Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2022. febr. 11. 15h:25' EZ A 74. JÁTÉKHETED, 56. FORDULÓD 75. játékheted kezdete: febr. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4818 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
* 1. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
cir | vándorcirkusz látogatása |
tno 6 2 | növeled a 6. tulajdonságodat |
kf 174 2 | kézbeveszed/felveszed a 174. tárgyat a bal kezedbe |
kf 811 | kézbeveszed/felveszed a 811. tárgyat |
kpb 2 | kezd. parancs berakása: 2 |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
lm 13 13 17 | mozogsz 13 13 17 |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. 8 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a nómenklatúra jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (20 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a nómenklatúra testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a nómenklatúra testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A nómenklatúra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 963 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi rotható húsát. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a zombi fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A zombi karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A zombi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a tetemember jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tetemember bal oldalát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 15 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a purifikátor testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a purifikátor ruganyos törzsét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a purifikátor testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (5 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+2 gonoszság.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az autentikus vámpír bal vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az autentikus vámpír testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az autentikus vámpír testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az autentikus vámpír megcsapja a fejedet. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Iszonyatosan jeges az érintés. (-1 szint: -1 támadás, - 68870 TP, -6 max/akt. életerő, -2 tulajdonságpont, -6 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) Az autentikus vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. (ld. enc.) 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
lm 17 17 1 | mozogsz 17 17 1 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
im | imádkozol |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (6 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a bibircsók-óriás ragyás testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a bibircsók-óriás bal vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a brutális morf testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a brutális morf testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a brutális morf testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A brutális morf nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A brutális morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 714 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a brutális morf bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Eláraszt a sav. (20 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a brutális morf jobb vállát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a brutális morf testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A brutális morf jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 714 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) [136,55] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy amniosz-fát. Találsz egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy csodabazárt. Megtudod, hogyan szerezhetsz sejtfiatalítót. (ld. enc.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délkeletre egy friss csatamező van. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy arató csattanat. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az arató csattanat bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd az arató csattanat testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd az arató csattanat testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Az arató csattanat a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Kétfejű csatabárddal megütöd az arató csattanat fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted az arató csattanat testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az arató csattanat beleharap a kezedbe. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a mágiamorfáló testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mágiamorfáló farkát. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a mágiamorfáló testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. A mágiamorfáló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a mágiamorfáló testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a mágiamorfáló testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. A mágiamorfáló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [137,56] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg harcos. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos bal oldalát. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 16 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a pordémon testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a pordémon testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a pordémon testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A pordémon Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Véres nyál csordul ki a pordémon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a harcias morf egyik lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcias morf egyik lábát. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a harcias morf testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A harcias morf belecsíp a derekadba. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 630 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a lomha morf bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (4 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a lomha morf bal lábát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a lomha morf jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A lomha morf megüti a bal válladat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A lomha morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [139,58] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő ryuku gárdista nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku gárdista jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku gárdista fejét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a ryuku gárdista nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku gárdista száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a változatos morf testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a változatos morf bal első lábát. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a változatos morf fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. A változatos morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Ez mellément. Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a védelmező morf testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a védelmező morf nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüstdarab felszínére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [140,58] A bozótos elmarad mögötted. Marad a sivár, homokos pusztaság: egy sivatag szélénél vagy. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. (ld. enc.) Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vörös rakolits. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vörös rakolits kitines vázát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a vörös rakolits jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 14 életpontot vesztettél. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vörös rakolits még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. (ld. enc.) 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az éltető morf jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az éltető morf testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az éltető morf testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Szarvaival az éltető morf megböki a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor az éltető morf megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a harcias morf testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcias morf testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a harcias morf egyik lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
be 605 | bemész a 605. épületbe |
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [138,59] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Találsz egy nekrofunt. Felfedeztél egy oltárt. Leah híveié. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Felrakod a vénasszony hátára a rőzsét. Hálásan szól hozzád: - Az istenek segítsenek utadon! (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a halálos morf bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálos morf jobb lábát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a halálos morf testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A halálos morf néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
szk 111 | keresed a 111. szörnyet |
f 34 | kísérletezel a 34. tárggyal |
bpb 2 | bef. parancs berakása: 2 |
tps 25 | TVP spórolása: |
bpb 3 | bef. parancs berakása: 3 |
h 234 200 | használod a 234. tárgyat |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
NÓMENKLATÚRA (158. SZÖRNY) Ez a csupa nyálka, trutyi és gyanúsan csavarodó izom szörny főként sötét vagy ködös helyeken fordul elő. Ne aggódj, az első pillantásra undorító zsezsgés egy félelmetes, és minden érzelmet nélkülöző, mélységesen gonosz lényt takar. Ebből a lényből csak úgy csöpög a méreg, a sav, ahogy azt majd az első pillantás alkalmával majd látni is fogod. Kezdeti pucolásnak érdemes egy alkalmas tisztítótűzzel kezdeni, aztán ragadj valamilyen steril fegyvert - lehetőleg vágót, ha az nincs, akkor esetleg szúrót - és aprítsd péppé. A trutyiban nem bizonyos, hogy érdemes a harc után nagyon nyúlkálni, mert előfordulhat, hogy valamilyen iszonyatosan gyilkos és idegen vírust is sikerül magadhoz venni. |
AUTENTIKUS VÁMPÍR (154. SZÖRNY) Az egyik fő különbség a szintszívó és az autentikus vámpír között az, hogy az autentikus vámpír MINDIG szív szintet, ha eltalálja ellenfelét. (Kivéve ha szerencséd nagyon-nagyon magas.) Így aztán természetes, hogy nem fogod soha megtámadni, kivéve, ha direkt T/FT parancsot adsz ki rá. Az autentikus vámpír gyűlöli a fényt, ezért csak sötét helyeken találkozhatsz vele. Ragyás, lila bőrét általában hosszú, fekete köpeny takarja, felhajtott gallérral. Sajnos ezzel nem tudja kilétét elleplezni, mert ahányszor megpillant egy áldozatot, hosszú, hisztérikus röhögésben tör ki, és ilyenkor elővillannak hegyes szemfogai. |
SZVÓ-EKTOPLAZMA (151. TÁRGY) Ha elpusztítasz egy szintszívót, és képes vagy leküzdeni a határtalan undort, amit a borzalmas bűzt árasztó tetem megérintése okoz, akkor kivághatod a test közepén még mindig pulzáló szvó-ektoplazmát. Ez a kocsonyás matéria félelmetes varázserővel bír, ha sötét lelkű papok kezébe kerül, és a megfelelő varázslathoz felhasználják. |
GYÍKFŰ CSOMÓ (200. NÖVÉNY) Különösen élénkzöld, hosszú szálú fűcsomót pillantasz meg a földön. Némi vizsgálódás után rájössz, hogy ez gyíkfű. A gyíkfű bizonyos időközönként terem, duzzadt, nedvedző szálakat. Ha ilyenkor bukkansz egy csomóra, automatikusan gyűjtesz belőle, TVP költség nélkül. Ha sikerül begyűjtened két adag gyíkfüvet, akkor a H 201 paranccsal, 4 TVP-ért a talpadra kenheted. Ilyenkor aktiválódik a fűben lapuló halvány mágikus erő, és beturbózza a lábaidat. Abban a körben, amikor a talpadra kented, 9 mezőt léphetsz. |
MÉREGSEMLEGESÍTÉS (14. VARÁZSLAT) Ha méregsemlegesítés varázslatot elmormolod, 10 VP-ért, azonnal megszüntetsz minden, a szervezetedben levő mérget. Ha a tested tiszta, akkor az utolsó varázsszót nem mondod ki, hanem a varázslat inaktívan lapul mindaddig, amíg valamilyen mérgezést nem kapsz. Ha pl. harcban mérgeződsz, akkor a harc végén automatikusan aktiválódik a varázslat. Ha a méregsemlegesítést V 14 1-el raktad fel, akkor ezután a méregsemlegesítést automatikusan megújítod. Ha egy harcban egyszerre kapsz bénító és sebző mérget, akkor azt ilyen esetben külön-külön kell semlegesíteni (vagyis a varázslat ebben az esetben 20 VP-be fog kerülni). A varázslat nem működik azonnali hatású mérgeknél (pl. bo-skorpió, gyengén mérgezett tű), hiszen a méreg a vérbe jutás pillanatában hat, nincs idő ellene védekezni. |
SEJTFIATALÍTÓ KENŐCS (1408. TÁRGY) Az élénkpiros, öblös tégely oldalán aranyszín betűk sorakoznak, és bizalomgerjesztő, szömörce-szagú kence lapít a mélyén. Niximiliti az egekig magasztalta ezt a krémet, állítása szerint halhatatlanná teszi a használóját. Nohiszen! Az biztos, hogy ha a H 1408 paranccsal, 3 TVP-ért a mellkasodra kened, úgy fogod érezni, mintha szervezeted bármilyen ártó hatásnak képes lenne ellenállni! [Egészséged megnő az egészséged alapértékével; a max. ÉP-d pedig eme alapérték ötszörösével!] 3 korinthai talizmánért cserébe te is szert tehetsz erre a fantasztikus anyagra. Ehhez Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1408 parancsot add ki, 5 TVP-ért. A zseniális tudós vásárláskor mindenkinek elmondja a használati utasítást: az Olimpia mágusai nem tűrik a sejtfiatalítót, ha a hatása alatt állsz, azt megszüntetik; egyébként is csak a forduló végéig tart az ereje, aztán nyomtalanul felszívódik; és a csodakencék sajnos kioltják egymás hatását, ezért felesleges egynél több adagot magadra kenni! (A második adagot, mindegy, hogy milyen, már fel sem használod.) Niximiliti végül megígérteti veled, hogy nem rontod a boltját, és a kenőcseit nem fogod átadni másnak. |
FRISS CSATAMEZŐ (262. TEREPTÁRGY) Néhány évvel ezelőtt ezen a területen kisebb csata dúlhatott. Itt is, ott is törött bunkókat, kőhegyű lándzsákat, hasznavehetetlenségig szétroncsolt bőrpajzsokat, bőrpáncélokat látsz. És persze holttesteket, jobbára szétrohadt és gyomorindító állapotban. Egy kevésbé kíváncsi egyén számára érdemes minél hamarabb elhagyni ezt a baljóslatú helyet, de egy hozzád hasonló rutinos, öreg kalandozó esetleg kedved kaphat ahhoz, hogy egy kicsit körülnézzen. Ehhez a KUT 20 parancsot kell kiadnod, de csak akkor, ha abban a fordulóban még nem próbálkoztál! Ha van bekapcsolva Feltételes Kutatásod, minden alkalommal kutatni fogsz, amikor áthaladsz a friss csatamezőn (de fordulónként csak egyszer). Ha elrejtett tárgyak után akarsz friss csatamezőn kutatni, akkor 20-nél több pontért kell kutatnod, mert az első 20 TVP-t mindig a holttestek közötti kutakodással töltöd. Figyelem! A friss csatamezők kutatása egy idő után unalmassá válik, nem jelent igazi tapasztalatot. Ha ököl, szúró, vágó vagy ütőfegyver szakértelmed legalább 25-ös, akkor a friss csatamezőn már semmilyen fegyver szakértelmed sem fejlődik. |
ZAFÍR ERŐÖV (397. TÁRGY) Csodálatosan csillogó, valamilyen ismeretlen, kék kristállyal befont fémöv: hihetetlen mágikus ereje révén viselőjének az erejét megnöveli hárommal! Ehhez a KF 397 parancsot kell kiadnod. |
AZ ALANORI CSATORNA Az alanori csatorna egyike VI. Borax legnagyobb szabású építkezéseinek. Az eredetileg öntözési célokra ásott rendszert a tűzvihar utáni negyedik hónapban kezdték el az uralkodó utasítására kibővíteni. Az eredmény egy közel három mérföld széles, a félsziget északi partjától egészen a déliig egyenesen húzódó, közepénél 12-15 méter mély csatorna lett. Az építkezés közel másfél évig tartott, rabszolgák és szabad emberek tízezrei dolgoztak rajta, de a legnagyobb segítséget persze az udvari mágusok jelentették. Részben a tenger vize, részben jónéhány, mesterségesen belévezetett patak vize táplálja. A csatorna elsődleges célja a birodalom szívét képező sűrűn lakott területek védelme. A rossz nyelvek szerint Borax nemcsak a nyugaton megmaradt esetleges sötét armadákat akarta ezzel távoltartani, hanem a kiéhezett menekülők/túlélők áradatát is. No igen, az arénajátékokon szívesen látott vadonból toborzott barbárok nem lennének kedves vendégek az amúgy is túlzsúfolt városok mindennapjaiban. A biztonság kedvéért a csatornába tízezer vércápát is telepítettek, és a mágusok egy igen ártalmas energiamezőt húztak fel a keleti parton. Ennek ellenére az igazán bátrak és tapasztaltak megpróbálkoznak átjutni ezen a tömérdek veszélyen is, tudva, hogy micsoda jólét vár rájuk a túlparton. Légy azonban figyelmeztetve: a visszajutás még az átjutásnál is nehezebb és fájdalmasabb... |
VÖRÖS RAKOLITS (356. SZÖRNY) A móleon távoli rokona, a vörös rakolits egy majd két méter magas, sáskaszerű, felegyenesedve járó teremtmény. Otthonosan érzi magát a sivatagban, és kiválóan ért a mágia használatához. Sokszor a homokban rejtőzve meditál, és afféle sivatagi rabló módjára, megtámad minden magányos kalandort, akiről úgy gondolja, el tud vele bánni. Kemény, kitines páncélját legkönnyebben ütőfegyverrel zúzhatod be. |
RAKOLITS POR (669. TÁRGY) Egy kőkalapáccsal apróra zúzva a rakolits kitinpáncélját, rakolits porhoz juthatsz - amelyet egy tetszőleges üvegben vagy edényben tárolsz. Ez a vöröses por sokak által megbecsült komponens, a kereskedők is szép summát hajlandók érte fizetni. |
FEDETT VEREM (219. SZÖRNYCSAPDA) Ez az egyik legelemibb csapda. Síkságon, bozótban, dombvidéken és alacsonyhegységben használhatod. A FOG <szörny> 219 parancs teljesülésekor egy nagy vermet ásol (ehhez persze kell egy ásó is!), majd gallyakat gyűjtesz, és letakarod, álcázod. Ezután a szörnyet megpróbálod belehajkurászni/belecsalni (az, hogy te futsz a szörny előtt, vagy ő előtted, a méretétől és az étvágyától függ). Ha sikerrel jársz, a lény belezuhan a verembe! Ezzel a csapdával kisebb lényeket, és olyanokat, amelyek repülnek, nem tudsz befogni, mert nem szakad be alattuk a csapda. Intelligensebb szörnyeket is elfoghatsz így. A TVP költség (ásás, befedés, csalogatás) 24 TVP. Nagyon nagy/erős/ügyes szörnyek ki tudnak mászni a veremből, mielőtt még kötelet vetnél rájuk. |
SPECIÁLIS KÖZÖS TUDAT Arra, hogy kik lehetnek a szövetség tagjai, bizonyos megkötések adhatók. Az ilyen speciális feltételekkel alapított Közös Tudat további előnyökkel jár, de nyilvánvaló, hogy a megfelelő személyek egybegyűjtése is jóval nehezebb, és a tagság is jóval kötöttebb. Feltételek lehetnek: 1. Minden tagnak ugyanolyan fajúnak kell lennie. (pl. egy, a konvenciókhoz ragaszkodó törzsi szervezet.) 2. Minden tagnak ugyanolyan jelleműnek kell lennie. (pl. egy demokratikus, de azért bizonyos erkölcsi követelményeket támasztó szervezet.) 3. Minden tagnak ugyanolyan vallásúnak kell lennie. (pl. egy szigorú, hierarchikus vallási szervezet.) Feltétel, hogy a tag már szentelt oltárt. Amikor a Közös Tudat megalakult, és a tagság a fenti feltételek közül valamelyiknek megfelel, akkor a vezető a csoport adatainak megadásakor kérheti (nem kötelező), hogy a szövetség egy Speciális Közös Tudat legyen. Ez egyben azt is jelenti, hogy az alapító tagok közül csak azok maradnak bent, akik a feltételnek megfelelnek - ha ezek száma hétnél kevesebb, vagy nincs köztük a vezető, a csoport nem lesz Spec. K.T. Ugyanez igaz az új tagokra is, csak akkor léphetnek be, ha a feltételnek megfelelnek, és ha a meglévő tagok közül bármelyik jellemváltozás vagy más okból nem felel meg tovább, automatikusan kiválik a csoportból. Legfeljebb egy feltétel választható (mivel pl. a Raia hívő gnómok köre valószínűleg túl szűk lenne ahhoz, hogy egy adott területen belül életképes csoportot tudjanak alakítani). Természetes, hogy a csoport vezetője a fenti hivatalos feltételek mellett/helyett sajátokat is kitalálhat (minden tag legyen legalább 10. szintű, mindenkinek legyen bronzpáncélja, stb.) a jobb szerepjáték érdekében. Ezeket azonban a számítógép nem fogja ellenőrizni, betartatásuk egyedül a vezető feladata, külön előnyöket a csoport számára nem jelentenek. |
Erő: | 23 (25) | Szint: | 16 | Merészség: | 6/6 | Magasság: | 254 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 17 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 476 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 19 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 17/17 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 191/125 | Jellem: | jó (28) | Tul. pont: | -2 |
Szerencse: | 17 (21) | Varázspont: | 98/3 | Pénz: | 5442 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 22/18 | Pszi pont: | 6/3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/80 | szúrófegyverek: | 3/58 | ütőfegyverek: | 23/87 (+29%) |
dobófegyverek: | 16/20 (+57%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) max. 1 db (4 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
138,59 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
JLKzott minoszkúpok: 57, 56 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 79 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4/79 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 10/95 (+9%) | 3. mászás: | 3/78 |
4. csapdakészítés: | 5/53 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 2/99 (+6%) | 6. gyógyítás: | 11/43 |
7. titkosírás: | 1/44 | 8. felderítés: | 2/66 | 9. teológia: | 1/44 (+9%) |
10. taumaturgia: | 20/15 (+4%) | 11. szerencsejáték: | 1/10 | 12. versengés: | 1/35 |
13. zene: | 1/3 | 14. szörnyismeret: | 4/39 | 15. pszi: | 1/49 |
16. zárnyitás: | 7/46 (+49%) | 17. vadászat: | 4/23 | 18. bányászat: | 3/58 |
19. főzés: | 5/67 (+17%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
segítesz max. 30 TVP-ért |
udvarolsz az 5. fajúaknak |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
bávatag golombár (#165), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
kardfogú fülemüle (#146), purifikátor (#157), domináns morf (#7624), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Terjeszd hitemet, építs és szentelj fel egy újabb oltárt számomra! |
2.) Ölj meg egy pókvadászt. Nagy jót tennél egy ilyen gonosz lény elpusztításával! |
3.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Shaddar) (539): új. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
41, 42, 46, 47, 48, 49, 56, 57. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 16. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 129, az összesen kapott pontszám: 12900. (összesen ölhető: 228 ) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
illúziófegyver (121) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4879 TU szükséges.) |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
2 | orgyilkos tőr (#225) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | |||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | csontpálca (#329) | 1 | * | harci kalapács (#174) | 1 | * | kétfejű csatabárd (#1754) | |
1 | kőkalapács (#13) | |||||||
Lövedékek | ||||||||
1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | vortexvessző (#2331) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
13 | bumeráng (#249) | 9 | tolmokov-koktél (#351) | |||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | vasvért (#164) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | vassisak (#160) | ||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | Jerome köpenye (#1527) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
2 | * | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | ||
Övek | ||||||||
1 | zafír erőöv (#397) | |||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | ryuku csizma (#692) | ||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
1 | denevér szimbólum (#140) | 1 | * | gólem talizmán (#811) | 1 | hősiesítő medál (#1558) | ||
1 | * | szem szimbólum (#142) | 1 | * | trófea nyaklánc (#196) | |||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
12 | * | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
5 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 25] | ||||||
2 | huhogó bibe (#332) | [bennük 13 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 11] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
3 | sullár hólyag (#168) | [bennük 31 csepp spiritusz (#170), fér még: 29] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
4 | uzbány csőr (#169) | [bennük 9 csepp ugh méreg (#166), fér még: 39] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 23 korty víz (#27), fér még: 17] | ||||||
2 | zöld üveg (#82) | [bennük 12 csepp ragasztó (#83), fér még: 28] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
2 | A Végzet kristálya (#2306) | 3 | áldott kő (#642) | 1 | ásó (#34) | |||
1 | + | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | 6 | fáklya (#36) | ||
1 | fűszerkeverék (#1170) | 1 | gernim balzsam (#1894) | 52 | kaja (#2) | |||
3 | kötél (#92) | 2 | manakristály (#500) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | |||
1 | megsemmisítő (#1540) | 2 | pszi kő (#248) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | |||
1 | shinai gömb (#348) | 1 | szeksztáns (#32) | 1 | szent jogar (#150) | |||
1 | tatu dob (#234) | 1 | távcső (#42) | 1 | + | tüskecsapda (#242) | ||
4 | varázskő (#305) | 2 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
5 | amniosz (#203) | 19 | átlátszó morfplazma (#2451) | 15 | bíbor morfplazma (#2450) | |||
1 | csuklyavirág (#133) | 1 | darázsszárny (#652) | $1 | dorony tüdő ($212) | |||
4 | elkarog szőr (#665) | 1 | ezüstdarab (#326) | 6 | fabontó (#106) | |||
13 | fehér morfplazma (#2445) | 7 | fekete gyöngy (#99) | 10 | fekete morfplazma (#2446) | |||
2 | fülemüle agyar (#267) | 2 | galachmit (#310) | 8 | grifftojás (#179) | |||
2 | gyíkfű (#201) | 2 | gyöngymangó (#135) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | 16 | kék morfplazma (#2442) | 1 | kőszem (#304) | |||
1 | lajhár csont (#236) | 15 | lila morfplazma (#2448) | 62 | madártoll (#112) | |||
3 | magszim bél (#103) | 19 | mákrózsa virág (#56) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
2 | mocsári penke (#148) | 11 | narancs morfplazma (#2449) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
7 | quwarg tojás (#360) | 1 | rakolits por (#669) | 5 | rókafarok (#124) | |||
9 | sárga morfplazma (#2447) | 6 | smirglilevél (#29) | 3 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | téfea-agy (#172) | 2 | vámpírfog (#1221) | |||
1 | varkaudar csont (#1113) | 2 | vasérc (#152) | 9 | vörös morfplazma (#2443) | |||
12 | zöld morfplazma (#2444) |
Összsúly: 62.62 kg | Megterheltség: 84% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 250% alatt van. | |
Még 84 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
55 | arany (#50) | 1 | ezüstdarab (#326) | 1 | kaja (#2) | |||
3 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 2 | szent jogar (#150) | 14 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 2 | angyalok gyűrűje (#529) | 3 | átlátszó morfplazma (#2451) | |||
1 | bíbor morfplazma (#2450) | 2 | gyíkfű (#201) | 2 | lila morfplazma (#2448) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | narancs morfplazma (#2449) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | rakolits por (#669) | 2 | sárga morfplazma (#2447) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
2 | varázskő (#305) | 2 | vörös morfplazma (#2443) | 1 | zafír erőöv (#397) |
133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | |
52 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|