Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. jan. 28. 12h:05' EZ A 566. JÁTÉKHETED, 534. FORDULÓD 567. játékheted kezdete: jan. 31. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5397 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot |
* 5. KP: | leveszed/lerakod a 373. tárgyat |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat az 527. tárggyal |
kf 902 2 | kézbeveszed/felveszed a 902. tárgyat a bal kezedbe |
cir 63 | vándorcirkusz látogatása 63 |
kut 60 | kutatsz 60 pontért |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 210 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. Semmi eredménye! Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a taalru testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel eltalálod a taalru testét. Kritikus ütés! (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel jól megszúrod a taalru jobb oldalát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Ellenfeled 27 pontot sebződik a fényaurától. A taalru mancsával oldalba lök. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A taalru állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A taalru összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy szent jogar, egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy arany, egy gyöngymangó és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. 4293 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 447, sebződés: 20, gyógyulás: 7, összesen: -13 ÉP}
Egy tűzvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 140 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan zsoldos testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan zsoldos izmos testét. (4 támadással 268 életpontot sebezve.) {GYD:} Kyorg tőrrel jól megszurkálod a Thargodan zsoldos izmos testét. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) A fényaura 27 ép-t sebez. A Thargodan zsoldos karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A Thargodan zsoldos feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 652, sebződés: 10, gyógyulás: 4, összesen: -6 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a lidérckirály jobb oldalát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a lidérckirály csuklyáját. Kritikus ütés! (6 támadással 780 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel megkarcolod a lidérckirály bal karját. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). A lidérckirály néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8574 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 906, sebződés: 21, gyógyulás: 7, összesen: -14 ÉP}
Ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 126 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a sötét ölész testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a sötét ölész ködös testét. (6 támadással 503 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a sötét ölész ködös testét. (4 támadással 228 életpontot sebezve.) Fényaurád 29 sebzést okoz. Karmait felemelve, a sötét ölész meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Félrehajolsz, de a sötét ölész karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A sötét ölész összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13548 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1037, sebződés: 67, gyógyulás: 107, összesen: +40 ÉP}
m 5 7 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról tűzvihar varázslatot lősz a másikra. 107 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Chara-din fattya fejét. (4 támadással 277 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya fejét. (4 támadással 227 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. A 9 Chara-din fattya fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Ököllel csak érinted a Chara-din fattya testét. Kritikus ütés! (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel megérinted a Chara-din fattya fejét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Ellenfeled 33 pontot sebződik a fényaurától. Az 1 Chara-din fattya feléd harap, de sikertelenül. Az 1 Chara-din fattya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
3324 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 781, sebződés: 5, gyógyulás: 5, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról tűzvihar varázslatot lősz a másikra. 111 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragd sárkány bal szárnyát. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (95 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 520 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A smaragd sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) A smaragd sárkány farkával megérint. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) A smaragd sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) Vámpírölővel meghorzsolod a smaragd sárkány pikkelyes testét. Kritikus ütés! (1 támadással 121 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megérinted a smaragd sárkány fejét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A smaragd sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) A smaragd sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A smaragd sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +21 ÉP.) A smaragd sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], 4 gyöngymangó, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 18525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1336, sebződés: 504, gyógyulás: 253, összesen: -251 ÉP}
(Továbbmész...) [360,56] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Találsz egy sárkánybarlangot. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ramit kő) rejt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy lávatavat. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy méregféreg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Egy tűzvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 105 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a méregféreg ízelt testét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (69 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a méregféreg testét. (6 támadással 506 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a méregféreg ízelt testét. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (31 ép-t sebezve). A méregféreg megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 12002 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 989, sebződés: 132, gyógyulás: 105, összesen: -27 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy tűzvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. 128 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd drakón pikkelyes testét. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (44 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel párszor keményen megütöd a smaragd drakón jobb oldalát. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel megdöfködöd a smaragd drakón jobb hátsó lábát. (3 támadással 167 életpontot sebezve.) A fényaura 7 ép-t sebez. A smaragd drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A smaragd drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A smaragd drakón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 1 sárkányfogat. 7454 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 648, sebződés: 67, gyógyulás: 12, összesen: -55 ÉP}
im 2 | imádkozol |
m 6 5 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 148 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel jól megszurkálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (6 támadással 518 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd a talriai behemót jobb oldalát. Kritikus ütés! (4 támadással 284 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A talriai behemót a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +30 ÉP.) Vámpírölővel többször eltalálod a talriai behemót testét. (6 támadással 503 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. {KCC:} Kyorg tőrrel valamennyire megsebezgeted a talriai behemót mérhetetlen testét. Kritikus ütés! (2 támadással 142 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. A talriai behemót beleharap a kezedbe. (1 támadástól 127 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +26 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 45 kaját. 17661 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1770, sebződés: 273, gyógyulás: 215, összesen: -58 ÉP}
(Továbbmész...) [358,57] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy ősvortexet. Délnyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Egy porkupac mögé bújsz. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal tudod, hogy egy sötét ölész volt a rémület okozója. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
(Továbbmész...) [357,58] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy ezerszemű bestia nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem sav ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen tette ezt számára lehetővé.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 26 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 24 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod az ezerszemű bestia bal szárnyát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-22 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ezerszemű bestia testét. (6 támadással 512 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 66 életpontot vesztettél. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 66 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Öregedtél 3 évet. Az ezerszemű bestia fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Nyelvével az ezerszemű bestia eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő regeneráló gyűrű felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-24 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Vámpírölővel megdöfködöd az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (2 támadással 158 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod az ezerszemű bestia jobb oldalát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Fényaurád 12 sebzést okoz. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 60 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 63 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Öregedtél 2 évet. Az ezerszemű bestia fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Az ezerszemű bestia ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő mérgezett vasnyíl felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-22 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja.
Az ezerszemű bestia szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], 36 arany, 4 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl és 4 gyöngymangó. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 1 galachmitot. 15834 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1158, sebződés: 508, gyógyulás: 185, összesen: -323 ÉP}
im 2 | imádkozol |
m 5 3 3 | mozogsz délnyugatra, délkeletre, délkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzvihar. 139 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (95 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a smaragd sárkány testét. Kritikus ütés! (6 támadással 726 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd a smaragd sárkány testét. (4 támadással 214 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. A smaragd sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) A smaragd sárkány farkával megérint. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A smaragd sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) Véres nyál csordul ki a smaragd sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy arany. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 18525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1322, sebződés: 293, gyógyulás: 125, összesen: -168 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod fehér glóbusz varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 194 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 30 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai bal karját. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP] és 2 gyöngymangó. 3264 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 36, gyógyulás: 4, összesen: -32 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 180 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Thargodan légiós testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. {KCC:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Thargodan légiós gigászi testét. (6 támadással 497 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megbököd a Thargodan légiós jobb vállát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (26 ép-t sebezve). A Thargodan légiós néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan légiós, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) A Thargodan légiós többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9831 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 901, sebződés: 83, gyógyulás: 108, összesen: +25 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 181 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Thargodan légiós bal karját. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan légiós jobb lábát. (6 támadással 516 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megkarcolod a Thargodan légiós bal oldalát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeled 23 pontot sebződik a fényaurától. A Thargodan légiós néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Vad döféseivel a Thargodan légiós nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9831 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 913, sebződés: 73, gyógyulás: 103, összesen: +30 ÉP}
(Továbbmész...) [357,60] Tovább kóborolsz a pusztán.
(Továbbmész...) [358,61] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban.
im 2 | imádkozol |
m 2 3 3 | mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [360,62] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Tone Zangief, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Észreveszel egy nekrofunt. Észreveszel egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Thargodan tábor van. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy ősvortex van. Elteszed a látcsövet.
(Továbbmész...) Régóta vagy már úton; mielőtt tovább folytatod kalandjaid, nem árt felidézni a helyeket, amiket eddig bejártál.
[361,63] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. 205 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 arany és egy ezüstshuriken. 2538 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 198 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Thargodan légiós bal lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Thargodan légiós gigászi testét. (6 támadással 540 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megérinted a Thargodan légiós testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeled 28 pontot sebződik a fényaurától. A Thargodan légiós csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A Thargodan légiós sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9831 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 964, sebződés: 61, gyógyulás: 107, összesen: +46 ÉP}
Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. 182 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Thargodan légiós fejét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Thargodan légiós jobb lábát. (6 támadással 502 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. {KCC:} Kyorg tőrrel megkarcolod a Thargodan légiós testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Ellenfeled 31 pontot sebződik a fényaurától. Karmával néhányszor a Thargodan légiós megcsapja a fejedet. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A Thargodan légiós belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Húsodat át- meg átjárja a Thargodan légiós szarva. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9831 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 917, sebződés: 63, gyógyulás: 107, összesen: +44 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy tűzvihar varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (védelem tűz ellen van rajta.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 42 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 62 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az ezerszemű bestia testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {KCC:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (6 támadással 526 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. {GYD:} Kyorg tőrrel többször eltalálod az ezerszemű bestia jobb csápját. (4 támadással 213 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 46 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 62 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Öregedtél 4 évet. Elérted az öregkort. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezerszemű bestia, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Az ezerszemű bestia nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő rézpáncél felszínére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-32 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Vámpírölővel jól megszurkálod az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (2 támadással 167 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megbököd az ezerszemű bestia bal szárnyát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 43 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 44 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Öregedtél 5 évet. Az ezerszemű bestia belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő rézsisak felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-31 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is.
Az ezerszemű bestia még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], 11 arany, egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], 2 réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 1 galachmitot. 15834 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1190, sebződés: 498, gyógyulás: 184, összesen: -314 ÉP}
kt 449 | elkészíted a 449. tárgyat |
h 449 | használod a 449. tárgyat |
szk 326 | keresed a 326. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | leveszed/lerakod az 527. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 373. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 14 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 14 pontért |
Erő: | 75 (87) | Szint: | 48 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 168 cm |
IQ: | 80 (95) | Támadás: | 76 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 100 kg |
Ügyesség: | 69 (82) | Védekezés: | 123 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/71 év |
Egészség: | 69 (87) | Életpont: | 1000/652 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 75 (90) | Varázspont: | 2426/1303 | Pénz: | 10659 arany | Kép. pont: | 51 |
Tudatpont: | 17/3 | Pszi pont: | 188/223 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 31 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/48 | ökölvívás: | 24/93 (+8%) | szúrófegyverek: | 42/76 (+10%) |
vágófegyverek: | 22/52 | ütőfegyverek: | 25/26 | lőfegyverek: | 28/78 |
dobófegyverek: | 33/69 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (110%) << nitmák kard (#856) (120%) << Mjölborg kalapácsa (#523) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); bronzhegyű nyíl (#94) (25 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/72 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 129/4 (+37%) | 3. mászás: | 26/97 |
4. csapdakészítés: | 29/6 | 5. csapdaészlelés: | 31/49 | 6. gyógyítás: | 90/83 |
7. titkosírás: | 8/39 | 8. felderítés: | 24/77 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 16/75 |
10. teológia: | 119/39 (+37%) | 11. taumaturgia: | 105/73 (+11%) | 12. szerencsejáték: | 12/43 |
13. versengés: | 21/88 | 14. harcművészetek: | 21/99 | 15. zene: | 18/60 |
16. szörnyismeret: | 25/67 | 17. pszi: | *21/100 | 18. zárnyitás: | 19/8 |
19. vadászat: | 16/71 | 20. vitalitás: | 5/36 (+24%) | 21. bányászat: | 34/43 (+2%) |
22. úszás: | 10/5 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 31 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer) |
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 16) |
fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), quwarg ősmágus (#302), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), semlegesek (#989), jók (#990), mösze uralkodó (#789), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +10 vp 15 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs I (#12) |
tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem 2 (#188) | esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) |
fényaura (#211) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
tisztítótűz (#44), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), háló (#186), tűzvihar (#175), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! |
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
3.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele). |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XXVI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
7 | fekete gyöngy (#99) | 1 | nyílvessző (#108) | 20 | pirkit (#153) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rézpáncél (#71) | 1 | rézsisak (#72) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
900 | arany (#50) | 2 | csalánvirág (#582) | 1 | dlathog kőzet (#829) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fűszertartó (#210) | 2 | galachmit (#310) | |||
7 | gyöngymangó (#135) | 20 | isteni könnycsepp (#260) | 35 | kaja (#2) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | mutáns csont (#331) | 1 | sárkányfog (#617) | |||
11 | sárkánypikkely (#292) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | |||
3 | toxyl (#591) | 2 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vörös zyel (#606) |