Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 10. 10h:46' EZ A 547. JÁTÉKHETED, 547. FORDULÓD 548. játékheted kezdete: febr. 17. A következő fordulódat legkorábbana 548. játékhéten tudjuk betáplálni. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2699 SZÁMLA : XXXX |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 1225 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Nem találtad el. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Felkészülsz egy borzalmas Pörölycsapásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kísértetvándor jobb első lábát. (8 támadással 678 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a kísértetvándor kopott ruháját. (6 támadással 270 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 154 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +31 ÉP.) Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a kísértetvándor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17567 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2173, sebződés: 181, gyógyulás: 35, összesen: -146 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 19. varázslatot a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 182. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 209. varázslatot a 177. varázslatot |
p 69 15 | használod a 69. pszi képességet |
h 697 1400 | használod a 697. tárgyat |
ek 273 | t. energia kisütése: 273 |
kre 210 1221 6 | kreálsz a 210. tárggyal az 1221. tárgyat (6 darabot) |
v 1 500 30 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
pki 5300 | kiveszel a bankból 5300 aranyat |
pki 5000 | kiveszel a bankból 5000 aranyat |
be 710 138 126 | bemész a 710. épületbe |
m 2 4 4 | mozogsz keletre, délre, délre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy pusztító végzet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 1223 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a bosszúálló testét. (6 támadással 273 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Elszántan ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A felgyülemlett kí-energiák vad rohamában indulsz a Kos Csapására. Ököllel többször eltalálod a bosszúálló testét. (8 támadással 662 életpontot sebezve.) Ököllel súrolod a bosszúálló testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 55 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled inst.szingularitás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A bosszúálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19118 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2192, sebződés: 82, gyógyulás: 4, összesen: -78 ÉP}
(Továbbmész...) [260,57] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bosszúálló. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 1243 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi sorvasztás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a bosszúálló testét. (7 támadással 335 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Megindulsz, mint egy acélkolosszus, hogy megvalósítsd a Kos Csapását. Ököllel párszor keményen megütöd a bosszúálló testét. (8 támadással 639 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a bosszúálló testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 57 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy inst.szingularitás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19118 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2251, sebződés: 82, gyógyulás: 4, összesen: -78 ÉP}
(Továbbmész...) [260,58] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy kóbor mortag közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy pusztító végzet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 1355 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod a kóbor mortag testét. (7 támadással 338 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Elszántan a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kóbor mortag páncélos karját. (7 támadással 770 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+155 életerő). Ököllel súrolod a kóbor mortag páncélos karját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A kóbor mortag fegyverforgatói fölénye nyilvánvaló: vágások sorozata zúdul válladra és nyakadra. (3 támadástól 473 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +95 ÉP.) A kóbor mortag szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17908 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2508, sebződés: 473, gyógyulás: 266, összesen: -207 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 1501 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzvihar varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a kyorg szolgasárkány fejét. (7 támadással 363 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a kyorg szolgasárkány testét. (6 támadással 481 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Karmok szántják végig bal lábadat. (4 támadástól 397 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +80 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. Semmi hatás! (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a kyorg szolgasárkány testét. (5 támadással 412 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). A kyorg szolgasárkány hatalmas karmait arcodba vájja. (4 támadástól 396 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +80 ÉP.) Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) A kyorg szolgasárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22772 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2757, sebződés: 793, gyógyulás: 346, összesen: -447 ÉP}
(Továbbmész...) [260,60] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy elfajzott enkala. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy pusztító végzet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 1378 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az elfajzott enkala testét. (8 támadással 863 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+173 életerő). Ököllel párszor súrolva eltalálod az elfajzott enkala testét. (6 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Mielőtt észbe kapnál, az elfajzott enkala megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 247 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +50 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Az elfajzott enkala többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 200 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +40 ÉP.) Az elfajzott enkala most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18315 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2510, sebződés: 447, gyógyulás: 321, összesen: -126 ÉP}
(Továbbmész...) [260,61] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ananászvirág illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kísértetvándor. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról pusztító végzet varázslatot lősz a másikra. 1225 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kísértetvándor fejét. (9 támadással 752 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+151 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a kísértetvándor testét. (6 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). A kísértetvándor fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 322 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +65 ÉP.) Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 25 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17567 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2242, sebződés: 347, gyógyulás: 276, összesen: -71 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslattal köszöntöd a másikat. 1431 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a vérszomjas karvaly szürke hátát. (7 támadással 348 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Elszántan a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí vezérel, ahogy egy Kos Csapását viszel be. Ököllel néhányszor megcsapod a vérszomjas karvaly testét. (8 támadással 657 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a vérszomjas karvaly bal szárnyát. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 221 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +45 ÉP.) Nagydarab húst csippent ki a bal válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 220 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +44 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 48 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 3 madártollat. [madártoll ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] 17193 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2566, sebződés: 491, gyógyulás: 93, összesen: -398 ÉP}
(Továbbmész...) [260,63] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Határvidékre érkeztél. A terület fölött táborozó felhőkből könnyű megállapítani: innen délre húzódnak az árnybirodalom félhomályos vidékei. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Dess hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy zafír sárkány. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre kiszáradás varázslatot lősz. 850 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 63 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gömbvillám varázslatot. 45 életpontot vesztettél. A lény villámokat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (96 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zafír sárkány testét. (6 támadással 492 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Ököllel meghorzsolod a zafír sárkány bal hátsó lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A zafír sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A zafír sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +18 ÉP.) Véres nyál csordul ki a zafír sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 5 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (185,60)-> 16 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (186,61)-> 28 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (185,60)-> 120 arany, -2 ÉP] (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1385, sebződés: 420, gyógyulás: 156, összesen: -264 ÉP}
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy pusztító végzet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+2 életpont). Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy inst.szingularitás varázslatot. Semmi eredménye! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Garmhuun familiáris fekete karját. (8 támadással 885 életpontot sebezve.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a Garmhuun familiáris testét. (6 támadással 270 életpontot sebezve.) Olyan ütéseket kapsz a jobb lábadra, hogy azt hiszed, eltört. (2 támadástól 435 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +87 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor keményen megütöd a Garmhuun familiáris fekete karját. (10 támadással 802 életpontot sebezve.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a Garmhuun familiáris bal lábát. (6 támadással 249 életpontot sebezve.) Olyan ütéseket kapsz a bal lábadra, hogy azt hiszed, eltört. (2 támadástól 437 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +88 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel párszor keményen megütöd a Garmhuun familiáris testét. (7 támadással 555 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a Garmhuun familiáris fekete karját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Olyan ütéseket kapsz a jobb lábadra, hogy azt hiszed, eltört. (2 támadástól 449 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +90 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). A Garmhuun familiáris összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
19459 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2800, sebződés: 1321, gyógyulás: 269, összesen: -1052 ÉP}
f 757 774 786 | kísérletezel a 757. tárggyal a 774. tárggyal a 786. tárggyal |
kt 757 774 786 | elkészíted a 757. tárgyat (774 darabot) |
f 759 776 781 | kísérletezel a 759. tárggyal a 776. tárggyal a 781. tárggyal |
kt 759 776 781 | elkészíted a 759. tárgyat (776 darabot) |
kf 882 990 986 | kézbeveszed/felveszed a 882. tárgyat a 990. tárggyal a 986. tárgyat |
v 198 253 90 | elmormolod a 198. varázslatot |
[253,90] Furcsa átmenet: a fák, a zöld elmarad, és forró sivatagban vagy.
vv 104 119 | elmormolod a 104. varázslatot a 119. varázslatot |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel párszor keményen megütöd a manaelementál lebernyegét. (7 támadással 735 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). Ököllel párszor megpöccinted a manaelementál testét. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel párszor megpöccinted a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 527 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Ököllel gyengén megütöd a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+7 vp). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 4 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1513, sebződés: 8, gyógyulás: 309, összesen: +301 ÉP}
(Továbbmész...) [255,88] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy ében tigris nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. 1018 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében tigris bal első lábát. (6 támadással 279 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az ében tigris jobb hátsó lábát. (5 támadással 400 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Ököllel meghorzsolod az ében tigris ébenfekete bőrét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Karmával néhányszor az ében tigris megcsapja a fejedet. (2 támadástól 147 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +30 ÉP.) Az ében tigris megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 131 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +27 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Az ében tigris szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11424 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1740, sebződés: 278, gyógyulás: 155, összesen: -123 ÉP}
ext | visszadátumozás kérelem |
kt 482 | elkészíted a 482. tárgyat |
szk 485 470 479 | keresed a 485. szörnyet a 470. szörnyet a 479. szörnyet |
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 9 | imádkozol |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1167. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 5 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 5 pontért |
MAHAGÓNI LÁBSZÁRVÉDŐ (990. TÁRGY) Ha a lábadat szeretnéd védeni a Túlélők Földjén előforduló ocsmányságok elől, a mahagóni lábszárvédőnél nem találhatsz jobb páncéldarabot. Az ismeretlen mágikus rítusokkal előállítható, tölgyszínben pompázó varázstárgy önmagában is tökéletes viselet, de akkor az igazán szép, ha a többi mahagóni páncéldarabbal együtt hordod. A körkörösen elhelyezkedő világos minták nem csupán a díszítést szolgálják (bár azt is elsőrendűen), hanem egyben mágikus rúnák is, amik a lábszárvédő előnyöket nyújtó tulajdonságaiért felelősek. Ezek pedig viselésekor tapasztalhatók: immúnis leszel a kisebb és nagyobb max. ÉP vesztésekre, tárgyaid +1 mentődobást kapnak, te pedig +180 max. ÉP-t, +8 védettséget kapsz, az éjfattyakon pedig 6-tal többet tudsz sebezni. A mahagóni lábszárvédő nem átadható tárgy, és csak emberek viselhetik. |
MAHAGÓNI CSIZMA (986. TÁRGY) Valószínűleg régóta keresed már a tökéletes lábbelit, amit nem csupán azért viselnél, hogy ne meztelen talpaddal kelljen a mindenütt mászkáló quwargokat az örök vadászmezőkre küldeni. Felesleges tovább kutatnod, a mahagóni csizmát pont olyanra tervezték, hogy minden ember számára tökéletes legyen! A mélytölgy színű lábbeli a mágia ismeretlen rítusai által életre keltett, törhetetlen anyagból készült, de születésének titkát csupán a legöregebb fajok képviselői ismerik. De talán jól is van ez így... A mahagóni csizma bélésébe rejtett négy élénkvörös ékkő gondoskodik arról, hogy a tárgy mindig csillogjon, villogjon, és soha egy karcolás ne látszódjon makulátlanul tiszta felületén. Ezenkívül a viselőjét "sújtó" +10 védettségről, és a minden tulajdonságot 2-vel megnövelő hatásról is ezek gondoskodnak. A rád rontó bestiáknak pedig elég csak egy pillantást vetnie a lábadon tündöklő csizmára, és hatalmas zavarukban leheleteik csupán fele sebzést fognak okozni. Ha viseled e lábbelit, és még legalább 6 mahagóni páncéldarabot, a külső létsíkok teremtményei kisebb sebzést okoznak neked, te pedig hatásosabban támadhatsz ellenük. A mahagóni csizmát csak emberek viselhetik, és nem lehet másik játékosnak átadni. |
Erő: | 78 (97) | Szint: | 50 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 169 cm |
IQ: | 76 (86) | Támadás: | 61 | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 91 kg |
Ügyesség: | 76 (83) | Védekezés: | 131 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 33/43 év |
Egészség: | 74 (86) | Életpont: | 1680/1556 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 85 (100) | Varázspont: | 2814/896 | Pénz: | 4478 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 19/7 | Pszi pont: | 344/104 | Halhatatlanság: | 16 % | EFejl: | 29 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9 | ökölvívás: | 49 | szúrófegyverek: | 28 |
vágófegyverek: | 13 | ütőfegyverek: | 3 | lőfegyverek: | 4 |
dobófegyverek: | 39 |
Feltételes fegyverváltás: kyorgölő penge (#875) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) << ököl (#28) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); vas dobónyíl (#189) (25 -39.); hajító csillag (#939) (40 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 44 | 2. nyomkövetés: | 160 | 3. lopás: | 7 |
4. mászás: | 30 | 5. csapdakészítés: | 36 | 6. csapdaészlelés: | 25 |
7. gyógyítás: | 139 | 8. titkosírás: | 15 | 9. felderítés: | 34 |
10. szörnyidomítás: | 8 | 11. teológia: | 199 (+1) | 12. taumaturgia: | 125 |
13. szerencsejáték: | 4 | 14. versengés: | 18 | 15. harcművészetek: | 47 |
16. zene: | 11 | 17. szörnyismeret: | 47 (+1) | 18. pszi: | 38 |
19. zárnyitás: | 28 | 20. vadászat: | 15 | 21. vitalitás: | 2 |
22. bányászat: | 41 | 23. úszás: | 13 | 24. főzés: | 8 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 362 | |||
8. képességpont: 1 | 10. vp regeneráció: 5(6) | 11. kincskeresés: 2 | 12. halhatatlanság: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 15 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 15 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 18 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 33 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 33 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ) |
elfogod pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219), pikkelyes ptogot (#470) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
halálelementál (#279), sötét ölész (#314), ezerszemű bestia (#288), szárnyaló halál (#456), tleikan főbíra (#512), mutáns bunthar (#398), rothadó borzalom (#633) (csak egyszer), kreiton idéző (#510) (csak egyszer), Alkotó (#578), kyorg őrgólem (#567), fényhozó (#602), nekromanta kóborló (#596), Thargodan főmágus (#580), kreált kopó (#581), mutáns kopó (#582) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
ember (#1), lélekorzó (#390), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | sötét rítus (#131, 30 VP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
a mágia megértése (#226, 0 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (112,14,2) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | túlvilág lehelete (#177) |
kí koncentráció (#69) | vámpirizáció (#1) | halálkapu (#126) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
sötét halál (#45), szárazság (#48), pusztító végzet (#106), bo'adhun csapás (#266), kiszáradás (#268) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), energiapajzs (#103), tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 33, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
pusztító végzet (#106) | >> | Éjvadász (#502) | armageddon (#218) | >> | ro'galhal gyóntató (#524) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Strissha (#528) | pusztító végzet (#106) | >> | hótarantula (#464) | |
pusztító végzet (#106) | >> | hájas okerón (#462) | pusztító végzet (#106) | >> | varkaudar remete (#465) | |
pusztító végzet (#106) | >> | kettéroppantó (#471) | pusztító végzet (#106) | >> | rubin góliát (#473) | |
pusztító végzet (#106) | >> | leviathán lárva (#476) | pusztító végzet (#106) | >> | fekélyes hernyó (#489) | |
pusztító végzet (#106) | >> | kreiton bűvölő (#506) | pusztító végzet (#106) | >> | tleikan házőrző (#507) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | pusztító végzet (#106) | >> | tleikan behemót (#511) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | puha ütés (#60) | >> | homokcápa (#448) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | pusztító végzet (#106) | >> | shokara bogár (#436) | |
pusztító végzet (#106) | >> | őshonos sziklozug (#447) | bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Raia avatárja (#382) | pusztító végzet (#106) | >> | haprszagú Thargodan (#699) | |
pusztító végzet (#106) | >> | kisebb jégisten (#662) | armageddon (#218) | >> | griffőniksz (#106) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | őrült varázsló (#255) | bo'adhun csapás (#266) | >> | fényhozó (#602) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | nekromanta kóborló (#596) | háló (#186) | >> | jégdémon (#652) | |
armageddon (#218) | >> | fagybehemót (#660) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 33, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb jégisten (#662) | pszi-acéltorony (#98) | >> | elmeszonda (#487) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Az éjfattyak az egész világot fenyegetik, még az én szolgáimat is. Kezdd meg a harcot, végezz egy rd'alv lélektipróval! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 harcos, 6 királynő, 4 élőholt, 5 vadász, 4 nagymester, 4 parafenomén, 4 rohamosztagos. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 13. Legjobb pontszámod: 158. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | amniosz (#203) | 1 | arany foggyűrű (#776) | 1 | bo'adhun aranygömb (#757) | |||
1 | ezüstlevél (#759) | 1 | fémrúd (#104) | 6 | fűszertartó (#210) | |||
1 | hajító csillag (#939) | 1 | hro tekercs (#781) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | |||
2 | kaja (#2) | 10 | karbin plazma (#199) | 1 | kötél (#92) | |||
1 | mul tekercs (#786) | 1 | nothar bogyó (#923) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | raptor karom (#281) | 1 | raskhiir talizmán (#774) | |||
1 | rézdarab (#70) | 1 | sallank karom (#128) | 6 | spiritusz (#170) | |||
1 | szögletes kő (#17) | 2 | türkiz karika (#750) | 51 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
459 | arany (#50) | 1 | mahagóni csizma (#986) | 1 | mahagóni lábvédő (#990) | |||
1 | raptor szablya (#482) | 6 | vámpírfog (#1221) | 4 | varázskő (#305) |