55. forduló, 57. forduló, Ygan So Ka összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. szept. 12. 9h:14'
EZ A 136. JÁTÉKHETED, 56. FORDULÓD
137. játékheted kezdete: szept. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3807
SZÁMLA : XXXX

YGAN SO KA KALANDJAI


9 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [78,11] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 3. pontnál.
Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]

ext visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 50 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

lm 4 10 11 mozogsz 4 10 11
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy régi, rozsdás ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Ez a penészes falú épület valaha szolgák hadaitól nyüzsgött. Most azonban nincs itt semmi. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Egy nagyobb, nyílt területre érkeztél. A mocsár köde kísértetiesen gomolyog a föld fölött. [10. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
A nagy, központi épület északkeleti csücskéhez értél. [11. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-2 életerő.)
[18 pontot használtál fel, van még 175.]

lm 12 15 16 mozogsz 12 15 16
Benézel a házba, amely valaha katonáknak adhatott szállást. [12. PONT] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 bordacsont, 1 lapockacsont, 12 tigroszlán fog és 1 vas dobónyíl. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
A nagy, központi épület északkeleti csücskéhez értél. [11. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Ahová most belépsz, valaha a középen magasodó vár udvara lehetett. Keletre hatalmas de rozsdás kapu hívogat a vár belsejébe. [15. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Rossz előérzeted van, ahogy belépsz a parányi kamrába. [16. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [24 pontot használtál fel, van még 151.]

lm 9 8 7 mozogsz 9 8 7
Ahová most belépsz, valaha a középen magasodó vár udvara lehetett. Keletre hatalmas de rozsdás kapu hívogat a vár belsejébe. [15. PONT] Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-3 életerő.)
Előreóvakodsz a penészes falak között. [9. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Megkerülöd a romot, és megvizsgálod a falat. Furcsa, kibetűzhetetlen írást látsz rajta. [8. PONT]
Eléred a város délnyugati részén magasodó névtelen romot - egy névtelen harcos síremléke. [7. PONT] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. 11 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
[28 pontot használtál fel, van még 123.]

lm 6 5 13 mozogsz 6 5 13
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy régi, rozsdás ajtó! Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. Bepillantasz az apró kamrába. [6. PONT] Hirtelen egy csontvázat veszel észre magad előtt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A csontváz karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Ahogy továbbmész, megborzongva pillantasz fel a tőled keletre magasodó hatalmas falakra, amelyeket még mindig nem tudott kikezdeni az idő. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-2 életerő.)
Továbbmész, ügyelve, hogy el ne süllyedj az ingoványosabb részeken. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Egy nagyobb, nyílt területre érkeztél. A mocsár köde kísértetiesen gomolyog a föld fölött. [10. PONT]
A nagy, központi épület északkeleti csücskéhez értél. [11. PONT]
Ahová most belépsz, valaha a középen magasodó vár udvara lehetett. Keletre hatalmas de rozsdás kapu hívogat a vár belsejébe. [15. PONT]
Belépsz a vár előterébe. A távoli falon kopott, alig felismerhető festményeket látsz. [13. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy zombi lakik itt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zombi testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A zombi néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi bal lábát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-1 életerő.)
[49 pontot használtál fel, van még 74.]

lm 14 mozogsz 14
Ez a trónterem kell, hogy legyen! Azonban sem trónt, sem alabárdos őröket nem látsz - csak a rothadás nyomait, és néhány csontvázat. [14. PONT] Hirtelen egy szintszívót veszel észre magad előtt. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[7 pontot használtál fel, van még 67.]

t 96 1 támadod a 96. szörnyet
FT 96 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 67.]

kf 12 kézbeveszed/felveszed a 12. tárgyat
A jobb kezedbe veszed a csontszuronyt. [0 pontot használtál fel, van még 67.]

lm 14 14 14 mozogsz 14 14 14
Ez a trónterem kell, hogy legyen! Azonban sem trónt, sem alabárdos őröket nem látsz - csak a rothadás nyomait, és néhány csontvázat. [14. PONT] Hirtelen egy szintszívót veszel észre magad előtt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ezt a támadást elhibáztad! A szintszívó néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Támadásodat elkerülte ellenfeled. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Iszonyatosan jeges az érintés. (-1 szint: -1 támadás, - 9464 TP, -6 max/akt. életerő, -2 tulajdonságpont, -1 képességpont.) Te itt életveszélyben vagy. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Ez a trónterem kell, hogy legyen! Azonban sem trónt, sem alabárdos őröket nem látsz - csak a rothadás nyomait, és néhány csontvázat. [14. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy szintszívó lakik itt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Karmával néhányszor a szintszívó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A borzalmas támadás életenergiádat csökkenti. (-1 szint: -1 támadás, - 5000 TP, -6 max/akt. életerő, -2 tulajdonságpont, -1 képességpont.) Támadásodat elkerülte ellenfeled. A szintszívó néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Iszonyatosan jeges az érintés. (-1 szint: -1 támadás, - 3000 TP, -6 max/akt. életerő, -2 tulajdonságpont, -1 képességpont.) Túl erős az ellenfeled. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Ez a trónterem kell, hogy legyen! Azonban sem trónt, sem alabárdos őröket nem látsz - csak a rothadás nyomait, és néhány csontvázat. [14. PONT] Hirtelen egy szintszívót veszel észre magad előtt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra rontasz. Ezt a támadást elhibáztad! A szintszívó csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal jól megszúrod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szintszívó néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény az érintéssel életenergiádat szívja el. (-1 szint: -1 támadás, - 2000 TP, -4 max/akt. életerő, -2 tulajdonságpont, -1 képességpont.) Elmegy a kedved a harctól. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
[21 pontot használtál fel, van még 46.]

lm 14 14 14 mozogsz 14 14 14
Ez a trónterem kell, hogy legyen! Azonban sem trónt, sem alabárdos őröket nem látsz - csak a rothadás nyomait, és néhány csontvázat. [14. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy szintszívó. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Karmával néhányszor a szintszívó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A borzalmas támadás életenergiádat csökkenti. (-1 szint: -1 támadás, - 1000 TP, -4 max/akt. életerő, -1 tulajdonságpont, -1 képességpont.) Az istenek látják nyomorúságodat, és különleges áldást bocsátanak rád: mostantól immunis leszel a szintszívásra! Támadásodat elkerülte ellenfeled. Karmával néhányszor a szintszívó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-6 életerő.)
Ez a trónterem kell, hogy legyen! Azonban sem trónt, sem alabárdos őröket nem látsz - csak a rothadás nyomait, és néhány csontvázat. [14. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy szintszívó. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Nem találtad el! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Ez a trónterem kell, hogy legyen! Azonban sem trónt, sem alabárdos őröket nem látsz - csak a rothadás nyomait, és néhány csontvázat. [14. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy szintszívó. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Karmával néhányszor a szintszívó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 37 életpontot!
[21 pontot használtál fel, van még 25.]

lm 14 14 14 mozogsz 14 14 14
Ez a trónterem kell, hogy legyen! Azonban sem trónt, sem alabárdos őröket nem látsz - csak a rothadás nyomait, és néhány csontvázat. [14. PONT] Hamarosan egy szintszívót pillantasz meg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan a másikra ugrasz. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. A szintszívó csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Oopssz, ez mellément! A szintszívó néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Ez a trónterem kell, hogy legyen! Azonban sem trónt, sem alabárdos őröket nem látsz - csak a rothadás nyomait, és néhány csontvázat. [14. PONT] Hamarosan egy szintszívót pillantasz meg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Meglengetve a csontszuronyt a másikra rohansz. {CSTT:} Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. A szintszívó csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. A szintszívó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Ez a trónterem kell, hogy legyen! Azonban sem trónt, sem alabárdos őröket nem látsz - csak a rothadás nyomait, és néhány csontvázat. [14. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy szintszívó az. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megmarkolva a csontszuronyt a másikra rohansz. Oopssz, ez mellément! A szintszívó csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szörnyen éhezel. (-3 életerő.)
[21 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 14 14 14 mozogsz 14 14 14
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 1.]
Ráébredsz, hogy lehetséges lenne még egy speciális Közös Tudat létrehozása is. (ld. enc.) Iszol a vizestömlőből. Az a kellemetlen érzésed támad, hogy valami egyre nagyobb gombóc van a hasadban. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 196 pontot. A következő körben tehát 197 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PSZIONIKUS VÉDELEM (307. TUDATI KÉPESSÉG)
Már régóta bánt, hogy pszi energiáidat nem csak te hasznosíthatod, hanem időnként mindenféle élősködő és egyéb lény merít belőle. A közös tudatod által kifejlesztett képességnek köszönhetően ezentúl másként lesz. Mostantól a pszi pontjaid száma csak akkor csökken, ha azt te használod valamilyen képesség révén.
Megjegyzés: az alábbi képességek hatásától leszel védett: poszogó mösze, direkt kontaktus, szörnyek pszi pont szívó képessége.

ELNYOMÓK GYŰLÖLETE (190. TUDATI KÉPESSÉG)
Mindenkinek megvannak a maga ellenségei, akiket valamilyen oknál fogva nem zár a szívébe. Nekünk is vannak ilyenek. Azok, akik céljaink ellen tesznek. Akik megpróbálják Ghalla megmaradt részét saját céljaikra felhasználni. Ezek ellen a lények ellen még nagyobb energiával, még nagyobb elkeseredéssel, hévvel, erővel harcolsz. Ha ilyen személlyel vagy szörnnyel találkozol, +7 támadást és +4 sebzést kapsz. A "gyűlölt elnyomó" persze nem lehet valami agyatlan csiga, hal vagy hasonló, legalább a gonoszkodáshoz elegendő intelligenciával kell, hogy rendelkezzék (min. 4-es IQ). A KT vezetőnek az EK 190 <ellenfél> parancsot kell kiadnia 1 TU árán, ahol az <ellenfél> lehet egy konkrét kalandozó, szörny, KT vagy vallás. (A vallás paraméterekhez ld. a Feltételes támadás enciklopédiáját.) Egyedi esetekben előfordulhat, hogy egy kalandozó szám lények nagyobb csoportját jelenti (pl. Sistergő Pumpa esetén a varkaudarokat). Ha te is ellenfeledül akarod kijelölni azt, akit a KT vezető megadott, elégséges egy EK 190 parancs. Ez nem kerül TU-ba. Lehetőség van arra is, hogy a KT vezetőtől eltérően, egy csak általad gyűlölt ellenfelet adj meg, az EK 190 <ellenfél> paranccsal, de ez neked is 1 TU lesz. Ezt a képességet nem használhatod egy fordulóban kétszer, és az olimpián nem működik.

SPECIÁLIS KÖZÖS TUDAT
Arra, hogy kik lehetnek a szövetség tagjai, bizonyos megkötések adhatók. Az ilyen speciális feltételekkel alapított Közös Tudat további előnyökkel jár, de nyilvánvaló, hogy a megfelelő személyek egybegyűjtése is jóval nehezebb, és a tagság is jóval kötöttebb.
Feltételek lehetnek: 1. Minden tagnak ugyanolyan fajúnak kell lennie. (pl. egy, a konvenciókhoz ragaszkodó törzsi szervezet.) 2. Minden tagnak ugyanolyan jelleműnek kell lennie. (pl. egy demokratikus, de azért bizonyos erkölcsi követelményeket támasztó szervezet.) 3. Minden tagnak ugyanolyan vallásúnak kell lennie. (pl. egy szigorú, hierarchikus vallási szervezet.) Feltétel, hogy a tag már szentelt oltárt.
Amikor a Közös Tudat megalakult, és a tagság a fenti feltételek közül valamelyiknek megfelel, akkor a vezető a csoport adatainak megadásakor kérheti (nem kötelező), hogy a szövetség egy Speciális Közös Tudat legyen. Ez egyben azt is jelenti, hogy az alapító tagok közül csak azok maradnak bent, akik a feltételnek megfelelnek - ha ezek száma hétnél kevesebb, vagy nincs köztük a vezető, a csoport nem lesz Spec. K.T. Ugyanez igaz az új tagokra is, csak akkor léphetnek be, ha a feltételnek megfelelnek, és ha a meglévő tagok közül bármelyik jellemváltozás vagy más okból nem felel meg tovább, automatikusan kiválik a csoportból.
Legfeljebb egy feltétel választható (mivel pl. a Raia hívő gnómok köre valószínűleg túl szűk lenne ahhoz, hogy egy adott területen belül életképes csoportot tudjanak alakítani).
Természetes, hogy a csoport vezetője a fenti hivatalos feltételek mellett/helyett sajátokat is kitalálhat (minden tag legyen legalább 10. szintű, mindenkinek legyen bronzpáncélja, stb.) a jobb szerepjáték érdekében. Ezeket azonban a számítógép nem fogja ellenőrizni, betartatásuk egyedül a vezető feladata, külön előnyöket a csoport számára nem jelentenek.

KARAKTERLAP

Ygan So Ka, egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű, kecskeszakállas kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 56. fordulód.

Erő: 15 Szint: 6 Merészség: 5/5 Magasság: 146 cm
IQ: 15 Támadás: 5 Agresszió: 5 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 3 Menekülés: 30 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 13 Életpont: 123/51 Jellem: semleges Tul. pont: -7
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 171 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 17/0
Eddig összesen 193 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 1 000 TP-d van. A következő szinthez még 1 000 TP szükséges. Trófeáid: északi aurach, ork sámán, tetemember.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 16/97 (+6%) dobófegyverek: 1/10

Óvatosság (labirintusokban): 0
78,79 mezőn táborozol, a 36. labirintusban, 1. szinten, 13. ponton

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 148 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/24 2. nyomkövetés: 12/78 3. mászás: 3/30
4. csapdakészítés: 4/74 (+18%) 5. csapdaészlelés: 1/88 (+6%) 6. gyógyítás: 29/49
7. harcművészetek: 1/0 8. szörnyismeret: 1/24 9. zárnyitás: 5/4 (-400%)
10. vadászat: 3/37 11. bányászat: 3/61

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
elnyomók gyűlölete (190)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1100 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

Összsúly: 61.81 kg Megterheltség: 154%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 83 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bordacsont (#16) 1 lapockacsont (#33) 12 tigroszlán fog (#63)
1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

77 78 79
10
11
12
(78,11) a 36. labirintus bejárata, csontváz (#48), zombi (#49), szintszívó (#96)

Üzenet küldése a karakternek