Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. nov. 21. 9h:09' EZ A 538. JÁTÉKHETED, 534. FORDULÓD 539. játékheted kezdete: nov. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2131 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 192. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 303. varázslatot a 297. varázslatot a 71. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 224. varázslatot az 57. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 112. varázslatot |
* 6. KP: | energia fejlesztése 10 |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot |
* 9. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat a 611. tárgyat |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed a 614. tárgyat a 287. tárggyal a 834. tárgyat |
tv 60 40 180 | támadó/véd. varázslat a 60. varázslatot a 40. varázslatot a 180. varázslatot |
v 21 50 | elmormolod a 21. varázslatot |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester torát. (6 támadással 140 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2143 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 2, gyógyulás: 35, összesen: +33 ÉP}
Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 5 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szabotőr bal első lábát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel teljesen átdöföd a quwarg szabotőr jobb oldalát. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Sárkánytőrrel felnyársalod a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 919 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +4% lőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod a purifikátor császár bal oldalát. (6 támadással 151 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a purifikátor császár ruganyos törzsét. (5 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a purifikátor császár testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (6 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Teriád karddal megvagdalod a purifikátor császár testét. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a purifikátor császár testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (6 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 712, sebződés: 41, gyógyulás: 127, összesen: +86 ÉP}
h 1271 403 | használod az 1271. tárgyat |
m 3 4 3 | mozogsz délkeletre, délre, délkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontakt. II pszit. Elszívod ellenfeled mágikus energiáit! (+120 varázspont.) (Önanalízis: +3% pszi.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a nőstény varkaudar jobb lábát. (6 támadással 208 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a nőstény varkaudar testét. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Sárkánytőrrel eltalálod a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar karma a fejed mellett suhan el! A nőstény varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3136 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 397, sebződés: 6, gyógyulás: 47, összesen: +41 ÉP}
(Továbbmész...) [200,114] A bozótos terepet homokos, sivatagi vidék váltja fel. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Egy varkaudar katona nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {villám alapú varázslatokra érzékeny.} {védettsége: 55 szúró, 55 vágó, 55 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Tharr haragja varázslat. Semmi hatás! (köszönhetően tompítás védelmednek.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar katona testét. (6 támadással 202 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar katona testét. (5 támadással 429 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a varkaudar katona csillogó páncélját. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A varkaudar katona fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar katona testét. (4 támadással 336 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a varkaudar katona csillogó páncélját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A varkaudar katona fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 7266 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% vágófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1139, sebződés: 93, gyógyulás: 202, összesen: +109 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel teljesen átdöföd a légirozmár testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel felnyársalod a légirozmár bal vállát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! Véres nyál csordul ki a légirozmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 197 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [201,115] Bozótos terepre értél.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. {támadása: 36.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+4 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán húsos levelét. (6 támadással 128 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! Sárkánytőrrel megkarcolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kputtyintó csalán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2818 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 457, sebződés: 3, gyógyulás: 75, összesen: +72 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester testét. (6 támadással 139 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester torát. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2143 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 2, gyógyulás: 37, összesen: +35 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 10 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg szabotőr jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a quwarg szabotőr fekete torát. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 919 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +4% lőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 10, gyógyulás: 42, összesen: +32 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár testét. (6 támadással 154 életpontot sebezve.) Meglengetve a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (5 támadással 306 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a purifikátor császár szürke hengertestét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a purifikátor császár testét. (3 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 770, sebződés: 50, gyógyulás: 138, összesen: +88 ÉP}
m 3 4 5 | mozogsz délkeletre, délre, délnyugatra |
Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (6 támadással 225 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (186,106)-> 30 arany, -2 ÉP] 3067 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 561, sebződés: 45, gyógyulás: 77, összesen: +32 ÉP}
(Továbbmész...) [202,117] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "...a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy varkaudar hírnök támad rád. {szintje: 18.} {védettsége: 34 szúró, 34 vágó, 34 ütő ellen.}
Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök testét. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 varkaudar látógömb [varkaudar látógömb ládikóba-> (186,106)-> 100 arany, -2 ÉP]. 1828 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök izmos felkarját. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1828 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász bal lábát. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1756 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász jobb lábát. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1756 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy aranytű [aranytű ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP]. 2007 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontakt. II pszi támadást. Elszívod ellenfeled mágikus energiáit! (+120 varázspont.) (Önanalízis: +2% pszi.) Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos bal lábát. (6 támadással 208 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (50 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar iszákos jobb karját. (3 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 varkaudar látógömb [varkaudar látógömb ládikóba-> (186,106)-> 100 arany, -2 ÉP]. 3170 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 459, sebződés: 79, gyógyulás: 59, összesen: -20 ÉP}
Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a csataremák feléd kúszó csápját. (6 támadással 224 életpontot sebezve.) Meglengetve a teriád kardot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal néhányszor megcsapod a csataremák testét. (5 támadással 426 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a csataremák testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Csápjaival a csataremák lecsap a jobb karodra. (12 támadástól 102 életpontot vesztesz.) Teriád karddal megvagdalod a csataremák jobb vállát. (5 támadással 436 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a csataremák feléd kúszó csápját. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A csataremák csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (12 támadástól 94 életpontot vesztesz.) Teriád karddal végigvagdosod a csataremák fejét. (2 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a csataremák feléd kúszó csápját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csápjaival a csataremák lecsap a bal karodra. (12 támadástól 121 életpontot vesztesz.) A csataremák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 9197 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1581, sebződés: 317, gyógyulás: 283, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [201,118] A terep változik: ismét síkságon vagy. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete lótuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Skinhead hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő vark. kardtáncos nem jelenthet komoly veszélyt. {szintje: 32.} {max. életpontja: 1242-1351.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+4 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vark. kardtáncos testét. (5 támadással 425 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a vark. kardtáncos jobb vállát. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A vark. kardtáncos fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Teriád karddal párszor kilyukasztod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (5 támadással 413 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a vark. kardtáncos testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A vark. kardtáncos fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Teriád karddal végigvagdosod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (2 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a vark. kardtáncos nyakát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Sajnos nem sikerült a vark. kardtáncos minden csapását hárítanod. (4 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A vark. kardtáncos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 varkaudar látógömb [varkaudar látógömb ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 8948 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% vágófegyverek.) (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1299, sebződés: 155, gyógyulás: 276, összesen: +121 ÉP}
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán fekete testét. (6 támadással 215 életpontot sebezve.) A zoloboo sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2389 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod a csataremák feléd kúszó csápját. (6 támadással 219 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a csataremák testét. (5 támadással 436 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a csataremák testét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a csataremák csapásokat mér a hasadra. (12 támadástól 102 életpontot vesztesz.) Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a csataremák feléd kúszó csápját. (5 támadással 428 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a csataremák testét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Csápjaival a csataremák lecsap a bal karodra. (12 támadástól 121 életpontot vesztesz.) Teriád karddal megvagdalod a csataremák fejét. (2 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a csataremák testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A csataremák csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (12 támadástól 120 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 9197 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% vágófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1573, sebződés: 343, gyógyulás: 222, összesen: -121 ÉP}
(Továbbmész...) [199,119] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy manilla-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Ijedten lekapod a fejed, amikor egy varkaudar vajákos tűzcsóvát hajít feléd, valahonnan a varkaudarok gyűrűjéből. Egy szénné égetett remák hangos puffanással elterül mögötted, miután a varázslat célba ért. Egy varkaudar íjász védelmezi a vadászterületét. {szintje: 17.} {egyik sebzési módja: 2x 8d6+8.}
Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 hajító csillag. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1756 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy arany és 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2007 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar bal lábát. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. 2007 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar bal lábát. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2007 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled agyroppantás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű [aranytű ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP], egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. 2007 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi eredménye! Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos fejét. (6 támadással 211 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (40 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar iszákos testét. (3 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a varkaudar iszákos fejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 varkaudar pálinka [varkaudar pálinka ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 3170 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 467, sebződés: 56, gyógyulás: 65, összesen: +9 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. A szilánk működik (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy agytaposás varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar vajákos jobb vállát. (6 támadással 200 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar vajákos testét. (5 támadással 415 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 51 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy természet haragja varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően tompítás védelmednek.) A varkaudar vajákos karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar vajákos testét. (2 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 52 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Távolról természet haragja varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (tompítás védelmez.) Félrehajolsz, de a varkaudar vajákos karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. 37 életpontot vesztettél. A varkaudar vajákos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5803 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% vágófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 962, sebződés: 169, gyógyulás: 167, összesen: -2 ÉP}
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (5 támadással 432 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Teriád karddal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (5 támadással 419 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál egyik csápját. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Teriád karddal néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 439 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+8 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1691, sebződés: 17, gyógyulás: 226, összesen: +209 ÉP}
h 697 6000 | használod a 697. tárgyat |
vv 133 | elmormolod a 133. varázslatot |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Lakott területre érkeztél. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Utad során felfedezel egy főutcát. Látsz egy fekete lótuszt. Felfedeztél egy sárkánytanyát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Találsz egy szent tölgyfát.
ve 1 10 | megveszed az 1. tárgyat 10 |
m 2 | mozogsz keletre |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a Barnega bal lábát. (6 támadással 218 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel eltalálod a Barnega horpadt páncélját. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöföd a Barnega jobb oldalát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A Barnega ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy szent jogar és 5 arany, ezenkívül 1 Huddens alkarvédője (ld. enc.). 2028 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
pki 1000 | kiveszel a bankból 1000 aranyat |
pbe 9999 3627 | beraksz a bankba 9999 aranyat |
m 8 | mozogsz északra |
v 198 279 99 | elmormolod a 198. varázslatot |
[279,99] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját.
vv 133 184 | elmormolod a 133. varázslatot a 184. varázslatot |
szk 393 189 | keresed a 393. szörnyet a 189. szörnyet |
fv 403 1 40 | felveszed a 403. tárgyat (1 darabot) 40 |
tv 248 60 180 | támadó/véd. varázslat a 248. varázslatot a 60. varázslatot a 180. varázslatot |
tv 40 | támadó/véd. varázslat a 40. varázslatot |
a 500 3627 5 | átadod az 500. tárgyat a 3627. kalandozónak (5 darabot) |
aa 150 | átadod a 150. tárgyat |
tk 23 5903 44 | többszemélyes kaland 23 5903 44 |
h 1 264 20 | használod az 1. tárgyat |
id 470 100 | idomítod a 470. szörnyet 100 pontért |
id 470 100 | idomítod a 470. szörnyet 100 pontért |
in 1661 207 289 | leírod az 1661. kalandozónak a 207. szörnyet a 289. tárgyat |
in 1661 215 290 | leírod az 1661. kalandozónak a 215. szörnyet a 290. tárgyat |
in 1661 244 293 | leírod az 1661. kalandozónak a 244. szörnyet a 293. tárgyat |
in 1661 220 298 | leírod az 1661. kalandozónak a 220. szörnyet a 298. tárgyat |
in 1661 223 300 | leírod az 1661. kalandozónak a 223. szörnyet a 300. tárgyat |
in 1661 224 301 | leírod az 1661. kalandozónak a 224. szörnyet a 301. tárgyat |
in 1661 225 305 | leírod az 1661. kalandozónak a 225. szörnyet a 305. tárgyat |
in 1661 235 306 | leírod az 1661. kalandozónak a 235. szörnyet a 306. tárgyat |
in 1661 237 307 | leírod az 1661. kalandozónak a 237. szörnyet a 307. tárgyat |
in 1661 238 312 | leírod az 1661. kalandozónak a 238. szörnyet a 312. tárgyat |
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed a 741. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 614. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat |
CÁPABŐR CSIZMA (832. TÁRGY) A homokcápa bőréből készült lábbeli amellett, hogy tetszetős viselet, komoly tekintélyhez is juttatja gazdáját, hiszen a sivatagok e különös lakójának legyőzése nem egyszerű feladat. A csizma meglepő képességekkel ruházza fel azt a személyt, aki azt magára ölti: védettsége nyolccal, egészsége eggyel, maximális lehetséges VP-je pedig hússzal nő. A ruganyos lábbelit csak legalább 25. szintű tapasztalt kalandozók ölthetik magukra. |
BO'ADHUN LIDÉRC (467. SZÖRNY) Amikor a kyorgok hadrendbe állították a triklem dakoldereket, hogy eltiporják a környező országokban élő ellenségeiket, a bo'adhun sámánok csak rövid ideig ültek tétlenül döbbenetükben. Úgy döntöttek, Leah segítségét kérik, hogy képesek legyenek a becsvágyó kyorg hadmozdulatok útját állni. Az összes bo'adhun lélek visszatért a túlvilágról, hogy megvédjék szeretett országukat a betolakodóktól. A triklem dakoldereknek viszont nem sikerült útját állni, a bo'adhun birodalom elpusztult, s miközben az élők közül mindenki elhullott, a megidézett lelkek nagy része visszatért az elmúlásba. De maradtak lelkek, melyekre Leah már nem tartott igényt. Ők még mindig lidércként bolyonganak a környéken, nem adva fel a reményt, hogy ha "jót" tesznek, a túlvilág istene egyszer talán újra visszafogadja őket. S hogy mi a szent célkitűzésük: minél több élőt Leah kegyelmébe ajánlani. |
CIANG CSÍ (978. ELLENFÉL) Ciang Csí egy a legendás hősök közül, akiket minden ryuku katona jól ismer. Állítólag a Császár már egyszer személyesen is kitüntette őt az invázió során tanúsított elszántságáért, és ravaszságáért. Persze semmilyen érdemrend nem villog ruháján, sőt, nagyon is átlagos katonának látszik. Azért az biztosan nem véletlen, hogy immár harmadszor lép új csapatok élén Ghalla földjére, és eleddig egyetlen sérülést sem szerzett! Nagyon vigyázz, ha szembekerülsz vele, mert alattomos, és kegyetlen, ráadásul rengeteg sunyi trükköt ismer. Arról már nem is szólva, hogy már akkor is veteránnak számított, amikor te még kőkéssel szaladgáltál a kiégett földeken. |
MÉRGEZETT NYÍLPUSKA LÖVEDÉK (548. TÁRGY) Mint mindent lövedéket, a nyílpuskáét is érdemes megmérgezni. Ehhez a KT 548 parancsot kell kiadnod, és nincs más komponense, csak egy nyílpuska lövedék, egy ugh méreg és 2 TVP. Ennek hatására a lövedék sebzése jelentősen (6-tal) megnő, viszont újrafelhasználhatóságának esélye (megtalálás) alaposan lecsökken. Ideális olimpiára. |
BARNEGA (971. ELLENFÉL) Barnega sokáig teljesen ismeretlen, jelentéktelen kalandozónak számított, ivócimboráin kívül senki nem is vette soha emberszámba. Egy Olimpián azonban egycsapásra közismertté vált, amikor a büfében alaposan felöntött a garatra, majd kirohant az arénába és fennhangon követelte a szerinte jogosan járó aranyérmet, hisz senki nem mer kiállni ellene (az nem tűnt fel neki, hogy a küzdelmeknek már vége volt és épp a nyeremények átadására készültek a rendezők). Mivel lecsillapítani nem sikerült (különböző harcművész technikákkal tette ártalmatlanná az őt kivonszolni próbáló biztonságiakat) mindenki alaposan megnézhette magának. Neve futótűzként terjedt a nézők és a kalandozók közt. Mikor végre észrevette magát, gyomra kidobta tartalmát, pont Vasaltujjú díszes öltözékére. Így vált a mindig részeg Barnega messze Erdauinon hírhedtté. |
HUDDENS ALKARVÉDŐJE (1550. TÁRGY) Barnega fűnek-fának azt híresztelte a söntéspultnál, hogy alkarvédője egyenesen Huddens mestertől, a valaha élt leghíresebb kobudera harcművésztől származik. Ehhez kapcsolódó kalandjait is bőszen ecsetelte mindenfelé, hogy hogyan talált rá az eldugott labirintus bejáratára Libertantól pár mérföldnyire, és hogy milyen szörnyekkel kellett megvívnia a hely kincseiért. Nos, hogy ennek sok lenne a valóságtartalma, az Barnega előadásmódját és múltját ismerve erősen kétséges, mindenesetre a karvédővel érdemes egy próbát tenni. A csuklódra egy karkötő helyett KF-elheted, és ha rajtad van, +2 ügyességet és +1 ökölsebzést kapsz, valamint a tüskés szörnyek tüskéi többet nem sebezhetnek meg. A tárgy viseléséhez legalább 15. szintűnek kell lenned. |
ELENIOS AVATÁRJA (383. LÉNY) Amikor egy elbűvölő szépségű Elenios avatár megjelenik a szemünk előtt, el sem tudjuk képzelni, hogy e kecses lény bárkinek is ártani tudna. Pedig tudhatnánk, hiszen e lény kezét nem fogta senki, és nagy valószínűséggel áldozatra kész rabszolgák sem sorakoztak a háta mögött, amíg végigvergődött a halhatatlanságig vezető veszélyes és rendkívül hosszú úton. Márpedig ez eddig csupán néhány kiválasztottnak - a legjobbaknak - sikerült. Ennek ellenére, vagy talán pont ezekre az időkre emlékezve, ha egy hívő társa bajba kerülne Ghalla gonoszoktól hemzsegő világában, ő hajlandó a segítségére sietni, és hidd el, tökéletesen el is fogja látni a fenyegetés likvidálását célzó feladatát. Ha szükséges, ehhez csupán egyetlen pillantásával több évnyi öregedést okoz ellenségeinek (emiatt csak FT paranccsal támadhatod meg - már ha vagy annyira elvetemült...) |
VARKAUDAR ŐSLICH (402. SZÖRNY) Közismert, hogy a varkaudarok között mindig is élt néhány varázstudó. A varkaudar őslichek a múlt árnyékos évszázadaiban létezett ősi mágia mesterei, akiknek szinte minden a kisujjában volt, amit a varázslatokról tudni lehet. Éppen félelmetes hatalmuk okozta vesztüket, hiszen őrjítő tudásuk sokak szemében volt tüske. Vajon mi lehetett, ami ezeket a mindentudó varázslókat az élőholt kísértetek elkárhozott életébe kényszerítette, és megfosztotta az akár hegyeket elmozdító hatalom birtoklásától? Egy biztos, a varkaudar őslich a legtöbb hús-vér kalandozó számára még most is aggasztóan erős ellenfél lehet. Csak mágikus fegyverrel tudod megsebezni. |
Erő: | 76 (101) | Szint: | 47 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 154 cm |
IQ: | 72 (86) | Támadás: | 46 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 64 kg |
Ügyesség: | 72 (86) | Védekezés: | 111 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 14/83 év |
Egészség: | 82 (95) | Életpont: | 1080/1064 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 27 |
Szerencse: | 60 (71) | Varázspont: | 3103/2092 | Pénz: | 1929 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 25/0 | Pszi pont: | 1001/418 | Halhatatlanság: | 13 % | EFejl: | 96 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 20 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 32 |
vágófegyverek: | 35 | ütőfegyverek: | 26 | lőfegyverek: | 14 |
dobófegyverek: | 37 |
Feltételes fegyverváltás: bronz taider (#641) (140%) << tyrex bunkó (#421) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -14.); bumeráng (#249) (15 -22.); hajító csillag (#939) (23 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp teriád kard fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 55 | 2. nyomkövetés: | 127 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 24 | 5. csapdakészítés: | 29 | 6. csapdaészlelés: | 15 |
7. gyógyítás: | 23 | 8. titkosírás: | 7 | 9. felderítés: | 39 |
10. szörnyidomítás: | 9 (+2) | 11. teológia: | 108 | 12. taumaturgia: | 118 |
13. szerencsejáték: | 5 | 14. versengés: | 23 | 15. harcművészetek: | 3 |
16. szörnyismeret: | 48 | 17. pszi: | 113 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 8 | 20. vitalitás: | 2 | 21. bányászat: | 35 |
22. úszás: | 32 | 23. csapatmunka: | 4 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 12 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 104 TVP-ért |
készítesz fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 50 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ) |
elfogod dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
massza (#217), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), kputtyintó csalán (#247), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), bávatag golombár (#165), halálelementál (#279), Rém (#315), rubin sárkány (#330), purifikátor császár (#393), tesh alligátor (#353), Sötétség Hercege (#296), ezerszemű bestia (#288), manaelementál (#290), aranyfecske (#283) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
gothag döglidérc (#429), bűbájlidérc (#761), skarlátdémon (#790), vámpírféreg (#782), erdei rém (#399) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) |
pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) |
agybénítás III (#302, 25 PP) | önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | áldomás III (#217) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
önanalízis III (#303) | pszi-ernyő III (#297) | tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | a lélek védelme (#57) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) |
agyburok (#90) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233), fehérál.roncsolása (#248) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 38, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | pszi elementál lord (#272) | direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | kronoelementál (#287) | Tharr haragja (#145) | >> | csápos otagi (#395) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | nőstény varkaudar (#689) | direkt kontakt. II (#122) | >> | varkaudar iszákos (#688) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | varkaudar vajákos (#690) | direkt kontakt. II (#122) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | bolyongó lidérc (#388) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | smaragdgólem (#417) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | vortexmágus (#418) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | halálhozó (#419) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | korinthai amőba (#420) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | kék rothasztó (#421) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | ősi szellem (#422) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | csontváz hadúr (#423) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | kísértetvarázsló (#424) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | Quwaxotix (#961) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 38, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | Sötétség Hercege (#296) | védelem tűz ellen (#38) | >> | pikkelyes ptog (#470) | |
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | fehér glóbusz (#47) | >> | Ylgoroth (#332) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | fehér glóbusz (#47) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | kronoelementál (#287) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | őrjáratozó katona (#274) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
pikkelyes ptog (#470) (idomítás alatt) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az irtásukat egy rd'alv lélektipróval! |
2.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld gyors fejlődés képességedet legalább 4-es szintre! |
3.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 1) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a VIII. olimpián, első hely az 5. kategóriában a XXV. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
9776 | arany (#50) | 12 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | sallank karom (#128) | 4 | szent jogar (#150) | 15 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | csalánvirág (#582) | 7 | csillagbot (#929) | 10 | deus ex machina (#1) | |||
3 | fokhagyma (#403) | 1 | fűszertartó (#210) | 8 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | Huddens alkarvédője (#1550) | 45 | kaja (#2) | 6 | lótuszvirág (#447) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 2 | nyílvessző (#108) | |||
7 | pézsmatökmag (#934) | 4 | purifikátor háj (#269) | 7 | ragasztó (#83) | |||
1 | remák szív (#264) | 1 | ubuk tüske (#131) | 1 | varkaudar csont (#1113) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) |