Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. szept. 13. 9h:07' EZ A 967. JÁTÉKHETED, 558. FORDULÓD 968. játékheted kezdete: szept. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 21 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1253 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: ek 275 0 0 | t. energia kisütése: 275 |
* 2. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
vv 71 211 0 | elmormolod a 71. varázslatot a 211. varázslatot |
v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
vv 120 224 279 | elmormolod a 120. varázslatot a 224. varázslatot a 279. varázslatot |
vv 78 188 165 | elmormolod a 78. varázslatot a 188. varázslatot a 165. varázslatot |
vv 138 443 182 | elmormolod a 138. varázslatot a 443. varázslatot a 182. varázslatot |
hh 841 745 0 | használod a 841. tárgyat a 745. tárgyat |
p 116 0 0 | használod a 116. pszi képességet |
p 99 0 0 | használod a 99. pszi képességet |
ek 3 5 0 | t. energia kisütése: 3 5 |
av 10 0 0 | alakváltás 10 |
* 3. KP: h 233 40 0 | használod a 233. tárgyat |
* 4. KP: h 233 40 0 | használod a 233. tárgyat |
* 5. KP: tps 70 0 0 | TVP spórolása: 70 pontért |
* 6. KP: v 209 0 0 | elmormolod a 209. varázslatot |
* 7. KP: ek 531 0 0 | t. energia kisütése: 531 |
* 8. KP: gyk 28 30 0 | gyakorolsz a 28. tárggyal 30 pontért |
tno 1 4 | növeled az 1. tulajdonságodat |
im 0 4 | imádkozol |
m 2 | mozogsz keletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 362 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a quwarg tűzköpő testét. (6 támadással 325 életpontot sebezve.) A quwarg tűzköpő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 687, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 347 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Véres nyál csordul ki a vadász quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 2 983 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 353 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
3 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
mak 5 | makró 5 |
le 366 0 0 | leveszed/lerakod a 366. tárgyat |
kf 536 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 536. tárgyat |
v 198 203 100 | elmormolod a 198. varázslatot |
196 | 197 | 198 | |
106 | |
|
|
107 | |
|
|
108 | |
|
|
[203,100] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Látsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Elmúlt a vadászat hatása. Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. Kibányásztál egy apró darabokra tört elf gerincet. Fújujj! Ocsmány halála lehetett. Tovább dolgozol. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy üvöltő Mnebolath jön feléd.
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 318 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+4 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (186,106)-> 20 arany, -2 ÉP] 4 067 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 367 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya testét. (8 támadással 428 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Meglengetve a Fényhozót ellenfeledre rohansz. Fényhozóval épp hogy eltalálod a Chara-din fattya jobb lábát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (22 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 64 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Fényaurád 9 sebzést okoz. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (41 ép-t sebezve). A 2 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A 2 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 153 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1038, sebződés: 10, gyógyulás: 36, összesen: +26 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 346 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű [aranytű ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (186,106)-> 20 arany, -2 ÉP] 1 771 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 6, gyógyulás: 4, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 357 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a taalru testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) A taalru most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 aranytű [aranytű ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP], 2 ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 24 arany, -2 ÉP], 17 arany, 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (187,107)-> 26 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (186,106)-> 20 arany, -2 ÉP] 6 658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 457, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}
m 6 5 8 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, északra |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 352 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 32 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 4 ében nyílvessző. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Lövedékeiddel perforálod az ősdentor testét. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Az ősdentor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 5 176 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 560, sebződés: 34, gyógyulás: 4, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [201,101] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Oldalt pillantva, meglátsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem riadva vissza a terület dögletesen negatív aurájától, ásóddal dolgozni kezdesz. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Kibányásztál egy apró darabokra tört elf gerincet. Fújujj! Ocsmány halála lehetett. Tovább dolgozol. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy tomboló pszi őselementál jön feléd.
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 349 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Hoppálé! 6 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A pszi őselementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
3 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 334 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 8 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya testét. (8 támadással 425 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Megmarkolva a Fényhozót a másikra támadsz. Fényhozóval néhányszor megcsapod a Chara-din fattya bal karját. (2 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (26 életpontot sebezve). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A fényaura 28 ép-t sebez. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 38 sebzést okoz. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a 2 Chara-din fattya, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 088 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1127, sebződés: 6, gyógyulás: 53, összesen: +47 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 325 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+4 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (186,106)-> 20 arany, -2 ÉP] 3 697 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 357 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi fejét. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) A Notermanthi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 arany, egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy szent jogar. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (186,106)-> 20 arany, -2 ÉP] 6 736 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 467, sebződés: 10, gyógyulás: 4, összesen: -6 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 334 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+4 életpont). A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a q. rohamosztagos jobb középső lábát. (7 támadással 363 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 062 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 697, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [201,100] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy pszi őselementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 354 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
3 083 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 361 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya testét. (8 támadással 418 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Fényhozóval néhányszor megcsapod a Chara-din fattya jobb vállát. (2 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Chara-din fattya nyakát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (22 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 74 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A fényaura 18 ép-t sebez. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (38 ép-t sebezve). A 2 Chara-din fattya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 307 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1122, sebződés: 4, gyógyulás: 53, összesen: +49 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 327 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 arany, egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (186,106)-> 20 arany, -2 ÉP] 1 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 6, gyógyulás: 4, összesen: -2 ÉP}
Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 382 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 8 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya testét. (8 támadással 416 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Meglengetve a Fényhozót ellenfeledre támadsz. Fényhozóval megpöccinted a Chara-din fattya testét. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (20 életpontot sebezve). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 69 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled 21 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled 39 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Az 1 Chara-din fattya feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 957 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1068, sebződés: 0, gyógyulás: 38, összesen: +38 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 371 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy inst.szingularitás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 8 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a magnetikus praglonc bal lábát. (8 támadással 335 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Megmarkolva a Fényhozót ellenfeledre ugrasz. Fényhozóval néhányszor megcsapod a magnetikus praglonc testét. (4 támadással 254 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pszi ragyogás. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Pengepajzzsal épp hogy megvágod a magnetikus praglonc testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (20 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 84 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A fényaura 11 ép-t sebez. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (42 ép-t sebezve). Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-17 pszi pont.) (-1 TU.) A magnetikus praglonc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 praglonc hártyát. [praglonc hártya ládikóba-> (186,106)-> 200 arany, -2 ÉP] 11 853 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1280, sebződés: 21, gyógyulás: 75, összesen: +54 ÉP}
(Továbbmész...) [200,98] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megragadod a kölyök grabancát, és a rémült fiúcskát a hátizsákod mögé bújtatod. Heves integetéssel felhívod magadra a troll figyelmét, majd mikor lihegve megáll előtted, elmagyarázod neki, hogy elkaptad azt a szemtelen tolvajt, s visszaszerezted az ebédjét. Ezek után meggyőző mosoly kíséretében átnyújtod a trollnak a két kaját. Az döbbenten bámul rád, majd dörmögve köszönetet mond, és fejcsóválva távozik. (+2 jóság.)
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din oltárt. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku gólem közeledik. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.
(Továbbmész...) [199,97] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Chara-din hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (vasérc) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 vasércet! [vasérc ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy Leah templomot. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy ongóliant nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 367 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant bal lábát. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Az ongóliant szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (187,107)-> 40 arany, -2 ÉP], 4 arany és egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP]. 4 451 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 473, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}
m 6 6 8 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északra |
(Továbbmész...) [197,97] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Raia szent lovagja. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 341 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi hatás! A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (186,106)-> 20 arany, -2 ÉP] 1 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 355 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+4 életpont). A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (186,106)-> 20 arany, -2 ÉP] 3 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 366 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+4 életpont). A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. 3 573 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 350 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a Notermanthi testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) A Notermanthi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 4 gyöngymangó, egy arany, egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy pular kristály. 6 946 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 454, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 381 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 38 életpontot vesztettél. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az ősdentor testét. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Az ősdentor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 5 176 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 543, sebződés: 40, gyógyulás: 4, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) [197,96] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ősi csatamezőt. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Raia szent lovagja. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 369 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 33 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 ében nyílvessző. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod az ősdentor ragyás testét. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 5 176 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 540, sebződés: 35, gyógyulás: 4, összesen: -31 ÉP}
le 536 0 0 | leveszed/lerakod az 536. tárgyat |
kf 366 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 366. tárgyat |
* 1. BP: mak 2 0 0 | makró 2 |
tpf 70 0 0 | TVP elővétele: 70 pontért |
h 1534 0 0 | használod az 1534. tárgyat |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 350 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+4 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 451 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Üdvözlésképpen egy tisztítótűz varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 30 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus testét. (6 támadással 324 életpontot sebezve.) A quwarg ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fokhagyma és egy xirnox szív [xirnox szív ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 4 948 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
h 336 10 0 | használod a 336. tárgyat |
h 1554 0 0 | használod az 1554. tárgyat |
A csata nem lesz könnyű: célpontod fürgülés varázslatot rak magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 8 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az apró lidércfi testét. (8 támadással 428 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mithril kardot ellenfeledre rontasz. Mithril karddal néhányszor meglegyinted az apró lidércfi testét. (6 támadással 269 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod az apró lidércfi testét. (5 támadással 57 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (20 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 17 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (45 ép-t sebezve). A 8 apró lidércfi félig szétrágja a bal válladat! (16 támadástól 674 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +135 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 62 életpontot vesztettél. Többször beletép húsodba a 8 apró lidércfi. (16 támadástól 337 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +68 ÉP.) A 8 apró lidércfi egyetlen ütésbe koncentrálja minden erejét, és bezúzza a koponyádat. (16 támadástól 502 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +101 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 47 életpontot vesztettél.
{Csatastatisztika; sebzés: 845, sebződés: 1622, gyógyulás: 308, összesen: -1314 ÉP}
* 2. BP: h 233 40 0 | használod a 233. tárgyat |
* 3. BP: gyk 13 25 0 | gyakorolsz a 13. tárggyal 25 pontért |
* 4. BP: e 20 0 0 | élelemszerzés 20 pontért |
Erő: | 75 (88) | Szint: | 50 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 181 cm |
IQ: | 72 (78) | Támadás: | 102 (107) | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 75 (83) | Védekezés: | 124 (134) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 49/54 év |
Egészség: | 74 (85) | Életpont: | 1128/846 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 73 (91) | Varázspont: | 3269/2457 | Pénz: | 25897 arany | Kép. pont: | 34 |
Tudatpont: | 90/48 | Pszi pont: | 352/1071 | Halhatatlanság: | 7 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/88 | ökölvívás: | 12/60 (+6%) | szúrófegyverek: | 8/85 |
vágófegyverek: | 38/24 (+1%) | ütőfegyverek: | *33/100 | lőfegyverek: | *38/100 |
dobófegyverek: | 1/53 |
Feltételes fegyverváltás: Fényhozó (#637) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -19.); ében nyílvessző (#848) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
197,96 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 196,75 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2016. évben 5. hónapban. |
Legfeljebb 125 TU-t válthatsz TVP-re. |
A negatív esszencia épp mithril kard fegyverre kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 60, 59, 62, 61, 64, 58 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 154 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 70/11 (+24%) | 2. nyomkövetés: | 106/30 (+22%) | 3. mászás: | 17/71 |
4. csapdakészítés: | 36/0 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 27/54 | 6. gyógyítás: | 65/20 |
7. titkosírás: | 8/14 | 8. felderítés: | 29/16 (+5%) | 9. szörnyidomítás: | 17/6 |
10. teológia: | 111/80 (+25%) | 11. taumaturgia: | 139/54 (+65%) | 12. szerencsejáték: | 18/56 |
13. versengés: | 19/86 | 14. harcművészetek: | 14/15 | 15. zene: | 353/71 (+150%) |
16. szörnyismeret: | 7/91 | 17. pszi: | 35/99 (+4%) | 18. zárnyitás: | 12/73 |
19. vadászat: | 40/96 (+25%) | 20. vitalitás: | 11/79 | 21. bányászat: | 36/29 (+4%) |
22. úszás: | 11/18 | 23. főzés: | 20/10 | 24. csapatmunka: | 4/80 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20 | |||
10. vp regeneráció: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 27 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 4 alkalommal) |
segítesz max. 10 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 6. fajúaknak a 7. fajúaknak a 8. fajúaknak |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 3 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot, csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ), ollót (#335) (max. 2 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 5 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot ) |
elfogod trikornist (#104) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
bolyongó lidérc (#388), átokosztó (#372), halálelementál (#279), öregedést okozó lények (#9095), armageddont lövő lények (#9099), zombi mágus (#389) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), erdei rém (#399) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 50 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (171,6,2) | méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) (9480,0) | szürkeáll. aktiv (#71) |
fényaura (#211) | nagyobb agypajzs (#120) | jégmágia (#279) | láth. észlelése (#78) |
esszenciavédelem 2 (#188) | esszenciavédelem (#165) | harci induló (#443) | Symulf rúnája (#182) |
hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) | az elme fölénye (#116) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
4. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
jégoszlop (#231) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | nők (#999) | védelem tűz ellen (#38) | >> | férfiak (#998) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | armageddont lövő lények (#9099) | védelem tűz ellen (#38) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szeretném ellenőrizni, hogy tényleg közeledsz-e hozzám. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
3.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére! |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1767 (limit: 1771), pontszámod: 18 665. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 3, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 303. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 5. Legjobb pontszámod: 190. |
MAKRÓID (jelenleg 5 lehet) |
1. makró parancsai: vv 71 211, v 88 10, vv 120 224 279, vv 78 188 165, vv 138 443 182, hh 841 745, p 116, p 99, ek 3 5, av 10. |
2. makró parancsai: tpf 70, h 1534, h 1167 1, h 336 10, h 1554. |
3. makró parancsai: v 181 144 61, be 497 8, m 6, be 704, v 139, ve 848 2, be 701, ve 331 20, m 8. |
4. makró parancsai: v 198 204 107, m 6 6 6, m 5 6 7, m 6, ek 503 196 75. |
5. makró parancsai: le 366, kf 536, v 198 203 100, m 6 5 8, m 8 7 7, m 6 6 8, le 536, kf 366. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
mágikus kisülés (218) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
szórd két kézzel (397) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
manaszívás (515) OK |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
taumaturgia mentor (522) OK |
pszi regeneráció II (524) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) OK |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) OK |
nyakláncviselés (547) OK |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 244 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 536 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Vágófegyverek | ||||||||
7 | kőkés (#6) | 1 | * | mithril kard (#575) | 1 | * | pengepajzs (#425) | |
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | Fényhozó (#637) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | Trákin csákánya (#367) | |||
Vízifegyverek | ||||||||
1 | cápaölő tőr (#480) | 1 | kampós acélszigony (#455) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | kentaurusz íj (#1568) | ||||||
Lövedékek | ||||||||
11 | * | ében nyílvessző (#848) | 8 | kerek kő (#19) | 9 | mihlanil nyíl (#597) | ||
20 | nyílvessző (#108) | 30 | vashegyű nyíl (#176) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | fejsze (#1240) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | dalebg.kristályvért (#564) | 1 | krapixlon fürdőruha (#454) | 2 | rézpáncél (#71) | ||
Sisakok | ||||||||
1≥1 | * | bozontfonat (#1563) | 1 | * | lidérckorona (#531) | 1 | optiri agysisak (#315) | |
1 | Zu'lit koronája (#821) | |||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | őselemek köpenye (#560) | 1 | szirén köpenye (#820) | ||||
Vállvédők | ||||||||
2 | * | ryuku vállvédő (#1323) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | 1 | nehéz harci kesztyű (#464) | 1 | * | sárhajító kesztyű (#846) | ||
Övek | ||||||||
1 | * | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | Snafall jeges öve (#1716) | |||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | Raia csataszoknyája (#1537) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | cápabőr csizma (#832) | 1 | törpe bakancs (#475) | ||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
4 | mópat token (#585) | 2 | * | óriás fülbevaló (#614) | 3 | roxati üvegszem (#443) | ||
1≥1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | ||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 3, felvéve: 3+2) | ||||||||
4 | gólem talizmán (#811) | 5 | halálhozó talizmán (#813) | 2 | koponya szimbólum (#139) | |||
3 | korinthai talizmán (#814) | 4 | * | napmedál (#1567) | 1 | * | Ovgun nyaklánca (#615) | |
2 | ritualista amulett (#708) | 1 | smaragd orrkarika (#730) | 1 | * | szem szimbólum (#142) | ||
2 | * | szerencsetalizmán (#366) | 3 | Thargodan amulett (#536) | 1 | Tharr Keresztje (#287) | ||
1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | 2 | vortex amulettje (#607) | 1 | vortex talizmán (#812) | ||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1≥1 | Eldaran karkötője (#373) | 2 | * | Luthius karkötője (#527) | 1≥1 | * | obszidián karkötő (#229) | |
1≥1 | umbatari karkötő (#278) | |||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
10 | * | angyalok gyűrűje (#529) | 1≥1 | balkezes gyűrű (#1549) | 2 | Blounther gyűrűje (#1548) | ||
1 | Vlagyimir gyűrűje (#822) | 1 | * | zafír védőgyűrű (#532) | ||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+2) | ||||||||
1 | * | mind. ametisztje (#2207) | 1 | * | tirik-hun medál (#2212) | |||
Nyergek | ||||||||
1≥1 | * | trikornis nyereg (#1536) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
11 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 20 csepp tinta (#101), fér még: 90] | ||||||
66 | + | fűszertartó (#210) | [bennük 191 csepp sáfránypor (#211), fér még: 139] | |||||
1 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] | ||||||
3 | mágusszelence (#1076) | [bennük 4 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 26] | ||||||
5 | molluszk ház (#353) | [bennük 6 korty degradátor váladék (#354), fér még: 24] | ||||||
1 | sólyomcsőr (#1223) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
7 | sullár hólyag (#168) | [bennük 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 137] | ||||||
7 | szent kehely (#257) | [bennük 70 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
1 | térdeplő tülök (#1440) | [benne 1 korty életvíz (#1500), fér még: 5] | ||||||
9 | uzbány csőr (#169) | [bennük 20≥20 csepp ugh méreg (#166), fér még: 88] | ||||||
4 | vizestömlő (#3) | [üres, kapacitás: 80] | ||||||
20 | zöld üveg (#82) | [bennük 358 csepp ragasztó (#83), fér még: 42] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1≥1 | aenouth ködkürt (#1554) | 25 | áldott kő (#642) | 3 | amul kulcs (#565) | |||
1 | aranytermő ládikó (#504) | 10≥10 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | |||
1 | bo'adhun idol (#745) | 1≥1 | bronzkulcs (#76) | 1 | cirkuszi pergamen (#1233) | |||
1 | csontkulcs (#74) | 8 | + | deus ex machina (#1) | 1 | Éjmágus tükre (#1100) | ||
1 | erőserkentő (#1405) | 1≥1 | ezüst kulcs (#184) | 1≥2 | ezüstszelence (#1602) | |||
5 | Fairlight szütyője (#2108) | 15 | fenőkő (#1618) | 18 | fiatalság itala (#473) | |||
1 | fülemüle síp (#1576) | 3 | + | furulya (#233) | 3 | fűszerkeverék (#1170) | ||
29 | gernim balzsam (#1894) | 51 | gyógykenőcs (#313) | 8 | íjászkence (#1225) | |||
40 | kaja (#2) | 1 | karócsapda (#163) | 1≥1 | kis aranykulcs (#240) | |||
10 | kis vaskulcs (#40) | 4≥4 | kötél (#92) | 1 | Kragoru iszákja (#2058) | |||
6 | kristályfolyadék (#449) | 2≥2 | kristálygömb (#265) | 25 | krónika (#1725) | |||
1 | légiós hátizsák (#1560) | 6 | leviatán hólyag (#2182) | 4 | leviatángumó (#1757) | |||
1 | mágusok itala (#1610) | 12 | manakristály (#500) | 3 | márványkulcs (#245) | |||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 3 | megsemmisítő (#1540) | 1 | Morgan pálcája (#503) | |||
2 | Morgan szilánkja (#508) | 1≥1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1≥1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
2 | norgat kulcs (#471) | 1 | olló (#335) | 9 | őskristály-szilánk (#1525) | |||
6 | pszi kő (#248) | 3 | pszi kristály (#618) | 10 | + | pukkanó tűcsapda (#336) | ||
2 | quwarg katalizátor (#1535) | 1≥1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 1≥1 | rézkulcs (#75) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 7 | roxati zárfaló (#314) | 1 | sáfránykő (#979) | |||
12 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | smaragd kulcs (#241) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
39 | szent jogar (#150) | 1 | távcső (#42) | 7 | + | térhajlító kavics (#1539) | ||
4 | titkos teleportkő (#1387) | 1 | trikornis fókusz (#2169) | 1 | tudás gyöngye (#522) | |||
1 | üllő (#1103) | 43 | varázskő (#305) | 4 | varkaudar csésze (#841) | |||
2 | varkaudar pálinka (#1137) | 1≥1 | vaskulcs (#183) | 1 | Zu'lit tarsolya (#537) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | adamantit (#627) | 109 | álompor (#396) | 24 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | bunthar bőr (#733) | 1 | cru formázó minta (#300) | 2 | csalánvirág (#582) | |||
68 | csuklyavirág (#133) | 3 | dramoan kő (#967) | 91 | drótszőr (#37) | |||
18 | ében toboz (#578) | 1 | eknozol (#540) | 10 | Eldereth szilánk (#512) | |||
34 | ezüstdarab (#326) | 374 | fekete gyöngy (#99) | 46 | fokhagyma (#403) | |||
12 | galachmit (#310) | 5 | grifftojás (#179) | 100 | gyíkfű (#201) | |||
402 | gyöngymangó (#135) | 19 | halcsont (#390) | 1 | iknegurin (#541) | |||
24 | ilkin érc (#232) | 1 | jégrúna-tekercs (#1575) | 13 | kaktuszbogyó (#429) | |||
6 | kaktusztüske (#114) | 11 | karbin plazma (#199) | 14 | kazmár gyökér (#205) | |||
41 | kék orchidea (#68) | 14 | kőszem (#304) | 1 | kreiton esszencia (#892) | |||
16 | kvazár (#244) | 6 | lélekesszencia (#619) | 1 | lótuszvirág (#447) | |||
266 | madártoll (#112) | 30≥39 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mihlanil (#539) | |||
3 | mithril (#352) | 47 | mocsári penke (#148) | 1 | Morgan kristálya (#659) | |||
11 | móri gyümölcs (#116) | 28 | mutáns csont (#331) | 10≥10 | óndarab (#85) | |||
27 | ovimon-bogyó (#207) | 127 | pirkit (#153) | 44 | polip szívóka (#391) | |||
62 | púderkő (#119) | 77 | pular kristály (#239) | 43 | quwarg kristály (#2238) | |||
155 | quwarg tojás (#360) | 38 | ramit kő (#226) | 2 | remák szív (#264) | |||
10≥10 | rézdarab (#70) | 1 | sámán erszény (#650) | 38 | sárkánypikkely (#292) | |||
2 | sáska amulett (#668) | 21 | smirglilevél (#29) | 11 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | Tiume batyuja (#660) | 10≥24 | tükör (#43) | 1 | varkaudar tekercs (#653) | |||
20≥20 | vasérc (#152) |
Összsúly: 352.79 kg | Megterheltség: 88% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 20 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 240 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 1 | biethlan kard (#1291) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | 4 | esszenciakristály (#350) | $1 | feneketlen bugyor ($570) | 1 | harci maszk (#1739) | 1 | Holtak Akarata (#1604) | 1 | mágusölő (#422) | 14 | manakristály (#500) | 1 | optiri agysisak (#315) | 300 | quwarg tojás (#360) | 1 | Tilnetor kardja (#474) | 20 | varázskő (#305) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 8 | arany pikkelyvért (#456) | 3 | tükörpáncél (#519) | 22 | szent jogar (#150) | $2 | fpi formázó minta ($419) | $1 | kvazár kard ($297) | 720 | spiritusz (#170) | 3 | megsemmisítő (#1540) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 260 | áldott kő (#642) | $50 | extra takarmány ($1360) | 4 | Aurgir lándzsája (#1314) | 12 | esszenciakristály (#350) | 852 | jégszilánk (#1128) | 4593 | tükör (#43) | 277 | szent jogar (#150) | 147 | sárkánypikkely (#292) | 6 | fejsze (#1240) | 3 | moa ravatalozó (#1328) | 5 | agvari manafókusz (#890) | 1 | A Tél Szíve (#2211) | 29 | mágusszelence (#1076) | 2 | cápafog (#833) | 3 | draklen csizma (#1301) | 1848 | őskristály-szilánk (#1525) | 2140 | varázskő (#305) | 3627 | quwarg tojás (#360) | 1268 | kaktuszbogyó (#429) | 74 | katonai kötszer (#1508) | 31365 | kaja (#2) | 1 | aranytű (#272) | 1 | csodálatos nyaklánc (#1211) | 2 | Xanathal karkötője (#956) | 6 | ryuku mellvért (#689) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 2 | Durghal pörölye (#1311) | 5 | Horsa hagyatéka (#1337) | 1 | pókkarmok (#886) | 605 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | Horsa lámpása (#1338) | 2 | pusztító lándzsa (#1805) | $2 | feneketlen bugyor ($570) | 1 | tükörpáncél (#519) | 325 | vámpírfog (#1221) | 1 | pszi katalizátor (#610) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
8 | ében nyílvessző (#848) | 1 | jégszilánk (#1128) | 2 | madártoll (#112) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 33 | spiritusz (#170) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1334 | arany (#50) | 1 | fokhagyma (#403) | 5 | gyöngymangó (#135) | |||
17 | kaja (#2) | 1 | mutáns csont (#331) | 2 | púderkő (#119) | |||
1 | pular kristály (#239) | 1 | rézpáncél (#71) | 1 | szent jogar (#150) |
196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | |
95 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
96 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
97 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
|