Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 17. 9h:17' EZ A 599. JÁTÉKHETED, 545. FORDULÓD 600. játékheted kezdete: jan. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1173 SZÁMLA : XXXX |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Raia szent lovagja nyakát. (6 támadással 228 életpontot sebezve.) Teli tüdőből elordítod: "Itt a megváltód!" 18 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Marokra fogva a Démonölőt ellenfeledre rontasz. {HD:} Démonölővel megvágod a Raia szent lovagja bal vállát. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A Raia szent lovagja összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+0 gonoszság.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 18, gyógyulás: 2, összesen: -16 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot a 209. varázslatot |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 5. KP: | elmormolod a 188. varázslatot az 59. varázslatot a 127. varázslatot |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1206. tárgyat a 820. tárggyal a 971. tárgyat |
* 7. KP: | használod a 69. pszi képességet |
cir 2 | vándorcirkusz látogatása 2 |
vv 72 116 58 | elmormolod a 72. varázslatot a 116. varázslatot az 58. varázslatot |
f 82 | kísérletezel a 82. tárggyal |
kt 203 60 | elkészíted a 203. tárgyat (60 darabot) |
a 1233 1029 5 | átadod az 1233. tárgyat az 1029. kalandozónak (5 darabot) |
kt 1253 3 | elkészíted az 1253. tárgyat (3 darabot) |
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zoloboo sámán bal lábát. (6 támadással 228 életpontot sebezve.) A zoloboo sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [195,97] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán testét. (6 támadással 143 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Teli tüdőből elordítod: "Dögölj meg!" 17 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Megmarkolva a Démonölőt ellenfeledre támadsz. {FM:} Démonölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (3 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 7 ragasztót.) 2359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 410, sebződés: 0, gyógyulás: 55, összesen: +55 ÉP}
(Továbbmész...) [195,98] Még mindig bozótos. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy quwarg bolyt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. Kínszenvedés a mászás, a quwargok állandóan ellepnek, folyamatosan sepergeted őket az arcodról. Mikor végre felérsz, egy üreget pillantasz meg a boly tetején. Gyorsan lemászol. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-10 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg harcos!
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos bal oldalát. (6 támadással 173 életpontot sebezve.) A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 44 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 228 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (50 életpontot vesztettél.) Azt üvöltöd: "Nem fog fájni!" 17 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Megmarkolva a Démonölőt ellenfeledre rohansz. {KCC:} Démonölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 451 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Transzformálsz! (+45 varázspont.) Hiába próbálsz hátrálni, a kisebb quwarg isten többször is megmar! (2 támadástól 169 életpontot vesztesz.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 50 életpontot. A kisebb quwarg isten most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 vasérc, egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP], 4 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (186,106)-> 32 arany, -2 ÉP], 12 arany és egy ezüst nyaklánc. 11000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 746, sebződés: 267, gyógyulás: 99, összesen: -168 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán egyik csápját. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Elüvöltöd magad: "Pokolra veled!" 21 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a Démonölőt a másikra ugrasz. {FM:} Démonölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kputtyintó csalán jobb oldalát. (3 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. Véres nyál csordul ki a kputtyintó csalán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 6 ragasztót.) 2359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 0, gyógyulás: 54, összesen: +54 ÉP}
m 5 5 3 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délkeletre |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon nyakát. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Teli tüdőből elordítod: "Ghalláért!" 20 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Marokra fogva a Démonölőt ellenfeledre rohansz. Démonölővel többször mélyen végigmetszed a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Páncélod 4 életpontot sebez ellenfeleden. Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Támadása közben ellenfeled is sebződik 7 életpontot. A kultúrmasztodon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 9 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 362, sebződés: 41, gyógyulás: 2, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) [193,100] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kultúrmasztodon. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon fejét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Csatakiáltást hallatsz: "Rajta, rajta, rajta, fel a diadalra!" 20 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Megmarkolva a Démonölőt ellenfeledre rontasz. {FM:} Démonölővel többször mélyen végigmetszed a kultúrmasztodon jobb hátsó lábát. (2 támadással 135 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 3 életpontot. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 5 életpontot. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 14 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 31, gyógyulás: 2, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [194,101] Még mindig füves síkságon vagy. Észreveszel egy márványtornyot. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy ragyás burástya!
A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (15 életpontot vesztettél.) Teli tüdőből elordítod: "Gyere és halj meg!" 19 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Elszántan a másikra rohansz. {FM:} Démonölővel egy hatalmas csapással felmetszed a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 15, gyógyulás: 2, összesen: -13 ÉP}
Csatakiáltást hallatsz: "Harcra fel, ma győzni kell!" 15 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Démonölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az óriáspók testét. (2 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Az óriáspók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az óriáspók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 0, gyógyulás: 34, összesen: +34 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku gólem fejét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Rajta, rajta, rajta, fel a diadalra!" Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku gólem fémes combját. (8 támadással 357 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) A ryuku gólem kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Páncélod 5 életpontot sebez ellenfeleden. {HD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku gólem jobb lábát. (6 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) A ryuku gólem újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 4 életpontot. A ryuku gólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 ryuku kalapács. 4200 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 630, sebződés: 67, gyógyulás: 131, összesen: +64 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. {FM:} Kampós acélszigonnyal felnyársalod az opati polip testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az opati polip csápol, de mindhiába. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a Démonölőt, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
A szörny tintát bocsát ki magából. Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. {FM:} Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a kacagó szépia dzsuvás testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kacagó szépia csápol, de mindhiába. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a Démonölőt, szereztél 3 polip szívókát. 423 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {HD:} Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a moszatrája testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A moszatrája melléd csap a farkával! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 rájabőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a magger jobb lábát. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Csatakiáltást hallatsz: "Ezt kapd ki!" 17 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {FM:} Démonölővel kilukasztod a magger testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Páncélod 4 életpontot sebez ellenfeleden. Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Támadása közben ellenfeled is sebződik 5 életpontot. A magger összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 1932 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 35, gyógyulás: 2, összesen: -33 ÉP}
be 1404 | bemész az 1404. épületbe |
v 198 197 111 | elmormolod a 198. varázslatot |
[197,111] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Találsz egy rát-fát. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Látsz egy álomvirágot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő kultúrmasztodon nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Csatakiáltást hallatsz: "Éljen a Pöröly Rend!" 18 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Meglengetve a Démonölőt a másikra rohansz. {HD:} Démonölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (3 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Támadása közben ellenfeled is sebződik 4 életpontot. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Páncélod 5 életpontot sebez ellenfeleden. A kultúrmasztodon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 10 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 32, gyógyulás: 42, összesen: +10 ÉP}
m 8 1 1 | mozogsz északra, északkeletre, északkeletre |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Már megint nincs rajtad sapja!" 18 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Meglengetve a Démonölőt ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Démonölővel kegyetlenül összevagdalod a Raia szent lovagja jobb oldalát. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 6 életpontot. A Raia szent lovagja összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+0 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 22, gyógyulás: 34, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [198,109] Dombos terepre érkeztél. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő ongóliant nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiaspirál varázslatot. 353 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (23 életpontot vesztettél.) Elüvöltöd magad: "Pusztulj!" 16 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Megmarkolva a Démonölőt a másikra rohansz. {FM:} Démonölővel megvágod az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 8 életpontot. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (187,107)-> 26 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (187,107)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy arany. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 599, sebződés: 56, gyógyulás: 6, összesen: -50 ÉP}
(Továbbmész...) [199,108] Még mindig dombos terepen vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy krómkaktuszt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Skinhead vigyorog kajánul. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy woorgard lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard bal oldalát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Elüvöltöd magad: "Dögölj meg!" 17 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. {FM:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a woorgard testét. (8 támadással 631 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 115 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Csápjaival a woorgard lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Támadása közben ellenfeled is sebződik 1 életpontot. A woorgard összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 872, sebződés: 5, gyógyulás: 132, összesen: +127 ÉP}
fog 366 219 | elfogod a 366. szörnyet a 219. tárggyal |
szk 366 | keresed a 366. szörnyet |
tf 4 20 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 20 pontért |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a woorgard jobb oldalát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Hatalmasat kiáltasz: "A PÖRÖLY nevében!" 18 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a Démonölőt ellenfeledre rontasz. {FM:} Démonölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a woorgard testét. (7 támadással 547 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) A woorgard elhibázza az ütést csápjával. {FM:} Démonölővel megvagdalod a woorgard idétlen masszáját. (2 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A woorgard meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 828, sebződés: 2, gyógyulás: 146, összesen: +144 ÉP}
tf 4 20 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 20 pontért |
tf 4 20 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 20 pontért |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | leveszed/lerakod a 614. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 817. tárggyal |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 564. tárggyal az 531. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 39 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 39 pontért |
KALEIDOSZKÓP (1269. TÁRGY) Az Idő Porszemei mindig is fontosnak tartották, hogy behatóan tanulmányozzák az időt, ezt a legkönyörtelenebb, legkegyetlenebb, de mégis legegyszerűbb dimenziót. Sokan úgy gondolják, hogy az idő csak előre halad, folyik, hömpölyög, mint egy lassú, megállíthatatlan áradat, de akik igazán mélyen elsajátítják az önmegismerés és a meditáció képességét hosszú évek után, és fogékonyak az idő misztériumára, mint a KT tagjai, azok felfedeztek kisebb repedéseket az idő szövedékén. Ez a varázslatos tárgy ezeket a repedéseket tágítja ki, de ismerve a mágia kaotikus voltát ilyen ősi szubsztanciákban, használata komoly veszélyeket is magában rejt. A tárgy elkészítéséhez szükség van 2 zöld üvegre, melyeket apró darabokra kell törni. Ezek egy részét 3 csepp tintával kékre, egy részét saját véreddel vörösre, egy részét 1 púderkővel fehérre kell festeni. Az apró darabkákat 1 távcsőbe kell beleszórni némi (10 adag) álomporral, majd az első lencse mögé 2 tükröt kell erősíteni, hogy tökéletesen szimmetrikus és sokféle mintázatot kapjunk. A szilánkokat és a tükröket 1 varányszemmel kell odafogatni szorosan az első lencse elé és már csak fel kell tölteni némi tudati energiával. Mindez 55 TVP-nyi időt emészt fel. Használatkor meg kell rázni a kaleidoszkópot, majd bele kell tekinteni (H 1269 parancs, körönként maximum egyszer, 3 TVP-ért). A tudati energiáktól, az álomportól és a mintázatoktól transzba zuhanó kalandozó átbújhat az idő apró alagútjain, de ez az utazás veszélyes is lehet. Az utazás során változatos élmények érik a tárgy használóját, ezeknek mivolta a kísérletezgetés során tárulhat majd ki előtted. A kaleidoszkóp nem átadható tárgy. |
SMARAGD KARKÖTŐ (707. TÁRGY) Az elf kósza elgondolkodva mér végig. - Egész megbízható kalandozónak látszol... Nos, talán megérdemelsz egy IGAZI varázstárgyat! A szerencse smaragd karkötője nem gyerekeknek való játékszer - segítségével jóval szerencsésebb leszel, mások által ritkának hitt kincsekbe lépten nyomon belebotlasz. Persze, az elkészítéséhez szükséges komponensek listája sem rövid: szükségem lesz egy szulfagor agyarra és egy smaragdkőre a karkötő kifaragásához, 10 csepp spirituszra a kikészítéséhez, és egy teknősesszenciára és Morgan kristályára a mágikus képességekkel való felruházáshoz. A smaragd karkötőt a Küldetés Teljesítése: KT 707 paranccsal veheted át, az elf kósza házánál, 5 TVP árán. Ahhoz, hogy a karkötő működjön, viselned kell a KF 707 paranccsal. Ahányszor legyőzöl egy szörnyet, amelyben valamekkora százalék eséllyel kincset találhatsz, ez az esély a smaragd karkötőnek köszönhetően megnövekszik! Bizonyos tárgyakat lehetséges, hogy csakis smaragd karkötő segítségével találhatsz meg, viszont a ryuku tárgyak megszerzésének esélyét nem növeli. Természetesen, a smaragd karkötőt nem lehet átadni más kalandozónak. |
CSODABAZÁR (1404. TÁRGY) Gondjaid nyomasztó súlya alatt, elgondolkodva bandukolsz, mikor egyszer csak furcsa zajra figyelsz fel. Mi lehet ez? Hegyezni kezded a füled. Hm. A vadonban nem szokás fennhangon, vidáman énekelgetni. Ahogy közelebb óvakodsz (mivel a bolondokkal nem árt vigyázni), egy hatalmas, négykerekű kordét pillantasz meg. A közelben két sullár legelészik békésen. A kordé vakító sárga ponyváján kacskaringós, festett felirat díszeleg: "Niximiliti csodabazárja". Egy aprócska gnóm sertepertél körülötte, tán épp most nyitja ki a boltot? Ahogy elnézed a kecskeszakállas, nagy orrú, hosszú fülű, földig érő köntösében botladozó figurát, egyvalamiben máris teljesen biztos lehetsz: ő bíz' nem kalandozó! Köszönsz neki... Aztán hangosabban köszönsz neki... aztán finoman megveregeted a vállát. Ha akartad volna, sem tudtad volna jobban megijeszteni! Némi udvariaskodás után megtudod, hogy személyesen Niximilitihez, a híres feltalálóhoz van szerencséd. Te ugyan még sohasem hallottál róla, de nem akarod megsérteni. Gyorsan lenyitja a kordé oldalát, és lázas sietséggel pakolja ki eléd a portékáját. Eközben alkalmad nyílik bekukkantani a szekér belsejébe, és még a szád is tátva marad az odabenn rejtőző, méregdrága alkimista labor láttán. - Ezeket a csodás kenőcsöket egytől-egyig magam kísérleteztem ki - rakosgatja elő féltő gonddal a színes tégelyeket Niximiliti - és mindet saját kezűleg készítettem! - No, és mire valók? - forgatod kétkedve az egyik lila tégelyt. - Megnyugtatlak, barátom, NAGYON hasznos holmik ezek, és nem adom ám drágán! Három egyforma cirkuszi talizmán az ára egy adagnak. Úgy teszed le a kis edényt, mintha égetné a kezed. Bolond ez a gnóm! [Ha úgy döntesz, elcserélnéd vele néhány haszontalanná vált talizmánodat, azt nem csak itt, hanem Niximiliti többi bazárjában is megteheted.] |
ESÉLYNÖVELŐ KENŐCS (1409. TÁRGY) Niximiliti mindenkinek a lila tégelyt ajánlgatja leginkább. Talán ebből van a legtöbb, vagy ezt tudja a legegyszerűbben előállítani. Végül is mindegy, mert az esélynövelő is egy igen-igen hasznos kence. A válladra és a nyakadra kell kenned, a H 1409 paranccsal, 3 TVP-ért, hogy kifejtse hatását. Fura érzést kelt benned a mentaillatú krém. Mintha még az istenek is csak a pillanatot várnák, hogy a kedvedben járhassanak! [Szerencséd annyival nő, mint a szerencséd alapértéke; a tárgyaid alapszerencse/5 plusz mentődobást kapnak; ráadásul a nálad lévő szopókövek sem fejtik ki a hatásukat.] Ha meg akarod szerezni az esélynövelőt, 3 rothasztó talizmánt kell adnod érte cserébe Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1409 paranccsal, 5 TVP-ért. A hóbortos feltaláló minden vásárlójának szigorúan a lelkére köti a tudnivalókat: az Olimpia szervezői ajzószernek minősítették az esélynövelőt, ezért betiltották a használatát, egyébként is gyorsan elpárolog, így a hatása csak a forduló végéig tart; a csodakencék kioltják egymás erejét, ezért mindig csak egyetlen adagot kenj magadra! A második adagot (legyen az bármelyik fajta), már fel sem fogod használni, hiszen ez pazarlás volna. No és a legfontosabb: a zavaros tekintetű gnóm ünnepélyesen megesket téged, hogy a titkát a sírig megőrzöd, és az esélynövelőt soha, de soha nem adod át másnak. |
Erő: | 60 (78) | Szint: | 44 | Merészség: | 8/6 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 67 (68) | Támadás: | 58 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 76 (77) | Védekezés: | 116 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 41/80 év |
Egészség: | 64 (67) | Életpont: | 896/1146 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 15 |
Szerencse: | 68 (83) | Varázspont: | 1822/1214 | Pénz: | 5078 arany | Kép. pont: | 16 |
Tudatpont: | 14/8 | Pszi pont: | 242/259 | Halhatatlanság: | 7 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 24/67 | ökölvívás: | 36/56 | szúrófegyverek: | 37/33 (+2%) |
vágófegyverek: | 30/25 (+17%) | ütőfegyverek: | 3/23 | lőfegyverek: | 15/66 |
dobófegyverek: | 38/55 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: Démonölő (#625) (120%) << ököl (#28) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); bumeráng (#249) (11 -13.); nyu-shuriken (#157) (14 -27.); vas dobónyíl (#189) (28 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 70/17 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 129/83 (+38%) | 3. lopás: | 1/32 |
4. mászás: | 23/62 (+10%) | 5. csapdakészítés: | 32/15 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 15/70 |
7. gyógyítás: | 61/77 | 8. titkosírás: | 5/56 | 9. felderítés: | 35/97 |
10. szörnyidomítás: | 19/38 | 11. teológia: | 147/53 (+37%) | 12. taumaturgia: | 106/4 (+9%) |
13. szerencsejáték: | 6/36 | 14. versengés: | 12/50 (+8%) | 15. harcművészetek: | 36/37 |
16. zene: | 18/69 | 17. szörnyismeret: | 36/78 (+30%) | 18. pszi: | 34/25 (+4%) |
19. zárnyitás: | 2/89 | 20. vadászat: | 7/92 | 21. vitalitás: | 1/79 |
22. bányászat: | 37/51 (+2%) | 23. úszás: | 44/21 (+18%) | 24. ordítás: | 27/21 (+16%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 11 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 10 TVP-ért |
kutatsz max. 2 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz bűvös shurikent (#562) (max. 6 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 7 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 80 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 99 darabot ) |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 400 TVP-ért |
cirkusz: ötpróba (2) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), Ovgun (#325), noth szellem (#250), mópat fatty (#317), kputtyintó csalán (#247), bávatag golombár (#165), trikornis herceg (#261), vérkeszeg (#407), halálelementál (#279), smaragd sárkány (#326), rubin sárkány (#330), Raia szent lovagja (#239) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 16) |
erdei rém (#399), adószedő (#234), hegyi óriás (#397), semlegesek (#989), jók (#990), vércápa sámán (#281), hullámelementál (#411), férfiak (#998), nők (#999), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | energiaspirál (#232, 32 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
fénypajzs (#241, 18 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 90 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (122,14,1) | méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) |
feltámadás (#168) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | kí koncentráció (#69) |
mentális pajzs (#72) | az elme fölénye (#116) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
23. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
energiaspirál (#232), puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
Solisar aurája (#240), hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 34, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | quwarg parafenomén (#248) | puha ütés (#60) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
pajzszúzás (#251) | >> | purifikátor császár (#393) | méregfelhő III (#229) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | halálhozó (#419) | méregfelhő II (#193) | >> | vortexmágus (#418) | |
méregfelhő II (#193) | >> | korinthai amőba (#420) | méregfelhő II (#193) | >> | smaragdgólem (#417) | |
méregfelhő II (#193) | >> | kék rothasztó (#421) | méregfelhő III (#229) | >> | Ovgun (#325) | |
méregfelhő III (#229) | >> | tollaskígyó (#635) | méregfelhő III (#229) | >> | vark. kardtáncos (#693) | |
armageddon (#218) | >> | varkaudar böllér (#692) | vakító fény (#43) | >> | ősdentor (#282) | |
méregfelhő III (#229) | >> | csataremák (#694) | méregfelhő III (#229) | >> | lidércóriás (#401) | |
armageddon (#218) | >> | sötét ölész (#314) | armageddon (#218) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
méregfelhő III (#229) | >> | rubin sárkány (#330) | energiafolyam (#136) | >> | vámpírféreg (#782) | |
energiafolyam (#136) | >> | rothadó lián (#427) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 34, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Folrang (#331) | hhaar burka II (#162) | >> | dűnelord (#341) | |
hhaar burka II (#162) | >> | lidércóriás (#401) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében hadúr (#294) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | elektromos pajzs (#51) | >> | Sheran hívők (#995) | |
életpajzs (#142) | >> | varkaudar varázsló (#271) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A fény ragyogása örökkön örökké uralkodik a sötétség felett. Semmisítsd meg Dornodon avatárját! |
2.) Chara-din káoszba taszítja a világot. Gyengítsd őt azzal, hogy a nemlétbe küldöd avatárját! |
3.) Szeretném ellenőrizni, hogy tényleg közeledsz-e hozzám. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XIX. olimpián. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 9. Legjobb pontszámod: 158. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | cirkuszi pergamen (#1233) | 1 | gyöngymangó (#135) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | tükör (#43) | 2 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
218 | arany (#50) | 60 | amniosz (#203) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 2 | ezüsttőr (#322) | 27 | kaja (#2) | |||
6 | polip szívóka (#391) | 1 | rájabőr (#404) | 1 | ryuku kalapács (#724) | |||
1 | varázskő (#305) | 2 | vasérc (#152) | 4 | víz (#27) |