Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. febr. 11. 12h:11' EZ A 568. JÁTÉKHETED, 536. FORDULÓD 569. játékheted kezdete: febr. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5397 |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 105 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Vas dobónyilat markolva becéloz ellenfeled. Feléd repül 5 vas dobónyíl. Több lövedéke átfúrja a testedet. (5 támadástól 193 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +39 ÉP.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod Swarnold Arceneger testét. (6 támadással 528 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod Swarnold Arceneger testét. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) A fényaura 14 ép-t sebez. Ököllel Swarnold Arceneger borzalmas ütéseket mérve rá összetöri a testedet. Valamilyen buta harcművész-trükköt alkalmazott. (9 támadástól 771 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (hárítasz: +155 ÉP.) Ököllel Swarnold Arceneger néhányszor megcsapja a fejedet. (5 támadástól 246 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (hárítasz: +50 ÉP.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 933, sebződés: 1315, gyógyulás: 331, összesen: -984 ÉP}
Összerogysz! Szégyenletes vereséget szenvedtél.Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 61 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról energiaspirál varázslatot lő rád a másik. 251 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, ellenfeled hosszú íjjal Rád lő. Feléd repül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéke átfúrja a jobb válladat. (5 támadástól 200 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +40 ÉP.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod Steven McCar testét. (6 támadással 534 életpontot sebezve.) (a sebzés egy részét hárította.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. {GYD:} Kyorg tőrrel megdöfködöd Steven McCar testét. (4 támadással 213 életpontot sebezve.) (a sebzés egy részét hárította.) Energialándzsával Steven McCar tökéletesen perforálja a jobb válladat. (7 támadástól 500 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (hárítasz: +100 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiacsóva varázslatot lő rád. 94 életpontot vesztettél. Sárkánytőrrel Steven McCar megdöfködi a bal lábadat. (5 támadástól 281 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (hárítasz: +57 ÉP.) Főhajtással köszönitek meg egymásnak a párviadalt. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 882, sebződés: 1326, gyógyulás: 275, összesen: -1051 ÉP}
Ez jó kis testmozgás volt, mindketten talpon maradtatok.
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot |
* 5. KP: | leveszed/lerakod a 373. tárgyat |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat az 527. tárggyal |
ef 7 | energia fejlesztése 7 |
tno 1 | növeled az 1. tulajdonságodat |
tno 5 | növeled az 5. tulajdonságodat |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról tűzvihar varázslatot lősz a másikra. 105 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. Semmi hatás! Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Blounther apó testét. (3 támadással 199 életpontot sebezve.) {GYD:} Kyorg tőrrel jól megszúrod a Blounther apó jobb vállát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (13 ép-t sebezve). Nem sikerült a Blounther apó ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 sallank karom [sallank karom ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP] és 2 fekete gyöngy. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 balkezes gyűrű. 3589 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 20, gyógyulás: 8, összesen: -12 ÉP}
ee 568 | eladod az 568. tárgyat |
ea 210 26 | eladod a 210. tárgyat 26 |
ea 25 5 | eladod a 25. tárgyat 5 |
m 4 | mozogsz délre |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a részeg kalandozó testét. (2 támadással 190 életpontot sebezve.) {KCC:} Kyorg tőrrel eltalálod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1665 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi hatás! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló jobb lábát. (4 támadással 267 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel megdöföd az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 sáfránypor és 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP]. 2460 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
be 622 | bemész a 622. épületbe |
m 4 | mozogsz délre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy tűzvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. 133 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Semmi eredménye! Ellenfeled tűzvihar varázslatot lő rád. 55 életpontot vesztettél. Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Blounther apó bal karját. (2 támadással 133 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel megdöföd a Blounther apó testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Fényaurád 14 sebzést okoz. A Blounther apó újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A Blounther apó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy rókafarok. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 balkezes gyűrű. 3589 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 75, gyógyulás: 8, összesen: -67 ÉP}
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
m 2 8 | mozogsz keletre, északra |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzvihar varázslatot lő rád. 48 életpontot vesztettél. Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló jobb oldalát. (4 támadással 280 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az őrült varázsló törékeny testét. Kritikus ütés! (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Fényaurád 8 sebzést okoz. Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy xirnox szív és 4 pirkit. 2460 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}
(Továbbmész...) [186,61] Továbbmész a város utcáján. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csapat őrjáratozó katona. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Egy tűzvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. 104 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrjáratozó katona jobb oldalát. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel néhányszor megcsapod az őrjáratozó katona nyakát. (4 támadással 261 életpontot sebezve.) {GYD:} Kyorg tőrrel megdöfködöd az őrjáratozó katona testét. Kritikus ütés! (4 támadással 284 életpontot sebezve.) Ellenfeled 14 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (8 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ököllel párszor keményen megütöd az őrjáratozó katona jobb lábát. (3 támadással 195 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel megkarcolod az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) A fényaura 11 ép-t sebez. Nem vagy felkészülve a 2 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a 2 őrjáratozó katona száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 20 arany és 4 gyöngymangó. 9744 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1072, sebződés: 93, gyógyulás: 14, összesen: -79 ÉP}
m 8 3 | mozogsz északra, délkeletre |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzvihar varázslatot, majd rád küldi. 61 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló jobb oldalát. (3 támadással 290 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel megdöföd az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 sallank karom [sallank karom ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP] és 2 sáfránypor. 2460 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}
(Továbbmész...) [187,61] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy őrült varázsló. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló jobb karját. (3 támadással 280 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel eltalálod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy karbin plazma és 8 madártoll [madártoll ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP]. 2460 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
v 198 201 110 | elmormolod a 198. varázslatot |
[201,110] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy kronotapír. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 134 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel teljesen átdöföd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A fényaura 7 ép-t sebez. Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
644 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a dögkeselyű jobb lábát. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel felnyársalod a dögkeselyű jobb vállát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Fényaurád 6 sebzést okoz. A dögkeselyű csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 8 madártollat. [madártoll ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (17 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a nómenklatúra trutyis masszáját. (2 támadással 159 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel teljesen átszúrod a nómenklatúra jobb vállát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeled 15 pontot sebződik a fényaurától. A nómenklatúra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A nómenklatúra csápol, de mindhiába. A nómenklatúra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzvihar varázslat. 72 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csataremák feléd kúszó csápját. (6 támadással 538 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. {KCC:} Kyorg tőrrel jól megszurkálod a csataremák testét. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) A fényaura 7 ép-t sebez. Csápok szívnak vért a combjaidból. (12 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +18 ÉP.) {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csataremák feléd kúszó csápját. Kritikus ütés! (5 támadással 610 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megbököd a csataremák testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) A fényaura 5 ép-t sebez. Csápjaival a csataremák lecsap a jobb karodra. (12 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +19 ÉP.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1645, sebződés: 180, gyógyulás: 200, összesen: +20 ÉP}
(Továbbmész...) [199,112] Az erdőt síkság váltja fel. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő borzalmas varkaudar nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 198 életpontot sebezve.) {KCC:} Kyorg tőrrel felnyársalod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Fényaurád 28 sebzést okoz. A borzalmas varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2047 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 21 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar íjász jobb lábát. (2 támadással 190 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel teljesen átdöföd a varkaudar íjász bal oldalát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A fényaura 34 ép-t sebez. A varkaudar íjász karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1789 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 30, gyógyulás: 2, összesen: -28 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Semmi eredménye! Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 188 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar nyakát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (22 ép-t sebezve). Kisebb sebet ejt oldaladon a borzalmas varkaudar. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP], 2 arany és egy vasérc [vasérc ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP]. 2047 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 9, gyógyulás: 1, összesen: -8 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 9 életpontot vesztettél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 187 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel megdöföd a borzalmas varkaudar jobb karját. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Fényaurád 28 sebzést okoz. A borzalmas varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy vasérc [vasérc ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP]. 2047 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 193 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Tharr haragja. 27 életpontot vesztettél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel eltalálod a varkaudar hadúr jobb karját. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) {GYD:} Kyorg tőrrel megdöföd a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Fényaurád 21 sebzést okoz. Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar hadúr újra meg újra lecsap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A varkaudar hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP]. 3264 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 39, gyógyulás: 6, összesen: -33 ÉP}
v 198 202 117 | elmormolod a 198. varázslatot |
v 198 199 119 | elmormolod a 198. varázslatot |
gyk 951 40 | gyakorolsz a 951. tárggyal 40 pontért |
h 473 5 | használod a 473. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | leveszed/lerakod az 527. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 373. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 202 életpontot sebezve.) {GYD:} Kyorg tőrrel teljesen átszúrod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) A fényaura 16 ép-t sebez. A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar hírnök karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 202 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 7 életpontot vesztettél. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel megcsapod a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel megdöföd a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Fényaurád 32 sebzést okoz. A varkaudar hadúr fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2814 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 32, gyógyulás: 8, összesen: -24 ÉP}
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 9 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 9 pontért |
CHE-VÁLLSZALAG (1114. TÁRGY) A che-vállszalag mágikus szövetből készült ruhadarab. Különlegessége abban rejlik, hogy minden egyes hosszanti fonal színe más, nem is találni két egyformát. Összességében senki nem képes megmondani, most akkor milyen színű is valójában. A különös precizitással elkészített vállszalagot csak az alaposan kiképzett che-papok ölthetik magukra. Egyfajta szimbólum ez, mely egyediségével azt sugallja: viselője tökéletes kontrollal bír teste fölött. De mi történik, ha az illető, aki a vállszalagot felcsatolja, nem ismerője a kellő tapasztalatot jelentő che harcművész irányzatnak? Nos, a tárgy viseletének pozitív hatása ekkor is érezhető: támadásod 4-gyel, erőd 1-gyel nő. Csak 30. szintű vagy afeletti kalandozó öltheti magára. |
Erő: | 76 (88) | Szint: | 49 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 168 cm |
IQ: | 82 (97) | Támadás: | 77 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 100 kg |
Ügyesség: | 69 (82) | Védekezés: | 123 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/62 év |
Egészség: | 69 (87) | Életpont: | 1016/731 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 77 (92) | Varázspont: | 2498/1389 | Pénz: | 12322 arany | Kép. pont: | 56 |
Tudatpont: | 17/0 | Pszi pont: | 188/227 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/48 | ökölvívás: | *24/101 (+7%) | szúrófegyverek: | 42/88 (+7%) |
vágófegyverek: | 22/52 | ütőfegyverek: | 25/26 | lőfegyverek: | 28/79 (+1%) |
dobófegyverek: | 33/71 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (110%) << nitmák kard (#856) (120%) << Mjölborg kalapácsa (#523) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); bronzhegyű nyíl (#94) (25 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/83 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 129/26 (+4%) | 3. mászás: | 26/97 |
4. csapdakészítés: | 29/6 | 5. csapdaészlelés: | 31/49 | 6. gyógyítás: | 90/83 |
7. titkosírás: | 8/39 | 8. felderítés: | 24/90 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 16/75 |
10. teológia: | 119/87 (+18%) | 11. taumaturgia: | 105/93 (+10%) | 12. szerencsejáték: | 12/43 |
13. versengés: | 21/98 (+5%) | 14. harcművészetek: | 21/99 | 15. zene: | 18/60 |
16. szörnyismeret: | 25/87 | 17. pszi: | *21/100 | 18. zárnyitás: | 19/8 |
19. vadászat: | 16/71 | 20. vitalitás: | 5/36 | 21. bányászat: | 34/44 |
22. úszás: | 10/5 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 31 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer) |
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 16) |
fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), quwarg ősmágus (#302), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), mösze uralkodó (#789), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +10 vp 15 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs I (#12) |
tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem 2 (#188) | esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) |
fényaura (#211) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
tisztítótűz (#44), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), háló (#186), tűzvihar (#175), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! |
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
3.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele). |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XXVI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | deus ex machina (#1) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 5 | fiatalság itala (#473) | |||
26 | fűszertartó (#210) | 8 | isteni könnycsepp (#260) | 8 | kaja (#2) | |||
5 | kavadu iszák (#25) | 6 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
16 | sünmedve tüske (#14) | 1 | álompor (#396) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
366 | arany (#50) | 2 | balkezes gyűrű (#1549) | 1 | galachmit (#310) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 1 | karbin plazma (#199) | 1 | rézpáncél (#71) | |||
1 | rókafarok (#124) | 4 | sáfránypor (#211) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
38 | víz (#27) | 1 | xirnox szív (#213) |