Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2013. szept. 3. 9h:11' EZ A 649. JÁTÉKHETED, 55. FORDULÓD 650. játékheted kezdete: szept. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5957 SZÁMLA : XXXX |
kf 111 129 | kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 129. tárggyal |
fkt 3 10 1 | felt. készítesz a 3. tárgyat (10 darabot) |
fkt 129 30 1 | felt. készítesz a 129. tárgyat (30 darabot) |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alpesi tehén fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz az alpesi tehén patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [72,65] Még mindig hegyvidéken vagy. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Zuhant a bunkó és ütött jó nagyot, gaz ellenfeled a quwarg most már halott. <Vasalt Bunkók> " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Leanan orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Hazugság, tömegmanipuláció, felsőbb érdekek, szenvedés, mocsok: HÁBORÚ. - DM " A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
(Továbbmész...) [72,64] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre egy művészi porolit van. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal rájössz, hogy egy nyuhaj karbin ijesztett meg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a vadtroll jobb vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a vadtroll meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadtroll belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai majdnem eltalálnak! A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-8 életpont)! Véres nyál csordul ki a vadtroll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [72,62] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy gyilkos tetű. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos tetű testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos tetű testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 61 életpontot sebeztél. A gyilkos tetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [72,61] Épületek tűnnek fel.
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos bal karját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon az orgyilkos. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos fejét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [72,59] Továbbmész a város utcáján. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mákrózsa bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Látsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
be 669 | bemész a 669. épületbe |
deus ex machina (#1) 37 ap /db, | kaja (#2) 1 ap /db, | szöges bunkó (#8) 15 ap /db, | bunkósbot (#9) 1 ap /db, |
csontkés (#11) 3 ap /db, | csontszurony (#12) 3 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, | vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db, |
bordacsont (#16) 3 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 4 ap /db, | mérgezett tüske (#23) 1 ap /db, | kavadu lebeny (#24) 3 ap /db, |
gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, | varányszem (#30) 1 ap /db, | lapockacsont (#33) 6 ap /db, | ásó (#34) 7 ap /db, |
fáklya (#36) 1 ap /db, | drótszőr (#37) 3 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 4 ap /db, | grákóbőr (#41) 4 ap /db, |
királygyík bőr (#44) 4 ap /db, | kis bőrpajzs (#45) 7 ap /db, | surranó kígyó bőr (#47) 3 ap /db, | antilopbőr (#48) 4 ap /db, |
kígyóbőr kesztyű (#49) 7 ap /db, | bőrpáncél (#51) 7 ap /db, | bőrsisak (#57) 7 ap /db, | tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, |
csontszablya (#64) 3 ap /db, | szöges páncél (#65) 36 ap /db, | szöges bőrpajzs (#66) 24 ap /db, | kék orchidea (#68) 6 ap /db, |
szárnyas hernyó (#69) 3 ap /db, | rézdarab (#70) 1 ap /db, | rézpáncél (#71) 36 ap /db, | rézsisak (#72) 10 ap /db, |
rézpajzs (#73) 21 ap /db, | csontkulcs (#74) 6 ap /db, | rézkulcs (#75) 9 ap /db, | bronzkulcs (#76) 13 ap /db, |
mászókarom (#78) 15 ap /db, | lapkorong (#80) 3 ap /db, | ragasztó (#83) 1 ap cseppje, | díszes rézpajzs (#84) 22 ap /db, |
óndarab (#85) 3 ap /db, | bronzhegyű lándzsa (#87) 15 ap /db, | bronzsisak (#88) 13 ap /db, | bronzpajzs (#89) 24 ap /db, |
bronzpáncél (#90) 48 ap /db, | kötél (#92) 1 ap /db, | bronzhegyű nyíl (#94) 7 ap /db, | bakkura bőr (#95) 3 ap /db, |
bakkura csizma (#96) 16 ap /db, | rákpáncél (#97) 6 ap /db, | rákpajzs (#98) 15 ap /db, | fekete gyöngy (#99) 9 ap /db, |
vízionár szem (#102) 4 ap /db, | magszim bél (#103) 7 ap /db, | fémrúd (#104) 12 ap /db, | fabontó (#106) 7 ap /db, |
rövid íj (#107) 12 ap /db, | nyílvessző (#108) 1 ap /db, | hosszú íj (#111) 30 ap /db, | madártoll (#112) 1 ap /db, |
ezüst nyaklánc (#117) 15 ap /db, | dözmöng szív (#122) 4 ap /db, | göcsörtös bunkó (#123) 12 ap /db, | mandibulapenge (#125) 4 ap /db, |
bronzpenge (#126) 18 ap /db, | mandibulakasza (#127) 37 ap /db, | sallank karom (#128) 3 ap /db, | sallank nyíl (#129) 6 ap /db, |
hebrencs állkapocs (#130) 6 ap /db, | ubuk tüske (#131) 1 ap /db, | csuklyavirág (#133) 1 ap /db, | mérg. ubuk tüske (#137) 3 ap /db, |
koponya szimbólum (#139) 15 ap /db, | denevér szimbólum (#140) 15 ap /db, | nap szimbólum (#141) 15 ap /db, | virág szimbólum (#143) 15 ap /db, |
villám szimbólum (#145) 15 ap /db, | hebrencs csapda (#147) 22 ap /db, | mocsári penke (#148) 1 ap /db, | szent jogar (#150) 75 ap /db, |
szvó-ektoplazma (#151) 15 ap /db, | vasérc (#152) 3 ap /db, | nyu-shuriken (#157) 18 ap /db, | ezüst karkötő (#158) 21 ap /db, |
kis vaspajzs (#159) 34 ap /db, | vassisak (#160) 33 ap /db, | borostyán függő (#162) 9 ap /db, | karócsapda (#163) 18 ap /db, |
vasvért (#164) 123 ap /db, | ugh méreg (#166) 3 ap cseppje, | uzbány csőr (#169) 9 ap /db, | spiritusz (#170) 1 ap cseppje, |
rövid kard (#171) 34 ap /db, | téfea-agy (#172) 12 ap /db, | harci kalapács (#174) 54 ap /db, | ezüst gyűrű (#180) 9 ap /db, |
vasalt bunkó (#181) 82 ap /db, | vashegyű lándzsa (#182) 30 ap /db, | vaskulcs (#183) 15 ap /db, | ezüst kulcs (#184) 18 ap /db, |
nagy bronzkulcs (#185) 21 ap /db, | nagy vaskulcs (#186) 24 ap /db, | mérgezett vasnyíl (#187) 12 ap /db, | mérg. ubuk dobónyíl (#188) 10 ap /db, |
aranylánc (#191) 30 ap /db, | gyöngysor (#192) 72 ap /db, | aranygyűrű (#193) 18 ap /db, | arany karperec (#194) 39 ap /db, |
obszidián függő (#195) 15 ap /db, | trófea nyaklánc (#196) 45 ap /db, | igazgy. fülbevaló (#197) 30 ap /db, | karbin plazma (#199) 15 ap /db, |
gyíkfű (#201) 1 ap /db, | amniosz (#203) 1 ap /db, | kazmár gyökér (#205) 6 ap /db, | szuperkötél (#209) 3 ap /db, |
dorony tüdő (#212) 12 ap /db, | manifeszt.nyúlvány (#214) 15 ap /db, | praglonc hártya (#215) 300 ap /db, | ketrec (#216) 114 ap /db, |
dobóháló (#221) 12 ap /db, | láncing (#222) 300 ap /db, | varkaudar lándzsa (#224) 7 ap /db, | orgyilkos tőr (#225) 12 ap /db, |
ramit kő (#226) 4 ap /db, | obszidián karkötő (#229) 45 ap /db, | lánckesztyű (#230) 225 ap /db, | acélpengőke (#231) 4 ap /db, |
ilkin érc (#232) 4 ap /db, | tatu dob (#234) 6 ap /db, | dorony duda (#235) 42 ap /db, | lajhár csont (#236) 4 ap /db, |
tankány karom (#237) 15 ap /db, | lant (#238) 27 ap /db, | pular kristály (#239) 12 ap /db, | kis aranykulcs (#240) 24 ap /db, |
tüskecsapda (#242) 12 ap /db, | nyílcsapda (#243) 33 ap /db, | márványkulcs (#245) 24 ap /db, | nagy aranykulcs (#246) 36 ap /db, |
fekete bőrcsizma (#247) 24 ap /db, | tatu ködmön (#255) 6 ap /db, | remák szív (#264) 18 ap /db, | kristálygömb (#265) 15 ap /db, |
kvazár sisak (#266) 105 ap /db, | fülemüle agyar (#267) 7 ap /db, | gromak bőr (#268) 12 ap /db, | purifikátor háj (#269) 27 ap /db, |
gromak páncél (#270) 45 ap /db, | szürke bőrkesztyű (#271) 46 ap /db, | aranytű (#272) 6 ap /db, | ametiszt medál (#275) 42 ap /db, |
sárga erőöv (#276) 300 ap /db, | rejtőköpeny (#277) 21 ap /db, | umbatari karkötő (#278) 150 ap /db, | Mágikus Koponya (#279) 600 ap /db, |
tyrex csont (#280) 45 ap /db, | raptor karom (#281) 18 ap /db, | jégszív (#282) 22 ap /db, | bíbor erőöv (#291) 450 ap /db, |
sárkánypikkely (#292) 30 ap /db, | varkaudar páncél (#294) 15 ap /db, | elit csatavért (#295) 45 ap /db, | arx formázó minta (#298) 37 ap /db, |
bev formázó minta (#299) 37 ap /db, | cru formázó minta (#300) 37 ap /db, | kőszem (#304) 7 ap /db, | réz papi karkötő (#307) 150 ap /db, |
ezüst papi karkötő (#308) 225 ap /db, | arany papi karkötő (#309) 600 ap /db, | optiri agysisak (#315) 187 ap /db, | varkaudar csizma (#317) 30 ap /db, |
ezüsttőr (#322) 12 ap /db, | ezüsthegyű nyíl (#323) 6 ap /db, | ezüstdarab (#326) 6 ap /db, | ezüstshuriken (#327) 12 ap /db, |
csontpálca (#329) 56 ap /db, | mutáns csont (#331) 6 ap /db, | huhogó bibe (#332) 12 ap /db, | rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje, |
pukkanó tűcsapda (#336) 9 ap /db, | királyi korona (#338) 225 ap /db, | rézgolyó (#343) 1 ap /db, | shinai gömb (#348) 180 ap /db, |
molluszk ház (#353) 3 ap /db, | degradátor váladék (#354) 3 ap kortyonként, | szockó hólyag (#355) 4 ap /db, | quwarg tojás (#360) 3 ap /db, |
Eldaran karkötője (#373) 375 ap /db, | moa smaragd (#377) 37 ap /db, | moa gyöngy (#378) 30 ap /db, | moa rubin (#379) 45 ap /db, |
moa obszidián (#380) 18 ap /db, | moa zafír (#381) 60 ap /db, | moa jádekő (#382) 24 ap /db, | moa burát (#384) 18 ap /db, |
halcsont (#390) 3 ap /db, | polip szívóka (#391) 3 ap /db, | álompor (#396) 1 ap /db, | zafír erőöv (#397) 11250 ap /db, |
réz fejpánt (#406) 10 ap /db, | bronz fejpánt (#407) 13 ap /db, | kígyóbőr öv (#410) 18 ap /db, | vérvörös köpeny (#412) 6 ap /db, |
stukilövedék (#414) 1 ap /db, | teknőcteknő (#416) 18 ap /db, | bányászcsákány (#434) 34 ap /db, | réz masszariasztó (#436) 12 ap /db, |
arany masszariasztó (#437) 21 ap /db, | ónix masszavadító (#438) 18 ap /db, | arany pikkelyvért (#456) 6000 ap /db, | kholden kulcs (#470) 30 ap /db, |
ostromlétra (#510) 7 ap /db, | zafír medallion (#514) 37 ap /db, | varkaudar szablya (#516) 30 ap /db, | aranytoll (#572) 60 ap /db, |
hro formázó minta (#601) 37 ap /db, | küklopsz szem (#643) 45 ap /db, | sámán erszény (#650) 15 ap /db, | rinóbőr (#651) 7 ap /db, |
darázsszárny (#652) 6 ap /db, | darázsfarok (#654) 21 ap /db, | liumbe hajtás (#655) 6 ap /db, | aurach fog (#657) 1 ap /db, |
alligátorbőr (#661) 15 ap /db, | elf csont (#664) 6 ap /db, | elkarog szőr (#665) 1 ap /db, | nektoraf faggyú (#667) 4 ap /db, |
sáska amulett (#668) 22 ap /db, | rakolits por (#669) 10 ap /db, | szulfagor agyar (#677) 6 ap /db, | rubinkő (#679) 225 ap /db, |
ryuku buzogány (#696) 105 ap /db, | teknősesszencia (#702) 67 ap /db, | troll csont (#704) 6 ap /db, | kobudera csont (#705) 6 ap /db, |
gnóm csont (#706) 6 ap /db, | etra hályog (#712) 37 ap /db, | rőtmanó kacagány (#714) 7 ap /db, | gyémánt karperec (#728) 180 ap /db, |
rubin fejék (#729) 210 ap /db, | smaragd orrkarika (#730) 150 ap /db, | gyöngyberakásos öv (#732) 195 ap /db, | jegygyűrű (#736) 75 ap /db, |
dlathog kőzet (#829) 75 ap /db, | yetifog (#863) 6 ap /db, | kitintüske (#879) 6 ap /db, | tl'urlang méreg (#946) 297 ap cseppje, |
párducbőr (#1066) 15 ap /db, | jegesmedve bunda (#1067) 15 ap /db, | rozmárfog (#1069) 4 ap /db, | yetiszív (#1070) 12 ap /db, |
féregbél (#1071) 6 ap /db, | ulkor gyöngy (#1072) 22 ap /db, | varkaudar látógömb (#1107) 450 ap /db, | varkaudar csont (#1113) 6 ap /db, |
varkaudar korbács (#1134) 45 ap /db, | varkaudar pálinka (#1137) 33 ap /db, | sólyomcsőr (#1223) 7 ap /db, | ryuku tájoló (#1224) 675 ap /db, |
bruhatagnyelv (#1230) 10 ap /db, | extra takarmány (#1360) 27 ap /db, | pókláb (#1378) 1 ap /db, | gourry tojás (#1455) 4 ap /db, |
azuka vese (#1462) 13 ap /db, | teknőstojás (#1514) 22 ap /db, | nodonrod kitűző (#1533) 202 ap /db, | Métely páncélja (#1562) 270 ap /db, |
monstrum vállvédő (#1577) 270 ap /db, | griff nyakék (#1579) 180 ap /db, | bronzkard (#2083) 22 ap /db, | vaskard (#2084) 54 ap /db. |
acélpengőke (#231) 3 ap /db, | álompor (#396) 1 ap /db, | antilopbőr (#48) 3 ap /db, | aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, |
bronzkulcs (#76) 9 ap /db, | bronzsisak (#88) 9 ap /db, | bumeráng (#249) 4 ap /db, | csontkulcs (#74) 4 ap /db, |
deus ex machina (#1) 25 ap /db, | dobóháló (#221) 8 ap /db, | fekete bőrcsizma (#247) 16 ap /db, | fekete gyöngy (#99) 6 ap /db, |
fémrúd (#104) 8 ap /db, | fűszertartó (#210) 6 ap /db, | fúvócső (#20) 4 ap /db, | göcsörtös bunkó (#123) 8 ap /db, |
grákóbőr (#41) 3 ap /db, | gromak páncél (#270) 30 ap /db, | gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, | gyöngymangó (#135) 2 ap /db, |
hosszú íj (#111) 20 ap /db, | kavadu iszák (#25) 2 ap /db, | királygyík bőr (#44) 3 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 3 ap /db, |
kötél (#92) 1 ap /db, | madártoll (#112) 1 ap /db, | Mallon botja (#1526) 180 ap /db, | mászókarom (#78) 10 ap /db, |
nagy vaskulcs (#186) 16 ap /db, | nap szimbólum (#141) 10 ap /db, | nyílcsapda (#243) 22 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 3 ap /db, |
pirkit (#153) 2 ap /db, | rézdarab (#70) 1 ap /db, | rézkulcs (#75) 6 ap /db, | rókafarok (#124) 3 ap /db, |
rövid kard (#171) 23 ap /db, | szeksztáns (#32) 20 ap /db, | szent jogar (#150) 50 ap /db, | szürke bőrkesztyű (#271) 31 ap /db, |
szvó-ektoplazma (#151) 10 ap /db, | távcső (#42) 16 ap /db, | tinta (#101) 1 ap cseppje, | tüskecsapda (#242) 8 ap /db, |
uzbány csőr (#169) 6 ap /db, | vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db, | varkaudar lándzsa (#224) 5 ap /db, | vizestömlő (#3) 7 ap /db, |
zárnyitó készlet (#39) 16 ap /db, | ásó (#34) 5 ap /db, | varkaudar látógömb (#1107) 100 ap /db áron. |
be 697 | bemész a 697. épületbe |
pki 200 | kiveszel a bankból 200 aranyat |
ve 129 10 | megveszed a 129. tárgyat 10 |
ve 108 30 | megveszed a 108. tárgyat 30 |
kb 105 5 | kiveszel a bankból a 105. tárgyat (5 darabot) |
kb 128 12 | kiveszel a bankból a 128. tárgyat (12 darabot) |
bb 123 7 19 | beraksz a bankba a 123. tárgyat (7 darabot) |
m 3 | mozogsz délkeletre |
be 711 | bemész a 711. épületbe |
be 711 | bemész a 711. épületbe |
fa 1107 3064 1 |
m 3 | mozogsz délkeletre |
v 3 | elmormolod a 3. varázslatot |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
GYŰJTÖGETŐ ÉLETMÓD (533. TUDATI KÉPESSÉG) Ha valakinek a fejében egyszerre hatvan elme vitázik, az a legtöbb esetben nem eredményez semmi jót, legfeljebb egy tartós bérletet az alanori központi tébolyda egyik magáncellájába. Meg kell tanulnod kezelni ezt a fura állapotot, hogy mindig, bármely pillanatban ott vannak, ott lehetnek az elmédben a tudattársaid, és bármiben segítséget nyújthatnak, még igazából kérned sem kell. Ha ezt a furcsa képességet sikerül elsajátítanod, akkor a lehetőség kihasználása már csak egyetlen aprócska lépés lesz: mégpedig ez a képesség. Ha barkácsolsz, vagy kotyvasztasz valami újat, ha épp begyűjtesz egy ritka növényi termést, vagy netán egy közönséges tárgyat ruházol fel csodás, varázslatos képességekkel, társaid tapasztalata mindig a segítségedre lesznek. Ezenkívül, ha a mindnapi rutinszerű, végtelenül unott és számtalanszor begyakorolt mozdulatsorokat végzed, azokban is nagy hasznodra lesz ez a faramuci, új elmeállapot. [A játék nyelvére lefordítva mindezt: a sikeres KT parancsok mostantól 10%-kal kevesebbe fognak kerülni neked, de legalább 1 TVP-t mindenképp el fogsz ilyenkor költeni. Ez a csökkentés a moa munkáskesztyűval összeadódik, de az üllővel nem. Mindehhez külön parancs kiadására, vagy további beállításokra nincs szükség, a hatás automatikus. Ezen kívül a tündérpalotás KLD parancsok (KLD 18-42 és 55-59) fele TVP-be kerülnek, és lehetőség van plusz egy makró szerzésére.] |
VARKAUDAR LÁTÓGÖMB (1107. TÁRGY) A varkaudar látógömb öklömnyi méretű eszköz, de természetesen több titok rejlik a belsejében, mint azt első ránézésre gondolhatnád. Elsősorban arra alkották a varkaudar mágusok, hogy fontos információkat rejtsenek el benne, melyet később szutykos remák háton lovagoló hírnökök szállíthatnak a különböző varkaudar települések között. A tárgy belsejébe zárt titkos tudás sokszor tartalmazhatja egy új érclelőhely pontos koordinátáit, amit a faj bányászainak mielőbb fel kell fedezniük, vagy akár egy titkos varkaudar rejtekhely pontos helyét is, ahol újabb varkaudarokat sikerült felfedezni az invázió során szétszóródottak közül. Ha minden igaz, némi gógyi birtokában már nem is olyan nehéz rábírni egy ilyen tárgyat arra, hogy feltárja előtted a titkát. Ennek megpróbálásához a H 1107 parancsra, és 10 TVP-nyi időre van szükség. |
NYÍLVESSZŐ (108. TÁRGY) A fa nyílvessző a rövid íjhoz használható lövedék. Készítéséhez bozótos vagy erdős terepen kell a KT 108 parancsot kiadnod, 4 pontért (feltétel, hogy legyen nálad madártoll). A nyílvessző sebzése d8+2. |
KÖZÖS TUDAT LÉTREHOZÁSA A korlátozott telepatikus képesség Ghalla minden lakójának sajátja. Azonban a tudatok egyesítését, egymástól akár nagy távolságra levő kalandozók összehangolt mentális cselekvését csak a legtapasztaltabbak, az igazi veteránok tudják megvalósítani. Ezennel te is eljutottál ahhoz a ponthoz az önmegismerés folyamatában, amelytől képes vagy más kalandozókkal együtt a Közös Tudat kialakítására. Ez persze önmagában nem elég - társakat kell találnod, akikkel együtt ezt létre tudjátok hozni. A Közös Tudat a játék keretei között egy lehetőség arra, hogy veterán játékosok egy csoportja egy hivatalos szövetséget hozzon létre. Ez számos előnnyel jár, amelyeket természetesen csak akkor ismerhetsz meg, ha egy ilyen szövetség tagja leszel. A Közös Tudat, azaz a szövetség MEGALAKÍTÁSÁHOZ az alapító tagoknak össze kell gyűlnie ugyanazon a mezőn, a szabad ég alatt. Minden tagnak a fordulóját az adott mezőn kell végeznie, és odalépéskor ki kell adnia a Közös Tudat Létrehozása: KÖTL <min. létszám> <vezető kalandozó> parancsot. Mivel a parancs nem kerül pontba, gyakorlatilag mindegy, hogy a forduló során mikor adod ki, a lényeg az, hogy a többi játékos által megbeszélt mezőn táborozz le (nem árt tehát előbb az összes feltételes parancsot törölni, nehogy korábban elfogyjon a TVP-d). Az első paraméter, a min. létszám meghatározza, hogy legalább hány alapító tag jelenléte esetén vagy hajlandó a ceremóniát kezdeményezni (téged is beleértve). Ezzel elkerülhető az, hogy valaki esetleg kimaradjon. Egy Közös Tudat létrehozásához egyébként minimum 7 kalandozó szükséges, ha ennél kevesebben vagytok jelen, a ceremónia semmiképpen sem zajlik le. Második paraméterként meg kell adnod, hogy a jelenlévők közül kit jelölsz vezetőnek (nem kell, hogy ismerd, és magadat is megadhatod). A Szövetség vezetője az lesz, aki a legtöbb szavazatot kapja. (Vezetőnek lenni sok felelősséggel jár, de számos előnye is van.) Ha a két legjobb ugyanannyi szavazatot kap, a KÖTL parancs kudarcot vallott, mint abban az esetben is, ha a jelenlevők száma kevesebb hétnél vagy a tagok által kiadott KÖTL parancsok bármelyikének első paraméterénél. A Közös Tudat Létrehozása ténylegesen akkor zajlik le, amikor a parancsot kiadók közül először lép valaki legközelebb - természetesen az összes <min. létszám> paraméter is CSAK EKKOR kerül levizsgálásra. Legközelebbi fordulója elején minden játékos tájékoztatást kap arról, hogy sikerült-e létrehozni a Közös Tudatot. Ezután a választott vezető következő fordulójával meghatározhatja a Szövetség nevét és egyéb lényeges adatait. Ha BELÉPNI akarsz egy már meglévő szövetségbe, akkor először írj levelet a vezetőjének. Ő majd részletesen tájékoztatni fog arról, hogy ennek milyen feltételei vannak, és ehhez milyen parancsokat kell kiadni. Az, hogy az alapításkor vagy jelent, nem sokkal nagyobb előny, mintha utólag lépsz be. FONTOS: Javasoljuk, hogy egy szövetségben ugyanannak a játékosnak max. két karaktere vehessen részt, ellenkező esetben az adott játékos dominanciája fölénybe kerül ill. a K.T. pont azt a célt nem éri el, amelyért létrehozták. Bár a program ezt nem tiltja, a Szövetségek alapítását a Játékvezető figyelemmel kíséri, és szélsőséges esetben meg is tagadhatja az ilyen torz K.T. létrehozását. A K.T.-nek max. 60 tagja lehet. Példa: Első Harcos, Második Harcos, ... Hetedik Harcos fordulójukban mind kiadják a KÖTL 7 7123 parancsot (7123 mondjuk Első Harcos sorszáma). A betáplálás sorrendje tetszőleges. Mindnyájan Qvill főterének közepén táboroznak le. Legközelebb, mondjuk 7 nap múlva megérkezik elsőként Negyedik Harcos fordulója, ekkor a szám.gép leellenőrzi az összes, N.H. mezőjén kiadott KÖTL parancsot. Mivel jelen van 7 kalandozó, aki kiadott KÖTL parancsot, és a vezető megválasztása egyértelmű, a Közös Tudat létrejön, és erről elsőként N. H., majd sorban a többiek is tájékoztatást kapnak. |
Erő: | 13 | Szint: | 9 | Merészség: | 6/3 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 8 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 96 kg |
Ügyesség: | 11 | Védekezés: | 17 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 37/37 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 129/89 | Jellem: | jó (68) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 11 | Varázspont: | 97/27 | Pénz: | 110 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 3/3 | ütőfegyverek: | 10/60 (+16%) | lőfegyverek: | 6/32 |
dobófegyverek: | 3/25 (+9%) |
Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) << rövid kard (#171) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -4.); bumeráng (#249) (5 .); vashegyű nyíl (#176) (6 -); |
73,60 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/79 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 1/19 | 3. mászás: | 1/9 |
4. csapdakészítés: | 5/25 | 5. gyógyítás: | 7/40 | 6. titkosírás: | 1/0 |
7. felderítés: | 1/5 | 8. szörnyidomítás: | 1/44 | 9. teológia: | 2/68 (+4%) |
10. taumaturgia: | 9/69 | 11. versengés: | 3/19 | 12. szörnyismeret: | 3/0 |
13. zárnyitás: | 1/0 | 14. vadászat: | 11/45 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak |
készítesz vizestömlőt (#3) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 30 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
alakváltó (#7), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
magiometer (314) |
jégmág. hierarchia (391) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 21 TU. szükséges még: 9 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 959 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranypikkely (#415) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | 6 | kerek kő (#19) | |||
1 | kőhegyű lándzsa (#7) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
110 | arany (#50) | 7 | kaja (#2) | 5 | kaktusztüske (#114) | |||
30 | nyílvessző (#108) | 12 | sallank karom (#128) | 10 | sallank nyíl (#129) | |||
5 | vizestömlő (#3) |
71 | 72 | 73 | 74 | |
58 | |
|
|
|
59 | |
|
|
|
60 | |
|
|
|
61 | |
|
|
|
62 | |
|
|
|
63 | |
|
|
|
64 | |
|
|
|
65 | |
|
|
|
66 | |
|
|
|
67 | |
|
|
|
68 | |
|
|
|