Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. márc. 22. 9h:09' EZ A 83. JÁTÉKHETED, 55. FORDULÓD 84. játékheted kezdete: márc. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3315 SZÁMLA : XXXX |
kt 133 | elkészíted a 133. tárgyat |
kt 176 | elkészíted a 176. tárgyat |
kt 94 4 | elkészíted a 94. tárgyat (4 darabot) |
ek 429 | t. energia kisütése: 429 |
h 2369 | használod a 2369. tárgyat |
m 5 3 3 | mozogsz délnyugatra, délkeletre, délkeletre |
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a rőtmanó berzerker testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a rőtmanó berzerker testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [29,42] Amerre csak a szem ellát, dombok. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy halálbokort. Látsz egy vaskohót. Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg szabotőr. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 3 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 24 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-5 védelem.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szabotőr testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg szabotőr bal oldalát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg szabotőr csáprágójával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 8 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. Messze hajítod a vacak kis ryuku gárdista trófeát, és diadalmasan beszerzel egy quwarg szabotőr trófeát. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a csontváz testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 32 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt mágus fejét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mágus testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával jól megszúrod az élőholt mágus bal karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a rőtmanó berzerker fejét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a rőtmanó berzerker testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 berzerker tüske (ld. enc.) és 1 rőtmanó kacagány (ld. enc.). 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) [30,43] Továbbra is dombság. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy északi aurach nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az északi aurach testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Az északi aurach állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Vashegyű lándzsával felnyársalod az északi aurach testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az északi aurach belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az északi aurach összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a láplidérc testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a láplidérc bal karját. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a láplidérc, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A láplidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 Tiume batyuja (ld. enc.). Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
be 551 | bemész az 551. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elhagyod a kastélyt, még mindig csodálkozva: hogyan úszhattad meg ép bőrrel ezt a találkozást? [5 pontot használtál fel, van még 87.]
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [32,41] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy szeppent rákfatty került az utadba. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a szeppent rákfatty kitines ollóját. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Elsápadsz: a nálad levő 2 evaporőr háj annyira összeragadt, hogy akár most el is dobhatod. Ezt megkeserülöd, kiáltod a szörnynek. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szeppent rákfatty kitines ollóját. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a szeppent rákfatty ollója a bal karodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szeppent rákfatty bal oldalát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a szeppent rákfatty összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szeppent rákfatty szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. (ld. enc.) 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a csontváz jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg jobb szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt mirg jobb lábát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [33,40] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vérszomjas csüldő. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vérszomjas csüldő egyik csápját. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a csontlepke bal szárnyát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A csontlepke belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [35,38] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Találsz egy oltárt. Elenios híveié. Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sírlidérc fejét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sírlidérc testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [37,38] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
ef 10 502 | energia fejlesztése 10 |
szk 357 | keresed a 357. szörnyet |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
RŐTMANÓ BERZERKER (369. SZÖRNY) A rőtmanókat a legtöbb kalandozó veszélytelen, ártalmatlan lényeknek tartja. Az utóbbi időben azonban megjelentek a dombok között a vérben forgó szemű, ámokfutóként támadó és harcoló rőtmanók. A legtöbbek szerint valamiféle betegség támadta meg a nyomorult lényeket, de a jobban értesültek állítják: a ryuku mágusok oltják be a félsziget szörnyeit valamiféle gonosz méreggel, a kontinens lényeit fordítják először a lakosság ellen, ezzel megtéve inváziójuk első lépését. Akárhogy is, a rőtmanó berzerkerrel szemben készülj fel a legrosszabbra, hiszen nem ismer fájdalmat, egyetlen célja a pusztítás. |
QUWARG SZABOTŐR (301. SZÖRNY) A quwarg szabotőrök a nagymesterek és parafenoménok csicskái, maguk is élen járnak a károkozásban. Korlátozott mágikus képességeik mellett képesek ocsmány váladékot kiválasztani, amivel mindent és mindenkit beszennyeznek: ha a tárgyaidra jut belőle, a technokolin váladékához hasonló hatásnak lesznek kitéve! Mindezek mellett a quwarg szabotőr egy komoly kalandozónak nem ellenfele, ha sikerül idejekorán egy szúrófegyverrel pontosan eltalálni az érzékeny szerveket tartalmazó tort. |
BERZERKER TÜSKE (713. TÁRGY) A rőtmanó berzerker nyakába fúródva egy apró tüskét találsz - olyasmit, amit fúvócsőből szoktak kilőni. Most már megerősödött a hited abban, hogy a rőtmanó ámokfutását valamiféle méreg okozta, de hogy ezért a ryuku támadók a hibásak, vagy más, azt nem lehet tudni. Mindenesetre, elteszed az apró tüskét, talán még hasznodra lesz. Attól nem kell félned, hogy ellopják, ahhoz túl kicsi. |
RŐTMANÓ KACAGÁNY (714. TÁRGY) Büdös, szakadozott bőrruha, szánalmas viselete a dombok között élő rőtmanóknak. Ha mindenféle ízlésbeli megfontolást félretéve, úgy döntesz, hogy mégis magadra öltöd a KF 714 paranccsal, meglepően kényelmes viselethez jutsz, amely 4-gyel növeli a védettségedet, és eggyel a szerencsédet. |
TIUME BATYUJA (660. TÁRGY) Tiume, a híres kósza sok-sok hónappal ezelőtt tűnt el valahol Maad és Raggard között, valamilyen mocsárban. Már mindenki lemondott róla, hogy valaha kiderüljön, mi történt vele - és tessék, most előkerül a kósza batyuja! Mocsoktól átitatott, és persze teljesen üres, de azért egy megfelelő ráolvasással egy mágiaértő sok mindent megtudhat a segítségével. Kincsként őrzöd, amíg nem juttatod el a megfelelő személyhez. |
RÁKFATTY VÁLADÉK (333. TÁRGY) Ez az, megvan mire jó a huhogó bibe! Egy népmese szerint a szegény vándorlegény úgy teljesítette a királytól kapott (mindenki által lehetetlennek tartott) feladatot, miszerint hozzon a rákfatty váladékából és borotválja meg vele az udvari varázslót, hogy a váladékot huhogó bibébe fogta fel, és annak különös belső anyaga megakadályozta, hogy a váladék megszilárduljon. Egy huhogó bibébe 12 csepp rákfatty váladék fér. |
LÉGIÓS HÁTIZSÁK (1560. TÁRGY) Egy csupa zseb, csupa kötő, terepszínű zsákocska, aminek bőrből készült az alja, és a belseje millió, apró rekeszre van felosztva... Vajon mitől ilyen értékes? Mivel te nem vagy elit császári légiós ryuku, fel sem foghatod, micsoda érték birtokába kerültél, hiszen gőzöd sincs, hogy egy teljes légiós menetfelszerelés mi mindenből áll! Az biztos, hogy remekül el lehet benne cuccolni. Ha a légiós hátizsákot magadnál tartod, feltesszük, hogy tárgyaid javát ebben a hátizsákban helyezed el. Ha pedig így teszel, megterheltséged alaposan csökkenni fog, kb. 25 kilóval. Több hátizsák hatása sajnos nem adódik össze. |
KÖZÖS TUDAT LÉTREHOZÁSA A korlátozott telepatikus képesség Ghalla minden lakójának sajátja. Azonban a tudatok egyesítését, egymástól akár nagy távolságra levő kalandozók összehangolt mentális cselekvését csak a legtapasztaltabbak, az igazi veteránok tudják megvalósítani. Ezennel te is eljutottál ahhoz a ponthoz az önmegismerés folyamatában, amelytől képes vagy más kalandozókkal együtt a Közös Tudat kialakítására. Ez persze önmagában nem elég - társakat kell találnod, akikkel együtt ezt létre tudjátok hozni. A Közös Tudat a játék keretei között egy lehetőség arra, hogy veterán játékosok egy csoportja egy hivatalos szövetséget hozzon létre. Ez számos előnnyel jár, amelyeket természetesen csak akkor ismerhetsz meg, ha egy ilyen szövetség tagja leszel. A Közös Tudat, azaz a szövetség MEGALAKÍTÁSÁHOZ az alapító tagoknak össze kell gyűlnie ugyanazon a mezőn, a szabad ég alatt. Minden tagnak a fordulóját az adott mezőn kell végeznie, és odalépéskor ki kell adnia a Közös Tudat Létrehozása: KÖTL <min. létszám> <vezető kalandozó> parancsot. Mivel a parancs nem kerül pontba, gyakorlatilag mindegy, hogy a forduló során mikor adod ki, a lényeg az, hogy a többi játékos által megbeszélt mezőn táborozz le (nem árt tehát előbb az összes feltételes parancsot törölni, nehogy korábban elfogyjon a TVP-d). Az első paraméter, a min. létszám meghatározza, hogy legalább hány alapító tag jelenléte esetén vagy hajlandó a ceremóniát kezdeményezni (téged is beleértve). Ezzel elkerülhető az, hogy valaki esetleg kimaradjon. Egy Közös Tudat létrehozásához egyébként minimum 7 kalandozó szükséges, ha ennél kevesebben vagytok jelen, a ceremónia semmiképpen sem zajlik le. Második paraméterként meg kell adnod, hogy a jelenlévők közül kit jelölsz vezetőnek (nem kell, hogy ismerd, és magadat is megadhatod). A Szövetség vezetője az lesz, aki a legtöbb szavazatot kapja. (Vezetőnek lenni sok felelősséggel jár, de számos előnye is van.) Ha a két legjobb ugyanannyi szavazatot kap, a KÖTL parancs kudarcot vallott, mint abban az esetben is, ha a jelenlevők száma kevesebb hétnél vagy a tagok által kiadott KÖTL parancsok bármelyikének első paraméterénél. A Közös Tudat Létrehozása ténylegesen akkor zajlik le, amikor a parancsot kiadók közül először lép valaki legközelebb - természetesen az összes <min. létszám> paraméter is CSAK EKKOR kerül levizsgálásra. Legközelebbi fordulója elején minden játékos tájékoztatást kap arról, hogy sikerült-e létrehozni a Közös Tudatot. Ezután a választott vezető következő fordulójával meghatározhatja a Szövetség nevét és egyéb lényeges adatait. Ha BELÉPNI akarsz egy már meglévő szövetségbe, akkor először írj levelet a vezetőjének. Ő majd részletesen tájékoztatni fog arról, hogy ennek milyen feltételei vannak, és ehhez milyen parancsokat kell kiadni. Az, hogy az alapításkor vagy jelent, nem sokkal nagyobb előny, mintha utólag lépsz be. FONTOS: Javasoljuk, hogy egy szövetségben ugyanannak a játékosnak max. két karaktere vehessen részt, ellenkező esetben az adott játékos dominanciája fölénybe kerül ill. a K.T. pont azt a célt nem éri el, amelyért létrehozták. Bár a program ezt nem tiltja, a Szövetségek alapítását a Játékvezető figyelemmel kíséri, és szélsőséges esetben meg is tagadhatja az ilyen torz K.T. létrehozását. A K.T.-nek max. 60 tagja lehet. Példa: Első Harcos, Második Harcos, ... Hetedik Harcos fordulójukban mind kiadják a KÖTL 7 7123 parancsot (7123 mondjuk Első Harcos sorszáma). A betáplálás sorrendje tetszőleges. Mindnyájan Qvill főterének közepén táboroznak le. Legközelebb, mondjuk 7 nap múlva megérkezik elsőként Negyedik Harcos fordulója, ekkor a szám.gép leellenőrzi az összes, N.H. mezőjén kiadott KÖTL parancsot. Mivel jelen van 7 kalandozó, aki kiadott KÖTL parancsot, és a vezető megválasztása egyértelmű, a Közös Tudat létrejön, és erről elsőként N. H., majd sorban a többiek is tájékoztatást kapnak. |
Erő: | 14 (15) | Szint: | 14 | Merészség: | 4/1 | Magasság: | 185 cm |
IQ: | 19 | Támadás: | 17 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 85 kg |
Ügyesség: | 11 | Védekezés: | 19 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 36/36 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 183/126 | Jellem: | gonosz (16) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 (19) | Varázspont: | 69/4 | Pénz: | 66 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 24/7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 17/4 (+44%) | ütőfegyverek: | 10/34 | lőfegyverek: | 18/67 (+27%) |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -6.); tüske (#22) max. 3 db (7 -8.); vashegyű nyíl (#176) (9 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
78,65 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 84 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 166 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 25/24 (+56%) | 2. nyomkövetés: | 13/46 (+37%) | 3. mászás: | 2/97 |
4. csapdakészítés: | 5/8 | 5. csapdaészlelés: | 1/57 | 6. gyógyítás: | 16/87 |
7. titkosírás: | 3/81 | 8. felderítés: | 4/45 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 1/0 |
10. teológia: | 4/87 | 11. taumaturgia: | 6/22 (+6%) | 12. szörnyismeret: | 3/72 (+20%) |
13. zárnyitás: | 1/4 | 14. vadászat: | 2/4 | 15. bányászat: | 8/106 (+73%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 1000 darabot ) |
elfogod púpos burástyát (#92) fedett veremmel (#219), tintacsigát (#74) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
süvítő rája (#113), manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150), nektoraf (#355), óriás csontváz (#176) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót. |
2.) Beszélgess egy halott lelkével. |
3.) Zúzz apróra az oltáromnál három szent jogart! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Shaddar) (539): új. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). városháza (685): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 21, 22, 23, 25, 28, 29, 30, 33. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 22 TU. szükséges még: 28 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 662 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | 1 | bronzpáncél (#90) | 1 | * | bronzsisak (#88) | |
1 | * | gromak páncél (#270) | 1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | |
1 | rőtmanó kacagány (#714) | 1 | * | sárga erőöv (#276) | ||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
5 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | csontkés (#11) | 1 | csontszablya (#64) | |||
1 | * | fúvócső (#20) | 1 | hosszú íj (#111) | 1 | kőkalapács (#13) | ||
1 | kőkés (#6) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
1 | szöges bunkó (#8) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | 20 | * | tüske (#22) | ||
5 | ubuk tüske (#131) | 1 | * | vashegyű lándzsa (#182) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | ||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | Eldaran karkötője (#373) | 1 | * | koponya szimbólum (#139) | 1 | * | obszidián karkötő (#229) |
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 2 | csontkulcs (#74) | 1 | + | deus ex machina (#1) | ||
1 | ezüst kulcs (#184) | 2 | fáklya (#36) | 1 | fülemüle síp (#1576) | |||
4 | gyógykenőcs (#313) | 1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | |||
1 | légiós hátizsák (#1560) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | moa antigrav (#2204) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | ork csodaszer (#1228) | 1 | rézkulcs (#75) | |||
3 | + | szent jogar (#150) | 1 | tatu dob (#234) | 1 | + | tüskecsapda (#242) | |
1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
5 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 32 csepp tinta (#101), fér még: 18] | ||||||
1 | éjurna (#2368) | [benne 10 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 0] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [benne 4 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 8] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [benne 3 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 7] | ||||||
5 | sullár hólyag (#168) | [bennük 10 csepp spiritusz (#170), fér még: 90] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 5 | álompor (#396) | 1 | aurach bőr (#658) | |||
12 | aurach fog (#657) | 1 | berzerker tüske (#713) | 6 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | csuklyavirág (#133) | 1 | dorony tüdő (#212) | 29 | drótszőr (#37) | |||
2 | fekete gyöngy (#99) | 2 | grákóbőr (#41) | 2 | gyíkfű (#201) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | jégszív (#282) | |||
3 | kavadu lebeny (#24) | 61 | madártoll (#112) | 4 | mandibulapenge (#125) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | moa rubin (#379) | 4 | mocsári penke (#148) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 6 | óndarab (#85) | 3 | ormánygőte csont (#21) | |||
5 | pirkit (#153) | 2 | pular kristály (#239) | 2 | rézdarab (#70) | |||
3 | rókafarok (#124) | 6 | smirglilevél (#29) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | |||
1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szivárványszív (#1529) | 4 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | Tiume batyuja (#660) | 1 | trikornis szarv (#198) | 1 | tükör (#43) | |||
4 | varányszem (#30) | 6 | vízionár szem (#102) | 1 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 60.77 kg | Megterheltség: 66% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 73 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 171 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | evaporőr háj (#105) | 10 | kaja (#2) | 3 | madártoll (#112) | |||
4 | óndarab (#85) | 2 | pirkit (#153) | 2 | rézdarab (#70) | |||
1 | vasérc (#152) | 2 | vashegyű nyíl (#176) | 1 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
14 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 3 | aurach fog (#657) | |||
1 | berzerker tüske (#713) | 4 | bronzhegyű nyíl (#94) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | légiós hátizsák (#1560) | 4 | rákfatty váladék (#333) | 1 | rőtmanó kacagány (#714) | |||
5 | spiritusz (#170) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | Tiume batyuja (#660) | |||
14 | tüske (#22) |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | |
37 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
38 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
39 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
40 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
41 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
42 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
43 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|