53. forduló, 55. forduló, Elevendula összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. okt. 7. 14h:23'
EZ A 123. JÁTÉKHETED, 54. FORDULÓD
124. játékheted kezdete: okt. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3517
SZÁMLA : XXXX

ELEVENDULA KALANDJAI


43 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [41,-42] koordinátán.
Verejtékes homlokkal riadsz fel álmodból, még mindig levegő után kapkodva az ijedtségtől. Épp azelőtt sikerült kitörnöd, mielőtt Fekete Csillag teljesen kifosztott volna, ám ahogy felemelkedsz fekhelyedről, ismét megpillantod, amint holmidban matat. Dühödt mordulással vetődsz felé, amit épphogy elkerül, és hátravetődve átkot szór rád: - Dagadjon beléd az a vacak sáfránypor, te irigy dög! -, majd sebesen elrohan. Fekete Csillag táborodhoz teleportálva, megpróbált kifosztani, de kudarcot vallott.
Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Varázserőd regenerálódik. (+16 varázspont.) 2 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[41,-43] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy liumbe. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Pokoli kín járja át testedet, ahogy a méreg a tüdődbe hatol. (15 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel párszor keményen megütöd a liumbe testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A liumbe csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A liumbe csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A liumbe nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egy kis mérget is kaptál a csípéssel. A méreg gyenge - csak 9 életpontot vesztettél. A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel néhányszor megcsapod a liumbe vaskos szárát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a liumbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Csápjával megérint a liumbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A liumbe nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A sebbe zöldes mérget pumpál. A méreg gyenge - csak 7 életpontot vesztettél. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+22 életerő.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy remetelak (520. épület.). Körbevizsgálódsz. Friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [41,-44] Még mindig az erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy pókvadász nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan a másikra rontasz. Összpontosítasz egy kegyetlen Pörölycsapáshoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pókvadász jobb oldalát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A pókvadász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [41,-45] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Egy testet pillantasz meg a földön. Közelebbről látod, hogy egy elf férfi. Még él! Kemény csatát vívhatott valamilyen szörnnyel - törött botja a közelében hever. Még van remény a megmentésére, ha gyógyfüveket gyűjtesz neki és egyéb módon kezelésbe veszed. Ehhez 25 TVP-t kell elköltened (5. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy oltárt. Keletre nézve látsz egy oltárt. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy megsebzett alpesi tehén nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod az alpesi tehén tőgyét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Összpontosítasz egy kegyetlen Pörölycsapáshoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alpesi tehén testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 kaját. 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [66 pontot használtál fel, van még 157.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
A tánc gyógyhatásai közismertek, azonban csak a hozzád hasonló igazi mesterek érnek el vele számottevő eredményeket. Halkan dúdolni kezded kedvenc slágered, majd eleinte lassan, aztán egyre őrültebb tempóban táncolni kezdesz. Mikor fáradtan a földre rogysz, sebeid szinte varázsütésre behegednek. (+1 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [30 pontot használtál fel, van még 127.]

kut 40 kutatsz 40 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. A keresés eredménnyel járt! Felfedezve néhány ravasz rejtekhelyet, találsz 6 sünmedve tüskét, 1 rézdarabot. Elrakod őket. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [40 pontot használtál fel, van még 87.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[41,-46] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy sörényes ubuk. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sörényes ubuk testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Készen állsz, hogy ellenfeledre lesújts egy Pörölycsapással. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sörényes ubuk farkát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-6 életpont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sörényes ubuk, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 ubuk tüskét. (ld. enc.) 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délkeletre egy oltár van. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy púderszikla van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 fáklyát.

(Továbbmész...) [41,-47] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Elérted a Valhalla-hegység keleti lejtőit. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy hóhérbimbót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy púdersziklát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Egy bokor tövében apró bakkura-porontyokat pillantasz meg! Mellettük hever az anyjuk, megnyúzva. Szerencsétlen apróságok! Nyilván az éhhalál vár rájuk. Ha gyűjtesz nekik némi ennivalót, 30 TVP-t kell elköltened (10. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délkeletre egy oltár van. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy spagulár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel kegyetlenül megütöd a spagulár farkát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [40,-48] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy világítótornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Hoppsz, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy oltár van. Délnyugatra egy világítótorony van. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kőszáli disznó közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a kőszáli disznó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kőszáli disznó! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A kőszáli disznó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [39 pontot használtál fel, van még 48.]

kut 40 kutatsz 40 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. Kutatásodat végül siker koronázza. Egy jól eldugott helyen találsz 10 kaját. Elteszed őket. [40 pontot használtál fel, van még 8.]

m 7 mozogsz északnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

be 529 bemész az 529. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 8.]
Szemed csillog, ahogy az emberi elmével, a végtelen univerzummal és a létezés bonyolultságával kapcsolatos dolgokon gondolkozol. Hamarosan valami ISZONYÚAN jó dolog tárul fel előtted végtelen mélységeiben! Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva.
- Öhh, borzalmak atyja. - nyögsz, amikor tapasztalatod, hogy szopóköveid száma mágikus úton megszaporodott. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Egy kis testmozgás gyanánt néhányszor a magasba emeled a malomkövet. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 8 pontod maradt, ebből a következő körre 8 pontot vihetsz át. Kapsz még 195 pontot. A következő körben tehát 203 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LIUMBE (349. SZÖRNY)
A liumbék az erdők mélyén élő, növényszerű lények. Leginkább egy óriási, színpompás virágra hasonlítanak, amely halálos csapdává válik, aki elég közel megy hozzá, hogy megcsodálja. Mérges gázzal elbódítja, majd csápjaival és nyelvével pillanatok alatt magához ragadja áldozatát, és elevenen megemészti! Szerencsére, a liumbe igencsak korlátozott helyváltoztatásra képes csak, ezért könnyű előle elszaladni, ha idejében felfigyelsz a veszélyre. Ha mégis a harcot választod, nos, természetesen a vágófegyver a legpraktikusabb ellene.

UBUK TÜSKE (131. TÁRGY)
A sörényes ubuk hosszú, hegyes tüskéi kiválóan alkalmasak arra, hogy fúvócsőből kilődd őket. Ha van fúvócsöved, add ki a KF 20 131 parancsot, és máris ezekkel a kiváló d8 sebzésű lövedékekkel fogsz mészárolni.

KARAKTERLAP

Elevendula, egy fekete, copfos hajú, barna szemű kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia követője vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 54. fordulód.

Erő: 23 Szint: 11 Merészség: 5/5 Magasság: 145 cm
IQ: 16 Támadás: 10 Agresszió: 5 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 8 Menekülés: 50 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 17 Életpont: 160/160 Jellem: jó (77) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 (1) Varázspont: 30/28 Pénz: 111 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 7/7
Eddig összesen 299 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 664 TP-t kaptál. Jelenleg 24 645 TP-d van. A következő szinthez még 355 TP szükséges. Trófeáid: ork sámán, szeppent rákfatty, sullár.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 16/71 (+18%) vágófegyverek: 1/48 lőfegyverek: 12/52 (+8%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) (3 -4.); mérgezett tüske (#23) (5 -7.); nyílvessző (#108) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5
40,61 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 46

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 128 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/83 2. nyomkövetés: 7/37 (+52%) 3. mászás: 1/60
4. csapdakészítés: 2/54 5. csapdaészlelés: 2/27 6. gyógyítás: 19/32 (+66%)
7. titkosírás: 1/88 8. felderítés: 9/94 (+116%) 9. teológia: 2/34
10. harcművészetek: 12/0 11. szörnyismeret: 1/20 12. vadászat: 2/41
13. bányászat: 1/16

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 70% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.]
2.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra.
3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). fekete gránittorony (530): kész. törpe házikó (532): többek közt 43. tárgyat kell leadnod. kobudera lak (533): többek közt 20. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 11, 12.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 301 TU szükséges.)

Összsúly: 105.78 kg Megterheltség: 110%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 74 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 tüske (#22) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fáklya (#36) 1 főnixtoll (#563) 20 kaja (#2)
1 rézdarab (#70) 6 sünmedve tüske (#14) 2 szopókő (#259)
6 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

39 40 41 42
-49
-48
-47
-46
-45
-44
-43
-42
-41
(40,-48) világítótorony (#156), Sheran oltár, kőszáli disznó (#34)
(41,-47) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), oltár, olvasztókemence (#86), 10. jellempróba, spagulár (#82)
(41,-46) sörényes ubuk (#89), egy ismeretlen isten rúnaköve, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár
(41,-45) 5. jellempróba, oltár, alpesi tehén (#91)
(41,-44) pókvadász (#59)
(41,-43) liumbe (#349), remetelak (#520)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Nemrég nyugatra, az Ördögi Kör épületeibe bekerült bérvarázsként az esszenciavédelem. Sajnos ettől a keleti Káoszkatedrálisban már nem rakják fel. Egyszerre nem tud mindkét helyen elérhető lenni, programozási okok miatt. Mivel nyugaton Chara-din hívei nem tudják megszerezni ezt a varázslatot, keleten pedig minden isten számára elérhető, így inkább nyugaton hagyjuk meg bérvarázsként.
* - Csökkentettük Moi Ro Fánál és a sötét ölésznél a tudás gyöngye találási esélyét. Alacsony kincskeresés bónusznál ez nem jelent jelentős csökkenést, de megakadályozza, hogy magas kincskereséssel túlzott eséllyel legyen farmolható. Átnézzük majd, hogy ki mennyi gyöngyöt farmolt eddig, és korrigáljuk.
* - A Végzet kitűzője védett ugyan a kisebb tulajdonságszívás ellen, de nem biztosított automatikus támadást, mint ahogy a tulajdonságpajzs teszi. Ezt javítottuk.
* - A Föld síkján, ha omlásba kerül a karakter, akkor is elvarázsolja a felszínre ugrást, ha ezzel negatívba megy a TVP-je.
* - Tudati portya közben (501. KT-képesség) nem lehet bűvölni.
* - Átgondoltuk a tudás gyöngye kérdést, és visszaállítottuk az eredeti esélyt arra, hogy a sötét ölészből vagy Moi Ro Fából essen a gyöngy. Ezzel együtt megváltoztattuk a kincskeresést úgy, hogy a kincskeresés bónusz nem számít akkor, ha szörnyből kincsként esik a tudás gyöngye. A gyöngy vadászatok átnézése folyamatban van, és elképzelhető, hogy lesz változás majd a kincskeresésben is később, ami a szörnyek kincseit érintheti.
* - Az elmehártya (301) és tudatháló (304) védekező pszi képességek megvédenek minden mentális teológia és taumaturgia támadó varázslattól is. Ezeknél nem gyógyítanak, vagy sebeznek vissza, de megvédenek, ahogy a pszi acéltorony is véd.
* - Bekerült a játékba a Levegő síkja. Az átmenetelhez a Föld síkján kell megtalálni az átvezető küldetéssort.

Üzenet küldése a karakternek