Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. máj. 26. 11h:38' EZ A 249. JÁTÉKHETED, 54. FORDULÓD 250. játékheted kezdete: jún. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1938 SZÁMLA : XXXX |
d 4 2 | eldobod a 4. tárgyat (2 darabot) |
kf 138 | kézbeveszed/felveszed a 138. tárgyat |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
kpb 2 | kezd. parancs berakása: 2 |
h 1100 | használod az 1100. tárgyat |
tv 29 30 31 | támadó/véd. varázslat a 29. varázslatot a 30. varázslatot a 31. varázslatot |
tv 32 | támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot |
le 308 | leveszed/lerakod a 308. tárgyat |
kf 373 | kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat |
f 147 103 37 | kísérletezel a 147. tárggyal a 103. tárggyal a 37. tárggyal |
kt 147 1 | elkészíted a 147. tárgyat (1 darabot) |
m 3 4 3 | mozogsz délkeletre, délre, délkeletre |
(Továbbmész...) [100,-7] A sík vidéket bozótos váltja fel.
(Továbbmész...) [101,-6] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
(Továbbmész...) [101,-4] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy karmos tankány ijesztett meg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Továbbmész...) [102,-3] Síkság, továbbra is csak síkság. Találsz egy rát-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívei emelték. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ráismersz a távolodóra. Egy karmos tankány. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
kt 69 3 | elkészíted a 69. tárgyat (3 darabot) |
kt 69 2 | elkészíted a 69. tárgyat (2 darabot) |
m 1 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 12 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a szőrös pók förtelmes fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Göcsörtös bunkóval gyengén megütöd a szőrös pók bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a szőrös pók jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szőrös pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [102,-5] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy grok-képződményt. Észreveszel egy álomvirágot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ez nem lehet más, mint egy trikornis. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
bpb 1 | bef. parancs berakása: 1 |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
szk 73 | keresed a 73. szörnyet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 16 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 16 pontért |
UBUK DOBÓNYÍL (138. TÁRGY) Már hosszú ideje töprengesz egy használható dobónyíl kifejlesztésén. A sünmedve tüske ugyan elég nehéz lenne hozzá, de nem lehet elég pontosan célozni vele. Az ubuk tüske elég vastag és hosszúkás, de nem elég nehéz. Kézenfekvő a megoldás... Az ubuk tüskén átszúrsz egy sünmedve tüskét, és egy rövid botot erősítesz a végére, hogy legyen az egésznek markolata. Egyensúlyozásként az egész végére egy madártollat illesztesz. Mindez persze precíz, figyelmes munkát követel: a KT 138 parancsot kell kiadnod, 10 pontért, bozótos vagy erdős terepen (hogy találj nyelet). A munka azonban nem hiábavaló: eredménye egy kiváló minőségű dobónyíl, amely sokkal ritkábban megy tönkre, mint például egy durva fadárda. Sebzése d8+6. |
RYUKU LÉGIÓS (361. ELLENFÉL) Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit légiósok a ryuku hadtest különleges katonái - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra! |
MÁSZÁS Amikor fel akarsz mászni valamilyen meredek, nehezen megközelíthető helyre, akkor van szükséged erre a speciális képességre. A mászás képesség, ellentétben a legtöbb egyéb szaktudással, nem a siker esélyét határozza meg, hanem a siker lehetőségét. Minél jobban tudsz mászni, annál nehezebben megmászható helyekre tudsz bejutni. Minden ilyen helyre meg van adva, legalább mekkora mászás szükséges az akadály leküzdéséhez: ha Te nem rendelkezel ilyennel, a dolog semmiképp sem fog sikerülni, ellentétben pl. a zárnyitással, ahol többször is próbálkozhatsz. |
TRIKORNIS (104. LÉNY) Képzelj el egy csillogó szőrű, hófehér lovat, homlokán egy nagyobb és két kisebb szarvval. Ez a mágikus lény a trikornis. Ritka erdők ligeteiben található meg, és nagyon visszahúzódó. Aurája vibráló fehér. [Ez azt jelenti, hogy agressziód vizsgálatakor nem szörnynek, hanem jó jellemű lénynek tekintjük.] Persze ő is, mint a fény minden követője, könyörtelenül harcol a sötétség szolgái ellen. |
Erő: | 20 | Szint: | 7 | Merészség: | 5/4 | Magasság: | 121 cm |
IQ: | 26 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 81 kg |
Ügyesség: | 20 (21) | Védekezés: | 22 | Menekülés: | 60 % | Életkor: | 63/63 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 118/118 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 19 (21) | Varázspont: | 83/57 | Pénz: | 88 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 6 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7 (+1) | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 1 (+1) |
4. gyógyítás: | 3 | 5. titkosírás: | 1 | 6. felderítés: | 1 |
7. taumaturgia: | 8 | 8. zene: | 1 | 9. szörnyismeret: | 1 |
10. vadászat: | 4 | 11. bányászat: | 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
gyógyítasz 25% életerő alatt 20 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
bolhakutya (#17), szintszívó (#96) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) |
Összsúly: 55.32 kg | Megterheltség: 110% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 98 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | bot (#4) | 3 | kaja (#2) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | göcsörtös bunkó (#123) | 5 | szárnyas hernyó (#69) |