Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. jan. 21. 12h:21' EZ A 565. JÁTÉKHETED, 533. FORDULÓD 566. játékheted kezdete: jan. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5397 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat |
kt 449 | elkészíted a 449. tárgyat |
hu 373 | hulladék: 373 |
kpk 5 | kezd. parancs kivétele: 5 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
le 373 | leveszed/lerakod a 373. tárgyat |
kpb | kezd. parancs berakása: |
kf 1373 527 | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat az 527. tárggyal |
ft 314 | támadod a 314. szörnyet |
kut 60 | kutatsz 60 pontért |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. 211 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi bal vállát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel megütöd a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a Notermanthi bal vállát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled 21 pontot sebződik a fényaurától. A Notermanthi mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A Notermanthi szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A Notermanthi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], 5 arany és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 4384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 13, gyógyulás: 13, összesen: +0 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 200 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Thargodan zsoldos testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan zsoldos bal lábát. (4 támadással 264 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel többször eltalálod a Thargodan zsoldos bal lábát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Fényaurád 30 sebzést okoz. A Thargodan zsoldos karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A Thargodan zsoldos állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Thargodan zsoldos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 636, sebződés: 9, gyógyulás: 21, összesen: +12 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 206 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux csapdája varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. 144 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan mágus testét. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Thargodan mágus testét. (6 támadással 488 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 97 életpontot sebeztél. 97 életpontot gyógyultál. Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Fényaurád működik (20 ép-t sebezve). Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy manifeszt.nyúlvány és 4 pirkit. 9626 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1005, sebződés: 144, gyógyulás: 109, összesen: -35 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (úgy látszik védelem tűz ellen védte a csupasz testét.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 40 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az ezerszemű bestia testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (67 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ezerszemű bestia testét. (6 támadással 502 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. {KCC:} Vámpírtőrrel jól megszurkálod az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 42 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 63 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Öregedtél 5 évet. Kezded megérezni a korod súlyát. Az ezerszemű bestia fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Az ezerszemű bestia nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő drótszőr felszínére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-10 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. Vámpírölővel megdöfködöd az ezerszemű bestia bal szárnyát. (3 támadással 257 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. {KCC:} Vámpírtőrrel kicsit megsebzed az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. Kritikus ütés! (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Fényaurád 13 sebzést okoz. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 44 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 61 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Nem öregedsz. Az ezerszemű bestia fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Nyelvével az ezerszemű bestia eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüstdarab felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja.
Véres nyál csordul ki az ezerszemű bestia száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 9 fekete gyöngy, egy ezüstshuriken, egy szent jogar, 6 arany, egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 1 galachmitot. 15834 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1200, sebződés: 514, gyógyulás: 234, összesen: -280 ÉP}
m 6 7 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem sav ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzvihar. 145 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux csapdája varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd sárkány testét. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (94 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a smaragd sárkány jobb első lábát. (6 támadással 491 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Vámpírtőrrel jól megszurkálod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. A smaragd sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) A smaragd sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A smaragd sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) Vámpírölővel jól megszurkálod a smaragd sárkány testét. (2 támadással 184 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. {GYD:} Vámpírtőrrel meghorzsolod a smaragd sárkány testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A smaragd sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.)
A smaragd sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 48 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 18525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1346, sebződés: 444, gyógyulás: 287, összesen: -157 ÉP}
(Továbbmész...) [359,62] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Tone Zangief előtt. Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy ősvortexet. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy lávató van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Egy porkupac mögé bújsz. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy halálelementál. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Továbbmész...) [358,61] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. Mozgást észlelsz oldalról. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy smaragd sárkány. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 96 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux csapdája varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. Semmi hatás! Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragd sárkány óriási karmát. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (88 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a smaragd sárkány jobb hátsó lábát. (6 támadással 508 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. {GYD:} Vámpírtőrrel jól megszurkálod a smaragd sárkány testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A fényaura 9 ép-t sebez. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) A smaragd sárkány farkával megérint. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +22 ÉP.) Vámpírölővel többször eltalálod a smaragd sárkány testét. (4 támadással 347 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Vámpírtőrrel megkarcolod a smaragd sárkány testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) A smaragd sárkány farkával megérint. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) A smaragd sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.)
Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP], egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 80 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy fekete gyöngy és egy vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 18525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1490, sebződés: 499, gyógyulás: 307, összesen: -192 ÉP}
m 7 7 1 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északkeletre |
Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 119 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a mópat gigász testét. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a mópat gigász testét. (6 támadással 510 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. {GYD:} Vámpírtőrrel többször eltalálod a mópat gigász testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A mópat gigász feléd rúg, de nem talál el. Vámpírölővel többször eltalálod a mópat gigász ragyás masszáját. (2 támadással 172 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a mópat gigász testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A mópat gigász feléd rúg, de nem talál el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12180 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1332, sebződés: 0, gyógyulás: 199, összesen: +199 ÉP}
(Továbbmész...) [356,59] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Úgy gondolod, hogy a közeledő smaragd sárkány nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról tűzvihar varázslatot lősz a másikra. 138 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Semmi hatás! Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd sárkány jobb hátsó lábát. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (94 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a smaragd sárkány testét. (6 támadással 493 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Vámpírtőrrel többször eltalálod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). A fényaura 8 ép-t sebez. A smaragd sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) A smaragd sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) Vámpírölővel jól megszurkálod a smaragd sárkány testét. (4 támadással 312 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. {KCC:} Vámpírtőrrel megkarcolod a smaragd sárkány testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) A smaragd sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Karmával néhányszor a smaragd sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +19 ÉP.) Véres nyál csordul ki a smaragd sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 80 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], 3 arany, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 18525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1487, sebződés: 463, gyógyulás: 288, összesen: -175 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 196 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled háló varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a taalru póklábát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel megütöd a taalru póklábát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a taalru egyik lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A taalru mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 gyöngymangó, egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], 3 fekete gyöngy, egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy arany és 3 vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. 4293 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 28, gyógyulás: 17, összesen: -11 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a lidérckirály köpenyét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a lidérckirály jobb oldalát. (6 támadással 550 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel többször eltalálod a lidérckirály bal lábát. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A fényaura 17 ép-t sebez. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérckirály összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8574 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 751, sebződés: 30, gyógyulás: 33, összesen: +3 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 179 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról Asylux csapdája varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 104 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan mágus bal lábát. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (6 támadással 498 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Vámpírtőrrel néhány helyen meghorzsolod a Thargodan mágus testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi hatás! Véres nyál csordul ki a Thargodan mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (310,64)-> 5 arany, -2 ÉP] és 2 fekete gyöngy. 9626 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1019, sebződés: 106, gyógyulás: 114, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [357,58] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívői építették. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ezüstdarab) van! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy ősvortexet. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy zafír sárkány. Itt csata lesz.
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzvihar varázslatot. 111 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 108 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gömbvillám. 67 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (92 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a zafír sárkány óriási karmát. (6 támadással 486 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. {KCC:} Vámpírtőrrel jól megszurkálod a zafír sárkány jobb szárnyát. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A zafír sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Vámpírölővel többször eltalálod a zafír sárkány pikkelyes testét. Kritikus ütés! (3 támadással 363 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Vámpírtőrrel megbököd a zafír sárkány fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A fényaura 6 ép-t sebez. A zafír sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) A zafír sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], 6 fekete gyöngy, egy ezüstshuriken, egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 25 arany, -2 ÉP], 3 arany és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 18525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1501, sebződés: 550, gyógyulás: 266, összesen: -284 ÉP}
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [359,56] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy sárkánybarlangot. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet.
(Továbbmész...) [360,56] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted.
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy fehér glóbusz varázst. Távolról tűzvihar varázslatot lősz a másikra. 143 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 28 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a márvány drakón bal első lábát. (5 támadással 66 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (46 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a márvány drakón testét. Kritikus ütés! (4 támadással 273 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel többször eltalálod a márvány drakón pikkelyes testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ellenfeled 5 pontot sebződik a fényaurától. A márvány drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A márvány drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel megütöd a márvány drakón jobb szárnyát. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a márvány drakón pikkelyes testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Fényaurád 9 sebzést okoz. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A márvány drakón farkával megérint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A márvány drakón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 1 sárkányfogat. 7454 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 670, sebződés: 129, gyógyulás: 40, összesen: -89 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem sav ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 123 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káosz szava varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd sárkány testét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (89 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. {KCC:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragd sárkány testét. (6 támadással 519 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. Vámpírtőrrel jól megszurkálod a smaragd sárkány óriási karmát. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) A smaragd sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A smaragd sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +20 ÉP.) Vámpírölővel megdöfködöd a smaragd sárkány testét. (2 támadással 173 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Vámpírtőrrel meghorzsolod a smaragd sárkány fejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) A smaragd sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +18 ÉP.)
A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 18525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1361, sebződés: 477, gyógyulás: 292, összesen: -185 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzvihar. 123 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sziklaskorpió kitines testét. (3 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a sziklaskorpió csillogó torát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. A sziklaskorpió ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A sziklaskorpió farkával melletted a levegőbe suhint. A sziklaskorpió összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. 3145 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) Mielőtt továbbindulnál, felidézed az eddig megtett lépéseid térképét.
[362,56] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. Észreveszel egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Bízva felsőbbrendűségedben, rohamra indulsz a tábor ellen. Futás közben átugrod egy széttépett Zinthurg tetemét. A démoni lények röhögve fogadnak, tudván, hogy ez még jobb móka lesz a mópatkínzásnál. Egy Notermanthi intéz feléd kihívást.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 201 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Notermanthi testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel megütöd a Notermanthi testét. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a Notermanthi testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled 19 pontot sebződik a fényaurától. A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A Notermanthi szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 2 vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP]. 4384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 409, sebződés: 20, gyógyulás: 16, összesen: -4 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 194 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan légiós fejét. (6 támadással 494 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Vámpírtőrrel megkarcolod a Thargodan légiós jobb oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Fényaurád 16 sebzést okoz. Karmával néhányszor a Thargodan légiós megcsapja a fejedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan légiós, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A Thargodan légiós többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A Thargodan légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9831 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 892, sebződés: 59, gyógyulás: 111, összesen: +52 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a lidérckirály köpenyét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a lidérckirály jobb karját. (6 támadással 559 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszurkálod a lidérckirály jobb lábát. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Fényaurád 24 sebzést okoz. A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Véres nyál csordul ki a lidérckirály száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8574 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 772, sebződés: 37, gyógyulás: 36, összesen: -1 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 209 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 50 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Sötétség Hercege jobb karját. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. {KCC:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Sötétség Hercege testét. (6 támadással 516 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. Vámpírtőrrel megbököd a Sötétség Hercege gigászi alakját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled 23 pontot sebződik a fényaurától. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 95 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A Sötétség Hercege szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 3 jégkristályt. 9744 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 946, sebződés: 175, gyógyulás: 108, összesen: -67 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 204 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a drótszőrű mópat testét. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-14 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. {KCC:} Vámpírölővel többször eltalálod a drótszőrű mópat meredező tüskéit. (6 támadással 482 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel valamennyire megsebezgeted a drótszőrű mópat meredező tüskéit. Kritikus ütés! (4 támadással 184 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. A szörny agyarát belevágja a kezedbe. (1 támadástól 124 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +25 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). A drótszőrű mópat szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. {KCC:} Vámpírölővel többször eltalálod a drótszőrű mópat jobb középső lábát. (6 támadással 485 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 86 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel párszor épp hogy megérintgeted a drótszőrű mópat bal hátsó lábát. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Ellenfeled 20 pontot sebződik a fényaurától. Agyarával a drótszőrű mópat véres sebet ejt a jobb karodon. (1 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +21 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A drótszőrű mópat szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. A drótszőrű mópat szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 12 drótszőrt. 19488 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1832, sebződés: 344, gyógyulás: 70, összesen: -274 ÉP}
h 449 | használod a 449. tárgyat |
bpk 3 | bef. parancs kivétele: 3 |
bpb | bef. parancs berakása: |
le 527 | leveszed/lerakod az 527. tárgyat |
bpb | bef. parancs berakása: |
kf 821 373 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 373. tárggyal |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 31 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 31 pontért |
KYORG TŐR (902. TÁRGY) Egy igazán csodálatos ősi ereklye! A kyorgok, ha az önvédelemről volt szó, inkább hatalmas varázstudásukra támaszkodtak, de ez a díszes csecsebecse mégis ott lógott az oldalukon, akár a hadba, akár csupán egy törzsi tanácskozásra tartottak. A széles pengéjű, rövid szúrófegyver akár bal kézben is forgatható, sebzése 4D8+2. Persze csak akkor, ha elég képzett vagy ahhoz, hogy kihasználd a tulajdonságait, vagyis szúrófegyver szakértelmed már elérte a 30. szintet. |
Erő: | 75 (87) | Szint: | 48 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 168 cm |
IQ: | 80 (95) | Támadás: | 76 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 100 kg |
Ügyesség: | 68 (81) | Védekezés: | 122 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/57 év |
Egészség: | 69 (87) | Életpont: | 999/770 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 75 (90) | Varázspont: | 2426/1280 | Pénz: | 9759 arany | Kép. pont: | 51 |
Tudatpont: | 17/1 | Pszi pont: | 188/220 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 31 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/48 | ökölvívás: | 24/85 (+12%) | szúrófegyverek: | 42/66 (+9%) |
vágófegyverek: | 22/52 | ütőfegyverek: | 25/26 | lőfegyverek: | 28/78 |
dobófegyverek: | 33/61 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (110%) << nitmák kard (#856) (120%) << Mjölborg kalapácsa (#523) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); bronzhegyű nyíl (#94) (25 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/61 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 128/67 (+49%) | 3. mászás: | 26/97 |
4. csapdakészítés: | 29/6 | 5. csapdaészlelés: | 31/49 | 6. gyógyítás: | 90/83 |
7. titkosírás: | 8/39 | 8. felderítés: | 24/70 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 16/75 |
10. teológia: | 119/2 (+50%) | 11. taumaturgia: | 105/62 (+12%) | 12. szerencsejáték: | 12/43 |
13. versengés: | 21/88 | 14. harcművészetek: | 21/99 | 15. zene: | 18/60 |
16. szörnyismeret: | 25/67 | 17. pszi: | *21/100 | 18. zárnyitás: | 19/8 |
19. vadászat: | 16/71 | 20. vitalitás: | 5/12 (+8%) | 21. bányászat: | 34/41 (+3%) |
22. úszás: | 10/5 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 31 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer) |
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), sötét ölész (#314) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 16) |
fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), quwarg ősmágus (#302), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), semlegesek (#989), jók (#990), mösze uralkodó (#789), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +10 vp 15 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs I (#12) |
tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem 2 (#188) | esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) |
fényaura (#211) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
tisztítótűz (#44), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), háló (#186), tűzvihar (#175), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! |
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
3.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele). |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XXVI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ezüstdarab (#326) | 7 | gyöngymangó (#135) | 20 | isteni könnycsepp (#260) | |||
10 | kaja (#2) | 1 | nyílvessző (#108) | 14 | pirkit (#153) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1007 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 2 | csalánvirág (#582) | |||
11 | drótszőr (#37) | 2 | ezüstshuriken (#327) | 14 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | Fekete Kehely (#283) | 1 | fűszertartó (#210) | 1 | galachmit (#310) | |||
3 | jégkristály (#593) | 1 | manakristály (#500) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | sárkányfog (#617) | 26 | sárkánypikkely (#292) | 1 | szent jogar (#150) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 2 | tolmokov-koktél (#351) | 2 | toxyl (#591) | |||
1 | varázskő (#305) | 1 | xirnox szív (#213) |