536. forduló, 538. forduló, Lad összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. nov. 30. 9h:04'
EZ A 539. JÁTÉKHETED, 537. FORDULÓD
540. játékheted kezdete: dec. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2131

LAD KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [222,122] koordinátán.
Hatalmas kiáltást hallasz a hátad mögül, rémülten fordulsz meg. Egy sötét alak tornyosul feléd, kezében ostor. "Munkára kutya!" üvölti, majd megsuhogtatja fegyverét. Kapkodva rakosgatod a köveket, már nem is olyan sok kell hozzá, hogy kész legyen az oltár. De alig fejezed be, újabb parancs csattan: "Ásni!". Rohanvást indulsz a közeli dombra, talán néhány óndarab csillapítja gazdád dühét. Verítékben fürödve ébredsz.
Zu'lit tarsolya termel 7 spirituszt. (Nincs mibe rakni 7 spirituszt.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+96 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+540 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+418 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 192. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 760.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 759.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 759.]

* 2. KP: elmormolod a 303. varázslatot a 297. varázslatot a 71. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-25 pszi pont.] [7 pontot használtál fel, van még 752.]
Gyorsvarázsolsz! [-20 pszi pont.] (Önanalízis: +1% pszi.) [2 pontot használtál fel, van még 750.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 750.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 748.]
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+12 erő). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 746.]
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+10 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 744.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 224. varázslatot az 57. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 742.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 742.]
Fürgén varázsolsz! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 742.]

* 5. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 112. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 742.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 740.]
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 740.]

* 6. KP: energia fejlesztése 10
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-6 TU.] A befejezéshez még 474 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [60 pontot használtál fel, van még 680.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat
Leveszed a kyorg köpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 680.]

* 8. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 678.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 676.]
Fürgén varázsolsz! Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 676.]

* 9. KP: leveszed/lerakod az 511. tárgyat a 611. tárgyat
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt.
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 676.]

* 10. KP: kézbeveszed/felveszed a 614. tárgyat a 287. tárggyal a 834. tárgyat
A füledre akasztod az óriás fülbevalót. [0 pontot használtál fel, van még 676.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 676.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 676.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 676.]

flh 10 131 felt. lőfegyver haszn. 10 a 131. tárggyal
Ok, FLH 10 131 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 676.]

flh 23 939 felt. lőfegyver haszn. 23 a 939. tárggyal
Ok, FLH 23 939 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 676.]

tv 155 60 40 támadó/véd. varázslat a 155. varázslatot a 60. varázslatot a 40. varázslatot
155. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: puha ütés. 40. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 676.]

tv 162 támadó/véd. varázslat a 162. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: hhaar burka II. [0 pontot használtál fel, van még 676.]

hu 221 hulladék: 221
Hulladék, ezért nem gyűjtesz dobóhálót. [0 pontot használtál fel, van még 676.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: dobóháló (186,106)-> (kudarc), összesen 0 arany, 2 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 671.]

p 195 25 használod a 195. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-konverzió II pszi képességet. Pszi energiáidat konvertálva, előállítottál 22 Tudatpontot. [-440 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 656.]

at 2042 15 TU-t adsz át a 2042. kalandozónak 15
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 15 TU árán átcsúsztatsz 15 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 656.]

at 1661 7 TU-t adsz át az 1661. kalandozónak 7
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 7 TU árán átcsúsztatsz 7 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 656.]

h 1271 403 használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy fokhagymát Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 651.]

vv 133 185 220 elmormolod a 133. varázslatot a 185. varázslatot a 220. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Sebeid gyógyulnak (+596 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 649.]
Gyorsvarázsolsz! [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 647.]
Gyorsvarázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 645.]

v 169 9999 elmormolod a 169. varázslatot
Kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az áldomás II varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni (+6 támadás). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 640.]

v 21 50 elmormolod a 21. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 50 kaja. [-150 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 635.]

v 84 393 elmormolod a 84. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy purifikátor császárt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. {fizikai sebezhetőség: 75%.} {egyik sebzési módja: 6x 3d8+9.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+4 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár testét. (6 támadással 167 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a purifikátor császár testét. (6 támadással 379 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a purifikátor császár testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Teriád karddal súrolod a purifikátor császár jobb oldalát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a purifikátor császár testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a purifikátor császár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 751, sebződés: 31, gyógyulás: 135, összesen: +104 ÉP}

[-72 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 625.]

v 14 1 elmormolod a 14. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 620.]

ftv 40 270 felt. tám/véd. varázslat a 40. varázslatot a 270. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 620.]

ftv 40 691 felt. tám/véd. varázslat a 40. varázslatot a 691. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 620.]

kut 35 kutatsz 35 pontért
(Önanalízis: +8% úszás.) Hamar találsz egy rejtekhelyet tárgyaidnak, majd nekiindulsz a tengernek. Egy pillanatra sem tévesztve szem elől a víz alatt sötétlő célpontot, heves karcsapásokkal veted magad a hűvös vízbe. Nicsak, piciny halak milliónyi vesznek körbe, érdeklődően figyelve az új jövevényt birodalmukban. Karjaid minden egyes mozdulatára arrébb rebbennek, hogy aztán onnan folytassák a bámulást. Vicces látvány. Aztán valami történik, mert mindannyian szétrebbennek a különböző irányokba. Egy vízdémon támad rád. [védettséged: 35]

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontakt. II pszi hatás. Ellenfeled elszívta az összes varázspontodat! Elszántan ellenfeledre rohansz. Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a vízdémon testét. (3 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy hullámkeltés varázslatot. 165 életpontot sebeztél. Érdes nyelvével a vízdémon néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-4 TVP). Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
3076 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% víziharc.) Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 67, gyógyulás: 45, összesen: -22 ÉP}

(Önanalízis: +5% úszás.) Most veszed csak észre, hogy a csata során milyen mélyre süllyedtél. Egy nagyra nőtt vízinövény lombkoronájában értékes tárgyra bukkansz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bumeráng [bumeráng ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl, egy kígyóbőr kesztyű [kígyóbőr kesztyű ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP], egy göcsörtös bunkó [göcsörtös bunkó ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy bronzhegyű lándzsa [bronzhegyű lándzsa ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. Egy villámrája intéz feléd kihívást. { villám alapú varázslat nem hat rá.} {max. életpontja: 101-150.} [védettséged: 35]

Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a villámrája farkát. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 349 életpontot sebeztél. A villámrája néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
2105 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% víziharc.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 480, sebződés: 52, gyógyulás: 4, összesen: -48 ÉP}

(Önanalízis: +5% úszás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). Lefelé úszol, már nincs is messze a partról becélzott hajóroncs. Hirtelen megszaporodnak az árnyékok körülötted. Amikor felfelé nézel, megérted miért. Egy vízbeölt ryuku támad rád. Őrület, magát Teijiyoshit sodorta eléd a vakszerencse! {szintje: 25.} {egyik sebzési módja: 1x 10d8+32.} [védettséged: 35]

Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 233 életpontot vesztettél. Megmarkolva a triton szigonyt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a Teijiyoshi testét. (4 támadással 267 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 141 életpontot sebeztél. Beugrasz a Teijiyoshi tettetett csapásának, és nem tudod hárítani a második, alulról jövő vágást. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 precíziós vetőtű [precíziós vetőtű ládikóba-> (186,106)-> 69 arany, -2 ÉP]. 4108 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% víziharc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 313, gyógyulás: 62, összesen: -251 ÉP}

(Önanalízis: +2% úszás.) Átpréseled magad a kajütablakon, hogy beúszhass a ryuku hajóroncs belsejébe. Bosszankodva fedezed fel, hogy a hajó szemközti fala teljesen hiányzik, kár volt ezen az oldalon nyomorognod. Valami itt jókora pusztítást végzett. Hatalmas testű szörnyeteg bukkan fel előtted! Csak nem ő volt a felelős a hajó legénységének haláláért? (Önanalízis: +6% úszás.) Egy triton intéz feléd kihívást. [védettséged: 35]

Megmarkolva a triton szigonyt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a triton kérges uszonyát. (4 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 181 életpontot sebeztél. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 59 életpontot vesztettél. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP] 4470 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% víziharc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 450, sebződés: 102, gyógyulás: 62, összesen: -40 ÉP}

Egyedül maradtál. Hát akkor ideje átkutatni a roncsot, hátha van itt még valami használható. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy elit csatavért [elit csatavért ládikóba-> (186,106)-> 30 arany, -2 ÉP], 9 ugh méreg [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 18 arany, -2 ÉP], egy vashegyű nyíl [vashegyű nyíl ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP], egy ryuku mellvért és egy ryuku kalapács. Ennél többet már nem tehetsz itt. Erőteljes karcsapásokkal felúszol a felszínre, összeszeded a tárgyaidat (mind megvan), és további kalandokra készen továbbindulsz. (Önanalízis: +4% felderítés.) [35 pontot használtál fel, van még 581.]

vv 133 185 127 elmormolod a 133. varázslatot a 185. varázslatot a 127. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Szupersebesen mormolsz. Sebeid gyógyulnak (+243 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 579.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 579.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 577.]

m 7 8 7 mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra
[221,121] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Látsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Egy harci mugrath nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {szintje: 36.} {támadása: 50.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a harci mugrath testét. (6 támadással 216 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Meglengetve a teriád kardot a másikra támadsz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a harci mugrath jobb első lábát. (6 támadással 530 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a harci mugrath testét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A harci mugrath karma a fejed mellett suhan el! Ellenfeled regenerálódik! Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a harci mugrath testét. (6 támadással 523 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a harci mugrath fejét. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A harci mugrath karmait belevágja a bal lábszáradba. (1 támadástól 147 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1547, sebződés: 147, gyógyulás: 285, összesen: +138 ÉP}

VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Egy pikkelyes ptog közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {szintje: 34.} {támadása: 58.} Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a pikkelyes ptog bal vállát. (6 támadással 216 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (39 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal párszor kilyukasztod a pikkelyes ptog testét. (6 támadással 521 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a pikkelyes ptog jobb vállát. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 210 életpontot vesztesz.) Teriád karddal párszor kilyukasztod a pikkelyes ptog farkát. (6 támadással 495 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ütéseket mér a pikkelyes ptog a farkával a jobb válladra. (2 támadástól 218 életpontot vesztesz.) Teriád karddal súrolod a pikkelyes ptog jobb oldalát. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a pikkelyes ptog testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A pikkelyes ptog kegyetlen csapásokat osztogat a farkával. (2 támadástól 300 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a pikkelyes ptog száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12206 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +2% vágófegyverek.) Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1648, sebződés: 767, gyógyulás: 294, összesen: -473 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 hajító csillagot. [Rahn ékkő:] 705 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [221,120] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Úgy gondolod, hogy a közeledő pikkelyes ptog nem jelenthet komoly veszélyt. {szintje: 34.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod a pikkelyes ptog testét. (6 támadással 219 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (36 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a pikkelyes ptog bal első lábát. (6 támadással 509 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 237 életpontot vesztesz.) Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a pikkelyes ptog testét. (6 támadással 527 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a pikkelyes ptog nyakát. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 218 életpontot vesztesz.) A pikkelyes ptog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11568 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1537, sebződés: 491, gyógyulás: 0, összesen: -491 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss troll nyomok vezetnek északnyugatra. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [220,119] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Itt húzódik a hajdan létezett bo'adhun birodalom nyugati határa. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Egy pillanat alatt beásod magad a parti homokba. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy pikkelyes ptog volt a rémület okozója. {szintje: 34.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek északnyugatra. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [28 pontot használtál fel, van még 549.]

v 84 283 elmormolod a 84. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 72 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 549.]

vv 133 elmormolod a 133. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 549.]

m 5 6 5 mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[219,120] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Hoppsz, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. {egyik sebzési módja: 6x 3d8+9.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Túl erős az ellenfeled. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [218,120] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. {fizikai sebezhetőség: 75%.} {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 300 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Úgy döntesz, ebből elég volt. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [217,121] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kihívás tornyát.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. {fizikai sebezhetőség: 75%.} {támadása: 50.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Túl erős az ellenfeled. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [24 pontot használtál fel, van még 525.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[216,122] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. A víz fölött sirályok köröznek.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. {fizikai sebezhetőség: 75%.} {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 300 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Úgy döntesz, ebből elég volt. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.

Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Lélegzeted visszafojtva elbújsz néhány bokor mögé. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy purifikátor volt. {szintje: 13.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [215,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ryuku hajóroncsot.
(Feltételes kutatás:) (Önanalízis: +8% úszás.) Hamar találsz egy rejtekhelyet tárgyaidnak, majd nekiindulsz a tengernek. Egy pillanatra sem tévesztve szem elől a víz alatt sötétlő célpontot, heves karcsapásokkal veted magad a hűvös vízbe. Ledugod a fejed a víz alá, és kinyitod a szemed, hogy láthasd, mi vár rád odalent. Egy szikrázó manahal intéz feléd kihívást. {szintje: 22.} {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu. (Önanalízis: +3% felderítés.)
Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Elendil orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. {fizikai sebezhetőség: 75%.} {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 300 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Te itt életveszélyben vagy. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)
Találkozol Ron the Greywolffal. Tharr félisten hatalmú felszentelt főpapja. Egy Blounther gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jégisten amulettet, egy gránit szimbólumot, egy óriás fülbevalót, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy ryuku vállvédőt és egy Xanathal karkötőjét visel. Fegyverzetét egy Ylgoroth trófea, egy triklem drakolder trófea és egy rubin sárkány trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is semleges. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy mihlanil dobótőr (ld. enc.)} Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[51 pontot használtál fel, van még 474.]

vv 133 277 277 elmormolod a 133. varázslatot a 277. varázslatot a 277. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 474.]
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 474.]
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 474.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[214,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. {fizikai sebezhetőség: 75%.} {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 300 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Elmegy a kedved a harctól. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.

Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [213,124] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. {fizikai sebezhetőség: 75%.} {egyik sebzési módja: 6x 3d8+9.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Úgy döntesz, ebből elég volt. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) Régóta vagy már úton; mielőtt tovább folytatod kalandjaid, nem árt felidézni a helyeket, amiket eddig bejártál.

AZ EDDIGI TÉRKÉPED


(213,124) purifikátor császár (#393)
(214,123) purifikátor császár (#393)
(215,123) ryuku hajóroncs (#1163), művészi porolit (#720), purifikátor császár (#393), Ron the Greywolf (5110. kalandozó)
(216,122) purifikátor császár (#393), purifikátorok (#157)
(217,121) kihívás tornya (#502), purifikátor császár (#393)
(218,120) purifikátor császár (#393)
(219,120) purifikátor császár (#393)
(220,119) pikkelyes ptog (#470)
(221,120) pikkelyes ptog (#470)
(221,121) harci mugrath (#491), pikkelyes ptog (#470)
(222,122) purifikátor császár (#393), vízdémon (#408), villámrája (#405), Teijiyoshi (#970), triton (#406)

[212,125] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Felfedeztél egy nekrofunt.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. {fizikai sebezhetőség: 75%.} {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 300 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Túl sok sebet kaptál. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.

Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [24 pontot használtál fel, van még 450.]

v 198 146 3 elmormolod a 198. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 100 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 450.]

v 84 290 elmormolod a 84. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 72 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 450.]

h 697 6000 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+141 varázspont, -283 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 450.]

vv 133 277 277 elmormolod a 133. varázslatot a 277. varázslatot a 277. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Sebeid gyógyulnak (+1101 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 448.]
Szupersebesen mormolsz. Kutakodni kezdesz az emlékeid között, hogy összeszedd, mely épületekben kaptál még teljesítetlen küldetéseket, és hamarosan ki is alakul a lista:
városháza (Gatin) - szeretnék, ha tennéd dolgod a 20. labirintusban;
szürke kastély - szeretnék, ha tennéd dolgod a 33. labirintusban;
királyi palota - valamilyen tárgyat szeretnének, de elfelejtetted mit;
cirkuszi fősátor - nem emlékszel, itt mit kell csinálnod;
kémhálózat - nem emlékszel, itt mit kell csinálnod; a banya a cirkuszban a következő tárgyakat szeretné: 1 nagy vaskulcsot, 1 igazgy. fülbevalót, 5 gyöngymangót, 1 ezüst nyakláncot, 1 karbin plazmát. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 443.]
Szupersebesen mormolsz. Kutakodni kezdesz az emlékeid között, hogy összeszedd, mely épületekben kaptál még teljesítetlen küldetéseket, és hamarosan ki is alakul a lista:
városháza (Gatin) - szeretnék, ha tennéd dolgod a 20. labirintusban;
szürke kastély - szeretnék, ha tennéd dolgod a 33. labirintusban;
királyi palota - valamilyen tárgyat szeretnének, de elfelejtetted mit;
cirkuszi fősátor - nem emlékszel, itt mit kell csinálnod;
kémhálózat - nem emlékszel, itt mit kell csinálnod; a banya a cirkuszban a következő tárgyakat szeretné: 1 nagy vaskulcsot, 1 igazgy. fülbevalót, 5 gyöngymangót, 1 ezüst nyakláncot, 1 karbin plazmát. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 438.]

tk 8 4304 44 többszemélyes kaland 8 4304 44
Elrontottad a második paramétert: a megadott kalandozó nem készül ezt a többszemélyes kalandot vezetni! (Még nem is ismeri!) [0 pontot használtál fel, van még 438.]

szk 393 keresed a 393. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy purifikátor császárt. [0 pontot használtál fel, van még 438.]

h 1602 83 10 használod az 1602. tárgyat
Rákészülsz az ezüstszelence használatára. Képességeit 10 ragasztó beledobásával teszteled. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 10 szögletes követ találsz. [3 pontot használtál fel, van még 435.]

v 21 50 elmormolod a 21. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 17 kaja. [-51 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 430.]

in 1661 246 289 leírod az 1661. kalandozónak a 246. szörnyet a 289. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy nagyobb vércápa. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) sárkányölő kardot. [0 pontot használtál fel, van még 430.]

in 1661 247 290 leírod az 1661. kalandozónak a 247. szörnyet a 290. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kputtyintó csalán. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 430.]

in 1661 249 293 leírod az 1661. kalandozónak a 249. szörnyet a 293. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy taalru. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 430.]

in 1661 251 306 leírod az 1661. kalandozónak a 251. szörnyet a 306. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy zombi mester. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 430.]

in 1661 252 314 leírod az 1661. kalandozónak a 252. szörnyet a 314. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy lidércúr. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) roxati zárfalót. [0 pontot használtál fel, van még 430.]

* 1. BP: kézbeveszed/felveszed a 741. tárgyat
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a kyorg köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 430.]

* 2. BP: használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 425.]

* 3. BP: leveszed/lerakod a 614. tárgyat
Kiveszed a füledből az óriás fülbevalót. [0 pontot használtál fel, van még 425.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat
A füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 425.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 114 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 385.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 74 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 345.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 34 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 305.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 265.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 225.]

tf 4 25 fejleszted a 4. tulajdonságodat 25 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [25 pontot használtál fel, van még 200.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 2 fokhagymát. Elmúlt a vízlélegzés hatása. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. 4 kaját habzsol be a pikkelyes ptog. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 678 pontot. A következő körben tehát 878 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MIHLANIL DOBÓTŐR (599. TÁRGY)
Akik nem értenek az íjakhoz és nyilakhoz, azoknak marad a dobótőr, amikor távolsági fegyvert akarnak a mihlanilból formázni. Ugyan a mihlanil dobótőr használatakor van -4 támadásod, de ez gyakorlatilag soha sem vész el, ellentétben a mihlanil nyílvesszővel. A dobótőr elkészítése 10 TVP-be kerül, 12-es bányászat kell hozzá, és egy mihlanil meg egy madártoll, meg persze a lávató, ahol elkészíted. Sebzése 4D6+3, persze mágikus lényt is meg tud sebezni, és mint minden mihlanilból készült tárgyat, nem tudod átadni másnak.

KARAKTERLAP

Lad, egy szőke, copfos hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Fekete a bőröd. Tharr személyes testőrként szolgáló avatárja vagy. A HALHATATLANOK (#9166) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 537. fordulód.

Erő: 76 (103) Szint: 47 Merészség: 10/5 Magasság: 154 cm
IQ: 72 (88) Támadás: 46 Agresszió: 3 Testsúly: 64 kg
Ügyesség: 72 (88) Védekezés: 118 Menekülés: 30 % Életkor: 14/84 év
Egészség: 83 (98) Életpont: 1131/1127 Jellem: semleges Tul. pont: 27
Szerencse: 60 (73) Varázspont: 3109/1 Pénz: 2935 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 25/0 Pszi pont: 1001/745 Halhatatlanság: 13 % EFejl: 116
Eddig összesen 6411 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 38241 TP-t kaptál. Jelenleg 16004528 TP-d van. A következő szinthez még 495472 TP szükséges. Trófeáid: rubin sárkány, márvány sárkány, triklem drakolder. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 21 ökölvívás: 7 szúrófegyverek: 32
vágófegyverek: 36 ütőfegyverek: 26 lőfegyverek: 14
dobófegyverek: 38

Feltételes fegyverváltás: bronz taider (#641) (140%) << tyrex bunkó (#421) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -22.); hajító csillag (#939) (23 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia épp teriád kard fegyverre kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 55 2. nyomkövetés: 129 (+1) 3. lopás: 1
4. mászás: 24 5. csapdakészítés: 29 6. csapdaészlelés: 15
7. gyógyítás: 23 8. titkosírás: 7 9. felderítés: 39
10. szörnyidomítás: 11 11. teológia: 109 12. taumaturgia: 119
13. szerencsejáték: 5 14. versengés: 23 15. harcművészetek: 3
16. szörnyismeret: 48 17. pszi: 113 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 8 20. vitalitás: 2 21. bányászat: 35
22. úszás: 33 (+1) 23. csapatmunka: 4

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 14

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
kutatsz max. 400 TVP-ért
ásol max. 104 TVP-ért
készítesz fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 50 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot )
elfogod dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219)
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16)
massza (#217), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), kputtyintó csalán (#247), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), bávatag golombár (#165), halálelementál (#279), Rém (#315), rubin sárkány (#330), purifikátor császár (#393), tesh alligátor (#353), Sötétség Hercege (#296), ezerszemű bestia (#288), manaelementál (#290), aranyfecske (#283)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
gothag döglidérc (#429), bűbájlidérc (#761), skarlátdémon (#790), vámpírféreg (#782), erdei rém (#399)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Asylux csapdája (#233, 20 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP)
kyorg tudás (#273, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) spirituális ext. (#249, 0 PP) pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP)
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) gyilkos ösztönök (#298, 50 PP)
pszi meditáció (#299, 100 PP) önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) elmehártya (#301, 30 PP)
agybénítás III (#302, 25 PP) önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) szürkeáll. aktiv (#71) önanalízis III (#303) pszi-ernyő III (#297)
tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28) óriáserő (#53) a lélek védelme (#57)
esszenciavédelem (#165) esszenciavédelem 2 (#188) agyburok (#90) hatalomvarázs (#220)
méregsemlegesítés (#14) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
Asylux csapdája (#233), puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 40, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
Tharr haragja (#145) >> pszi elementál lord (#272) direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166)
fehérál.roncsolása (#248) >> kronoelementál (#287) Tharr haragja (#145) >> csápos otagi (#395)
direkt kontakt. II (#122) >> nőstény varkaudar (#689) direkt kontakt. II (#122) >> varkaudar iszákos (#688)
direkt kontakt. II (#122) >> varkaudar vajákos (#690) direkt kontakt. II (#122) >> varkaudar hadúr (#270)
fehérál.roncsolása (#248) >> bolyongó lidérc (#388) fehérál.roncsolása (#248) >> ezerszemű bestia (#288)
fehérál.roncsolása (#248) >> smaragdgólem (#417) fehérál.roncsolása (#248) >> vortexmágus (#418)
fehérál.roncsolása (#248) >> halálhozó (#419) fehérál.roncsolása (#248) >> korinthai amőba (#420)
fehérál.roncsolása (#248) >> kék rothasztó (#421) fehérál.roncsolása (#248) >> ősi szellem (#422)
fehérál.roncsolása (#248) >> csontváz hadúr (#423) fehérál.roncsolása (#248) >> kísértetvarázsló (#424)
direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283) fehérál.roncsolása (#248) >> kisebb quwarg isten (#213)
fehérál.roncsolása (#248) >> Quwaxotix (#961)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 40, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> varkaudar katona (#691) tompítás (#40) >> varkaudar hadúr (#270)
fehér glóbusz (#47) >> Sötétség Hercege (#296) védelem tűz ellen (#38) >> pikkelyes ptog (#470)
tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230) tompítás (#40) >> varkaudar vajákos (#690)
pszi-acéltorony (#98) >> Eruol (#378) fehér glóbusz (#47) >> Ylgoroth (#332)
védelem tűz ellen (#38) >> rubin sárkány (#330) pszi-acéltorony (#98) >> zafír sárkány (#329)
fehér glóbusz (#47) >> márvány sárkány (#328) fehér glóbusz (#47) >> Notermanthi báró (#323)
védelem tűz ellen (#38) >> kronoelementál (#287) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál lord (#272)
elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320) elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278)
pszi-acéltorony (#98) >> őrjáratozó katona (#274) pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az irtásukat egy rd'alv lélektipróval!
2.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld gyors fejlődés képességedet legalább 4-es szintre!
3.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 1)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a VIII. olimpián, első hely az 5. kategóriában a XXV. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 borkonyó bibe (#312) 1 csillagbot (#929) 1 dobóháló (#221)
1 halcsont (#390) 15 isteni könnycsepp (#260) 2 madártoll (#112)
1 mocsári penke (#148) 1 nyílvessző (#108) 1 pézsmatökmag (#934)
10 ragasztó (#83) 1 sallank karom (#128) 1 tükör (#43)
2 varázskő (#305) 10 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
161 arany (#50) 1 fokhagyma (#403) 58 kaja (#2)
2 purifikátor háj (#269) 1 ryuku kalapács (#724) 1 ryuku mellvért (#689)
10 szögletes kő (#17) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(212,125) nekrofun (#173), purifikátor császár (#393)

Üzenet küldése a karakternek