Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. júl. 11. 9h:52' EZ A 747. JÁTÉKHETED, 568. FORDULÓD 748. játékheted kezdete: júl. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5661 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 69. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 86. varázslatot a 88. varázslatot a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 211. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 5. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat |
* 7. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1101. tárgyat a 745. tárgyat |
* 8. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 9. KP: | kiveszel a bankból a 886. tárgyat |
kno 18 | képesség-növelés 18 |
ef 4 506 | energia fejlesztése 4 |
v 21 30 | elmormolod a 21. varázslatot |
kpk 2 | kezd. parancs kivétele: 2 |
kpb 2 | kezd. parancs berakása: 2 |
vv 86 88 | elmormolod a 86. varázslatot a 88. varázslatot |
kpb 2 | kezd. parancs berakása: 2 |
vv 28 188 224 | elmormolod a 28. varázslatot a 188. varázslatot a 224. varázslatot |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 8 | imádkozol |
h 697 1800 | használod a 697. tárgyat |
vv 209 | elmormolod a 209. varázslatot |
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 318 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (88 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tengeri parduan világoszöld farkát. (9 támadással 967 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+194 életerő). Transzformálsz! (+96 varázspont.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a tengeri parduan jobb oldalát. Kritikus ütés! (5 támadással 307 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) A fényaura 14 ép-t sebez. A tengeri parduan kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 350 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tengeri parduan világoszöld farkát. (9 támadással 976 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+196 életerő). Transzformálsz! (+97 varázspont.) Ököllel párszor megpöccinted a tengeri parduan testét. (5 támadással 300 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Fényaurád 25 sebzést okoz. A tengeri parduan kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 318 életpontot vesztesz.) A tengeri parduan összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
20470 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2907, sebződés: 756, gyógyulás: 517, összesen: -239 ÉP}
(Továbbmész...) [271,9] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délre látsz egy márványtornyot. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Felismered a közeledőt. Csak egy vérszomjas karvaly. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 530 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny villámokat lehel! Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (92 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel néhányszor megcsapod a vérszomjas karvaly jobb lábát. (7 támadással 784 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a vérszomjas karvaly jobb lábát. (5 támadással 299 életpontot sebezve.) Fényaurád 12 sebzést okoz. Komoly sebet ejt a bal könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 190 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 53 életpontot vesztettél. Nagydarab húst csippent ki a bal válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 208 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 72 életpontot vesztettél. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas karvaly testét. (9 támadással 977 életpontot sebezve.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a vérszomjas karvaly szürke hátát. (4 támadással 237 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 210 életpontot vesztesz.) A vérszomjas karvaly belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 208 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 69 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a Démonölőt, szereztél 3 madártollat. 20940 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2848, sebződés: 1102, gyógyulás: 2, összesen: -1100 ÉP}
(Továbbmész...) [272,8] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Úgy gondolod, hogy a közeledő sérült káoszdémon nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 530 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy szerencsétlenség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Üvöltesz, ahogy az elektromosság átjárja a testedet. (248 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: 2 borkonyó bibe, csillagbot, 6 fűszertartó. Elszántan a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel néhányszor megcsapod a káoszdémon testét. (8 támadással 879 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+176 életerő). Transzformálsz! (+87 varázspont.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a káoszdémon testét. (5 támadással 298 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 130 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiaspirál varázslatot. 273 életpontot vesztettél. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a káoszdémon bal vállát. (2 támadással 306 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel csak érinted a káoszdémon bal oldalát. (1 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 256 életpontot vesztettél. Egy energiaspirál varázslatot dob rád a másik. 276 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
21055 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2149, sebződés: 1183, gyógyulás: 326, összesen: -857 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 530 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (107 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas karvaly nyakát. (8 támadással 875 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel párszor keményen megütöd a vérszomjas karvaly bal lábát. (5 támadással 590 életpontot sebezve.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 188 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 60 életpontot vesztettél. Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 217 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 69 életpontot vesztettél. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor megcsapod a vérszomjas karvaly jobb lábát. (7 támadással 768 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a vérszomjas karvaly bal vállát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Komoly sebet ejt a jobb könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 188 életpontot vesztesz.) Nagydarab húst csippent ki a bal válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 192 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 72 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 kyorg lepel (ld. enc.). Felhasználva a Démonölőt, szereztél 3 madártollat. 20940 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2845, sebződés: 1093, gyógyulás: 2, összesen: -1091 ÉP}
(Továbbmész...) [274,8] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Vajon milyen tengeri szörnyeket rejt a mélység? Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tengeri parduan lehet. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 318 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A lény villámokat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (87 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tengeri parduan testét. (10 támadással 1107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+222 életerő). Transzformálsz! (+110 varázspont.) Ököllel gyengén megütögeted a tengeri parduan fejét. (5 támadással 303 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Fényaurád működik (26 ép-t sebezve). A tengeri parduan megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 311 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tengeri parduan redős testét. (9 támadással 981 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+197 életerő). Transzformálsz! (+77 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel néhányszor megcsapod a tengeri parduan testét. Kritikus ütés! (4 támadással 484 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Fényaurád működik (26 ép-t sebezve). A tengeri parduan harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 345 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
20470 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3245, sebződés: 743, gyógyulás: 581, összesen: -162 ÉP}
(Továbbmész...) [275,8] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Ráismersz a lényre. Egy vérszomjas karvaly. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 530 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lény villámokat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (97 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas karvaly testét. (9 támadással 980 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel néhányszor megcsapod a vérszomjas karvaly jobb oldalát. (5 támadással 598 életpontot sebezve.) Fényaurád 4 sebzést okoz. A vérszomjas karvaly belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 213 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 52 életpontot vesztettél. Komoly sebet ejt a jobb könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 197 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 70 életpontot vesztettél. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor keményen megütöd a vérszomjas karvaly szürke hátát. (6 támadással 655 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel meghorzsolod a vérszomjas karvaly jobb lábát. (1 támadással 120 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Nagydarab húst csippent ki a jobb válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 202 életpontot vesztesz.) Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 206 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 69 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a Démonölőt, szereztél 3 madártollat. 20940 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2897, sebződés: 1106, gyógyulás: 2, összesen: -1104 ÉP}
v 198 296 11 | elmormolod a 198. varázslatot |
[296,11] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy olvasztókemencét. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Elrakod a távcsövet.
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 530 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Tökéletes vezetőnek bizonyulsz. (279 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: rókafarok, 8 quwarg tojás, aranyló ugarhéj, csillagbot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a káoszdémon porszerű végtagjait. (9 támadással 989 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+198 életerő). Ököllel többször eltalálod a káoszdémon fejét. (6 támadással 352 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Fényaurád 7 sebzést okoz. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 245 életpontot vesztettél. Egy energiaspirál varázslattal köszönt csatapartnered. 255 életpontot vesztettél. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a káoszdémon testét. (9 támadással 981 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+197 életerő). Ököllel csak érinted a káoszdémon jobb oldalát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fényaurád 10 sebzést okoz. Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 119 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiaspirál varázslatot. 261 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
28073 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2929, sebződés: 1159, gyógyulás: 483, összesen: -676 ÉP}
(Továbbmész...) [294,9] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Itt-ott partra sodródott hínár csúfítja el az "aranypartot". VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Csak egy vérszomjas karvaly. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 530 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (97 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször eltalálod a vérszomjas karvaly bal lábát. (7 támadással 789 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a vérszomjas karvaly szürke hátát. Kritikus ütés! (5 támadással 300 életpontot sebezve.) A fényaura 6 ép-t sebez. Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 197 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 49 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 206 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 69 életpontot vesztettél. Elmegy a kedved a harctól. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 1625, sebződés: 618, gyógyulás: 2, összesen: -616 ÉP}
(Továbbmész...) [293,9] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Egy tengeri parduan nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 318 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny villámokat lehel! Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (82 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tengeri parduan redős testét. (9 támadással 993 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+199 életerő). Ököllel néhány helyen meghorzsolod a tengeri parduan világoszöld farkát. (5 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). A fényaura 15 ép-t sebez. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 325 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel néhányszor megcsapod a tengeri parduan farkát. (7 támadással 779 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+156 életerő). Ököllel párszor megpöccinted a tengeri parduan fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 306 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). A fényaura 23 ép-t sebez. A tengeri parduan megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 335 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2733, sebződés: 742, gyógyulás: 481, összesen: -261 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 530 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Nincs időd félrehajolni. (255 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: 2 ezüstdarab, 19 pirkit, 8 quwarg tojás. Elszántan a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a káoszdémon testét. (9 támadással 983 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+197 életerő). Megelőző ütés! Ököllel többször eltalálod a káoszdémon porszerű végtagjait. (5 támadással 606 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). A fényaura 9 ép-t sebez. Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 253 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiaspirál varázslatot lő rád. 273 életpontot vesztettél. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor keményen megütöd a káoszdémon testét. (7 támadással 778 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+156 életerő). Ököllel súrolod a káoszdémon masszaszerű alakját. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fényaurád 6 sebzést okoz. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 251 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. 275 életpontot vesztettél. A káoszdémon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 arany foggyűrű (ld. enc.). 28073 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2972, sebződés: 1307, gyógyulás: 492, összesen: -815 ÉP}
szk 565 | keresed az 565. szörnyet |
v 21 12 | elmormolod a 21. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 530 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Nincs időd félrehajolni. (262 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: 9 pirkit, küklopsz szem, 2 cápazsír. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a káoszdémon porszerű végtagjait. (10 támadással 1083 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+217 életerő). Ököllel párszor súrolva eltalálod a káoszdémon masszaszerű alakját. (5 támadással 305 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Fényaurád 10 sebzést okoz. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 257 életpontot vesztettél. Egy energiaspirál varázslatot dob rád a másik. 147 életpontot vesztettél. Ököllel párszor keményen megütöd a káoszdémon testét. (8 támadással 870 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+175 életerő). Ököllel súrolod a káoszdémon testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fényaurád 8 sebzést okoz. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 253 életpontot vesztettél. Ellenfeled energiaspirál varázslatot lő rád. 294 életpontot vesztettél. A káoszdémon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
28073 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2867, sebződés: 1213, gyógyulás: 471, összesen: -742 ÉP}
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 530 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (107 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször eltalálod a vérszomjas karvaly tollas nyakát. (7 támadással 801 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel párszor keményen megütöd a vérszomjas karvaly jobb szárnyát. (5 támadással 612 életpontot sebezve.) Fényaurád 8 sebzést okoz. Komoly sebet ejt a jobb könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 196 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 57 életpontot vesztettél. Nagydarab húst csippent ki a bal válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 204 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 67 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 1951, sebződés: 631, gyógyulás: 2, összesen: -629 ÉP}
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 32 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 32 pontért |
KYORG LEPEL (770. TÁRGY) Ezt a finom selymet át- és átszövik az ezüst rúnák. Szent relikviák lefedésére szokták használni. Nyilván nemcsak a portól védenek - egyfajta mágikus csapdák is, amelyek kellemetlen meglepetést tudnak a tolvajoknak okozni. Kár, hogy te nem ismered az aktiválásához szükséges varázsszavakat. A kyorg lepel nem átadható. |
ARANY FOGGYŰRŰ (776. TÁRGY) A kyorg nemesek egyik kedvenc ékszere volt, hogy hosszú agyarukra aranygyűrűt vagy más ékszert illesztettek. Elég nagy agyaraik lehettek - neked a hüvelykujjadon is lötyög a gyűrű... |
Erő: | 81 (124) | Szint: | 51 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 81 (97) | Támadás: | 73 (82) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 82 (98) | Védekezés: | 132 (142) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 40/40 év |
Egészség: | 80 (102) | Életpont: | 1617/1619 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 82 (103) | Varázspont: | 2941/763 | Pénz: | 2303 arany | Kép. pont: | 103 |
Tudatpont: | 37/4 | Pszi pont: | 527/659 | Halhatatlanság: | 13 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/32 | ökölvívás: | 50/32 (+6%) | szúrófegyverek: | 21/2 |
vágófegyverek: | 31/50 | lőfegyverek: | 3/37 | dobófegyverek: | 36/98 |
Feltételes fegyverváltás: Démonölő (#625) (180%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -19.); hajító csillag (#939) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 36/72 | 2. nyomkövetés: | 139/55 (+20%) | 3. lopás: | 1/24 |
4. mászás: | 33/46 | 5. csapdakészítés: | 35/83 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 20/82 |
7. gyógyítás: | 107/65 | 8. titkosírás: | 16/23 | 9. felderítés: | 32/62 |
10. szörnyidomítás: | 12/15 | 11. teológia: | 206/64 (+68%) | 12. taumaturgia: | 130/60 (+8%) |
13. szerencsejáték: | 10/35 | 14. versengés: | 23/53 | 15. harcművészetek: | 54/11 |
16. zene: | 14/30 | 17. szörnyismeret: | 52/39 (+18%) | 18. pszi: | *49/100 (+95%) |
19. zárnyitás: | 26/32 | 20. vadászat: | 16/54 | 21. vitalitás: | 4/29 |
22. bányászat: | 44/51 | 23. úszás: | 17/48 | 24. főzés: | 18/88 (+9%) |
25. csapatmunka: | 3/63 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 89 | |||
2. támadás bónusz: 4 | 5. varázslat sebzés: 2 | 10. vp regeneráció: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért |
készítesz hajító csillagot (#939) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 30 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 30 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 15 darabot ), mihlanil dobótőrt (#599) (max. 8 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 900 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
halálelementál (#279), bűbájlidérc (#761), átokosztó (#372), zombi mágus (#389) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), zafír sárkány (#329), öregedést okozó lények (#9095), aranyfecske (#283), Strissha (#528) (csak egyszer), tüskés gigaféreg (#256), halálmadár (#351) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
fagymágus (#650), csápos otagi (#395), semlegesek (#989), jók (#990), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), bűbájlidérc (#761), elmeszonda (#487) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +58 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +43 vp 42 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (106,21,3) | méregsemlegesítés (#14) |
kí koncentráció (#69) | tulajdonságpajzs (#26) | fényaura (#211) | Symulf rúnája (#182) |
óriáserő (#53) | tárgyvédelem (#178) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), puha ütés (#60), háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | massza (#217) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
háló (#186) | >> | Chara-din fattya (#236) | háló (#186) | >> | 22. szintű lényekre | |
háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | |
armageddon (#218) | >> | Sötétség Hercege (#296) | armageddon (#218) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
armageddon (#218) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | háló (#186) | >> | öregedést okozó lények (#9095) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 36. szintű lényekre | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 32. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
2.) Semmisíts meg 10 Rémet, a gonoszság megelevenedett teremtményeit! (számláló: 0) |
3.) A fény ragyogása örökkön örökké uralkodik a sötétség felett. Semmisítsd meg Dornodon avatárját! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 felderítő, 2 szabotőr, 8 harcos, 4 királynő, 1 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 14. Legjobb pontszámod: 153. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) kritikus ütés (240) tisztelet a mest. (246) a butaság ára (273) fejleszt.gyümölcse (292) harcművész iskolák (317) az élet forrása (337) földmágia (357) ököllé faragás (376) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 17 TU. szükséges még: 53 TU. kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 975 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | arany (#50) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 10 | borkonyó bibe (#312) | |||
2 | cápazsír (#932) | 2 | csillagbot (#929) | 2 | ezüstdarab (#326) | |||
6 | fűszertartó (#210) | 17 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | küklopsz szem (#643) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 28 | pirkit (#153) | 17 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | 5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | arany foggyűrű (#776) | 1 | fokhagyma (#403) | 1 | kyorg lepel (#770) | |||
9 | madártoll (#112) |