Karakterszám: |
4749 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
56 |
Játékhét: |
77 |
E
forduló ára: |
0 zs. 1 if. |
Maradék zseton: |
306 |
Forduló típusa: |
email |
Ingyenforduló:
|
7 |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2005. jún. 23. 15h:10' |
A következõ
fordulód táplálható: 2005. jún. 24. |
|
E-mail!
RHA KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
3. NAP ** Szerény szállásodban lep meg
Hegyek Fura Ura, egy elátkozott
férfi. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú tagja. Viselt tárgyai:
a tökéletesség csepp fülbevalója, a villám bronz amulettje, bronzmedál,
az egyensúly gyûrûje, suhanó csizma, a villám kõamulettje, a mágus barbár
lándzsája, a tárgyalás gyûrûje, díszes villámöv, a villám könnyû láncinge,
a villám utazóköpenye, a Kõ Kardja, az erõ vassisakja. Kedvesen köszönt,
és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Nagyon megörülsz a vendégnek, hiszen végre lesz alkalmad híreket cserélni,
meg persze egy jóízût enni! Hegyek Fura Ura elõcsomagolja az általa hozott
elemózsiát, és amit te is hozzáraksz, azzal együtt már nyugodtan nevezhetõ
igazi lakomának! Falatozni kezdtek. Hosszasan társalogtok a világban történt
eseményekrõl, szüleitekrõl, legutóbbi vadászataitokról. A hosszú parti
végül véget ér. Hegyek Fura Ura megköszöni a vendéglátást, és hazaindul.
(+6% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a mandolin.
[ld.
enc.]
**
5. NAP ** Bezörget hozzád
Hegyek Fura Ura, egy elátkozott férfi. A Halhatatlanok
klánjának alázatos rendtag rangú tagja. A következõket látod nála: a tökéletesség
csepp fülbevalója, a villám bronz amulettje, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje,
suhanó csizma, a villám kõamulettje, a nyomkeresés fejpántja, a mágus barbár
lándzsája, a tárgyalás gyûrûje, díszes villámöv, a villám könnyû láncinge,
a villám utazóköpenye, a remete csonttõre. Kedvesen köszönt, és megkérdi,
van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Mielõtt még baráti beszélgetésbe kezdenétek, leülteted a vendéget, és máris
elõkerül az ennivaló. Jóízûen falatoztok. Misztikus, szörnyûséges dolgokról
kezdtek el beszélgetni: a Thargodanok, az Ellenség... Még a Kimondhatatlan
Nevûekrõl is ejtetek néhány bátortalan szót. Mintha kicsit lehûlt volna
a barlang levegõje... Végül Hegyek Fura Ura megköszöni a vendéglátást,
és "látjuk még egymást!" felkiáltással távozik. (+10% jóllakottság) Megjegyzel
valamit a Hegyek Fura Ura által meséltekbõl, megtudod, mi az a méregellenállás
itala.
[ld. enc.]
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 26871.)
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*jún. 10.* Alystair D'Brison csatában legyõzte Szennyeslelkû Kazimírt.
*jún. 13.* Lord Khalel pszionikus küzdelemben diadalt aratott Ádáz felett.
*jún. 14.* Lord Khalel pszionikus küzdelemben diadalt aratott Ádáz felett.
*jún. 15.* Dark Valek a Renegát Elf mellé szegõdött egy pokolpatkány.
*jún. 15.* Diablot majdnem felfalta egy monozoid.
*jún. 16.* Lord Khalel
pszionikus küzdelemben diadalt aratott Errtu felett.
*jún. 16.* Lord Khalel
és Stanislava pszi párbajt vívtak. Lord Khalel került ki gyõztesen.
*jún.
16.* Lord Khalel pszionikus párviadalban legyõzte Ádázt.
*jún. 20.* Stanislavát
kis híján megölte egy kék-vörös sziámi.
*jún. 20.* Keoma a Félvért majdnem
felfalta egy Gramagan.
Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik:
+1 auraészlelés; [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 423.]
sza 4 2 1 |
2 db 4 tárgy átadása 1. szolgának |
Szolgádnak ajándékozol 2 törpe pikkelyvértet. Katapulter morálja 29%-kal
nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 423.]
tps 10 |
10 TVP spórolása, félrerakása |
Félreteszel, megspórolsz 10 TVP-t késõbbi használatra.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 413.]
be 4 49 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szárnyas, rücskös bõrû
orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Megmondod,
hogy
a rugalmasság képességet szeretnéd itt megtanulni. Az informátor bólint,
és eligazít, hogy hová fordulj. Az akadémia egyik oktatótermébe irányítanak.
Egy szakértõ vezetése alatt nekifogsz a tanulásnak, és némi mágikus segítséggel
sikerül 3 óra leforgása alatt megszerezni a kívánt tudást. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 393.]
kno 65 3 49 3 |
65. képességre 3 képességpont |
Elköltesz 3 képességpontot az álcázás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, az álcázás szakértelmed 4. szintre nõtt. Elköltesz
3 képességpontot a rugalmasság szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a rugalmasság szakértelmed 3. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 393.]
bb 7 12 |
több épület meglátogatása |
[be 7:] Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok,
a vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota
felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét
a szint életét irányítják. A palotában személyesen fogad
Erõskezû Sognál
egy kétfarkú, szikár, magas galetki, aki szemmel láthatólag a fogait is
be szokta vetni egy komolyabb harc során.
- Jó, hogy erre jártál, lenne
egy neked való feladat. Azt hiszem élvezni fogod. Bizonyára ismered az
agglomerátor nevû szörnyet. Normálisan nem él errefelé, ám most mégis jó
párral lehetett találkozni. Nagyon ravaszak, a csatorna legszûkebb járataiba
bújtak meg, éjszaka pedig óvatosan elõjönnek és mindent összenyálkáznak.
Akármennyit lecsapunk, mindig újabbak jönnek. Az a sejtésem, hogy van egy
rendkívül szûk nyílás, és a lentebbi szintrõl azon keresztül szivárognak
fel. Kérlek nézz körül, és tegyél meg mindent, hogy ez a dolog végre véget
érjen.
(12. kaland, összesen 30 TVP-t igényel.)
[be 12:] Elmész a Mágusok Klánjának épületébe. [Ölj meg három ichinedart,
csak varázslattal!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy
képességpont és plusz egy rangpont. Új rangod a Klánon belül: varázslatmondó.
A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 1.) Tûrhetetlen,
hogy micsoda szabotázsokat hajtanak végre a pszionicisták Klánunk bázisa
ellen! Itt az ideje az ellencsapásnak. Gyõzz le harcban egy galetkit, aki
tagja a Pszionicisták Klánjának!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 383.]
ho 6 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 6 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 383.]
k 5 19 |
kaland elvállalása |
(5. kaland:) Felkeresed a boltot, és azt mondod, hogy elvállalod a feladatot.
Részletes eligazítást kapsz, megtudod, hogy a tolvaj a Szállítók fõnöke
volt. Ez kicsit furcsa, hiszen neki mi szüksége lenne arra, hogy lopjon?
A boltos elmondja, hogy a molitár háj bizony nagyon értékes, és nehéz hozzájutni!
A feladat nehézségére hivatkozva, felalkudod a díjazást 140 aranyra. Az
akció elsõ lépése - észrevétlenül megközelíteni a Szállítók fõnökének barlangját!
[Lopakodás próba 9-es küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres]
Türelem rózsát terem - de legalábbis aki türelmes, az nem bukik le. Határtalan
óvatossággal, araszról araszra közelíted meg a jól õrzött barlangot, és
egy észrevétlen pillanatban besurransz a bejáraton. Most, hogy átjutottál
az ellenõrzõ ponton, nincs más dolgod, mint álcázni magadat, nehogy valaki
kérdezõsködni kezdjen!
[Álcázás próba 7-es küszöbre: sikeres]
Bekened magad porral, felöltesz néhány szakadt rongyot, amit odabent találsz
- az álca tökéletes lesz! Valóban, rád sem néznek azok a Szállítók, akik
mellett elmész. Vajon most merre?
[IQ próba 10-es küszöbre: sikeres]
Körülnézel, tájékozódsz egy kicsit, és máris tudod, merre indulj. A raktárat
szerencsére senki sem õrzi, viszont be van zárva! Elõ a zárnyitó készletet.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: sikeres]
Ez nem volt egy nehéz feladat! Felemelve a milgandot, körülnézel odabent.
Egy hatalmas zsák, tele molitár hájakkal! Örülsz, ha ezt ki tudod cipelni,
nemhogy még törjél-zúzzál! Húh, milyen nehéznek tûnik...
[Erõ próba 12-es
küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres]
Nagy nyögéssel ugyan, de fel tudod emelni, és a hátadra veszed a zsákot.
Egy Szállító, hátán egy zsákkal - ugyan kinek tûnne fel? Baj nélkül kijutsz,
de azért alaposan megizzadsz, amíg visszajutsz a boltoshoz. Az elégedetten
dörzsöli a tenyerét, miután megszámolta a hájakat. Aztán feléd fordul.
- Hé, ugye alaposan darabokra törtél mindent? - tudod, hogy a boltos
nagy zsivány, ha azt mondod, nem, még a végén nem fizet! Így hát buzgón
bólogatsz.
- Persze, darabokra törtem mindent, még néhány Szállítót is
karomélre hánytam! - a boltos gyanakodva néz rád, de aztán biccent - végül
is megkapta, amit akart! Leszurkolja a 140 aranyat, de amikor a molitár
hájakat említed, csodálkozva néz rád. Rövid vita után felmerül a tetlegesség
és a molitár hájak elégésének lehetõsége, mire a boltos morogva ugyan,
de végül átad három darabot. Minek bosszankodj? Inkább fogod, és jóízûen
belapátolod a boltos vacsoráját, mire õ elzöldül a méregtõl. (+20% jóllakottság.)
Nevetve távozol.
(+3 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)
(19. kaland:) Kódorogsz egy kicsit a városban, szóba elegyedsz jó pár galetkivel.
Nem találtál senkit, aki látot volna óriásdenevért, de mindenki ismert
valakit, aki már ölt is ilyen lényt. Az ellentmondó információkból azért
kihámozod, merre kéne próbálkoznod. Beveted magad a csatornába. Vagy egy
órát menetelsz, amire a megfelelõ helyre érkezel. Éppen alaposan körülnézel
egy nagyobb csarnokban, amikor furcsa zajt hallasz a fejed fölül. Úgy látszik,
megzavartál valamit. Ellenfeleid 6 vérszívó denevér (#131).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Hunter az 1. vérszívó denevért lövi.
(9 sebzést okozott.)
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy pengefalat. (-10 vp.) Az 5.
vérszívó denevér közelebb jön, hogy támadhasson. Az 5. vérszívó denevér
sebzõdik 18 ép-t a pengefaltól. A 4. vérszívó denevér Hunter irányába
megy. A 4. vérszívó denevér
18 sebzést kap a pengefaltól. A 2. vérszívó
denevér odajön hozzád. A 2. vérszívó denevér megúszta! Az 1. vérszívó denevér
Hunter felé mozog. Az 1. vérszívó denevér ellenállt a varázslatnak. A
3. vérszívó denevér odajön hozzád. A 3. vérszívó denevér
18 sebzést kap
a pengefaltól. A 6. vérszívó denevér Hunter felé mozog. A 6. vérszívó
denevér
18 ép-t sebzõdik a pengefaltól. Az 5. vérszívó denevér rád veti
magát. Pofáját nagyra tátva harap fogával. Hátraugrasz a támadás elõl.
A 4. vérszívó denevér Huntert támadja. A 2. vérszívó denevér rád veti
magát. Beléd próbál marni fogával.
(4 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik.
Elszívja 6 vp-det. Az 1. vérszívó denevér Huntert támadja. A 3. vérszívó
denevér téged támad. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával.
Mellé! A 6. vérszívó denevér Huntert támadja.
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy szellemkalapács varázslatot. Az 1. vérszívó
denevér
62 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) Az 1. vérszívó denevér halálhörgés
közepette a földre zuhan. Az 5. vérszívó denevér rád veti magát. Elõrehajolva
harapni próbál fogával. Mellétrafált a balfácán. A 2. vérszívó denevér
téged támad. Beléd próbál marni fogával.
(5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja.
Elszívja 6 vp-det. A 3. vérszívó denevér téged támad. Pofáját nagyra tátva
harap fogával.
(1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Elszívja 6 vp-det.
A 6. vérszívó denevér Huntert támadja. A 4. vérszívó denevér és Hunter
egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Elmormolsz egy szellemkalapács varázslatot. A 2. vérszívó
denevér
62 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A 2. vérszívó denevér halálhörgés közepette
a földre zuhan. Az 5. vérszívó denevér rád veti magát. Állkapcsát csattogtatva,
harapásra készül fogával.
(2 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Elszívja
6 vp-det. A 3. vérszívó denevér rád támad. Beléd próbál marni fogával.
El sem talált, haha. A 4. vérszívó denevér és Hunter egymással harcolnak.
A 6. vérszívó denevér Huntert támadja. A 4. vérszívó denevér halálos sebet
kapva a földre zuhan.
*** 4. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy szellemkalapácsot. A 3.
vérszívó denevér
sebzõdik 62 ép-t. (-10 vp.) A 3. vérszívó denevér hörögve
elterül. A 6. vérszívó denevér és Hunter egymással harcolnak. Az 5. vérszívó
denevér rád veti magát. Kitátja száját, harapni próbál fogával.
(4 ép-t
sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Elszívja 6 vp-det. Az 5. vérszívó denevér kileheli
lelkét.
[A csatában összesen 293 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Hunter: 27/33.] Egyikõtök
sem tudott gyõzedelmeskedni!
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 333.]
ho 1 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 1 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 333.]
m 6 4 8114 1112 2222 2222 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 6,4) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 8 114) A legközelebbi feladat megoldásánál 114 lesz a válaszod.
(M 6,3) Északra mész tovább. Egy szellem materializálódik elõtted. Egy õs!
Micsoda megtiszteltetés! Síri hangon közli a feladványt, amelynek megoldása
nélkül nem mehetsz tovább:
Zuveghar professzor népünk egyik legnagyobb
tudósa volt. Rengeteg kísérletet végzett. Egy ízben púpos molad tenyésztésével
foglalkozott, laboratóriumi körülmények között. Azt vizsgálta, bizonyos
tápanyagok és egyéb hatások hogyan befolyásolják, növelik ill. csökkentik
a szaporulatot. Megfigyelte, hogy ha X lény napi fejadagként 3 húst kapott,
és az állatokat napi 6 órán keresztül világították meg Y milganddal, a
szaporulat 60 volt. Hasonlóan X állat és Y milgand esetén 4-es fejadagnál,
8 órás megvilágítás eredményeképp a szaporulat 80 volt. Amikor pedig ezt
az X állatot 8-as fejadagnál 3 óráig világították a milgandokkal, 82 volt
a szaporulat. Talán ezek után már te is rájöttél, amikor Zuveghar 9-es
fejadagot adott X állatnak, és 7 óráig világította õket meg, mi lett az
eredmény. [Ha negatív számot kaptál, akkor hagyd el a negatív elõjelet,
és így írd a számot a 8-as után.] Tisztelettudóan válaszolsz a kérdésre.
[114] A szellem kifejezi elismerését. Kiálltad a próbát! (+20% lélekenergia.)
(M 6,2) A folyosó északra tart. Ahogy megkerülöd az utolsó oszlopokat, ricsaj
támad. Megzavartál egy torzszülött szeánszt! Ellenfeled egy arhomad varangy
(#82).
*** 1. KÖR *** Az arhomad varangy ellõ egy tombolás varázslatot. Heves kézmozdulatok
közepette az arhomad varangy elmormol egy féreg érintését. Elmormolsz egy
szellemkalapács varázslatot. Az arhomad varangy
62 ép-t sebzõdik. (-10
vp.) Az arhomad varangy halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 62 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Hunter: 0/0.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+30%). Szolgáidnak is jut 10%.
(M 6,1) A négy égtáj közül északot választod. Üres szobába érkezel.
(M 7,1) Keletre mész tovább. Hatodik érzéked jelzi a veszélyt, és a következõ
pillanatban meglátod az oszlopok közt mozgó árnyakat. Ellenfeleid egy
zombi mester (#80) és egy zombi (#29).
*** 1. KÖR *** Hunter a zombit lövi.
(14 sebzést okozott.) Ellõsz egy szellemkalapács
varázslatot. A zombi mester elkerülte a varázslatot. (-10 vp.) A zombi
odajön hozzád. A zombi mester Huntert rohamozza. A zombi rád veti magát.
Lesújt rád jobb karmával.
(1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. A zombi
mester Huntert támadja. Hunter halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Elõhívsz egy szellemkalapács varázslatot. A zombi mester
elkerülte a varázslatot. (-10 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után a zombi
mester létrehoz egy animáció varázslatot. Hunter csatlakozik a zombi mester
oldalához. (agyatlan zombiként). Hunter téged támad. Bever egyet jobb
mancsával.
(5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. A zombi rád támad. Rád vág
jobb karmával. Elhibázta.
*** 3. KÖR *** Elmondasz egy pengefal varázslatot. (-10 vp.) Hunter téged
támad. Ütni próbál jobb mancsával.
(7 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják.
A zombi mester rád támad. Odacsap neked jobb karmával.
(11 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid megszúrják. A zombi téged támad. Feléd suhint jobb karmával. Kacagsz
a nevetséges próbálkozáson.
*** 4. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy szellemkalapácsot.
Hunter
sebzõdik 62 ép-t. (-10 vp.) Hunter zombija hangtalanul összecsuklik.
A zombi mester téged támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával.
(12 ép-t
sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. A zombi téged támad. Feléd döf jobb karmával.
El sem talált, haha.
[A csatában összesen 97 sebzést okoztál, és 36 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Hunter: 26/87.] A küzdelem
eredménye döntetlen. Újra a 6,1-es mezõn vagy.
(Feltételes gyógyítás:)
kisebb gyógyítással gyógyítod magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 10 ép-t.
(-5 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 9 ép-t. (-5 vp.) 10 ép-t gyógyított
rajtad. (-5 vp.) 9 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.)
(M 7,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 7,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 7,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 7,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 7,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 7,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 7,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 7,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
[33 TVP-t használtál fel, maradt még 300.]
m 3333 4434 4434 2333 3344 45 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 6,2) Déli irányba mész. Ebben a teremben már gyõzedelmes csatát vívtál.
(M 6,3) Délre mész tovább. Ez egy üres, jellegtelen barlangterem.
(M 6,4) Merre tovább? Délre! Nincs itt semmi, csak egy torzszülött oszladozó
maradványai.
(M 6,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,4) Nyugodt vagy, tehát nyugat felé indulsz. Üres szobába érkezel.
(M 4,4) A levegõbe szagolva, nyugati irányba indulsz. A termet valaki megtisztította
a torzszülöttektõl.
(M 4,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,4) A folyosó nyugatra visz. A próbatételt vezetõ galetki most is itt
van. Üdvözöl téged.
(M 2,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 2,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 2,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,4) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Ezt a helyiséget
megpucolták a torzszülöttektõl.
(M 4,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 3,4) Nyugat felé folytatod a felderítést. Az itt áldogáló galetki csak
biccent feléd, nyilván az újabb próbázókra vár.
(M 2,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 2,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
Elhagyod a Csarnokot.
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 292.]
k 266 431 |
kaland elvállalása |
(266. kaland:) Visszatérsz a hobbit lakáshoz. Kinyitod a még mindig jó állapotban
levõ faajtót, szerencsére nincs bezárva. Lehajolva, bemászol. Odabent szerencsére
több hely van. A folyosó, ahová belépsz, forró gõzzel van tele, levegõt
is alig kapni. Máris kiver az izzadság, a szíved kalapál! Itt kell átjutnod...
[Egészség próba 8-as küszöbre: sikeres] Iszonyú a klíma, de vasszervezetednek
köszönhetõen képes vagy végigmenni.
Ahhoz, hogy továbbmehess, ki kell nyitnod ezt a zárt sziklaajtót. Remélhetõleg
nem lesz probléma, nekilátsz a zár kinyitásának.
[Zárnyitás próba 7-es
küszöbre: sikeres] Nemhiába vagy mestere a szakmának, kinyitottad az ajtót.
A fáklyákkal világított helység után egy sötét folyosóra jutsz.
[Csapdaészlelés
próba 8-as küszöbre: sikertelen] Nem látsz túl jól, ahogy továbbmész.
Egyszercsak csattanás hallatszik, és iszonyatos fájdalom hasít a lábadba!
(-13 ép.) Elveszted az eszméletedet, odakint térsz magadhoz. A küldetéssel
kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás:)
kisebb gyógyítással gyógyítod magad. Gyógyulsz 9 életpontot. (-5 vp.) Ennek
eredményeképp gyógyulsz 8 ép-t. (-5 vp.)
(431. kaland:) Visszatérsz az üveghegyhez. Húh, elég érdekes kalandnak látszik
a megmászása! Mászni kezdesz fölfelé.
[Mászás próba 6-os küszöbre: sikeres]
Keményen megizzadtál. Nemcsak arra kellett vigyázni, hogy le ne ess, hanem
arra is, hogy a kristályok meg ne vágjanak.
Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor
támadás ér. Ellenfeleid 2 zöld ekinda (#74).
*** 1. KÖR *** Az 1. zöld ekinda a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy óriáserõ! Heves kézmozdulatok közepette az 1. zöld ekinda elmormol
egy tombolást. A 2. zöld ekinda elõhív egy óriáserõ varázslatot. A 2. zöld
ekinda elmormol egy tombolás varázslatot. Megindulsz az 1. zöld ekinda
felé. Már ott is vagy! Az 1. zöld ekindát próbálod megsebezni. Mérgezõ
gázt fújsz.
(17 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(15 sebzés).
*** 2. KÖR *** Az 1. zöld ekinda téged támad. Villámgyorsan elõrevág bal
csápjával.
(9 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Megmérgezett. Ostorként csattant
jobb csápjával.
(9 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Roncsoló sebzés!
( -3 tüskés bõr, -3 vastag bõr.) A 2. zöld ekinda téged támad. Villámgyorsan
elõrevág bal csápjával.
(15 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik.
Elõresuhint jobb csápjával.
(7 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik.
Roncsoló sebzés! ( -3 tüskés bõr, -2 vastag bõr.) Az 1. zöld ekindát próbálod
megsebezni. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre.
(14
ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára
(15 sebzés). Az 1. zöld ekinda
halálos sebet kapva a földre zuhan. Méreg!
6 életpontnyit sebzõdsz.
*** 3. KÖR *** A 2. zöld ekinda téged támad. Ostorként csattant bal csápjával.
Félrehajoltál. Rád vág jobb csápjával.
(16 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják.
Bõröd roncsolódik. ( -1 tüskés bõr.) Megtámadod a 2. zöld ekindát. Kitátod
szádat, és mérges gázt lehelsz.
(16 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással
van rá
(15 sebzés). Méreg marja tested.
Sebzõdsz 6 ép-t.
[A csatában összesen 103 sebzést okoztál, és 68 sebzést kaptál.] Ennek
fele sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja. A küldetéssel kudarcot vallottál
(próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást
használsz gyógyításra. 8 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.)
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell
sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+62 életpont.)
[68 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépesz a barlang ajtaján. Olyan
lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást.
Egy fekete gránitból épült vár magasodik elõtted. Szarvas, fenyegetõ tornyai
a magas barlangtetõt súrolják. A bejárat, egy rácsos kapu, tárva-nyitva
áll! Mint egy ragadozó nyitott szája - gondolod keserûen.
(396. kaland,
összköltsége 30 TVP.) Észreveszel 1
liánvirágot. Szakértõ módon leszeded.
Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A jelzés alapján, a
lakóval baráti társalgás lesz.
Szertartásosan üdvözöl
Frost a Vér Istene, egy ike a három Isten szövetségének.
Nemesis és Csuhi társa. Vámpíristen férfi. A Mágusok klánjának mágustanonc
rangú tagja. A Kalandférgek szövetségbe tartozik. A következõket látod
nála: az energia görbekardja. Frost a Vér Istene körbevezet a barlangban,
megmutogatja trófeáit, majd leültet a hátsó falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra,
és elõhozza az ételt. A lakomához te is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen
falatoztok. A vacsora után a mágiáról beszélgettek, hogyan, mint érdemes
használni, és megéri-e a rááldozott energiát. Aztán persze a kalandjaitokról
is szó esik. Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz,
és távozol. (+9% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból,
megtudod, mi az az óriás denevér.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]
ism 2 |
a következõ parancs ismétlése 2 alkalommal |
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Egy kútszerû
aknán át, egy odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes
és rejtélyes csatornaszintre. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és
körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Észreveszel
2
mitulen füvet. Szakértõ módon leszeded. Már majdnem feladod, amikor nyomra
bukkansz. Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel
elébe! Ellenfeled egy kronorém (#81).
*** 1. KÖR *** A kronorém odajön hozzád. A kronorém felé mozogsz, hogy megtámadhasd.
A kronorém téged támad. Ostorként csattant jobb csápjával. Mellétrafált
a balfácán. Lecsap rád bal csápjával.
(2 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik.
Ah, kronofúzió (-1 TVP). Megtámadod a kronorémet. Mélyet lélegzel, és gyilkos
gázfelhõt fújsz ellenfeledre.
(16 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat
(17 sebzés).
*** 2. KÖR *** A kronorém rád veti magát. Elõresuhint jobb csápjával.
(6
ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Kronoérintése van! (-1 TVP) Ostorként csattant
bal csápjával. Hátraugrasz a támadás elõl. Támadod a kronorémet. Mérgezõ
gázt fújsz.
(20 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá
(17 sebzés).
A kronorém halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 84 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+35%).
[12 TVP-t használtál fel, maradt még 212.]
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Rövid keresés után találsz
egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Egy észak-dél irányú folyosó
közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Vadászösztöneid mentenek meg
attól, hogy egy fentrõl gurított szikla ne zúzzon agyon. Harcra készen,
megfordulsz. Szemedet összehúzod: pszionikus jelenlétet érzékelsz! Ellenfeled
egy meditátor (#57).
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Rha |
Sz.áll.roncsolása |
-13 PE |
(-15)15 |
(-15)15 |
Meditátor |
Pszi acéltorony |
-15
PE |
(-7)28 |
(-13)22 |
2. |
Rha |
Sz.áll.roncsolása |
-13 PE |
(-15)0 |
(-15)0 |
Meditátor |
Pszi acéltorony |
-15
PE |
(-7)21 |
(-13)9 |
Pszionikus képességed cserbenhagyott, vesztettél. (-20 életpont.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz
magadon. (+20 életpont.)
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 191.]
tpf 10 |
10 TVP felszabadítása |
Felszabadítasz 10 TVP-t a korábban félrerakottból. [-10 TVP-t használtál
fel, maradt még 201.]
hp 4 10 16 8366 250 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: energiatüske t.var. ha ellenfeled
?? #8366. Prioritás: 250.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 201.]
Elküldesz egy kihívást Hegyek Fura Ura részére. Reméled, hogy elfogadja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 201.]
Támadás ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad,
hogy be kellett volna tömnöd! Ellenfeleid egy xenó atka (#415) és egy
xenó lárva (#416).
*** 1. KÖR *** A xenó atka feléd rohan. A xenó lárva máris elõtted terem!
A xenó atka felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A xenó atka rád veti magát.
Harapni próbál.
(10 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. A xenó lárva
rád támad. A xenó lárva savat lehel rád.
(13 ép-t sebzõdtél). A xenó atkát
próbálod megsebezni. Mérgezõ gázt fújsz.
(25 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(12 sebzés).
*** 2. KÖR *** A xenó atka rád veti magát. Harapni próbál.
(9 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid sebzik. A xenó atka kileheli lelkét. A xenó lárvát próbálod megsebezni.
Mérgezõ gázt fújsz.
(15 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van
rá
(5 sebzés). A xenó lárva téged támad. A xenó lárva savat lehel rád.
(13 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** A xenó lárva téged támad. A xenó lárva savat lehel rád.
(18
ép-t sebzõdtél). Támadod a xenó lárvát. Kitátod szádat, és mérges gázt
lehelsz.
(17 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik
(7 sebzés).
[A csatában összesen 95 sebzést okoztál, és 63 sebzést kaptál.] Megérint
a halál szele. Rettegve menekülsz. Hmmm! A menekülõ xenók a barlangod hátuljában
levõ nyílást tovább nagyították. Most már talán tényleg ideje lenne betömni!
Ehhez a B 99 99 parancsod add ki, 60 TVP árán.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +5 galetki
erõt és +1 hírnevet kaptál. A kör során összesen 734 sebzést okoztál, és
224 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
6 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 201 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
415 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Rha, egy fölöttébb ördögi megjelenésû, homlokán apró szarvakat
viselõ férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod:
rovarevõ. Ez az 56. fordulód.
|
[1] erõ: |
4 (7) / 2.50 |
[2] IQ: |
10 (12) / 3.10 |
[3] ügyesség: |
5 (7) / 1.65 |
[4] egészség: |
8 (9) / 6.15 |
[5] mágia: |
11 (15) / 0.15 |
[6] gyorsaság: |
10 (4) / 4.04 |
[9] Méret/ép: |
89 / 10 |
Min. méret: |
81 |
Barlangméret: |
91 |
|
|
Varázspont: |
159 / 3 |
Képességpont: |
19 / 93% |
Hõsi pont: |
48 (1) |
Tám.bónusz: |
3% |
Véd.bónusz: |
39% |
Galetki erõ: |
320 / 213 |
Hírnév : |
669 |
Jóllakottság: |
169% |
Életkor: |
13 / 13 |
|
|
Galetki csaták: |
31 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
9 (0) |
Torzsz. csaták: |
319 (6) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
282 (2) |
Leölt torzszülött: |
372 (9) |
Pszi csaták: |
28 (1) |
Pszi gyõzelmek: |
13
(0) |
Ájulások száma: |
15 (0) |
|
A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: varázslatmondó (20)
Speciális
képességeid:
+20 max. varázspont, +2 minden varázslat szintedre. +1 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Gyõzz le egy galetkit, aki a Pszionicisták
Klánjának tagja. 2.) Hajtsd végre a 16-os Klánkalandot (KK 16)! (összesen
30 TVP-t igényel) 3.) Hozz két zöld manaitalt. |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[14] mérg. lehelet: |
13 (16) / 8.60 |
[16] tüskés bõr: |
7 / 0 |
[17] vastag bõr: |
5 / 0 |
[24] rezisztencia: |
3 / 0 |
[25] bûz: |
11 (13) / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
3 / 0.36 |
[46] csapdaészlelés: |
5 / 0.84 |
[47] zárnyitás: |
6 / 0.93 |
[48] mászás: |
7 / 1.64 |
[49] rugalmasság: |
3 / 0 |
[50] meggyõzõkészség: |
3 / 0.99 |
[52] auraészlelés: |
2 (3) / 0 |
[53] ékszerészet: |
3 / 0.10 |
[54] kereskedelem: |
5 (8) / 1.76 |
[55] szívósság: |
3 / 0.05 |
[56] varázsitalfõzés: |
5 / 0.60 |
[57] gyógynövények: |
5 / 2.35 |
[58] nyomkeresés: |
5 / 0.90 |
[59] vezetõkészség: |
3 / 0.15 |
[60] pszi támadás: |
6 / 4.72 |
[61] pszi energia: |
6 / 0.77 |
[62] lopás: |
5 / 1.35 |
[64] átokszórás: |
6 (8) / 1.10 |
[65] álcázás: |
4 / 0.10 |
[66] lopakodás: |
3 / 0.76 |
[68] zene: |
1 / 0.10 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
1 / 0 |
[101] szakért.: |
4 / 2.92 |
|
|
Enyészmester |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[36] csábmosoly: |
1 (3) / 0 |
[149] dimenziókapu: |
3 (5) / 0.06 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 (3) / 0 |
[10] energiatüske: |
5 (7) / 1.10 |
[156] éhínség: |
1 (3) / 0 |
[29] életszívás: |
6 (8) / 3.40 |
[15] jégpajzs: |
4 (6) / 0.24 |
[27] kisebb gyógyítás: |
4 (6) / 1.92 |
[146] kontakt.õseiddel: |
2 (4) / 1 |
[165] manafókuszálás: |
2 (4) / 0.12 |
[166] pengefal: |
4 (6) / 0.16 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
2 / 0.72 |
[140] szellemkalapács: |
12 (14) / 2.20 |
[167] tombolás: |
1 (3) / 0 |
[14] vakító fény: |
2 (4) / 0.06 |
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Hunter, a katapulter |
39/0 |
171% |
115% |
4 / 1.09 |
ájult |
lélekenergia rész |
25% |
jóllakottság határ |
95% |
gyógyítás: |
0 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
pv 4 3 |
p 9514 |
p 9514 |
pv 4 5 1 3 |
ho 1 |
|
|
3. Makró |
pv 7 5 4 3 |
pta 131 131 131 131 131 131 |
mak 1 |
pta 129 129 129
129 129 129 |
pv 4 5 1 3 |
|
|
HARCI PROGRAMOD |
3: életszívás t.var. ha ellenfeled #75. Prioritás: 160. |
4: pengefal t.var. ha 3 vagy több ellenfél van. Prioritás: 101. |
5: szellemkalapács t.var. a harc 1. körétõl. Prioritás: 100. |
6: energiatüske t.var. ha ellenfeled ?? #8366. Prioritás: 250. |
1: életszívás t.var. ha ellf. 24. képessége 15 v. kevesebb, Prioritás:
150, és ha egy ellenfél ép-je 20 alatt van, és ha ellf.ép / hátralevõ körök
kisebb mint 11, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 80 12 25 27;
VI erõ:250% ép:20%;
PV 4 5 1
3;
PSZ 48 47;
BA 77 95 145 154;
L 30 151 57 20 21 27;
CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 26 szint: 3 sebzés: 9-17
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #12 (7. épület), #19 (3. épület), #23 (8. épület),
#50 (20. épület), #266 (54. forduló), #431 (55. forduló), #396 (56.
forduló).
SZÖVETSÉGED:
15134 (#15134). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg
a 9492. karakternél van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a gólem átlátszó köntöse (#8352) |
|
1 a regenerálódás kerek pajzsa
(#24461) |
|
1 a titán kerek pajzsa (#5561) |
* |
1 a yeti vas lemezpáncélja (#26201) |
|
1 az erõ könnyû pikkelyvértje
(#1466) |
* |
1 díszes fejék (#135) |
|
1 khaldoran öv (#137) |
|
1 könnyû láncing (#1031) |
* |
1 nagyobb pókcsatos
öv (#178) |
|
5 törpe pikkelyvért (#4) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1 a majom malachit karkötõje (#14291)
|
|
1 a tudós szimbóluma (#11560) |
|
364 arany (#1) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
44 drágakõ (#2) |
* |
1 ezüstmedál (#208) |
* |
1 kék gömb (#143) |
* |
1 Örökkévalóság Gyémántja
(#400) |
|
1 ozin fülkarika (#211) |
|
1 Rogan karkötõje (#145) |
|
1 szivárvány karkötõ
(#139) |
Felszerelés |
|
6 fekete dukát (#218) |
|
3 kötél (#128) |
|
1 õskõ (#8) |
|
2 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
* |
1 a mágia könnyû nyílpuskája (#3536) |
|
1 a túlélés barbár lándzsája
(#21581) |
* |
1 Enyészmester (#217) |
|
2 fogazott tõr (#6) |
|
3 harci fejsze (#12) |
|
1 íj (#1270) |
|
1 kard (#1315) |
|
1 parittya (#10) |
|
1 rövid tõr (#1302) |
|
4 rozsdás kard (#131) |
Varázsitalok és füvek |
|
4 csótányláb (#25) |
|
4 elfu moha (#33) |
|
1 elonotichlan (#31) |
|
2 fehér gyógyital (#50) |
|
2 gázlehelet itala (#57) |
|
3 gyilkos boróka
(#27) |
|
1 hatalom kék itala (#58) |
|
6 hónakkupók (#30) |
|
2 liánvirág (#24)
|
|
4 mátekel gomba (#21) |
|
3 mézfû (#29) |
|
9 mitulen fû (#20) |
|
1 óriásnövés itala (#60) |
|
3 ragálygomba (#26) |
|
1 sárkányvirág (#32)
|
|
6 sötét mák (#23) |
|
3 tejfonál (#28) |
|
1 üvegcse (#14) |
|
2 védelem itala (#59) |
|
3 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
1 asztrálesszencia (#154) |
|
2 bolhedor szárny (#15) |
|
4 ekinda haj
(#147) |
|
2 elektronit (#141) |
|
1 lemúr hártya (#161) |
|
12 mandibula (#157) |
|
8 molitár háj (#165) |
|
1 nohnetár gumó (#212) |
|
7 pirgamit (#152) |
|
5 yeti csont (#160) |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 2 mitulen fû (#20), 1 liánvirág
(#24), 140 arany (#1), 3 molitár háj (#165).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 2 törpe pikkelyvért (#4).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
MANDOLIN (19. TÁRGY) Ez az egyszerû pengetõs hangszer a legelterjedtebb
zeneszerszám a galetki bárdok között. Könnyen megtanulhatsz rajta játszani,
és dalodat nagyszerûen kísérheted vele. A mandolin használatához a Z 19
(TVP) parancsot add ki, de ennek elõfeltétele, hogy rendelkezz a zene szakértelemmel.
Ezt az akadémián sajátíthatod el, a BE 4 68 paranccsal, 5 képességpont
árán.
MÉREGELLENÁLLÁS (51. TÁRGY) A méregellenállás itala egy zöld színû, kellemetlen
ízû kotyvalék, amely egy harc idejére nagyban megnöveli az ellenállásodat
(25%-al) a végtag-mérgekkel szemben (paralizáló, sebzõ méreg, kivéve a
kontakt méreg). A méregellenállás italt ugyanúgy használhatod, mint a védekezõ
varázslatokat, rakd be valamelyik varázslat listádba vagy állítsd be a
használatát a harci programodban.
VÉRSZÍVÓ DENEVÉR (131. LÉNY) Ezeknek az apró denevéreknek rendkívül hegyes
fogaik vannak, fájdalmas sebeket ejtenek vele, és a véreddel együtt a mágikus
energiádat is elszívják. Mindig nagy tömegben támadnak. Ha nem tudsz varázsolni
nincs sok esélyed; ha tudsz, akkor sincs sokkal több. A vérszívó denevér
a micinisták számára jelent táplálékot.
ÓRIÁS DENEVÉR (132. LÉNY) A vérszívó denevér "nagytestvére". Sõt, nagyon-nagytestvére.
Mérete legalább ötször akkora, a fogaikat pedig nem is érdemes összehasonlítani.
Ez a hatalmas, bõrszárnyaival csapkodó borzalom belekapaszkodik a hajadba,
és addig szívja a véredet, amíg jól nem lakik, vagy el nem pusztítod. A
denevér szívóssága annak köszönhetõ, hogy az elszívott vérrel saját magát
regenerálja.