Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 3. 10h:29' EZ A 546. JÁTÉKHETED, 546. FORDULÓD 547. játékheted kezdete: febr. 10. A következő fordulódat legkorábbana 547. játékhéten tudjuk betáplálni. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2699 SZÁMLA : XXXX |
Vicces sapkája van! De most nem szabad röhögni rajta, a harcra kell koncentrálnod. (Támadásod és védekezésed csökken a csata időtartamára.) Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Öregedett 1 évet. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy sötét halál. 606 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dob rád a másik. 387 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeled Rád lő moa stukival. Feléd repül 7 gránátlövedék. Megpróbálod félreütni a lövedéket, sikertelenül. Megsorozza a bal karodat. (7 támadástól 510 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +102 ÉP.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Egy különösen bonyolult manőverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel többször kegyetlenül megütöd Ymmor-Thal testét. (8 támadással 683 életpontot sebezve.) Te 85 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. (istene védelmezi.) Ököllel többször eltalálod Ymmor-Thal testét. (6 támadással 266 életpontot sebezve.) (istene védelmezi.) Ellenfeled valami buta HM trükköt alkalmaz fegyverével, védelmed gyengül. Vámpírölővel Ymmor-Thal néhányszor teljesen átdöfi a testedet. (9 támadástól 997 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (hárítasz: +200 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 99 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Cápafoggal Ymmor-Thal nagy lendületekkel át- meg átszúrja a fejedet. (7 támadástól 473 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (hárítasz: +95 ÉP.) {Csatastatisztika; sebzés: 1555, sebződés: 2466, gyógyulás: 484, összesen: -1982 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 19. varázslatot a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 182. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 209. varázslatot a 177. varázslatot |
h 697 1500 | használod a 697. tárgyat |
kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
vv 112 | elmormolod a 112. varázslatot |
p 69 7 | használod a 69. pszi képességet |
v 1 500 20 | elmormolod az 1. varázslatot |
ek 273 31 40 | t. energia kisütése: 273 31 40 |
kre 210 1221 6 | kreálsz a 210. tárggyal az 1221. tárgyat (6 darabot) |
kf 832 | kézbeveszed/felveszed a 832. tárgyat |
hu 1069 1080 921 | hulladék: 1069 1080 921 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
tv 106 266 268 | támadó/véd. varázslat a 106. varázslatot a 266. varázslatot a 268. varázslatot |
v 198 260 63 | elmormolod a 198. varázslatot |
[260,63] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. Határvidékre érkeztél. A terület fölött táborozó felhőkből könnyű megállapítani: innen délre húzódnak az árnybirodalom félhomályos vidékei. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Dess előtt.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]
kt 770 775 | elkészíted a 770. tárgyat (775 darabot) |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról pusztító végzet varázslatot lősz a másikra. 1237 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 34 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a bosszúálló fejét. (7 támadással 309 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Megindulsz, mint egy acélkolosszus, hogy megvalósítsd a Kos Csapását. Ököllel többször eltalálod a bosszúálló jobb vállát. (8 támadással 641 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a bosszúálló nyakát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 52 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 28 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy inst.szingularitás varázslatot. Semmi eredménye! 36 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19118 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2228, sebződés: 150, gyógyulás: 4, összesen: -146 ÉP}
(Továbbmész...) [260,61] Síkság, továbbra is csak síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy márványtornyot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kísértetvándor közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy pusztító végzet varázslattal köszöntöd a másikat. 1225 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Ez mellément. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felkészülsz egy borzalmas Pörölycsapásra. Ököllel párszor keményen megütöd a kísértetvándor testét. (8 támadással 664 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a kísértetvándor bal oldalát. (6 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). A kísértetvándor fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 138 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +28 ÉP.) Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 27 életpontot vesztettél. A kísértetvándor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17567 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-48 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2162, sebződés: 165, gyógyulás: 222, összesen: +57 ÉP}
(Továbbmész...) [260,60] A sík vidéket bozótos váltja fel. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy elfajzott enkala. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 1359 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védett meg.) Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Ellenfeled könnyedén félreüti! A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Ki-energiádat összegyűjtöd, hogy egy Pörölycsapást alkalmazhass. Ököllel párszor keményen megütöd az elfajzott enkala fejét. (8 támadással 654 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Ököllel párszor megpöccinted az elfajzott enkala bordás testét. (6 támadással 254 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Az elfajzott enkala mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 128 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +26 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). Az elfajzott enkala többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 214 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +43 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-11 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Készen állsz, hogy ellenfeledre lesújts egy Pörölycsapással. Ököllel néhányszor megcsapod az elfajzott enkala testét. (4 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Ököllel csak érinted az elfajzott enkala testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az elfajzott enkala mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +23 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 197 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +40 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18315 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-48 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2618, sebződés: 654, gyógyulás: 390, összesen: -264 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. 1357 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a kóbor mortag páncélos karját. (7 támadással 361 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Összpontosítasz egy kegyetlen Pörölycsapáshoz. Ököllel többször eltalálod a kóbor mortag acéltestét. (8 támadással 595 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Ököllel néhányszor épp csak megérinted a kóbor mortag acéltestét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a kóbor mortag nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 213 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +43 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kóbor mortag száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17908 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-48 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2434, sebződés: 213, gyógyulás: 194, összesen: -19 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy pusztító végzet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 1448 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a vérszomjas karvaly testét. (7 támadással 320 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mindent elsöprő lendülettel indítod meg a Kos csapását. Ököllel néhányszor megcsapod a vérszomjas karvaly testét. (8 támadással 641 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a vérszomjas karvaly testét. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) A vérszomjas karvaly belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 200 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +40 ÉP.) Komoly sebet ejt a jobb könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 213 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +43 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 48 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 trakuun napkorong. Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 3 madártollat. [madártoll ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] 17193 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2623, sebződés: 463, gyógyulás: 87, összesen: -376 ÉP}
(Továbbmész...) [262,58] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Egy különös fa mellett vezet el az utad. Ahogy jobban megvizsgálod, lendületesen kanyarított írásjeleket fedezel fel a fára vésve. Útjelző tábla? A fa kérge körbefolyta ezt a feliratot, mégis, a kyorg betűk jól olvashatóan megmaradtak. Sajnos nem tudni, mit jelentenek. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Dort Amessix hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy elfajzott enkala nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Ellenfeled könnyedén félreüti! A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Összpontosítasz egy kegyetlen Pörölycsapáshoz. Ököllel többször eltalálod az elfajzott enkala fejét. (8 támadással 628 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Ököllel gyengén megütögeted az elfajzott enkala jobb karját. (6 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Mielőtt észbe kapnál, az elfajzott enkala megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 122 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +25 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). Az elfajzott enkala többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 223 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +45 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-12 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Felkészülsz egy borzalmas Pörölycsapásra. Ököllel párszor keményen megütöd az elfajzott enkala bordás testét. (8 támadással 603 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Ököllel párszor megpöccinted az elfajzott enkala bordás testét. (6 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Az elfajzott enkala leken néhány pofont. (2 támadástól 117 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +24 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). Az elfajzott enkala néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 187 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +38 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-8 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Felkészülsz egy borzalmas Pörölycsapásra. Ököllel többször eltalálod az elfajzott enkala bordás testét. (8 támadással 581 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Ököllel néhány helyen meghorzsolod az elfajzott enkala bal oldalát. (6 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Az elfajzott enkala Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +24 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). Az elfajzott enkala többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 201 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +41 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik!
Ki-energiádat összegyűjtöd, hogy egy Pörölycsapást alkalmazhass. Ököllel néhányszor súrolod az elfajzott enkala jobb lábát. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ököllel gyengén megütöd az elfajzott enkala vastag alkarját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az elfajzott enkala Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +22 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Karmával néhányszor az elfajzott enkala megcsapja a fejedet. (2 támadástól 210 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +42 ÉP.) Véres nyál csordul ki az elfajzott enkala száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18315 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-48 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2694, sebződés: 1285, gyógyulás: 808, összesen: -477 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod fehér glóbusz varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (87 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Készen állsz, hogy ellenfeledre lesújts egy Pörölycsapással. Ököllel párszor keményen megütöd a kyorg álomherceg testét. (8 támadással 491 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a kyorg álomherceg díszes köpenyét. (6 támadással 196 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 130 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +26 ÉP.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). Egy negatív csapás varázslattal köszönt csatapartnered. 140 életpontot vesztettél. Összpontosítasz egy kegyetlen Pörölycsapáshoz. Ököllel párszor keményen megütöd a kyorg álomherceg jobb lábát. (8 támadással 531 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a kyorg álomherceg testét. (6 támadással 207 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a kyorg álomherceg gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 128 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +26 ÉP.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy negatív csapás varázslatot. 141 életpontot vesztettél. Ki energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször eltalálod a kyorg álomherceg jobb lábát. (8 támadással 542 életpontot sebezve.) Ököllel párszor megpöccinted a kyorg álomherceg testét. (5 támadással 66 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a kyorg álomherceg sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 242 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +49 ÉP.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. Távolról negatív csapás varázslatot lő rád a másik. 145 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 2033, sebződés: 1013, gyógyulás: 103, összesen: -910 ÉP}
(Továbbmész...) [263,57] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah híveié. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kísértetvándor. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Felkészülsz egy borzalmas Pörölycsapásra. Ököllel többször eltalálod a kísértetvándor testét. (8 támadással 592 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a kísértetvándor ködös testét. (6 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a kísértetvándor újra meg újra lecsap. (2 támadástól 158 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +32 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 52 életpontot vesztettél. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 25 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ki-energiádat összegyűjtöd, hogy egy Pörölycsapást alkalmazhass. Ököllel néhányszor megcsapod a kísértetvándor testét. (8 támadással 584 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a kísértetvándor jobb hátsó lábát. (6 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a kísértetvándor újra meg újra lecsap. (2 támadástól 152 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +31 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 43 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Készen állsz, hogy ellenfeledre lesújts egy Pörölycsapással. Ököllel párszor keményen megütöd a kísértetvándor jobb első lábát. (8 támadással 596 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Ököllel gyengén megütögeted a kísértetvándor kopott ruháját. (6 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a kísértetvándor nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 153 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +31 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 28 életpontot vesztettél. A kísértetvándor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17567 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 2492, sebződés: 638, gyógyulás: 596, összesen: -42 ÉP}
v 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot |
im 0 10 | imádkozol |
m 8 7 6 | mozogsz északra, északnyugatra, nyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy szárazság varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 104 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a vérszomjas karvaly testét. (7 támadással 341 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Semmilyen kárt nem okozott benned. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel párszor keményen megütöd a vérszomjas karvaly szürke hátát. (8 támadással 415 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütögeted a vérszomjas karvaly jobb lábát. (6 támadással 99 életpontot sebezve.) Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 213 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +43 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 56 életpontot vesztettél. Komoly sebet ejt a jobb könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 218 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +44 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 58 életpontot vesztettél. Felkészülsz egy borzalmas Pörölycsapásra. Ököllel többször eltalálod a vérszomjas karvaly testét. (8 támadással 388 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a vérszomjas karvaly tollas nyakát. (6 támadással 116 életpontot sebezve.) A vérszomjas karvaly megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +20 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 50 életpontot vesztettél. Nagydarab húst csippent ki a jobb válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 217 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +44 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 56 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1463, sebződés: 965, gyógyulás: 155, összesen: -810 ÉP}
(Továbbmész...) [262,55] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vérszomjas karvaly. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a vérszomjas karvaly fejét. (6 támadással 281 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (97 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Brutális kegyetlenséggel kezded meg a Kos Csapása manőverét. Ököllel párszor keményen megütöd a vérszomjas karvaly tollas nyakát. (8 támadással 584 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a vérszomjas karvaly testét. (6 támadással 232 életpontot sebezve.) Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 193 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +39 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 42 életpontot vesztettél. Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 208 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +42 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 50 életpontot vesztettél. Ki energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel párszor keményen megütöd a vérszomjas karvaly testét. (8 támadással 579 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a vérszomjas karvaly bal oldalát. (6 támadással 145 életpontot sebezve.) Komoly sebet ejt a jobb könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 202 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +41 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 57 életpontot vesztettél. Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 195 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +39 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 63 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 1821, sebződés: 1107, gyógyulás: 161, összesen: -946 ÉP}
(Továbbmész...) [261,55] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Észreveszel egy nothar cserjét. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy bosszúálló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a bosszúálló testét. (6 támadással 292 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Elszántan a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Megindulsz, mint egy acélkolosszus, hogy megvalósítsd a Kos Csapását. Ököllel néhányszor megcsapod a bosszúálló bal oldalát. (8 támadással 551 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a bosszúálló fejét. (6 támadással 221 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 60 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 26 életpontot vesztettél. Egy inst.szingularitás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Készen állsz, hogy ellenfeledre lesújts egy Pörölycsapással. Ököllel többször eltalálod a bosszúálló testét. (8 támadással 572 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a bosszúálló testét. (6 támadással 220 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 61 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 21 életpontot vesztettél. Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Készen állsz, hogy ellenfeledre lesújts egy Pörölycsapással. Ököllel többször eltalálod a bosszúálló nyakát. (6 támadással 405 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a bosszúálló bal oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 58 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 48 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy inst.szingularitás. Szerencsére nem hatott rád. A bosszúálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19118 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2301, sebződés: 274, gyógyulás: 0, összesen: -274 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 1541 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a kémsárkány színváltós szárnyát. (7 támadással 359 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel többször eltalálod a kémsárkány jobb oldalát. (8 támadással 601 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a kémsárkány bal oldalát. (6 támadással 247 életpontot sebezve.) A kémsárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 286 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +58 ÉP.) A kémsárkány farka bal karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 152 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +31 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel megpöccinted a kémsárkány fejét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a kémsárkány testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 266 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +54 ÉP.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 187 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +38 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20064 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2865, sebződés: 891, gyógyulás: 185, összesen: -706 ÉP}
szk 568 555 562 | keresed az 568. szörnyet az 555. szörnyet az 562. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1167. tárgyat |
FOLRANG (331. SÁRKÁNY) Folrang, az ősöreg rubin sárkány nagyúr egyesek szerint már akkor a Sötét Földön élt, amikor azt még nem a Thargodanok uralták, hanem egy békés civilizáció. Folrang a létező legravaszabb és leghatalmasabb sárkány. Az elmúlt ezer év során mégis több alkalommal próbálták mágusok, óriások és Thargodanok megszerezni legendás kincsét, de hiába, főként azért, mert az öreg hüllő az elmúlt évek során teljesen immúnissá vált a sajátján kívül mindenféle mágiára. Egyesek szerint Folrang halhatatlan, ha valaki képes is lenne elpusztítani a fizikai testét, hamarosan újramaterializálódna. Mindenesetre tény, hogy ha a Sötét Földön egy 40. szintű kalandozónak kedve támad öngyilkosságot elkövetni, keresve sem találhat gyorsabb és fájdalommentesebb halálnemet, mint meglátogatni Folrang barlangját. Hogy nehogy inadba szálljon a bátorságod az utolsó pillanatban, nem árt egy FT 331 parancsot kiadnod. |
THARGODAN BERZERKER (377. SZÖRNY) A Thargodanok, bár iszonyatos hatalommal bírnak, azonban mégis vannak gyengéik, ugyanúgy rettegnek a végső megsemmisüléstől, mint más, halandóbb teremtmények. Ezért aztán gyakran előfordul, hogy elárulják gyenge gazdájukat, hogy az erősebb meghagyja életüket, vagy elmenekülnek, amikor az erőviszonyok az ellenfeleik irányába billennek. Azonban megváltozik a helyzet, ha a Sötétség egy nagyhatalmú hercege kiöli a gondolkodást szolgáiból - az így kapott Thargodanok elpusztíthatatlan gyilkológépek, akik megsemmisülésükig harcolnak. Ezek a megkérdőjelezhetetlen lojalitású berzerkerek nemcsak hogy a Sötét Föld legrettenetesebb harcosai, akiket még a sárkányok is elkerülnek: Az őket védő mágikus bűbájnak köszönhetően legfeljebb varázserejű vágófegyverrel, vagy esetleg isteni hatalmú harcművész technikákkal lehet őket megsebezni. |
NATEILENA SÁRKÁNY ÚRNŐ (404. SZÖRNY) Tátott szájjal lépsz hátra, ahogy megpillantod ezt az óriásira nőtt zafír sárkányt. Legalább kétszer akkora, mint a legnagyobb zafír sárkány, amivel találkoztál! Semmi kétség, ez Nateilena úrnő, a a zafír sárkányok uralkodója. Most már nem tehetsz semmit - szorítsd erősen a deus ex machinádat, mert szükséged lesz rá hamarosan! |
TLEIKAN AMAZON (534. SZÖRNY) A felnőtt, éretté vált tleikan nők legalább olyan jó harcosok, mint hímnemű megfelelőik. Talán ennek köszönhető, hogy a kreiton mágusok személyes testőreinek helyét a tleikan amazonok foglalják el. Hátuk közepén négy vékony csáp indul, hogy megkerülve öles termetüket karjuk segítségére legyen teendőik ellátása során. Teendőik pedig: senkinek nem engedni, hogy uruk és parancsolójuk közelébe férkőzhessen. |
TLEIKAN ÖLŐMŰVÉSZ (535. SZÖRNY) Az ölőművészek a tleikanok fajának nőnemű tagjai, akik torz testfelépítésüknek köszönhetően nem vívhatták ki maguknak, hogy a kreiton mágusok személyes testőreiként szolgálhassanak. Így a második sorba szorultak, és külön réteget alkotnak a félelmetes tleikan hadsereg katonái között. Mert ha szépségük nem is, gyilkolásban való jártasságuk már-már művészi szintű: úgy veszik el más életét, mint te a mindennapi kenyeredet, ismerik a legkülönbözőbb teremtmények vitális pontjait, amelyek eltalálásával azonnali halált okozhatnak. Épp ezért csak FT parancs kiadása után támadsz egy ilyen lényre. Vámpirizációra immúnis. |
KREITON JÓTÜNDÉR (538. SZÖRNY) Bár a kreitonok a kegyetlenségük miatt voltak hírhedtek már az ókori birodalmak virágzásának idején is, ritkán ugyan, de született közöttük néhány fekete (vagy inkább fehér) bárány is. Ezek az üde színfoltok előbb-utóbb renegáttá váltak, hiszen kirívó tulajdonságaik miatt hamar kitaszították őket. Bár a kreiton jótündér (majdnem) mindenben a fajtársainak az ellentéte, ne hidd azt, hogy a vele való találkozás ártalmatlan lesz: nem Ghalla kalandozói azok, akikkel ezek az ősidők óta itt élő lények barátkozni fognak. |
RYUKU FUTÁRBÉRENC (765. SZÖRNY) Egy háborúhoz, amiben egy akkora kontinens gyarmatosítása a cél, mint Ghalla egésze, jókora hadsereg szükséges. Ennek eredményes összetartására viszont olyan hírhálózatot kell kiépíteni, ami lefedi az összes meghódított területet, hatékony és gyors üzenettovábbítást tesz lehetővé. A ryuku futárbérencek ennek az alapkövei, más dolguk sincs, mint le-föl szaladgálni a csapatok között. Persze sokszor kerülnek harcba, mikor egy magadfajta kalandozóval hozza össze őket a sors, de nem okoz számukra nehézséget megvédeni magukat. Vagy mégis? Végülis ők sem halhatatlanok. |
FÜRGE MAIDENA (573. SZÖRNY) Maidena a kyorg hatalmasok szolgasárkánya volt. Korábban hosszú ideig Nateilena úrnő közvetlen testőreként szolgált, de hogy milyen szerződés keretében került át új helyére a kyorg mágusok közé, azt semmilyen dokumentum nem örökítette meg, csak találgatni lehet. Csakúgy, mint azt, hogy hogyan sikerült túlélnie a triklem drakolderek bosszúálló támadását. Talán ha méteres karmait védtelen arcodba vájta, rá fogsz ébredni. |
RYUKU CSAPÁSVEZETŐ (778. SZÖRNY) Amikor a ryuku császár őfensége egy újabb sziget és civilizáció meghódítására készül, általában kijelöl néhány gárdistát a legjobbak közül, hogy álljanak egy-egy hódító hadosztály élére. Ők lesznek a gyarmatosító sereg vezetői. Ennek a felemelő tisztségnek az elérésénél csak egy nehezebb van, megtartani azt, hiszen éppen az első sorokban harcoló csapásvezetők azok, akik biztosan elbuknak az ütközetek során. Persze nem adják könnyen az életüket. |
CSATAREMÁK (694. SZÖRNY) A csataremák a szutykos remák távoli rokona. A távoli szó elég találó, mivel mindkét lényt mágiával hozták létre. A csataremák egész életében kötődik gazdájához, többnyire varkaudarok használják hátasállatként. Lábak helyett hatalmas csápokon mozog, de a szutykos remákkal ellentétben a csataremák a földön csúszik, nem pedig a levegőben levitál. Rendkívüli pszionikus energiák birtokosa, így azonnal megérzi, ha idegen tudat tartózkodik a közelben. Emiatt elbújni nem lehet előle, még BA paranccsal sem. Ha harcra kerül a sor, jobb ha már a harc elején nyakadba szeded a lábad. A csataremák 12 csápjával és a bénító méreggel, amit az ütéseivel a testedbe juttat, nagyon hamar mozgásképtelenné tesz bármely nagytestű élőlényt, de mozgékonyságának hála a kisebb termetű humanoidokkal is könnyűszerrel elbánik. Sajnálatos módon a csataremáknak is megvan az a kellemetlen képessége, hogy halála előtti pillanatban elteleportál egy biztonságosabb helyre, ahol regenerálódhat (állítólag láttak már olyan kalandozót, aki képes volt véglegesen legyőzni egy ilyen lényt, de a titkát a sírba vitte magával, amikor a feldühödött varkaudarok - a csataremák gazdái - apró darabokra szaggatták). |
AURACH BŐR (658. TÁRGY) Néha előfordul, hogy egy jobb állapotban levő aurachhal hoz össze a sors, amely nem mocskos, nem szutykos, nem szakadt irhájú. Ilyenkor az ép irhát lenyúzod, és félreteszed későbbi használatra. |
ALLIGÁTORBŐR (661. TÁRGY) Ha egy alligátort zsákmányolsz, természetes, hogy lenyúzod és félreteszed a bőrét - a kereskedők szép pénzt fizetnek érte, hiszen minden városi dáma alligátorbőrből készült táskára és cipőre áhítozik. Persze, esetleg te is készíthetsz belőle valami hasznosat. |
SZULFIN (676. TÁRGY) A szulfin egy különlegesen ritka anyag, amely hihetetlenül hosszú időn keresztül képes égni és meleget adni. Ha nem volna még az aranynál is sokkal ritkább, minden bizonnyal már minden városban ezzel fűtenének fa helyett - így azonban csak méregdrága mágikus kísérleteknél alkalmazzák. |
TEKNŐSESSZENCIA (702. TÁRGY) Nagy ritkán, a legvénebb ostormteknősökből, ha a tokájuk alá nyúlsz, kinyerhetsz egy kékesen pulzáló, még élő teknősesszenciát. A teknős ebbe menti át halála után minden bölcsességét - tartják a tudorok. Tény, hogy a ritka esszencia nagyon keresett, mert fontos komponense egy nagyhatalmú varázstárgynak. |
TOPÁZ ERÉNYÖV (731. TÁRGY) Még egy erényöv is lehet esztétikus viselet - ha kényelmes nem is - ha képzett ékszerész dolgozik együtt a kováccsal. A vaspántokat ezüstözik, és gyönyörű topázkövekkel rakják ki. A topáz erényöv nadrágként KF-elhető, és eggyel növeli a védettségedet, már ha van képed viselni - a legtöbben inkább elpasszolják a boltosnak. |
VARKAUDAR PÁLINKA (1137. TÁRGY) Testes üveg, testes alkohollal a belsejében. Hihetetlenül szerencsésnek mondhatod magad, hogy szert tettél egyre a varkaudarok földalatti városaiban párolt eredeti szeszek közül. Ezt az erős pálinkát a közhiedelmek szerint csak a varkaudarok szervezete képes kellő anyagcserével feldolgozni, az egyéb fajok képviselői már egy üvegtől kidobják a taccsot. Talán ez az üveg kisebb annál, mint amelyekről a mendemondák szólnak, hiszen nincs olyan kalandozó, akinek egy adag megárthat... mármint ha az elfogyasztásával járó enyhén spicces állapotot leszámítjuk. A H 1137 paranccsal te is megihatsz egy palackkal az édes ízű alkoholból, sőt akár többet is, ha megadsz egy második, mennyiségi paramétert (pl. H 1137 2 parancs hatására két üveg pálinkát is megpróbálsz felhajtani). Persze ha nem vagy elég tapasztalt hozzá, akár az első kortyok után is kidőlhetsz. Ha viszont nem, koordinációs készségeden tapasztalhatsz meglepő változásokat: egyrészt a harcban kezdeményezőbb leszel (a támadásod nő), viszont védtelenebb is, másrészt a következő üveg pálinkát a remegő kezeddel valószínűleg több időbe kerül kibontani. |
HŰSÉGÉRME (1141. TÁRGY) A hűségérme sokban hasonlít a Királyság pénzverdéiben vert fizetőeszközhöz, de persze különbségek is vannak. Méreteiben megegyeznek, de a dombornyomásban nem. A hűségérmén egy szörny holttestén taposó ember kalandozó képe van. Bár az áldozat mivoltát nem lehet megállapítani, azét a fegyverét, mellyel a kalandozó leszúrhatta ellenfelét annál inkább: az egy vashegyű lándzsa. A hűségérme egy kitüntetés, melynek birtoklásával jogosulttá válsz némi kedvezményre a Királyság területén belül. Mutasd csak fel az aukciós ügynöknek, ha a tárgyaidat hozza, és a százalékos aukciós díjak fizetésekor 2% kedvezményt kapsz. (Ha az aukciós díj 10%, neked csak 8%-ot kell fizetned.) [Az Aukciós Ház az Interneten keresztül elérhető, a www.beholder.hu oldalon. Ezenkívül a postai UL-ed hátulján megadott felajánlásaid is erre az aukcióra kerülnek.] Vagy mutasd fel az adószedőnek, és mentességet élvezel a keleti városokban szedett kapuadók alól. A hűségérme megszerzéséhez, és a birtoklásának kiérdemléséhez persze kisebb fajta hőstettre van szükség: a királyi őrsáncon dolgozó tisztnek 25 darab varkaudar csontot kell hoznod annak bizonyítékául, hogy tényleg kivetted a részed a varkaudarok gyilkolásából. A hűségérmét a KT 1141 paranccsal veheted át a királysági őrsáncnál! Az ezt követő, elkerülhetetlenül szívélyes beszélgetés, és az érme átvétele 5 TVP-nyi időt emészt fel. |
VIHARMADÁR TOTEM (1260. TÁRGY) Ezt a legendás totemet még a Sistergő Pumpa elleni harcban zsákmányolta a Viharlégió KT, de akkor a harcok hevében nyoma is veszett. Nemrég azonban a KT mágusai sikeresen beazonosították a helyet, és sikerült újból birtokba venni. Kiderítették azt is, hogy ez a tárgy elkészíthető azokkal az új eljárásokkal, és új tárgyakkal, amelyeket azóta fedeztek fel a mágusok. A tárgy a következő módon készíthető el: Az alap a trófea nyaklánc, erre kell ráönteni egy ork csodaszert, rászórni egy adag rakolits port. Erre a remekül, de csak rövid ideig ragadó anyagba kell ágyazni 2 darab jégszilánkot, a nyaklánc közepére pedig a medál kerül. A medál madár alakját 5 csepp ragasztó, 3 madártoll és egy szétmorzsolt szárnyashernyó segítségével tudjuk megformázni. A madár mágikus szemét egy moa rubin alkotja. Mindez 30 TVP-nyi időbe kerül. Vajon mit is tud ez a hihetetlenül lüktető, pulzáló totem? Először is: hihetetlenül légies, szinte nem érzed a súlyát. Másodszor, akinek ez a totem a hátizsákjában található, hála az ork csodaszer jótékony hatásainak, kezét viharosan gyorsan tudja használni, reakcióideje hihetetlenül lecsökken, és még azokra a szörnyekre is tud távfegyvert használni, amelyek a föld alól, hirtelen emelkednek elő, és meglepik a gyanútlan kalandozót. |
KALMÁROK KÉMGÖMBJE (1589. TÁRGY) A karaván vezetője óvatosan körülnéz, magához int, és bizalmaskodóan közelebb hajol hozzád. - Figyelj csak, kalandor, nézd mit szereztem a múltkor - súgja, és megmutatja a ruhájában rejtegetett kicsiny gömböt. - Egy hóbortos Fairlight paptól nyertem kockán, úgy egy hete - büszkélkedik. - Állítólag aki birtolkolja, beleláthat a boltok titkos raktáraiba is a segítségével. Ha érdekel, neked adom... Tudod, én állandóan úton vagyok, nemigen érek rá üzletelgetni, de te biztosan jó hasznát vennéd. Fitymálón nézegeted a semmitmondó tárgyat, de azért birizgálja a fantáziádat a dolog. - No és hogyan működik? - firtatod. - Egyszerű. A varázsgömb megmutatja neked, hogy egy bizonyos tárgyból melyik boltban épp hány darab található. Ehhez nem kell mást tenned, mint erősen koncetrálnod, és felidézned magad előtt annak a tárgynak az alakját, amire kíváncsi vagy. Felcsillan a szemed, és máris aranydukát-halmokat látsz magad előtt tornyozódni ... - Rendben van, add nekem, és én bőkezűen megfizetlek! - ajánlod mohón, és a fickó készen áll az alkura. - Tudtam én, hogy meg fogunk egyezni, barátom! Tudod, nagyon kemény dolog ám itt ülni egész nap a bakon... Ha hozol nekem egy jó puha hattyútoll vánkost, azért örömmel neked adom. [A tárgy megszerzéséhez a KT (Küldetés Teljesítése) 1589 parancsot kell kiadnod bármelyik szekérkaravánnál 5 TVP-ért. A kémgömbbel csak olyan bolt árukészletébe leszel képes belelátni, ahol már jártál annak előtte, valamint a közelben van, s egy használattal csak egy- vagy kétféle tárgyról közöl információt. Használatához a H 1589 <tárgy sorszáma> parancsot kell kiadnod 3 TVP-ért, ahol a második paraméter a fürkészendő tárgy neve. Megadhatsz harmadik paraméternek egy másik tárgyszámot is, ez esetben - változatlan TVP költségért - a másik tárgyról is kapsz infót. A kémgömböt nem adhatod át másnak.] |
ILLATOS RÓZSASZÁL (1595. TÁRGY) Már régóta közszájon forog, hogy High Density a Szabad Kompánia Ghalla-szerte ismert Vajákosa elképesztő buzgalommal gyűjtögeti a mákrózsákat, de egészen a mostani pillanatig nem adtál hitelt ennek a szóbeszédnek. Ám most összefutottál vele, s azonnal gyanút fogtál; valami megváltozott rajta. Percekig töprengtél, hogy mi lehet ez; hiszen éppen olyan ronda kis árnymanó, mint volt, sem borzas, vörös haja sem az egyetlen szeméből sugárzó gúny sem változott, sőt szemkötője sem lett tisztább. Már messzire jár a "manó-maca" amikor beugrik: az illata. Nem bűze, hanem illata volt, méghozzá elképesztően finom és bódító! Hiába feszített hírhedetten bűzös olimpiai nyeremény csizmájában, felejthetetlenül kellemes illat lengte körül, nem a megszokott dögletes szag! Szóval ezen dolgozott a Vajákos, ezért kutatott olyan odaadóan a mákrózsák után; hogy meglelje közülük a legnemesebbiket, melynek illata annyira édes és varázslatos, hogy képes elnyomni minden kellemetlen szagot és gyomorforgató kipárolgást. Ha te is kedvet kaptál a különleges rózsa felkutatásához, igyekezz és gyűjts 100 mákrózsát, majd szánj rá 30 TVP-nyi időt a tanulmányozásukra, s ha szerencséd van, talán Te is rábukkansz és olyan varázslatosan illatozó virágszállá válhatsz, mint High Density! [Megjegyzés: ha birtokodban van Density illatos mákrózsája, akkor kevesebb eséllyel leszel rosszul a szörnyek orrfacsaró bűzétől.] |
A MÖSZÉK KIIRTÁSA (189. PSZI KÉPESSÉG) Végre megtaláltad a megoldást a pszionikus élősködőktől való végleges megszabadulásra! Egyszerűen csak add ki a P 189 parancsot 8 pszi pontért és 5 TVP-ért, és egy erőteljes pszionikus sokkhullámot küldesz végig az agyadon, amely kiirtja az összes poszogó möszét, saját magadra viszont semmilyen károsodást nem jelent. |
RASKHIIR TALIZMÁN (774. TÁRGY) A raskhiirok a kyorg máguskirály testőrkatonái. Ez a talizmán tökéletes immunitást nyújtott nekik mindenféle mágiával szemben, kivéve az olyan félisteni varázslatokat, mint a drakolderekét. Sajnos, egy-egy talizmán csakis azt a raskhiirt védelmezte, akire azt személyre szólóan készítették - így akadályozták meg a kyorgok, hogy a talizmánt, ha esetlegesen az ellenség kezébe került, ellenük fordíthassák. A raskhiir talizmán nem átadható. |
Erő: | 77 (85) | Szint: | 50 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 169 cm |
IQ: | 76 (84) | Támadás: | 56 | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 91 kg |
Ügyesség: | 76 (81) | Védekezés: | 115 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 33/43 év |
Egészség: | 74 (85) | Életpont: | 1499/1247 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 85 (98) | Varázspont: | 2864/80 | Pénz: | 2072 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 19/5 | Pszi pont: | 344/5 | Halhatatlanság: | 14 % | EFejl: | 29 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9 | ökölvívás: | 49 | szúrófegyverek: | 28 |
vágófegyverek: | 13 | ütőfegyverek: | 3 | lőfegyverek: | 4 |
dobófegyverek: | 39 |
Feltételes fegyverváltás: kyorgölő penge (#875) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) << ököl (#28) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); vas dobónyíl (#189) (25 -39.); hajító csillag (#939) (40 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 44 | 2. nyomkövetés: | 160 | 3. lopás: | 7 |
4. mászás: | 30 | 5. csapdakészítés: | 36 | 6. csapdaészlelés: | 25 |
7. gyógyítás: | 139 (+1) | 8. titkosírás: | 15 | 9. felderítés: | 34 |
10. szörnyidomítás: | 8 | 11. teológia: | 198 (+1) | 12. taumaturgia: | 125 |
13. szerencsejáték: | 4 | 14. versengés: | 18 | 15. harcművészetek: | 47 |
16. zene: | 11 | 17. szörnyismeret: | 46 | 18. pszi: | 38 (+1) |
19. zárnyitás: | 28 | 20. vadászat: | 15 | 21. vitalitás: | 2 |
22. bányászat: | 41 | 23. úszás: | 13 | 24. főzés: | 8 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 352 | |||
8. képességpont: 1 | 10. vp regeneráció: 5(6) | 11. kincskeresés: 2 | 12. halhatatlanság: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 15 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 15 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 18 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 33 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 33 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ) |
elfogod pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219), pikkelyes ptogot (#470) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
halálelementál (#279), sötét ölész (#314), ezerszemű bestia (#288), szárnyaló halál (#456), tleikan főbíra (#512), mutáns bunthar (#398), rothadó borzalom (#633) (csak egyszer), kreiton idéző (#510) (csak egyszer), Alkotó (#578), kyorg őrgólem (#567), fényhozó (#602), nekromanta kóborló (#596), Thargodan főmágus (#580), kreált kopó (#581), mutáns kopó (#582) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
ember (#1), lélekorzó (#390), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | sötét rítus (#131, 30 VP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
a mágia megértése (#226, 0 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +40 vp 31 költség alatt; taumaturgia: +40 vp 31 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (112,14,2) | méregsemlegesítés (#14) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
túlvilág lehelete (#177) | kí koncentráció (#69) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
sötét halál (#45), szárazság (#48), pusztító végzet (#106), bo'adhun csapás (#266), kiszáradás (#268) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), energiapajzs (#103), tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 33, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
pusztító végzet (#106) | >> | Éjvadász (#502) | armageddon (#218) | >> | ro'galhal gyóntató (#524) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Strissha (#528) | pusztító végzet (#106) | >> | hótarantula (#464) | |
pusztító végzet (#106) | >> | hájas okerón (#462) | pusztító végzet (#106) | >> | varkaudar remete (#465) | |
pusztító végzet (#106) | >> | kettéroppantó (#471) | pusztító végzet (#106) | >> | rubin góliát (#473) | |
pusztító végzet (#106) | >> | leviathán lárva (#476) | pusztító végzet (#106) | >> | fekélyes hernyó (#489) | |
pusztító végzet (#106) | >> | kreiton bűvölő (#506) | pusztító végzet (#106) | >> | tleikan házőrző (#507) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | pusztító végzet (#106) | >> | tleikan behemót (#511) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | puha ütés (#60) | >> | homokcápa (#448) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | pusztító végzet (#106) | >> | shokara bogár (#436) | |
pusztító végzet (#106) | >> | őshonos sziklozug (#447) | bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Raia avatárja (#382) | pusztító végzet (#106) | >> | haprszagú Thargodan (#699) | |
pusztító végzet (#106) | >> | kisebb jégisten (#662) | armageddon (#218) | >> | griffőniksz (#106) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | őrült varázsló (#255) | bo'adhun csapás (#266) | >> | fényhozó (#602) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | nekromanta kóborló (#596) | háló (#186) | >> | jégdémon (#652) | |
armageddon (#218) | >> | fagybehemót (#660) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 33, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb jégisten (#662) | pszi-acéltorony (#98) | >> | elmeszonda (#487) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Az éjfattyak az egész világot fenyegetik, még az én szolgáimat is. Kezdd meg a harcot, végezz egy rd'alv lélektipróval! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 harcos, 6 királynő, 4 élőholt, 5 vadász, 4 nagymester, 4 parafenomén, 4 rohamosztagos. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 13. Legjobb pontszámod: 158. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | Alkotó kalapács (#921) | 1 | amniosz (#203) | 1 | bűvölt kristály (#775) | |||
33 | csillagbot (#929) | 1 | dalebg.kristályvért (#564) | 1 | drag'kór vért (#872) | |||
6 | fűszertartó (#210) | 10 | isteni könnycsepp (#260) | 7 | karbin plazma (#199) | |||
1 | kyorg hosszúpenge (#917) | 1 | kyorg lepel (#770) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
33 | pézsmatökmag (#934) | 1 | quwarg tojás (#360) | 2 | rézdarab (#70) | |||
3 | rozmárfog (#1069) | 1 | sallank karom (#128) | 4 | spiritusz (#170) | |||
1 | szélgömb (#1080) | 2 | varázskő (#305) | 34 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1382 | arany (#50) | 18 | hajító csillag (#939) | 2 | kaja (#2) | |||
2 | nothar bogyó (#923) | 1 | raskhiir talizmán (#774) | 1 | trakuun napkorong (#769) | |||
3 | vámpírfog (#1221) |