Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. aug. 15. 15h:08' EZ A 114. JÁTÉKHETED, 56. FORDULÓD 115. játékheted kezdete: aug. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #1046 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a pókvadász testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a pókvadász bal vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A pókvadász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Megmarkolva a bronzkardot ellenfeledre ugrasz. Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed az agglomerátor zsezsgő matériáját. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az agglomerátor zsezsgő matériáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az agglomerátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 258 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Megmarkolva a bronzkardot ellenfeledre ugrasz. Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed a csontváz jobb lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a csontváz jobb vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
73 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a bronzkardot a másikra támadsz. Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt mirg jobb vállát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 madártollat. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [52,14] Fák, mindenütt csak fák. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy színes dözmöng. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Marokra fogva a bronzkardot a másikra támadsz. Bronzkarddal kilukasztod a színes dözmöng bolyhos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a színes dözmöng jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A színes dözmöng meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 dözmöng szivet. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadász varkaudar bal lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadász varkaudar bal karját. Kritikus ütés! (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a vadász varkaudar jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a vadász varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vadász varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 485 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
im | imádkozol |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronzkarddal végigvagdosod a sírlidérc fejét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) [54,12] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a csontváz testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzkardot ellenfeledre rohansz. Bronzkarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a csontváz jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 73 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 73 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan a másikra rontasz. Bronzkarddal kilukasztod a grákó denevér testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a grákó denevér bal szárnyát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A grákó denevér megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A grákó denevér szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 grákóbőrt. 20 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [55,11] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy gyilkos sallank. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a gyilkos sallank testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot ellenfeledre rohansz. Bronzkarddal kilukasztod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a gyilkos sallank jobb első lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 6 sallank karmot. 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a mérges nyukmár fejét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzkardot a másikra ugrasz. Bronzkarddal egy hatalmas csapással felmetszed a mérges nyukmár bal karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 4 gyenge mérget.) 133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
m 1 1 4 | mozogsz északkeletre, északkeletre, délre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a rájanyék testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) A rájanyék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a quwarg szabotőr fekete torát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Elfehéredsz: a birtokodban levő 4 álompor úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Meglengetve a bronzkardot a másikra rohansz. Bronzkarddal végigvagdosod a quwarg szabotőr bal hátsó lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 9 életpontot vesztettél. Bronzkarddal néhányszor megkarcolod a quwarg szabotőr bal középső lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 8 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
(Továbbmész...) [57,9] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély kutat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Odalent félhomály van. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy mérges nyukmár!
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a mérges nyukmár testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 4 gyenge mérget.) 133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [57,10] Síkság, továbbra is csak síkság. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
im | imádkozol |
h 233 20 | használod a 233. tárgyat |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
szk 42 | keresed a 42. szörnyet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 20 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 20 pontért |
LEVIATÁN HÓLYAG (2182. TÁRGY) A nevével ellentétben nem a leviatánból származó hólyagról van szó. Ez csak a fantázia neve annak a gázzal megtöltött hólyagnak, amit a gnóm kutatóállomás tudósai készítenek. Ha a hátizsákodba rakod, az máris könnyebb lesz. 10 kg-mal csökkenti a megterheltségedet. Tíznél több hólyag használata már nagyon veszélyes, mivel a bennük levő, robbanékony gáz egy baleset esetén cafatokra szaggatna. Ezt nem kockáztatod meg, így max. 10 darabot hordasz magaddal belőle. |
A MINDENSÉG TOPÁZA (2325. TÁRGY) Az örökkévalóság és mindenség ékszerek legújabb változata ez a sárgás színű ékkő. A képességei erősebbek minden korábbi örökkévalóság, vagy mindenség ékszernél. Speciális ékszerként KF-elhető, így nem foglalja a helyet más kitűzőid elől. Viselésekor kapsz +170 max. ÉP-t, +170 max. VP-t, +7-et minden tulajdonságodra, +16 támadást, ezenkívül kör elején jelentősen több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +11 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre. |
KITARTÓ LÓ (19. VARÁZSLAT) Ezt a 10 VP-be kerülő varázslat jelentősen megnöveli a karaktered kitartását: abban a fordulóban, amikor ezt elmondod, maximum 10 mezőt léphetsz (nem pedig 8-at). Előfordulhat, hogy egy magasabb szintű alakváltó ezt a varázslatot már semmire sem tudja használni, mert neki ez természetes képessége. |
SPECIÁLIS KÖZÖS TUDAT Arra, hogy kik lehetnek a szövetség tagjai, bizonyos megkötések adhatók. Az ilyen speciális feltételekkel alapított Közös Tudat további előnyökkel jár, de nyilvánvaló, hogy a megfelelő személyek egybegyűjtése is jóval nehezebb, és a tagság is jóval kötöttebb. Feltételek lehetnek: 1. Minden tagnak ugyanolyan fajúnak kell lennie. (pl. egy, a konvenciókhoz ragaszkodó törzsi szervezet.) 2. Minden tagnak ugyanolyan jelleműnek kell lennie. (pl. egy demokratikus, de azért bizonyos erkölcsi követelményeket támasztó szervezet.) 3. Minden tagnak ugyanolyan vallásúnak kell lennie. (pl. egy szigorú, hierarchikus vallási szervezet.) Feltétel, hogy a tag már szentelt oltárt. Amikor a Közös Tudat megalakult, és a tagság a fenti feltételek közül valamelyiknek megfelel, akkor a vezető a csoport adatainak megadásakor kérheti (nem kötelező), hogy a szövetség egy Speciális Közös Tudat legyen. Ez egyben azt is jelenti, hogy az alapító tagok közül csak azok maradnak bent, akik a feltételnek megfelelnek - ha ezek száma hétnél kevesebb, vagy nincs köztük a vezető, a csoport nem lesz Spec. K.T. Ugyanez igaz az új tagokra is, csak akkor léphetnek be, ha a feltételnek megfelelnek, és ha a meglévő tagok közül bármelyik jellemváltozás vagy más okból nem felel meg tovább, automatikusan kiválik a csoportból. Legfeljebb egy feltétel választható (mivel pl. a Raia hívő gnómok köre valószínűleg túl szűk lenne ahhoz, hogy egy adott területen belül életképes csoportot tudjanak alakítani). Természetes, hogy a csoport vezetője a fenti hivatalos feltételek mellett/helyett sajátokat is kitalálhat (minden tag legyen legalább 10. szintű, mindenkinek legyen bronzpáncélja, stb.) a jobb szerepjáték érdekében. Ezeket azonban a számítógép nem fogja ellenőrizni, betartatásuk egyedül a vezető feladata, külön előnyöket a csoport számára nem jelentenek. |
Erő: | 17 (22) | Szint: | 13 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 65 kg |
Ügyesség: | 12 (15) | Védekezés: | 18 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 67/67 év |
Egészség: | 18 (20) | Életpont: | 192/192 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 24 | Varázspont: | 52/24 | Pénz: | 970 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 7/3 | EFejl: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 12/84 (+60%) | ütőfegyverek: | 16/32 | lőfegyverek: | 16/71 (+21%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); kerek kő (#19) (3 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 |
57,99 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 58 |
Legfeljebb 10 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 67 időszaki: 67 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 747 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/29 (+66%) | 2. nyomkövetés: | 11/68 (+29%) | 3. mászás: | 4/56 (+10%) |
4. csapdakészítés: | 4/75 (-482%) | 5. csapdaészlelés: | 2/22 | 6. gyógyítás: | 22/23 |
7. titkosírás: | 1/22 | 8. felderítés: | 1/38 | 9. teológia: | 2/14 |
10. zene: | 1/92 (+22%) | 11. szörnyismeret: | 3/31 (+24%) | 12. zárnyitás: | 1/45 |
13. vadászat: | 2/91 | 14. bányászat: | 10/64 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 15 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 50 darabot ) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), láplidérc (#352), semlegesek (#989), jók (#990), nők (#999), óriás csontváz (#176) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0) |
3.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): kész. fejvadászház (757): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 9, 20, 170, 171. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 104 (limit: 1055), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 11230. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
keményebb bicepsz (149) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
fegyvermester (302) |
erősebb quwargszag (319) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 18 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 665 TU szükséges.) |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bíbor erőöv (#291) | 1 | * | harci maszk (#1739) | 1 | * | láncing (#222) |
1 | * | lánckesztyű (#230) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | rézsisak (#72) | ||
1 | * | varkaudar csizma (#317) | ||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | bronzkard (#2083) | 11 | kerek kő (#19) | 1 | kőkalapács (#13) | ||
>1 | kőkés (#6) | 1 | mérgezett vasnyíl (#187) | 1 | * | parittya (#18) | ||
1 | * | rövid kard (#171) | 7 | ubuk tüske (#131) | 2 | vashegyű nyíl (#176) | ||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | ametiszt medál (#275) | 1 | borostyán függő (#162) | 1 | mind. topáza (#2325) | |||
1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | 1 | * | virág szimbólum (#143) | |||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | + | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | ||
4 | éjkő (#2369) | 2 | fáklya (#36) | 1 | fenőkő (#1618) | |||
1 | furulya (#233) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 8 | kaja (#2) | ||
2 | kötél (#92) | 25 | krónika (#1725) | 10 | leviatán hólyag (#2182) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | szuper dobóháló (#273) | 2 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0] | ||||||
1 | + | kavadu iszák (#25) | [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] | |||||
1 | uzbány csőr (#169) | [benne 11 csepp ugh méreg (#166), fér még: 1] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 36 korty víz (#27), fér még: 4] | ||||||
5 | zöld üveg (#82) | [bennük 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 97] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | bakkura bőr (#95) | 1 | bordacsont (#16) | 2 | dözmöng szív (#122) | |||
13 | drótszőr (#37) | 2 | evaporőr háj (#105) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 2 | grákóbőr (#41) | 3 | gyíkfű (#201) | |||
16 | gyöngymangó (#135) | 1 | királygyík bőr (#44) | 69 | madártoll (#112) | |||
2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | móri gyümölcs (#116) | 6 | óndarab (#85) | |||
1 | ormánygőte csont (#21) | 12 | pirkit (#153) | 3 | púderkő (#119) | |||
7 | rézdarab (#70) | 12 | sallank karom (#128) | 1 | smirglilevél (#29) | |||
5 | sünmedve tüske (#14) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | tükör (#43) | |||
15 | vasérc (#152) |
Összsúly: 48.50 kg | Megterheltség: 31% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 79 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | álompor (#396) | 2 | kaja (#2) | 20 | kerek kő (#19) | |||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
10 | arany (#50) | 1 | dözmöng szív (#122) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 2 | madártoll (#112) | 1 | ragasztó (#83) | |||
1 | rézsisak (#72) | 6 | sallank karom (#128) | 1 | zöld üveg (#82) |
49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | |
8 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|