546. forduló, 548. forduló, Lad összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. dec. 29. 15h:29'
EZ A 548. JÁTÉKHETED, 547. FORDULÓD
549. játékheted kezdete: jan. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2131

LAD KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [205,124] koordinátán.
Zu'lit tarsolya termel 4 pirkitet. Az aranytermő erszény 64 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+743 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+436 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy purifikátor császár nyomára vezet. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. (Önanalízis: +26% szörnyismeret.) [7 pontot használtál fel, van még 890.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 192. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 888.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 887.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 887.]

* 2. KP: elmormolod a 303. varázslatot a 297. varázslatot a 71. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-25 pszi pont.] (Önanalízis: +2% pszi.) [7 pontot használtál fel, van még 880.]
Fürgén varázsolsz! [-20 pszi pont.] (Önanalízis: +1% pszi.) [2 pontot használtál fel, van még 878.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 878.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 876.]
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+12 erő). [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 874.]
Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+10 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 872.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 224. varázslatot az 57. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 870.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 870.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 mocsári penke). [0 pontot használtál fel, van még 870.]

* 5. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 112. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 870.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 868.]
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 868.]

* 6. KP: energia fejlesztése 10
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-10 TU.] A befejezéshez még 226 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 768.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat
Leveszed a kyorg köpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 768.]

* 8. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 766.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 764.]
Fürgén varázsolsz! Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 764.]

* 9. KP: leveszed/lerakod az 511. tárgyat a 611. tárgyat
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt.
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 764.]

* 10. KP: kézbeveszed/felveszed a 614. tárgyat a 287. tárggyal a 834. tárgyat
A füledre akasztod az óriás fülbevalót. [0 pontot használtál fel, van még 764.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 764.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 764.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Használatba hozod a quwarg teleportgömböt, valahogy ösztönösen érzed, hogyan is kell. Szédüléshez hasonlatos érzés fog el, s mire elmúlik, már egy quwarg boly belsejében állsz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-10 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg királynő! {max. életpontja: 151-166.}

Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő potrohát. (6 támadással 151 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a quwarg királynő testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel eltalálod a quwarg királynő testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 1527 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy quwarg ősmágus! {szintje: 23.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 15 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 25 életpontot vesztettél. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus bal oldalát. (6 támadással 226 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel teljesen átdöföd a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Sárkánytőrrel eltalálod a quwarg ősmágus fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 22 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy karbin plazma és 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP]. 3549 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 64, gyógyulás: 8, összesen: -56 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 csontpálcát. [csontpálca ládikóba-> (186,106)-> 15 arany, -2 ÉP] A quwarg teleportgömb ekkor repít vissza a mezőre, ahonnan érkeztél. Elégedetten csomagolod el az elsötétedő, kimerült eszközt. [40 pontot használtál fel, van még 724.]

h 1271 403 használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy fokhagymát ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 719.]

v 84 283 elmormolod a 84. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. {szintje: 5.} {max. életpontja: 5000.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 531 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Teriád karddal párszor súrolva eltalálod a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 539 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Teriád karddal néhányszor súrolod a manaelementál egyik csápját. (6 támadással 523 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Ellenfeled elmenekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2021, sebződés: 17, gyógyulás: 412, összesen: +395 ÉP}

[-72 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 709.]

vv 220 67 277 elmormolod a 220. varázslatot a 67. varázslatot a 277. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 707.]
Szupersebesen mormolsz. Sajnos nincs nálad megfejtetlen varázstekercs. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 697.]
Gyorsvarázsolsz! Kutakodni kezdesz az emlékeid között, hogy összeszedd, mely épületekben kaptál még teljesítetlen küldetéseket, és hamarosan ki is alakul a lista:
városháza (Gatin) - szeretnék, ha tennéd dolgod a 20. labirintusban;
szürke kastély - szeretnék, ha tennéd dolgod a 33. labirintusban;
királyi palota - valamilyen tárgyat szeretnének, de elfelejtetted mit;
cirkuszi fősátor - nem emlékszel, itt mit kell csinálnod;
kémhálózat - nem emlékszel, itt mit kell csinálnod;
tündérpalota - nem emlékszel, itt mit kell csinálnod. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 692.]

t 157 támadod a 157. szörnyet
Sajnos már a max. számú FT parancsod van kiadva: törölj egyet, hogy újabbat adhass ki. [0 pontot használtál fel, van még 692.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[206,124] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. {szintje: 5.} {max. életpontja: 5000.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Marokra fogva a teriád kardot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal végigvagdosod a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 551 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a manaelementál testét. (6 támadással 551 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Teriád karddal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (6 támadással 525 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Ellenfeled elmenekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2044, sebződés: 14, gyógyulás: 181, összesen: +167 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [207,125] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. {fizikai sebezhetőség: 75%.} {max. életpontja: 651-730.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár ruganyos törzsét. (6 támadással 168 életpontot sebezve.) Meglengetve a teriád kardot ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor császár testét. (6 támadással 383 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a purifikátor császár testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor császár öklelő szarvai elől. Teriád karddal épp hogy megvágod a purifikátor császár bal oldalát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd a purifikátor császár testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A purifikátor császár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A purifikátor császár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 4536 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 757, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Találsz egy ryuku hajóroncsot.
(Feltételes kutatás:) (Önanalízis: +8% úszás.) Tárgyaidat lepakolod a tengerparti homokba ásott lyukba, majd be is temeted, hogy rajtad kívül senki se találhasson rá. Aztán úszni kezdesz befelé. A parttól távolodva gyorsan mélyül a tenger, és a víz hőmérséklete is meglehetősen meredeken ível lefelé. Ledugod a fejed a víz alá, hogy szemügyre vedd, lentről mi leselkedik rád. Elbűvölve figyeled, amint egy görényteknőc úszik el előtted. Csupán egy érdeklődő pillantásra méltat, majd folytatja útját lefelé, időnként egy kisebb hal után kinyújtva hosszú nyakát, és bajusszal keretezett száját. Egy vízbeölt ryuku jön feléd. {szintje: 21.} {támadása: 100.} [védettséged: 36]

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 339 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a vízbeölt ryuku elzöldült fejét. (3 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy hullámkeltés varázslatot. 172 életpontot sebeztél. A vízbeölt ryuku fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
2365 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 375, gyógyulás: 34, összesen: -341 ÉP}

(Önanalízis: +4% úszás.) Remek viadal volt, hiszen te győzedelmeskedtél. Az egyik vízinövény ágas-bogas száraiba gabalyodva néhány értékes tárgyat fedezel fel. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy lánckesztyű [lánckesztyű ládikóba-> (186,106)-> 15 arany, -2 ÉP] és 5 ubuk tüske. Egy vízdémon támad rád. {védettsége: 25 szúró, 25 vágó, 25 ütő ellen.} [védettséged: 36]

Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megmarkolva a triton szigonyt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a vízdémon testét. (3 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 160 életpontot sebeztél. Nyelvével a vízdémon úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-5 TVP). Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
3076 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 65, gyógyulás: 38, összesen: -27 ÉP}

(Önanalízis: +4% úszás.) A tenger teremtményei még mindig nem hagynak békén kutakodni, pedig már csak néhány karcsapás kell, hogy elérd a hajóroncsot. Egy vízbeölt ryuku védelmezi a vadászterületét. {egyik sebzési módja: 1x 8d8+8.} [védettséged: 36]

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ryuku átokvarázs varázslatot. 265 életpontot vesztettél. Megmarkolva a triton szigonyt a másikra támadsz. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vízbeölt ryuku fejét. (3 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy hullámkeltés varázslat. 177 életpontot sebeztél. Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a vízbeölt ryuku vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
2365 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 303, gyógyulás: 45, összesen: -258 ÉP}

(Önanalízis: +4% úszás.) Átpréseled magad a kajütablakon, hogy beúszhass a ryuku hajóroncs belsejébe. Bosszankodva fedezed fel, hogy a hajó szemközti fala teljesen hiányzik, kár volt ezen az oldalon nyomorognod. Valami itt jókora pusztítást végzett. Hatalmas testű szörnyeteg bukkan fel előtted! Csak nem ő volt a felelős a hajó legénységének haláláért? (Önanalízis: +6% úszás.) Egy mélytengeri kráken intéz feléd kihívást. {szintje: 31.} {támadása: 52.} [védettséged: 36]

Meglengetve a triton szigonyt a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a mélytengeri kráken testét. (4 támadással 293 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy hullámkeltés. 140 életpontot sebeztél. Csápok csapolnak csörgedező vért cseppnyi csípődből. (8 támadástól 319 életpontot vesztesz.) Triton szigonnyal megdöföd a mélytengeri kráken puha testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy hullámkeltés varázslat. 171 életpontot sebeztél. Csápok csapolnak csörgedező vért cseppnyi csípődből. (8 támadástól 306 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 8 csepp tintát. 11174 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 675, sebződés: 625, gyógyulás: 78, összesen: -547 ÉP}

Egyedül maradtál. Hát akkor ideje átkutatni a roncsot, hátha van itt még valami használható. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP], 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 24 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, 2 ryuku evező és egy ryuku amfora. Akkor hát irány a felszín. Váratlan eseményektől mentes utad van a partig, ahol hanyatt vágod magad egy rövid időre a homokban, pihenés gyanánt. Aztán elzavarva a tárgyaid körül szimatoló bikaborzot, begyűjtöd értékeidet. (Önanalízis: +4% felderítés.)
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [51 pontot használtál fel, van még 636.]

v 84 283 elmormolod a 84. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Elmormoltad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske fejét. (6 támadással 225 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az aranyfecske aranyszárnyát. (5 támadással 384 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Sárkánytőrrel megérinted az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüstdarab felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 62 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az aranyfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 97 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 655, sebződés: 82, gyógyulás: 95, összesen: +13 ÉP}

[-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 626.]

vv 133 277 277 elmormolod a 133. varázslatot a 277. varázslatot a 277. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Sebeid gyógyulnak (+592 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 624.]
Beizzik a turbómágia. Kutakodni kezdesz az emlékeid között, hogy összeszedd, mely épületekben kaptál még teljesítetlen küldetéseket, és hamarosan ki is alakul a lista:
városháza (Gatin) - szeretnék, ha tennéd dolgod a 20. labirintusban;
szürke kastély - szeretnék, ha tennéd dolgod a 33. labirintusban;
királyi palota - valamilyen tárgyat szeretnének, de elfelejtetted mit;
cirkuszi fősátor - nem emlékszel, itt mit kell csinálnod;
kémhálózat - nem emlékszel, itt mit kell csinálnod;
tündérpalota - nem emlékszel, itt mit kell csinálnod. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 619.]
Beizzik a turbómágia. Kutakodni kezdesz az emlékeid között, hogy összeszedd, mely épületekben kaptál még teljesítetlen küldetéseket, és hamarosan ki is alakul a lista:
városháza (Gatin) - szeretnék, ha tennéd dolgod a 20. labirintusban;
szürke kastély - szeretnék, ha tennéd dolgod a 33. labirintusban;
királyi palota - valamilyen tárgyat szeretnének, de elfelejtetted mit;
cirkuszi fősátor - nem emlékszel, itt mit kell csinálnod;
kémhálózat - nem emlékszel, itt mit kell csinálnod;
tündérpalota - nem emlékszel, itt mit kell csinálnod. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 614.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[206,124] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [205,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy hidra közeledik. {szintje: 22.} {támadása: 36.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a hidra nyálkás testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (32 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a hidra bal első lábát. (6 támadással 371 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a hidra nyálkás testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A hidra feléd harap, de sikertelenül. A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hidra feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a hidra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 9 vizet. 3763 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +4% lőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 445, sebződés: 32, gyógyulás: 95, összesen: +63 ÉP}


(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Az odabent lapuló halálhozó harciasan megindul feléd. {szintje: 48.} {egyik sebzési módja: 1x 2d3+76.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 921 életpontot sebeztél. (Önanalízis: +1% pszi.) Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a halálhozó jobb oldalát. (6 támadással 76 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (34 életpontot vesztettél.) Meglengetve a teriád kardot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal épp hogy megvágod a halálhozó bal oldalát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 60 életpontot vesztettél. Komoly sebet ejt a jobb könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 93 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 53 életpontot vesztettél. Teriád karddal épp hogy megvágod a halálhozó jobb lábát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 59 életpontot vesztettél. Nagydarab húst csippent ki a jobb válladból a halálhozó csőrével. (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 49 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 halálhozó talizmán. 12849 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% vágófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1118, sebződés: 681, gyógyulás: 4, összesen: -677 ÉP}

A céllövölde tulajdonosa örömmel arcán siet eléd, majd elmondja, az ötfajta amulettért cserébe hajlandó a halálhozó karkötőjét neked adni.
- Rendben - feleled, s lebonyolítjátok a cserét. (Önanalízis: +5% versengés.)
Hirtelen a szirén labirintusát rejtő sátor bukkan fel az orrod előtt. Kedved támad újra próbára tenni tudásod és szerencséd. Átadod az ajtónál álló férfinak a tárgyaidat, majd belépsz az útvesztőbe. Sétálsz egy darabig az össze-vissza kanyargó folyosókon. Hamar kiismered a labirintus építője milyen elvet követett a járatok kialakítása során, így az egyetlen továbbvezető útra is könnyedén rábukkansz. Olyan hirtelen tör rád az éhség, hogy ijedten a hasadhoz kapod a kezed. Aztán megnyugodsz, egy rutinos kalandozó még a legszokatlanabb helyzetekben is tudja, hol találhat élelmet: kezeiddel feltúrod a folyosó puha talaját, majd egy elszáradt trollfa-gumót emelsz ki a földből. Körmeiddel lekaparod a külső réteget, majd a nedvdús belső részt rágcsálni kezded. Gyomrod lassan újra megnyugszik. (Önanalízis: +11% vadászat.) Énekszó csendül körülötted. Azonnal ráébredsz, mi történik: ez egy szirén hangja, és valami célja lehet azzal, hogy neked énekel. Befogod füled, próbálsz másra gondolni, de nem sokáig bírsz ellenállni. Amikor tudatod megtörik az idegen akaratnak, a zene váratlanul elhallgat. Talán mégis szerencséd volt! Az egyik kanyarban egy fehérruhás női alak bontakozik ki előtted. Oldalán lévő sebére mutatva a segítségedet kéri. Közelebb lépsz és minden tudásodat elővéve megdörzsölöd a seb környékét. Örömmel tapasztalod, hogy a vérzés abbamarad, a szirén pedig elmosolyodik. (Önanalízis: +11% gyógyítás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). A szirén maga mögé mutat. Eddig még nem vetted észre, hogy egy félkész építmény magasodik a háttérben.
- Ha segítesz az oltár befejezésében, megajándékozlak - mondja csábító mosollyal a szája szegletében a házigazda. Buzgón látsz neki a kőhordásnak, és egymásra rakásukkal az oltárforma kialakításának. Befejeztével végignézel alkotásodon.
- Nem egy mestermunka, de megteszi - gondolod. A szirén is így gondolja. 1854 tapasztalati pontot kaptál.
- Bátor kalandozó - köszönt a gyönyörűséges szirén. - Segítségedért cserébe fogadd e csekély ajándékot! - A szirén köpenyét magadénak tudva hagyod el a sátrat. (Önanalízis: +4% versengés.)
A szellemkastélyhoz sétálsz. Környéke üres, bejárata hivalkodóan csábítgat befelé. Eldörmögsz egy rövid imát, majd bátran nekiindulsz. A folyosón, melyre jutottál, csend és sötétség honol. Ez viszont nem tart sokáig, alig teszel pár lépést, feltűnik, hogy minden irányból apró szempárok, és valószínűleg a hozzájuk tartozó gazdáik is, figyelnek. Félelmeid ellenére megpróbálsz egyenesen továbbhaladni, tudomást sem véve a nem mindennapi csodálóidról. Megkönnyebbülsz, amikor további váratlan események bekövetkezte nélkül magad mögött hagyod őket. Hirtelen egy velőtrázó sikoly zúzza össze a szellemkastély törékeny csendjét. Rémülten tapasztod két tenyered füleidre, de ez semmit nem segít. Az iszonyatos kiáltás szinte az agyadig hatol, és bár csak pár percig tart, mégsem tehetsz ellene semmit. Éhezni és szomjazni kezdesz! (248 életpontot vesztettél.) Hamarosan a folyosó kiszélesedik, és egy terem homályos körvonalai sejlenek fel előtted. Rögtön észreveszed a terem távolabbi sarkában kuksoló lényt, amint szemével mozdulataidat követi. Amikor megpróbálod folytatni utad a folyosó túlsó oldala felé, az ősi szellem támadó szándékkal feltápászkodik, és feléd indul. Nyilvánvaló, hogy itt harc nélkül nem jutsz át. {szintje: 48.} {védettsége: 62 szúró, 62 vágó, 198 ütő ellen.} - Nem ér annyit ez a próba, hogy itt hagyjam a fogam - fut át a gondolat fejedben, majd megszületését tett követi, hátat fordítasz ellenfelednek, és futásnak eredsz visszafelé a folyosón. Távoztodban még egyszer visszanézel a kastély épületére, de arra gondolva, vajon mi várhatott rád a próbák végeztével, csak elkeseredsz. (Önanalízis: +5% versengés.)
Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [204,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. {fizikai sebezhetőség: 75%.} {egyik sebzési módja: 6x 3d8+9.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Túl erős az ellenfeled. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.

Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.) Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) [54 pontot használtál fel, van még 560.]

v 84 283 elmormolod a 84. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. {szintje: 29.} {egyik sebzési módja: 1x 2d8+8.} Itt csata lesz.
Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Elmegy a kedved a harctól. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!

[-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 550.]

p 195 25 használod a 195. pszi képességet
Csak 24 Tudatpont előállításához elég pszi pontod van. Mélyen koncentrálni kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod a pszi-konverzió II pszi képességet. Pszi energiáidat konvertálva, előállítottál 20 Tudatpontot. [-400 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 535.]

at 2042 18 TU-t adsz át a 2042. kalandozónak 18
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 18 TU árán átcsúsztatsz 18 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 535.]

at 1661 7 TU-t adsz át az 1661. kalandozónak 7
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 4 TU árán átcsúsztatsz 4 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 535.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[203,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Itt-ott partra sodródott hínár csúfítja el az "aranypartot". Oldalt pillantva, meglátsz egy korallfövenyt. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Szinte eggyé válsz a gyér parti növényzettel, miközben próbálsz a szörny szeme elől eltűnni. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ó! Hiszen ez egy hidra. {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 36 ütő ellen.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-2 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 azúrharmatot. [Rahn ékkő:] 1112 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [202,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Meglapulsz néhány bucka mögött. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ez nem lehet más, mint egy hidra. {fizikai sebezhetőség: 80%.} {max. életpontja: 356-395.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [201,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Bekúszol egy rozzant bokor alá, reménykedve, hogy a szörny nem vesz észre. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy hidra volt. {fizikai sebezhetőség: 80%.} {egyik sebzési módja: 2x 3d7+20.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 505.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[200,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. {fizikai sebezhetőség: 75%.} {max. életpontja: 651-730.} Itt csata lesz.
Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Elmegy a kedved a harctól. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)
Összefutsz Bossyval. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Raia félisten hatalmú felszentelt főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy gyémántsisakot, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy kyorg köpenyt, egy kyorg vállpántot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy Urgod kesztyűjét, egy Xanathal karkötőjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy Notermanthi trófea, egy acélkolosszus trófea és egy taalru trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Nini! Egy kis erdei tündér lógázza a lábát a hátizsákján! Ez meg hogy került ide? {max. varázspontja: 1327; max. pszije: 296.} Tisztán érzed auráját: fehér, jelezve, hogy jó. Az elf tart neked egy kis lövészbemutatót, és a ballisztikáról mesél. Próbálsz minél többet megjegyezni a dologból. Nem nagyon megy. (Önanalízis: +3% lőfegyverek.) Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol Sutor Kragoruval. Egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy derit sodronynadrágot, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jégisten amulettet, egy Khór maszkját, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy mihlanil övet, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkéval.tűzopálját, egy tűzúr csizmáját, egy villám szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Xanathal karkötőjét visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy gh'raiton ölész trófea és egy Techiulan trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Zombilapítót tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Málhásállata egy sivatagi doareg. {max. életpontja: 1428.} {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy vastagbőrű mutak (ld. enc.)} Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [199,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. {max. életpontja: 5000.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Úgy döntesz, ebből elég volt. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.

Utad során felfedezel egy ryuku hajóroncsot.
(Feltételes kutatás:) (Önanalízis: +8% úszás.) Tárgyaidat lepakolod a tengerparti homokba ásott lyukba, majd be is temeted, hogy rajtad kívül senki se találhasson rá. Aztán úszni kezdesz befelé. A parttól távolodva gyorsan mélyül a tenger, és a víz hőmérséklete is meglehetősen meredeken ível lefelé. Ledugod a fejed a víz alá, hogy szemügyre vedd, lentről mi leselkedik rád. Elbűvölve figyeled, amint egy görényteknőc úszik el előtted. Csupán egy érdeklődő pillantásra méltat, majd folytatja útját lefelé, időnként egy kisebb hal után kinyújtva hosszú nyakát, és bajusszal keretezett száját. Egy vízdémon intéz feléd kihívást. {szintje: 23.} {max. életpontja: 151-200.} Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe. (Önanalízis: +3% felderítés.)
A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Skinhead irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [198,122] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Egy pillanat alatt beásod magad a parti homokba. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ez nem lehet más, mint egy hidra. {szintje: 22.} {egyik sebzési módja: 2x 4d6+19.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. [Rahn ékkő:] 5564 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [89 pontot használtál fel, van még 416.]

vv 133 277 277 elmormolod a 133. varázslatot a 277. varázslatot a 277. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Sebeid gyógyulnak (+846 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 414.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kutakodni kezdesz az emlékeid között, hogy összeszedd, mely épületekben kaptál még teljesítetlen küldetéseket, és hamarosan ki is alakul a lista:
városháza (Gatin) - szeretnék, ha tennéd dolgod a 20. labirintusban;
szürke kastély - szeretnék, ha tennéd dolgod a 33. labirintusban;
királyi palota - valamilyen tárgyat szeretnének, de elfelejtetted mit;
cirkuszi fősátor - nem emlékszel, itt mit kell csinálnod;
kémhálózat - nem emlékszel, itt mit kell csinálnod;
tündérpalota - nem emlékszel, itt mit kell csinálnod. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 409.]
Gyorsvarázsolsz! Kutakodni kezdesz az emlékeid között, hogy összeszedd, mely épületekben kaptál még teljesítetlen küldetéseket, és hamarosan ki is alakul a lista:
városháza (Gatin) - szeretnék, ha tennéd dolgod a 20. labirintusban;
szürke kastély - szeretnék, ha tennéd dolgod a 33. labirintusban;
királyi palota - valamilyen tárgyat szeretnének, de elfelejtetted mit;
cirkuszi fősátor - nem emlékszel, itt mit kell csinálnod;
kémhálózat - nem emlékszel, itt mit kell csinálnod;
tündérpalota - nem emlékszel, itt mit kell csinálnod. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 404.]

h 697 6000 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+564 varázspont, -1128 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 404.]

v 198 215 123 elmormolod a 198. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(198,122) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), hidra (#780)
(199,123) manaelementál (#290), ryuku hajóroncs (#1163), művészi porolit (#720)
(200,123) purifikátor császár (#393), Bossy (3279. kalandozó), egy alakváltó férfi
(201,123) nekrofun (#173), hidra (#780)
(202,123) hidra (#780)
(203,123) korallföveny (#1160, belőle készíthető: #1161), hidra (#780)
(204,123) purifikátor császár (#393), aranyfecske (#283)
(205,123) hidra (#780), halálhozó (#419)
(205,124) quwarg királynő (#153), quwarg ősmágus (#302), manaelementál (#290)
(206,124) manaelementál (#290)
(207,125) purifikátor császár (#393), vízbeölt ryuku (#409), vízdémon (#408), mélytengeri kráken (#720), ryuku hajóroncs (#1163), aranyfecske (#283)

[215,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ryuku hajóroncsot.
(Feltételes kutatás:) (Önanalízis: +8% úszás.) A tengervíz itt hidegebb, mint gondoltad, állapítod meg, miután tárgyaidat elrejtetted a parton, és úszni kezdesz befelé. Ledugod a fejed a víz alá. A vízi világ millió csodája tárul fel szemed előtt, színes halak úszkálnak el kapálózó karjaid és lábaid útjából, odébb egy zöld növény lebeg, melynek takarásában egy nagyobb testű hal pont most tűnt el. A tengerfenék már olyan mélyen van, hogy csak egy sötét foltot látsz belőle. Egy villámrája intéz feléd kihívást. { villám alapú varázslat nem hat rá.} {max. életpontja: 101-150.} Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod. (Önanalízis: +3% felderítés.)
Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Elendil hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
Összefutsz Pinyóval. Raia személyes testőrként szolgáló avatárja. Egy angyalok gyűrűjét, egy haramakit, egy hoarián bőrnadrágot, egy Khór maszkját, egy kotét, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy óriások övét, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku függőt, egy sodét, egy szirén köpenyét, egy szürke bőrkesztyűt, egy vascarai csizmát, egy Vlagyimir-díjat és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy drótszőrű mópat trófea, egy triklem drakolder trófea és egy rubin sárkány trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. {legmagasabb fegyver szakértelme: 60.} Auráját érzékelve máris tudod, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy Dl'orkhaugruk (ld. enc.)} Ez ám a balsors! (-2 szerencse forduló végéig.) Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol Ron the Greywolffal. Tharr félisten hatalmú felszentelt főpapja. Egy Batharak vállemezét, egy Blounther gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy jégisten amulettet, egy gránit szimbólumot, egy óriás fülbevalót, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy trix amulettet és egy Vlagyimir-díjat visel. Fegyverzetét egy Ylgoroth trófea, egy triklem drakolder trófea és egy rubin sárkány trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy triton szigonyt tart. {max. életpontja: 1187.} Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 5 szögletes kő[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [45 pontot használtál fel, van még 359.]

m 7 mozogsz északnyugatra
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 359.]

szk 184 keresed a 184. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ezoterikus mardelt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 359.]

* 1. BP: kézbeveszed/felveszed a 741. tárgyat
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a kyorg köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 359.]

* 2. BP: használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 354.]

* 3. BP: leveszed/lerakod a 614. tárgyat
Kiveszed a füledből az óriás fülbevalót. [0 pontot használtál fel, van még 354.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat
A füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 354.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 314.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 274.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 234.]

tf 4 34 fejleszted a 4. tulajdonságodat 34 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [34 pontot használtál fel, van még 200.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 3 fokhagymát. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 28, 14.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a pikkelyes ptog. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 688 pontot. A következő körben tehát 888 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VASTAGBŐRŰ MUTAK (442. SZÖRNY)
Ezek a vaskos, négylábú, ormányukat lóbáló teremtmények jobbára ártalmatlannak tűnnek, ha megpillantod őket a távolban, a síkságon barangolni. De amikor éjszaka, a dühöngő viharban eléd toppan a sárgán izzó szemű mutak, és agyon akar tiporni, akkor jobban tele lesz a nadrágod, mintha egy Sötét Herceg ütött volna rajtad! A tomboló mutakok még egy veterán kalandozó számára is komoly veszélyt jelentenek. Vastag bőrükben ütőfegyverrel nem sok kárt tudsz okozni, és a mágikus támadások is jobbára lepattannak róluk.

DL'ORKHAUGRUK (425. SZÖRNY)
Te, aki úgy gondolod, már semmi nem ijeszthet meg, és még az éjfattyaktól sem riadsz vissza, majdnem összecsinálod magad, amikor megpillantod ezt a föléd emelkedő, kastély méretű borzalmat. Gomolygó szürke köd, három halálos, kék fénnyel izzó szemmel. Csápok és mancsok emelkednek elő testéből, és változtatnak füstté minden élőt, ami körülötte van. Egy talriai behemót csorda a szemed előtt válik semmivé a lény egyetlen érintésétől! Nem kétséges, a tl'urlang seregek vezetőjével állsz szemben. Ez az elpusztíthatatlan éjfatty úr még a Thargodan hercegek között is olyan legenda, amelyről csak rettegve mernek suttogni.

KARAKTERLAP

Lad, egy szőke, copfos hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Fekete a bőröd. Tharr személyes testőrként szolgáló avatárja vagy. A HALHATATLANOK (#9166) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 547. fordulód.

Erő: 76 (103) Szint: 48 Merészség: 10/5 Magasság: 154 cm
IQ: 72 (88) Támadás: 48 Agresszió: 3 Testsúly: 64 kg
Ügyesség: 72 (88) Védekezés: 113 Menekülés: 30 % Életkor: 14/86 év
Egészség: 85 (100) Életpont: 1146/14 Jellem: semleges Tul. pont: 31
Szerencse: 60 (73) Varázspont: 3184/2889 Pénz: 22755 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 25/0 Pszi pont: 1027/93 Halhatatlanság: 13 % EFejl: 188
Eddig összesen 6679 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 53734 TP-t kaptál. Jelenleg 16966105 TP-d van. A következő szinthez még 1033895 TP szükséges. Trófeáid: rubin sárkány, márvány sárkány, triklem drakolder. A 543. fordulódban 1000 arany került a bankszámládra. 1045 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 23 ökölvívás: 7 szúrófegyverek: 33
vágófegyverek: 36 ütőfegyverek: 26 lőfegyverek: 14
dobófegyverek: 38

Feltételes fegyverváltás: bronz taider (#641) (140%) << tyrex bunkó (#421) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -22.); hajító csillag (#939) (23 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia épp teriád kard fegyverre kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 56 2. nyomkövetés: 132 (+1) 3. lopás: 1
4. mászás: 24 5. csapdakészítés: 30 6. csapdaészlelés: 15
7. gyógyítás: 24 (+1) 8. titkosírás: 7 9. felderítés: 40
10. szörnyidomítás: 11 11. teológia: 113 12. taumaturgia: 121
13. szerencsejáték: 5 14. versengés: 24 15. harcművészetek: 3
16. szörnyismeret: 50 17. pszi: 118 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 9 20. vitalitás: 2 21. bányászat: 35
22. úszás: 36 23. csapatmunka: 4

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 14

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
kutatsz max. 400 TVP-ért
ásol max. 104 TVP-ért
készítesz fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 50 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot )
elfogod dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219)
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16)
massza (#217), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), kputtyintó csalán (#247), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), bávatag golombár (#165), halálelementál (#279), Rém (#315), rubin sárkány (#330), purifikátor császár (#393), tesh alligátor (#353), Sötétség Hercege (#296), ezerszemű bestia (#288), manaelementál (#290), aranyfecske (#283)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
gothag döglidérc (#429), bűbájlidérc (#761), skarlátdémon (#790), vámpírféreg (#782), erdei rém (#399)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Asylux csapdája (#233, 20 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP)
kyorg tudás (#273, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) spirituális ext. (#249, 0 PP) pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP)
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) gyilkos ösztönök (#298, 50 PP)
pszi meditáció (#299, 100 PP) önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) elmehártya (#301, 30 PP)
agybénítás III (#302, 25 PP) önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)
önanalízis III (#303) pszi-ernyő III (#297) tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28)
óriáserő (#53) esszenciavédelem (#165) esszenciavédelem 2 (#188) agyburok (#90)
hatalomvarázs (#220)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
Asylux csapdája (#233)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 40, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
Tharr haragja (#145) >> pszi elementál lord (#272) direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166)
fehérál.roncsolása (#248) >> kronoelementál (#287) Tharr haragja (#145) >> csápos otagi (#395)
direkt kontakt. II (#122) >> nőstény varkaudar (#689) direkt kontakt. II (#122) >> varkaudar iszákos (#688)
direkt kontakt. II (#122) >> varkaudar vajákos (#690) direkt kontakt. II (#122) >> varkaudar hadúr (#270)
fehérál.roncsolása (#248) >> bolyongó lidérc (#388) fehérál.roncsolása (#248) >> ezerszemű bestia (#288)
fehérál.roncsolása (#248) >> smaragdgólem (#417) fehérál.roncsolása (#248) >> vortexmágus (#418)
fehérál.roncsolása (#248) >> halálhozó (#419) fehérál.roncsolása (#248) >> korinthai amőba (#420)
fehérál.roncsolása (#248) >> kék rothasztó (#421) fehérál.roncsolása (#248) >> ősi szellem (#422)
fehérál.roncsolása (#248) >> csontváz hadúr (#423) fehérál.roncsolása (#248) >> kísértetvarázsló (#424)
direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283) fehérál.roncsolása (#248) >> kisebb quwarg isten (#213)
fehérál.roncsolása (#248) >> Quwaxotix (#961)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 40, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> varkaudar katona (#691) tompítás (#40) >> varkaudar hadúr (#270)
fehér glóbusz (#47) >> Sötétség Hercege (#296) védelem tűz ellen (#38) >> pikkelyes ptog (#470)
tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230) tompítás (#40) >> varkaudar vajákos (#690)
pszi-acéltorony (#98) >> Eruol (#378) fehér glóbusz (#47) >> Ylgoroth (#332)
védelem tűz ellen (#38) >> rubin sárkány (#330) pszi-acéltorony (#98) >> zafír sárkány (#329)
fehér glóbusz (#47) >> márvány sárkány (#328) fehér glóbusz (#47) >> Notermanthi báró (#323)
védelem tűz ellen (#38) >> kronoelementál (#287) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál lord (#272)
elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320) elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278)
pszi-acéltorony (#98) >> őrjáratozó katona (#274) pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az irtásukat egy rd'alv lélektipróval!
2.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld gyors fejlődés képességedet legalább 4-es szintre!
3.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 1)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a VIII. olimpián, első hely az 5. kategóriában a XXV. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gólem talizmán (#811) 12 isteni könnycsepp (#260) 20 kaja (#2)
1 korinthai talizmán (#814) 1 nyílvessző (#108) 1 rothasztó talizmán (#815)
1 sallank karom (#128) 1 víz (#27) 1 vortex talizmán (#812)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
222 arany (#50) 3 azúrharmat (#1161) 1 borkonyó bibe (#312)
2 fokhagyma (#403) 1 fűszertartó (#210) 1 gyöngymangó (#135)
1 halálhozó karkötője (#816) 1 karbin plazma (#199) 4 pirkit (#153)
3 purifikátor háj (#269) 1 ryuku amfora (#1153) 2 ryuku evező (#1152)
1 szirén köpenye (#820) 5 tinta (#101) 4 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(215,123) ryuku hajóroncs (#1163), művészi porolit (#720), Pinyó (1409. kalandozó), Ron the Greywolf (5110. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek