Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. márc. 9. 15h:05' EZ A 763. JÁTÉKHETED, 542. FORDULÓD 764. játékheted kezdete: márc. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3719 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 2. KP: | leveszed/lerakod a 738. tárgyat az 511. tárgyat |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed az 527. tárgyat a 614. tárggyal |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 71. varázslatot a 161. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot a 132. varázslatot |
* 6. KP: | használod az 1602. tárgyat |
* 7. KP: | beraksz a bankba a 211. tárgyat (198 darabot) |
* 8. KP: | kreálsz a 292. tárggyal az 1221. tárgyat (6 darabot) |
* 9. KP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 11 19 | elmormolod a 11. varázslatot a 19. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
h 697 3000 | használod a 697. tárgyat |
v 181 360 64 | elmormolod a 181. varázslatot |
[360,64] Épületek tűnnek fel. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! "
be 686 4 | bemész a 686. épületbe |
be 686 6 | bemész a 686. épületbe |
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 92 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. (-20 támadás). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 197 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (94 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (8 támadással 721 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+145 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 60 életpontot sebeztél. 60 életpontot gyógyultál. Fagyott kalapáccsal többször eltalálod a smaragd sárkány óriási karmát. (3 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). A smaragd sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A smaragd sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A smaragd sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 3 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP] és 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 19085 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1290, sebződés: 290, gyógyulás: 301, összesen: +11 ÉP}
(Továbbmész...) [377,18] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. Úgy megörülsz a búvóhelynek, hogy hangosan kezdesz el hálálkodni a sorsnak. Az ellenfeled sajnos csak csúnya, de nem süket. A szörny észrevett. Egy kr'uagon pusztító közeledik feléd! Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
(Továbbmész...) [377,17] Még mindig a dögletes szagú ingoványban gázolsz. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy lélekelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+4 életpont). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 94 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a lélekelementál testét. (8 támadással 711 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Fagyott kalapáccsal megpöccinted a lélekelementál bal karját. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A lélekelementál karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lélekelementál karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az angyalok kesztyűjét, szereztél 1 lélekesszenciát. 12444 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 963, sebződés: 31, gyógyulás: 259, összesen: +228 ÉP}
v 198 419 101 | elmormolod a 198. varázslatot |
[419,101] Elkerülve a mérges gázt okádó gejzíreket, és a fekete folyadékban rejtőző nevenincs ocsmányságokat, óvatosan mész tovább. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. Oldalt pillantva, meglátsz egy ősvortexet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy lávatavat. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy lélekelementál. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 94 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. Semmi eredménye! Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lélekelementál anyagtalan testét. (8 támadással 699 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 67 életpontot sebeztél. 67 életpontot gyógyultál. Fagyott kalapáccsal csak érinted a lélekelementál jobb karját. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Félrehajolsz, de a lélekelementál karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A lélekelementál karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az angyalok kesztyűjét, szereztél 1 lélekesszenciát. 12444 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 938, sebződés: 84, gyógyulás: 252, összesen: +168 ÉP}
m 8 8 6 | mozogsz északra, északra, nyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 91 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux csapdája varázslatot, majd rád küldi. (-20 támadás). Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. 200 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd sárkány jobb első lábát. (6 támadással 203 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (83 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragd sárkány bal első lábát. (8 támadással 699 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Fagyott kalapáccsal többször eltalálod a smaragd sárkány fejét. (3 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). A smaragd sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Karmával néhányszor a smaragd sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (313,117)-> 60 arany, -2 ÉP], 3 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (313,117)-> 18 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (313,117)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (313,117)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 19085 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1278, sebződés: 488, gyógyulás: 309, összesen: -179 ÉP}
(Továbbmész...) [419,99] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy lélekelementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 91 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a lélekelementál anyagtalan testét. (8 támadással 679 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. Fagyott kalapáccsal többször eltalálod a lélekelementál testét. (2 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A lélekelementál karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Karmait felemelve, a lélekelementál meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az angyalok kesztyűjét, szereztél 1 lélekesszenciát. 12444 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 978, sebződés: 48, gyógyulás: 260, összesen: +212 ÉP}
(Továbbmész...) [418,99] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy márvány sárkány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 92 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 74 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány sárkány farkát. (6 támadással 189 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (93 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a márvány sárkány jobb hátsó lábát. (8 támadással 709 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+142 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 67 életpontot sebeztél. 67 életpontot gyógyultál. Fagyott kalapáccsal néhányszor megcsapod a márvány sárkány óriási karmát. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). A márvány sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A márvány sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A márvány sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A márvány sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 8 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (313,117)-> 48 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken, egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (313,117)-> 60 arany, -2 ÉP] és 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (313,117)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 19085 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1188, sebződés: 370, gyógyulás: 289, összesen: -81 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [416,99] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene.
(Továbbmész...) [415,99] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni.
m 6 | mozogsz nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 87 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a lélekelementál bal oldalát. (8 támadással 672 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 87 életpontot sebeztél. 87 életpontot gyógyultál. Fagyott kalapáccsal párszor keményen megütöd a lélekelementál anyagtalan testét. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A lélekelementál karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Karmait felemelve, a lélekelementál meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A lélekelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az angyalok kesztyűjét, szereztél 1 lélekesszenciát. 12444 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 983, sebződés: 64, gyógyulás: 276, összesen: +212 ÉP}
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
szk 319 | keresed a 319. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 305. tárgyat |
* 3. BP: | leveszed/lerakod az 527. tárgyat a 614. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 738. tárgyat az 511. tárggyal |
* 5. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 6. BP: | használod az 1534. tárgyat |
Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos jobb első lábát. (2 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Fagyott kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a quwarg harcos jobb középső lábát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1104 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 0, gyógyulás: 130, összesen: +130 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Fagyott kalapáccsal kegyetlenül megütöd a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
2025 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 0, gyógyulás: 133, összesen: +133 ÉP}
* 7. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 9. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 10. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Erő: | 93 (113) | Szint: | 52 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 254 cm |
IQ: | 69 (78) | Támadás: | 100 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 516 kg |
Ügyesség: | 67 (69) | Védekezés: | 121 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 31/40 év |
Egészség: | 69 (78) | Életpont: | 1618/2426 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 69 (74) | Varázspont: | 2809/1400 | Pénz: | 39340 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 9/0 | Pszi pont: | 712/265 | Halhatatlanság: | 13 % | EFejl: | 14 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/40 | ökölvívás: | 3/22 | szúrófegyverek: | 31/0 |
vágófegyverek: | 14/72 | ütőfegyverek: | 58/5 (+5%) | lőfegyverek: | 14/13 |
dobófegyverek: | 43/1 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (140%) << Daramoula pálcája (#950) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -34.); vas dobónyíl (#189) (35 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 36/69 | 2. nyomkövetés: | 157/92 | 3. lopás: | 3/79 |
4. mászás: | 36/77 | 5. csapdakészítés: | 28/57 | 6. csapdaészlelés: | 21/89 |
7. gyógyítás: | 65/21 | 8. titkosírás: | 13/81 | 9. felderítés: | 33/96 |
10. szörnyidomítás: | 9/25 | 11. teológia: | 290/3 (+99%) | 12. taumaturgia: | 151/28 (-976%) |
13. szerencsejáték: | 1/99 | 14. versengés: | 17/55 | 15. harcművészetek: | 7/42 |
16. zene: | 7/13 | 17. szörnyismeret: | 38/77 | 18. pszi: | 60/27 (+1%) |
19. zárnyitás: | 36/35 | 20. vadászat: | 14/52 | 21. vitalitás: | 5/64 |
22. bányászat: | 35/46 | 23. testépítés: | 63/93 (+150%) | 24. úszás: | 8/60 |
25. ősteológia: | 12/36 (+15%) | 26. csapatmunka: | 6/52 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 55 | |||
8. képességpont: 4 | 10. vp regeneráció: 4 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 627. fémet, vagy jobbat |
készítesz tükröt (#43) (max. 15 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 15 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 1 darabot ), sötét italt (#284) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 30 darabot ), tüskét (#22) (max. 4 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer) |
elfogod goldugart (#65) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 400 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
bávatag golombár (#165), kputtyintó csalán (#247), noth szellem (#250), lidércúr (#252), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), bolyongó lidérc (#388), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), halálmadár (#351), Eruol (#378), öregedést okozó lények (#9095) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
éjfattyak (#9096), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | sivatagi vihar (#244, 35 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
gyógyító aura (#386, 90 VP) | felsőbb beavatkozás (#388, 500 VP, 50 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | vámpírvér (#257, 0 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
Ősteológia varázslataid | ||
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) | isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) |
isteni kegy (#376, 90 VP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +15 vp 7 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az elmúlt idők legendás páncéljait sokszor ősi hüllők gyomrában találhatod meg. Végezz 10 csupaszbőrű macloghhal, hátha szerencséd lesz! (számláló: 5) |
2.) Az éjfattyak az egész világot fenyegetik, még az én szolgáimat is. Kezdd meg a harcot, végezz egy rd'alv lélektipróval! |
3.) Teljes immunitás tűzre? Minden ilyen varázstárgyat meg kell semmisíteni. Hozz számomra 3 vörös immunitáskövet, és zúzd apró darabokra oltáromnál! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 parafenomén, 1 anyakirálynő. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) illúziófegyver (121) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) mest. gerjesztés (184) kasztrop.kitágulás (197) testépítés II (209) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) kőbőr (299) a trollok védelme (339) egyesített erő (363) a Szörny érintése (375) baráti mágia (378) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 89 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1306. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
142 | arany (#50) | 25 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | ezüstshuriken (#327) | 750 | gyógykenőcs (#313) | 4 | lélekesszencia (#619) | |||
11 | sárkánypikkely (#292) | 6 | vámpírfog (#1221) |