53. forduló, 55. forduló, Dundi-dió-mogyoró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. ápr. 27. 11h:52'
EZ A 1143. JÁTÉKHETED, 54. FORDULÓD
1144. játékheted kezdete: máj. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 35 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3332
SZÁMLA : XXXX

DUNDI-DIÓ-MOGYORÓ KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [42,2] koordinátán.

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[43,1] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Ananászvirág illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy gyilkos sallank közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a gyilkos sallank testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos sallank izmos hátát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély kutat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzrakó helyet. A tűzrakó gnóm vándormedve falatokat dug az orrod alá, a finom étel csábításának nem is tudsz ellenállni. Két kézzel habzsolod a nyalánkságot, amíg megteheted. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios híveié. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [44,1] Épületek tűnnek fel. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy útonálló közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted az útonálló fejét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A Homály Dalnokai KT valahol máshol alakult meg. " Egy nem túl hivalkodó, de mégis tiszteletet parancsoló, zömök épületet látsz. A homlokzatára egy vaskesztyűs kézben tartott mérleget festettek, a hivatásos fejvadászok jelképét. (757. épület.)
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [22 pontot használtál fel, van még 173.]

be 757 bemész a 757. épületbe
Belépsz az ajtón, amely mögötti szobában egy mogorva gnóm ül egy óriási íróasztal mögött.
- Újonc, igaz? - néz rád a gnóm. - Nem kell válaszolni, látom. Dolgozhat nekünk, itt kell aláírni - máris áttol egy papírt az asztalon. - A szerződés értelmében megkeresi és jó esetben megöli az általunk megjelölt személyt. Nem kell aggódni, ez nem bérgyilkosság, az alanori udvar megbízásából tevékenykedünk - felmutat a falra, ahol látsz egy bekeretezett iratot. - A célszemélyek mind bűnőzök, akik rendkívül veszélyesek a közrendre és a birodalom jövőjére. Hallott már az Újnyugat nevű szervezetről? Eladták a hazájukat, egész Erdauint, egy újabb ellenséges invázió előkészítésében segédkeztek. Mit érdemelnek az ilyenek? Levadásszuk őket. Maga is részt vehet benne, tisztes jutalomért. Ha elkapja őket, csak hozza el nekem a gyűrűjüket, ami a szervezethez tartozásukat jelképezi és azzal bizonyítja, hogy végzett velük. Nagy szolgálatot tesz vele az egész félszigetnek.
Lelkesen bólintasz, ez aztán a neked való feladat! A gnóm elmondja hogy egyelőre a szervezetnek csak néhány tagját azonosították és közülük is csak háromnak tudják a tartózkodási helyét, az egyikük, egy Nehéz Norbi nevű troll kalandozóról úgy hírlik, hogy a várostól délkeletre, az erdőben bújkál valahol.
Biccentesz a gnómnak, majd elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 168.]

m 8 mozogsz északra
[44,0] Még mindig a városban vagy. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy sörsátrat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy orgyilkos. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos fejét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ököllel kegyetlenül megütöd az orgyilkos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. (ld. enc.) Mosolyogva kidobod a nevetséges uzbány trófeát, és kinyersz egy alkalmas orgyilkos trófeát. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Leah hithű követője! Állj közénk, az egyesült ÖRDÖGI KÖR-be. TOUR-MIX. " Van itt egy városháza (Gatin) (540. épület.), egy vegyesbolt (541. épület.), egy fegyverbolt (542. épület.) és egy fogadó a Vak Orgoróhoz. (609. épület.).
Összefutsz Vidám Gorkával. Fairlight híve. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy örökkéval. rubinját és egy villám szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy sörényes ubuk trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy varkaudar kölyök trófea díszíti. Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Egyszercsak megpillantod egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera férfi táborát. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy nap szimbólumot, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Felszerelését egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea ékesíti. Bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Auráját érzékelve máris tudod, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
Egyszercsak megpillantod egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű, harcsabajszos troll férfi táborát. Bőre színe zöld. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy koponya szimbólumot visel. Fegyverzetét egy alpesi tehén trófea, egy agglomerátor trófea és egy sörényes ubuk trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " [12 pontot használtál fel, van még 156.]

be 540 bemész az 540. épületbe
Közelebb mész az őrhöz. A fickó mereven bámul rád. Aztán megismer, és biccent, hogy bemehetsz. A fegyvereidet természetesen kint kell hagynod. Bent a hivatalnok fogad. Röviden mesélsz kalandjaidról.
- Gratulálok! - mondja, és melegen kezet fog veled. Látom, egész jól megy a dolog. Tudunk egyéb feladatot is adni! [40 tapasztalati pontot kaptál. (+3 jóság.) Mostantól használhatod a Feltételes Segítség (FSE) feltételes parancsot. Ha ezt a parancsot kiadod, ahányszor egy jellempróbával találkozol, automatikusan megpróbálkozol egy SE paranccsal. Paraméterként meg kell adnod, hogy egy körben maximum hány TVP-t szánsz erre. Az FGY parancshoz hasonlóan nem törlődik, csak üres FSE kiadására.] Innen északra, a dombok között ork banda rejtőzik. Gyakran lecsapnak éjszakánként a környező tanyákra. Nagy szívességet tennél, ha elpusztítanád őket. Kapsz egy térképet is, amely a banda fészkének hozzávetőleges helyét ábrázolja.

5 6
4
3 2
1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 20. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 3, északra 21 mérföldre található.

Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 151.]

ea 102 4 eladod a 102. tárgyat 4
Eladtál 4 vízionár szemet. 12 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

ea 105 9 eladod a 105. tárgyat 9
Eladtál 9 evaporőr hájat. 45 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

ea 112 9 eladod a 112. tárgyat 9
Eladtál 9 madártollat. 9 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

ea 135 3 eladod a 135. tárgyat 3
Eladtál 3 gyöngymangót. 6 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

ea 125 2 eladod a 125. tárgyat 2
Eladtál 2 mandibulapengét. 6 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

ea 30 8 eladod a 30. tárgyat 8
Eladtál 8 varányszemet. 8 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

ea 130 1 eladod a 130. tárgyat 1
Eladtál 1 hebrencs állkapcsot. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

ea 37 12 eladod a 37. tárgyat 12
Eladtál 12 drótszőrt. 24 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

ea 33 1 eladod a 33. tárgyat 1
Eladtál 1 lapockacsontot. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

ea 66 1 eladod a 66. tárgyat 1
Eladtál 1 szöges bőrpajzsot. 16 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

ve 95 2 megveszed a 95. tárgyat 2
Vásároltál 2 bakkura bőrt. 8 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

ve 47 1 megveszed a 47. tárgyat 1
Vásároltál 1 surranó kígyó bőrt. 4 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

f 95 kísérletezel a 95. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Hosszú idő telik el... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz bakkura csizmát. (ld. enc.) 78 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 141.]

f 47 kísérletezel a 47. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Telik múlik az idő... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz kígyóbőr kesztyűt. (ld. enc.) 24 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 131.]

kt 96 elkészíted a 96. tárgyat
Legyártottál 1 bakkura csizmát. [36 pontot használtál fel, van még 95.]

kt 49 elkészíted a 49. tárgyat
Legyártottál 1 kígyóbőr kesztyűt. [20 pontot használtál fel, van még 75.]

ve 70 5 megveszed a 70. tárgyat 5
Vásároltál 5 rézdarabot. 10 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 72.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvőtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig nem veszel levegőt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+16 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 42.]

e 12 élelemszerzés 12 pontért
Well, úgy tűnik, most nem volt szerencséd. Lehet, hogy a terület kajapotenciálja nagyon alacsony? [12 pontot használtál fel, van még 30.]
Szemed csillog, ahogy az emberi elmével, a végtelen univerzummal és a létezés bonyolultságával kapcsolatos dolgokon gondolkozol. Hamarosan valami ISZONYÚAN jó dolog tárul fel előtted végtelen mélységeiben! Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 195 pontot. A következő körben tehát 225 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ORGYILKOS (131. ELLENFÉL)
Az Orgyilkosok (nagy "O"-val) egy speciális humanoid faj, a tyrg speciális feladatra kiképzett egyedei. A tyrgek alacsony, szőrös fickók, hegyes füllel, rókaorral. Legfőbb jellemzőjük, hogy hihetetlen mozgékonyak, így, bár nem viselnek páncélt, nagyon nehéz őket eltalálni. Általában egy hosszú, vékony tőrrel harcolnak, amelyre azonnal ható méreg van kenve, így szúrásaik, bár aprónak látszanak, nagyon nagy sebet szoktak okozni. Gyakran bérelik fel őket kalandozók megölésére, de sokszor csak szórakozásból megtámadnak az utcán valakit, aki náluk gyengébbnek látszik.

ORGYILKOS TŐR (225. TÁRGY)
A tyrgek által használt tőr valamilyen általad ismeretlen állat csontjából készült. Bár nagyon vékony, különösen ellenállónak és hegyesnek látszik. Ez a balkezes fegyverként is használható szúrófegyver 2d4+4 sebzésű, annak ellenére, hogy a tyrg méreg már rég lekopott róla.

BAKKURA CSIZMA (96. TÁRGY)
Négy bakkura bőrből kiváló csizmát készíthetsz, a lábad védelmére. A mezítláb gyaloglással szemben nyújtotta előnyeit azt hiszem, nem kell ecsetelnem, de emellett nem árt, ha tudod, hogy ez a 36 pontért elkészíthető tárgy 2-vel javítja a védettségedet is!

KÍGYÓBŐR KESZTYŰ (49. TÁRGY)
A kígyóbőr kesztyű készítéséhez két surranó kígyó bőrére van szükséged. Nemcsak kényelmes és divatos viselet, hanem valamennyire védi is a kezedet. Ha a KF paranccsal viseled, akkor egyet ad a Védelmedhez. Készítése 20 pontba kerül.

KARAKTERLAP

Dundi-dió-mogyoró, egy copfos ezüsthajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Ez az 54. fordulód.

Erő: 19 Szint: 11 Merészség: 5/3 Magasság: 141 cm
IQ: 15 Támadás: 10 Agresszió: 3 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 11 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 15 Életpont: 150/142 Jellem: semleges (+8) Tul. pont: 2
Szerencse: 13 Varázspont: 0/0 Pénz: 324 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 239 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 703 TP-t kaptál. Jelenleg 19 049 TP-d van. A következő szinthez még 5 951 TP szükséges. Trófeáid: orgyilkos, mutáns pók, vadász varkaudar.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 14 szúrófegyverek: 5 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 2 lőfegyverek: 7 dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 3
44,98 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 51

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 12 3. csapdakészítés: 2
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 23 6. felderítés: 2
7. harcművészetek: 12 8. szörnyismeret: 1 9. zárnyitás: 1
10. vadászat: 5 11. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 6 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz gumifát (#38) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Bloodwitch (#4592)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). kobudera lak (533): többek közt 20. tárgyat kell leadnod. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 3, 4, 11, 12, 20.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bakkura csizma (#96) 1 * bőrpáncél (#51) 1 * bronzpajzs (#89)
1 * bronzsisak (#88) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 * mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 csontkés (#11) 1 csontszurony (#12) 6 * kerek kő (#19)
1 kőkalapács (#13) 4 kőkés (#6) 1 orgyilkos tőr (#225)
2 * parittya (#18) 1 szöges bunkó (#8)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
3 ezüst nyaklánc (#117)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1) 2 fáklya (#36)
1 + hebrencs csapda (#147) 11 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40)
1 rézkulcs (#75) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 8 csepp tinta (#101), fér még: 2]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
1 uzbány csőr (#169) [benne 3 csepp ugh méreg (#166), fér még: 9]
1 vizestömlő (#3) [benne 18 korty víz (#27), fér még: 2]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 antilopbőr (#48) 1 bordacsont (#16) 3 fabontó (#106)
1 fémrúd (#104) 2 grákóbőr (#41) 20 kaktusztüske (#114)
2 kavadu lebeny (#24) 1 lajhár csont (#236) 10 madártoll (#112)
2 ormánygőte csont (#21) 6 pirkit (#153) 5 rézdarab (#70)
1 rókafarok (#124) 5 sallank karom (#128) 10 smirglilevél (#29)
6 tigroszlán fog (#63) 1 tükör (#43) 2 vadász tatu bőr (#15)

Összsúly: 42.80 kg Megterheltség: 89%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 102 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bakkura bőr (#95) 3 dözmöng szív (#122) 12 drótszőr (#37)
9 evaporőr háj (#105) 3 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130)
4 kerek kő (#19) 1 lapockacsont (#33) 9 madártoll (#112)
2 mandibulapenge (#125) 1 surranó kígyó bőr (#47) 1 szöges bőrpajzs (#66)
8 varányszem (#30) 4 vízionár szem (#102)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
112 arany (#50) 1 bakkura csizma (#96) 1 kígyóbőr kesztyű (#49)
1 orgyilkos tőr (#225) 5 rézdarab (#70) 5 sallank karom (#128)
10 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

41 42 43 44 45
-1
0
1
2
3
(43,1) gyilkos sallank (#85), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), mély kút (#93), tűzrakó hely (#1169), Elenios oltár, 28. jellempróba
(44,0) városháza (Gatin) (#540), vegyesbolt (#541), fegyverbolt (#542), fogadó # (#609), szökőkút, sörsátor (#486), orgyilkos (#131), Vidám Gorka (6109. kalandozó), egy kobudera férfi, egy troll férfi
(44,1) útonálló (#130), fejvadászház (#757)

Üzenet küldése a karakternek