567. forduló, 569. forduló, Anastasius összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. szept. 28. 9h:07'
EZ A 969. JÁTÉKHETED, 568. FORDULÓD
970. játékheted kezdete: okt. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1253
SZÁMLA : XXXX

ANASTASIUS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [196,75] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Zu'lit tarsolya termel 1 xirnox szivet. [xirnox szív ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+97 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+151 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+73 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+19 tudatpont.) A plusz TU-kat 80 TVP-re váltod.

* 1. KP: ek 275 0 0 t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 170% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 1023.]

* 2. KP: mak 1 0 0 makró 1

vv 71 211 0 elmormolod a 71. varázslatot a 211. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1021.]
Gyorsvarázsolsz! Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1019.]

v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 1019.]

vv 120 224 279 elmormolod a 120. varázslatot a 224. varázslatot a 279. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1017.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 1017.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 jégszilánk). [0 pontot használtál fel, van még 1017.]

vv 78 188 165 elmormolod a 78. varázslatot a 188. varázslatot a 165. varázslatot
Beizzik a turbómágia. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1015.]
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1013.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [2 pontot használtál fel, van még 1011.]

vv 138 443 182 elmormolod a 138. varázslatot a 443. varázslatot a 182. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1009.]
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+20 támadás). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Öregedtél 1 évet. Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1007.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1005.]

hh 841 745 0 használod a 841. tárgyat a 745. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 1004.]
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 1003.]

p 116 0 0 használod a 116. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod az elme fölénye pszi képességet. Elméd Fölénye megerősíti fenségesen vibráló mentális aurádat. [-10 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 998. Kapsz 2 VP-t.]

p 99 0 0 használod a 99. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a tudatkutatás pszi képességet. A környék pszionikus éterében lebegő tudat-lángok létezését próbálod észlelni. Sikerrel: [a koordináták hozzád képest értendők] (0, -2) Bartig de Silver, Tharr-hívő törpe férfi, a Vashegyek Nemzete KT (9122) tagja; (2, 4) Kicsit Laza, Leah-hívő alakváltó férfi, a Csontbrigád KT (9132) tagja; [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 988. Kapsz 4 VP-t.]

ek 3 5 0 t. energia kisütése: 3 5
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. Tudatcsata és ellenséges tudati képességek ellen is védelmezni fog. [-1 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 968. Kapsz 8 VP-t.]

av 10 0 0 alakváltás 10
Hozzálátsz a kicsit fájdalmas átalakuláshoz. Lábaid gyökerekké válnak, és a talajba fúródnak. Kellemes! (+3 életerő.) Már nem vagy szomjas. A gyökereid visszaváltoznak. [10 pontot használtál fel, van még 958. Kapsz 4 VP-t.]

* 3. KP: h 233 40 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+73 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 918. Kapsz 16 VP-t.]

* 4. KP: h 233 40 0 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+73 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 878. Kapsz 13 VP-t.]

* 5. KP: tps 70 0 0 TVP spórolása: 70 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 70 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [70 pontot használtál fel, van még 808.]

* 6. KP: v 209 0 0 elmormolod a 209. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a vadászat varázslatot! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 803. Kapsz 2 VP-t.]

* 7. KP: ek 531 0 0 t. energia kisütése: 531
Aktiválod a mentális roncsolást. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 793. Kapsz 4 VP-t.]

* 8. KP: gyk 28 30 0 gyakorolsz a 28. tárggyal 30 pontért
A levegőt püfölve, az ökölvívást gyakorlod. Még sokat kell gyakorolnod. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy szánalmas pondró lehet. A szörny közelebbről nem is tűnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetően hátat fordítva Neked továbbmegy.

[30 pontot használtál fel, van még 763. Kapsz 12 VP-t.]

im 0 4 imádkozol
Az oltárra helyezel 7 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+111 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 733. Kapsz 12 VP-t.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 703. Kapsz 10 VP-t.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 673.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 643.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[197,107] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Látsz egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Hoppsz, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP] A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy púdersziklát. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy kihívás tornya van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő ongóliant mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 294 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant testét. (6 támadással 313 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] és 2 gyöngymangó. 4 451 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 607, sebződés: 6, gyógyulás: 4, összesen: -2 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
[15 pontot használtál fel, van még 628. Kapsz 6 VP-t.]

mak 4 makró 4

v 198 204 107 elmormolod a 198. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

196 197 198
106
107
108
(197,107) 42. jellempróba, vaskohó (#155), oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, ongóliant (#159)

[204,107] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A területet néhol teljesen kopárra rágták a quwargok. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy kihívás tornyát. Keletre nézve látsz egy tavacskát. Délre egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy patak van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 618. Kapsz 4 VP-t.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[203,107] Síkság, továbbra is csak síkság. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő vezérfarkas nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 148 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a vezérfarkas testét. (8 támadással 421 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Marokra fogva a Fényhozót a másikra rontasz. Fényhozóval néhányszor megcsapod a vezérfarkas testét. (2 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 129 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a vezérfarkas támadó fejét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (21 életpontot sebezve). Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 25 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A mentális roncsolás 45 ép-t sebez. Karmával néhányszor a vezérfarkas megcsapja a fejedet. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A vezérfarkas többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 828 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1040, sebződés: 119, gyógyulás: 87, összesen: -32 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [202,107] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy elpusztított mákrózsa bokrot. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy szánalmas pondró közeledik. Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.

Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 nyílvesszőt. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [201,107] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A föld süppedős: alattad újabb és újabb járatokat rágtak a földbe a quwargok. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy mammutóriás. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 276 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+4 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a mammutóriás tömzsi lábát. (8 támadással 412 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Meglengetve a Fényhozót ellenfeledre rontasz. Fényhozóval többször kegyetlenül megütöd a mammutóriás testét. (6 támadással 436 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a mammutóriás jobb oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (22 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 65 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A fényaura 6 ép-t sebez. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (43 ép-t sebezve). A mammutóriás meglök agyarával. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-3 erő forduló végéig). A mammutóriás rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Összetipor lábával. 77 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a mammutóriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 mammutbőrt. [mammutbőr ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 7 963 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1298, sebződés: 127, gyógyulás: 118, összesen: -9 ÉP}

Látsz egy elpusztított gyöngymangó bokrot. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy kristálypalotát. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Cukorrépa, itt, a vadonban! Ritkaság, pedig egy kis édességre mindig szükség van. (+3 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [25 pontot használtál fel, van még 593. Kapsz 10 VP-t.]

m 5 6 7 mozogsz délnyugatra, nyugatra, északnyugatra
[200,108] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-11 életpont). Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Találsz egy Chara-din monolitját. Nocsak, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy kristálypalotát. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg parafenomén.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 285 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
3 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg ősmágus.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 25 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (5 támadással 292 életpontot sebezve.) A quwarg ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] és 4 gyöngymangó. 4 932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg anyakirálynő.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 8 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a quwarg anyakirálynő potrohát. (8 támadással 289 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Meglengetve a Fényhozót ellenfeledre ugrasz. Fényhozóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg anyakirálynő testét. (4 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a quwarg anyakirálynő fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (25 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 54 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A mentális roncsolás 35 ép-t sebez. Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (3 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 19 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 38 arany, -2 ÉP] 7 505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 709, sebződés: 33, gyógyulás: 75, összesen: +42 ÉP}

Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy quwarg kristály. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [199,108] Dombos terepre érkeztél. Előtted egy kutya méretű quwarg ugrik elő a földből, majd gyorsan eliszkol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-11 életpont). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy elpusztított krómkaktuszt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Skinhead. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ezüstdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 ezüstdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg őrparancsnok került az utadba.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 292 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a quwarg őrparancsnok egyik karját. (8 támadással 435 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a quwarg őrparancsnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 592 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 727, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy quwarg ősmágus. Ettől nincs semmi félnivalód.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus testét. (6 támadással 317 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 mocsári penke és 2 sallank karom [sallank karom ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP]. 4 932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő ősquwarg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá.

Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 269 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az ősquwarg testét. (8 támadással 410 életpontot sebezve.) Az ősquwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 19 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 38 arany, -2 ÉP] 9 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 679, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy Arsa potrohgyűrűje [Arsa potrohgyűrűje ládikóba-> (187,107)-> 360 arany, -2 ÉP]. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [198,107] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. A quwargok ciripelése itt már fülsiketítő. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy púdersziklát. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy ongóliant nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 299 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 5 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az ongóliant testét. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy fűszertartó, egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (187,107)-> 28 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 4 451 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 558, sebződés: 6, gyógyulás: 4, összesen: -2 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [29 pontot használtál fel, van még 564. Kapsz 11 VP-t.]

m 6 0 0 mozogsz nyugatra
[197,107] Amerre csak a szem ellát, dombok. A quwargok ciripelése itt már fülsiketítő. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Észreveszel egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Nini, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délre látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy kihívás tornya van. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy ongóliant. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 304 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+4 életpont). A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 278 életpontot sebezve.) Az ongóliant összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 3 gyöngymangó, egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (187,107)-> 26 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. 4 451 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 582, sebződés: 6, gyógyulás: 4, összesen: -2 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 549. Kapsz 6 VP-t.]

ek 503 196 75 t. energia kisütése: 503 196 75
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

196 197 198 199 200 201 202 203 204 205
106
107
108
109
(197,107) 42. jellempróba, vaskohó (#155), oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, ongóliant (#159)
(198,107) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Chara-din monolitja (#534), 21. jellempróba, ongóliant (#159)
(199,108) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), művészi porolit (#720), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), 42. jellempróba, érclelőhely, quwarg őrparancsnok (#677), quwarg ősmágus (#302), ősquwarg (#300)
(200,108) 47. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), quwarg parafenomén (#248), quwarg ősmágus (#302), quwarg anyakirálynő (#269)
(201,107) mammutóriás (#749), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Chara-din monolitja (#534)
(202,107) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), szánalmas pondró (#792)
(203,107) 21. jellempróba, vezérfarkas (#748)
(204,107) 43. jellempróba

[196,75] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Qusaimódó, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívői építették.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy tündérpalota (752. épület.).
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 544. Kapsz 2 VP-t.]

* 1. BP: mak 2 0 0 makró 2

tpf 70 0 0 TVP elővétele: 70 pontért
Felszabadítottunk neked 70 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 614.]

h 1534 0 0 használod az 1534. tárgyat
Használatba hozod a quwarg teleportgömböt, valahogy ösztönösen érzed, hogyan is kell. Hirtelen a környezeted megváltozik, elhomályosodik, majd újra kitisztul. Zárt helyre, egy quwarg boly belsejébe érkeztél! Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-8 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg királynő!

Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 303 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+4 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 291 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy quwarg szabotőr!

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 288 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 9 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 491 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 9, gyógyulás: 4, összesen: -5 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 varázskövet. Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [40 pontot használtál fel, van még 574. Kapsz 16 VP-t.]

h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 574.]

h 336 10 0 használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még 564. Kapsz 4 VP-t.]

h 1554 0 0 használod az 1554. tárgyat
Kigondolod, melyik dalt játszd, majd megszólaltatod a Leoneydeas ködkürtjét. A tülkölés megteszi hatását, élőholt teremtmények hada vesz körül, akik a kürt hangjára érkeztek. A többség szétszéled a szélrózsa minden irányába, csupán egyetlen árnyékfoltozó marad itt, hogy most azonnal végezzen veled! A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. [15 pontot használtál fel, van még 549. Kapsz 6 VP-t.]

* 2. BP: h 233 40 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+73 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 509. Kapsz 16 VP-t.]

* 3. BP: gyk 13 25 0 gyakorolsz a 13. tárggyal 25 pontért
Kikapcsolódásként edzel egy kicsit. Érezhetően fejlődött a jártasságod az ütőfegyverek terén. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy bűbájlidérc volt. Amikor elhal a zaj, előmászol.

[25 pontot használtál fel, van még 484. Kapsz 10 VP-t.]

* 4. BP: e 20 0 0 élelemszerzés 20 pontért
Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.) Hatalmas, tüskés bokorra emlékeztet a bozótmalac. Téged azonban nem tud átverni, a legtökéletesebb vadásztrükköt alkalmazva elejted a fehér húsú állatot. (+5 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 464. Kapsz 8 VP-t.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 424. Kapsz 16 VP-t.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kputtyintó csalán. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 267 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 3 590 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 384. Kapsz 16 VP-t.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy norpadolótika. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 295 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+4 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
3 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 344. Kapsz 16 VP-t.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy quwarg nagymester közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 311 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 3 232 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 304. Kapsz 16 VP-t.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hmm, csak egy kputtyintó csalán. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 284 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán bal oldalát. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 3 590 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 264. Kapsz 16 VP-t.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy norpadolótika. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 259 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
3 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 224. Kapsz 16 VP-t.]

tf 3 24 fejleszted a 3. tulajdonságodat 24 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [24 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 9 VP-t.]
Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 21, 26.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját fal föl a sullár. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 709 pontot. A következő körben tehát 909 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Thandarilla, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű elf nő vagy. Elenios félisten hatalmú szolgája vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 568. fordulód.

Erő: 75 (88) Szint: 50 Merészség: 7/5 Magasság: 181 cm
IQ: 74 (80) Támadás: 102 (107) Agresszió: 1 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 78 (86) Védekezés: 126 (136) Menekülés: 30 % Életkor: 50/57 év
Egészség: 74 (85) Életpont: 1128/1148 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 74 (92) Varázspont: 3299/3068 Pénz: 2414 arany Kép. pont: 36
Tudatpont: 90/87 Pszi pont: 363/1107 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 30
Eddig összesen 6808 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 84 299 TP-t kaptál. Jelenleg 21 540 171 TP-d van. A következő szinthez még 3 459 829 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, groxmati varázstudó, dűneszellem. A 560. fordulódban 34578 arany került a bankszámládra. 34923 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/88 ökölvívás: 13/17 (+5%) szúrófegyverek: 8/85
vágófegyverek: 38/41 ütőfegyverek: 34/47 (+1%) lőfegyverek: 39/36 (+2%)
dobófegyverek: 1/53

Feltételes fegyverváltás: Fényhozó (#637) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -19.); ében nyílvessző (#848) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
196,75 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 197,107
Kedvenc táborhely: 196,75
Kisebb kívánság: legutóbb 2016. évben 5. hónapban.
Legfeljebb 125 TU-t válthatsz TVP-re.
A negatív esszencia épp mithril kard fegyverre kenve.
JLKzott minoszkúpok: 60, 59, 62, 61, 64, 58

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 154 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 71/19 (+12%) 2. nyomkövetés: 110/36 (+57%) 3. mászás: 17/71
4. csapdakészítés: 36/70 (+7%) 5. csapdaészlelés: 27/54 6. gyógyítás: 66/70
7. titkosírás: 8/14 8. felderítés: 29/36 9. szörnyidomítás: 17/6
10. teológia: 114/20 (+19%) 11. taumaturgia: 144/87 (+39%) 12. szerencsejáték: 18/56
13. versengés: 19/86 14. harcművészetek: 14/15 15. zene: 367/31 (+150%)
16. szörnyismeret: 7/91 17. pszi: 36/40 (+3%) 18. zárnyitás: 12/73
19. vadászat: 42/33 (+25%) 20. vitalitás: 11/79 21. bányászat: 37/19 (+12%)
22. úszás: 11/18 23. főzés: 20/10 24. csapatmunka: 4/80

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20
10. vp regeneráció: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 27 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 4 alkalommal)
segítesz max. 10 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 6. fajúaknak a 7. fajúaknak a 8. fajúaknak
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 3 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot, csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ), ollót (#335) (max. 2 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 5 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot )
elfogod trikornist (#104) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
bolyongó lidérc (#388), átokosztó (#372), halálelementál (#279), öregedést okozó lények (#9095), armageddont lövő lények (#9099), zombi mágus (#389) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), erdei rém (#399)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
jégoszlop (#231, 24 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) pszi ragyogás (#166, 21 VP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 20 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
fürkésző szemek (#213, 25 VP) lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 50 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (171,6,2) méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) (9430,0) szürkeáll. aktiv (#71)
fényaura (#211) nagyobb agypajzs (#120) láth. észlelése (#78) esszenciavédelem 2 (#188)
esszenciavédelem (#165) harci induló (#443) Symulf rúnája (#182) hadiszerencse III (#59)
tulajdonságpajzs (#26) az elme fölénye (#116)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
4. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
jégoszlop (#231)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) nagyobb tűzlehelet (#150) >> társak oldalán harcolva (#986)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> nők (#999) védelem tűz ellen (#38) >> férfiak (#998)
védelem tűz ellen (#38) >> armageddont lövő lények (#9099) védelem tűz ellen (#38) >> quwarg tűzköpő (#678)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szeretném ellenőrizni, hogy tényleg közeledsz-e hozzám. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%!
2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!
3.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére!

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1857 (limit: 1876), pontszámod: 19 217.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 3, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 303.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 5. Legjobb pontszámod: 190.

MAKRÓID (jelenleg 5 lehet)
1. makró parancsai: vv 71 211, v 88 10, vv 120 224 279, vv 78 188 165, vv 138 443 182, hh 841 745, p 116, p 99, ek 3 5, av 10.
2. makró parancsai: tpf 70, h 1534, h 1167 1, h 336 10, h 1554.
3. makró parancsai: v 181 143 61, v 139, ve 848 10, ve 74 5, m 2, be 706, be 497 8, m 8, tpf 70.
4. makró parancsai: v 198 204 107, m 6 6 6, m 5 6 7, m 6, ek 503 196 75.
5. makró parancsai: le 366, kf 536, v 198 203 100, m 6 5 8, m 8 7 7, m 6 6 8, le 536, kf 366.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
mágikus kisülés (218)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
szórd két kézzel (397)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
manaszívás (515) OK
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
taumaturgia mentor (522) OK
pszi regeneráció II (524) OK
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) OK
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) OK
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) OK
nyakláncviselés (547) OK
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 294 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 99 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Vágófegyverek
7 kőkés (#6) 1 * mithril kard (#575) 1 * pengepajzs (#425)
Ütőfegyverek
1 Fényhozó (#637) 1 kőkalapács (#13) 1 Trákin csákánya (#367)
Vízifegyverek
1 cápaölő tőr (#480) 1 kampós acélszigony (#455)
Lőfegyverek
1 * kentaurusz íj (#1568)
Lövedékek
21 * ében nyílvessző (#848) 8 kerek kő (#19) 10 mihlanil nyíl (#597)
20 nyílvessző (#108) 31 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 fejsze (#1240)
Páncélok
1 * dalebg.kristályvért (#564) 1 krapixlon fürdőruha (#454) 2 rézpáncél (#71)
Sisakok
1≥1 * bozontfonat (#1563) 1 * lidérckorona (#531) 1 optiri agysisak (#315)
1 rubin fejék (#729) 1 Zu'lit koronája (#821)
Köpenyek
1 * őselemek köpenye (#560) 1 szirén köpenye (#820)
Vállvédők
2 * ryuku vállvédő (#1323)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 nehéz harci kesztyű (#464) 1 * sárhajító kesztyű (#846)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * Snafall jeges öve (#1716)
Nadrágok
1 * Raia csataszoknyája (#1537)
Csizmák
1 * cápabőr csizma (#832) 1 törpe bakancs (#475)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
5 mópat token (#585) 2 * óriás fülbevaló (#614) 3 roxati üvegszem (#443)
1≥1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 3, felvéve: 3+2)
1 Amélia nyaklánca (#1538) 4 gólem talizmán (#811) 5 halálhozó talizmán (#813)
2 koponya szimbólum (#139) 3 korinthai talizmán (#814) 4 * napmedál (#1567)
1 * Ovgun nyaklánca (#615) 2 ritualista amulett (#708) 1 smaragd orrkarika (#730)
1 * szem szimbólum (#142) 2 * szerencsetalizmán (#366) 3 Thargodan amulett (#536)
2 Tharr Keresztje (#287) 1 * varkaudar szimbólum (#1528) 2 vortex amulettje (#607)
1 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1≥1 Eldaran karkötője (#373) 2 * Luthius karkötője (#527) 1≥1 * obszidián karkötő (#229)
1≥1 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
10 * angyalok gyűrűje (#529) 1≥1 balkezes gyűrű (#1549) 2 Blounther gyűrűje (#1548)
1 Vlagyimir gyűrűje (#822) 1 * zafír védőgyűrű (#532)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+2)
1 * mind. ametisztje (#2207) 1 * tirik-hun medál (#2212)
Nyergek
1≥1 * trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
11 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 20 csepp tinta (#101), fér még: 90]
74 + fűszertartó (#210) [bennük 210 csepp sáfránypor (#211), fér még: 160]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
1 kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
3 mágusszelence (#1076) [üres, kapacitás: 30]
5 molluszk ház (#353) [bennük 6 korty degradátor váladék (#354), fér még: 24]
1 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 12]
7 sullár hólyag (#168) [bennük 4 csepp spiritusz (#170), fér még: 136]
7 szent kehely (#257) [bennük 70 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
2 térdeplő tülök (#1440) [bennük 1 korty életvíz (#1500), fér még: 11]
9 uzbány csőr (#169) [bennük 20≥20 csepp ugh méreg (#166), fér még: 88]
4 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 80]
20 zöld üveg (#82) [bennük 387 csepp ragasztó (#83), fér még: 13]
Eszközök, használati tárgyak
1≥1 aenouth ködkürt (#1554) 30 áldott kő (#642) 3 amul kulcs (#565)
1 aranytermő ládikó (#504) 10≥10 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 bo'adhun idol (#745) 1≥1 bronzkulcs (#76) 1 cirkuszi pergamen (#1233)
1 csontkulcs (#74) 8 + deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100)
1 erőserkentő (#1405) 1≥1 ezüst kulcs (#184) 1≥2 ezüstszelence (#1602)
5 Fairlight szütyője (#2108) 15 fenőkő (#1618) 19 fiatalság itala (#473)
1 fülemüle síp (#1576) 3 + furulya (#233) 3 fűszerkeverék (#1170)
31 gernim balzsam (#1894) 51 gyógykenőcs (#313) 9 íjászkence (#1225)
39 kaja (#2) 1 karócsapda (#163) 1≥1 kis aranykulcs (#240)
10 kis vaskulcs (#40) 4≥4 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058)
6 kristályfolyadék (#449) 2≥2 kristálygömb (#265) 25 krónika (#1725)
1 légiós hátizsák (#1560) 6 leviatán hólyag (#2182) 4 leviatángumó (#1757)
1 mágusok itala (#1610) 13 manakristály (#500) 3 márványkulcs (#245)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 5 megsemmisítő (#1540) 1 Morgan pálcája (#503)
2 Morgan szilánkja (#508) 1≥1 nagy bronzkulcs (#185) 1≥1 nagy vaskulcs (#186)
2 norgat kulcs (#471) 1 olló (#335) 9 őskristály-szilánk (#1525)
7 pszi kő (#248) 3 pszi kristály (#618) 10 + pukkanó tűcsapda (#336)
2 quwarg katalizátor (#1535) 1≥1 quwarg teleportgömb (#1534) 1≥1 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 7 roxati zárfaló (#314) 1 ryuku védőkenőcs (#1154)
12 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 smaragd kulcs (#241) 4 sötét tekercs (#535)
1 szeksztáns (#32) 41 szent jogar (#150) 1 távcső (#42)
7 + térhajlító kavics (#1539) 4 titkos teleportkő (#1387) 1 trikornis fókusz (#2169)
1 tudás gyöngye (#522) 1 üllő (#1103) 45 varázskő (#305)
4 varkaudar csésze (#841) 2 varkaudar pálinka (#1137) 1≥1 vaskulcs (#183)
1 Zu'lit tarsolya (#537)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 adamantit (#627) 110 álompor (#396) 31 borkonyó bibe (#312)
1 bunthar bőr (#733) 1 cru formázó minta (#300) 2 csalánvirág (#582)
78 csuklyavirág (#133) 3 dramoan kő (#967) 91 drótszőr (#37)
18 ében toboz (#578) 1 eknozol (#540) 10 Eldereth szilánk (#512)
40 ezüstdarab (#326) 393 fekete gyöngy (#99) 51 fokhagyma (#403)
6 főnixtoll (#563) 12 galachmit (#310) 5 grifftojás (#179)
100 gyíkfű (#201) 421 gyöngymangó (#135) 19 halcsont (#390)
1 iknegurin (#541) 27 ilkin érc (#232) 1 jégrúna-tekercs (#1575)
14 kaktuszbogyó (#429) 6 kaktusztüske (#114) 14 karbin plazma (#199)
14 kazmár gyökér (#205) 44 kék orchidea (#68) 14 kőszem (#304)
1 kreiton esszencia (#892) 18 kvazár (#244) 6 lélekesszencia (#619)
1 lótuszvirág (#447) 265 madártoll (#112) 30≥39 mákrózsa virág (#56)
1 mihlanil (#539) 3 mithril (#352) 55 mocsári penke (#148)
1 Morgan kristálya (#659) 11 móri gyümölcs (#116) 30 mutáns csont (#331)
10≥10 óndarab (#85) 27 ovimon-bogyó (#207) 131 pirkit (#153)
44 polip szívóka (#391) 74 púderkő (#119) 81 pular kristály (#239)
49 quwarg kristály (#2238) 148 quwarg tojás (#360) 38 ramit kő (#226)
2 remák szív (#264) 10≥10 rézdarab (#70) 1 sámán erszény (#650)
5 sárkánypikkely (#292) 2 sáska amulett (#668) 21 smirglilevél (#29)
11 szárnyas hernyó (#69) 1 Tiume batyuja (#660) 10≥24 tükör (#43)
1 varkaudar tekercs (#653) 20≥20 vasérc (#152)

Összsúly: 357.04 kg Megterheltség: 89%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 17 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 240 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1 biethlan kard (#1291) 1 Eldaran karkötője (#373) 4 esszenciakristály (#350)
$1 feneketlen bugyor ($570) 1 harci maszk (#1739) 1 Holtak Akarata (#1604)
1 mágusölő (#422) 14 manakristály (#500) 1 optiri agysisak (#315)
300 quwarg tojás (#360) 1 Tilnetor kardja (#474) 20 varázskő (#305)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
8 arany pikkelyvért (#456) 3 tükörpáncél (#519) 22 szent jogar (#150)
$2 fpi formázó minta ($419) 720 spiritusz (#170) 3 megsemmisítő (#1540)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
260 áldott kő (#642) $50 extra takarmány ($1360) 5 Aurgir lándzsája (#1314)
12 esszenciakristály (#350) 812 jégszilánk (#1128) 4593 tükör (#43)
268 szent jogar (#150) 26 sárkánypikkely (#292) 5 fejsze (#1240)
3 moa ravatalozó (#1328) 5 agvari manafókusz (#890) 29 mágusszelence (#1076)
2 cápafog (#833) 3 draklen csizma (#1301) 1848 őskristály-szilánk (#1525)
2140 varázskő (#305) 4127 quwarg tojás (#360) 1268 kaktuszbogyó (#429)
82 katonai kötszer (#1508) 31110 kaja (#2) 1 csodálatos nyaklánc (#1211)
2 Xanathal karkötője (#956) 6 ryuku mellvért (#689) 1 quwarg teleportgömb (#1534)
2 Durghal pörölye (#1311) 5 Horsa hagyatéka (#1337) 1 pókkarmok (#886)
605 isteni könnycsepp (#260) 1 Horsa lámpása (#1338) 2 pusztító lándzsa (#1805)
$2 feneketlen bugyor ($570) 1 tükörpáncél (#519) 325 vámpírfog (#1221)
1 pszi katalizátor (#610)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 madártoll (#112) 1 quwarg tojás (#360)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
583 arany (#50) 2 ezüstdarab (#326) 1 fekete gyöngy (#99)
1 fűszertartó (#210) 9 gyöngymangó (#135) 4 isteni könnycsepp (#260)
3 kaja (#2) 2 mocsári penke (#148) 1 quwarg kristály (#2238)
16 ragasztó (#83) 3 spiritusz (#170) 1 varázskő (#305)


Üzenet küldése a karakternek