Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. dec. 7. 9h:09' EZ A 664. JÁTÉKHETED, 566. FORDULÓD 665. játékheted kezdete: dec. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5661 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 69. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 86. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 188. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 211. varázslatot a 182. varázslatot |
* 5. KP: | kiveszel a bankból a 392. tárgyat (1 darabot) |
* 6. KP: | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 7. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat |
* 9. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1101. tárgyat a 745. tárgyat |
* 10. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
ef 3 506 | energia fejlesztése 3 |
v 21 30 | elmormolod a 21. varázslatot |
ek 273 20 258 | t. energia kisütése: 273 20 258 |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
hu 108 | hulladék: 108 |
m 8 2 2 | mozogsz északra, keletre, keletre |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 530 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a káoszdémon jobb oldalát. (6 támadással 348 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Nincs időd félrehajolni. (285 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: 3 dözmöng szív, 2 kaja, borkonyó bibe, 2 rókafarok. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a káoszdémon masszaszerű alakját. (9 támadással 996 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+200 életerő). Transzformálsz! (+99 varázspont.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a káoszdémon testét. (5 támadással 306 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 250 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiaspirál varázslatot lő rád. 285 életpontot vesztettél. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor keményen megütöd a káoszdémon testét. (7 támadással 771 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+155 életerő). Transzformálsz! (+77 varázspont.) Ököllel meghorzsolod a káoszdémon bal vállát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Fényaurád 4 sebzést okoz. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 114 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. 269 életpontot vesztettél. A káoszdémon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28073 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3027, sebződés: 1203, gyógyulás: 434, összesen: -769 ÉP}
(Továbbmész...) [270,9] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy márványtornyot. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra egy drakolder csatamező van. Elteszed a látcsövet.
(Továbbmész...) [271,9] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Itt-ott partra sodródott hínár csúfítja el az "aranypartot". Nini, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy márványtornyot. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 530 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja az eszement trappoló testét. (6 támadással 349 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd az eszement trappoló bordás testét. Kritikus ütés! (7 támadással 810 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+163 életerő). Transzformálsz! (+81 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod az eszement trappoló bal karját. Kritikus ütés! (5 támadással 303 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Fényaurád 15 sebzést okoz. Az eszement trappoló szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 285 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +57 ÉP.) A lény összetapos! 98 életpontot vesztettél. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor megcsapod az eszement trappoló vastag alkarját. Kritikus ütés! (4 támadással 449 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Transzformálsz! (+44 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod az eszement trappoló vastag alkarját. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Patájával az eszement trappoló többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 347 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +70 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 110 életpontot vesztettél. Az eszement trappoló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 szürke briliáns. 19614 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2527, sebződés: 840, gyógyulás: 458, összesen: -382 ÉP}
(Továbbmész...) [273,10] A sík vidéket bozótos váltja fel.
kt 108 10 | elkészíted a 108. tárgyat (10 darabot) |
kpk 5 | kezd. parancs kivétele: 5 |
kpk 2 | kezd. parancs kivétele: 2 |
vv 209 | elmormolod a 209. varázslatot |
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 530 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a kémsárkány színváltós szárnyát. Kritikus ütés! (6 támadással 390 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (68 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kémsárkány jobb lábát. (7 támadással 1058 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel néhányszor megcsapod a kémsárkány testét. (5 támadással 602 életpontot sebezve.) A fényaura 13 ép-t sebez. A kémsárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 294 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +59 ÉP.) A kémsárkány hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 189 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +38 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor keményen megütöd a kémsárkány bal lábát. (3 támadással 337 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a kémsárkány testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Fényaurád 9 sebzést okoz. A kémsárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 272 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +55 ÉP.) A kémsárkány hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 175 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +35 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24436 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2998, sebződés: 998, gyógyulás: 189, összesen: -809 ÉP}
(Továbbmész...) [275,8] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Úgy gondolod, hogy a közeledő tengeri parduan nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 318 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a tengeri parduan világoszöld farkát. (6 támadással 351 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (76 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tengeri parduan testét. (9 támadással 974 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+195 életerő). Transzformálsz! (+97 varázspont.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a tengeri parduan testét. Kritikus ütés! (5 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Ellenfeled 30 pontot sebződik a fényaurától. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 332 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +67 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tengeri parduan testét. (9 támadással 1004 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+201 életerő). Transzformálsz! (+100 varázspont.) Ököllel gyengén megütöd a tengeri parduan világoszöld farkát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Fényaurád működik (22 ép-t sebezve). A tengeri parduan megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 328 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +66 ÉP.) Véres nyál csordul ki a tengeri parduan száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20470 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3061, sebződés: 736, gyógyulás: 607, összesen: -129 ÉP}
(Továbbmész...) [276,8] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy káoszdémon lehet. Itt csata lesz.
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 530 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a káoszdémon nyakát. (6 támadással 349 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Nincs időd félrehajolni. (252 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: 11 csillagbot, 2 álompor, 5 lidércesszencia. Elszántan a másikra rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel párszor keményen megütöd a káoszdémon testét. (7 támadással 788 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+158 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Ököllel párszor megpöccinted a káoszdémon porszerű végtagjait. (5 támadással 304 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Fényaurád 7 sebzést okoz. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 110 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiaspirál varázslatot. 140 életpontot vesztettél. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a káoszdémon fejét. Kritikus ütés! (9 támadással 1002 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+201 életerő). Megelőző ütés! Ököllel gyengén megütöd a káoszdémon testét. (1 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 268 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiaspirál. 259 életpontot vesztettél. A káoszdémon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28073 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3118, sebződés: 1029, gyógyulás: 450, összesen: -579 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 530 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 62 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod a bosszúálló testét. (6 támadással 333 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bosszúálló testét. (8 támadással 1176 életpontot sebezve.) Ököllel párszor megpöccinted a bosszúálló testét. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) A fényaura 4 ép-t sebez. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 96 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 53 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy inst.szingularitás varázslatot. Szörnyűség, egészség és ügyesség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 58 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A bosszúálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23284 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2156, sebződés: 269, gyógyulás: 2, összesen: -267 ÉP}
h 697 1800 | használod a 697. tárgyat |
vv 79 167 161 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 161. varázslatot |
im 0 8 | imádkozol |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 530 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzvihar varázslatot. 57 életpontot vesztettél. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a kyorg szolgasárkány nyakát. (6 támadással 346 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (72 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Megmarkolva a Démonölőt a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {KCC:} Démonölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a kyorg szolgasárkány testét. (5 támadással 500 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A kyorg szolgasárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 316 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +64 ÉP.) Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 59 életpontot vesztettél. {FM:} Démonölővel megvagdalod a kyorg szolgasárkány testét. (5 támadással 515 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Fényaurád 6 sebzést okoz. Karmok szántják végig bal lábadat. (4 támadástól 432 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +87 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 65 életpontot vesztettél. {KCC:} Démonölővel néhányszor megcsapod a kyorg szolgasárkány testét. (5 támadással 509 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 367 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +74 ÉP.) Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 69 életpontot vesztettél. {KCC:} Démonölővel néhányszor megcsapod a kyorg szolgasárkány muris pocakját. (4 támadással 399 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A kyorg szolgasárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 416 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +84 ÉP.) Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 62 életpontot vesztettél. A kyorg szolgasárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27735 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2830, sebződés: 1915, gyógyulás: 700, összesen: -1215 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 530 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 57 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a bosszúálló testét. (6 támadással 345 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bosszúálló jobb oldalát. (8 támadással 861 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a bosszúálló testét. (6 támadással 347 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 103 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 44 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy inst.szingularitás varázslat. Szörnyűség, ügyesség és egészség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 60 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel csak érinted a bosszúálló testét. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel gyengén megütöd a bosszúálló testét. (1 támadással 122 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 93 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 44 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy inst.szingularitás varázslat. Semmi hatás! Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 55 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A bosszúálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23284 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2317, sebződés: 456, gyógyulás: 2, összesen: -454 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 530 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 53 életpontot vesztettél. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a kyorg szolgasárkány bal lábát. (6 támadással 337 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (70 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Elszántan ellenfeledre rohansz. Démonölővel néhányszor megcsapod a kyorg szolgasárkány orra hegyét. Kritikus ütés! (5 támadással 620 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). A fényaura 7 ép-t sebez. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 356 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +72 ÉP.) Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 60 életpontot vesztettél. {KCC:} Démonölővel néhányszor megcsapod a kyorg szolgasárkány testét. (5 támadással 502 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). A fényaura 8 ép-t sebez. Karmával néhányszor a kyorg szolgasárkány megcsapja a fejedet. (4 támadástól 363 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +73 ÉP.) Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 58 életpontot vesztettél. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2004, sebződés: 960, gyógyulás: 375, összesen: -585 ÉP}
Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 530 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod az eszement trappoló jobb oldalát. Kritikus ütés! (6 támadással 390 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az eszement trappoló bal oldalát. (7 támadással 1063 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+213 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod az eszement trappoló testét. (5 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). A fényaura 9 ép-t sebez. Patájával az eszement trappoló többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 352 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +71 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 94 életpontot vesztettél. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször eltalálod az eszement trappoló jobb karját. (2 támadással 303 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Ököllel csak érinted az eszement trappoló bordás testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A fényaura 12 ép-t sebez. Patájával az eszement trappoló többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 366 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +74 ÉP.) A szörny megtipor. 97 életpontot vesztettél. Az eszement trappoló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 raskhiir bozaka (ld. enc.) és 1 szürke briliáns. 19614 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2662, sebződés: 909, gyógyulás: 495, összesen: -414 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. 358 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 hajító csillag. Ez mellément. A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel néhányszor megcsapod a pszionikus entitás ragyogó masszáját. Kritikus ütés! (7 támadással 390 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). A fényaura 8 ép-t sebez. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 345 életpontot vesztettél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 401 életpontot vesztettél. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 398, sebződés: 1104, gyógyulás: 83, összesen: -1021 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. 392 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. 134 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 2 hajító csillag. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel párszor keményen megütöd a pszionikus entitás testét. (7 támadással 374 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). A fényaura 11 ép-t sebez. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. 428 életpontot vesztettél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 370 életpontot vesztettél. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 385, sebződés: 1324, gyógyulás: 79, összesen: -1245 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzvihar varázslatot, majd rád küldi. 43 életpontot vesztettél. A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (73 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Marokra fogva a Démonölőt a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Démonölővel végigvagdosod a Fürge Maidena fejét. (5 támadással 522 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). A fényaura 6 ép-t sebez. A Fürge Maidena csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 289 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +58 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 70 életpontot vesztettél. {FM:} Démonölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a Fürge Maidena fejét. (4 támadással 427 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Fényaurád 8 sebzést okoz. A Fürge Maidena néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 291 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +59 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 62 életpontot vesztettél. {FM:} Démonölővel néhányszor megcsapod a Fürge Maidena bal oldalát. (5 támadással 535 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). A fényaura 6 ép-t sebez. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 290 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +58 ÉP.) Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 73 életpontot vesztettél. {FM:} Démonölővel végigvagdosod a Fürge Maidena muris pocakját. Kritikus ütés! (5 támadással 595 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). A fényaura 8 ép-t sebez. A Fürge Maidena csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 289 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +58 ÉP.) Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 69 életpontot vesztettél. {GYD:} Démonölővel végigvagdosod a Fürge Maidena muris pocakját. (5 támadással 503 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Fényaurád működik (5 ép-t sebezve). Karmával néhányszor a Fürge Maidena megcsapja a fejedet. (4 támadástól 307 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +62 ÉP.) Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 73 életpontot vesztettél.
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2615, sebződés: 1929, gyógyulás: 819, összesen: -1110 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. 382 életpontot vesztettél. Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. 130 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel néhányszor megcsapod a pszionikus entitás testét. (8 támadással 429 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel többször eltalálod a pszionikus entitás bal vállát. (7 támadással 390 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. 377 életpontot vesztettél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. 400 életpontot vesztettél. A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel néhányszor megcsapod a pszionikus entitás testét. (8 támadással 426 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 385 életpontot vesztettél. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1275, sebződés: 1674, gyógyulás: 253, összesen: -1421 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Elszántan ellenfeledre rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az eszement trappoló vastag alkarját. (7 támadással 787 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+158 életerő). Ököllel többször eltalálod az eszement trappoló testét. (5 támadással 300 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 359 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +72 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 93 életpontot vesztettél. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az eszement trappoló vastag alkarját. Kritikus ütés! (9 támadással 994 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+199 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd az eszement trappoló vastag alkarját. (5 támadással 305 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Fényaurád 9 sebzést okoz. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 310 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +62 ÉP.) A lény összetapos! 102 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az eszement trappoló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 szürke briliáns. 19614 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Kinyered a manakristály energiáját. (+200 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 2407, sebződés: 864, gyógyulás: 616, összesen: -248 ÉP}
szk 553 | keresed az 553. szörnyet |
v 21 12 | elmormolod a 21. varázslatot |
h 235 36 | használod a 235. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 3. BP: | beraksz a bankba a 392. tárgyat (1 darabot) |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 27 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 27 pontért |
TENGERI PARDUAN (565. SZÖRNY) A tengeri parduanok a kisebb tavak és mocsarak gyilkos ragadozójának, az alligátoroknak a távoli rokonai. Előszeretettel sütkéreznek a tengerpartok homokos fövenyein, ahol prédára lesve várják arra tévedő áldozatukat. Testüket zöld árnyalatú, redős szaruréteg fedi, amely komoly védelmet nyújt a támadásokkal szemben. |
KYORG SZOLGASÁRKÁNY (493. SZÖRNY) A kyorgok a föld alatt élő, hatalmas varázstudással bíró lények voltak. Miután benépesítették Ghalla legkeletibb csücskét, minden ott élő lényt az uralmuk alá hajtottak, élőt is, holtat is. A hierarchia legmagasabb szintjén álló trakuunok szentélyeit többnyire kyorg szolgasárkányok védték, melyeket furcsa rituáléik során a túlvilág szellemei közül idéztek erre a létsíkra. Halálukig védelmezték volna gazdáikat, de a triklem drakolderekkel ők sem vehették fel sikeresen a harcot. Az "életben" maradtak szétszéledtek a holt vidéken, és azóta is itt kísértenek. Az alkati sajátosságaikat könnyen előnyükre tudják fordítani a harcban: tömzsi lábaik hegyes karmokban végződnek, elcsökevényesedett, tüskés szárnyaik pedig remek védelmet nyújtanak az ütőfegyverek csapásai elől. Csekély mágikus képességekkel még a kyorgok ruházták fel, nekik köszönhető azt is, hogy közönséges fegyverrel nem sebezhetőek. |
RASKHIIR BOZAKA (768. TÁRGY) A raskhiirok a kyorg máguskirály testőrkatonái. A bozaka az általuk használt rettenetes fegyver. Mintegy harminc centi hosszú, középen elvékonyodó rúd, amely a megfelelő varázsszavak esetén, a megfelelő kyorg kezében életre kel: mindkét végéből méter hosszú, kék energiacsík ugrik elő, amely úgy vágja az acélt, mint kés a vajat. Kár, hogy te nem ismered sem a megfelelő varázsszavakat, és valószínűleg a megfelelő kyorg sem vagy.... A raskhiir bozaka nem átadható. |
PSZIONIKUS ENTITÁS (553. SZÖRNY) Ez a fénylő massza egy másik létsíkról érkezett, több méter átmérőjű, teljesen amorf lény. Azt, hogy minek a következtében került az anyagi síkra, csak találgatni lehet: valószínűleg a kyorgok által megbolygatott mágiafonalak közötti résen jutott át világunkba több ezer évvel ezelőtt. A pszionikus entitás szinte mindenféle fizikai dologra immúnis, a tapasztalt kalandozók szerint csupán mágikus erők segítségével lehet szétválasztani az őt alkotó energianyalábokat. |
FÜRGE MAIDENA (573. SZÖRNY) Maidena a kyorg hatalmasok szolgasárkánya volt. Korábban hosszú ideig Nateilena úrnő közvetlen testőreként szolgált, de hogy milyen szerződés keretében került át új helyére a kyorg mágusok közé, azt semmilyen dokumentum nem örökítette meg, csak találgatni lehet. Csakúgy, mint azt, hogy hogyan sikerült túlélnie a triklem drakolderek bosszúálló támadását. Talán ha méteres karmait védtelen arcodba vájta, rá fogsz ébredni. |
Erő: | 81 (123) | Szint: | 51 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 81 (97) | Támadás: | 73 (82) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 80 (96) | Védekezés: | 131 (141) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 40/43 év |
Egészség: | 82 (104) | Életpont: | 1613/1369 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 80 (101) | Varázspont: | 2941/202 | Pénz: | 6460 arany | Kép. pont: | 103 |
Tudatpont: | 37/2 | Pszi pont: | 527/337 | Halhatatlanság: | 13 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/32 | ökölvívás: | 50/18 (+9%) | szúrófegyverek: | 21/2 |
vágófegyverek: | 31/47 (+2%) | lőfegyverek: | 3/37 | dobófegyverek: | 36/95 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: Démonölő (#625) (180%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -19.); hajító csillag (#939) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 36/72 | 2. nyomkövetés: | 139/35 (+4%) | 3. lopás: | 1/24 |
4. mászás: | 33/46 | 5. csapdakészítés: | 35/73 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 20/82 |
7. gyógyítás: | 107/65 | 8. titkosírás: | 16/23 | 9. felderítés: | 32/62 |
10. szörnyidomítás: | 12/15 | 11. teológia: | 205/1 (+89%) | 12. taumaturgia: | 130/48 (+4%) |
13. szerencsejáték: | 10/25 | 14. versengés: | 23/45 | 15. harcművészetek: | 54/11 |
16. zene: | 14/30 (+36%) | 17. szörnyismeret: | 52/3 | 18. pszi: | 49/4 (+1%) |
19. zárnyitás: | 26/32 | 20. vadászat: | 16/54 | 21. vitalitás: | 4/29 |
22. bányászat: | 44/51 | 23. úszás: | 17/48 | 24. főzés: | 18/70 |
25. csapatmunka: | 3/63 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 70 | |||
2. támadás bónusz: 4 | 5. varázslat sebzés: 2 | 10. vp regeneráció: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért |
készítesz hajító csillagot (#939) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 30 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 30 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 15 darabot ), mihlanil dobótőrt (#599) (max. 8 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 900 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
halálelementál (#279), bűbájlidérc (#761), átokosztó (#372), zombi mágus (#389) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), zafír sárkány (#329), öregedést okozó lények (#9095), aranyfecske (#283), Strissha (#528) (csak egyszer), tüskés gigaféreg (#256), halálmadár (#351) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
fagymágus (#650), csápos otagi (#395), semlegesek (#989), jók (#990), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), bűbájlidérc (#761), elmeszonda (#487) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +58 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +43 vp 42 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (106,21,3) | méregsemlegesítés (#14) |
kí koncentráció (#69) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) | fényaura (#211) |
Symulf rúnája (#182) | óriáserő (#53) | tárgyvédelem (#178) | tulajdonságpajzs (#26) |
varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), puha ütés (#60), háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | massza (#217) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
háló (#186) | >> | Chara-din fattya (#236) | háló (#186) | >> | 22. szintű lényekre | |
háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | |
armageddon (#218) | >> | Sötétség Hercege (#296) | armageddon (#218) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
armageddon (#218) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | háló (#186) | >> | öregedést okozó lények (#9095) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 36. szintű lényekre | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 32. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
2.) Semmisíts meg 10 Rémet, a gonoszság megelevenedett teremtményeit! (számláló: 0) |
3.) A fény ragyogása örökkön örökké uralkodik a sötétség felett. Semmisítsd meg Dornodon avatárját! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 felderítő, 2 szabotőr, 8 harcos, 4 királynő, 1 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 14. Legjobb pontszámod: 153. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) kritikus ütés (240) tisztelet a mest. (246) a butaság ára (273) fejleszt.gyümölcse (292) harcművész iskolák (317) az élet forrása (337) földmágia (357) ököllé faragás (376) hárítás művészete (404) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 9 TU. szükséges még: 26 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 268 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 248. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 8 | borkonyó bibe (#312) | |||
20 | csillagbot (#929) | 3 | dözmöng szív (#122) | 2 | hajító csillag (#939) | |||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | lidércesszencia (#1074) | 13 | madártoll (#112) | |||
1 | manakristály (#500) | 9 | pézsmatökmag (#934) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
2 | rókafarok (#124) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
2 | varázskő (#305) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | kaja (#2) | 9 | nyílvessző (#108) | 2 | pirkit (#153) | |||
1 | raskhiir bozaka (#768) | 3 | szürke briliáns (#908) |