Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. aug. 31. 9h:08' EZ A 602. JÁTÉKHETED, 545. FORDULÓD 603. játékheted kezdete: szept. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3056 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 165. varázslatot az 57. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 127. varázslatot a 88. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 90. varázslatot a 224. varázslatot |
* 6. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat a 453. tárgyat |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 842. tárgyat az 527. tárggyal az 1297. tárgyat |
* 8. KP: | használod a 745. tárgyat a 841. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 188. varázslatot a 14. varázslatot |
vv 157 189 73 | elmormolod a 157. varázslatot a 189. varázslatot a 73. varázslatot |
ftv 180 415 | felt. tám/véd. varázslat a 180. varázslatot a 415. szörnyet |
ftv 180 413 | felt. tám/véd. varázslat a 180. varázslatot a 413. szörnyet |
ftv 260 415 | felt. tám/véd. varázslat a 260. varázslatot a 415. szörnyet |
ftv 260 413 | felt. tám/véd. varázslat a 260. varázslatot a 413. szörnyet |
ek 134 85 2 | t. energia kisütése: 134 85 2 |
fvh 30 | felt. varázslat haszn. 30 |
le 1322 | leveszed/lerakod az 1322. tárgyat |
kf 608 | kézbeveszed/felveszed a 608. tárgyat |
m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a magger fejét. (5 támadással 289 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2241 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [192,52] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy zoloboo sámán. Itt csata lesz.
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a zoloboo sámán fekete testét. (4 támadással 219 életpontot sebezve.) A zoloboo sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [191,51] Az erdőt síkság váltja fel. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku gólem. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku gólem mellkasát. (6 támadással 228 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku gólem mellkasát. (6 támadással 376 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Transzformálsz! (+37 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megsebzed a ryuku gólem testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A ryuku gólem lendületes ütése célt téveszt. A ryuku gólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4872 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 731, sebződés: 0, gyógyulás: 88, összesen: +88 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
kt 735 | elkészíted a 735. tárgyat |
v 198 190 60 | elmormolod a 198. varázslatot |
[190,60] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy térkaput. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Találsz egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy alku varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [borkonyó bibe ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP]
v 163 364 64 | elmormolod a 163. varázslatot |
[364,64] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy. Egy-egy magányos, korhadt fa mered ki a rothadó léből. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy térkaput. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hmm, csak egy talriai behemót. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a talriai behemót testét. (7 támadással 856 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+172 életerő). Transzformálsz! (+85 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöfködöd a talriai behemót mérhetetlen testét. (4 támadással 339 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) A talriai behemót fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 91 életpontot vesztesz.) A talriai behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 100 kaját. 16820 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1772, sebződés: 91, gyógyulás: 245, összesen: +154 ÉP}
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. Semmi hatás! (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 117 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 82 életpontot vesztettél. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány testét. (6 támadással 410 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (102 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a zafír sárkány pikkelyes testét. (7 támadással 861 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+173 életerő). Transzformálsz! (+86 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 68 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megsebzed a zafír sárkány jobb szárnyát. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Törpregenerálsz! (+35 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], 2 gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 96 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy vasérc. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1431, sebződés: 374, gyógyulás: 232, összesen: -142 ÉP}
(Továbbmész...) [362,62] Tovább kapaszkodsz a hegyormok között. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran híveié. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Ragnar hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Felfedeztél egy törpe bányát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Bányászat képességeddel fémet (ezüstdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 ezüstdarabot! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sziklaskorpió. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a sziklaskorpió testét. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Thór pörölyét. Marokra fogva a Thór pörölyét ellenfeledre rohansz. Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sziklaskorpió kitines testét. (2 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Cápafoggal megdöföd a sziklaskorpió testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! A sziklaskorpió ollója a levegőben csattan. Feléd sújt a sziklaskorpió a farkával, de elhibázta! A sziklaskorpió összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. 2996 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 500, sebződés: 0, gyógyulás: 63, összesen: +63 ÉP}
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. Semmi eredménye! (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 105 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gömbvillám. 71 életpontot vesztettél. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod a zafír sárkány farkát. (6 támadással 408 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (103 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a zafír sárkány óriási karmát. (7 támadással 875 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+176 életerő). Transzformálsz! (+43 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 76 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal meghorzsolod a zafír sárkány óriási karmát. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A zafír sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Törpregenerálsz! (+35 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], 4 vas dobónyíl, 2 vasérc és 2 arany. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1438, sebződés: 369, gyógyulás: 232, összesen: -137 ÉP}
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a taalru póklábát. (5 támadással 380 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 47 arany és 2 szent jogar [szent jogar ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4089 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan zsoldos bal lábát. (6 támadással 435 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Thór pörölyét. Meglengetve a Thór pörölyét ellenfeledre támadsz. Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan zsoldos jobb oldalát. (2 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Cápafoggal megdöföd a Thargodan zsoldos testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 110 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A Thargodan zsoldos karmai majdnem eltalálnak! A Thargodan zsoldos állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6551 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 848, sebződés: 0, gyógyulás: 64, összesen: +64 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lidérckirály bal karját. (3 támadással 233 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a lidérckirály száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 733, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 57 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Sötétség Hercege bal lábát. (5 támadással 368 életpontot sebezve.) A Sötétség Hercege összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Törpregenerálsz! (+35 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], 5 vas dobónyíl és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 jégkristályt. 9280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 868, sebződés: 63, gyógyulás: 39, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [360,64] Épületek tűnnek fel. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) Találkozol egy ismerős, rejtélyes troll kalandozóval. Köpönyeg rejti a felszerelését. Kurtán feléd biccent, aztán továbbáll. (15. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! "
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
ftv 260 412 | felt. tám/véd. varázslat a 260. varázslatot a 412. szörnyet |
ftv 260 414 | felt. tám/véd. varázslat a 260. varázslatot a 414. szörnyet |
ftv 260 416 | felt. tám/véd. varázslat a 260. varázslatot a 416. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 453. tárggyal a 956. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 20 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért |
SMARAGD KARKÖTŐ (707. TÁRGY) Az elf kósza elgondolkodva mér végig. - Egész megbízható kalandozónak látszol... Nos, talán megérdemelsz egy IGAZI varázstárgyat! A szerencse smaragd karkötője nem gyerekeknek való játékszer - segítségével jóval szerencsésebb leszel, mások által ritkának hitt kincsekbe lépten nyomon belebotlasz. Persze, az elkészítéséhez szükséges komponensek listája sem rövid: szükségem lesz egy szulfagor agyarra és egy smaragdkőre a karkötő kifaragásához, 10 csepp spirituszra a kikészítéséhez, és egy teknősesszenciára és Morgan kristályára a mágikus képességekkel való felruházáshoz. A smaragd karkötőt a Küldetés Teljesítése: KT 707 paranccsal veheted át, az elf kósza házánál, 5 TVP árán. Ahhoz, hogy a karkötő működjön, viselned kell a KF 707 paranccsal. Ahányszor legyőzöl egy szörnyet, amelyben valamekkora százalék eséllyel kincset találhatsz, ez az esély a smaragd karkötőnek köszönhetően megnövekszik! Bizonyos tárgyakat lehetséges, hogy csakis smaragd karkötő segítségével találhatsz meg, viszont a ryuku tárgyak megszerzésének esélyét nem növeli. Természetesen, a smaragd karkötőt nem lehet átadni más kalandozónak. |
MÁGIKUS HÁTIZSÁK (735. TÁRGY) Az elf kósza ígéretet tesz, hogy ha hozol neki két bunthar zsákot, egy etra hályogot és egy berzerker tüskét, akkor elkészít neked egy mágikus hátizsákot, amelybe rengeteg holmi fér! A játék nyelvére lefordítva ez annyit jelent, hogy ha van mágikus hátizsákod, akkor akár 199 féle különböző tárgyad is lehet. A mágikus zsák hatása nem adódik össze a bunthar zsákéval, viszont ahhoz hasonlóan, ez sem átadható, és nem lopható el, tehát nem valószínű, hogy rettegned kéne attól, hogy elvész. De ha mégis, akkor sem vesznek el a plusz tárgyaid, csak éppen nem vehetsz fel újabbakat. A zsákot a Küldetés Teljesítése: KT 735 paranccsal veheted át, 5 TVP árán. |
Erő: | 85 (116) | Szint: | 52 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 94 (101) | Támadás: | 80 (85) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 80 kg |
Ügyesség: | 86 (91) | Védekezés: | 143 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 80/131 év |
Egészség: | 88 (109) | Életpont: | 1691/1865 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 86 (103) | Varázspont: | 3943/1540 | Pénz: | 6506 arany | Kép. pont: | 17 |
Tudatpont: | 21/1 | Pszi pont: | 701/138 | Halhatatlanság: | 13 % | EFejl: | 14 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/4 | ökölvívás: | 19/62 | szúrófegyverek: | 50/5 (+2%) |
vágófegyverek: | 33/37 | ütőfegyverek: | 31/15 (+3%) | lőfegyverek: | 28/27 (+2%) |
dobófegyverek: | 40/40 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: Thór pörölye (#640) (170%) << Fókuszpenge (#639) (170%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); vashegyű nyíl (#176) (14 -24.); ezüsttollú nyíl (#363) (25 -35.); hajító csillag (#939) (36 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/76 | 2. nyomkövetés: | 174/22 (+38%) | 3. lopás: | 6/79 |
4. mászás: | 36/87 | 5. csapdakészítés: | 40/49 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 26/72 |
7. gyógyítás: | 67/83 | 8. titkosírás: | 4/33 | 9. felderítés: | 32/21 (+7%) |
10. szörnyidomítás: | 21/44 | 11. teológia: | 239/46 (+39%) | 12. taumaturgia: | 153/54 (+10%) |
13. szerencsejáték: | 6/56 | 14. versengés: | 16/47 | 15. harcművészetek: | 3/59 |
16. zene: | 7/4 | 17. szörnyismeret: | 29/30 | 18. pszi: | 44/43 (+16%) |
19. zárnyitás: | 3/37 | 20. vadászat: | 10/73 | 21. vitalitás: | 6/27 |
22. bányászat: | 55/29 (+10%) | 23. úszás: | 24/64 | 24. főzés: | 6/49 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 14 | |||
2. támadás bónusz: 5 | 9. gyors fejlődés: 4 | 10. vp regeneráció: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 6 alkalommal) |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 12 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 10 darabot ), ében dobónyilat (#849) (max. 7 darabot ), mihlanil dobótőrt (#599) (max. 8 darabot ), mérg.mihlan.dobótőrt (#600) (max. 8 darabot ) |
mászol max. 250 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
szintszívó (#96), élőholt ősmágus (#179), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), Eruol (#378) (csak egyszer), Nateilena úrnő (#404) (csak egyszer), tleikan főbíra (#512) (csak egyszer), őrjáratozó katona (#274), eszement trappoló (#549), ml'othag szürcsölő (#415) (csak egyszer), rd'alv lélektipró (#413) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
törpe (#3), Vashegyek Nemzete (#9122), bűbájlidérc (#761), elmeszonda (#487), vg'axtol torzító (#416), kr'uagon pusztító (#414), gh'raiton ölész (#412) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 26 költség alatt; taumaturgia: +15 vp 26 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 60 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (109,10,2) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | óriáserő (#53) |
csupasz izom (#28) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem (#165) | a lélek védelme (#57) |
erőpajzs III (#127) | hatalomvarázs (#220) | agyburok (#90) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse III (#59) | tárgyvédelem (#178) | esszenciavédelem 2 (#188) | méregsemlegesítés (#14) |
tűzmágia (#157) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), tűzgolyó (#155), bo'adhun csapás (#266), jégoszlop (#231), éjfattyak végzete (#260) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 32, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
tűzgolyó (#155) | >> | pszi elementál lord (#272) | jégoszlop (#231) | >> | Techiulan (#400) | |
jégoszlop (#231) | >> | elemi pulzátor (#440) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | pajzszúzás (#251) | >> | greén örvény (#443) | |
villámcsapás (#50) | >> | púpos zsokarg (#451) | tűzgolyó (#155) | >> | hájas okerón (#462) | |
tűzgolyó (#155) | >> | harci mugrath (#491) | tűzgolyó (#155) | >> | fekélyes hernyó (#489) | |
tűzgolyó (#155) | >> | tüskés totemblarg (#482) | tűzgolyó (#155) | >> | ében tigris (#488) | |
tűzgolyó (#155) | >> | pikkelyes ptog (#470) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | kísértetvándor (#568) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | quwarg széltáncos (#540) | éjfattyak végzete (#260) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | éjfattyak végzete (#260) | >> | gh'raiton ölész (#412) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | éjfattyak végzete (#260) | >> | vg'axtol torzító (#416) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 32, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
agytaposás (#180) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | agytaposás (#180) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | |
agytaposás (#180) | >> | greén örvény (#443) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Nateilena úrnő (#404) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Eruol (#378) | |
agytaposás (#180) | >> | rubin sárkány (#330) | pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál lord (#272) | agytaposás (#180) | >> | őrjáratozó katona (#274) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 0) |
2.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0) |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 14 harcos, 14 királynő, 29 élőholt, 19 vadász, 10 nagymester, 17 parafenomén, 17 rohamosztagos. |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 5. kategóriában a XIX. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | berzerker tüske (#713) | 2 | bunthar zsák (#734) | 1 | etra hályog (#712) | |||
4 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | óndarab (#85) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | sallank karom (#128) | 9 | spiritusz (#170) | 1 | tükör (#43) | |||
9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
542 | arany (#50) | 6 | ezüstdarab (#326) | 3 | jégkristály (#593) | |||
83 | kaja (#2) | 1 | kerek kő (#19) | 1 | mágikus hátizsák (#735) | |||
8 | mákrózsa virág (#56) | 1 | púderkő (#119) | 11 | sárkánypikkely (#292) | |||
2 | Thargodan esszencia (#328) | 2 | toxyl (#591) | 1 | varázskő (#305) | |||
9 | vas dobónyíl (#189) | 3 | vasérc (#152) |