Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2022. jún. 12. 15h:14' EZ A 1336. JÁTÉKHETED, 537. FORDULÓD 1337. játékheted kezdete: jún. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 36 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2560 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 73 24 | elmormolod a 71. varázslatot a 73. varázslatot a 24. varázslatot |
* 2. KP: vv 26 12 28 | elmormolod a 26. varázslatot a 12. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: vv 64 120 188 | elmormolod a 64. varázslatot a 120. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: hh 1253 1618 2306 | használod az 1253. tárgyat az 1618. tárgyat a 2306. tárgyat |
* 5. KP: vps 100 0 0 | VP spórolása: 100 |
* 6. KP: vv 224 182 165 | elmormolod a 224. varázslatot a 182. varázslatot a 165. varázslatot |
* 7. KP: kf 229 532 1559 | kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat az 532. tárggyal az 1559. tárgyat |
* 8. KP: bb 347 2 124 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (2 darabot) |
bb 551 2445 2449 | beraksz a bankba az 551. tárgyat (2445 darabot) |
vv 220 70 209 | elmormolod a 220. varázslatot a 70. varázslatot a 209. varázslatot |
hh 286 1546 1228 | használod a 286. tárgyat az 1546. tárgyat az 1228. tárgyat |
kb 135 90 | kiveszel a bankból a 135. tárgyat (90 darabot) |
ve 176 50 | megveszed a 176. tárgyat 50 |
ve 1321 1 | megveszed az 1321. tárgyat 1 |
kf 1321 2709 | kézbeveszed/felveszed az 1321. tárgyat a 2709. tárggyal |
be 702 2 | bemész a 702. épületbe |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az ork bérgyilász jobb vállát. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy gyöngymangó, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. [csontszablya ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP] 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
ek 40 35 | t. energia kisütése: 40 35 |
tv | támadó/véd. varázslat |
tv 176 51 | támadó/véd. varázslat a 176. varázslatot az 51. varázslatot |
be 479 8 | bemész a 479. titkos labirintusba |
m 8 8 3 | mozogsz északra, északra, délkeletre |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó jobb oldalát. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 gyöngymangó és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[203,113] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kihívás tornyát. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Bufa hírnöke lehet. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A lény dobófegyverként ubuk dobónyílat használ. Már repül is belőlük feléd pár. A becsapódástól 59 életpontot vesztettél. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Bufa hírnöke testét. (5 támadással 509 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Bufa hírnöke fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a Bufa hírnöke újra meg újra lecsap. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a Bufa hírnöke száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +94 életerőt. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. Szereztél 2 ubuk dobónyílat. 3 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 549, sebződés: 120, gyógyulás: 8, összesen: -112 ÉP}
(Továbbmész...) [204,114] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy tűzbokrot. Délre nézve látsz egy amniosz-fát. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy adamantit gólem nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 80.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy pajzszúzás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 244 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az adamantit gólem sziklaszilárd bőrét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az adamantit gólem sziklaszilárd bőrét. (8 támadással 786 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 68 életpontot sebeztél. 68 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod az adamantit gólem testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, az adamantit gólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 143 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Összetipor lábával. 70 életpontot vesztettél. Az adamantit gólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +95 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 863 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1042, sebződés: 457, gyógyulás: 97, összesen: -360 ÉP}
e 18 | élelemszerzés 18 pontért |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gólem mellkasát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a ryuku gólem jobb oldalát. (8 támadással 396 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku gólem ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a ryuku gólem bal karját. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) {KCC:} A ryuku gólem kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A ryuku gólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +95 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 410 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 652, sebződés: 60, gyógyulás: 13, összesen: -47 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 63 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Alaposan megsorozod az ősdentor ragyás testét. Kritikus ütés! (4 támadással 180 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor testét. (6 támadással 617 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 76 életpontot sebeztél. 76 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az ősdentor meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 57 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +95 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3 570 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 735, sebződés: 128, gyógyulás: 78, összesen: -50 ÉP}
be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
m 8 2 2 | mozogsz északra, keletre, keletre |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a kputtyintó csalán bal oldalát. Kritikus ütés! (3 támadással 357 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 60 életpontot sebeztél. 60 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +95 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 8 ragasztót.) 2 476 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 550, sebződés: 0, gyógyulás: 60, összesen: +60 ÉP}
(Továbbmész...) [205,113] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy ryuku gólem. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 60.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku gólem testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku gólem bal karját. (9 támadással 348 életpontot sebezve.) {KCC:} A ryuku gólem nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku gólem fémes combját. Kritikus ütés! (6 támadással 258 életpontot sebezve.) A ryuku gólem feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +34 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 410 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 607, sebződés: 43, gyógyulás: 9, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [206,113] Még mindig füves síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy termikfészket. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy vezérfarkas. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vezérfarkas testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a vezérfarkas támadó fejét. (6 támadással 604 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a vezérfarkas támadó fejét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) A vezérfarkas csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A vezérfarkas megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A vezérfarkas többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A vezérfarkas megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A vezérfarkas most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +65 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 918, sebződés: 84, gyógyulás: 19, összesen: -65 ÉP}
e 18 | élelemszerzés 18 pontért |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 62 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Alaposan megsorozod az ősdentor testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ősdentor ragyás testét. Kritikus ütés! (4 támadással 532 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. 62 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az ősdentor meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 58 életpontot vesztettél. Az ősdentor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +63 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3 570 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 645, sebződés: 127, gyógyulás: 64, összesen: -63 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 417 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 69 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal súrolod a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +20 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 667, sebződés: 27, gyógyulás: 7, összesen: -20 ÉP}
be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 111 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a szárnyaló halál jobb oldalát. Kritikus ütés! (8 támadással 360 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a szárnyaló halál rugyanos testét. (8 támadással 801 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 62 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a szárnyaló halál nyakát. Kritikus ütés! (7 támadással 287 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 36 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 214 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) A szárnyaló halál farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a szárnyaló halál testét. (7 támadással 714 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 69 életpontot sebeztél. {GYD:} Pengepajzzsal súrolod a szárnyaló halál farkát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 26 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A szárnyaló halál a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 180 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a szárnyaló halál, épp csak megsuhint. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szárnyaló halál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +95 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20 061 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2035, sebződés: 609, gyógyulás: 105, összesen: -504 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról háló varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az animált korall testét. (7 támadással 82 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször eltalálod az animált korall testét. (7 támadással 521 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal végigvagdosod az animált korall testét. (7 támadással 242 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Csápjaival az animált korall lecsap a bal karodra. (3 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel párszor keményen megütöd az animált korall testét. (7 támadással 508 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megvagdalod az animált korall testét. (7 támadással 239 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 24 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az animált korall csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 150 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +95 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1645, sebződés: 226, gyógyulás: 50, összesen: -176 ÉP}
be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az animált korall testét. (7 támadással 169 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel néhányszor megcsapod az animált korall egyik csápját. (8 támadással 579 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor megcsapod az animált korall testét. (7 támadással 247 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 21 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Csápjaival az animált korall lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 180 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az animált korall jobb oldalát. (9 támadással 632 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal végigvagdosod az animált korall testét. (7 támadással 241 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 29 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az animált korall csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +95 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1918, sebződés: 295, gyógyulás: 63, összesen: -232 ÉP}
be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
A másik mormol valamit: egy agytaposás varázslat! Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a nitmák lord jobb lábát. (8 támadással 118 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nitmák lord ízelt lábát. (9 támadással 716 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a nitmák lord ízelt lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 32 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Jobbra-balra szökkenve osztja a nitmák lord nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 239 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nitmák lord nyakát. Kritikus ütés! (8 támadással 720 életpontot sebezve.) {KCC:} Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 34 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +95 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1631, sebződés: 385, gyógyulás: 82, összesen: -303 ÉP}
m 3 4 7 | mozogsz délkeletre, délre, északnyugatra |
Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kamionoszaurusz testét. Kritikus ütés! (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a kamionoszaurusz fejét. (8 támadással 793 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 76 életpontot sebeztél. 76 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal végigvagdosod a kamionoszaurusz jobb hátsó lábát. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) A kamionoszaurusz belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A kamionoszaurusz farkával a kezedre csap. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 72 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +95 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 13 amnioszt. 6 006 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1244, sebződés: 148, gyógyulás: 92, összesen: -56 ÉP}
(Továbbmész...) [207,115] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kronotapír. {egyik sebzési módja: 1x 2d6+8.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronotapír testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-9 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a kronotapír pörsenéses hátát. (4 támadással 386 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 69 életpontot sebeztél. 69 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal súrolod a kronotapír pörsenéses hátát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény idődet lopja (-5 TVP). A kronotapír ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-6 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-15 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A kronotapír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +95 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3 035 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 624, sebződés: 39, gyógyulás: 73, összesen: +34 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 43 életpontot vesztettél. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kisebb quwarg isten testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (46 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 503 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 145 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +95 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP], egy smaragd védőgyűrű [smaragd védőgyűrű ládikóba-> (187,107)-> 100 arany, -2 ÉP], egy vasérc, egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP] és 2 fekete gyöngy. 11 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 769, sebződés: 242, gyógyulás: 108, összesen: -134 ÉP}
Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vámpírölővel felnyársalod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal megvágod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +95 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 0, gyógyulás: 73, összesen: +73 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 64 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 41 életpontot vesztettél. (-8 védekezés.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Quwargamanga rücskös torát. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Quwargamanga testét. (4 támadással 382 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megkarcolod a Quwargamanga díszes potrohát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled tisztítótűz varázslatot lő rád. Semmi hatás! Egy tisztítótűz varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +95 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 quwarg teleportgömb (ld. enc.). 3 660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 575, sebződés: 105, gyógyulás: 0, összesen: -105 ÉP}
Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szabotőr testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +95 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 2 spirituszt.) 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [206,114] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.
(Feltételes támadás:) Egy Raia szent lovagja! Ezt kerested. {támadása: 48.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Raia szent lovagja jobb lábát. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Raia szent lovagja bal lábát. (2 támadással 207 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megvágod a Raia szent lovagja bal lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 2 609 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 473, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 60 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Több lövedéked átfúrja az ősdentor ragyás testét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor tüskés hátát. (6 támadással 616 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 58 életpontot sebeztél. 58 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy megvágod az ősdentor bal vállát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az ősdentor karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 66 életpontot vesztettél. Az ősdentor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +74 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3 570 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 709, sebződés: 134, gyógyulás: 60, összesen: -74 ÉP}
be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
szk 750 178 288 | keresed a 750. szörnyet a 178. szörnyet a 288. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: ef 8 535 0 | energia fejlesztése 8 |
* 3. BP: hh 1660 507 0 | használod az 1660. tárgyat az 507. tárgyat |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a jegesmedve testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 jegesmedve bundát. [jegesmedve bunda ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 223 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
* 4. BP: vpf 100 0 0 | VP elővétele: 100 |
* 5. BP: kf 373 254 0 | kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat a 254. tárggyal |
* 6. BP: v 15 1253 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 7. BP: v 15 135 3 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 8. BP: vv 83 172 189 | elmormolod a 83. varázslatot a 172. varázslatot a 189. varázslatot |
* 9. BP: kb 347 0 0 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku gólem fémes combját. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a ryuku gólem testét. (8 támadással 402 életpontot sebezve.) {KCC:} A ryuku gólem feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku gólem testét. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) {KCC:} Elhajolsz a ryuku gólem ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a ryuku gólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +17 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 410 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 645, sebződés: 29, gyógyulás: 6, összesen: -23 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku gólem testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a ryuku gólem jobb oldalát. (8 támadással 396 életpontot sebezve.) {KCC:} A ryuku gólem nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a ryuku gólem jobb lábát. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) {KCC:} A ryuku gólem nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A ryuku gólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +41 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 410 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 636, sebződés: 53, gyógyulás: 12, összesen: -41 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 48 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Pár lövedéked átjárja az ősdentor fejét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ősdentor bal karját. (6 támadással 621 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 86 életpontot sebeztél. 48 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az ősdentor bal karját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Karmaival az ősdentor megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 58 életpontot vesztettél. Az ősdentor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +58 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3 570 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 747, sebződés: 106, gyógyulás: 48, összesen: -58 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 33 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 33 pontért |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku gólem testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku gólem mellkasát. (8 támadással 382 életpontot sebezve.) {KCC:} A ryuku gólem pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a ryuku gólem mellkasát. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) {KCC:} Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A ryuku gólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +32 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 410 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 639, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}
RYUKU HÜVELYKGYŰRŰ (1321. TÁRGY) A ryuku hüvelykgyűrű attól lesz különleges, hogy olyan ujjadra húzhatod, amelyre amúgy eszedbe sem jutott volna gyűrűt húzni (ezáltal nem foglalja a helyet más gyűrűk elől). De hát ha a ryukuk ott hordják, és oda tervezték, miért ne vehetnéd fel te is. Ha megteszed, +1 támadást, +1 védekezést, +1 sebzést kapsz. A hüvelykgyűrű viseléséhez legalább 25. tapasztalati szintűnek kell lenned. |
QUWARG TELEPORTGÖMB (1534. TÁRGY) Hogy a quwargoknak hatalmas városaik lennének. Bah! Ostoba legenda csupán. De ennek a tárgynak a birtokában úgy látszik, meg kell változtatnod a véleményedet. Ebben az alig körömnyi méretű, átlátszó gömbben egy teljesen élethű quwarg ikerbolyokból és egyéb torz képződményekből álló város miniatűr mása tündököl. Ha nagyon koncentrálsz, még a milliónyi, de lehet milliárdnyi quwargot is látni véled! Alaposabb mágikus vizsgálat után azt is felfedezed, hogy a gömböt hasonló mágikus aura veszi körbe, mint ami egy-egy városi teleport alkalmával is keletkezik a kalandozók körül. Lehet, hogy ha ismernéd a quwargok fővárosának a koordinátáit, akkor oda is tudnál teleportálni? Csakhogy nem ismered, így csupán vaktában próbálkozhatsz a H 1534 paranccsal, 5 TVP-ért (plusz a túloldalon töltött idő). Ha a quwargok fővárosába nem is sikerül azonnal eljutni, valami közeli quwarg településre (illetve quwarg bolyba) mégis elrepíthet a gömb. Csak aztán meg nem bánd, amikor a sok-sok quwarg pár másodperc alatt csak a csupasz csontjaidat hagyja hátra. A visszatérés automatikus, a quwarg teleport hatása a te szervezetedre csak ideiglenes, ezt majd tapasztalni fogod. Sajnos a teleportgömb ezek után kimerül és idő kell az újratöltődésének, ezért e tárgyat fordulónként csak egyszer tudod használni. |
Erő: | 76 (118) | Szint: | 53 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 156 cm |
IQ: | 54 (70) | Támadás: | 100 (105) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 74 (92) | Védekezés: | 141 (151) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 165/169 év |
Egészség: | 54 (74) | Életpont: | 1593/1546 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 13 |
Szerencse: | 66 (110) | Varázspont: | 3117/1502 | Pénz: | 69003 arany | Kép. pont: | 31 |
Tudatpont: | 97/51 | Pszi pont: | 462/1436 | Halhatatlanság: | 6 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/38 | ökölvívás: | 41/75 (+4%) | szúrófegyverek: | 51/10 (+10%) |
vágófegyverek: | 43/70 (+2%) | ütőfegyverek: | 2/4 | lőfegyverek: | 51/62 (+6%) |
dobófegyverek: | 24/79 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) << ököl (#28) << Shengoroth karma (#1520) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) max. 4 db (1 -19.); vashegyű nyíl (#176) max. 4 db (20 -36.); vashegyű nyíl (#176) (37 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
206,114 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 381 |
A Végzet Vermében a 3. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 135 TU-t válthatsz TVP-re. |
A következő másznivalókban nem harcolsz az utolsó szörnnyel: sziklafészek. |
JLKzott minoszkúpok: 93, 82, 84, 89 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/1 | Max életkor 1361 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 025 TVP |
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 4. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/80 | 2. nyomkövetés: | 135/56 (+42%) | 3. lopás: | 11/34 |
4. mászás: | 28/31 (+4%) | 5. csapdakészítés: | 49/81 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 39/49 |
7. gyógyítás: | 84/1 | 8. titkosírás: | 22/68 | 9. felderítés: | 47/94 |
10. szörnyidomítás: | 14/79 | 11. teológia: | 115/69 (+24%) | 12. taumaturgia: | 160/7 (+4%) |
13. szerencsejáték: | 17/98 | 14. versengés: | 34/6 | 15. harcművészetek: | 30/45 |
16. zene: | 28/97 | 17. szörnyismeret: | 80/0 | 18. pszi: | 48/83 (+5%) |
19. zárnyitás: | 16/98 | 20. vadászat: | 85/87 (+60%) | 21. vitalitás: | 2/7 |
22. bányászat: | 42/43 | 23. testépítés: | 32/78 (+352%) | 24. úszás: | 2/18 |
25. főzés: | 21/66 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 300 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 23 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 68% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 60% életerő alatt 35 TVP-ért (max. 15 alkalommal) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 25 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 16 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), kerek követ (#19) (max. 13 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 40 darabot ), tükröt (#43) (max. 6 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 60 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 45 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 50 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 24 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 80 darabot ), Sheran főzetét (#286) (max. 8 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 25 darabot ), tüskét (#22) (max. 12 darabot ), kátrányt (#580) (max. 20 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 6 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 15 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 20 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 220 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (123) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 26, max: 50) |
bolhakutya (#17) (csak egyszer), technokolin (#50) (csak egyszer), trikornis (#104), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202), autentikus vámpír (#154), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), halált okozó lények (#9098), bűbájlidérc (#761), szubreális vámpír (#223), trikornis herceg (#261), halálos morf (#7618), öregedést okozó lények (#9095), inváziós ellenfelek (#9089), éltető morf (#7625), lomha morf (#7621), kronoelementál (#287), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), zafír sárkány (#329), rd'alv lélektipró (#413), rubin sárkány (#330), molgan (#284), ősdentor (#282) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 18 vp; taumaturgia: 25 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (95,25,4) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | pszi-ernyő (#64) | nagyobb agypajzs (#120) |
esszenciavédelem 2 (#188) | Techiulan aurája (#261) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem (#165) |
hatalomvarázs (#220) | szörnycsábítás (#83) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
17. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
gömbvillám (#176) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | áldott okerón (#336) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
lángcsóva (#31) | >> | varkaudar varázsló (#271) | villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | |
lángcsóva (#31) | >> | brutális morf (#7620) | lángcsóva (#31) | >> | élőholt tigris (#766) | |
agykorbács (#97) | >> | éltető morf (#7625) | villámcsapás (#50) | >> | mammut zombi (#654) | |
villámcsapás (#50) | >> | csataremák (#694) | villámcsapás (#50) | >> | lomha morf (#7621) | |
villámcsapás (#50) | >> | Toodrok Din (#503) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | villámcsapás (#50) | >> | animált korall (#445) | |
villámcsapás (#50) | >> | ősdentor (#282) | tűzgolyó (#155) | >> | homogén artikula (#434) | |
villámcsapás (#50) | >> | szárnyaló halál (#456) | direkt kontaktus I (#121) | >> | bűbájlidérc (#761) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | kronoelementál (#287) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +16 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
umbatari bromag (#770) (őrzi a holmidat: +23 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ha már a villám istene vagyok, látni akarom, ahogy a gömbvillámot használod, legalább 15 alkalommal! (számláló: 0) |
2.) Páratlan varázspárviadalban lesz részed, amikor kihívod és legyőzöd a Sötétség Hercegét. |
3.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 95. labirintus (198,28). erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. kémhálózat (744): többek közt 1585. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): kész. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. fejvadász központ (847): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 55, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 82, 84, 89, 93, 94, 95, 99, 100, 101, 165, 193, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 7, 11, 12, 14, 16, 17, 18, 20, 26, 30, 34, 36, 38, 41, 42, 43, 44, 46, 49, 51, 52. |
HŐSTETTEID | ||
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 224, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 23750. | ||
A morf invázióban megölt morfok száma: 382, az összesen kapott pontszám: 28973. (összesen ölhető: 954 ) Eddig 9 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd. | ||
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 402, az összesen kapott pontszám: 84585. | ||
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a(z) 54. olimpián. | ||
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 166, pontszámod: 2 052. | ||
Az első Végzet Vermében 10 szintet teljesítettél. | ||
A második Végzet Vermében 11 szintet teljesítettél. | ||
A harmadik Végzet Vermében 2 szintet teljesítettél. | ||
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 593, az összesen kapott pontszám: 67655. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 18. Szerzett pont: 932. Beállított erő: 0 Összpont: 46138 |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
hatalompont (253) |
levitáció (265) |
a butaság ára (273) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
mélysötét mágia (367) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) OK |
a hit ereje (516) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) OK |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 32 TU. szükséges még: 118 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
257 | arany (#50) | 2 | dentor bőr (#551) | 22 | fehér morfplazma (#2445) | |||
9 | isteni könnycsepp (#260) | 29 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
1 | madártoll (#112) | 18 | narancs morfplazma (#2449) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | vashegyű nyíl (#176) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
13 | amniosz (#203) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 3 | fekete gyöngy (#99) | |||
95 | gyöngymangó (#135) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 2 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | ryuku hüvelykgyűrű (#1321) | 3 | sáfránypor (#211) | 2 | sallank karom (#128) | |||
1 | spiritusz (#170) | 1 | tyrex csont (#280) | 2 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
1 | vasérc (#152) |
202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | |
112 | |
|
|
|
|
|
|
113 | |
|
|
|
|
|
|
114 | |
|
|
|
|
|
|
115 | |
|
|
|
|
|
|
116 | |
|
|
|
|
|
|