebez. A tengeri parduan kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 323 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a tengeri parduan redős testét. (2 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Ököllel megpöccinted a tengeri parduan bal oldalát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fényaurád működik (23 ép-t sebezve). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 313 életpontot vesztesz.) A tengeri parduan most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 parduanhályog. 20470 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3119, sebződés: 1037, gyógyulás: 556, összesen: -481 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 579. Kapsz 3 VP-t.]

szk 565 keresed az 565. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy tengeri parduant. [0 pontot használtál fel, van még 579.]

v 21 12 elmormolod a 21. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 12 kaja. [-36 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 574. Kapsz 2 VP-t.]

tno 5 3 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

kno 18 képesség-növelés 18
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 574.]

p 195 10 használod a 195. pszi képességet
Csak 6 Tudatpont előállításához elég pszi pontod van. Megtisztítod tudatodat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-konverzió II pszi képességet. Pszi energiáidat konvertálva, előállítottál 6 Tudatpontot. [-120 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 559. Kapsz 6 VP-t.]

ef 15 506 energia fejlesztése 15
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-11 TU.] [77 pontot használtál fel, van még 482. Kapsz 30 VP-t.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 479. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. BP: kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 479.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 479.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 203 TVP-t kell elköltened.] Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Ráismersz a lényre. Egy vérszomjas karvaly. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 530 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (103 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vérszomjas karvaly testét. Kritikus ütés! (9 támadással 997 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a vérszomjas karvaly fejét. (5 támadással 300 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 214 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 57 életpontot vesztettél. Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 203 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 68 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 1839, sebződés: 645, gyógyulás: 2, összesen: -643 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+912 életerő.) [80 pontot használtál fel, van még 399. Kapsz 32 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 151 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 359. Kapsz 16 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 99 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 319. Kapsz 16 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 47 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 279. Kapsz 16 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 239. Kapsz 16 VP-t.]

tf 1 39 fejleszted az 1. tulajdonságodat 39 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [39 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 15 VP-t.]
Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 20, 30.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a pikkelyes ptog. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Egy kaját töm magába a smaragd őrsárkány. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 710 pontot. A következő körben tehát 910 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AGYBÉNÍTÁS II. (246. PSZI TÁMADÓ KÉPESSÉG)
Az Agybénítás továbbfejlesztett változata gyakorlatilag mindenben megegyezik az eredeti képességgel, azonban sokkal hatékonyabb. Annak az esélye, hogy az ellenfél a támadást elkerüli, jóval csekélyebb, és még kevesebb pszi pontba is kerül, mindössze 15-be. További információkért lásd az Agybénítás (114. pszi támadó képesség) enciklopédiáját.

PARDUANHÁLYOG (909. TÁRGY)
Ha sikerül diadalmaskodnod egy tengeri parduan fölött, komoly és alapos munkával (illetve egy vágófegyver felhasználásával) lefejtheted az alligátorszerű ragadozó éjfekete szeméről az azt fedő hártyaréteget. Ha ez megvan, már csak a töprengés marad: mire is használhatnád a kezedben lévő parduanhályogot... Persze, amilyen nehéz volt hozzájutni, ezt a tárgyat becses kincsként fogod őrizni, és nem fogod másik kalandozónak átadni.

KARAKTERLAP

Ebor, egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera férfi vagy. Raia teljhatalmú megbízottja és jobbkeze vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 569. fordulód.

Erő: 82 (124) Szint: 51 Merészség: 8/5 Magasság: 149 cm
IQ: 81 (97) Támadás: 73 (82) Agresszió: 3 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 82 (98) Védekezés: 132 (142) Menekülés: 30 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 80 (102) Életpont: 1619/1169 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 85 (106) Varázspont: 2941/1578 Pénz: 2213 arany Kép. pont: 101
Tudatpont: 37/0 Pszi pont: 553/13 Halhatatlanság: 13 %
Eddig összesen 5748 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 211711 TP-t kaptál. Jelenleg 27660401 TP-d van. A következő szinthez még 4339599 TP szükséges. Trófeáid: entitás manifesztum, quwarg b.háborító, triklem drakolder. A 536. fordulódban 45575 arany került a bankszámládra. 53094 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 16/32 ökölvívás: 50/39 (+7%) szúrófegyverek: 21/2
vágófegyverek: 31/50 lőfegyverek: 3/37 dobófegyverek: 36/98

Feltételes fegyverváltás: Démonölő (#625) (180%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -19.); hajító csillag (#939) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 36/72 2. nyomkövetés: 139/67 (+12%) 3. lopás: 1/24
4. mászás: 33/46 5. csapdakészítés: 35/88 (+5%) 6. csapdaészlelés: 20/82
7. gyógyítás: 108/65 (+100%) 8. titkosírás: 16/23 9. felderítés: 32/62
10. szörnyidomítás: 12/15 11. teológia: 207/36 (+72%) 12. taumaturgia: 130/64 (+4%)
13. szerencsejáték: 10/45 (+10%) 14. versengés: 23/61 (+8%) 15. harcművészetek: 54/11
16. zene: 14/30 17. szörnyismeret: 52/57 (+18%) 18. pszi: *51/100 (+200%)
19. zárnyitás: 26/32 20. vadászat: 16/54 21. vitalitás: 4/29
22. bányászat: 44/54 (+3%) 23. úszás: 17/48 24. főzés: 18/97 (+9%)
25. csapatmunka: 3/63

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 98
2. támadás bónusz: 4 5. varázslat sebzés: 2 10. vp regeneráció: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 400 TVP-ért
ásol max. 50 TVP-ért
készítesz hajító csillagot (#939) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 30 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 30 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 15 darabot ), mihlanil dobótőrt (#599) (max. 8 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot, csak egyszer)
mászol max. 900 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16)
halálelementál (#279), bűbájlidérc (#761), átokosztó (#372), zombi mágus (#389) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), zafír sárkány (#329), öregedést okozó lények (#9095), aranyfecske (#283), Strissha (#528) (csak egyszer), tüskés gigaféreg (#256), halálmadár (#351)
Barátságosság (aktív: 8, max: 16)
fagymágus (#650), csápos otagi (#395), semlegesek (#989), jók (#990), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), bűbájlidérc (#761), elmeszonda (#487)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
Asylux csapdája (#233, 20 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP)
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
meditáció (#250, 0 VP) pajzszúzás (#251, 24 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP)
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) kyorg tudás (#273, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +58 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +43 vp 42 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) vámpirizáció (#1) Pörhemór köre (#205) (106,21,3) méregsemlegesítés (#14)
kí koncentráció (#69) csupasz izom (#28) esszenciavédelem 2 (#188) fényaura (#211)
Symulf rúnája (#182) óriáserő (#53) tárgyvédelem (#178) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
villámcsapás (#50), puha ütés (#60), háló (#186)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
életpajzs (#142)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 26, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
puha ütés (#60) >> massza (#217) izomernyesztés (#33) >> taalru (#249)
háló (#186) >> Chara-din fattya (#236) háló (#186) >> 22. szintű lényekre
háló (#186) >> noth szellem (#250) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) izomernyesztés (#33) >> taalru herceg (#307)
armageddon (#218) >> Sötétség Hercege (#296) armageddon (#218) >> Notermanthi báró (#323)
armageddon (#218) >> több ellenfél elleni harcban (#985) háló (#186) >> öregedést okozó lények (#9095)
bo'adhun csapás (#266) >> 36. szintű lényekre direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)
bo'adhun csapás (#266) >> lidérctűz (#457) bo'adhun csapás (#266) >> greén örvény (#443)
bo'adhun csapás (#266) >> 32. szintű lényekre háló (#186) >> káoszdémon (#547)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 26, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329) védelem tűz ellen (#38) >> rubin sárkány (#330)
fehér glóbusz (#47) >> márvány sárkány (#328) védelem sav ellen (#36) >> ében sárkány (#327)
pszi-acéltorony (#98) >> aranyfecske (#283) védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít).
2.) Semmisíts meg 10 Rémet, a gonoszság megelevenedett teremtményeit! (számláló: 0)
3.) A fény ragyogása örökkön örökké uralkodik a sötétség felett. Semmisítsd meg Dornodon avatárját!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 felderítő, 2 szabotőr, 8 harcos, 4 királynő, 1 élőholt.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 14. Legjobb pontszámod: 153.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
tisztelet a mest. (246)
a butaság ára (273)
fejleszt.gyümölcse (292)
harcművész iskolák (317)
az élet forrása (337)
földmágia (357)
ököllé faragás (376)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 28 TU. szükséges még: 42 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 928 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
90 arany (#50) 2 borkonyó bibe (#312) 3 csillagbot (#929)
1 dorony duda (#235) 8 fűszertartó (#210) 1 íjászkence (#1225)
5 isteni könnycsepp (#260) 2 lótuszvirág (#447) 1 nyílvessző (#108)
1 quwarg tojás (#360) 1 sallank karom (#128) 5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 gyöngymangó (#135) 1 halálhozó talizmán (#813) 1 ilkin érc (#232)
2 kaja (#2) 1 madártoll (#112) 2 parduanhályog (#909)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(293,9) tengeri parduanok (#565), káoszdémon (#547)
(294,10) nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), vérszomjas karvaly (#555)
(295,10) tengeri parduan (#565)
(295,12) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), 48. jellempróba, Chara-din oltár, érclelőhely, raskhiir szellem (#539)
(296,10) nekrofun (#173), tengeri parduan (#565), vérszomjas karvaly (#555)
(296,11) tengeri parduan (#565)
(296,12) tengeri parduan (#565)
(296,13) vérszomjas karvaly (#555)
(297,11) káoszdémon (#547)
(297,12) tengeri parduan (#565), halálhozó (#419)

Üzenet küldése a karakternek