544. forduló, 546. forduló, Arbedark összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 27. 10h:25'
EZ A 545. JÁTÉKHETED, 545. FORDULÓD
546. játékheted kezdete: febr. 3.
A következő fordulódat legkorábbana 546. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2699
SZÁMLA : XXXX

ARBEDARK KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [154,104] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 szigonyt (10 arany kikiáltási áron), 1 szigonyt (11 arany kikiáltási áron), 1 szigonyt (12 arany kikiáltási áron), 10 vámpírfogat (500 arany kikiáltási áron), 10 vámpírfogat (520 arany kikiáltási áron), 1 hókutya nyakörvet (1000 arany kikiáltási áron), 1 hósárkány szivet (150 arany kikiáltási áron), 1 pszi követ (500 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 5 zöld üveget (150 arany), 1 kis ónixkulcsot (5555 arany), 5 bronzhegyű nyilat (50 arany), 2 fémrudat (100 arany), 1 teriád dobóhálót (222 arany), 6 kötelet (30 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
A táborozás 6. napján összeakadsz egy barna, hosszú hajú, barna szemű törpe férfival. Körszakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy törpe bakancsot, egy Urgod fétisét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy Quwaxotix trófea, egy triklem drakolder trófea és egy ezerszemű bestia trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű a hitvány! Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Otthagyod a másik kalandozót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+47 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+794 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+137 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 643. hetének nyerőszámai: 5, 22, 28. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 19. varázslatot a 88. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 736. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 734. Kapsz 2 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 734.]

* 2. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 182. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 732. Kapsz 2 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Öregedtél 1 évet. [2 pontot használtál fel, van még 730. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 728. Kapsz 2 VP-t.]

* 3. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 726. Kapsz 2 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+18 erő). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 724. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+15 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 722. Kapsz 2 VP-t.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 209. varázslatot a 177. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 722.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 720. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 718. Kapsz 2 VP-t.]

ek 273 40 290 t. energia kisütése: 273 40 290
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 40 VP-nél kevesebb, plusz 90 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 718.]

p 69 7 használod a 69. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 713. Kapsz 6 VP-t.]

usz 50 úszol 50 pontért
Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben kampós acélszigonyt fogsz. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy elektromos angolna!

Elszántan a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az elektromos angolna farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. De semmi! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [50 pontot használtál fel, van még 663. Kapsz 60 VP-t.]

usz 50 úszol 50 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Harcban a bevált kampós acélszigonyt fogod használni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy moszatrája!

Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Kampós acélszigonnyal felnyársalod a moszatrája testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Feléd sújt a moszatrája a farkával, de elhibázta! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kyorg hosszúpengét, szereztél 1 rájabőrt. [rájabőr ládikóba-> (186,106)-> 3 arany, -2 ÉP] 177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Nem volt szerencséd! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [50 pontot használtál fel, van még 613. Kapsz 60 VP-t.]

usz 50 úszol 50 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Kezedben a hatékony kampós acélszigonyt markolod, harcra készen. Úszik feléd valami. Egy opati polip!

Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. {FM:} Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd az opati polip testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Az opati polip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kyorg hosszúpengét, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. De semmi! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Megszárítkozol és felöltözöl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [50 pontot használtál fel, van még 563. Kapsz 33 VP-t.]

usz 50 úszol 50 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Kezedben a hatékony kampós acélszigonyt markolod, harcra készen. Fúj! Egy dög úszik előtted. Öklendezve a felszínre merülsz. Mára elment a kedved az úszástól. [50 pontot használtál fel, van még 513.]

v 1 500 20 elmormolod az 1. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 20 életpontot tudsz így gyógyulni. [-98 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 508. Kapsz 6 VP-t.]

kre 210 1221 6 kreálsz a 210. tárggyal az 1221. tárgyat (6 darabot)
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a kreáció varázslatot! Kreáltál 6 vámpírfogat. [-72 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 506. Kapsz 2 VP-t.]

f 1281 kísérletezel az 1281. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Eltelik egy óra... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy teriád háló-csapdát. (ld. enc.) 264 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 496. Kapsz 12 VP-t.]

fog 470 1280 elfogod a 470. szörnyet az 1280. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 496.]

kb 392 1 kiveszel a bankból a 392. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 mászó-karperecet. [0 pontot használtál fel, van még 496.]

v 181 144 61 elmormolod a 181. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(154,104) a 129. labirintus bejárata, elektromos angolna (#196), moszatrája (#198), opati polip (#195)

[144,61] Lakott területre érkeztél.

Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Van itt egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 486. Kapsz 12 VP-t.]

be 710 138 213 bemész a 710. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 125 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, mire önkéntelenül is megvakarod a fejedet, valamint hebegni-habogni kezdesz. Nincs ennyi pénzed. A csuklya hátrahullik, az alak feléd fúj. Dermesztően hideg szélförgeteg támad, ami kilök a körből. [5 pontot használtál fel, van még 481. Kapsz 6 VP-t.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[154,104] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy tűzfőnix formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy csápos otagi. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Egy sötét halál varázslattal köszöntöd a másikat. 245 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás II pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Nem találtad el. A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kyorgölő pengét. Elszántan a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Kyorgölő pengével kegyetlenül összevagdalod a csápos otagi nyálkás csápját. (4 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Ököllel meghorzsolod a csápos otagi jobb oldalát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-5 életpont.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 53 életpontot vesztettél. A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3241 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-98 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 559, sebződés: 80, gyógyulás: 74, összesen: -6 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.
[10 pontot használtál fel, van még 471. Kapsz 12 VP-t.]

v 198 216 75 elmormolod a 198. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(154,104) a 129. labirintus bejárata, elektromos angolna (#196), moszatrája (#198), opati polip (#195), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), tavacska, Dornodon oltár, művészi porolit (#720), csápos otagi (#395)

[216,75] Még mindig bozótos. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy quwarg bolyt.
(Feltételes mászás:) A boly nyüzsög az undorító kis quwargoktól, de azért te bátran mászni kezdesz fölfelé. Kínszenvedés a mászás, a quwargok állandóan ellepnek, folyamatosan sepergeted őket az arcodról. Mikor végre felérsz, egy üreget pillantasz meg a boly tetején. Gyorsan lemászol. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-10 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg harcos!

Fegyvert váltasz: előkapod a kyorgölő pengét. Elszántan ellenfeledre támadsz. {FM:} Kyorgölő pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg harcos testét. (3 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Ököllel megütöd a quwarg harcos testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-98 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 0, gyógyulás: 48, összesen: +48 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy quwarg parafenomén!

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a kyorgölő pengét. Meglengetve a kyorgölő pengét ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {HD:} Kyorgölő pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg parafenomén bal hátsó lábát. (3 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Ököllel megcsapod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1873 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-98 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 0, gyógyulás: 54, összesen: +54 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 4 quwarg tojást. Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy norpadolótika került az utadba. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a kyorgölő pengét. Marokra fogva a kyorgölő pengét a másikra rontasz. {KCC:} Kyorgölő pengével többször mélyen végigmetszed a norpadolótika testét. (4 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Ököllel megütöd a norpadolótika egyik csápját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A norpadolótika csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (5 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A norpadolótika fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2091 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-98 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 18, gyógyulás: 70, összesen: +52 ÉP}

[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [45 pontot használtál fel, van még 426. Kapsz 54 VP-t.]

m 1 2 3 mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre
[217,74] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Észreveszel egy amniosz-fát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő mammutóriás nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. 471 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mammutóriás fejét. (7 támadással 313 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kyorgölő pengét. Vad csatakiáltással, felemelve a kyorgölő pengét ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {KCC:} Kyorgölő pengével megvagdalod a mammutóriás testét. (4 támadással 284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Ököllel súrolod a mammutóriás tömzsi lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Agyarával a mammutóriás felkarcolja a combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-3 erő forduló végéig). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Összetipor lábával. 77 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kyorg hosszúpengét, szereztél 1 mammutbőrt. 5232 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-98 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1112, sebződés: 133, gyógyulás: 82, összesen: -51 ÉP}


(Továbbmész...) [218,74] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csápos otagi. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Egy sötét halál varázslattal köszöntöd a másikat. 257 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás II pszi támadást. Semmi eredménye! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Ez mellément. A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod a kyorgölő pengét. Meglengetve a kyorgölő pengét ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {HD:} Kyorgölő pengével párszor kilyukasztod a csápos otagi vonagló testét. (4 támadással 254 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a csápos otagi vonagló testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-11 életpont.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 54 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3241 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-98 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 599, sebződés: 85, gyógyulás: 79, összesen: -6 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy smirglibokrot. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [219,75] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ősdentor. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ősdentor tüskés hátát. (6 támadással 515 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Ököllel megpöccinted az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Az ősdentor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kyorg hosszúpengét, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (185,60)-> 35 arany, -2 ÉP] 3400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-98 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 559, sebződés: 27, gyógyulás: 120, összesen: +93 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 396. Kapsz 36 VP-t.]

m 1 3 4 mozogsz északkeletre, délkeletre, délre
[220,74] Még mindig füves síkságon vagy. Itt húzódik a hajdan létezett bo'adhun birodalom nyugati határa. Oldalt pillantva, meglátsz egy ősi rúnatornyot. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) A mászó-karperecet a csuklódra csatolva mászni kezdesz felfelé. Az ősi rúnatorony meredek falain alig találsz fogódzkodót. Hosszú idő eltelik, míg eléred az építmény peremét, ahol végre felkapaszkodhatsz és véget érnek a megpróbáltatásaid. Legalábbis az eddigiek. Az ősi rúnatorony tetejéről messzire ellátni, Ghalla alant elterülő tájaira. Biztosnak tűnik, hogy réges-régen őrhelyként használták ezt a helyet. Ijedten felkiáltasz, amikor beszakad alattad a rúnatorony teteje. Pár méter zuhanás után egy terembe esel, ahol már vár rád valami! Egy púpos zsokarg!

Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy sötét halál varázslatot dobsz ellenfeledre. 487 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a púpos zsokarg bamba pofáját. (7 támadással 305 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a kyorgölő pengét. Marokra fogva a kyorgölő pengét ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {FM:} Kyorgölő pengével végigvagdosod a púpos zsokarg bamba pofáját. (4 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Ököllel néhányszor súrolod a púpos zsokarg jobb karját. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A púpos zsokarg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +22 ÉP.) A púpos zsokarg meglök agyarával. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 áldott kő. 7075 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-98 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1138, sebződés: 138, gyógyulás: 104, összesen: -34 ÉP}

Úgy néz ki, a csatazaj egy újabb szörnynek keltette fel a figyelmét, ami dühösen neked ront. Egy kreiton bűvölő!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy pusztító végzet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 1075 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kreiton bűvölő nyakát. (7 támadással 308 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {FM:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a kreiton bűvölő testét. (5 támadással 391 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Ököllel gyengén megütögeted a kreiton bűvölő fejét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 171 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +35 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-12 TVP). A kreiton bűvölő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12503 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-98 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1862, sebződés: 171, gyógyulás: 138, összesen: -33 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy tleikan hadúr!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy sötét halál varázslatot. 730 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tleikan hadúr oszladozó fejét. (7 támadással 307 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a tleikan hadúr jobb lábát. (6 támadással 517 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a tleikan hadúr jobb oldalát. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A tleikan hadúr fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 304 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +61 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13285 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1770, sebződés: 304, gyógyulás: 65, összesen: -239 ÉP}

Reménykedve, hogy az ősi birodalmak néhány relikviájára bukkanhatsz a falak között, kutakodni kezdesz. Egy eldugott sarokban ládikát találsz. Kiüríted. Szereztél 1 türkiz karikát. Óvatosan leereszkedsz a visszafelé még veszélyesebbnek tűnő falon, és pár perc múlva újra szilárd talajt érzel a lábad alatt.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+289 életerő). [-120 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy hájas okerón. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 1109 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hájas okerón tömzsi lábát. (7 támadással 310 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a hájas okerón testét. (6 támadással 528 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). A hájas okerón mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A hájas okerón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10890 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-98 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1947, sebződés: 0, gyógyulás: 110, összesen: +110 ÉP}


(Továbbmész...) [221,75] Még mindig füves síkságon vagy. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy dübörgő bahrot nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy sötét halál varázslatot. 708 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a dübörgő bahrot jobb első lábát. (7 támadással 310 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a dübörgő bahrot vaskos lábát. (6 támadással 517 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Ököllel néhányszor épp csak megérinted a dübörgő bahrot testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Sikeres döféseket ejt testeden a dübörgő bahrot. (2 támadástól 191 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +39 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 139 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +28 ÉP.) A lény összetapos! 91 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 adamantit érme. Felhasználva a kyorg hosszúpengét, szereztél 1 bahrot bőrt. [bahrot bőr ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP] 10810 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-98 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1666, sebződés: 423, gyógyulás: 202, összesen: -221 ÉP}

Utad során felfedezel egy kristálypalotát. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívői építették.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. A profi hegymászók elbújhatnak melletted, gondolod, ahogy felfelé törekszel. Felérve, detektálsz egy csapóajtót, amelyen keresztül bemászhatsz a palota belsejébe. Nagyon izgulsz! Ledöbbensz, ahogy a fényűző, kizárólag kristályból kifaragott óriási teremben körülnézel. De aztán felébred benned a vérbeli fosztogató. MÖAH! - hallod oldalról. A palota lakója! Mindjárt ismerteted vele a likviditási problémáit. Ah, már látod is, mi jön! Egy átokmurgattyú!

Fegyvert váltasz: előkapod a kyorgölő pengét. Meglengetve a kyorgölő pengét ellenfeledre rohansz. {FM:} Kyorgölő pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az átokmurgattyú poshadt hasát. (2 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az átokmurgattyú farkát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az átokmurgattyú sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Az átokmurgattyú mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kyorg hosszúpengét, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 885 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-98 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 0, gyógyulás: 40, összesen: +40 ÉP}

Ráébredsz, hogy ekkora palotában többen is laknak. Már jön is az új lakó! Egy halálosztó kain!

Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A lény mereven rádnéz. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a kyorgölő pengét. Megmarkolva a kyorgölő pengét ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Kyorgölő pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a halálosztó kain farkát. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a halálosztó kain fekete testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-5 életpont.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A halálosztó kain néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A halálosztó kain feléd harap, de sikertelenül. A halálosztó kain melléd csap a farkával! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kyorg hosszúpengét, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP] 1355 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-98 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 18, gyógyulás: 48, összesen: +30 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy Mnebolath!

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (35 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kyorgölő pengét. Elszántan a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Kyorgölő pengével kegyetlenül összevagdalod a Mnebolath testét. (3 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Ököllel megütöd a Mnebolath jobb oldalát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-98 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 52, gyógyulás: 55, összesen: +3 ÉP}

Egy pillanatig sem késlekedve, nekilátsz a kristálypalota átkutatásának. Végre megtalálod a csinosan berendezett kincseskamrát. Ez az! Szereztél 5 gyógykenőcsöt. Lassan, vigyázva ereszkedsz le a kristálypalota oldalán. Micsoda élmény volt! Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [221,76] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Nini, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy fekélyes hernyó nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a fekélyes hernyó széles száját. (7 támadással 316 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-17 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fekélyes hernyó testét. (8 támadással 671 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a fekélyes hernyó nyakát. (6 támadással 267 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 227 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +46 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-33 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fekélyes hernyó testét. (8 támadással 645 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Ököllel párszor súrolva eltalálod a fekélyes hernyó széles száját. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 200 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +40 ÉP.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-43 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A fekélyes hernyó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11078 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-98 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2115, sebződés: 520, gyógyulás: 451, összesen: -69 ÉP}

[120 pontot használtál fel, van még 264. Kapsz 144 VP-t.]

h 697 1400 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+691 varázspont, -1382 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 264.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-120 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-120 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-120 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [15 pontot használtál fel, van még 249. Kapsz 18 VP-t.]

m 3 5 5 mozogsz délkeletre, délnyugatra, délnyugatra
[222,77] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy dübörgő bahrot. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy sötét halál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 681 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a dübörgő bahrot jobb oldalát. (7 támadással 314 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {KCC:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dübörgő bahrot testét. (6 támadással 506 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Ököllel néhányszor súrolod a dübörgő bahrot jobb oldalát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Sikeres döféseket ejt testeden a dübörgő bahrot. (2 támadástól 196 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +40 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 142 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +29 ÉP.) Összetipor lábával. 84 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a dübörgő bahrot száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 mihlanil érme. Felhasználva a kyorg hosszúpengét, szereztél 1 bahrot bőrt. [bahrot bőr ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 10810 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-98 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1588, sebződés: 424, gyógyulás: 193, összesen: -231 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+362 életerő). [-120 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).

(Továbbmész...) [221,78] Még mindig füves síkságon vagy. Utad során felfedezel egy raaba-fát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy hájas okerón. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. 1100 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hájas okerón testét. (7 támadással 304 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a hájas okerón testét. (6 támadással 507 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). A hájas okerón megüti a jobb karodat a mancsával. (1 támadástól 135 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +27 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A hájas okerón összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10890 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-98 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1911, sebződés: 135, gyógyulás: 133, összesen: -2 ÉP}


(Továbbmész...) [220,79] A sík vidéket bozótos váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csillagbozótost. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívői építették. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy elmeszonda. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy agyroppantás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védelmez.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás II pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Ez mellément. A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Testedben buzog a kí-energia: képes vagy egy Pörölycsapás formájában kisütni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az elmeszonda testét. (8 támadással 649 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Ököllel többször eltalálod az elmeszonda testét. (6 támadással 262 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Csápjával megérint az elmeszonda. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ki-energiádat összegyűjtöd, hogy egy Pörölycsapást alkalmazhass. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az elmeszonda láthatatlan testét. (5 támadással 397 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Ököllel csak érinted az elmeszonda testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az elmeszonda csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 72 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-107 életerő). Az elmeszonda összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10890 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1351, sebződés: 257, gyógyulás: 288, összesen: +31 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 33 csillagbotot. Erőd TF-elődött. [140 pontot használtál fel, van még 109. Kapsz 168 VP-t.]

bb 392 1 beraksz a bankba a 392. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 mászó-karperecet. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 106. Kapsz 3 VP-t.]

* 2. BP: használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 1008 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 103. Kapsz 3 VP-t.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 21, 12.
A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 103 pontod maradt, ebből a következő körre 103 pontot vihetsz át. Kapsz még 686 pontot. A következő körben tehát 789 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TERIÁD DOBÓHÁLÓ (1281. TÁRGY)
Miután legyőztél egy teriád vadászt, magadhoz veheted a nála talált tárgyakat. Mivel ezek a teremtmények zsákmányszerző körútjaik során nem sok dolgot hordanak maguknál, többnyire ez a tárgy egy-egy darab teriád dobóháló lesz. Az erős csomózású, a kötélnél erősebb anyagból készült, jókora felületű és borzasztóan nehéz dobóháló olyan, mintha az eddig ismert dobóháló pár mérettel nagyobb kivitelű nagytestvére lenne. A teriádok hosszú karjuknak és izmos felsőtestüknek köszönhetően könnyen az áldozatra vethetik ezt a hálót, de ezek ők, neked nem biztos, hogy menne. Talán némi kísérletezgetéssel lemérhetnéd ezirányú szakképzettséged.

TERIÁD HÁLÓ-CSAPDA (1280. TÁRGY)
Gyakorolsz egy kicsit a teriád dobóhálóval. Eleinte esetlenül, nehézkesen megy a kiszemelt célpont (egy farönk) eltalálása az eszközzel. Furcsállod is, hogy a teriádoknak ennyire könnyedén megy. De aztán egyszercsak ráérzel a dobóháló használatának ízére, és egyre pontosabbak lesznek a dobásaid. Ha élesben is ki akarod próbálni, akkor a FOG <szörny száma> 1280 parancsot add ki, és amint megpillantod a keresett szörnyet, megpróbálod rádobni. Ez 20 TVP-be kerül. A borzasztóan nagy lények ellen persze esélyed sincs ezzel a hálóval.

MAMMUTÓRIÁS (749. SZÖRNY)
Utoljára az őslényparkban láttál ilyen szörnyeket, testes, batár állatokat, akiket csak a túlélés ösztöne hajt. Ismereteid hiányosak: ez a jókora mammut nem a dinók közül szabadult, hanem mindig is itt élt ezeken a sztyeppéken. A fiatalabb példányok kisebbek ugyan, de ez a mammut akár ötszáz éves is lehet. A Világégést is túlélte. Tudna mesélni a történelemről... De természetesen nem fog. Inkább attól kell tartanod, hogy nem vesz észre és rád lép, vagy ha felbőszíted, felöklel két jókora agyarával.

KARAKTERLAP

Arbedark, egy hollófekete, rövid hajú, izzóan vörös szemű ember férfi vagy. Bőröd mélykék színű. Dornodon félisten hatalmú uralkodó papja vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 545. fordulód.

Erő: 77 (85) Szint: 50 Merészség: 10/5 Magasság: 169 cm
IQ: 76 (84) Támadás: 56 Agresszió: 7 Testsúly: 91 kg
Ügyesség: 76 (81) Védekezés: 109 Menekülés: 40 % Életkor: 33/43 év
Egészség: 74 (84) Életpont: 1498/1529 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 85 (98) Varázspont: 2844/193 Pénz: 60 arany Kép. pont: 15
Tudatpont: 19/3 Pszi pont: 333/214 Halhatatlanság: 14 % EFejl: 29
Eddig összesen 5270 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 124465 TP-t kaptál. Jelenleg 21587865 TP-d van. A következő szinthez még 3412135 TP szükséges. Trófeáid: Bropxat, triklem drakolder, trakuun lidérc. A 545. fordulódban 18869 arany került a bankszámládra. 18869 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9 ökölvívás: 49 szúrófegyverek: 28
vágófegyverek: 13 ütőfegyverek: 3 lőfegyverek: 4
dobófegyverek: 39

Feltételes fegyverváltás: kyorgölő penge (#875) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) << ököl (#28) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); vas dobónyíl (#189) (25 -39.); hajító csillag (#939) (40 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 44 2. nyomkövetés: 160 3. lopás: 7
4. mászás: 30 5. csapdakészítés: 36 6. csapdaészlelés: 25
7. gyógyítás: 138 8. titkosírás: 15 9. felderítés: 34
10. szörnyidomítás: 8 11. teológia: 197 (+1) 12. taumaturgia: 125
13. szerencsejáték: 4 14. versengés: 18 15. harcművészetek: 47
16. zene: 11 17. szörnyismeret: 46 18. pszi: 37
19. zárnyitás: 28 20. vadászat: 15 21. vitalitás: 2
22. bányászat: 41 23. úszás: 13 (+1) 24. főzés: 8

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 343
8. képességpont: 1 10. vp regeneráció: 5(6) 11. kincskeresés: 2 12. halhatatlanság: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267))
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 15 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 15 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 18 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 33 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 33 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot )
elfogod pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219), pikkelyes ptogot (#470) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16)
halálelementál (#279), sötét ölész (#314), ezerszemű bestia (#288), szárnyaló halál (#456), tleikan főbíra (#512), mutáns bunthar (#398), rothadó borzalom (#633) (csak egyszer), kreiton idéző (#510) (csak egyszer), Alkotó (#578), kyorg őrgólem (#567), fényhozó (#602), nekromanta kóborló (#596), Thargodan főmágus (#580), kreált kopó (#581), mutáns kopó (#582)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
ember (#1), lélekorzó (#390), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégoszlop (#231, 24 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) jégvihar (#353, 45 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
szárazság (#48, 6 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyroppantás (#91, 16 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
energiapajzs (#103, 20 VP) pusztító végzet (#106, 30 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) sötét rítus (#131, 30 VP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) infralátás (#171, 8 VP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP) túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
a mágia megértése (#226, 0 VP) nekromanta csókja (#230, 22 VP) meditáció (#250, 0 VP)
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP)
kiszáradás (#268, 70 VP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +90 vp 40 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 1 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (112,14,2) halálkapu (#126) méregsemlegesítés (#14) csupasz izom (#28)
óriáserő (#53) túlvilág lehelete (#177) kí koncentráció (#69)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
sötét halál (#45), szárazság (#48)
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), energiapajzs (#103), tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 33, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
pusztító végzet (#106) >> Éjvadász (#502) armageddon (#218) >> ro'galhal gyóntató (#524)
pusztító végzet (#106) >> Strissha (#528) pusztító végzet (#106) >> hótarantula (#464)
pusztító végzet (#106) >> hájas okerón (#462) pusztító végzet (#106) >> varkaudar remete (#465)
pusztító végzet (#106) >> kettéroppantó (#471) pusztító végzet (#106) >> rubin góliát (#473)
pusztító végzet (#106) >> leviathán lárva (#476) pusztító végzet (#106) >> fekélyes hernyó (#489)
pusztító végzet (#106) >> kreiton bűvölő (#506) pusztító végzet (#106) >> tleikan házőrző (#507)
háló (#186) >> sötét ülnök (#508) pusztító végzet (#106) >> tleikan behemót (#511)
bo'adhun csapás (#266) >> lidérctűz (#457) puha ütés (#60) >> homokcápa (#448)
bo'adhun csapás (#266) >> greén örvény (#443) pusztító végzet (#106) >> shokara bogár (#436)
pusztító végzet (#106) >> őshonos sziklozug (#447) bo'adhun csapás (#266) >> pszionikus entitás (#553)
pusztító végzet (#106) >> Raia avatárja (#382) pusztító végzet (#106) >> haprszagú Thargodan (#699)
pusztító végzet (#106) >> kisebb jégisten (#662) armageddon (#218) >> griffőniksz (#106)
direkt kontaktus I (#121) >> őrült varázsló (#255) bo'adhun csapás (#266) >> fényhozó (#602)
bo'adhun csapás (#266) >> nekromanta kóborló (#596) háló (#186) >> jégdémon (#652)
armageddon (#218) >> fagybehemót (#660)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 33, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb jégisten (#662) pszi-acéltorony (#98) >> elmeszonda (#487)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít).
3.) Az éjfattyak az egész világot fenyegetik, még az én szolgáimat is. Kezdd meg a harcot, végezz egy rd'alv lélektipróval!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 harcos, 6 királynő, 4 élőholt, 5 vadász, 4 nagymester, 4 parafenomén, 4 rohamosztagos.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 13. Legjobb pontszámod: 158.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 csuklyavirág (#133) 6 fűszertartó (#210) 5 isteni könnycsepp (#260)
3 karbin plazma (#199) 1 nyílvessző (#108) 1 sallank karom (#128)
7 spiritusz (#170) 2 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
60 arany (#50) 1 adamantit érme (#762) 33 csillagbot (#929)
2 főnixtoll (#563) 5 gyógykenőcs (#313) 1 mammutbőr (#1078)
1 mihlanil érme (#764) 3 polip szívóka (#391) 3 quwarg tojás (#360)
1 Thargodan esszencia (#328) 1 türkiz karika (#750) 6 vámpírfog (#1221)
8 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(216,75) quwarg boly (#359), quwarg harcos (#201), quwarg parafenomén (#248), norpadolótikák (#226)
(217,74) amniosz-fa (31202, belőle készíthető: #203), #. jellempróba, mammutóriás (#749)
(218,74) csápos otagi (#395), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29)
(219,75) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), ősdentor (#282)
(220,74) ősi rúnatorony (45852), #. jellempróba, Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), púpos zsokarg (#451), kreiton bűvölő (#506), tleikan hadúr (#509), hájas okerón (#462)
(220,79) csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), Fairlight oltár, elmeszonda (#487)
(221,75) dübörgő bahrot (35479), kristálypalota (#401), #. jellempróba, Raia oltár, átokmurgattyú (#225), halálosztó kain (#168), Mnebolath (#237)
(221,76) 44. jellempróba, fekélyes hernyó (#489)
(221,78) raaba-fa (31935, belőle készíthető: #936), #. jellempróba, hájas okerón (#462)
(222,77) dübörgő bahrot (#479)

Üzenet küldése a karakternek