Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. aug. 15. 12h:01' EZ A 114. JÁTÉKHETED, 55. FORDULÓD 115. játékheted kezdete: aug. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 1500 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #1046 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
kf 291 | kézbeveszed/felveszed a 291. tárgyat |
ea 84 2 | eladod a 84. tárgyat 2 |
ea 714 1 | eladod a 714. tárgyat 1 |
ea 8 1 | eladod a 8. tárgyat 1 |
ea 20 1 | eladod a 20. tárgyat 1 |
ea 138 2 | eladod a 138. tárgyat 2 |
ea 329 4 | eladod a 329. tárgyat 4 |
ve 152 15 | megveszed a 152. tárgyat 15 |
ve 273 1 | megveszed a 273. tárgyat 1 |
f 273 | kísérletezel a 273. tárggyal |
fog 59 274 | elfogod az 59. szörnyet a 274. tárggyal |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a sünmedve bal karját. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 5 sünmedve tüskét. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a csontlepke jobb első lábát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) A csontlepke összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 74 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod az élőholt mirg nyakát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzkardot ellenfeledre rohansz. Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt mirg testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az élőholt mirg testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal egy irtózatos ütéssel felvágod az élőholt mirg testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 madártollat. 228 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [46,11] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Vad szamóca illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély kutat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Odalent félhomály van. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy topránypolip!
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a topránypolip puha testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed a topránypolip testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a topránypolip testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A topránypolip csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A topránypolip szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 3 kaját. 231 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 8 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted az ork sámán testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzkardot a másikra ugrasz. Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed az ork sámán jobb karját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az ork sámán jobb vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 7 életpontot vesztettél. Bronzkarddal egy irtózatos ütéssel felvágod az ork sámán testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az ork sámán testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 18 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 497 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) [47,12] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy pókvadász van - állapítod meg a nyomokból. Előkészíted a dobóhálót, majd a szörny keresésére indulsz. Amikor rábukkansz, megpróbálsz közel lopódzni, és rádobni. Dobóhálódba teljesen belegabalyodik a pókvadász. Miután gondoskodsz róla, hogy a lény ne tudjon lelépni, óvatosan, új fogásod minden mozdulatát figyelve kezded vizsgálgatni. (ld. enc.) Halvány fogalmad sincs, hogy be lehet-e ezt a lényt bármi értelmes dologra tanítani. Büszkén indulsz tovább. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot ellenfeledre ugrasz. Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a csontváz meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 65 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a sírlidérc bal lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a sírlidérc testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal néhányszor megcsapod a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Elszántan a másikra rontasz. Bronzkarddal alaposan megvágod a drótszőrű pincsi jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a drótszőrű pincsi bal hátsó lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 6 drótszőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed az élőholt mirg testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az élőholt mirg bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal felnyitod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 madártollat. 228 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Marokra fogva a bronzkardot a másikra rontasz. Bronzkarddal alaposan megvágod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A zombi karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 35 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [49,14] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. A legtöbben ezt az erdőt tartják Warn pusztái nyugati határának. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy pókvadász. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Meglengetve a bronzkardot ellenfeledre támadsz. Bronzkarddal párszor kilyukasztod a pókvadász testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a pókvadász nyúlánk szívókáját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A pókvadász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 109 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [50,15] A terep továbbra is sűrű erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy bombagoly közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Megmarkolva a bronzkardot a másikra rohansz. Bronzkarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a bombagoly testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a bombagoly puha fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A bombagoly feléd csap csőrével, de sikertelenül. A bombagoly összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a bronzkardot, szereztél 4 madártollat. 46 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ek 7 4 5 | t. energia kisütése: 7 4 5 |
m 2 7 | mozogsz keletre, északnyugatra |
(Továbbmész...) [50,14] Fák, mindenütt csak fák. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Csak egy pókvadász. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Marokra fogva a bronzkardot a másikra rohansz. Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a pókvadász fekete lebernyegét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a pókvadász testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A pókvadász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
109 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a bronzkardot ellenfeledre támadsz. Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal megvagdalod a sírlidérc testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a sírlidérc fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
h 233 20 | használod a 233. tárgyat |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
szk 59 | keresed az 59. szörnyet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 8 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 8 pontért |
VASÉRC (152. TÁRGY) A valamirevaló bányászat szakértelemmel rendelkezők előbb-utóbb rábukkanhatnak a fegyver- és páncélkészítéshez legalapvetőbb nyersanyagra, a vasércre. A vasérc megolvasztásához és megmunkálásához nem elegendő egy primitív olvasztókemence - szükséges, hogy egy vaskohót építs. A vaskohó építéséhez ötletet kaphatsz, ha az olvasztókemence alapötletét (szögletes kő) és a vasércet összekapcsolod... |
SZUPER DOBÓHÁLÓ (273. TÁRGY) Két szuperkötélből egy aranytű felhasználásával mindennek ellenálló, könnyű de erős dobóhálót varrhatsz. Ezt mág a hihetetlenül/borzasztóan erős szörnyek is csak nagy ritkán képesek eltépni! Elkészítéséhez a KT 273 parancsot kell kiadnod, 20 TVP-ért. Ha ki akarod találni, hogy ezt hogyan használhatod szörnyek befogására, (és már megkaptad a szörnyelfogás enciklopédiáját) nem árt, ha kiadsz a kész dobóhálóra is egy F parancsot. |
SZUPER HÁLÓCSAPDA (274. SZÖRNYCSAPDA) A kiváló minőségű szuper dobóhálót egy szörnyre dobva könnyedén foglyul ejtheted, ha a szörny aránylag kicsi. Ha a FOG <szörny> 274 parancs teljesül, vagyis megpillantod a keresett szörnyet, és a birtokodban van egy szuper dobóháló, megpróbálod rádobni. Mindenfajta tereptípuson alkalmazható, és csak nagyon ritkán fordul elő, hogy a szörny széttépi a hálót, ellentétben a sima kötélből készített dobóhálóval. A szuper dobóháló nem működik különösen nagy lények (3 méter vagy nagyobb) ill. különlegesen erős lények ellen. A használat 8 TVP-be kerül. |
ELFOGTÁL EGY SZÖRNYET... Brávó! És most mit kezdesz vele? Amíg ezt kitalálod, néhány információ: egyszerre maximum 6 elfogott szörnyed lehet (kezdetben azonban, amíg még nincs nagy tapasztalatod a fogoly szörnyek tartásában, még kevesebb). A magasabb intelligenciájú lények elfogásával ne is próbálkozz, ők úgysem sétálnak bele a csapdádba! Labirintusban nem érdemes az elfogással próbálkozni, mert csak nagyon kevés csapda van (van egyáltalán?) amelyet ott is használni tudsz. Egy elfogott szörnyet a Szörny Elengedése: SZE <szörny> paranccsal engedhetsz szabadon, "rakhatsz le" egy adott mezőn. Megölni a Szörny Megölése: SZM <szörny> paranccsal lehet. Ilyenkor a szörnyet szintén lerakod az adott mezőn, csak azonnal meg is küzdesz vele. A szörnyet rabsága alatt etetned kell - minél nagyobb, annál több kaját eszik a körben (az etetést mindig a legéhesebb szörnnyel kezded). Hosszú éhezéstől a szörnyed éhenhalhat, és ezért gonoszságpont jár. A fogoly szörnyeid italszükségletükről maguk gondoskodnak. |
BOMBAGOLY (79. SZÖRNY) Bár ez a lény a bagolyra hasonlít leginkább, annál jóval nagyobb és veszedelmesebb. A harcban nem annyira a gyorsaságra, hanem félelmetes súlyfölényére alapoz: Egy faágról leveti magát, egyenesen az ellenfelére, és megpróbálja a földre teríteni. Éles csőrével ezután szétszaggatja áldozatát. A húsdarabokat, amelyeket nem bír elfogyasztani, magával hurcolja a fészkébe. Bombaglyot csak erdőben találhatsz. |
KÖZÖS TUDAT LÉTREHOZÁSA A korlátozott telepatikus képesség Ghalla minden lakójának sajátja. Azonban a tudatok egyesítését, egymástól akár nagy távolságra levő kalandozók összehangolt mentális cselekvését csak a legtapasztaltabbak, az igazi veteránok tudják megvalósítani. Ezennel te is eljutottál ahhoz a ponthoz az önmegismerés folyamatában, amelytől képes vagy más kalandozókkal együtt a Közös Tudat kialakítására. Ez persze önmagában nem elég - társakat kell találnod, akikkel együtt ezt létre tudjátok hozni. A Közös Tudat a játék keretei között egy lehetőség arra, hogy veterán játékosok egy csoportja egy hivatalos szövetséget hozzon létre. Ez számos előnnyel jár, amelyeket természetesen csak akkor ismerhetsz meg, ha egy ilyen szövetség tagja leszel. A Közös Tudat, azaz a szövetség MEGALAKÍTÁSÁHOZ az alapító tagoknak össze kell gyűlnie ugyanazon a mezőn, a szabad ég alatt. Minden tagnak a fordulóját az adott mezőn kell végeznie, és odalépéskor ki kell adnia a Közös Tudat Létrehozása: KÖTL <min. létszám> <vezető kalandozó> parancsot. Mivel a parancs nem kerül pontba, gyakorlatilag mindegy, hogy a forduló során mikor adod ki, a lényeg az, hogy a többi játékos által megbeszélt mezőn táborozz le (nem árt tehát előbb az összes feltételes parancsot törölni, nehogy korábban elfogyjon a TVP-d). Az első paraméter, a min. létszám meghatározza, hogy legalább hány alapító tag jelenléte esetén vagy hajlandó a ceremóniát kezdeményezni (téged is beleértve). Ezzel elkerülhető az, hogy valaki esetleg kimaradjon. Egy Közös Tudat létrehozásához egyébként minimum 7 kalandozó szükséges, ha ennél kevesebben vagytok jelen, a ceremónia semmiképpen sem zajlik le. Második paraméterként meg kell adnod, hogy a jelenlévők közül kit jelölsz vezetőnek (nem kell, hogy ismerd, és magadat is megadhatod). A Szövetség vezetője az lesz, aki a legtöbb szavazatot kapja. (Vezetőnek lenni sok felelősséggel jár, de számos előnye is van.) Ha a két legjobb ugyanannyi szavazatot kap, a KÖTL parancs kudarcot vallott, mint abban az esetben is, ha a jelenlevők száma kevesebb hétnél vagy a tagok által kiadott KÖTL parancsok bármelyikének első paraméterénél. A Közös Tudat Létrehozása ténylegesen akkor zajlik le, amikor a parancsot kiadók közül először lép valaki legközelebb - természetesen az összes <min. létszám> paraméter is CSAK EKKOR kerül levizsgálásra. Legközelebbi fordulója elején minden játékos tájékoztatást kap arról, hogy sikerült-e létrehozni a Közös Tudatot. Ezután a választott vezető következő fordulójával meghatározhatja a Szövetség nevét és egyéb lényeges adatait. Ha BELÉPNI akarsz egy már meglévő szövetségbe, akkor először írj levelet a vezetőjének. Ő majd részletesen tájékoztatni fog arról, hogy ennek milyen feltételei vannak, és ehhez milyen parancsokat kell kiadni. Az, hogy az alapításkor vagy jelent, nem sokkal nagyobb előny, mintha utólag lépsz be. FONTOS: Javasoljuk, hogy egy szövetségben ugyanannak a játékosnak max. két karaktere vehessen részt, ellenkező esetben az adott játékos dominanciája fölénybe kerül ill. a K.T. pont azt a célt nem éri el, amelyért létrehozták. Bár a program ezt nem tiltja, a Szövetségek alapítását a Játékvezető figyelemmel kíséri, és szélsőséges esetben meg is tagadhatja az ilyen torz K.T. létrehozását. A K.T.-nek max. 60 tagja lehet. Példa: Első Harcos, Második Harcos, ... Hetedik Harcos fordulójukban mind kiadják a KÖTL 7 7123 parancsot (7123 mondjuk Első Harcos sorszáma). A betáplálás sorrendje tetszőleges. Mindnyájan Qvill főterének közepén táboroznak le. Legközelebb, mondjuk 7 nap múlva megérkezik elsőként Negyedik Harcos fordulója, ekkor a szám.gép leellenőrzi az összes, N.H. mezőjén kiadott KÖTL parancsot. Mivel jelen van 7 kalandozó, aki kiadott KÖTL parancsot, és a vezető megválasztása egyértelmű, a Közös Tudat létrejön, és erről elsőként N. H., majd sorban a többiek is tájékoztatást kapnak. |
Erő: | 17 (22) | Szint: | 13 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 65 kg |
Ügyesség: | 11 (14) | Védekezés: | 18 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 67/67 év |
Egészség: | 18 (20) | Életpont: | 190/169 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 24 | Varázspont: | 48/13 | Pénz: | 960 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 7/2 | EFejl: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 12/24 (+60%) | ütőfegyverek: | 16/32 | lőfegyverek: | 16/50 (+18%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); kerek kő (#19) (3 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 |
50,103 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 58 |
Legfeljebb 10 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 66 időszaki: 66 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 747 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 18/63 (+44%) | 2. nyomkövetés: | 11/39 (+35%) | 3. mászás: | 4/46 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 9/57 (+521%) | 5. csapdaészlelés: | 2/22 | 6. gyógyítás: | 22/23 |
7. titkosírás: | 1/22 | 8. felderítés: | 1/38 | 9. teológia: | 2/14 |
10. zene: | 1/70 (+22%) | 11. szörnyismeret: | 3/7 | 12. zárnyitás: | 1/45 |
13. vadászat: | 2/91 | 14. bányászat: | 10/64 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 15 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 50 darabot ) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), láplidérc (#352), semlegesek (#989), jók (#990), nők (#999), óriás csontváz (#176) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pókvadász (#59) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
2.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): kész. fejvadászház (757): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 9, 20, 170, 171. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 100 (limit: 1055), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 10750. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
keményebb bicepsz (149) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
fegyvermester (302) |
erősebb quwargszag (319) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 18 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 683 TU szükséges.) |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bíbor erőöv (#291) | 1 | * | harci maszk (#1739) | 1 | * | láncing (#222) |
1 | * | lánckesztyű (#230) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | * | varkaudar csizma (#317) | |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | bronzkard (#2083) | 31 | kerek kő (#19) | 1 | kőkalapács (#13) | ||
>1 | kőkés (#6) | 1 | mérgezett vasnyíl (#187) | 1 | * | parittya (#18) | ||
1 | * | rövid kard (#171) | 7 | ubuk tüske (#131) | 2 | vashegyű nyíl (#176) | ||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | ametiszt medál (#275) | 1 | borostyán függő (#162) | 1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | ||
1 | * | virág szimbólum (#143) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | + | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | ||
4 | éjkő (#2369) | 2 | fáklya (#36) | 1 | fenőkő (#1618) | |||
1 | furulya (#233) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 10 | kaja (#2) | ||
2 | kötél (#92) | 17 | krónika (#1725) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | szuper dobóháló (#273) | 2 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0] | ||||||
1 | + | kavadu iszák (#25) | [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] | |||||
1 | uzbány csőr (#169) | [benne 11 csepp ugh méreg (#166), fér még: 1] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 38 korty víz (#27), fér még: 2] | ||||||
4 | zöld üveg (#82) | [bennük 2 csepp ragasztó (#83), fér még: 78] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
4 | álompor (#396) | 1 | bakkura bőr (#95) | 1 | bordacsont (#16) | |||
1 | dözmöng szív (#122) | 13 | drótszőr (#37) | 2 | evaporőr háj (#105) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
3 | gyíkfű (#201) | 14 | gyöngymangó (#135) | 1 | királygyík bőr (#44) | |||
67 | madártoll (#112) | 2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | móri gyümölcs (#116) | |||
6 | óndarab (#85) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 12 | pirkit (#153) | |||
3 | púderkő (#119) | 7 | rézdarab (#70) | 6 | sallank karom (#128) | |||
1 | smirglilevél (#29) | 5 | sünmedve tüske (#14) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | tükör (#43) | 15 | vasérc (#152) |
Összsúly: 45.48 kg | Megterheltség: 84% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 81 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | csontpálca (#329) | 2 | díszes rézpajzs (#84) | 1 | fúvócső (#20) | |||
16 | kerek kő (#19) | 1 | rőtmanó kacagány (#714) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
2 | ubuk dobónyíl (#138) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
43 | arany (#50) | 6 | drótszőr (#37) | 1 | éjkő (#2369) | |||
8 | madártoll (#112) | 2 | óndarab (#85) | 3 | púderkő (#119) | |||
5 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szuper dobóháló (#273) | 15 | vasérc (#152) |
43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | |
8 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|