Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 23. 9h:05' EZ A 555. JÁTÉKHETED, 555. FORDULÓD 556. játékheted kezdete: márc. 24. A következő fordulódat legkorábbana 556. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2699 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 19. varázslatot a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 182. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 209. varázslatot a 177. varázslatot |
p 69 7 | használod a 69. pszi képességet |
kb 392 1 | kiveszel a bankból a 392. tárgyat (1 darabot) |
h 392 | használod a 392. tárgyat |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 870 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 4 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az elemi pulzátor szárnyas testét. (7 támadással 303 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a kyorgölő pengét. Vad csatakiáltással, felemelve a kyorgölő pengét a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Kyorgölő pengével végigvagdosod az elemi pulzátor jobb szárnyát. (4 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Ököllel néhányszor súrolod az elemi pulzátor szárnyas testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +18 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-10 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 2 madártollat. [madártoll ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 9037 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1489, sebződés: 178, gyógyulás: 105, összesen: -73 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslattal köszöntöd a másikat. 1048 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kreiton bűvölő testét. (7 támadással 288 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Felkészülsz egy borzalmas Pörölycsapásra. Ököllel párszor keményen megütöd a kreiton bűvölő egyik csápját. (6 támadással 505 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod a kreiton bűvölő vaskos nyúlványait. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A kreiton bűvölő csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +18 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-15 TVP). A kreiton bűvölő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12503 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1885, sebződés: 86, gyógyulás: 135, összesen: +49 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 1015 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tleikan hadúr fejét. (7 támadással 307 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a tleikan hadúr oszladozó fejét. (6 támadással 515 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a tleikan hadúr testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi hatás! A tleikan hadúr fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 289 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +58 ÉP.) A tleikan hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13285 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1882, sebződés: 289, gyógyulás: 62, összesen: -227 ÉP}
fno 11 1 | fejl. pont elköltés 11 1 |
kre 210 1221 6 | kreálsz a 210. tárggyal az 1221. tárgyat (6 darabot) |
h 1168 6 | használod az 1168. tárgyat |
kb 934 21 | kiveszel a bankból a 934. tárgyat (21 darabot) |
v 198 278 91 | elmormolod a 198. varázslatot |
[278,91] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy sötét kaszás. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
ftv 218 591 | felt. tám/véd. varázslat a 218. varázslatot az 591. szörnyet |
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im | imádkozol |
m 2 3 1 | mozogsz keletre, délkeletre, északkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy pusztító végzet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 60 életpontot vesztettél. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Készen állsz, hogy ellenfeledre lesújts egy Pörölycsapással. Ököllel párszor keményen megütöd a tl'urlang vadász bal oldalát. (8 támadással 348 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a tl'urlang vadász éjfekete ruháját. (6 támadással 139 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 220 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +44 ÉP.) Ki-energiádat összegyűjtöd, hogy egy Pörölycsapást alkalmazhass. Ököllel párszor keményen megütöd a tl'urlang vadász testét. (8 támadással 350 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a tl'urlang vadász jobb karját. (6 támadással 138 életpontot sebezve.) A tl'urlang vadász fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 226 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +46 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 975, sebződés: 506, gyógyulás: 94, összesen: -412 ÉP}
(Továbbmész...) [280,92] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ősi rúnatornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Jim Beam, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.
(Feltételes mászás:) A mászó-karperecet a csuklódra csatolva mászni kezdesz felfelé. Az ősi rúnatorony meredek falain alig találsz fogódzkodót. Hosszú idő eltelik, míg eléred az építmény peremét, ahol végre felkapaszkodhatsz és véget érnek a megpróbáltatásaid. Legalábbis az eddigiek. Az ősi rúnatorony teteje teljesen sima, csupán itt-ott látszik a talajon néhány nagyobb repedés. Teljesen váratlanul megmozdul alattad a föld, és alázuhansz egy lentebb fekvő terembe. Megrettensz, amikor egy szörny ront neked, úgy látszik már várt rád. Egy elemi pulzátor!
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 873 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 6 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az elemi pulzátor bal oldalát. (7 támadással 313 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a kyorgölő pengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Kyorgölő pengével kissé megkarcolgatod az elemi pulzátor jobb vállát. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Ököllel néhányszor épp csak megérinted az elemi pulzátor bal szárnyát. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 112 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +23 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-9 TVP). Az elemi pulzátor nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 2 madártollat. [madártoll ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP] 9037 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1476, sebződés: 171, gyógyulás: 99, összesen: -72 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 658 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tleikan házőrző csupacsáp fejét. (7 támadással 288 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Felkészülsz egy borzalmas Pörölycsapásra. Ököllel többször eltalálod a tleikan házőrző testét. (8 támadással 671 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a tleikan házőrző testét. (6 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). A tleikan házőrző meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +21 ÉP.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 175 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +35 ÉP.) Felkészülsz egy borzalmas Pörölycsapásra. Ököllel néhányszor megcsapod a tleikan házőrző jobb első lábát. (6 támadással 496 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Ököllel gyengén megütöd a tleikan házőrző egyik csápját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csápjával megérint a tleikan házőrző. (1 támadástól 99 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +20 ÉP.) A tleikan házőrző fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 182 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +37 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12325 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2421, sebződés: 560, gyógyulás: 415, összesen: -145 ÉP}
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 937 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: armageddon varázslatot lő rád. 130 életpontot vesztettél. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a tleikan főbíra bal oldalát. (7 támadással 359 életpontot sebezve.) A lény ítéletet hirdet fölötted. ÁRTATLAN! Nocsak, erre nem számítottál! Ideje köszönetet mondanod. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tleikan főbíra fejét. (9 támadással 756 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a tleikan főbíra testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a tleikan főbíra minden csapását hárítanod. (4 támadástól 286 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +58 ÉP.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). A tleikan főbíra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fűszertartó, egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (187,107)-> 28 arany, -2 ÉP], egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (187,107)-> 50 arany, -2 ÉP], 2 vas dobónyíl, egy arany és egy gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 angyalok gyűrűje és 1 kreiton palást (ld. enc.). 22110 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2094, sebződés: 422, gyógyulás: 62, összesen: -360 ÉP}
(Továbbmész...) [281,91] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő gnomori rémszolga nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 898 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a gnomori rémszolga véreres karját. (7 támadással 390 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a gnomori rémszolga jobb oldalát. (5 támadással 420 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Nem sikerült a gnomori rémszolga ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 282 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +57 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. {FM:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a gnomori rémszolga fejét. (6 támadással 435 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). A gnomori rémszolga kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 271 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +55 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2143, sebződés: 595, gyógyulás: 291, összesen: -304 ÉP}
bb 392 1 | beraksz a bankba a 392. tárgyat (1 darabot) |
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im | imádkozol |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy negatív csapás varázslattal köszönt csatapartnered. 149 életpontot vesztettél. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar őslich bal lábát. (7 támadással 392 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Készen állsz, hogy ellenfeledre lesújts egy Pörölycsapással. Ököllel párszor keményen megütöd a varkaudar őslich fejét. (8 támadással 672 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). Ököllel párszor megpöccinted a varkaudar őslich jobb vállát. (6 támadással 282 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi eredménye! A varkaudar őslich néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-12 varázspont.) Ki-energiádat összegyűjtöd, hogy egy Pörölycsapást alkalmazhass. Ököllel néhányszor megcsapod a varkaudar őslich bal lábát. (8 támadással 663 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Ököllel párszor súrolva eltalálod a varkaudar őslich rothadó testét. (6 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 42 életpontot vesztettél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-8 varázspont.) Készen állsz, hogy ellenfeledre lesújts egy Pörölycsapással. Ököllel párszor keményen megütöd a varkaudar őslich rothadó testét. (8 támadással 688 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Ököllel gyengén megütögeted a varkaudar őslich rothadó testét. (6 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A varkaudar őslich néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-8 varázspont.)
Összpontosítasz egy kegyetlen Pörölycsapáshoz. Ököllel párszor keményen megütöd a varkaudar őslich testét. (8 támadással 681 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+137 életerő). Ököllel csak érinted a varkaudar őslich jobb lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy negatív csapás. 138 életpontot vesztettél. A varkaudar őslich néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25845 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3911, sebződés: 625, gyógyulás: 775, összesen: +150 ÉP}
(Továbbmész...) [283,89] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy sötét kaszás. Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [284,88] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah híveié. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy sötét kaszás. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
h 697 1600 | használod a 697. tárgyat |
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [286,87] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Találsz egy oltárt. Leah hívői építették. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Killer előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy sötét kaszás. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy kiszáradás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 835 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! A szilánk működik (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 hajító csillag. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tleikan áruló tapogatózó csápjait. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) A tleikan áruló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10153 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 892, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [287,87] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csillagbozótost. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy baljós árny. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy pusztító végzet varázslattal köszöntöd a másikat. 1234 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy inst.szingularitás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled inst.szingularitás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Ez mellément. A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Készen állsz, hogy ellenfeledre lesújts egy Pörölycsapással. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. A baljós árny többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 169 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +34 ÉP.) Felkészülsz egy borzalmas Pörölycsapásra. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 141 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +29 ÉP.) Összpontosítasz egy kegyetlen Pörölycsapáshoz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 128 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +26 ÉP.) A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel néhányszor súrolod a baljós árny bal oldalát. (8 támadással 77 életpontot sebezve.) A baljós árny többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 278 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +56 ÉP.) Ki-energiádat összegyűjtöd, hogy egy Pörölycsapást alkalmazhass. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A baljós árny néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 155 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +31 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1311, sebződés: 871, gyógyulás: 180, összesen: -691 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pusztító végzet varázslatot. 1433 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a patás tanough rövid lábát. (7 támadással 375 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (38 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Készen állsz, hogy ellenfeledre lesújts egy Pörölycsapással. Ököllel néhányszor megcsapod a patás tanough éjsötét bőrét. (8 támadással 694 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Ököllel néhányszor súrolod a patás tanough testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Agyarával a patás tanough felkarcolja a combodat. (1 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +18 ÉP.) A patás tanough beléd rúg patájával. (1 támadástól 335 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +67 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18315 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2595, sebződés: 459, gyógyulás: 249, összesen: -210 ÉP}
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1167. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 895 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a gnomori rémszolga jobb lábát. (7 támadással 389 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {FM:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a gnomori rémszolga testét. (5 támadással 406 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). A gnomori rémszolga újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 274 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +55 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. {FM:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a gnomori rémszolga testét. (5 támadással 357 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). A gnomori rémszolga kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 286 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +58 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. {FM:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a gnomori rémszolga szörnyű pofáját. (6 támadással 448 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). A gnomori rémszolga pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 291 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +59 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 24 életpontot vesztettél. {HD:} Biami kvazárlándzsával párszor épp hogy megérintgeted a gnomori rémszolga véreres karját. (2 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). A gnomori rémszolga nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 272 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +55 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A gnomori rémszolga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18920 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2658, sebződés: 1203, gyógyulás: 510, összesen: -693 ÉP}
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 16 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 16 pontért |
SÖTÉT KASZÁS (591. LÉNY) Amikor az árnytündérek megtagadták a Halált, mint a létezés végét jelentő eseményt, Leah isteni rontást bocsátott rájuk. Hogy mi volt az átok eredeti célja, azt sajnos nem tudjuk, mindenesetre az árnytündérek részben eltávoztak az anyagi létsíkról, hogy félig Leah sötét világába átcsúszva két helyen is létezzenek. A Halál istenének ez nem volt elég: küldötteit az árnytündérek földjére irányította, hogy az ott lakó tündérekben pislákoló életet teljes egészében megszüntesse. Az éjfekete köntösben járó, csuklyát viselő, arctalan lények meg is próbálkoztak ezzel, de hamar rá kellett ébredniük: az árnytündérek hatalma túl nagy, és már nem az ő erejükhöz fogható. Mivel küldetésük teljesítése nélkül a sötét kaszások nem térhettek vissza a túlvilágra urukhoz, egyhangú életüket további, az utukba sodródó lelkek likvidálásával mulatják. Mivel az élet jelenlétét már messziről megérzik, nem bújhatsz el előle BA paranccsal. Csak mágikus fegyverrel tudod megsebezni. A vámpirizációra immúnis. |
KREITON PALÁST (888. TÁRGY) A mágikusan hiperaktív kreitonok ősi relikviája ez az arany rúnákkal átszőtt palást, amelyet köpenyként KF-elhetsz. Áldás és átok is egyben. Viselésekor erőd és szerencséd öttel csökken, viszont max. ÉP-d és max. VP-d 80-80-nal nő. Ezenkívül kapsz +2 védettséget és +3 sebzést, valamint a paláston kívül, ha akarsz, hordhatsz még egy köpenyt. Ez a tárgy nem átadható és nem ellopható. |
BALJÓS ÁRNY (588. SZÖRNY) Először csak megvastagodik a lépteid kísérő árnyék, majd hamarosan azt veszed észre, hogy teljesen a fejedre nőtt. Körülbelül ez kíséri ennek a furcsa teremtménynek a megjelenését. És a bajok még ezután fognak megsokszorozódni: miközben az éjfekete jelenés valótlan karmait a nyakad köré kulcsolja, hogyan is védekezhetnél... soha nem tudhatod, hogy nem csupán a saját árnyékodat püfölöd-e. Vámpirizálni természetesen nem lehet belőle. |
Erő: | 78 (88) | Szint: | 50 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 169 cm |
IQ: | 76 (98) | Támadás: | 56 | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 91 kg |
Ügyesség: | 77 (84) | Védekezés: | 123 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 33/44 év |
Egészség: | 77 (89) | Életpont: | 1688/1412 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 87 (102) | Varázspont: | 2780/2617 | Pénz: | 10653 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 19/7 | Pszi pont: | 366/145 | Halhatatlanság: | 18 % | EFejl: | 29 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9 | ökölvívás: | 50 | szúrófegyverek: | 28 |
vágófegyverek: | 14 | ütőfegyverek: | 3 | lőfegyverek: | 4 |
dobófegyverek: | 39 |
Feltételes fegyverváltás: kyorgölő penge (#875) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (150%) << ököl (#28) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); vas dobónyíl (#189) (25 -39.); hajító csillag (#939) (40 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 45 (+1) | 2. nyomkövetés: | 163 | 3. lopás: | 7 |
4. mászás: | 31 | 5. csapdakészítés: | 38 | 6. csapdaészlelés: | 25 |
7. gyógyítás: | 140 | 8. titkosírás: | 15 | 9. felderítés: | 34 |
10. szörnyidomítás: | 12 | 11. teológia: | 195 | 12. taumaturgia: | 124 |
13. szerencsejáték: | 5 | 14. versengés: | 20 | 15. harcművészetek: | 48 |
16. zene: | 11 | 17. szörnyismeret: | 47 | 18. pszi: | 40 |
19. zárnyitás: | 30 | 20. vadászat: | 16 | 21. vitalitás: | 2 |
22. bányászat: | 41 | 23. úszás: | 13 | 24. főzés: | 9 (+1) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 297 | |||
8. képességpont: 1 | 10. vp regeneráció: 5(6) | 11. kincskeresés: 4 | 12. halhatatlanság: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért |
kutatsz max. 140 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 15 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 15 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 18 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 33 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 33 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
halálelementál (#279), sötét ölész (#314), ezerszemű bestia (#288), szárnyaló halál (#456), tleikan főbíra (#512), mutáns bunthar (#398), kreiton idéző (#510) (csak egyszer), Alkotó (#578), kyorg őrgólem (#567), fényhozó (#602), nekromanta kóborló (#596), animált tűzbestia (#709) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
ember (#1), lélekorzó (#390), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | sötét rítus (#131, 30 VP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +12 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | halálkapu (#126) | Pörhemór köre (#205) (131,11,4) | méregsemlegesítés (#14) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | túlvilág lehelete (#177) | kí koncentráció (#69) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
sötét halál (#45), szárazság (#48), pusztító végzet (#106), bo'adhun csapás (#266), kiszáradás (#268) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), energiapajzs (#103), tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 34, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
pusztító végzet (#106) | >> | Éjvadász (#502) | armageddon (#218) | >> | ro'galhal gyóntató (#524) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Strissha (#528) | pusztító végzet (#106) | >> | hótarantula (#464) | |
pusztító végzet (#106) | >> | hájas okerón (#462) | pusztító végzet (#106) | >> | varkaudar remete (#465) | |
pusztító végzet (#106) | >> | kettéroppantó (#471) | pusztító végzet (#106) | >> | rubin góliát (#473) | |
pusztító végzet (#106) | >> | leviathán lárva (#476) | pusztító végzet (#106) | >> | fekélyes hernyó (#489) | |
pusztító végzet (#106) | >> | kreiton bűvölő (#506) | pusztító végzet (#106) | >> | tleikan házőrző (#507) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | pusztító végzet (#106) | >> | tleikan behemót (#511) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | puha ütés (#60) | >> | homokcápa (#448) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | pusztító végzet (#106) | >> | shokara bogár (#436) | |
pusztító végzet (#106) | >> | őshonos sziklozug (#447) | bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Raia avatárja (#382) | pusztító végzet (#106) | >> | haprszagú Thargodan (#699) | |
pusztító végzet (#106) | >> | kisebb jégisten (#662) | armageddon (#218) | >> | griffőniksz (#106) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | őrült varázsló (#255) | bo'adhun csapás (#266) | >> | fényhozó (#602) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | nekromanta kóborló (#596) | háló (#186) | >> | jégdémon (#652) | |
armageddon (#218) | >> | fagybehemót (#660) | armageddon (#218) | >> | sötét kaszás (#591) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 34, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb jégisten (#662) | pszi-acéltorony (#98) | >> | elmeszonda (#487) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Az éjfattyak az egész világot fenyegetik, még az én szolgáimat is. Kezdd meg a harcot, végezz egy rd'alv lélektipróval! |
HŐSTETTEID |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 harcos, 6 királynő, 4 élőholt, 5 vadász, 4 nagymester, 4 parafenomén, 4 rohamosztagos. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 13. Legjobb pontszámod: 158. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | dözmöng szív (#122) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | |||
5 | fűszertartó (#210) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 12 | karbin plazma (#199) | |||
1 | nothar bogyó (#923) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | remák szív (#264) | 1 | sallank karom (#128) | 35 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
231 | arany (#50) | 1 | amniosz (#203) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | |||
1 | bordacsont (#16) | 18 | hajító csillag (#939) | 1 | kreiton palást (#888) | |||
11 | mákrózsa virág (#56) | 1 | pézsmatökmag (#934) | 8 | szögletes kő (#17) | |||
5 | vámpírfog (#1221) | 2 | vas dobónyíl (#189) |