Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 20. 15h:19' EZ A 563. JÁTÉKHETED, 563. FORDULÓD 564. játékheted kezdete: febr. 26. A következő fordulódat legkorábbana 564. játékhéten tudjuk betáplálni. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1490 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 257 |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot az 59. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 177. varázslatot a 23. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 147. varázslatot a 70. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot az 57. varázslatot a 188. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 165. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 127. varázslatot a 28. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 11. varázslatot a 210. varázslatot a 178. varázslatot |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed a 960. tárgyat a 466. tárggyal az 1013. tárgyat |
* 10. KP: | kiveszel a bankból a 957. tárgyat (1 darabot) |
kf 1014 1013 1010 | kézbeveszed/felveszed az 1014. tárgyat az 1013. tárggyal az 1010. tárgyat |
kf 1191 1 | kézbeveszed/felveszed az 1191. tárgyat a jobb kezedbe |
ek 116 90 284 | t. energia kisütése: 116 90 284 |
h 697 4000 | használod a 697. tárgyat |
ek 116 90 324 | t. energia kisütése: 116 90 324 |
kb 1181 5 | kiveszel a bankból az 1181. tárgyat (5 darabot) |
vv 287 105 363 | elmormolod a 287. varázslatot a 105. varázslatot a 363. varázslatot |
hh 1225 1253 946 | használod az 1225. tárgyat az 1253. tárgyat a 946. tárgyat |
f 1201 | kísérletezel az 1201. tárggyal |
v 181 360 64 | elmormolod a 181. varázslatot |
[360,64] Lakott területre érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Észreveszel egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! "
pki 6000 | kiveszel a bankból 6000 aranyat |
fa 32 4378 1 | feladod a 32. tárgyat a 4378. kalandozónak (1 darabot) |
fa 1290 2479 1 | feladod az 1290. tárgyat a 2479. kalandozónak (1 darabot) |
m 8 | mozogsz északra |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 71 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy gömbvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 44 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány farkát. (9 támadással 627 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (53 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Urgol lángdárdájával tökéletesen perforálod a zafír sárkány testét. (6 támadással 747 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+187 életerő). Naginatával kicsit megsebzed a zafír sárkány nyakát. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A pestisaura 14 ép-t sebez. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (312,11)-> 24 arany, -2 ÉP], egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 80 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb, egy fűszertartó, 7 arany és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 15210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1479, sebződés: 236, gyógyulás: 214, összesen: -22 ÉP}
be 718 | bemész a 718. épületbe |
pszi fejlesztés II (#295) 500 aranyért, | önanalízis (#296) 1000 aranyért, | pszi-ernyő III (#297) 1500 aranyért, | gyilkos ösztönök (#298) 2000 aranyért. |
vtn 295 | varázslat tanulás: a 295. varázslatot |
vtn 296 | varázslat tanulás: a 296. varázslatot |
vtn 297 | varázslat tanulás: a 297. varázslatot |
vtn 298 | varázslat tanulás: a 298. varázslatot |
v 198 323 8 | elmormolod a 198. varázslatot |
[323,8] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához.
kt 1197 2 | elkészíted az 1197. tárgyat (2 darabot) |
m 2 3 2 | mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux csapdája. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a smaragd sárkány jobb szárnyát. (9 támadással 637 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (43 életpontot vesztettél.) Meglengetve az Urgol lángdárdáját ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Urgol lángdárdájával néhányszor teljesen átdöföd a smaragd sárkány jobb hátsó lábát. (6 támadással 725 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+182 életerő). Naginatával épp hogy megszúrod a smaragd sárkány jobb szárnyát. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a pestisaurától. A smaragd sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (312,11)-> 28 arany, -2 ÉP], 48 arany, egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (312,11)-> 7 arany, -2 ÉP], 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy aranytű és egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (312,11)-> 16 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 15210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1464, sebződés: 128, gyógyulás: 209, összesen: +81 ÉP}
(Továbbmész...) [325,9] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze délre látsz egy életsziklát. Délnyugatra nézve látsz egy bíborcserjét. Nyugatra egy ősvortex van. Jól kivehetőek a távolban. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy talriai behemót lehet. Itt csata lesz.
Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve az Urgol lángdárdáját ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Urgol lángdárdájával több döféssel felnyársalod a talriai behemót mérhetetlen testét. (10 támadással 1198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+299 életerő). Naginatával tökéletesen perforálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (6 támadással 560 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Pestisaurád 13 sebzést okoz. A talriai behemót állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A talriai behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 49 kaját. 14500 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1771, sebződés: 0, gyógyulás: 444, összesen: +444 ÉP}
(Továbbmész...) [326,9] Kipróbálva minden lépést, mielőtt tovább mész, még beljebb nyomulsz a gyilkos ingoványban. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Csak egy talriai behemót. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Meglengetve az Urgol lángdárdáját a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Urgol lángdárdájával néhányszor teljesen átdöföd a talriai behemót nyakát. (10 támadással 1176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+294 életerő). Naginatával megdöfködöd a talriai behemót mérhetetlen testét. (5 támadással 490 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). A pestisaura 20 ép-t sebez. A talriai behemót fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 129 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 50 kaját. 14500 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1686, sebződés: 129, gyógyulás: 421, összesen: +292 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Marokra fogva az Urgol lángdárdáját a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Urgol lángdárdájával több döféssel felnyársalod a talriai behemót mérhetetlen testét. (10 támadással 1228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+307 életerő). Naginatával többször eltalálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (5 támadással 494 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). A pestisaura 5 ép-t sebez. A talriai behemót feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 49 kaját. 14500 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1727, sebződés: 0, gyógyulás: 434, összesen: +434 ÉP}
dd 2 | eldobod a 2. tárgyat |
ftv 260 9096 | felt. tám/véd. varázslat a 260. varázslatot a 9096. kalandozót |
be 141 | bemész a 141. titkos labirintusba |
vv 326 326 326 | elmormolod a 326. varázslatot a 326. varázslatot a 326. varázslatot |
lm 4 22 15 | mozogsz 4 22 15 |
p 298 60 | használod a 298. pszi képességet |
lm 27 34 34 | mozogsz 27 34 34 |
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy éjfattyak végzete varázslattal köszöntöd a másikat. 3275 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled armageddon varázslatot lő rád. Semmi hatás! (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az og'hlobn mészáros testét. (9 támadással 1905 életpontot sebezve.) Marokra fogva az Urgol lángdárdáját ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Urgol lángdárdájával megdöfködöd az og'hlobn mészáros testét. (9 támadással 2393 életpontot sebezve.) Naginatával többször eltalálod az og'hlobn mészáros testét. (7 támadással 1089 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy armageddon varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. 498 életpontot vesztettél. Egy armageddon varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! (védelem tűz ellen védelmez.) Urgol lángdárdájával valamennyire megsebezgeted az og'hlobn mészáros testét. (2 támadással 556 életpontot sebezve.) Naginatával meghorzsolod az og'hlobn mészáros testét. (1 támadással 148 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy armageddon. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. 438 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 og'lhobn esszencia. 72527 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9366, sebződés: 936, gyógyulás: 4, összesen: -932 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fürgülés varázst. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról éjfattyak végzete varázslatot lősz a másikra. 3275 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káosz szava varázslatot. 612 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 10 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az at'htlab rém jobb oldalát. (10 támadással 2174 életpontot sebezve.) Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Vad csatakiáltással, felemelve az Urgol lángdárdáját a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Urgol lángdárdájával több döféssel felnyársalod az at'htlab rém testét. (11 támadással 2924 életpontot sebezve.) Naginatával néhány helyen meghorzsolod az at'htlab rém testét. (4 támadással 652 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az at'htlab rém megcsapja a fejedet. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-15 védettség). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az at'htlab rém többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor az at'htlab rém megcsapja a fejedet. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 at'htlab esszencia. 69134 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9025, sebződés: 713, gyógyulás: 4, összesen: -709 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fürgülés vibrál körülötted. Öregedtél 1 évet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról éjfattyak végzete varázslatot lősz a másikra. 3275 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kiszáradás varázslattal köszönt csatapartnered. 466 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 10 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az en'trauk faló testét. (10 támadással 2122 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Urgol lángdárdájával több döféssel felnyársalod az en'trauk faló testét. (11 támadással 2799 életpontot sebezve.) Naginatával gyengén megszurkálod az en'trauk faló testét. (5 támadással 813 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 188 életpontot vesztesz.) Az en'trauk faló megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 184 életpontot vesztesz.) Az en'trauk faló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 en'trauk esszencia. 62855 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9009, sebződés: 838, gyógyulás: 4, összesen: -834 ÉP}
Hagyod kiszabadulni az agyadban lapuló pszi képességet. Őrjöngő vadállattá válsz. (+15 támadás, +7 sebzés, -76 védekezés a csata időtartamára.) Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fürgülés. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre éjfattyak végzete varázslatot lősz. 3275 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Zt'tuzzarxn átka. (-50 szerencse a kör végéig.) Távolról végső enyészet varázslatot lő rád a másik. 444 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nagyobb pajzszúzás varázslatot, majd rád küldi. 133 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 10 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Zt'tuzzarxn testét. (10 támadással 4224 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és magmatüzet fúj rád. Iszonyatos forróság áraszt el. (195 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Urgol lángdárdájával több döféssel felnyársalod a Zt'tuzzarxn testét. (11 támadással 5265 életpontot sebezve.) Naginatával jól megszurkálod a Zt'tuzzarxn testét. (8 támadással 3013 életpontot sebezve.) A Zt'tuzzarxn többször végigkarmolja a derekadat. (12 támadástól 429 életpontot vesztesz.) Érintése annihilál. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy negatív csapás varázslatot, majd rád küldi. 308 életpontot vesztettél. A Zt'tuzzarxn most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Elmúlt a gyilkos ösztönök hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 15777, sebződés: 1509, gyógyulás: 4, összesen: -1505 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fürgülés varázslatot. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éjfattyak végzete varázslatot. 3275 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Zt'tuzzarxn átka varázslatot. (-50 szerencse a kör végéig.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy végső enyészet varázslatot. 444 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nagyobb pajzszúzás varázslatot lő rád. 538 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 10 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Zt'tuzzarxn testét. (9 támadással 3768 életpontot sebezve.) A lény őstüzet köp rád. Eláraszt a borzalmas tűzön túli tűz. (168 életpontot vesztettél.) Meglengetve az Urgol lángdárdáját ellenfeledre rohansz. Urgol lángdárdájával megdöfködöd a Zt'tuzzarxn testét. (10 támadással 4678 életpontot sebezve.) Naginatával jól megszurkálod a Zt'tuzzarxn testét. (8 támadással 2864 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (12 támadástól 350 életpontot vesztesz.) Érintése annihilál. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Ellenfeled negatív csapás varázslatot lő rád. 284 életpontot vesztettél. Urgol lángdárdájával néhány helyen meghorzsolod a Zt'tuzzarxn jobb oldalát. (2 támadással 955 életpontot sebezve.) Naginatával megkarcolod a Zt'tuzzarxn testét. (1 támadással 352 életpontot sebezve.) A Zt'tuzzarxn néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (12 támadástól 315 életpontot vesztesz.) Megsemmisítő ütés! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy negatív csapás. 323 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak at'htlab rém trófeát, és kinyersz egy alkalmas Zt'tuzzarxn trófeát. 110000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15892, sebződés: 2422, gyógyulás: 4, összesen: -2418 ÉP}
h 1145 | használod az 1145. tárgyat |
vv 126 | elmormolod a 126. varázslatot |
lm 34 34 34 | mozogsz 34 34 34 |
lm 4 26 18 | mozogsz 4 26 18 |
lm 29 10 16 | mozogsz 29 10 16 |
lm 11 13 | mozogsz 11 13 |
vv 126 | elmormolod a 126. varázslatot |
h 1145 | használod az 1145. tárgyat |
p 298 60 | használod a 298. pszi képességet |
lm 30 30 30 | mozogsz 30 30 30 |
* 1. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: | leveszed/lerakod az 1014. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 4. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 533. tárggyal |
* 6. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 7. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 8. BP: | beraksz a bankba a 957. tárgyat (10 darabot) |
UD'MROAG KULCS (1197. TÁRGY) Fura volt, hogy az éjfattyak létsíkján ajtóba botlottál, de ebbe beletörődtél, abba azonban nehezen, hogy nem volt kulcs, ami kinyithatta volna. "Márpedig ahol ajtó van, ott kulcsnak is lennie kell" felkiáltással szemlélve az újonnan szerzett tárgyaidat ráébredtél valamire: ha 2 ud'mroag, és 1-1 og'lhobn, illetve en'trauk esszenciát összeolvasztasz a tl'urlang formázás varázslat segítségével, új varázstárgyat kapsz. A folyamat 50 TVP-nyi időt emészt fel. Egy kulcsot, mely csavarog, kavarog, minden bizonnyal teljesen inverz módon, mint az éjfattyak létsíkján nyíló ajtók zárainak mindegyike. Vagyis pont tökéletes lesz arra, hogy ezeken a kapukon áthaladj. Az ud'mroag kulcs nem átadható. |
PSZI FEJLESZTÉS II. (295. PSZI KÉPESSÉG) Az utóbbi időben mentális képességeid annyira erősek lettek, hogy a szokványos elmetréningek szinte alig fejlesztenek rajta. Itt az ideje hát, hogy kidolgozd a saját elmegyakorlatodat, melynek segítségével a P 295 parancs hatására, 100 pszi pontért és 100 TVP-ért kövezetesen 20%-ot fejlődik a képességed. Sajnos ennek az új gyakorlatnak korlátja is van, bizonyos határ felett már ez sem növeli az elméd hatalmát. |
ÖNANALÍZIS (296. PSZI KÉPESSÉG) Mint az elme képzett használójának, neked is feltűnt, hogy bizonyos Közös Tudatok képesek a kasztroplanáris térben folyamatosan analizálni mágikus aurájukat, így tájékoztatva tagjaikat a potenciáljuk legkisebb növekedéséről is. Te is próbálkoztál ezzel, azonban szomorúan kellett rájönnöd arra, hogy a pszi és a mágia olyan, mint az olaj és a víz, nem keverhető egymással. Ezek után az Önismeretnek nevezett tudati képességet kezdted el tanulmányozni, ami lehetővé teszi a saját képességeid elemezését, azonban ez a folyamat lassú és hosszadalmas, naponta csak egyszer jut rá időd, általában a táborozás ideje alatt. Hamarosan rájössz azonban, hogy ha a pszi-ernyőhöz hasonló mentális hálóval veszel körül magad, annak rezgéseit, mint az ernyő használatában képes mentalista pillanatok alatt képes vagy értelmezni. Az Önanalízis pszi képességet a P 296 paranccsal 15 pszi pontért és 5 TVP-ért rakhatod fel az egész fordulódra. Hatására azonnal értesítést kapsz a nem fegyveres képzettségeid fejlődéséről, a mágikus ismereteket és a pszit kivéve. |
PSZI-ERNYŐ III. (297. PSZI KÉPESSÉG) Rengetegszer próbáltad már továbbfejleszteni a legalapvetőbb pszi képességet, a Pszi-ernyőt, mindeddig azonban sikertelenül. Nem adtad fel a reményt, hiszen biztosan tudtad, hogy a szörnyeknek még számos képességét lehet érzékelni a rájuk bocsátott gyenge pszi hálót tanulmányozva. Az elképzelésed végre megvalósult, bár ez nem meglepő, hiszen mára már olyan fejlettek a mentális képességeid, amit régen el sem tudtál volna képzelni. A Pszi-ernyő III.-at a P 297 paranccsal aktivizálhatod az egész fordulóra, 20 pszi pontért és 5 TVP-ért. Pszi szakértelem*1% eséllyel (max. 90%) megtudhatod vele a szörnyek szintjét, vagy megismerheted mágikus adottságait. Hogy pontosan mit vagy képes felfedezni vele, azt próbáld ki magad! A varázslat emellett még alap Pszi-ernyőként is működik. |
GYILKOS ÖSZTÖNÖK (298. PSZI KÉPESSÉG) Elméd és igazi bensőd feltárása közben rémisztő felfedezést tettél. Személyiséged egy része tulajdonképpen nem más, mint egy, a saját fennmaradása érdekében mindenre képes fenevad. Természetesen ezeket a gyilkos ösztönöket a legtöbb ember képes kordában tartani, te azonban rájössz arra, hogy bizonyos esetekben szükség lehet rá. Némi gyakorlás árán képes leszel rá, hogy bármikor elfojtsd a logikus gondolkozásodat, és egy csak gyilkolni vágyó, őrjöngő vadállattá váljál. Nyilván a dolognak nem sok értelme lenne, ha nem tudnál magadhoz térni a csata után, de némi nehézség árán megoldod ezt a problémát is. Amikor az aktuális ellenfeled halott, vagy jó messze menekültél tőle, érvénybe lép a mentális kondíció, és háttérbe szorítja a dühöngő fenevadat. A P 298 parancs hatására a következő csatánál aktiválod gyilkos ösztöneidet, ami pszi szakértelem/5 támadás és pszi szakértelem/10 sebzést ad, viszont a pszi szakértelmeddel csökkenti a védettségedet. A felkészülés megterhelő mind mentálisan (50 pszi pont), mind fizikailag (100 ÉP). Ha akarod, megadhatsz a parancsnak egy második paramétert, ekkor a Gyilkos ösztönök inaktívan lapul mindaddig, amíg nem találkozol a paramétert elérő vagy meghaladó szintű szörnnyel, majd ekkor - még a csata előtt - aktivizálódik. |
ZT'TUZZARXN, A VILÁGOK MEGSEMMISÍTŐJE (743. SZÖRNY) Zt'tuzzarxn, minden éjfatty ura! A legendák szerint két élete van, de ez a tény még megerősítésre vár, hiszen még senkinek nem sikerült egyszer sem végeznie vele. Toborzásgátló Vlagyimir a múltban megvívta ugyan a maga harcát az éjfattyak urával, majd több sebből vérezve adta fel, másra hagyva likvidálásának végrehajtását. Talán pont rád. Na de majd Deus ex machinád működésbe lépésének pillanatában eldöntöd, van-e kedved a továbbiakban iszonyatos erejű varázslatainak útjába állni! Ha hihetünk a mendemondáknak, és mégis sikerül végezned Zt'tuzzarxnnal, az éjfattyak ura egy másik helyen, egy másik testben materializálódik újra. Ha unod a félmunkákat, kutasd fel és öld meg újra! Hiszen, ha nem teszed feladatod, hamarosan új haderő szivárog át a dimenzióréseken, újabb halált és pusztítást hozva a Túlélők Földjére. |
ZTRAX KULCS (1217. TÁRGY) Zt'tuzzarxn elolvadó esszenciája alól kibukkan valami fényes, rendkívül erős mágikus kisugárzású valami. A gömb alakú ismeretlen tárgy megérzéseid szerint egy eszköz, mely újabb lehetőséget kínál a reinkarnálódott Éjfatty Úr legyőzésére. Magaddal kell vinned, ez lesz a kulcs a világok megmentéséhez! Kulcs? Ez jó... el is nevezed rögtön ztrax kulcsnak (Mivel Zt'tuzzarxn nevének kimondásával mindig is bajaid voltak, azért e rövidítés!) A tárgy nem átadható. |
Erő: | 77 (104) | Szint: | 55 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 106 cm |
IQ: | 81 (87) | Támadás: | 95 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 39 kg |
Ügyesség: | 75 (85) | Védekezés: | 109 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 36/1044 év |
Egészség: | 75 (78) | Életpont: | 2621/2556 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 86 (59) | Varázspont: | 3750/1788 | Pénz: | 1452 arany | Kép. pont: | 47 |
Vérpont: | 63/22 | Pszi pont: | 889/376 | Halhatatlanság: | 36 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/16 | ökölvívás: | 2/15 | szúrófegyverek: | 56/56 (+4%) |
vágófegyverek: | 5/91 | ütőfegyverek: | 37/91 | lőfegyverek: | 45/29 (+2%) |
dobófegyverek: | 19/54 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 60/92 | 2. nyomkövetés: | 169/8 (+9%) | 3. lopás: | 26/77 |
4. mászás: | 41/7 | 5. csapdakészítés: | 38/71 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 37/70 (+6%) |
7. gyógyítás: | 135/75 | 8. titkosírás: | 9/76 | 9. felderítés: | 33/67 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 28/45 | 11. teológia: | 280/79 (+29%) | 12. taumaturgia: | 142/93 (+48%) |
13. szerencsejáték: | 5/81 | 14. versengés: | 12/69 | 15. zene: | 7/97 |
16. szörnyismeret: | 53/90 (-200%) | 17. pszi: | 76/16 (+14%) | 18. zárnyitás: | 30/83 |
19. vadászat: | 8/22 (-200%) | 20. vitalitás: | 7/21 | 21. bányászat: | 36/75 (+1%) |
22. úszás: | 5/77 | 23. főzés: | 5/46 | 24. ősteológia: | 14/26 (+65%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 70 | |||
1. sebzés bónusz: 5 | 5. varázslat sebzés: 5 | 6. regeneráció: 3(4) | 9. gyors fejlődés: 3 |
10. vp regeneráció: 7(8) | 11. kincskeresés: 5 | 12. halhatatlanság: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 20 TVP-ért |
udvarolsz a 4943. karakternek |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
készítesz nothar bogyót (#923) (max. 40 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 20 darabot ) |
elfogod tüskés totemblargot (#482) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 400 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
adószedő (#234), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), Dl'orkhaugruk (#425), Lord Daramoula (#615), kreiton átokmester (#537), élőholt drakolder (#628), aranyfecske (#283), manaelementál (#290) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
Nagyseggű Marcsa (#4943), elfajzott enkala (#564), tleikan áruló (#606), sötét kaszás (#591), baljós árny (#588), ismeretlen (#733), ml'othag szürcsölő (#415) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
ősi harcmodor (#287, 120 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP) |
vámpírvér (#257, 0 VP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) |
pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) | |
Ősteológia varázslataid | ||
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) | isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +15 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (137,15,2) | méregsemlegesítés (#14) | óriáserő (#53) |
túlvilág lehelete (#177) | jellemrejtés (#23) | csupasz izom (#28) | Zt'tuzzarxn átka (#289) |
halálkapu (#126) | gyilkos ösztönök (#298) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
46. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 53, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | |
pusztító végzet (#106) | >> | veszett gorilla (#446) | háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | háló (#186) | >> | tleikan áruló (#606) | |
háló (#186) | >> | káoszdémon (#547) | pajzszúzás (#251) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
kiszáradás (#268) | >> | Lord Daramoula (#615) | kiszáradás (#268) | >> | sötét kaszás (#591) | |
kiszáradás (#268) | >> | tl'urlang vadász (#610) | kiszáradás (#268) | >> | dranadáni kőtörő (#604) | |
kiszáradás (#268) | >> | varkaudar őslich (#402) | kiszáradás (#268) | >> | takarító (#609) | |
kiszáradás (#268) | >> | árnygólem (#586) | pusztító végzet (#106) | >> | Tobias Ak'radal (#613) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | kiszáradás (#268) | >> | kyorg szolgasárkány (#493) | |
kiszáradás (#268) | >> | kémsárkány (#545) | halálos érintés (#271) | >> | agyfröccsentő (#666) | |
armageddon (#218) | >> | baljós árny (#588) | kiszáradás (#268) | >> | ködmágus (#597) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | 30. szintű lényekre | halálos érintés (#271) | >> | árnytündér csontváz (#629) | |
kiszáradás (#268) | >> | elmeszonda (#487) | halálos érintés (#271) | >> | zg'umrad facsaró (#738) | |
háló (#186) | >> | harcos hárpia (#485) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
halálos érintés (#271) | >> | ud'mroag tépő (#741) | éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 53, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | éjfattyak (#9096) | védelem tűz ellen (#38) | >> | og'hlobn mészáros (#742) | |
tompítás (#40) | >> | árnytündér csontváz (#629) | fürgülés (#92) | >> | élőholt drakolder (#628) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | elmeszonda (#487) | fürgülés (#92) | >> | ködmágus (#597) | |
árnyak segítsége (#270) | >> | nők (#999) | árnyak segítsége (#270) | >> | férfiak (#998) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | védelem tűz ellen (#38) | >> | kémsárkány (#545) | |
fürgülés (#92) | >> | P. Vlagyimir (#570) | árnyak segítsége (#270) | >> | Uthan Teriadan (#505) | |
árnyak segítsége (#270) | >> | Kromhor Xanathal (#618) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
tompítás (#40) | >> | sötét kaszás (#591) | tükörpajzs (#101) | >> | troglodita idéző (#551) | |
energiapajzs (#103) | >> | káoszdémon (#547) | lidércidézés (#219) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | pikkelyes ptog (#470) | tükörpajzs (#101) | >> | kreiton jótündér (#538) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Fehér Özvegy (#500) | fehér glóbusz (#47) | >> | hótarantula (#464) | |
energiapajzs (#103) | >> | Thargodan mágus (#318) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
gothag döglidérc (#429) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Kerülj hozzám olyan közel, mint még soha életedben! |
2.) Imádkozz le egy körben sikeresen két tőlem kapott isteni küldetést (ezt nem beleértve), hogy lássam, képes vagy még a fejlődésre! |
3.) Egyes népet, fajt vezető híres lények különösen szívesen látott vendégek birodalmamban. Segítsd hát hozzám tíz ilyen teremtményt! (számláló: 5) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 13 élőholt, 13 vadász, 6 nagymester, 3 parafenomén, 3 rohamosztagos. |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két É 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | biethlan lándzsa (#1290) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | en'trauk esszencia (#1199) | 1 | íjászkence (#1225) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | |||
316 | kaja (#2) | 1 | kreiton főzet (#1145) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | og'lhobn esszencia (#1202) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | sötét ital (#284) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 15 | Thargodan esszencia (#328) | |||
5 | tinta (#101) | 1 | tl'urlang méreg (#946) | 4 | ud'mroag esszencia (#1201) | |||
10 | vashegyű nyíl (#176) | 1 | xirnox szív (#213) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
837 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | at'htlab esszencia (#1198) | |||
2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | fűszertartó (#210) | 1 | kristálygömb (#265) | |||
11 | sárkánypikkely (#292) | 4 | Thargodan csont (#1181) | 108 | víz (#27) | |||
1 | ztrax kulcs (#1217) |