Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2013. febr. 22. 9h:09' EZ A 760. JÁTÉKHETED, 559. FORDULÓD 761. játékheted kezdete: febr. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 23 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 127. varázslatot a 28. varázslatot a 182. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat a 841. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 90. varázslatot a 385. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat a 916. tárgyat |
* 8. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1534. tárgyat |
Elszántan a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel épp hogy eltalálod a quwarg királynő jobb első lábát. (1 támadással 163 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (49 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vérbeli borzongás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel meghorzsolod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 151 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) Földelementálod támad. (27 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 32 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-5 védelem.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel épp hogy eltalálod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 152 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (29 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg szabotőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
* 9. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 112. varázslatot a 209. varázslatot |
kb 43 15 | kiveszel a bankból a 43. tárgyat (15 darabot) |
kb 2 30 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (30 darabot) |
ftv 229 851 | felt. tám/véd. varázslat a 229. varázslatot a 851. szörnyet |
le 511 | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
kf 441 560 1322 | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat az 560. tárggyal az 1322. tárgyat |
hh 1228 1137 473 | használod az 1228. tárgyat az 1137. tárgyat a 473. tárgyat |
v 453 888 1 | elmormolod a 453. varázslatot |
v 453 825 1 | elmormolod a 453. varázslatot |
v 453 2067 1 | elmormolod a 453. varázslatot |
v 198 279 114 | elmormolod a 198. varázslatot |
[279,114] A homokos talajt füves, bokrokkal teli terep váltja fel. Ez hát a quwarg rajzás szíve! A föld állandóan besüpped alattad, nem tudja megtartani az ezernyi járatot, amelyet a quwargok vájtak. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-32 életpont).
hh 78 473 504 | használod a 78. tárgyat a 473. tárgyat az 504. tárgyat |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy kiszáradás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 950 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg b.háborító jobb oldalát. (7 támadással 818 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {FM:} Kígyópengével néhányszor megkarcolod a quwarg b.háborító testét. (6 támadással 1077 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+170 életerő). Transzformálsz! (+107 varázspont.) Földelementálod támad. (27 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. A lény immúnis erre a varázslatra! Marásokat ejt rajtad a quwarg b.háborító. (2 támadástól 299 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +60 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 308 életpontot vesztettél. {FM:} Kígyópengével kicsit megvagdalod a quwarg b.háborító testét. (4 támadással 706 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+142 életerő). Transzformálsz! (+70 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (52 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. A lény immúnis erre a varázslatra! Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 361 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +73 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 240 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18406 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3684, sebződés: 1208, gyógyulás: 453, összesen: -755 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Megjelenik egy lidérc! Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 507 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 66 életpontot vesztettél. (-25 védekezés.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy átok. (Sebeid az átok hatása alatt feleolyan gyorsan gyógyulnak.) Egy rovarfelhő II varázslatot dob rád a másik. 298 életpontot vesztettél. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcmágus testét. (7 támadással 808 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (60 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Meglengetve a kígyópengét ellenfeledre támadsz. {FM:} Kígyópengével néhányszor súrolod a quwarg harcmágus bal első lábát. (6 támadással 1078 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Transzformálsz! (+107 varázspont.) Földelementálod támad. (76 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 315 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 312 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +63 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 64 életpontot vesztettél. A lidérc rád támad! (3 támadással 71 ép-t sebzett.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi hurrikán varázslatot lő rád. 380 életpontot vesztettél. Távolról rovarfelhő II varázslatot lő rád a másik. 325 életpontot vesztettél. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!) {HD:} Kígyópengével megkarcolod a quwarg harcmágus testét. (1 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (63 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 296 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Marásokat ejt rajtad a quwarg harcmágus. (2 támadástól 333 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +67 ÉP.) A lidérc rád támad! (3 támadással 74 ép-t sebzett.) Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 181 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 298 életpontot vesztettél. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!)
A quwarg harcmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20614 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3373, sebződés: 2402, gyógyulás: 263, összesen: -2139 ÉP}
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
m 8 6 4 | mozogsz északra, nyugatra, délre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy kiszáradás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 950 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! A szilánk működik (+2 életpont). Egy természet haragja varázslatot dob rád a másik. 22 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő őskristály-szilánk. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Megmarkolva a kígyópengét ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Kígyópengével kissé megkarcolgatod a fertőzött ent testét. (6 támadással 1061 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+213 életerő). Transzformálsz! (+106 varázspont.) Földelementálod támad. (26 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 275 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A fertőzött ent csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Kígyópengével néhányszor megkarcolod a fertőzött ent rothadó kérgét. (6 támadással 1056 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+212 életerő). Transzformálsz! (+105 varázspont.) Földelementálod támad. (60 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 290 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A fertőzött ent elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
21332 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3718, sebződés: 22, gyógyulás: 433, összesen: +411 ÉP}
(Továbbmész...) [278,113] A fák sűrűsödnek, az erdő fenyegetőbbé válik. A földön egy óriás - talán egy ongóliant - csontváza hever. A quwargok teljesen felfalták ezt a behemót lényt! Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy sötét kaszás közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre kiszáradás varázslatot lősz. 950 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: halálvarázs II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A szörny minden bizonnyal lehelni fog, ezért felkészülsz a Kitérés Művészete harcművész képesség alkalmazására. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét kaszás fekete csuháját. (7 támadással 793 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (29 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (18 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyengén megütögeted a sötét kaszás testét. (5 támadással 798 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (63 életpontot sebezve.) A sötét kaszás fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 246 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. 49 életpontot vesztettél. A sötét kaszás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20939 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2633, sebződés: 313, gyógyulás: 56, összesen: -257 ÉP}
(Továbbmész...) [278,114] A terep továbbra is ritka erdő. A quwargok itt mindent lerágtak, gyökeréig! Hosszú időbe telik, amíg a természet újjáéled. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). A földön meglátsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hmm, csak egy tlopedmuk. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy kiszáradás. 950 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 33 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tlopedmuk jobb lábát. (7 támadással 807 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (22 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Ököllel néhányszor súrolod a tlopedmuk sötét ruháját. (4 támadással 649 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (26 életpontot sebezve.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-12 TVP). A tlopedmuk feléd harap, de sikertelenül. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 31 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 arx tekercs. 17833 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2454, sebződés: 101, gyógyulás: 146, összesen: +45 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy kiszáradás. 950 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról ősi sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 48 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar őslich testét. (7 támadással 807 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Megmarkolva a kígyópengét a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Kígyópengével kicsit megvagdalod a varkaudar őslich jobb lábát. (6 támadással 1052 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+211 életerő). Transzformálsz! (+52 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (56 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 309 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A varkaudar őslich karma a fejed mellett suhan el! {HD:} Kígyópengével néhányszor meglegyinted a varkaudar őslich jobb karját. (3 támadással 508 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) Földelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 287 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A varkaudar őslich karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar őslich szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27137 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4053, sebződés: 69, gyógyulás: 326, összesen: +257 ÉP}
(Továbbmész...) [278,116] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy csontig lerágott holttestet pillantasz meg: elfintorodva fordulsz el. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő ködmágus nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy agytaposás mágiát. Üdvözlésképpen egy kiszáradás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1425 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! A szilánk működik (+2 életpont). Egy vérbeli borzongás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ködmágus bal oldalát. (7 támadással 404 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (73 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor megpöccinted a ködmágus jobb lábát. (7 támadással 568 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (49 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 éjkristály. 20397 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2519, sebződés: 80, gyógyulás: 20, összesen: -60 ÉP}
(Továbbmész...) [278,117] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. A föld meg-megremeg, a quwargok keményen dolgoznak alattad. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy nekromanta kóborló közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre kiszáradás varázslatot lősz. 1425 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nekromanta kóborló testét. (7 támadással 399 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Meglengetve a kígyópengét a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Kígyópengével néhányszor meglegyinted a nekromanta kóborló bal karját. (6 támadással 546 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (61 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 456 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 65 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 60 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25041 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2932, sebződés: 200, gyógyulás: 21, összesen: -179 ÉP}
m 2 1 8 | mozogsz keletre, északkeletre, északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy kiszáradás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1425 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! A szilánk működik (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nekromanta kóborló jobb oldalát. (7 támadással 400 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (65 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Kígyópengével párszor súrolva eltalálod a nekromanta kóborló bal karját. (6 támadással 534 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (34 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 403 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A nekromanta kóborló fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 70 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 63 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A nekromanta kóborló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25041 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2861, sebződés: 174, gyógyulás: 15, összesen: -159 ÉP}
(Továbbmész...) [280,116] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. Körbepillantva, több óriási méretű quwarg bolyt is megpillantasz. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy tl'urlang vadász. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy kiszáradás. 1425 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 66 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyengén megütögeted a tl'urlang vadász bal lábát. (9 támadással 724 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (38 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a tl'urlang vadász minden csapását hárítanod. (2 támadástól 221 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-13 pszi pont.) (-2 TU.) A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel néhányszor épp csak megérinted a tl'urlang vadász jobb lábát. (7 támadással 566 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (32 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a tl'urlang vadász vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-14 pszi pont.) (-1 TU.) A tl'urlang vadász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 24291 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2785, sebződés: 364, gyógyulás: 67, összesen: -297 ÉP}
(Továbbmész...) [280,115] A fák sűrűsödnek, az erdő fenyegetőbbé válik. A quwargok itt mindent lerágtak, gyökeréig! Hosszú időbe telik, amíg a természet újjáéled. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Nocsak, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy fertőzött ent nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról kiszáradás varázslatot lősz a másikra. 950 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy természet haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 24 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő lélekesszencia. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 7 vas dobónyíl. Ez mellément. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Marokra fogva a kígyópengét ellenfeledre rontasz. {FM:} Kígyópengével kicsit megvagdalod a fertőzött ent rothadó kérgét. (6 támadással 1043 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+209 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (54 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 291 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A fertőzött ent csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Kígyópengével párszor súrolva eltalálod a fertőzött ent testét. (6 támadással 1052 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+211 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (81 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 289 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A fertőzött ent csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21332 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3760, sebződés: 24, gyógyulás: 428, összesen: +404 ÉP}
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy agytaposás mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy kiszáradás varázslat. 1425 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ködmágus bal oldalát. (7 támadással 396 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Kígyópengével párszor súrolva eltalálod a ködmágus jobb lábát. (6 támadással 529 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (18 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 450 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Nem vagy felkészülve a ködmágus gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A ködmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 éjkristály. 20397 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2864, sebződés: 83, gyógyulás: 21, összesen: -62 ÉP}
(Továbbmész...) Az utad folytatása előtt - mielőtt még elfelejtenéd, miket is láttál korábban - térképet rajzolsz a közelmúltban bejárt helyekről.
[280,113] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Döbbenten torpansz meg. Egy óriási lény csontvázát pillantod meg, a quwargok valószínűleg percek alatt lerágták róla az összes húst! Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Csak egy tleikan áruló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) A lény ítéletet hirdet fölötted. ÁRTATLAN! Elmosolyodsz. Meg kell mutatnod, mennyire hálás vagy a kedvező ítéletért! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a tleikan áruló tapogatózó csápjait. (7 támadással 1163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+233 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (60 életpontot sebezve.) A tleikan áruló csápol, de mindhiába. A tleikan áruló csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A tleikan áruló csápol, de mindhiába. A tleikan áruló meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel néhányszor súrolod a tleikan áruló jobb oldalát. (7 támadással 1132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+227 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (74 életpontot sebezve.) A tleikan áruló csápol, de mindhiába. Csápjával megérint a tleikan áruló. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A tleikan áruló csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A tleikan áruló csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2429, sebződés: 48, gyógyulás: 475, összesen: +427 ÉP}
v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
[144,61] Épületek tűnnek fel. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Találsz egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Arénagödröt. Látsz egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 8 aranyat.
be 497 8 1 | bemész a 497. épületbe |
A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (18 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel néhány helyen meghorzsolod az ongóliant hadúr testét. (6 támadással 1144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+229 életerő). Földelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) Az ongóliant hadúr újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A lény összetapos! 73 életpontot vesztettél. Az ongóliant hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (143,61)-> 50 arany, -2 ÉP] és egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (143,61)-> 40 arany, -2 ÉP]. 5972 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1199, sebződés: 128, gyógyulás: 238, összesen: +110 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Kígyópengével kicsit megvagdalod a csataremák testét. (6 támadással 1025 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+206 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (46 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 283 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) {GYD:} Kígyópengével megkarcolod a csataremák jobb oldalát. (1 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (54 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 303 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Csápjaival a csataremák lecsap a bal karodra. (6 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A csataremák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. [remák szív ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP] 8080 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1871, sebződés: 15, gyógyulás: 245, összesen: +230 ÉP}
be 705 2 1 | bemész a 705. épületbe |
kf 741 511 | kézbeveszed/felveszed a 741. tárgyat az 511. tárggyal |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat a 243. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot |
* 3. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 4. BP: | energia fejlesztése 5 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel megpöccinted a részeg kalandozó testét. (1 támadással 191 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (45 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP] és 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 36 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 36 pontért |
CSILLOGÓ FÜLBEVALÓ (1122. TÁRGY) A fenékkavics folyton a füledbe sutyorog, míg végül beleegyezel, hogy elkészítsd az általa valaha létezett legpompásabbnak tartott fülbevalót. Alapnak egy borostyán függőre lesz szükséged, erre kell rárögzíteni a kavicsot röpke 12 TVP-nyi idő alatt. Ha pedig a füledbe akasztod, nem lesz olyan ellenfél, akinek tekintetét ne ejtené foglyul a csillogó ékszer ragyogása - épp ezért +2 védettséget kapsz a harcban, az ellenfeleid rád mondott varázslata pedig +5% eséllyel nem fog létrejönni. Ezenkívül a fülbevaló viselésekor valamilyen felsőbbrendűség is megszállja a testedet, ennek köszönhetően +5 max. ÉP-t is kapsz. Az ékszert nem ajándékozhatod másik kalandozónak. |
Erő: | 70 (100) | Szint: | 53 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 71 (122) | Támadás: | 107 (112) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 69 (90) | Védekezés: | 232 (242) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 39/41 év |
Egészség: | 71 (96) | Életpont: | 2265/3098 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 70 (124) | Varázspont: | 3789/3253 | Pénz: | 10450 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 25/0 | Pszi pont: | 336/188 | Halhatatlanság: | 21 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/20 | ökölvívás: | 44/54 (+2%) | szúrófegyverek: | 36/74 |
vágófegyverek: | 43/12 (+6%) | ütőfegyverek: | 17/65 | lőfegyverek: | 9/43 |
dobófegyverek: | 42/55 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (185%) << tleikan nyárs (#964) (200%) << kígyópenge (#955) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -39.); vas dobónyíl (#189) (40 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
144,61 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 280,113 |
Kedvenc táborhely: 269,58 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2013. évben 1. hónapban. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 70/41 | 2. nyomkövetés: | 128/26 (+40%) | 3. mászás: | 45/13 |
4. csapdakészítés: | 46/43 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 37/12 | 6. gyógyítás: | 44/43 |
7. titkosírás: | 5/16 | 8. felderítés: | 26/5 | 9. szörnyidomítás: | 24/93 |
10. teológia: | 204/43 (+43%) | 11. taumaturgia: | 156/23 (+14%) | 12. szerencsejáték: | 6/90 |
13. versengés: | 24/71 | 14. harcművészetek: | 52/0 | 15. zene: | 8/11 |
16. szörnyismeret: | 64/29 | 17. pszi: | *33/100 | 18. zárnyitás: | 8/24 |
19. vadászat: | 9/96 | 20. vitalitás: | 6/58 | 21. bányászat: | 49/85 |
22. úszás: | 9/42 | 23. főzés: | 16/19 (+9%) | 24. csapatmunka: | 13/38 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 97 | |||
1. sebzés bónusz: 5 | 3. védekezés: 2 | 5. varázslat sebzés: 5 | 6. regeneráció: 1(4) |
9. gyors fejlődés: 4 | 10. vp regeneráció: 4 | 11. kincskeresés: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
totem 80% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 15 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 5 darabot ) |
elfogod szőrös azukát (#903) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, küldetés, kártyabarlang, szellemkastély (45) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 21, max: 50) |
lidércúr (#252), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), eszement trappoló (#549), Rém (#315), purifikátor császár (#393), halált okozó lények (#9098), tlopedmuk halálbáró (#621) (csak egyszer), kreiton átokmester (#537), armageddont lövő lények (#9099), halálmadár (#351), quwargok (#9093), tesh alligátor (#353), bíbor szulfagor (#358), quwarg agyfürkész (#745), quwarg gigász (#7128), quwarg széltáncos (#540), quwarg bölcs (#7131), quwarg ölész (#855) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), Acél Öklök (#9123), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | vérfürdő (#392, 80 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 30 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 100 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (131,7,4) |
áldomás II (#169) | csupasz izom (#28) | Symulf rúnája (#182) | óriáserő (#53) |
tulajdonságpajzs (#26) | tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse III (#59) | papi aura (#377) |
hatalomvarázs (#220) | agyburok (#90) | esszenciavédelem 2 (#188) | mágikus ütés (#147) |
láthatatlanság (#76) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
40. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
éjfattyak végzete (#260), élőholt pozdorja (#134), kiszáradás (#268), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 56, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru (#249) | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
méregfelhő II (#193) | >> | elemi rin (#786) | izomernyesztés (#33) | >> | lidérckirály (#316) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan légiós (#311) | |
tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | jégoszlop (#231) | >> | Eruol (#378) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | jégoszlop (#231) | >> | ro'galhal gyóntató (#524) | |
jégoszlop (#231) | >> | Harmarghal (#525) | jégoszlop (#231) | >> | zztrissh harcos (#526) | |
jégoszlop (#231) | >> | zztrissh veterán (#527) | bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
méregfelhő III (#229) | >> | Thargodan raktfőnök (#701) | jégoszlop (#231) | >> | zafír sárkány (#329) | |
jégvihar (#353) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | kiszáradás (#268) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
kiszáradás (#268) | >> | Alkotó (#578) | istenítélet (#284) | >> | Teremtő (#579) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan főmágus (#580) | agybénítás (#114) | >> | kristálynyálka (#632) | |
agybénítás (#114) | >> | végzetes szójer (#631) | bo'adhun csapás (#266) | >> | Rettegés Ura (#625) | |
tűzgolyó (#155) | >> | baljós árny (#588) | bo'adhun csapás (#266) | >> | quwarg gigász (#7128) | |
méregfelhő III (#229) | >> | quwarg harcmágus (#851) | háló (#186) | >> | tűzmadár (#708) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | tűzivadék (#707) | halálos érintés (#271) | >> | quwarg ölész (#855) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 56, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
agytaposás (#180) | >> | quwarg bölcs (#7131) | agytaposás (#180) | >> | quwarg harcmágus (#851) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vtoeken döntőbíra (#627) | tompítás (#40) | >> | sötét kaszás (#591) | |
agytaposás (#180) | >> | Teremtő (#579) | elektromos pajzs (#51) | >> | káoszdémon (#547) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | |
varázsvédelem (#34) | >> | Techiulan (#400) | fehér glóbusz (#47) | >> | ében tigris (#488) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Éjvadász (#502) | pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +34 lopás ellen) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +17 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hallottál a kettéroppantóról? Bárkit ketté tud roppantani - Tharr nagyhatalmú harcos papjait kivéve! Roppants ketté te tizet! (számláló: 0) |
2.) Tharr hívei előtt nincs akadály! Hozd el oltáromhoz a dalebgad kristálykulcsot, és mutasd be! |
3.) Tíz sziklaelementál legyőzése Tharr hívéhez illő feladat. (számláló: 6) |
HŐSTETTEID |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 296, pontszámod: 3750. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
a Mester hívása (143) |
kasztropl. trafó (145) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
gyalog-galopp (169) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
tolvajfelismerés (243) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 19 TU. szükséges még: 91 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1030 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | életvíz (#1500) | 2 | fiatalság itala (#473) | |||
7 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kerek kő (#19) | 2 | kreiton palást (#888) | |||
1 | lélekesszencia (#619) | 11 | nothar bogyó (#923) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | ork csodaszer (#1228) | 1 | őskristály-szilánk (#1525) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | q. demoralizátor (#2067) | 1 | quwarg tojás (#360) | 8 | szögletes kő (#17) | |||
1 | tl'urlang erőkő (#825) | 1 | toxyl (#591) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
1 | vérvörös rózsa (#1622) | 27 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
938 | arany (#50) | 1 | arx tekercs (#777) | 1 | bahrot bőr (#938) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | éjkristály (#958) | 1 | hattyútoll (#1222) | |||
33 | kaja (#2) | 1 | sallank karom (#128) | 6 | spiritusz (#170) | |||
15 | tükör (#43) | 1 | varázskő (#305) |