Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. júl. 8. 9h:44' EZ A 747. JÁTÉKHETED, 567. FORDULÓD 748. játékheted kezdete: júl. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 558 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #5661 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 69. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 188. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 211. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 5. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat |
* 7. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1101. tárgyat a 745. tárgyat |
* 8. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
ef 4 506 | energia fejlesztése 4 |
v 21 30 | elmormolod a 21. varázslatot |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
v 6 10 | elmormolod a 6. varázslatot |
kpk 2 | kezd. parancs kivétele: 2 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
kb 886 | kiveszel a bankból a 886. tárgyat |
bpk 3 | bef. parancs kivétele: 3 |
kpb 2 | kezd. parancs berakása: 2 |
vv 86 88 26 | elmormolod a 86. varázslatot a 88. varázslatot a 26. varázslatot |
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 8 | imádkozol |
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 1563 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 398 életpontot vesztettél. Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. 110 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 hajító csillag. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel többször eltalálod a pszionikus entitás testét. (7 támadással 385 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Transzformálsz! (+38 varázspont.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel néhányszor megcsapod a pszionikus entitás testét. (6 támadással 328 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. 393 életpontot vesztettél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. 387 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21475 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-63 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2293, sebződés: 1288, gyógyulás: 150, összesen: -1138 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 530 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a bosszúálló testét. (6 támadással 346 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bosszúálló testét. (9 támadással 985 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a bosszúálló testét. (5 támadással 302 életpontot sebezve.) Fényaurád 11 sebzést okoz. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 94 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 47 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy inst.szingularitás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel megpöccinted a bosszúálló jobb oldalát. (1 támadással 129 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a bosszúálló jobb oldalát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Fényaurád 4 sebzést okoz. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 89 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 43 életpontot vesztettél. Egy inst.szingularitás varázslattal köszönt csatapartnered. Szörnyűség, egészség és szerencse tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23284 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; (rnd: 46) össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-63 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2365, sebződés: 273, gyógyulás: 4, összesen: -269 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 530 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod az eszement trappoló fejét. (6 támadással 347 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az eszement trappoló bal vállát. (9 támadással 997 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+200 életerő). Transzformálsz! (+99 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd az eszement trappoló vastag alkarját. (5 támadással 298 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) Fényaurád 7 sebzést okoz. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 368 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 95 életpontot vesztettél. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször eltalálod az eszement trappoló bal lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 310 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Transzformálsz! (+31 varázspont.) Ököllel gyengén megütöd az eszement trappoló bordás testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A fényaura 9 ép-t sebez. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 363 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 101 életpontot vesztettél. Az eszement trappoló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 szürke briliáns. 19614 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; (rnd: 95) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-63 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2559, sebződés: 927, gyógyulás: 342, összesen: -585 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 530 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a bosszúálló testét. (6 támadással 333 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Elszántan a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bosszúálló szellemtestét. (10 támadással 1063 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a bosszúálló testét. (4 támadással 244 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 97 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 47 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy inst.szingularitás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Véres nyál csordul ki a bosszúálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23284 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; (rnd: 99) össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-63 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2178, sebződés: 144, gyógyulás: 4, összesen: -140 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 530 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 55 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod a bosszúálló testét. Kritikus ütés! (6 támadással 390 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bosszúálló testét. (9 támadással 953 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a bosszúálló testét. (5 támadással 302 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 103 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 44 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: inst.szingularitás varázslatot lő rád. Szörnyűség, szerencse és egészség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 58 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A bosszúálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 bűvölt kristály (ld. enc.). 23284 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; (rnd: 25) össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-63 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2182, sebződés: 260, gyógyulás: 4, összesen: -256 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 530 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzvihar varázslat. 51 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a kyorg szolgasárkány bal lábát. (6 támadással 345 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (76 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Elszántan a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {FM:} Démonölővel néhányszor megcsapod a kyorg szolgasárkány testét. (5 támadással 518 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Transzformálsz! (+51 varázspont.) Fényaurád 11 sebzést okoz. A kyorg szolgasárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 377 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 61 életpontot vesztettél. {FM:} Démonölővel néhányszor megcsapod a kyorg szolgasárkány testét. (5 támadással 522 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Transzformálsz! (+52 varázspont.) Fényaurád 5 sebzést okoz. A kyorg szolgasárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 342 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 62 életpontot vesztettél. {FM:} Démonölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a kyorg szolgasárkány testét. (5 támadással 527 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Transzformálsz! (+52 varázspont.) A fényaura 9 ép-t sebez. Karmával néhányszor a kyorg szolgasárkány megcsapja a fejedet. (4 támadástól 343 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 63 életpontot vesztettél. {HD:} Démonölővel néhányszor megcsapod a kyorg szolgasárkány testét. Kritikus ütés! (3 támadással 378 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Transzformálsz! (+37 varázspont.) Fényaurád 7 sebzést okoz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 369 életpontot vesztesz.) Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 62 életpontot vesztettél.
A kyorg szolgasárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27735 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; (rnd: 59) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-63 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2852, sebződés: 1806, gyógyulás: 397, összesen: -1409 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 530 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzvihar varázslatot, majd rád küldi. 53 életpontot vesztettél. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a kyorg szolgasárkány muris pocakját. (6 támadással 343 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (61 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Démonölővel végigvagdosod a kyorg szolgasárkány bal lábát. (5 támadással 497 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) A fényaura 5 ép-t sebez. A kyorg szolgasárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 336 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 64 életpontot vesztettél. {FM:} Démonölővel megvagdalod a kyorg szolgasárkány bal lábát. (5 támadással 520 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Kegyetlen ütéseket mér rád karmával a kyorg szolgasárkány. (4 támadástól 422 életpontot vesztesz.) Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 66 életpontot vesztettél. {HD:} Démonölővel néhányszor megcsapod a kyorg szolgasárkány testét. (5 támadással 476 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Karmával néhányszor a kyorg szolgasárkány megcsapja a fejedet. (4 támadástól 369 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 69 életpontot vesztettél. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; (rnd: 27) össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-63 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2392, sebződés: 1440, gyógyulás: 307, összesen: -1133 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 530 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 2 hajító csillag. Alaposan megsorozod a bosszúálló testét. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bosszúálló testét. (8 támadással 883 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bosszúálló testét. (6 támadással 712 életpontot sebezve.) A fényaura 12 ép-t sebez. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 93 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 51 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy inst.szingularitás. Szörnyűség, egészség és szerencse tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! A bosszúálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23284 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; (rnd: 98) össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-63 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2255, sebződés: 144, gyógyulás: 4, összesen: -140 ÉP}
h 697 1800 | használod a 697. tárgyat |
m 1 6 6 | mozogsz északkeletre, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [276,8] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Dornodon oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) [275,8] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik.
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [273,8] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik.
vv 209 | elmormolod a 209. varázslatot |
m 7 4 6 | mozogsz északnyugatra, délre, nyugatra |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 530 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 2 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a káoszdémon testét. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Füstöl és szikrázik még a hajad is! (281 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: pirkit, 10 madártoll, 2 sáfránypor. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Démonölővel épp hogy megvágod a káoszdémon bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel meghorzsolod a káoszdémon testét. (1 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Fényaurád 10 sebzést okoz. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 261 életpontot vesztettél. Ellenfeled energiaspirál varázslatot lő rád. 263 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14036 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; (rnd: 79) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-63 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 902, sebződés: 805, gyógyulás: 57, összesen: -748 ÉP}
(Továbbmész...) [272,8] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy káoszdémon került az utadba. Itt csata lesz.
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 530 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 2 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a káoszdémon testét. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Tökéletes vezetőnek bizonyulsz. (269 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: 4 csillagbot, 4 ezüstdarab, sáfránypor, aranyló ugarhéj. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Felkészülsz egy Élet-Halál Érintésre. Ököllel néhányszor megcsapod a káoszdémon porszerű végtagjait. (7 támadással 764 életpontot sebezve.) Te 95 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+153 életerő). Transzformálsz! (+38 varázspont.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a káoszdémon masszaszerű alakját. Kritikus ütés! (5 támadással 304 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 250 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 259 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; (rnd: 6) össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-63 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1721, sebződés: 778, gyógyulás: 315, összesen: -463 ÉP}
(Továbbmész...) [271,8] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Hmm, csak egy vérszomjas karvaly. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 530 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (106 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas karvaly tollas nyakát. Kritikus ütés! (9 támadással 999 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel néhányszor megcsapod a vérszomjas karvaly jobb oldalát. (5 támadással 580 életpontot sebezve.) Fényaurád 14 sebzést okoz. A vérszomjas karvaly belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 203 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 43 életpontot vesztettél. Komoly sebet ejt a jobb könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 205 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 72 életpontot vesztettél. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször eltalálod a vérszomjas karvaly szürke hátát. (4 támadással 444 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a vérszomjas karvaly tollas nyakát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) A fényaura 6 ép-t sebez. Komoly sebet ejt a jobb könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 212 életpontot vesztesz.) Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 201 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 70 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a Démonölőt, szereztél 3 madártollat. 20940 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 2632, sebződés: 1112, gyógyulás: 2, összesen: -1110 ÉP}
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 530 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (99 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas karvaly jobb lábát. (9 támadással 991 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a vérszomjas karvaly tollas nyakát. (5 támadással 300 életpontot sebezve.) Fényaurád 8 sebzést okoz. A vérszomjas karvaly belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 186 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 45 életpontot vesztettél. Komoly sebet ejt a bal könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 209 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 70 életpontot vesztettél. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas karvaly testét. (8 támadással 889 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a vérszomjas karvaly testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Ellenfeled 4 pontot sebződik a fényaurától. Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 204 életpontot vesztesz.) Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 196 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 70 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a Démonölőt, szereztél 3 madártollat. 20940 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2783, sebződés: 1079, gyógyulás: 2, összesen: -1077 ÉP}
(Továbbmész...) [269,9] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Felfedeztél egy nekrofunt.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Az odabent lapuló korinthai amőba harciasan megindul feléd.
Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a korinthai amőba cuppogó masszáját. Kritikus ütés! (9 támadással 989 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+198 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod a korinthai amőba testét. Kritikus ütés! (5 támadással 303 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 72 életpontot vesztettél. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel párszor keményen megütöd a korinthai amőba cuppogó masszáját. Kritikus ütés! (3 támadással 335 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ököllel meghorzsolod a korinthai amőba testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). A korinthai amőba csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 korinthai talizmán. 10392 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1703, sebződés: 148, gyógyulás: 344, összesen: +196 ÉP}
Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (100 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel néhányszor megcsapod a vérszomjas karvaly testét. (7 támadással 798 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel néhányszor megcsapod a vérszomjas karvaly bal szárnyát. (5 támadással 602 életpontot sebezve.) Fényaurád 7 sebzést okoz. Nagydarab húst csippent ki a jobb válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 163 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 43 életpontot vesztettél. Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 150 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 70 életpontot vesztettél. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas karvaly tollas nyakát. Kritikus ütés! (9 támadással 991 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a vérszomjas karvaly bal oldalát. Kritikus ütés! (5 támadással 303 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Nagydarab húst csippent ki a bal válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 146 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 49 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 145 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 71 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 2709, sebződés: 937, gyógyulás: 2, összesen: -935 ÉP}
szk 565 | keresed az 565. szörnyet |
v 21 12 | elmormolod a 21. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 12 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 12 pontért |
KŐBŐR (507. TUDATI KÉPESSÉG) Részlet a tudás Gránittábláiról: "Asylium városa alatt egy hatalmas és ősi templom rejtőzik a föld mélyén, melyet rendezett sorokban sorakozó hősök kőszobrai őriznek, akik veszély esetén életre kelnek, és megmentik a várost, hisz büszke harcos lelkek mind." - mesélik a legendát fiaiknak az öregek, de az ifjak felnőve már nem hisznek a "tündérmesékben", legtöbben csak öreg korukra szereznek annyi bölcsességet, hogy az igazságot jobban megérezzék és meglássák. Akkor már élvezettel mesélik ők is fiaiknak a történeteket, amelyben hatalmas veszedelmekkel harcol a kőhadsereg... Újabban ismét láttak itt-ott harcos papokat, akik az "izzó magmából előtörő gránit monolit" szimbólumot viselik, és olyanok, akár egy kőszobor. Tudatuk egyesítése adott új életet egy legendás árnyékharcosnak, mely feladatra maga Tharr választotta ki őket. A földmágikus és tudati rituálé, testet, formát és új életet adott a kifinomult léleknek, de hatással volt rájuk is - kőpor rakódott bőrükre és olvadt össze vele, lényük mind jobban átitatódott a földelemi sík esszenciájával és sorra fedezték fel a földmágia misztériumait, törvényszerűségeit, mind jobban megismerték a földelemet, s testük is lassan átlényegült - kőszerű testük szinte legyőzhetetlenné teszi őket harcban, az őket támadó fegyverek sokszor porrá törnek rajtuk, de mégis legnagyobb erejük hitük és akaratuk... Az istenek óvják azt, aki a földelem és a harc misztériumai ellen vétenek! |
GROXMATI ÁTOKMANÓ (566. SZÖRNY) Ha a sűrű erdők mélyén, egy félig áttetsző alakra bukkansz, aki minden bizonnyal magába roskadva üldögél egy fa ágán, egy groxmati átokmanóval találkoztál. A kyorg kutatók hozták létre, teste tömény mágikus esszencia, élettelen lelke pedig parancsadói halálával örök bolyongásra ítéltetett. Az első sikeres kísérletek után a groxmati tudósok átokmanók teljes arzenálját hozták létre. Bár eleinte közönséges szolgálatra idomították őket, a vészterhes időkben új célt találtak életüknek: a harcmezőre irányították csapatokba tömörült példányaikat. Ebben az időben ragadt rájuk ez az elképesztő név, melyet minden bizonnyal a kétségbeesett ellenség ihlete alkotott, a groxmati átokmanók ugyanis csak látszólag békések. Miután sikerült kellően elbizonytalanítani a másik felet, félelmetes víziókollekciót borítanak az elképedt ellenfélre, és ennyi többnyire elég is... Vágófegyverrel sebezhetetlenek. |
RÉMBŐR TARKÓVÉDŐ (737. TÁRGY) Az erdei rém nagy ritkán különös holmit készít abból az anyagból, ami testét is védi: ez a puha, ámde rettenetesen ellenálló, rugalmas fejfedő csuklyaként húzható a fejedre, fejed tetejét, arcodat és tarkódat egyaránt védi. Bár különleges mágikus képességei nincsenek, védettségedet 16-tal növeli. |
FELTÉTELES LŐFEGYVER/DOBÓFEGYVER HASZNÁLAT Parittyával lődözni minden szembejövőre alapvetően bölcs és jó gondolat. Azonban, egy vadász tatut vagy egy lila brekket kivégezni egy 20-40 életpontot sebző, nehezen beszerezhető és méregdrága lőfegyverrel vagy dobófegyverrel nem biztos hogy okos dolog, különösen, ha eközben az értékes fegyver tönkremegy/elvész. Ezért lehetőséged van arra, hogy eldöntsd, milyen erős ellenfelekre használd a bekészített lő- vagy dobófegyvert. Ehhez a feltételes lőfegyver használat (FLH) parancsot kell kiadnod. Első paraméterként megadhatsz egy szintet (1 és 996 között), másodikként egy lövedéket/dobófegyvert. Ha az adott szintű, vagy annál erősebb szörnnyel találkozol, az adott harcban automatikusan a megadott lövedéket/dobófegyvert fogod használni. Ha a szinthez 999-et írsz, akkor azt a lövedéket/dobófegyvert csak kalandozók ellen használhatod. Ha NINCS KIADVA FLH 999 <fegyver> parancsod, minden kalandozó ellen a KF-el bekészített távolsági fegyvert használod. Ha a szinthez 997-et írsz, akkor azt a fegyvert kizárólag ezüstfegyverrel megsebezhető lény ellen fogod használni (célszerű ide valamilyen ezüst lövedéket ill. dobófegyvert írni), ha 998-at, akkor azzal a csak mágikusan megsebezhető lény elleni lőfegyvert állítod be. Ha ezüstfegyverrel is sebezhető lénnyel találkozol, és nincs 997-es lőfegyver beállítva, vagy nincs nálad az a fegyver, csak 998-as, akkor azt fogod használni. Ezeket a paramétereket a program nem veszi figyelembe, ha valamilyen varázslatnak köszönhetően képes vagy megsebezni amúgy is a mágikus lényeket. Egyszerre max. 6 FLH parancs lehet érvényben. Egy példa: Kiadod az FLH 5 22, az FLH 8 23 és az FLH 999 137 parancsokat. A 0-4. szintű szörnyekre nem használsz távolsági fegyvert, az 5-7. szintűekre tüskét, a 8. vagy magasabb szintűekre mérgezett tüskét fogsz lőni a fúvócsövedből. Kalandozók ellen a 137-es távolsági fegyvert használod. Ha egy szörnyre az FLH által meghatározott távolsági fegyvert kellene használnod, de az épp nincs nálad, AKKOR A BEKÉSZÍTETT (KF) távolsági fegyvert fogod használni. Az összes FLH parancs törlése egy üres FLH kiadásával történik. Az FLH <szint> parancsnak ha nem adsz második paramétert, vagy még egyszer kiadsz egy már érvényben levő FLH parancsot az a bizonyos (arra a szintre vonatkozó) FLH parancs törlődik, ha ugyanarra a szintre új második paraméterrel adsz ki FLH-t, akkor az adott szintre vonatkozó FLH lecserélődik az új parancsra. Példa: FLH 5 és FLH 5 22 törlik az FLH 5 22 parancsot, FLH 5 23 viszont lecseréli. Megjegyezendő, hogy vannak kivételes esetek, amikor a távolsági fegyver nem használható, de ez a helyzettől függ. Sűrű erdőben, föld alól támadó szörnnyel szemben (pl. gátvakond), szűk helyen (bizonyos labirintusokban és egyéb sötét helyeken) nem tudsz távolsági fegyvert használni. Az FLH parancs nem kerül TVP-be. Kiegészítés: Az FLH parancsnak megadhatsz 3. paramétert is, ami 0 és 15 között lehet. Ez a 3. paraméter azt adja meg, hogy max. ennyi darab távolsági fegyvert használsz a csatákban az adott fajtából. Ha több van nálad a megadott lövedékből, akkor is csak annyit lősz el, amennyit a paraméterben megadtál. Ha kevesebb van nálad, akkor viszont azt az FLH-t figyelmen kívül hagyja a program, és a bekészített távolsági fegyvert használod. Ha kiadod az FLH parancsot újra ugyanazokkal a paraméterekkel, akkor az törli az adott FLH beállítást, ha viszont csak a 3. paraméter különbözik, akkor nem törli, hanem felülírja. Az üres FLH továbbra is töröl minden FLH beállítást. |
BŰVÖLT KRISTÁLY (775. TÁRGY) A kyorg mágusok szeme előtt nem volt titok: bűvölt kristályaik segítségével bárhova betekinthettek. Szerencse, hogy eme az ocsmány relikviák a használatának a módja mára a múlt ködébe veszett. A bűvölt kristály nem átadható. |
Erő: | 81 (123) | Szint: | 51 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 81 (97) | Támadás: | 73 (82) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 81 (97) | Védekezés: | 131 (141) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 40/40 év |
Egészség: | 80 (102) | Életpont: | 1615/880 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 82 (103) | Varázspont: | 2941/137 | Pénz: | 2323 arany | Kép. pont: | 104 |
Tudatpont: | 37/3 | Pszi pont: | 527/499 | Halhatatlanság: | 13 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/32 | ökölvívás: | 50/26 (+8%) | szúrófegyverek: | 21/2 |
vágófegyverek: | 31/50 (+3%) | lőfegyverek: | 3/37 | dobófegyverek: | 36/98 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: Démonölő (#625) (180%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -19.); hajító csillag (#939) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 36/72 | 2. nyomkövetés: | 139/35 | 3. lopás: | 1/24 |
4. mászás: | 33/46 | 5. csapdakészítés: | 35/78 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 20/82 |
7. gyógyítás: | 107/65 | 8. titkosírás: | 16/23 | 9. felderítés: | 32/62 |
10. szörnyidomítás: | 12/15 | 11. teológia: | 205/96 (+95%) | 12. taumaturgia: | 130/52 (+4%) |
13. szerencsejáték: | 10/35 (+10%) | 14. versengés: | 23/53 (+8%) | 15. harcművészetek: | 54/11 |
16. zene: | 14/30 | 17. szörnyismeret: | 52/21 (+18%) | 18. pszi: | 49/5 (+1%) |
19. zárnyitás: | 26/32 | 20. vadászat: | 16/54 | 21. vitalitás: | 4/29 |
22. bányászat: | 44/51 | 23. úszás: | 17/48 | 24. főzés: | 18/79 (+9%) |
25. csapatmunka: | 3/63 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 80 | |||
2. támadás bónusz: 4 | 5. varázslat sebzés: 2 | 10. vp regeneráció: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért |
készítesz hajító csillagot (#939) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 30 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 30 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 15 darabot ), mihlanil dobótőrt (#599) (max. 8 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 900 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
halálelementál (#279), bűbájlidérc (#761), átokosztó (#372), zombi mágus (#389) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), zafír sárkány (#329), öregedést okozó lények (#9095), aranyfecske (#283), Strissha (#528) (csak egyszer), tüskés gigaféreg (#256), halálmadár (#351) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
fagymágus (#650), csápos otagi (#395), semlegesek (#989), jók (#990), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), bűbájlidérc (#761), elmeszonda (#487) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +58 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +43 vp 42 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (106,21,3) | méregsemlegesítés (#14) |
kí koncentráció (#69) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) | fényaura (#211) |
Symulf rúnája (#182) | óriáserő (#53) | tárgyvédelem (#178) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), puha ütés (#60), háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | massza (#217) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
háló (#186) | >> | Chara-din fattya (#236) | háló (#186) | >> | 22. szintű lényekre | |
háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | |
armageddon (#218) | >> | Sötétség Hercege (#296) | armageddon (#218) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
armageddon (#218) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | háló (#186) | >> | öregedést okozó lények (#9095) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 36. szintű lényekre | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 32. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
2.) Semmisíts meg 10 Rémet, a gonoszság megelevenedett teremtményeit! (számláló: 0) |
3.) A fény ragyogása örökkön örökké uralkodik a sötétség felett. Semmisítsd meg Dornodon avatárját! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 felderítő, 2 szabotőr, 8 harcos, 4 királynő, 1 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 14. Legjobb pontszámod: 153. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) kritikus ütés (240) tisztelet a mest. (246) a butaság ára (273) fejleszt.gyümölcse (292) harcművész iskolák (317) az élet forrása (337) földmágia (357) ököllé faragás (376) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 13 TU. szükséges még: 57 TU. kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1003 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
137 | arany (#50) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 8 | borkonyó bibe (#312) | |||
4 | csillagbot (#929) | 4 | ezüstdarab (#326) | 8 | hajító csillag (#939) | |||
6 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kaja (#2) | 6 | madártoll (#112) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
3 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bűvölt kristály (#775) | 1 | korinthai talizmán (#814) | 1 | szürke briliáns (#908) | |||
1 | vámpírfog (#1221) |