546. forduló, 548. forduló, Anastasius összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. aug. 19. 9h:10'
EZ A 958. JÁTÉKHETED, 547. FORDULÓD
959. játékheted kezdete: aug. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1253
SZÁMLA : XXXX

ANASTASIUS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [196,75] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Zu'lit tarsolya termel 1 fokhagymát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+25 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+636 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+142 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-11 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+19 tudatpont.)

* 1. KP: mak 1 0 0 makró 1

vv 71 211 0 elmormolod a 71. varázslatot a 211. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 720.]
Szupersebesen mormolsz. Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 718.]

v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 718.]

vv 120 224 279 elmormolod a 120. varázslatot a 224. varázslatot a 279. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 716.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 716.]
Fürgén varázsolsz! [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 714.]

vv 78 188 165 elmormolod a 78. varázslatot a 188. varázslatot a 165. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 712.]
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 710.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 708.]

vv 138 443 182 elmormolod a 138. varázslatot a 443. varázslatot a 182. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 706.]
Gyorsvarázsolsz! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+20 támadás). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 704.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 702.]

hh 841 745 0 használod a 841. tárgyat a 745. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 701.]
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 700.]

p 116 0 0 használod a 116. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod az elme fölénye pszi képességet. Elméd Fölénye megerősíti fenségesen vibráló mentális aurádat. [-10 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 695. Kapsz 2 VP-t.]

p 99 0 0 használod a 99. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod a tudatkutatás pszi képességet. A környék pszionikus éterében lebegő tudat-lángok létezését próbálod észlelni. Sikerrel: [a koordináták hozzád képest értendők] (0, -2) Bartig de Silver, Tharr-hívő törpe férfi, a Vashegyek Nemzete KT (9122) tagja; (2, 4) Kicsit Laza, Leah-hívő alakváltó férfi, a Csontbrigád KT (9132) tagja; [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 685. Kapsz 4 VP-t.]

ek 3 5 0 t. energia kisütése: 3 5
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. Tudatcsata és ellenséges tudati képességek ellen is védelmezni fog. [-1 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 665. Kapsz 8 VP-t.]

av 10 0 0 alakváltás 10
Lassan gyökereket eresztesz a földbe, és pótolod a szervezetedből hiányzó nedvességet. De jó! (+3 életerő.) Aztán a gyökerek újra lábakká alakulnak. [10 pontot használtál fel, van még 655. Kapsz 4 VP-t.]

* 2. KP: h 233 40 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+68 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 615. Kapsz 16 VP-t.]

* 3. KP: h 233 40 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+68 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 575. Kapsz 16 VP-t.]

* 4. KP: tps 70 0 0 TVP spórolása: 70 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 70 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [70 pontot használtál fel, van még 505.]

* 5. KP: v 209 0 0 elmormolod a 209. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a vadászat varázslatot! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 500. Kapsz 2 VP-t.]

* 6. KP: ek 531 0 0 t. energia kisütése: 531
Aktiválod a mentális roncsolást. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 490. Kapsz 4 VP-t.]

* 7. KP: gyk 28 30 0 gyakorolsz a 28. tárggyal 30 pontért
Felvéve egy profi ökölvívó beállását, gyakorolni kezdesz, a levegőbe öklözve. Már nem sok kell a következő szinthez. [30 pontot használtál fel, van még 460. Kapsz 12 VP-t.]

im 0 4 imádkozol
Az oltárra helyezel 7 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+119 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 430. Kapsz 12 VP-t.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+122 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 400. Kapsz 12 VP-t.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+96 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 370. Kapsz 12 VP-t.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 340. Kapsz 12 VP-t.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[197,106] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy csápos otagi. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 275 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás II pszi támadást. Semmi eredménye! A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 ében nyílvessző. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Megmarkolva a Fényhozót a másikra rohansz. Fényhozóval halálos csapásokat osztva péppé vered a csápos otagi testét. (5 támadással 342 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Egy pszi ragyogás varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. (pszi-acéltorony tette ezt számára lehetővé.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a csápos otagi testét. Kritikus ütés! (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (20 életpontot sebezve). Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 43 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A fényaura 12 ép-t sebez. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 49 sebzést okoz. Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 62 életpontot vesztettél. A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A csápos otagi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 933 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 778, sebződés: 88, gyógyulás: 95, összesen: +7 ÉP}

Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kihívás tornyát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
[7 pontot használtál fel, van még 333. Kapsz 2 VP-t.]

mak 4 makró 4

v 198 204 106 elmormolod a 198. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

196 197 198
105
106
107
(197,106) csápos otagi (#395), Elenios rúnaköve, kihívás tornya (#502), oltár, 21. jellempróba

[204,106] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd.

Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északnyugatról folyik délkeletre. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy quwarg mozdul a földön. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy kihívás tornyát. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy ősi csatamező van. Elrakod a távcsövet. Megtömöd magad kajával. (-2 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 323. Kapsz 4 VP-t.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[203,106] Még mindig füves síkságon vagy. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy elpusztított xantusz-kaktuszt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. A földön meglátsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy ősi csatamezőt. Északnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy ősdentor. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 283 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 33 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 ében nyílvessző. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod az ősdentor bal lábát. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 5 176 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 535, sebződés: 35, gyógyulás: 4, összesen: -31 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [202,106] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kronotapír. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 266 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a kronotapír nyakát. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) A kronotapír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 4 400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 536, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Hoppsz, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [201,106] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy varkaudar barlangot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy elpusztított nekrofunt. Látsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy Chara-din oltár van. Északra egy friss csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kultúrmasztodon. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 261 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 ében nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) A kultúrmasztodon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 14 kaját. 3 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [21 pontot használtál fel, van még 302. Kapsz 8 VP-t.]

m 5 6 7 mozogsz délnyugatra, nyugatra, északnyugatra
[200,107] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-11 életpont). Látsz egy elpusztított smirglibokrot. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Látsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy csapat q. rohamosztagos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást.

Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 261 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 7 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a q. rohamosztagos fejét. (7 támadással 342 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 646 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 603, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ősquwarg.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 258 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 8 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az ősquwarg óriási ízelt lábát. (8 támadással 383 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Fényhozóval megcsapod az ősquwarg testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod az ősquwarg gigantikus potrohát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (22 életpontot sebezve). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 51 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (35 ép-t sebezve). Az ősquwarg megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 20 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 40 arany, -2 ÉP] 9 207 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 868, sebződés: 92, gyógyulás: 53, összesen: -39 ÉP}

Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg ősmágus.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 27 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus testét. (7 támadással 337 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] és 8 madártoll. 4 932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy mihlanil nyíl. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [199,107] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A területet néhol teljesen kopárra rágták a quwargok. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-11 életpont). Látsz egy elpusztított tűzbokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg őrparancsnok.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 274 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 14 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 8 ében nyílvessző. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod a quwarg őrparancsnok egyik karját. (8 támadással 384 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Marokra fogva a Fényhozót ellenfeledre ugrasz. Fényhozóval megütöd a quwarg őrparancsnok bal lábát. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a quwarg őrparancsnok bal lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (23 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 46 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Fényaurád 15 sebzést okoz. A mentális roncsolás 47 ép-t sebez. Sajnos nem sikerült a quwarg őrparancsnok minden csapását hárítanod. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 592 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 899, sebződés: 74, gyógyulás: 47, összesen: -27 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg parafenomén.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén potrohát. (5 támadással 266 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ősquwarg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben.

Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 261 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az ősquwarg jobb oldalát. (8 támadással 399 életpontot sebezve.) Az ősquwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 15 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 30 arany, -2 ÉP] 9 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 660, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 28 arany. Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [198,106] A sík vidéket bozótos váltja fel. A quwargok ciripelése itt már fülsiketítő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ráismersz a távolodóra. Egy bűbájlidérc. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Látsz egy elpusztított álomvirágot. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [21 pontot használtál fel, van még 281. Kapsz 8 VP-t.]

m 6 0 0 mozogsz nyugatra
[197,106] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. A területet néhol teljesen kopárra rágták a quwargok. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy csápos otagi nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 251 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás II pszi támadást. Semmi hatás! A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 8 ében nyílvessző. Ez mellément. A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Meglengetve a Fényhozót ellenfeledre rohansz. Fényhozóval többször kegyetlenül megütöd a csápos otagi bal első lábát. (5 támadással 340 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a csápos otagi vonagló testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (23 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 50 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A fényaura 10 ép-t sebez. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (39 ép-t sebezve). Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 63 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 933 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 749, sebződés: 91, gyógyulás: 95, összesen: +4 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy kihívás tornyát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [7 pontot használtál fel, van még 274. Kapsz 2 VP-t.]

ek 503 196 75 t. energia kisütése: 503 196 75
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

196 197 198 199 200 201 202 203 204 205
105
106
107
108
(197,106) csápos otagi (#395), Elenios rúnaköve, kihívás tornya (#502), oltár, 21. jellempróba
(198,106) bűbájlidérc (#761), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 46. jellempróba
(199,107) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Raia oltár, 45. jellempróba, quwarg őrparancsnok (#677), quwarg parafenomén (#248), ősquwarg (#300)
(200,107) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 45. jellempróba, q. rohamosztagos (#242), ősquwarg (#300), quwarg ősmágus (#302)
(201,106) a 135. labirintus bejárata, Tharr oltár, 31. jellempróba, varkaudar barlang (#2200), nekrofun (#173), kultúrmasztodonok (#227)
(202,106) kronotapír (#286), oltár, 38. jellempróba
(203,106) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 42. jellempróba, Fairlight oltár, ősdentor (#282)
(204,106) patak, Fairlight oltár

[196,75] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Közeledtedre madárcsapat rebben fel.

Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Qusaimódó előtt. Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy tündérpalota (752. épület.).
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 269. Kapsz 2 VP-t.]

ef 33 552 energia fejlesztése 33
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-29 TU.] [203 pontot használtál fel, van még 66. Kapsz 81 VP-t.]

* 1. BP: mak 2 0 0 makró 2

tpf 70 0 0 TVP elővétele: 70 pontért
Felszabadítottunk neked 70 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 136.]

h 1534 0 0 használod az 1534. tárgyat
Használatba hozod a quwarg teleportgömböt, valahogy ösztönösen érzed, hogyan is kell. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-10 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg harcos!

Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 293 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+4 életpont). A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1 780 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy quwarg parafenomén!

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén testét. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 3 quwarg tojást. Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [40 pontot használtál fel, van még 96. Kapsz 16 VP-t.]

h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 2 086 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 94.]

h 336 10 0 használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még 84. Kapsz 4 VP-t.]

h 1554 0 0 használod az 1554. tárgyat
Kigondolod, melyik dalt játszd, majd megszólaltatod a Leoneydeas ködkürtjét. Mély, búgó hang hagyja el a hangszert. Mire feleszmélsz a dallam okozta bódulatból, már sűrű köd vesz körül, s árnyszerű, imbolygó alak tart feléd. Egy rendkívül barátságtalan sötét kaszás az, akit most idéztél meg a túlvilágról! A harc elkerülhetetlen! A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. [15 pontot használtál fel, van még 69. Kapsz 6 VP-t.]

* 2. BP: h 233 40 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+68 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 29. Kapsz 16 VP-t.]

* 3. BP: gyk 13 25 0 gyakorolsz a 13. tárggyal 25 pontért
Teljes fizikai és mentális ellazítás után edzeni kezdesz fegyvereddel. Még sokat kell gyakorolnod. [25 pontot használtál fel, van még 4. Kapsz 10 VP-t.]

* 4. BP: e 20 0 0 élelemszerzés 4 pontért
Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) [4 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 1 VP-t.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 17, 18.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a sullár. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 688 pontot. A következő körben tehát 688 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Thandarilla, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű elf nő vagy. Elenios félisten hatalmú szolgája vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 547. fordulód.

Erő: 71 (84) Szint: 49 Merészség: 7/5 Magasság: 181 cm
IQ: 72 (78) Támadás: 101 (105) Agresszió: 1 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 74 (82) Védekezés: 120 (129) Menekülés: 30 % Életkor: 49/49 év
Egészség: 70 (81) Életpont: 1114/1127 Jellem: jó (777) Tul. pont: 4
Szerencse: 72 (89) Varázspont: 3165/1845 Pénz: 21665 arany Kép. pont: 29
Tudatpont: 90/0 Pszi pont: 352/901 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 30
Eddig összesen 6244 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 67 044 TP-t kaptál. Jelenleg 18 440 591 TP-d van. A következő szinthez még 1 559 409 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, groxmati varázstudó, dűneszellem. A 435. fordulódban 13134 arany került a bankszámládra. 14250 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/88 ökölvívás: 11/94 (+6%) szúrófegyverek: 8/85
vágófegyverek: 38/4 ütőfegyverek: 33/13 (+4%) lőfegyverek: 38/49 (+4%)
dobófegyverek: 1/53

Feltételes fegyverváltás: Fényhozó (#637) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -19.); ében nyílvessző (#848) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
196,75 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 197,106
Kedvenc táborhely: 196,75
Kisebb kívánság: legutóbb 2016. évben 5. hónapban.
Legfeljebb 125 TU-t válthatsz TVP-re.
A negatív esszencia épp mithril kard fegyverre kenve.
JLKzott minoszkúpok: 60, 59, 62, 61, 64, 58

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 154 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 69/51 (+12%) 2. nyomkövetés: 101/35 (+47%) 3. mászás: 17/71
4. csapdakészítés: 35/23 (+7%) 5. csapdaészlelés: 27/54 6. gyógyítás: 64/45
7. titkosírás: 8/14 8. felderítés: 29/6 9. szörnyidomítás: 17/6
10. teológia: 108/25 (+16%) 11. taumaturgia: 132/47 (+38%) 12. szerencsejáték: 18/56
13. versengés: 19/86 14. harcművészetek: 14/15 15. zene: 338/11 (+150%)
16. szörnyismeret: 7/91 17. pszi: 35/54 (+3%) 18. zárnyitás: 12/73
19. vadászat: 39/18 (+5%) 20. vitalitás: 11/73 21. bányászat: 35/55
22. úszás: 11/18 23. főzés: 19/55 (+11%) 24. csapatmunka: 4/80

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20
10. vp regeneráció: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 27 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 4 alkalommal)
segítesz max. 10 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 6. fajúaknak a 7. fajúaknak a 8. fajúaknak
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 3 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot, csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ), ollót (#335) (max. 2 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 5 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot )
elfogod trikornist (#104) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
bolyongó lidérc (#388), átokosztó (#372), halálelementál (#279), öregedést okozó lények (#9095), armageddont lövő lények (#9099), zombi mágus (#389) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), erdei rém (#399)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
jégoszlop (#231, 24 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) pszi ragyogás (#166, 21 VP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 20 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
fürkésző szemek (#213, 25 VP) lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 50 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (171,6,2) méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) (9573,0) szürkeáll. aktiv (#71)
fényaura (#211) nagyobb agypajzs (#120) jégmágia (#279) láth. észlelése (#78)
esszenciavédelem 2 (#188) esszenciavédelem (#165) harci induló (#443) Symulf rúnája (#182)
hadiszerencse III (#59) tulajdonságpajzs (#26) az elme fölénye (#116)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
4. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
jégoszlop (#231)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) nagyobb tűzlehelet (#150) >> társak oldalán harcolva (#986)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> nők (#999) védelem tűz ellen (#38) >> férfiak (#998)
védelem tűz ellen (#38) >> armageddont lövő lények (#9099) védelem tűz ellen (#38) >> quwarg tűzköpő (#678)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szeretném ellenőrizni, hogy tényleg közeledsz-e hozzám. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%!
2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!
3.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére!

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1579 (limit: 1596), pontszámod: 17 500.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 3, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 303.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 5. Legjobb pontszámod: 190.

MAKRÓID (jelenleg 5 lehet)
1. makró parancsai: vv 71 211, v 88 10, vv 120 224 279, vv 78 188 165, vv 138 443 182, hh 841 745, p 116, p 99, ek 3 5, av 10.
2. makró parancsai: tpf 70, h 1534, h 1167 1, h 336 10, h 1554.
3. makró parancsai: v 181 144 61, be 497 8, m 6, be 704, v 139, ve 848 2, be 701, ve 331 20, m 8.
4. makró parancsai: v 198 204 106, m 6 6 6, m 5 6 7, m 6, ek 503 196 75.
5. makró parancsai: le 366, kf 536, v 198 203 100, m 6 5 8, m 8 7 7, m 6 6 8, le 536, kf 366.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
mágikus kisülés (218)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
szórd két kézzel (397)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
manaszívás (515) OK
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
taumaturgia mentor (522) OK
pszi regeneráció II (524) OK
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) OK
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) OK
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) OK
nyakláncviselés (547) OK
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 119 TU. szükséges még: 71 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1613 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Vágófegyverek
7 kőkés (#6) 1 * mithril kard (#575) 1 * pengepajzs (#425)
Ütőfegyverek
1 Fényhozó (#637) 1 kőkalapács (#13) 1 Trákin csákánya (#367)
Vízifegyverek
1 cápaölő tőr (#480) 1 kampós acélszigony (#455)
Lőfegyverek
1 * kentaurusz íj (#1568)
Lövedékek
35 * ében nyílvessző (#848) 8 kerek kő (#19) 2 mihlanil nyíl (#597)
20 nyílvessző (#108) 29 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 fejsze (#1240)
Páncélok
1 * dalebg.kristályvért (#564) 1 krapixlon fürdőruha (#454) 1 rézpáncél (#71)
Sisakok
1≥1 * bozontfonat (#1563) 1 * lidérckorona (#531) 1 optiri agysisak (#315)
1 Zu'lit koronája (#821)
Köpenyek
1 * őselemek köpenye (#560) 1 szirén köpenye (#820)
Vállvédők
2 * ryuku vállvédő (#1323)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * nehéz harci kesztyű (#464)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * Snafall jeges öve (#1716)
Nadrágok
1 * Raia csataszoknyája (#1537)
Csizmák
1 * cápabőr csizma (#832) 1 törpe bakancs (#475)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
4 mópat token (#585) 2 * óriás fülbevaló (#614) 3 roxati üvegszem (#443)
1≥1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 3, felvéve: 3+2)
4 gólem talizmán (#811) 5 halálhozó talizmán (#813) 2 koponya szimbólum (#139)
3 korinthai talizmán (#814) 3 * napmedál (#1567) 1 * Ovgun nyaklánca (#615)
2 ritualista amulett (#708) 1 * szem szimbólum (#142) 2 * szerencsetalizmán (#366)
2 Thargodan amulett (#536) 1 Tharr Keresztje (#287) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
2 vortex amulettje (#607) 1 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1≥1 Eldaran karkötője (#373) 2 * Luthius karkötője (#527) 1≥1 * obszidián karkötő (#229)
1≥1 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
8 * angyalok gyűrűje (#529) 1≥1 balkezes gyűrű (#1549) 2 Blounther gyűrűje (#1548)
1 Vlagyimir gyűrűje (#822) 1 * zafír védőgyűrű (#532)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+2)
1 * mind. ametisztje (#2207) 1 * tirik-hun medál (#2212)
Nyergek
1≥1 * trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
11 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 15 csepp tinta (#101), fér még: 95]
61 + fűszertartó (#210) [bennük 174 csepp sáfránypor (#211), fér még: 131]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
1 kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
3 mágusszelence (#1076) [bennük 15 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 15]
5 molluszk ház (#353) [bennük 6 korty degradátor váladék (#354), fér még: 24]
1 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 12]
7 sullár hólyag (#168) [bennük 2 csepp spiritusz (#170), fér még: 138]
7 szent kehely (#257) [bennük 70 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
9 uzbány csőr (#169) [bennük 20≥20 csepp ugh méreg (#166), fér még: 88]
4 vizestömlő (#3) [bennük 67 korty víz (#27), fér még: 13]
20 zöld üveg (#82) [bennük 293 csepp ragasztó (#83), fér még: 107]
Eszközök, használati tárgyak
1≥1 aenouth ködkürt (#1554) 21 áldott kő (#642) 3 amul kulcs (#565)
1 aranytermő ládikó (#504) 10≥10 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 bo'adhun idol (#745) 1≥1 bronzkulcs (#76) 1 cirkuszi pergamen (#1233)
1 csontkulcs (#74) 8 + deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100)
1 erőserkentő (#1405) 1≥1 ezüst kulcs (#184) 1≥2 ezüstszelence (#1602)
5 Fairlight szütyője (#2108) 15 fenőkő (#1618) 11 fiatalság itala (#473)
1 fülemüle síp (#1576) 3 + furulya (#233) 3 fűszerkeverék (#1170)
16 gernim balzsam (#1894) 51 gyógykenőcs (#313) 8 íjászkence (#1225)
38 kaja (#2) 1 karócsapda (#163) 1≥1 kis aranykulcs (#240)
10 kis vaskulcs (#40) 4≥4 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058)
7 kristályfolyadék (#449) 2≥2 kristálygömb (#265) 25 krónika (#1725)
1 légiós hátizsák (#1560) 6 leviatán hólyag (#2182) 4 leviatángumó (#1757)
1 mágusok itala (#1610) 10 manakristály (#500) 3 márványkulcs (#245)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 2 megsemmisítő (#1540) 1 Morgan pálcája (#503)
2 Morgan szilánkja (#508) 1≥1 nagy bronzkulcs (#185) 1≥1 nagy vaskulcs (#186)
2 norgat kulcs (#471) 1 olló (#335) 9 őskristály-szilánk (#1525)
4 pszi kő (#248) 1 pszi kristály (#618) 10 + pukkanó tűcsapda (#336)
1 quwarg katalizátor (#1535) 1≥1 quwarg teleportgömb (#1534) 1≥1 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 7 roxati zárfaló (#314) 1 sáfránykő (#979)
11 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 smaragd kulcs (#241) 4 sötét tekercs (#535)
1 szeksztáns (#32) 34 szent jogar (#150) 1 távcső (#42)
7 + térhajlító kavics (#1539) 4 titkos teleportkő (#1387) 1 trikornis fókusz (#2169)
1 üllő (#1103) 42 varázskő (#305) 3 varkaudar csésze (#841)
1 varkaudar pálinka (#1137) 1≥1 vaskulcs (#183) 1 Zu'lit tarsolya (#537)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 adamantit (#627) 108 álompor (#396) 24 borkonyó bibe (#312)
1 bunthar bőr (#733) 1 cru formázó minta (#300) 2 csalánvirág (#582)
60 csuklyavirág (#133) 3 dramoan kő (#967) 91 drótszőr (#37)
18 ében toboz (#578) 1 eknozol (#540) 10 Eldereth szilánk (#512)
30 ezüstdarab (#326) 330 fekete gyöngy (#99) 41 fokhagyma (#403)
11 galachmit (#310) 5 grifftojás (#179) 100 gyíkfű (#201)
355 gyöngymangó (#135) 19 halcsont (#390) 1 iknegurin (#541)
21 ilkin érc (#232) 10 kaktuszbogyó (#429) 6 kaktusztüske (#114)
9 karbin plazma (#199) 14 kazmár gyökér (#205) 35 kék orchidea (#68)
14 kőszem (#304) 9 kvazár (#244) 6 lélekesszencia (#619)
1 lótuszvirág (#447) 287 madártoll (#112) 30≥41 mákrózsa virág (#56)
1 mihlanil (#539) 3 mithril (#352) 43 mocsári penke (#148)
1 Morgan kristálya (#659) 11 móri gyümölcs (#116) 27 mutáns csont (#331)
10≥10 óndarab (#85) 27 ovimon-bogyó (#207) 123 pirkit (#153)
44 polip szívóka (#391) 54 púderkő (#119) 68 pular kristály (#239)
39 quwarg kristály (#2238) 166 quwarg tojás (#360) 38 ramit kő (#226)
2 remák szív (#264) 10≥10 rézdarab (#70) 1 sámán erszény (#650)
15 sárkánypikkely (#292) 1 sáska amulett (#668) 21 smirglilevél (#29)
11 szárnyas hernyó (#69) 1 Tiume batyuja (#660) 10≥24 tükör (#43)
1 varkaudar tekercs (#653) 20≥20 vasérc (#152)

Összsúly: 326.79 kg Megterheltség: 83%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 25 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 240 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1 biethlan kard (#1291) 1 Eldaran karkötője (#373) 4 esszenciakristály (#350)
$1 feneketlen bugyor ($570) 1 harci maszk (#1739) 1 Holtak Akarata (#1604)
1 mágusölő (#422) 14 manakristály (#500) 1 optiri agysisak (#315)
300 quwarg tojás (#360) 1 Tilnetor kardja (#474) 20 varázskő (#305)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
8 arany pikkelyvért (#456) 3 tükörpáncél (#519) 22 szent jogar (#150)
$2 fpi formázó minta ($419) $1 kvazár kard ($297) 720 spiritusz (#170)
3 megsemmisítő (#1540)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
260 áldott kő (#642) $50 extra takarmány ($1360) 4 Aurgir lándzsája (#1314)
12 esszenciakristály (#350) 862 jégszilánk (#1128) 4613 tükör (#43)
283 szent jogar (#150) 681 sárkánypikkely (#292) 6 fejsze (#1240)
3 moa ravatalozó (#1328) 5 agvari manafókusz (#890) 1 A Tél Szíve (#2211)
29 mágusszelence (#1076) 2 cápafog (#833) 3 draklen csizma (#1301)
1848 őskristály-szilánk (#1525) 2220 varázskő (#305) 3627 quwarg tojás (#360)
1268 kaktuszbogyó (#429) 59 katonai kötszer (#1508) 31535 kaja (#2)
1 aranytű (#272) 1 csodálatos nyaklánc (#1211) 2 Xanathal karkötője (#956)
6 ryuku mellvért (#689) 1 quwarg teleportgömb (#1534) 2 Durghal pörölye (#1311)
5 Horsa hagyatéka (#1337) 1 pókkarmok (#886) 605 isteni könnycsepp (#260)
1 Horsa lámpása (#1338) 2 pusztító lándzsa (#1805) $2 feneketlen bugyor ($570)
1 tükörpáncél (#519) 325 vámpírfog (#1221) 1 pszi katalizátor (#610)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ében nyílvessző (#848) 1 jégszilánk (#1128) 1 nyílvessző (#108)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
88 arany (#50) 1 fokhagyma (#403) 26 isteni könnycsepp (#260)
7 madártoll (#112) 1 mihlanil nyíl (#597) 2 quwarg tojás (#360)
3 sáfránypor (#211)


Üzenet küldése a karakternek