Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 8. 15h:00' EZ A 559. JÁTÉKHETED, 559. FORDULÓD 560. játékheted kezdete: febr. 12. A következő fordulódat legkorábbana 560. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1490 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 257 |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot az 59. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 177. varázslatot a 23. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 147. varázslatot a 70. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot az 57. varázslatot a 188. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 165. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 127. varázslatot a 28. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 11. varázslatot a 210. varázslatot a 178. varázslatot |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed a 960. tárgyat a 466. tárggyal az 1013. tárgyat |
* 10. KP: | kiveszel a bankból a 957. tárgyat (1 darabot) |
dd 2 | eldobod a 2. tárgyat |
ftv 38 742 | felt. tám/véd. varázslat a 38. varázslatot a 742. szörnyet |
ftv 270 9096 | felt. tám/véd. varázslat a 270. varázslatot a 9096. kalandozót |
hh 1225 1253 946 | használod az 1225. tárgyat az 1253. tárgyat a 946. tárgyat |
kb 1181 1 | kiveszel a bankból az 1181. tárgyat (1 darabot) |
vv 287 126 105 | elmormolod a 287. varázslatot a 126. varázslatot a 105. varázslatot |
kf 1314 1 | kézbeveszed/felveszed az 1314. tárgyat a jobb kezedbe |
h 1137 4 | használod az 1137. tárgyat |
ek 7 23 9 | t. energia kisütése: 7 23 9 |
v 181 360 64 | elmormolod a 181. varázslatot |
[360,64] Lakott területre érkeztél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Észreveszel egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! "
h 341 292 150 | használod a 341. tárgyat |
pki 9000 | kiveszel a bankból 9000 aranyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 86 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a márvány sárkány bal vállát. (9 támadással 882 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (48 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a márvány sárkány jobb szárnyát. (2 támadással 395 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Ellenfeled 13 pontot sebződik a pestisaurától. A márvány sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány melléd csap a farkával! A márvány sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (312,11)-> 48 arany, -2 ÉP], egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (312,11)-> 25 arany, -2 ÉP] és egy aranytű. Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 15210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1290, sebződés: 167, gyógyulás: 112, összesen: -55 ÉP}
v 181 309 63 | elmormolod a 181. varázslatot |
[309,63] Egy kisebb településhez érkeztél. Rettegve, lapítva sietsz végig Sárkányverem gusztustalan képződményei között, imádkozol, hogy fel ne ismerjenek.
vtn 363 | varázslat tanulás: a 363. varázslatot |
vv 363 326 | elmormolod a 363. varázslatot a 326. varázslatot |
m 8 2 | mozogsz északra, keletre |
(Továbbmész...) [331,12] Változik a terep, ez már alacsonyhegység. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy zafír sárkány. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 100 életpontot vesztettél. Távolról gömbvillám varázslatot lő rád a másik. 83 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány pikkelyes testét. (9 támadással 862 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (50 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával tökéletesen perforálod a zafír sárkány fejét. (3 támadással 590 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+159 életerő). Pestisaurád működik (12 ép-t sebezve). A zafír sárkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A zafír sárkány melléd csap a farkával! A zafír sárkány karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű, egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (312,11)-> 48 arany, -2 ÉP] és 4 vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (312,11)-> 28 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 15210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1464, sebződés: 239, gyógyulás: 165, összesen: -74 ÉP}
h 1168 17 | használod az 1168. tárgyat |
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd sárkány farkát. (9 támadással 867 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (46 életpontot vesztettél.) Marokra fogva az Aurgir lándzsáját a másikra rontasz. Aurgir lándzsájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (2 támadással 419 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Pestisaurád 11 sebzést okoz. A smaragd sárkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A smaragd sárkány farkával melletted a levegőbe suhint. A smaragd sárkány karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], 2 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (312,11)-> 16 arany, -2 ÉP] és egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 15210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1297, sebződés: 54, gyógyulás: 118, összesen: +64 ÉP}
(Továbbmész...) [329,10] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy talriai behemót közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a talriai behemót mérhetetlen testét. (9 támadással 1747 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+471 életerő). Pestisaurád 4 sebzést okoz. A talriai behemót állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A talriai behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 50 kaját. 14500 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1751, sebződés: 0, gyógyulás: 477, összesen: +477 ÉP}
(Továbbmész...) [328,10] Elkerülve a mérges gázt okádó gejzíreket, és a fekete folyadékban rejtőző nevenincs ocsmányságokat, óvatosan mész tovább. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze északkeletre látsz egy bíborcserjét. Délnyugatra nézve látsz egy ősvortexet. Jól kivehetőek a távolban. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Felismered a közeledőt. Csak egy talriai behemót. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Megmarkolva az Aurgir lándzsáját a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával tökéletesen perforálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (9 támadással 1753 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+473 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a pestisaurától. A talriai behemót feléd harap, de sikertelenül. A talriai behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 50 kaját. 14500 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1761, sebződés: 0, gyógyulás: 479, összesen: +479 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
kf 1014 1010 | kézbeveszed/felveszed az 1014. tárgyat az 1010. tárggyal |
kf 1191 1 | kézbeveszed/felveszed az 1191. tárgyat a jobb kezedbe |
be 141 | bemész a 141. titkos labirintusba |
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
ftv 92 9096 | felt. tám/véd. varázslat a 92. varázslatot a 9096. kalandozót |
lm 2 2 2 | mozogsz 2 2 2 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éjfattyak végzete varázslatot lősz. 3275 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról armageddon varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (védelem tűz ellen védelmez.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az og'hlobn mészáros testét. (8 támadással 2057 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Urgol lángdárdájával jól megszurkálod az og'hlobn mészáros testét. (9 támadással 2603 életpontot sebezve.) Pestisaurád 14 sebzést okoz. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: armageddon varázslatot lő rád. Semmi hatás! (védelem tűz ellen védett meg.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 508 életpontot vesztettél. Egy armageddon varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (védelem tűz ellen védett meg.) Urgol lángdárdájával többször eltalálod az og'hlobn mészáros testét. (4 támadással 1197 életpontot sebezve.) Pestisaurád 15 sebzést okoz. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy armageddon varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 553 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Az og'hlobn mészáros szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 og'lhobn esszencia (ld. enc.). Mosolyogva kidobod a nevetséges bn'oxrad szaggató trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő og'hlobn mészáros trófeát. 72527 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 9161, sebződés: 1061, gyógyulás: 6, összesen: -1055 ÉP}
lm 7 10 12 | mozogsz 7 10 12 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fürgülés. Öregedtél 1 évet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éjfattyak végzete varázslatot. 3275 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 10 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ud'mroag tépő testét. (10 támadással 2508 életpontot sebezve.) Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (435 életpontot vesztettél.) Meglengetve az Urgol lángdárdáját a másikra támadsz. Urgol lángdárdájával néhányszor teljesen átdöföd az ud'mroag tépő testét. (10 támadással 2989 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (9 ép-t sebezve). Az ud'mroag tépő többször végigkarmolja a derekadat. (8 támadástól 156 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A szörny több karmával is a lábadra csap. (7 támadástól 143 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Az ud'mroag tépő többször végigkarmolja a derekadat. (6 támadástól 116 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-6 erő forduló végéig). Urgol lángdárdájával megbököd az ud'mroag tépő testét. (1 támadással 295 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (11 ép-t sebezve). Az ud'mroag tépő csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (8 támadástól 199 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 569 életpontot vesztettél. Az ud'mroag tépő néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (7 támadástól 109 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 185 életpontot vesztettél. Az ud'mroag tépő karmaival feltépi a torkodat! (6 támadástól 118 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-6 erő forduló végéig). Az ud'mroag tépő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 9087, sebződés: 2030, gyógyulás: 4, összesen: -2026 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fürgülés létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Öregedtél 1 évet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy éjfattyak végzete varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 3275 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 10 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ud'mroag tépő testét. (9 támadással 2312 életpontot sebezve.) A szörny egy savdárdát formál a semmiből, majd feléd hajítja. Eltrafált a lövedék. (437 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve az Urgol lángdárdáját a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Urgol lángdárdájával tökéletesen perforálod az ud'mroag tépő testét. (10 támadással 3055 életpontot sebezve.) Ellenfeled 13 pontot sebződik a pestisaurától. Az ud'mroag tépő néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (8 támadástól 123 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 860 életpontot vesztettél. Az ud'mroag tépő többször végigkarmolja a derekadat. (7 támadástól 142 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Az ud'mroag tépő néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (6 támadástól 117 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-6 erő forduló végéig). Urgol lángdárdájával néhányszor megkarcolod az ud'mroag tépő testét. (2 támadással 574 életpontot sebezve.) A pestisaura 9 ép-t sebez. Az ud'mroag tépő csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (8 támadástól 123 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 239 életpontot vesztettél. Az ud'mroag tépő karmaival feltépi a torkodat! (7 támadástól 166 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 58 életpontot vesztettél. Az ud'mroag tépő karmaival feltépi a torkodat! (6 támadástól 123 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-6 erő forduló végéig). Az ud'mroag tépő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 9238, sebződés: 2388, gyógyulás: 4, összesen: -2384 ÉP}
lm 10 7 1 | mozogsz 10 7 1 |
m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Meglengetve az Urgol lángdárdáját a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Urgol lángdárdájával több döféssel felnyársalod a talriai behemót mérhetetlen testét. (10 támadással 1385 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+347 életerő). Pestisaurád működik (9 ép-t sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Urgol lángdárdájával megdöfködöd a talriai behemót mérhetetlen testét. (3 támadással 411 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). A pestisaura 8 ép-t sebez. A talriai behemót feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 48 kaját. 14500 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1813, sebződés: 44, gyógyulás: 456, összesen: +412 ÉP}
(Továbbmész...) [325,9] Tovább haladsz a mindennél ocsmányabb Sötét Földi mocsárban. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze délre látsz egy életsziklát. Délnyugatra nézve látsz egy bíborcserjét. Nyugatra egy ősvortex van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy talriai behemót. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megmarkolva az Urgol lángdárdáját ellenfeledre ugrasz. Urgol lángdárdájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a talriai behemót mérhetetlen testét. (10 támadással 1419 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+354 életerő). Ellenfeled 11 pontot sebződik a pestisaurától. A talriai behemót feléd harap, de sikertelenül. Urgol lángdárdájával jól megszurkálod a talriai behemót testét. (2 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Pestisaurád működik (14 ép-t sebezve). A talriai behemót megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 43 kaját. 14500 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1732, sebződés: 0, gyógyulás: 432, összesen: +432 ÉP}
(Továbbmész...) [324,8] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy ősvortexet. Nyugatra nézve látsz egy lávatavat. Északra egy ősvortex van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtőzni egy félig kiégett bozótos mögött. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ó! Hiszen ez egy ml'othag szürcsölő. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
m 6 | mozogsz nyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fürgülés védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy éjfattyak végzete varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 3275 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a gh'raiton ölész sötét tömegét. (8 támadással 1665 életpontot sebezve.) A gh'raiton ölész most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a tl'urlang fiolát, szereztél 1 gh'raiton származékot. 21230 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4940, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
kt 1193 1 | elkészíted az 1193. tárgyat (1 darabot) |
kt 1194 1 | elkészíted az 1194. tárgyat (1 darabot) |
kf 1193 1194 | kézbeveszed/felveszed az 1193. tárgyat az 1194. tárggyal |
v 198 327 9 | elmormolod a 198. varázslatot |
[327,9] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek.
be 141 | bemész a 141. titkos labirintusba |
lm 11 11 11 | mozogsz 11 11 11 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fürgülés varázslatot. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre éjfattyak végzete varázslatot lősz. 3275 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 10 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ud'mroag tépő testét. (9 támadással 2288 életpontot sebezve.) A lény egy savdárdát dob rád. Jól célzott! (441 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve az Urgol lángdárdáját a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Urgol lángdárdájával néhányszor teljesen átdöföd az ud'mroag tépő testét. (10 támadással 2853 életpontot sebezve.) A pestisaura 14 ép-t sebez. Az ud'mroag tépő néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (8 támadástól 149 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 1260 életpontot vesztettél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (7 támadástól 149 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 555 életpontot vesztettél. Az ud'mroag tépő többször végigkarmolja a derekadat. (6 támadástól 126 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-6 erő forduló végéig). Túl sok sebet kaptál. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 8430, sebződés: 2680, gyógyulás: 6, összesen: -2674 ÉP}
Gyorsan felraksz egy fürgülés varázslatot. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy éjfattyak végzete varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 3275 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 10 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ud'mroag tépő testét. (9 támadással 2292 életpontot sebezve.) Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Eltalált téged. (439 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Urgol lángdárdájával több döféssel felnyársalod az ud'mroag tépő testét. (10 támadással 2890 életpontot sebezve.) Ellenfeled 14 pontot sebződik a pestisaurától. Az ud'mroag tépő többször végigkarmolja a derekadat. (8 támadástól 153 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 677 életpontot vesztettél. Az ud'mroag tépő néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (7 támadástól 144 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 262 életpontot vesztettél. Az ud'mroag tépő karmaival feltépi a torkodat! (6 támadástól 133 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-6 erő forduló végéig). Túl sok sebet kaptál. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 8471, sebződés: 1808, gyógyulás: 4, összesen: -1804 ÉP}
ftv 271 741 | felt. tám/véd. varázslat a 271. varázslatot a 741. szörnyet |
lm 4 25 25 | mozogsz 4 25 25 |
lm 26 2 32 | mozogsz 26 2 32 |
kf 1314 1 | kézbeveszed/felveszed az 1314. tárgyat a jobb kezedbe |
* 1. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: | leveszed/lerakod az 1014. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 4. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 533. tárggyal |
* 6. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 7. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 8. BP: | beraksz a bankba a 957. tárgyat (10 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Marokra fogva az Aurgir lándzsáját a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával néhányszor teljesen átdöföd a talriai behemót fejét. (9 támadással 1671 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+418 életerő). Ellenfeled 2 pontot sebződik a pestisaurától. A talriai behemót állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Aurgir lándzsájával megbököd a talriai behemót mérhetetlen testét. (1 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Pestisaurád működik (15 ép-t sebezve). A talriai behemót állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A talriai behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 49 kaját. 14500 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1863, sebződés: 0, gyógyulás: 468, összesen: +468 ÉP}
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 10 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért |
AURGIR LÁNDZSÁJA (1314. TÁRGY) Aurgir, a Jáde hosszú nyelű lándzsája különleges acélból kovácsolt varázstárgy, melynek szárán időnként végigcikázik egy-egy elektromos szikra. A Viharok Urának fegyverét 55. szúrófegyver szakértelemszintet el nem ért kalandozók nem vehetik a kezükbe. Sebzése mágikus, 10D10+20. Az őt forgató kalandozó +20 támadást és +10 védettséget kap. |
QUWAXOTIX (961. SZÖRNY) A Vasalt Bunkók már többször bizonyították rátermettségüket és elszántságukat a Quwargok Síkjáról fenyegető veszély elhárításában. Több, igen veszélyes expedíciót vezettek már a rovarlények világába, hogy a quwargok nyelvét, és viselkedési szokásait tanulmányozhassák. A következtetések igen elgondolkodtatóak. Kiderült, hogy a cirpelő, hurrogó "beszédükben" a quwargok külön hívójellel - mondhatnánk: névvel - illetik a kimagasló képességekkel bíró egyedeket. Ghalla-szerte mindenki hallott már a kisebb quwarg istenekről és tán voltak olyan szerencsések is, akik végezni tudtak néhánnyal... de még az ő képzeletüket is felülmúlja Quwaxotix, a gigászi rovar, minden kisebb istenek között a leghatalmasabb. Bár minden fegyvertípussal felveheted vele a harcot, készülj fel tisztességesen, mert a csáprágói halálosak, a varázslatai pedig kegyetlenek! Mi? Hogy hogyan kerül ez a quwarg gigász Ghalla pusztáira? Ez pont egy olyan kérdés, ami minden igaz Vasalt Bunkót komolyan foglalkoztat... |
MORGAN RÚNÁJA (363. VARÁZSLÓI VARÁZSLAT) Morgan nem csak trükkös varázstárgyairól volt híres, hanem hatékony varázslatairól is. Ezek közül az egyiket tanultad meg éppen. Kiadva a V 363 parancsot, 33 VP felhasználásával képlékeny, lüktető masszát hozol létre 333 aranypénzből. A folyamat hosszas koncentrálást igényel, így ez a művelet 33 TVP-nyi időbe kerül. Cserébe viszont a forduló hátralevő részében nem kell semmilyen anyagi komponenst felhasználnod harci védekező varázslataidhoz (legalábbis a többségükhöz) - a rúna biztosítja azt, miközben lassan felemészti a létrehozott anyagcsomót. Sajnos Morgan rúnája némi negatív hatással is jár, elmondása után, illetve amíg a varázslat rajtad van, max. ÉP-d 33-mal csökken. |
GYÉMÁNT VÉDŐGYŰRŰ (726. TÁRGY) Akiket a kincsek általában hidegen hagynak, még azokban is mély sóvárgást ébreszt ez a döbbenetes szépségű parányi ékszer. Hihetetlenül sok energiát fektetett az elkészítésébe Alanor legképzettebb ékszerésze, az udvari mágusok pedig ellátták bűbájjal, ami +5 védettséget és +5 szerencsét nyújt viselőjének. Az eredetileg a király születésnapjára készített ajándékból mostanra már több másolat is készült, dúsgazdag nemesek és kalandozók számára. |
OG'LHOBN ESSZENCIA (1202. TÁRGY) Ezt a speciális esszenciát csak igen ritkán tudod kinyerni a gyorsan oszló tetemből, és csakis különleges eljárás segítségével. A ml'othag abroncs puha, pulzáló energiatokkal vonja be a halálos esszenciát. Megfoghatod, zsákodba rakhatod, nem kell félned attól, hogy pusztulást hoz rád. Az esszencia nem átadható. |
UD'MROAG TÉPŐ (741. SZÖRNY) Az ud'mroag tépő láthatatlan karmait használja arra, hogy széttépje ellenfeleit. A cafatokra szakított áldozatait általában más, a második vonalban érkező éjfattyak kebelezik be, ő csupán végez velük. Az éjfattyak hierarchiájában ezt a feladatot szánta nekik teremtőjük. |
Erő: | 77 (99) | Szint: | 54 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 106 cm |
IQ: | 80 (86) | Támadás: | 79 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 39 kg |
Ügyesség: | 75 (85) | Védekezés: | 174 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 35/1003 év |
Egészség: | 75 (78) | Életpont: | 2145/2607 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 86 (106) | Varázspont: | 3667/2148 | Pénz: | 4119 arany | Kép. pont: | 43 |
Vérpont: | 63/4 | Pszi pont: | 871/658 | Halhatatlanság: | 36 % | EFejl: | 21 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/16 | ökölvívás: | 2/15 | szúrófegyverek: | 56/22 (+3%) |
vágófegyverek: | 5/91 | ütőfegyverek: | 37/91 | lőfegyverek: | 45/16 (+3%) |
dobófegyverek: | 19/54 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 60/60 (+48%) | 2. nyomkövetés: | 168/51 (+28%) | 3. lopás: | 26/77 |
4. mászás: | 41/7 | 5. csapdakészítés: | 38/47 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 37/34 |
7. gyógyítás: | 135/75 | 8. titkosírás: | 9/76 | 9. felderítés: | 33/61 |
10. szörnyidomítás: | 28/45 | 11. teológia: | 278/44 (+64%) | 12. taumaturgia: | 140/31 (+58%) |
13. szerencsejáték: | 5/81 | 14. versengés: | 12/69 | 15. zene: | 7/97 |
16. szörnyismeret: | 55/90 | 17. pszi: | 73/21 (+7%) | 18. zárnyitás: | 30/83 |
19. vadászat: | 10/22 | 20. vitalitás: | 7/21 | 21. bányászat: | 36/73 (+3%) |
22. úszás: | 5/77 | 23. főzés: | 14/46 (+14%) | 24. ősteológia: | 9/75 (+63%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 70 | |||
1. sebzés bónusz: 5 | 5. varázslat sebzés: 5 | 6. regeneráció: 3(4) | 9. gyors fejlődés: 3 |
10. vp regeneráció: 7(8) | 11. kincskeresés: 5 | 12. halhatatlanság: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 20 TVP-ért |
udvarolsz a 4943. karakternek |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
készítesz nothar bogyót (#923) (max. 40 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 20 darabot ) |
elfogod tüskés totemblargot (#482) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 400 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
adószedő (#234), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), Dl'orkhaugruk (#425), Lord Daramoula (#615), kreiton átokmester (#537), élőholt drakolder (#628), aranyfecske (#283), manaelementál (#290) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
Nagyseggű Marcsa (#4943), elfajzott enkala (#564), tleikan áruló (#606), sötét kaszás (#591), baljós árny (#588), ismeretlen (#733), ml'othag szürcsölő (#415) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
ősi harcmodor (#287, 120 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP) |
vámpírvér (#257, 0 VP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
Ősteológia varázslataid | ||
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) | isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +15 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
becsületjel (#158) | vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (137,15,2) | áldomás (#6) |
méregsemlegesítés (#14) | óriáserő (#53) | túlvilág lehelete (#177) | jellemrejtés (#23) |
csupasz izom (#28) | pestisaura (#210) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
46. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 53, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | |
pusztító végzet (#106) | >> | veszett gorilla (#446) | háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | háló (#186) | >> | tleikan áruló (#606) | |
háló (#186) | >> | káoszdémon (#547) | pajzszúzás (#251) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
kiszáradás (#268) | >> | Lord Daramoula (#615) | kiszáradás (#268) | >> | sötét kaszás (#591) | |
kiszáradás (#268) | >> | tl'urlang vadász (#610) | kiszáradás (#268) | >> | dranadáni kőtörő (#604) | |
kiszáradás (#268) | >> | varkaudar őslich (#402) | kiszáradás (#268) | >> | takarító (#609) | |
kiszáradás (#268) | >> | árnygólem (#586) | pusztító végzet (#106) | >> | Tobias Ak'radal (#613) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | kiszáradás (#268) | >> | kyorg szolgasárkány (#493) | |
kiszáradás (#268) | >> | kémsárkány (#545) | halálos érintés (#271) | >> | agyfröccsentő (#666) | |
armageddon (#218) | >> | baljós árny (#588) | kiszáradás (#268) | >> | ködmágus (#597) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | 30. szintű lényekre | halálos érintés (#271) | >> | árnytündér csontváz (#629) | |
kiszáradás (#268) | >> | elmeszonda (#487) | éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | |
halálos érintés (#271) | >> | zg'umrad facsaró (#738) | háló (#186) | >> | harcos hárpia (#485) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | halálos érintés (#271) | >> | ud'mroag tépő (#741) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 53, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | éjfattyak (#9096) | védelem tűz ellen (#38) | >> | og'hlobn mészáros (#742) | |
tompítás (#40) | >> | árnytündér csontváz (#629) | fürgülés (#92) | >> | élőholt drakolder (#628) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | elmeszonda (#487) | fürgülés (#92) | >> | ködmágus (#597) | |
árnyak segítsége (#270) | >> | nők (#999) | árnyak segítsége (#270) | >> | férfiak (#998) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | védelem tűz ellen (#38) | >> | kémsárkány (#545) | |
fürgülés (#92) | >> | P. Vlagyimir (#570) | árnyak segítsége (#270) | >> | Uthan Teriadan (#505) | |
árnyak segítsége (#270) | >> | Kromhor Xanathal (#618) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
tompítás (#40) | >> | sötét kaszás (#591) | tükörpajzs (#101) | >> | troglodita idéző (#551) | |
energiapajzs (#103) | >> | káoszdémon (#547) | lidércidézés (#219) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | pikkelyes ptog (#470) | tükörpajzs (#101) | >> | kreiton jótündér (#538) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Fehér Özvegy (#500) | fehér glóbusz (#47) | >> | hótarantula (#464) | |
energiapajzs (#103) | >> | Thargodan mágus (#318) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
gothag döglidérc (#429) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Kerülj hozzám olyan közel, mint még soha életedben! |
2.) Imádkozz le egy körben sikeresen két tőlem kapott isteni küldetést (ezt nem beleértve), hogy lássam, képes vagy még a fejlődésre! |
3.) Egyes népet, fajt vezető híres lények különösen szívesen látott vendégek birodalmamban. Segítsd hát hozzám tíz ilyen teremtményt! (számláló: 5) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 13 élőholt, 13 vadász, 6 nagymester, 3 parafenomén, 3 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | íjászkence (#1225) | 10 | isteni könnycsepp (#260) | |||
3 | kaktuszbogyó (#429) | 3 | liumbe hajtás (#655) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
2 | rakolits por (#669) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | |||
93 | sárkánypikkely (#292) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 18 | Thargodan esszencia (#328) | |||
8 | tinta (#101) | 1 | tl'urlang fiola (#788) | 1 | tl'urlang méreg (#946) | |||
4 | varkaudar pálinka (#1137) | 40 | vashegyű nyíl (#176) | 15 | víz (#27) | |||
1 | xirnox szív (#213) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1644 | arany (#50) | 2 | aranytű (#272) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 100 | kaja (#2) | 1 | nothar bogyó (#923) | |||
1 | og'lhobn esszencia (#1202) |