56. forduló, Bazalt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jan. 19. 15h:14'
EZ A 101. JÁTÉKHETED, 55. FORDULÓD
102. játékheted kezdete: jan. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5858
SZÁMLA : XXXX

BAZALT KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,24] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+17 életerő.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy móleon nyomok után kutattál. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a móleon hosszú mandibuláját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A móleon fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A móleon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fémrudat. (ld. enc.) 81 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 182.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+28 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [30 pontot használtál fel, van még 152.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Mohón a kajára veted magad. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. [30 pontot használtál fel, van még 122.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[94,23] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Az Ottomár hegység lábainál jársz.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély szakadékot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt világítótornyot. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Körbevizsgálódsz. Friss troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [94,22] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Hirtelen mozogni kezd a föld! A feléd közeledő mélységi grittang mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mélységi grittang testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
191 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy púdersziklát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy trappoló dinymák. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a trappoló dinymák jobb oldalát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Szarvaival a trappoló dinymák megböki a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ököllel többször eltalálod a trappoló dinymák testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [94,21] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Felfedeztél egy álomvirágot. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő törpemammut mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel néhányszor megcsapod a törpemammut jobb első lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A törpemammut megtaszít agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel párszor keményen megütöd a törpemammut jobb hátsó lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a törpemammut agyarával. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy sörényes ubuk nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-2 életpont.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-2 életpont.) A sörényes ubuk feléd harap, de sikertelenül. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 92.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+30 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 62.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy százfogú!

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a százfogú bal első lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A százfogú fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A százfogú összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 zöld üveget. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 48.]

m 3 2 1 mozogsz délkeletre, keletre, északkeletre
[95,22] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívői építették. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy púderszikla van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy mélységi grittang közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mélységi grittang testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A mélységi grittang belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
191 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Hirtelen mozogni kezd a föld! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy északi aurach. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A lény bűzfelhőt lő rád! Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az északi aurach farkát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Az északi aurach megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel eltalálod az északi aurach testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az északi aurach, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 7 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. (ld. enc.) 374 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Szörnyen éhezel. (-3 életerő.)

(Továbbmész...) [96,22] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vadtroll. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vadtroll testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a vadtroll karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vadtroll, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-8 életpont). A vadtroll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy világítótornyot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy phua-kúp van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy alpesi tehén. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Megtömöd magad kajával. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [97,21] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ez nem lehet más, mint egy sérült szeppent rákfatty. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Találsz egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy épületet. Délre nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy épület van. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy legyengült trappoló dinymák volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-1 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 18.]

m 8 mozogsz északra
[97,20] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen nyugatra 27, délre 66 mérföldre. " Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-3 életerő.) Van itt egy fogadó a Fürge Tintacsigához. (610. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 8.]

be 610 30 bemész a 610. épületbe
Belépsz a fogadó ajtaján. Bent viszonylagos tisztaság és rend fogad, nyoma sincs füstnek, alkoholbűznek, a legutóbbi verekedés nyomainak. És a legnagyobb meglepetés: a fogadós rögtön eléd siet! Úgy látszik, még nem elég nagy a forgalom.
- Szeretnék megszállni a fogadódban, és természetesen a legjobb szobádat kérem! A fogadós bólint, jelezve, hogy a kérésed teljesíthető. Előre kell fizetned a szállásdíjat, 10 aranyat. Miután megtetted, elvezetnek a szállásodra. A szoba valóban mindent igényt kielégítő, puha ágyikóval, mosdótállal. Megkapod a szobakulcsot. A szállás megtekintése után visszatérsz a söntésbe. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 5.]
Sírni, majd őrjöngeni kezdesz féktelen boldogságodban. Örömödben a földön fetrengesz, és közben fejhangon visítozol. A létezés legcsodálatosabb, majdhogynem a halhatatlanság fogalmának megfelelő dolgot ismertél meg, az utóbbi időben folytatott meditáció során! Ez a csoda a KÖZÖS TUDAT. (ld. enc.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 2, 22.
Elfogyasztod a fenséges vacsorát, malacpecsenyét és egy kupa bort, majd felmész a szobádba. Alapos mosakvás után levetkőzöl, és pillanatok alatt álomba merülsz a kényelmes ágyban. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól életképes felfedező helyett tapasztalt kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +4 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebből a következő körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 194 pontot. A következő körben tehát 199 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FÉMRÚD (104. TÁRGY)
Közelebbről megvizsgálod a móleon hosszú, egyenes gerincét: legnagyobb csalódásodra nem fémből van, hanem csak valamilyen ezüstösen csillogó anyagból. A móleon gerincének van egy sajátossága: képes magához vonzani a vapár tüskéit.

ÉSZAKI AURACH (350. SZÖRNY)
Ezek a vastag bőrű, disznóhoz hasonlatos teremtmények az északi dombokból érkeztek a tűzvihar utáni időjárásváltozás eredményeképp, és azóta benépesítették Erdauin nyugati részét. Ezek a testes mindenevők kiválóan tudják magukat álcázni, bőrük kaméleonszerűen alkalmazkodik a környezethez, ezért elég nehéz őket észrevenni. Sok-sok apró fogukkal általában gyökerek és kisebb emlősök után kutatnak, de eléggé rövidlátóak és buták, úgyhogy néha még az emberre is rátámadnak. Elpusztításuk vagy megfutamításuk egy tapasztalt kalandozó számára nem jelent nehézséget, ámbár visszataszító bűzük miatt legtöbbjük inkább más lényekre vadászik.

AURACH FOG (657. TÁRGY)
Kigyűjtve néhány ép aurach fogat - és megtisztogatva őket - apró szegecsekhez jutsz, amelyek hasznosak lehetnek bizonyos tárgyak elkészítéséhez.

KÖZÖS TUDAT LÉTREHOZÁSA
A korlátozott telepatikus képesség Ghalla minden lakójának sajátja. Azonban a tudatok egyesítését, egymástól akár nagy távolságra levő kalandozók összehangolt mentális cselekvését csak a legtapasztaltabbak, az igazi veteránok tudják megvalósítani. Ezennel te is eljutottál ahhoz a ponthoz az önmegismerés folyamatában, amelytől képes vagy más kalandozókkal együtt a Közös Tudat kialakítására. Ez persze önmagában nem elég - társakat kell találnod, akikkel együtt ezt létre tudjátok hozni.
A Közös Tudat a játék keretei között egy lehetőség arra, hogy veterán játékosok egy csoportja egy hivatalos szövetséget hozzon létre. Ez számos előnnyel jár, amelyeket természetesen csak akkor ismerhetsz meg, ha egy ilyen szövetség tagja leszel.
A Közös Tudat, azaz a szövetség MEGALAKÍTÁSÁHOZ az alapító tagoknak össze kell gyűlnie ugyanazon a mezőn, a szabad ég alatt. Minden tagnak a fordulóját az adott mezőn kell végeznie, és odalépéskor ki kell adnia a Közös Tudat Létrehozása: KÖTL <min. létszám> <vezető kalandozó> parancsot. Mivel a parancs nem kerül pontba, gyakorlatilag mindegy, hogy a forduló során mikor adod ki, a lényeg az, hogy a többi játékos által megbeszélt mezőn táborozz le (nem árt tehát előbb az összes feltételes parancsot törölni, nehogy korábban elfogyjon a TVP-d). Az első paraméter, a min. létszám meghatározza, hogy legalább hány alapító tag jelenléte esetén vagy hajlandó a ceremóniát kezdeményezni (téged is beleértve). Ezzel elkerülhető az, hogy valaki esetleg kimaradjon. Egy Közös Tudat létrehozásához egyébként minimum 7 kalandozó szükséges, ha ennél kevesebben vagytok jelen, a ceremónia semmiképpen sem zajlik le.
Második paraméterként meg kell adnod, hogy a jelenlévők közül kit jelölsz vezetőnek (nem kell, hogy ismerd, és magadat is megadhatod). A Szövetség vezetője az lesz, aki a legtöbb szavazatot kapja. (Vezetőnek lenni sok felelősséggel jár, de számos előnye is van.) Ha a két legjobb ugyanannyi szavazatot kap, a KÖTL parancs kudarcot vallott, mint abban az esetben is, ha a jelenlevők száma kevesebb hétnél vagy a tagok által kiadott KÖTL parancsok bármelyikének első paraméterénél.
A Közös Tudat Létrehozása ténylegesen akkor zajlik le, amikor a parancsot kiadók közül először lép valaki legközelebb - természetesen az összes <min. létszám> paraméter is CSAK EKKOR kerül levizsgálásra. Legközelebbi fordulója elején minden játékos tájékoztatást kap arról, hogy sikerült-e létrehozni a Közös Tudatot. Ezután a választott vezető következő fordulójával meghatározhatja a Szövetség nevét és egyéb lényeges adatait.
Ha BELÉPNI akarsz egy már meglévő szövetségbe, akkor először írj levelet a vezetőjének. Ő majd részletesen tájékoztatni fog arról, hogy ennek milyen feltételei vannak, és ehhez milyen parancsokat kell kiadni. Az, hogy az alapításkor vagy jelent, nem sokkal nagyobb előny, mintha utólag lépsz be.
FONTOS: Javasoljuk, hogy egy szövetségben ugyanannak a játékosnak max. két karaktere vehessen részt, ellenkező esetben az adott játékos dominanciája fölénybe kerül ill. a K.T. pont azt a célt nem éri el, amelyért létrehozták. Bár a program ezt nem tiltja, a Szövetségek alapítását a Játékvezető figyelemmel kíséri, és szélsőséges esetben meg is tagadhatja az ilyen torz K.T. létrehozását. A K.T.-nek max. 60 tagja lehet.
Példa: Első Harcos, Második Harcos, ... Hetedik Harcos fordulójukban mind kiadják a KÖTL 7 7123 parancsot (7123 mondjuk Első Harcos sorszáma). A betáplálás sorrendje tetszőleges. Mindnyájan Qvill főterének közepén táboroznak le. Legközelebb, mondjuk 7 nap múlva megérkezik elsőként Negyedik Harcos fordulója, ekkor a szám.gép leellenőrzi az összes, N.H. mezőjén kiadott KÖTL parancsot. Mivel jelen van 7 kalandozó, aki kiadott KÖTL parancsot, és a vezető megválasztása egyértelmű, a Közös Tudat létrejön, és erről elsőként N. H., majd sorban a többiek is tájékoztatást kapnak.

KARAKTERLAP

Bazalt , egy fekete, hosszú hajú, barna szemű troll férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd sárga. Ez az 55. fordulód.

Erő: 18 (20) Szint: 10 Merészség: 10/10 Magasság: 254 cm
IQ: 20 Támadás: 9 Agresszió: 3 Testsúly: 484 kg
Ügyesség: 10 Védekezés: 22 Menekülés: 30 % Életkor: 17/17 év
Egészség: 15 Életpont: 150/40 Jellem: semleges Tul. pont: 6
Szerencse: 15 (17) Varázspont: 0/0 Pénz: 334 arany Kép. pont: 11
Eddig összesen 121 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1094 TP-t kaptál. Jelenleg 12560 TP-d van. A következő szinthez még 4440 TP szükséges. Trófeáid: rőtmanó berzerker, bibircsók-óriás, bíbor szulfagor. A 48. fordulódban 666 arany került a bankszámládra. 735 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 13 ütőfegyverek: 2 dobófegyverek: 1

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9 (+1) 2. nyomkövetés: 11 3. mászás: 4
4. csapdakészítés: 6 5. gyógyítás: 18 (+1) 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. harcművészetek: 11 9. zene: 4
10. szörnyismeret: 1 11. vadászat: 9 (+1) 12. bányászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen

Összsúly: 51.01 kg Megterheltség: 79%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 116 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két É 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 arany (#50)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 aurach fog (#657) 1 fémrúd (#104) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(94,21) mély kút (#93), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 35. jellempróba, törpemammut (#115), sörényes ubuk (#89), százfogú (#53)
(94,22) mélységi grittangok (#103), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), vaskohó (#155), Tharr oltár, trappoló dinymák (#118)
(94,23) mély szakadék (#154), világítótorony (#156), oltár, vaskohó (#155)
(94,24) kolostor (#558), móleon (#68)
(95,22) vaskohó (#155), 28. jellempróba, Raia oltár, érclelőhely, mélységi grittangok (#103), északi aurach (#350)
(96,22) vadtrollok (#70), vaskohó (#155), Fairlight oltár, világítótorony (#156), alpesi tehén (#91)
(97,20) fogadó # (#610), oltár
(97,21) szeppent rákfatty (#186), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Tharr oltár, 21. jellempróba, trappoló dinymák (#118)

Üzenet küldése a karakternek