Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 11. 15h:09' EZ A 598. JÁTÉKHETED, 544. FORDULÓD 599. játékheted kezdete: jan. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1173 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot a 209. varázslatot |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 5. KP: | elmormolod a 188. varázslatot az 59. varázslatot a 127. varázslatot |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1206. tárgyat a 820. tárggyal a 971. tárgyat |
* 7. KP: | használod a 69. pszi képességet |
vv 72 116 211 | elmormolod a 72. varázslatot a 116. varázslatot a 211. varázslatot |
be 1204 | bemész az 1204. épületbe |
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiaspirál varázslatot. 357 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+3% teo] Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (143,61)-> 30 arany, -2 ÉP] 2567 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 510, sebződés: 2, gyógyulás: 6, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [163,72] Még mindig füves síkságon vagy. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Nocsak, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Fairlight szentélyét. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy Raia szent lovagja közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.
(Továbbmész...) [162,72] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy vezérfarkas közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiaspirál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 346 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vezérfarkas támadó fejét. (6 támadással 227 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Pokolra veled!" 15 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 ordítás). Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a Démonölőt a másikra rohansz. Démonölővel végigvagdosod a vezérfarkas testét. (2 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Fényaurád 9 sebzést okoz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 7 életpontot. A vezérfarkas kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 8 életpontot. A vezérfarkas csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Páncélod 7 életpontot sebez ellenfeleden. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 9 életpontot. A vezérfarkas szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3829 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 783, sebződés: 112, gyógyulás: 40, összesen: -72 ÉP}
m 6 6 8 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiaspirál. 358 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant testét. (6 támadással 220 életpontot sebezve.) Az ongóliant most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 6 fekete gyöngy és egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (143,61)-> 26 arany, -2 ÉP]. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 578, sebződés: 4, gyógyulás: 6, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [160,72] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ovimon-bokrot.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. Itt csata lesz.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán testét. (6 támadással 151 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Hatalmasat kiáltasz: "Búcsúzz az életedtől!" 14 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {FM:} Démonölővel párszor kilyukasztod a kputtyintó csalán húsos levelét. (3 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) A fényaura 10 ép-t sebez. A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a kputtyintó csalán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 7 ragasztót.) 2359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 416, sebződés: 0, gyógyulás: 53, összesen: +53 ÉP}
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál párolgó héját. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Teli tüdőből elordítod: "Ghalláért!" Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a Démonölőt a másikra rontasz. {HD:} Démonölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a pszi őselementál fejét. (2 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Ellenfeled 5 pontot sebződik a fényaurától. A pszi őselementál elhibázza az ütést csápjával. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-17 pszi pont.) Támadása közben ellenfeled is sebződik 2 életpontot. A pszi őselementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 8, gyógyulás: 36, összesen: +28 ÉP}
(Továbbmész...) [160,71] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ryuku csapásvezető. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lő rád a másik. 193 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Alaposan megsorozod a ryuku csapásvezető testét. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vasérc. Felhasználva a ryuku harmatgyűjtőt, szereztél 4 azúrharmatot. 1452 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 193, gyógyulás: 2, összesen: -191 ÉP}
tf 4 20 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 20 pontért |
tf 4 20 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 20 pontért |
f 82 | kísérletezel a 82. tárggyal |
tf 4 20 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 20 pontért |
tf 4 20 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 20 pontért |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 9 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
tf 4 20 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 20 pontért |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku ostromteknős testét. (6 támadással 106 életpontot sebezve.) Elüvöltöd magad: "Harcra fel, ma győzni kell!" 15 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Elszántan a másikra ugrasz. {HD:} Démonölővel megvágod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A fényaura 3 ép-t sebez. A ryuku ostromteknős megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A ryuku ostromteknős farkával melletted a levegőbe suhint. A ryuku ostromteknős még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1278 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
kf 531 900 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 900. tárggyal |
v 198 190 95 | elmormolod a 198. varázslatot |
[190,95] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy quwarg bolyt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia híveié.
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. Hosszas szenvedés árán felkínlódod magad a boly tetejére. Egy szabályos alakú üreg vezet a mélybe. Leereszkedsz. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-8 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg királynő!
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő jobb középső lábát. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) Teli tüdőből elordítod: "Üsd, vágd, nem apád!" 20 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén torát. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ősdentor bal oldalát. (6 támadással 236 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elüvöltöd magad: "Ez egy jó nap a halálra!" Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Megmarkolva a Démonölőt a másikra rohansz. {GYD:} Démonölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ősdentor testét. (7 támadással 550 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Transzformálsz! (+27 varázspont.) Fényaurád 9 sebzést okoz. Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Páncélod 5 életpontot sebez ellenfeleden. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Semmi hatás! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 3400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 565, sebződés: 21, gyógyulás: 119, összesen: +98 ÉP}
(Továbbmész...) [192,95] A síkságot ritka erdő váltja fel. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy megsebesített drakolich. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a drakolich csontos vázát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A drakolich összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 6 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 879 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [193,95] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Látsz egy amniosz-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csillezsályát. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Bundás Süsin. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy Raia szent lovagja. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.
kt 203 60 | elkészíted a 203. tárgyat (60 darabot) |
be 727 | bemész a 727. épületbe |
t 239 1 | támadod a 239. szörnyet |
szk 239 | keresed a 239. szörnyet |
tv 60 | támadó/véd. varázslat a 60. varázslatot |
a 328 1029 10 | átadod a 328. tárgyat az 1029. kalandozónak (10 darabot) |
kb 150 10 | kiveszel a bankból a 150. tárgyat (10 darabot) |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | leveszed/lerakod a 614. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 817. tárggyal |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 564. tárggyal az 531. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 19 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 19 pontért |
RYUKU CSAPÁSVEZETŐ (778. SZÖRNY) Amikor a ryuku császár őfensége egy újabb sziget és civilizáció meghódítására készül, általában kijelöl néhány gárdistát a legjobbak közül, hogy álljanak egy-egy hódító hadosztály élére. Ők lesznek a gyarmatosító sereg vezetői. Ennek a felemelő tisztségnek az elérésénél csak egy nehezebb van, megtartani azt, hiszen éppen az első sorokban harcoló csapásvezetők azok, akik biztosan elbuknak az ütközetek során. Persze nem adják könnyen az életüket. |
HOMOKÓRA (1259. TÁRGY) Az Idő Porszemei Közös Tudat nem csak filozófiai szempontból vette fel ezt a szerény nevet. Valóban foglalkoztatja őket az idő múlásának misztériuma is. Mivel több kiemelkedő elme is a tagság sorait gazdagítja, nem lehetetlen időnként hasznos konzíliumokat tartani az időmágia területén. Ennek részeként, több éves kutatómunka révén született meg egy egyszerű, de nagyszerű mágikus tárgy, a homokóra. Kizárólag a sivatag homokját felhasználva készíthető el. Két, egymással szembe fordított zöld üvegre lesz szükség, valamint 3 lapkorongra és egy acéltűre. Két lapkorong alkotja a talpat, a harmadikból pedig egy dugószerűséget faragsz, amit az acéltűvel átszúrsz, hogy a homok átfolyhasson rajta. Ez a dugó egyben össze is tartja a két üveget. 2 rákfatty váladékkal rögzítheted az üvegeket a dugóhoz, a "mezei" ragasztó nem jó, hiszen az nem tapad az üveghez. A tudati energiák átviteléhez el kell érned a megfelelő transzállapotot, ezt leginkább vörös fényben (2 vörös zyelt zúzz össze érte), 5 sáfránypor belélegzésével érheted el. Ha a fentiek szerint cselekszel, egy homokóra elkészítése 40 TVP-be kerül. Ezután örökké becses személyes tárgyad lesz (vagyis soha nem adnád át másik karakternek), ugyanis részben megvéd a szörnyek kronoérintésétől: csak feleannyi TVP-t fogsz veszteni az ilyen bestiák ütéseitől. Több homokóra hatása nem adódik össze. (Persze vannak szörnyek, akik fittyet hánynak arra, hogy van-e homokóra nálad, és ez nem befolyásolja képességük hatását. Ilyen pl. az agyfröccsentő.) |
DRAKOLICH (760. SZÖRNY) Egy sááárkány! - szakad ki a rémült kiáltás ajkaidon, amikor megpillantod a drakolichet. Ez az élőholt, hús nélküli teremtmény tényleg egy sárkány volt valaha, de az enyészet megtette a kinézetén a hatását. A drakolichok azonban nem tudnak meghalni, vagy ha meg is halnak egyszer, képesek a síron túlról visszatérni. Igazán gonosz teremtmények, aurájukból csak úgy árad az ölésvágy és a rontás. De ezt rögtön te is tapasztalni fogod... |
CIRKUSZI PERGAMEN (1233. TÁRGY) Díszes, cirádás rúnákkal teleszőtt pergamenlapokat tartasz a kezedben, melyek mindegyike maga egy varázslat. Legalábbis ha végighúzod az ujjad a finom ívelésű betűkön, magával fog ragadni a cirkuszi mágia és részese leszel annak, amire a pergamenbe oltott rúnák képesek: hirtelen a vándorcirkuszok egyikében találod magad. Rendkívül erős mágiáról van szó, így akár még a kies Sötét Földön is működik a teleportáló varázs. Használatba hozni a H 1233 paranccsal tudod. A rúnák nyomvezetésének leutánzása alapos munkát igényel, így magának az idézésnek is van költsége: 5 TVP, erre jön rá a cirkuszban töltött idő költsége (vagyis a tárgy használatához legalább 15 TVP kell, hogy az időd legalább egyik cirkuszi próbára is elég legyen). Valamiért - a varázslat bonyolultsága folytán nem is érted, miért - a cirkuszi pergamennel képtelen vagy eredményt elérni, ha már találkoztál az adott napon vándorcirkusszal. Hasonlóképp érthetetlen ugyan, de amikor befejezted a pergamenbe vésett rúnák letapogatását, a tárgy megsemmisül. |
Erő: | 60 (78) | Szint: | 44 | Merészség: | 8/6 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 67 (68) | Támadás: | 58 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 76 (77) | Védekezés: | 116 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 41/80 év |
Egészség: | 63 (66) | Életpont: | 895/876 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 15 |
Szerencse: | 68 (83) | Varázspont: | 1816/721 | Pénz: | 4860 arany | Kép. pont: | 16 |
Tudatpont: | 14/7 | Pszi pont: | 242/264 | Halhatatlanság: | 7 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 24/67 | ökölvívás: | 36/56 | szúrófegyverek: | 37/31 |
vágófegyverek: | 30/8 (+7%) | ütőfegyverek: | 3/23 | lőfegyverek: | 15/66 |
dobófegyverek: | 38/51 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: Démonölő (#625) (120%) << ököl (#28) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); bumeráng (#249) (11 -13.); nyu-shuriken (#157) (14 -27.); vas dobónyíl (#189) (28 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 70/1 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 129/45 (+4%) | 3. lopás: | 1/32 |
4. mászás: | 23/52 (+6%) | 5. csapdakészítés: | 32/9 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 15/70 |
7. gyógyítás: | 61/77 | 8. titkosírás: | 5/56 | 9. felderítés: | 35/97 |
10. szörnyidomítás: | 19/38 | 11. teológia: | 147/16 (+38%) | 12. taumaturgia: | 105/95 (+7%) |
13. szerencsejáték: | 6/36 | 14. versengés: | 12/42 | 15. harcművészetek: | 36/37 |
16. zene: | 18/69 | 17. szörnyismeret: | 36/48 (+18%) | 18. pszi: | 34/21 (+4%) |
19. zárnyitás: | 2/89 | 20. vadászat: | 7/92 | 21. vitalitás: | 1/79 |
22. bányászat: | 37/49 (+2%) | 23. úszás: | 44/3 | 24. ordítás: | 27/5 (+6%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 11 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 10 TVP-ért |
kutatsz max. 2 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz bűvös shurikent (#562) (max. 6 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 7 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 80 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 99 darabot ) |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 400 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), Ovgun (#325), noth szellem (#250), mópat fatty (#317), kputtyintó csalán (#247), bávatag golombár (#165), trikornis herceg (#261), vérkeszeg (#407), halálelementál (#279), smaragd sárkány (#326), rubin sárkány (#330), Raia szent lovagja (#239) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 16) |
erdei rém (#399), adószedő (#234), hegyi óriás (#397), semlegesek (#989), jók (#990), vércápa sámán (#281), hullámelementál (#411), férfiak (#998), nők (#999), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | energiaspirál (#232, 32 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
fénypajzs (#241, 18 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 90 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (122,14,1) | méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) |
feltámadás (#168) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | kí koncentráció (#69) |
mentális pajzs (#72) | az elme fölénye (#116) | fényaura (#211) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
23. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
energiaspirál (#232), puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
Solisar aurája (#240), hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 34, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | quwarg parafenomén (#248) | puha ütés (#60) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
pajzszúzás (#251) | >> | purifikátor császár (#393) | méregfelhő III (#229) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | halálhozó (#419) | méregfelhő II (#193) | >> | vortexmágus (#418) | |
méregfelhő II (#193) | >> | korinthai amőba (#420) | méregfelhő II (#193) | >> | smaragdgólem (#417) | |
méregfelhő II (#193) | >> | kék rothasztó (#421) | méregfelhő III (#229) | >> | Ovgun (#325) | |
méregfelhő III (#229) | >> | tollaskígyó (#635) | méregfelhő III (#229) | >> | vark. kardtáncos (#693) | |
armageddon (#218) | >> | varkaudar böllér (#692) | vakító fény (#43) | >> | ősdentor (#282) | |
méregfelhő III (#229) | >> | csataremák (#694) | méregfelhő III (#229) | >> | lidércóriás (#401) | |
armageddon (#218) | >> | sötét ölész (#314) | armageddon (#218) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
méregfelhő III (#229) | >> | rubin sárkány (#330) | energiafolyam (#136) | >> | vámpírféreg (#782) | |
energiafolyam (#136) | >> | rothadó lián (#427) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 34, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Folrang (#331) | hhaar burka II (#162) | >> | dűnelord (#341) | |
hhaar burka II (#162) | >> | lidércóriás (#401) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében hadúr (#294) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | elektromos pajzs (#51) | >> | Sheran hívők (#995) | |
életpajzs (#142) | >> | varkaudar varázsló (#271) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A fény ragyogása örökkön örökké uralkodik a sötétség felett. Semmisítsd meg Dornodon avatárját! |
2.) Chara-din káoszba taszítja a világot. Gyengítsd őt azzal, hogy a nemlétbe küldöd avatárját! |
3.) Szeretném ellenőrizni, hogy tényleg közeledsz-e hozzám. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XIX. olimpián. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 9. Legjobb pontszámod: 158. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
73 | amniosz (#203) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | 8 | isteni könnycsepp (#260) | |||
5 | kaja (#2) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | sallank karom (#128) | 10 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
280 | arany (#50) | 4 | azúrharmat (#1161) | 5 | cirkuszi pergamen (#1233) | |||
3 | csillezsályalevél (#1253) | 9 | drótszőr (#37) | 6 | fekete gyöngy (#99) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 10 | szent jogar (#150) | 1 | vasérc (#152) |