Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 17. 11h:45' EZ A 548. JÁTÉKHETED, 548. FORDULÓD 549. játékheted kezdete: febr. 24. A következő fordulódat legkorábbana 549. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 700 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #2699 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 19. varázslatot a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 182. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 209. varázslatot a 177. varázslatot |
p 69 7 | használod a 69. pszi képességet |
ft 488 | támadod a 488. szörnyet |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 960 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében tigris nyakát. (6 támadással 279 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az ében tigris testét. (5 támadással 443 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Ököllel gyengén megütöd az ében tigris ébenfekete bőrét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az ében tigris többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 217 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +44 ÉP.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 bo'adhun aranygömb. 11424 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1730, sebződés: 296, gyógyulás: 167, összesen: -129 ÉP}
cir 63 | vándorcirkusz látogatása 63 |
v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
[144,61] Épületek tűnnek fel. Találsz egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt.
be 710 138 | bemész a 710. épületbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
kb 392 1 | kiveszel a bankból a 392. tárgyat (1 darabot) |
v 198 256 99 | elmormolod a 198. varázslatot |
[256,99] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság.
Ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 911 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szellemdarázs testét. (6 támadással 260 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (5 támadással 357 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Ököllel többször eltalálod a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Ütéseket mér a szellemdarázs a farkával a jobb válladra. (2 támadástól 283 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +57 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Biami kvazárlándzsával kicsit megbökdösöd a szellemdarázs fejét. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Ököllel megpöccinted a szellemdarázs jobb vállát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A szellemdarázs hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 304 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +61 ÉP.) Véres nyál csordul ki a szellemdarázs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9099 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1688, sebződés: 587, gyógyulás: 281, összesen: -306 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pusztító végzet varázslatot. 1081 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kreiton bűvölő egyik csápját. (6 támadással 261 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a kreiton bűvölő testét. (4 támadással 345 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Ököllel párszor súrolva eltalálod a kreiton bűvölő jobb oldalát. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Csápjaival a kreiton bűvölő csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 160 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +32 ÉP.) A lény idődet lopja (-13 TVP). A kreiton bűvölő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 türkiz karika. 12503 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1871, sebződés: 160, gyógyulás: 145, összesen: -15 ÉP}
Távolról pusztító végzet varázslatot lősz a másikra. 1328 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tleikan behemót fejét. (6 támadással 220 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (22 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Testedben buzog a kí-energia: képes vagy egy Pörölycsapás formájában kisütni. Ököllel többször eltalálod a tleikan behemót testét. (7 támadással 507 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Ököllel néhányszor épp csak megérinted a tleikan behemót jobb hátsó lábát. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). A tleikan behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 144 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +29 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Összpontosítasz egy kegyetlen Pörölycsapáshoz. Ököllel néhányszor súrolod a tleikan behemót jókora fejét. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Ököllel súrolod a tleikan behemót bal hátsó lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a tleikan behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 147 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +30 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12980 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2417, sebződés: 313, gyógyulás: 239, összesen: -74 ÉP}
m 8 1 7 | mozogsz északra, északkeletre, északnyugatra |
(Továbbmész...) [257,97] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kettéroppantó. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 1131 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kettéroppantó jobb lábát. (6 támadással 269 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a kettéroppantó jobb lábát. (5 támadással 467 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Ököllel néhányszor súrolod a kettéroppantó bal lábát. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +24 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A kettéroppantó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11325 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2004, sebződés: 116, gyógyulás: 150, összesen: +34 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 910 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szellemdarázs jobb vállát. (6 támadással 235 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a szellemdarázs jobb szárnyát. (4 támadással 321 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Ököllel többször eltalálod a szellemdarázs bal vállát. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). A szellemdarázs hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 258 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +52 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a szellemdarázs testét. (2 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Ököllel súrolod a szellemdarázs jobb szárnyát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 248 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +50 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szellemdarázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9099 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1691, sebződés: 506, gyógyulás: 267, összesen: -239 ÉP}
Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét ülnök bal lábát. (6 támadással 275 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Felkészülsz egy borzalmas Pörölycsapásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét ülnök töprengő fejét. (7 támadással 628 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a sötét ülnök bal lábát. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +24 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a sötét ülnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Ki-energiádat összegyűjtöd, hogy egy Pörölycsapást alkalmazhass. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét ülnök sötét bőrét. (7 támadással 613 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a sötét ülnök bal lábát. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a sötét ülnök sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +24 ÉP.) A sötét ülnök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). A sötét ülnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12980 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1841, sebződés: 376, gyógyulás: 79, összesen: -297 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 1148 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kreiton idéző jobb oldalát. (6 támadással 222 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a kreiton idéző testét. (5 támadással 376 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Ököllel gyengén megütögeted a kreiton idéző fejét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi sorvasztás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 172 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +35 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! {FM:} Biami kvazárlándzsával párszor épp hogy megérintgeted a kreiton idéző bal oldalát. (2 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Ököllel gyengén megütöd a kreiton idéző egyik csápját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Csápjaival a kreiton idéző lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 211 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +43 ÉP.) A kreiton idéző összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 kreiton fókusz. 13513 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2127, sebződés: 383, gyógyulás: 238, összesen: -145 ÉP}
(Továbbmész...) [256,96] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy leviathán lárva. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Üdvözlésképpen egy kiszáradás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 850 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a leviathán lárva testét. (5 támadással 444 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). A leviathán lárva harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 168 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +34 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 52 életpontot vesztettél. A leviathán lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). {KCC:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a leviathán lárva alattomos csápját. (5 támadással 425 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). A leviathán lárva fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) A leviathán lárva csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A leviathán lárva még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. [xirnox szív ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 12582 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1719, sebződés: 336, gyógyulás: 237, összesen: -99 ÉP}
bb 392 1 | beraksz a bankba a 392. tárgyat (1 darabot) |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy kiszáradás varázslat. 850 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás II pszi támadással. Semmi eredménye! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: agyroppantás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Összpontosítasz egy kegyetlen Pörölycsapáshoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az elmeszonda testét. (6 támadással 513 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Ököllel súrolod az elmeszonda láthatatlan testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az elmeszonda csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi hatás! A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-101 életerő). Az elmeszonda összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10890 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1407, sebződés: 154, gyógyulás: 127, összesen: -27 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled energiapajzs varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy kiszáradás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 850 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bo'adhun lidérc testét. (6 támadással 270 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bo'adhun lidérc jobb oldalát. (8 támadással 675 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a bo'adhun lidérc szellemalakját. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-78 életerő). Véres nyál csordul ki a bo'adhun lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12860 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2011, sebződés: 133, gyógyulás: 194, összesen: +61 ÉP}
(Továbbmész...) [256,94] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy pikkelyes ptog van - állapítod meg a nyomokból. A teriád dobóhálódat a kezeidbe fogod, majd megkeresed a szörnyet. Csendben megpróbálod a hálót rádobni. Ügyes voltál, a háló teljesen a pikkelyes ptog köré tekeredett, esélye sincs a szabadulásra. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. Ujjé, ez a szörny meglovagolható, ha eléggé megszelidíted! Vajon mennyivel lesz így kényelmesebb az utazás? Még mindig mosolyogva, felkerekedsz. [20 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
(Továbbmész...) [256,93] Síkság, továbbra is csak síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy drakolder csatamezőt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy tüskés totemblarg. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Távolról kiszáradás varázslatot lősz a másikra. 850 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tüskés totemblarg testét. (6 támadással 265 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-9 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a tüskés totemblarg testét. (4 támadással 345 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Ököllel gyengén megütögeted a tüskés totemblarg fejét. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-15 életpont.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A tüskés totemblarg csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 137 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +28 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő rézdarab felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-47 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A tüskés totemblarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 1 kitintüskét. [kitintüske ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 10325 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1587, sebződés: 210, gyógyulás: 128, összesen: -82 ÉP}
h 697 1600 | használod a 697. tárgyat |
kre 210 1221 6 | kreálsz a 210. tárggyal az 1221. tárgyat (6 darabot) |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Egy kiszáradás varázslattal köszöntöd a másikat. 850 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a harcos hárpia testét. (6 támadással 215 életpontot sebezve.) Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ki-energiádat összegyűjtöd, hogy egy Pörölycsapást alkalmazhass. Ököllel néhányszor megcsapod a harcos hárpia testét. (7 támadással 525 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Ököllel párszor megpöccinted a harcos hárpia fejét. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 124 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +25 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 66 életpontot vesztettél. Felkészülsz egy borzalmas Pörölycsapásra. Ököllel gyengén megütöd a harcos hárpia testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod a harcos hárpia testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A harcos hárpia csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 153 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +31 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 66 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a harcos hárpia száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 16 madártollat. [madártoll ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP] 11484 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1895, sebződés: 411, gyógyulás: 229, összesen: -182 ÉP}
(Továbbmész...) [254,91] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy hamuelementál. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról kiszáradás varázslatot lősz a másikra. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. (védelem tűz ellen védett meg.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hamuelementál fejét. (6 támadással 271 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Készen állsz, hogy ellenfeledre lesújts egy Pörölycsapással. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hamuelementál nyakát. (7 támadással 579 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Ököllel többször eltalálod a hamuelementál testét. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) A hamuelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (4 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hamuelementál hamuszerű alakját. (7 támadással 606 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Ököllel többször eltalálod a hamuelementál fejét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. Szerencsére nem hatott rád. (védelem tűz ellen védett meg.) A hamuelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (4 támadástól 126 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +26 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A hamuelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12216 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1576, sebződés: 202, gyógyulás: 365, összesen: +163 ÉP}
(Továbbmész...) [253,90] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Egy pikkelyes ptog közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre kiszáradás varázslatot lősz. 850 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pikkelyes ptog testét. (6 támadással 269 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Fürdesz a piros lángnyelvekben. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a pikkelyes ptog jobb hátsó lábát. (5 támadással 407 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). A pikkelyes ptog farka bal karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 299 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +60 ÉP.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) A pikkelyes ptog összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10286 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1740, sebződés: 299, gyógyulás: 191, összesen: -108 ÉP}
p 119 131 | használod a 119. pszi képességet |
p 104 131 | használod a 104. pszi képességet |
f 1077 1078 | kísérletezel az 1077. tárggyal az 1078. tárggyal |
f 1131 | kísérletezel az 1131. tárggyal |
szk 488 487 485 | keresed a 488. szörnyet a 487. szörnyet a 485. szörnyet |
h 233 40 | használod a 233. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1167. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy kiszáradás varázslatot. 850 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a pikkelyes ptog testét. (6 támadással 263 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a pikkelyes ptog bal hátsó lábát. (5 támadással 411 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Ököllel többször eltalálod a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Több csapást kapsz a pikkelyes ptog farkától. (2 támadástól 260 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +52 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10286 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1746, sebződés: 260, gyógyulás: 186, összesen: -74 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy kiszáradás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 850 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a leviathán lárva alattomos csápját. (5 támadással 436 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 44 életpontot vesztettél. Hiába próbálsz hátrálni, a leviathán lárva többször is megmar! (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). {GYD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a leviathán lárva testét. (5 támadással 419 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a leviathán lárva, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 46 életpontot vesztettél. A leviathán lárva csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. {FM:} Biami kvazárlándzsával kicsit megsebzed a leviathán lárva bal oldalát. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A leviathán lárva harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +22 ÉP.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). A leviathán lárva szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. [xirnox szív ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 12582 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1793, sebződés: 343, gyógyulás: 246, összesen: -97 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 18 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 18 pontért |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy kiszáradás varázslatot. 850 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a pikkelyes ptog pikkelyfedte nyakát. (6 támadással 273 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (5 támadással 397 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Ököllel néhányszor épp csak megérinted a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A pikkelyes ptog hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 268 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +54 ÉP.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10286 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1649, sebződés: 268, gyógyulás: 166, összesen: -102 ÉP}
LORD KOVÁCS JÓZSEF (129. ELLENFÉL) Ez a markáns arcvonásokkal megáldott, bajuszos férfi Alanor királyának egyik legfontosabb hadvezére. Csak úgy sugárzik belőle az erő és a tapasztaltság. Emellett a jóság és a megvesztegethetetlenség mintaképe ő. Ha bárki akárcsak szóban megkérdőjelezné ezt, hűséges fegyverével, a mindenhova magával vitt vaslándzsájával fog kártérítést venni az illetőn. S hogy ki kerülne ki győztesen a küzdelemből? Hm... felkészültség és némi szerencse kérdése. |
YETI PORONTY (638. SZÖRNY) Bár a yeti porontynak még alig áll pár év a háta mögött, máris magasabb a legmagasabb elfnél. Ha pedig alaposabban megvizsgáljuk, már fel is fedezhetjük viselkedésében a yetik alapvető tulajdonságait: bamba tekintet, lomha mozgású, de annál izmosabb végtagok, és parányi felfogóképesség a világ dolgaival kapcsolatban. Valószínűleg nem értekezésben fogod meggyőzni arról, hogy ne tekintsen le rád úgy, mint egy bosszantó kis mitugrászra, akit a legjobb lenne eltaposni. |
VESZETT ROZMÁR (639. SZÖRNY) Különös látványt nyújt ez az örök jég és fagy birodalmából érkezett állat, ahogy két hatalmasra nőtt szemfogával éppen léket próbál vágni a fehér porhóval bevont, tükörsima felületen. Ha pedig ez megvan, különösen ortopéd végtagjaival egyetlen lendülettel képes elrugaszkodni, és hatalmas csobbanással alámerülni a bizonyára dermesztően hideg vízben. Legalábbis ez történne, ha gombszerű szemeivel nem szúrná ki rögtön, ha figyelik. Ha pedig már be is azonosította a rejtélyes célpontot, miért ne próbálná meg az élelemként becserkészését ezekben a különlegesen ínséges időkben. |
FAGYFÉREG (640. SZÖRNY) Az örök jég és fagy létsíkjáról érkezett szörnyek legundorítóbbika lehet ez a szörnyen nagyra megnőtt, hernyószerű csúszómászó. Tömzsi lábak hordják előre bundás szelvényekből álló testét, melyek piciny karomban végződnek, hogy még a legcsúszósabb területeken is minden különösebb nehézség nélkül képes legyen előrehaladni, előre az ismeretlen céljai felé. Ha pedig ebben bárki megpróbálná megakadályozni, tudja mi a teendő. Fűrészfogait kivillantva rögtön támadásba lendül, és már az első cseppet sem lomha rohammal megpróbálja ledönteni átfagyott ellenfelét a lábáról. Ha pedig ez sikerült, nincs az az áldozat, aki képes lenne ezután még újra talpra állni. |
ROZMÁREMBER (643. SZÖRNY) Biztos, hogy abban a pillanatban, amikor ez a humanoid testalkatú, rozmárfejű torzszülött a világra jött, az univerzum összes istene hátat fordított a világnak, az örök jég és fagy birodalmának, ahol ez a lény született. Borzasztó még ránézni is, két karjainak hosszúságát meghaladó méretű szemfogát alig bírja megtartani, ezért állandóan görnyedten jár. Persze a szomorú tekintetében ülő kínok ellenére nem a sajnálat a helyén való érzés, ami egy kalandozót elönthet a vele való találkozáskor, hiszen aki elérzékenyül, könnyen egy lándzsával átdöfve találhatja magát, mélyen eltemetve a hó alatt. A rozmárember vérszomjassága nem ismer könyörületet, minden mozdulatát az életben maradás vezérli, bármilyen nyomorúságos is az. Lehet, hogy a legemberségesebb az ettől való megfosztás lenne? |
VARKAUDAR HÍRNÖK (686. SZÖRNY) Ha megpillantasz egy varkaudart remákháton szélsebesen közlekedni, akkor az nagy valószínűséggel az egyik varkaudar táborból tart éppen a másikba, hogy értékes híreket szállítson az ott élő fajtársai számára. Legalábbis a varkaudar hírnököknek ezek a külső ismertetőjegyei. Persze az is előfordulhat, hogy egyes hírnökök inkább bíznak a lábuk gyorsaságában, mint a remákok bizonytalan sebességében. Egy biztos: felesleges időpazarlás lenne utána rohannod, józan érveléssel képtelen lennél rábírni, hogy adja át neked az általa hordozott látógömböket vagy egyéb iratokat, merthogy te is borzasztóan kíváncsi vagy a részletekre. Ha azonban a véletlen úgy hozza, hogy nem csak a távolban elsuhanva pillantasz meg egy ilyen fontos tisztséget betöltő varkaudart, bizonyára rá tudod beszélni a veled való együttműködésre, ha máshogy nem, hát fegyvered élével kényszerítve. |
VARKAUDAR ÍJÁSZ (687. SZÖRNY) Ha az íj használatát lőfegyvertudáshoz kötnék a varkaudar seregekben, valószínűleg soha nem fogna egyetlen varkaudar sem nyilat a kezébe. De mivel ez nem így van, itt-ott látni egy-két varkaudart tegezzel a vállán, íjjal a kezében rohangálni. Amikor aztán egy ellenséges támadás során ezek a lények ügyetlen mozdulataikkal legalább annyi fajtársuk halálát okozzák, mint amennyi ellenségét... nos hát azt a varkaudar tanács elkerülhetetlen veszteségként fogja elkönyvelni. A varkaudar íjászok pedig a közelharcban való jártasságukat megcsillogtatva fognak szépíteni a statisztikákon. |
VARKAUDAR ISZÁKOS (688. SZÖRNY) Ahhoz, hogy egy varkaudar szervezetének megártson a pálinka, töménytelen mennyiséget kell innia belőle. Nos, léteznek varkaudarok, akik mióta csak az az egységes varkaudar sereg szétszóródott Ghallán, céltalanná vált életüket a fogadók látogatásával töltik. Reggeltől estig csak tömik magukba a piát, és elérték már azt az állapotot, amit részegségnek lehet nevezni. Vannak dolgok, amikhez azonban nem szükséges a józanság egy varkaudarnál - az ellenség felismerése és a pillanatnyi habozás és félelem nélküli harcba bocsátkozás ezek közé tartozik. Aztán próbálj úgy fordulni, hogy ez a bűzös alak ne tudjon rád lehelni, mert akkor elvesztél... |
NŐSTÉNY VARKAUDAR (689. SZÖRNY) A varkaudarok fajának gyengébbik neméhez tartozó példányaival olyan ritkán lehet találkozni, mint kőszáli disznóval a hegyeken kívül. Elsősorban az ennek az oka, hogy kevesen élnek már közülük. Másrészt a varkaudar hierarchiában minden rétegnek megvan a maga feladata, így a férfiaké az idegenekkel való kommunikáció (értsd: minden útjukba kerülő kalandozó kinyiffantása), a nőké pedig... nos, elsősorban a férfiak noszogatása, hogy önként vállalkozva apró-cseprő dolgokkal könnyebbé tegyék a nők életét. Persze mindig vannak kivételek. Ott van például Sistergő Pumpa, aki önerőből egészen a hadvezérségig jutott. Az ő példájából is tudjuk, hogy a nőstény varkaudarok agresszivitásban egyáltalán nem maradnak el fajtársaiktól. Könnyen kellemetlen meglepetésben lehet részed, ha nem kötöd fel a ryuku (vagy egyéb) nadrágod a vele való találkozáskor. |
VARKAUDAR SZABLYA (516. TÁRGY) Feketén csillogó fémből készült, borotvaéles görbe szablya: az elit varkaudar harcosok fegyvere. Forgatásához min. 15-ös vágófegyver szükséges! A sebzése félelmetes, 4D6+5, és +3 támadást kap használója, ha varkaudar, egyébként csak +1 -et. A népmesék óva intenek a varkaudar tárgyak használatától: azt mondják, aki varkaudar tárgyakat használ, az idővel maga is varkaudarrá válik! Kérdés, hogy te mennyire hiszel az ilyen babonákban. |
TÜNDE ÍJ (553. TÁRGY) A tünde íj egy varázslatos szerszám. A hosszú íjhoz hasonlóan készül, azonban a néhány különbség sokkal hatékonyabbá teszi. Igaz, ezek a különbségek az elf faj féltve őrzött titkai. És ha valahogyan mégis hozzájutsz egy tünde íjhoz, akkor sem fogod tudni megtalálni a teljes harmóniát a fegyverrel, ha nem vagy elf - így használni sem tudod. Nos, ha tovább olvasol, akkor már bizonyos, hogy csakis elf lehetsz. A tünde íj is vapár ágból készül, azonban a sokkal finomabb és tökéletes formázást, sőt, az íj rugalmasságának megnövelését itt a két smirglilevél helyett két fabontó biztosítja. A húr pedig nem egy, hanem két magszim bél összesodrásával, és két csepp spiritusszal való speciális kezeléssel készül. Ez a különleges elf eljárás 50 TVP-t igényel, de megéri a munkát! A tünde íj ugyanis +6-ot ad a támadásodhoz, viszont használatához legalább 12-es lőfegyver szakértelem szükséges. A tünde íjhoz minden nyíl használható, amely a hosszú íjhoz, de persze léteznek speciális elf nyilak is. Ha a hosszú íj nyilait akarod használni KF paranccsal, akkor azt mindenképp meg kell adnod, hogy melyik lövedéket a 2. paraméterben. Ezenkívül az olyan tárgyak (nyílvesszők) elkészítéséhez, amelyhez hosszú íj kell, szintén jó a tünde íj. |
TÜNDE NYÍL (554. TÁRGY) A tünde nyíl a tünde íjhoz való nyílvessző, amelyet egy elf készíthet el, bozótosban vagy erdőben. Szükséges hozzá 1 madártoll, 1 acéltű és 6 TVP. A tünde nyíl sebzése 3D6. A tünde nyíl, bár törékenynek látszik, nem az: még a vashegyű nyílnál is ritkábban sérül meg vagy veszik el. Ezenkívül használatakor a tünde íj bónuszán felül kapsz még +2 támadást a pontos lövéshez. |
FÓKUSZPENGE (639. TÁRGY) Ez a gyönyörűen ívelt, kékes fényben csillogó görbe szablya eredetileg az erdő druidáinak alkotása, amelyet többnyire csak a fagyöngyök lenyesésére használtak. No persze, önvédelemre is jó volt, ha megfelelő szakértelemmel forgatták. A penge égeti a jó vagy gonosz jelleműek kezét, de Tharr és Fairlight hívei használhatják, ámbár előttük nem nyílik meg a Fókuszpenge minden lehetősége. A fegyver használatához 25-ös vágófegyver szakértelem szükséges, sebzése 6D7+2, de Sheran hívei további +4 sebzést kapnak forgatásakor. Ezenkívül a fókuszpenge néha háló varázslatot lő ellenfeledre. |
BRONZ TAIDER (641. TÁRGY) A taider egy ősi fegyver, egy hosszú lándzsa, a végén a fő hegy alatt két keresztrúd van, amelyek mindegyike mindkét végén hegyes, így a taidert oldalt mozdítva, az ellenfelet megütve is komoly sebet lehet okozni. A bronz taider egy mágikus fegyver, amelyet törpe mesterkovácsok készítettek nagyhatalmú mágusok segítségével. Az egyszerű bronz lándzsának álcázott tárgyat sokan néhány aranyért eladnák, mondván, hogy forgatása nehézkes, kényelmetlen. Ha azonban egy avatott fegyverforgató kezébe kerül, akinek szúrófegyver szakértelme legalább 30. szintű, és jelleme semleges, kiderül a fegyver igazi hatalma. A fegyver sárgás fénnyel kezd izzani, forgatóját bizsergetően kellemes érzés járja át, úgy érzi, nem fél semmitől és senkitől. És egy ilyen fegyverrel a kezében talál igaza is van! A bronz taider egy 10D4 sebzésű mágikus fegyver, +5 támadással. A lándzsa néha puha ütést mond ellenfeledre, és ha Tharr hívő vagy, időnként +1 támadást tudsz a bronz taiderrel leadni, ha szörny ellen harcolsz. |
SÁMÁN ERSZÉNY (650. TÁRGY) Ha legyőzöl egy ork sámánt, néha előfordul, hogy találsz nála egy koszos, bőrből készült erszényt, benne mindenféle megmagyarázhatatlan eredetű izével - megfeketedett füvek, félig elrohadt lényszervek stb. Ezt az ocsmány tárgyat nem adhatod oda más kalandornak, még a boltban sem veszik meg, legfeljebb eldobhatod a D 650 paranccsal. |
SEJTFIATALÍTÓ KENŐCS (1408. TÁRGY) Az élénkpiros, öblös tégely oldalán aranyszín betűk sorakoznak, és bizalomgerjesztő, szömörce-szagú kence lapít a mélyén. Niximiliti az egekig magasztalta ezt a krémet, állítása szerint halhatatlanná teszi a használóját. Nohiszen! Az biztos, hogy ha a H 1408 paranccsal, 3 TVP-ért a mellkasodra kened, úgy fogod érezni, mintha szervezeted bármilyen ártó hatásnak képes lenne ellenállni! [Egészséged megnő az egészséged alapértékével; a max. ÉP-d pedig eme alapérték ötszörösével!] 3 korinthai talizmánért cserébe te is szert tehetsz erre a fantasztikus anyagra. Ehhez Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1408 parancsot add ki, 5 TVP-ért. A zseniális tudós vásárláskor mindenkinek elmondja a használati utasítást: az Olimpia mágusai nem tűrik a sejtfiatalítót, ha a hatása alatt állsz, azt megszüntetik; egyébként is csak a forduló végéig tart az ereje, aztán nyomtalanul felszívódik; és a csodakencék sajnos kioltják egymás hatását, ezért felesleges egynél több adagot magadra kenni! (A második adagot, mindegy, hogy milyen, már fel sem használod.) Niximiliti végül megígérteti veled, hogy nem rontod a boltját, és a kenőcseit nem fogod átadni másnak. |
MÉTELY PÁNCÉLJA (1562. TÁRGY) Amennyiben lehántod Métely, a most legyőzött neves burástya hátpáncélját, egy kis tisztogatással általad is viselhető, robosztus vérthez jutsz. Az ízekre osztott, tökéletes ellenállóképességű ruhadarab +8 védettséget és +25 max. ÉP-t ad viselőjének. Hogy magadra húzhasd, és ne roppanj össze rögtön iszonyatos súlya alatt, legalább 9. szintűnek kell lenned a viseléséhez. |
GRIFF NYAKÉK (1579. TÁRGY) Zuramagor nyakából egy smaragd csillogású drágakövet akaszthatsz le, mely csak úgy izzik a benne tárolt mágiától. Ha merszed elég nagy, rájöhetsz, hogy a védőmágia nem csak a neves fekete griffre, hanem mindenkire hatni képes, aki a drágakövet nyakláncként a nyakába akasztja. Ha KFeled, védettséged megnő 2-vel. |
BŐRKANTÁR (1125. TÁRGY) Elégedetlen vagy a hátasoddal, mert nem mindig azt teszi, amit szeretnél? Mondjuk, pont a legkritikusabb helyzetben makacsolja meg magát, és ez sokszor akár végzetes is lehet, például amikor nyakig vagy egy viharóriás lemészárolásában... Van a problémádra megoldás, nem kell rögtön a szörnypiacra sietni, hogy ott potom pénzért megválj a hálátlan dögtől, és aztán hátas nélkül ródd tovább az utadat. Itt az ideje, hogy bőrkantárt készíts. A szíjhoz egy mammutbőrre lesz szükséged, a végére pedig egy hókutya nyakörvre, na meg 27 TVP-nyi időre az elkészítéséhez. Ha ilyen van a birtokodban, hátasod +2 védettséget fog adni (ehhez nem kell KFelni). |
CSILLOGÓ NYAKÉK (1120. TÁRGY) Ha egy ezüst nyakláncra egy csigakagylót felfűzöl, pont középre, hogy a harmónia teljes lehessen, lenyűgöző ékszert kapsz. Nem tűnik bonyolultnak, ugye? Nem is az: 3 TVP-nyi idő alatt bárki meg tudja csinálni. Ha a nyakadba akasztod, +2 szerencsét kapsz. Ezenkívül, ha csillogó nyakéked van, és egy tolvaj próbálkozna nálad, elég csak megpillantania ezt a pompás ékszert ahhoz, hogy letegyen eredeti szándékáról, és végül ezt lopja el (persze ha a tárgyat viseled, a legamatőrebb tolvaj is inkább mást fog választani). Aki pedig egy ilyen ékszert birtokol, egyáltalán nem, vagy csak rendkívül erős koncentrációval tud a lopásra gondolni, és ha bevetésre indul, bizony csak árnyéka lesz eredeti önmagának. [Lopás szakértelme mindenhol az eredeti 2/3-a lesz.] De ez semmi ahhoz a kínhoz képest, amit az okoz, ha a tárgyat eldobni próbálod: lopásod a hozzá fűződő nosztalgikus emlékek hatására permanensen csökken 1-gyel. Persze, ha megacélozod tudatodat, egy ékszerboltban vonakodva bár, de eladhatod e tárgyat negatív következmények nélkül. |
Erő: | 78 (97) | Szint: | 50 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 169 cm |
IQ: | 76 (86) | Támadás: | 61 | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 91 kg |
Ügyesség: | 76 (83) | Védekezés: | 131 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 33/43 év |
Egészség: | 74 (86) | Életpont: | 1681/1445 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 85 (100) | Varázspont: | 2814/2061 | Pénz: | 5656 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 19/9 | Pszi pont: | 344/104 | Halhatatlanság: | 16 % | EFejl: | 29 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9 | ökölvívás: | 49 | szúrófegyverek: | 28 |
vágófegyverek: | 13 | ütőfegyverek: | 3 | lőfegyverek: | 4 |
dobófegyverek: | 39 |
Feltételes fegyverváltás: kyorgölő penge (#875) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) << ököl (#28) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); vas dobónyíl (#189) (25 -39.); hajító csillag (#939) (40 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 44 | 2. nyomkövetés: | 161 (+1) | 3. lopás: | 7 |
4. mászás: | 30 | 5. csapdakészítés: | 37 (+1) | 6. csapdaészlelés: | 25 |
7. gyógyítás: | 139 | 8. titkosírás: | 15 | 9. felderítés: | 34 |
10. szörnyidomítás: | 8 | 11. teológia: | 199 | 12. taumaturgia: | 125 |
13. szerencsejáték: | 4 | 14. versengés: | 18 | 15. harcművészetek: | 47 |
16. zene: | 11 | 17. szörnyismeret: | 47 | 18. pszi: | 38 |
19. zárnyitás: | 28 | 20. vadászat: | 15 | 21. vitalitás: | 2 |
22. bányászat: | 41 | 23. úszás: | 13 | 24. főzés: | 8 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 380 | |||
8. képességpont: 1 | 10. vp regeneráció: 5(6) | 11. kincskeresés: 2 | 12. halhatatlanság: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 15 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 15 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 18 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 33 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 33 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
halálelementál (#279), sötét ölész (#314), ezerszemű bestia (#288), szárnyaló halál (#456), tleikan főbíra (#512), mutáns bunthar (#398), rothadó borzalom (#633) (csak egyszer), kreiton idéző (#510) (csak egyszer), Alkotó (#578), kyorg őrgólem (#567), fényhozó (#602), nekromanta kóborló (#596), Thargodan főmágus (#580), kreált kopó (#581), mutáns kopó (#582) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
ember (#1), lélekorzó (#390), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | sötét rítus (#131, 30 VP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (112,14,2) | vámpirizáció (#1) | halálkapu (#126) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | túlvilág lehelete (#177) | kí koncentráció (#69) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
sötét halál (#45), szárazság (#48), pusztító végzet (#106), bo'adhun csapás (#266), kiszáradás (#268) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), energiapajzs (#103), tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 33, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
pusztító végzet (#106) | >> | Éjvadász (#502) | armageddon (#218) | >> | ro'galhal gyóntató (#524) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Strissha (#528) | pusztító végzet (#106) | >> | hótarantula (#464) | |
pusztító végzet (#106) | >> | hájas okerón (#462) | pusztító végzet (#106) | >> | varkaudar remete (#465) | |
pusztító végzet (#106) | >> | kettéroppantó (#471) | pusztító végzet (#106) | >> | rubin góliát (#473) | |
pusztító végzet (#106) | >> | leviathán lárva (#476) | pusztító végzet (#106) | >> | fekélyes hernyó (#489) | |
pusztító végzet (#106) | >> | kreiton bűvölő (#506) | pusztító végzet (#106) | >> | tleikan házőrző (#507) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | pusztító végzet (#106) | >> | tleikan behemót (#511) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | puha ütés (#60) | >> | homokcápa (#448) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | pusztító végzet (#106) | >> | shokara bogár (#436) | |
pusztító végzet (#106) | >> | őshonos sziklozug (#447) | bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Raia avatárja (#382) | pusztító végzet (#106) | >> | haprszagú Thargodan (#699) | |
pusztító végzet (#106) | >> | kisebb jégisten (#662) | armageddon (#218) | >> | griffőniksz (#106) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | őrült varázsló (#255) | bo'adhun csapás (#266) | >> | fényhozó (#602) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | nekromanta kóborló (#596) | háló (#186) | >> | jégdémon (#652) | |
armageddon (#218) | >> | fagybehemót (#660) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 33, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb jégisten (#662) | pszi-acéltorony (#98) | >> | elmeszonda (#487) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Az éjfattyak az egész világot fenyegetik, még az én szolgáimat is. Kezdd meg a harcot, végezz egy rd'alv lélektipróval! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 harcos, 6 királynő, 4 élőholt, 5 vadász, 4 nagymester, 4 parafenomén, 4 rohamosztagos. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 13. Legjobb pontszámod: 158. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
13 | arany (#50) | 1 | amniosz (#203) | 6 | fűszertartó (#210) | |||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 4 | kaja (#2) | 7 | karbin plazma (#199) | |||
9 | nothar bogyó (#923) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | ragasztó (#83) | 1 | sallank karom (#128) | 11 | spiritusz (#170) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 25 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bo'adhun aranygömb (#757) | 3 | deus ex machina (#1) | 1 | kreiton fókusz (#853) | |||
1 | tleikan kesztyű (#893) | 1 | türkiz karika (#750) | 6 | vámpírfog (#1221) |