52. forduló, 54. forduló, Thord összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. márc. 27. 21h:21'
EZ A 65. JÁTÉKHETED, 53. FORDULÓD
66. játékheted kezdete: márc. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5187
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

THORD KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [78,36] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 14. pontnál.
Varázserőd regenerálódik. (+13 varázspont.)

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 188.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 183.]

d 1113 2 eldobod az 1113. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 varkaudar csontot. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

d 44 1 eldobod a 44. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 királygyík bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

t 96 1 támadod a 96. szörnyet
FT 96 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

ba 124 nem támadod a 124. szörnyet
BA 124 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

lm 1 mozogsz 1
Belépsz a vár előterébe. A távoli falon kopott, alig felismerhető festményeket látsz. [13. PONT] Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
Ahová most belépsz, valaha a középen magasodó vár udvara lehetett. Keletre hatalmas de rozsdás kapu hívogat a vár belsejébe. [15. PONT]
A nagy, központi épület északkeleti csücskéhez értél. [11. PONT]
Egy nagyobb, nyílt területre érkeztél. A mocsár köde kísértetiesen gomolyog a föld fölött. [10. PONT]
Továbbmész, ügyelve, hogy el ne süllyedj az ingoványosabb részeken. [2. PONT]
Elérted baj nélkül a romváros bejáratát. Kimész.
[30 pontot használtál fel, van még 153.]

szm 74 megölöd a 74. szörnyet
Nem hajt elég hasznot a tintacsiga: leölöd. Úgy látszik azonban, hogy érzi a vesztét, mert védi magát!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a tintacsiga testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Megmarkolva a csontszablyát ellenfeledre támadsz. Csontszablyával többször mélyen végigmetszed a tintacsiga vékony szarvát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a tintacsiga testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csontszablyával felnyitod a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a tintacsiga testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 153.]

fog 74 219 elfogod a 74. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 153.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[77,35] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Ezt a mocsarat sokan Maad szívének tartják, a mágia és boszorkányság eleven termőtalajának. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtőzni. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy tesh alligátor. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [76,35] Füves síkságra érkeztél. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Hirtelen mozogni kezd a föld! A feléd közeledő vérszomjas csüldő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.

Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Raia híveié. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

(Továbbmész...) [75,35] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy evaporőr. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Megmarkolva a csontszablyát a másikra ugrasz. Csontszablyával párszor kilyukasztod az evaporőr testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az evaporőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Észreveszel egy mély kutat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívői építették. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 129.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy topránypolip!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a topránypolip testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a topránypolip egyik csápját. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a topránypolip testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a topránypolip száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 2 óndarabot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 115.]

m 7 7 1 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északkeletre
[74,34] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy mélységi grittang nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A mélységi grittang belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (ld. enc.) 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 kerek követ.

(Továbbmész...) [73,33] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy tintacsiga jelenlétét jelzi. Kemény munkával kiásol egy jókora gödröt, majd galyakkal, füvekkel letakarod. Megkeresed a szörnyet - nem tart sokáig - majd megpróbálod belecsalni a csapdába. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Buta lény ez a tintacsiga - simán belesétált a csapdába! Most ott üldögél tehetetlenül a verem alján. Miután gondoskodsz róla, hogy a lény ne tudjon lelépni, óvatosan, új fogásod minden mozdulatát figyelve kezded vizsgálgatni. Ujjé, ez a szörny meglovagolható, ha eléggé megszelidíted! Vajon mennyivel lesz így kényelmesebb az utazás? Ideje menni! [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Találsz egy oltárt. Raia hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss emberi nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [74,32] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy északi aurach nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az északi aurach tömzsi testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 7 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az északi aurach testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted az északi aurach tömpe orrát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az északi aurach, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 7 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az északi aurach száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 aurach fogat. 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Találsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [62 pontot használtál fel, van még 53.]

m 8 7 7 mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra
[74,31] Továbbra is dombság.

A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Raia oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [73,30] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Elenios oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet.

Megvizsgálod a talajt. Friss emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [72,29] Amerre csak a szem ellát, dombok. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy krómkaktuszt. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Körbevizsgálódsz. Friss gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 13.]

m 6 mozogsz nyugatra
[71,29] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy piromenyét lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a piromenyét testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a piromenyét testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a piromenyét testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A piromenyét még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Észreveszel egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 5.]

id 74 70 idomítod a 74. szörnyet 5 pontért
Nehéz fába vágod a fejszédet a tintacsiga idomításával, te azonban túl elszánt vagy ahhoz, hogy a kezdeti kudarcok után feladd a dolgot. Mindketten kimerültek vagytok, mire befejezitek. (Még 60 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [5 pontot használtál fel, van még 0.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 242 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még -1.]

kt 3 1 elkészíted a 3. tárgyat (1 darabot)
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen vizestömlőt is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy piromenyétet. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Egyre jobban kezded megismerni mentális energiáidat, a másokkal teremthető telepatikus kapcsolatok mibenlétét. Úgy érzed, hogy valamilyen nagyszerű felfedezés küszöbén állsz. Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját nyel le a tintacsiga. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 193 pontot. A következő körben tehát 192 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SPIRITUSZ (170. TÁRGY)
Vannak szörnykomponensek, amelyeket ha nem tartósítasz valahogyan, néhány nap alatt megromlanak. Erre kiválóan alkalmas a spiritusz. Ezt az alkoholos folyadékot azonban jól elzárva (például egy sullár hólyagban) kell tartanod, nehogy idő előtt elillanjon. Minden alkalommal, amikor olyan szörnyalkatrészt vágsz ki, amelyet tartósítani kell, automatikusan felhasználsz egy csepp spirituszt.

KARAKTERLAP

Thord, egy kopasz, piros szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr követője vagy. Ez az 53. fordulód.

Erő: 20 (22) Szint: 12 Merészség: 3/5 Magasság: 181 cm
IQ: 17 Támadás: 11 Agresszió: 5 Testsúly: 83 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 14 Menekülés: 30 % Életkor: 35/35 év
Egészség: 14 Életpont: 167/167 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: -2
Szerencse: 20 (21) Varázspont: 50/4 Pénz: 89 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 324 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 671 TP-t kaptál. Jelenleg 26 951 TP-d van. A következő szinthez még 6 049 TP szükséges. Trófeáid: szeppent rákfatty, rőtmanó berzerker, vérszomjas csüldő. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 13 vágófegyverek: 6 ütőfegyverek: 8
lőfegyverek: 14

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); kerek kő (#19) max. 1 db (2 -8.); nyílvessző (#108) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
71,72 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 85

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 188 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 19 (+1) 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 5 (+1) 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 18
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 2 (+1)
10. teológia: 7 11. szörnyismeret: 4 12. zárnyitás: 5
13. vadászat: 2 14. bányászat: 11

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot )
elfogod rambó bogarat (#14) fedett veremmel (#219), goldugart (#65) fedett veremmel (#219)
Barátságosság (aktív: 10, max: 50)
vízionár (#66), mutáns pók (#117), proteinfecske (#139), trollfa (#80), süvítő rája (#113), agglomerátor (#138), téfea magoflux (#98), tesh alligátor (#353), nektoraf (#355), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tintacsiga (#74) (idomítás alatt) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Hozz egy grifftojást.
3.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. szürke kastély (547): 36. labirintus (71,18).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 15, 16, 33, 34, 35, 36, 53.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 bőrsisak (#57) 1 * bronzpáncél (#90)
1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78) 1 * rézsisak (#72)
Fegyverek és lövedékek
6 bronzhegyű nyíl (#94) 1 * csontkés (#11) 1 csontszablya (#64)
9 kerek kő (#19) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 16 mérgezett tüske (#23) 5 * nyílvessző (#108)
1 parittya (#18) 1 * rövid íj (#107) 1 szöges bunkó (#8)
24 ubuk tüske (#131) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2 aranylánc (#191) 1 borostyán függő (#162) 1 * két kard szimbólum (#144)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1) 11 kaja (#2)
1 kötél (#92) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 távcső (#42)
1 + tüskecsapda (#242) 1 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 37 csepp tinta (#101), fér még: 3]
4 kavadu iszák (#25) [bennük 28 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 12]
1 sullár hólyag (#168) [benne 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 17]
1 uzbány csőr (#169) [benne 12 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
4 vizestömlő (#3) [bennük 48 korty víz (#27), fér még: 32]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 12 aurach fog (#657) 1 bakkura bőr (#95)
31 drótszőr (#37) 5 evaporőr háj (#105) 6 fekete gyöngy (#99)
1 fémrúd (#104) 6 grákóbőr (#41) 9 gyöngymangó (#135)
1 hebrencs állkapocs (#130) 2 kaktusztüske (#114) 1 karbin plazma (#199)
1 lajhár csont (#236) 37 madártoll (#112) 2 magszim bél (#103)
4 mandibulapenge (#125) 1 móri gyümölcs (#116) 2 óndarab (#85)
18 pirkit (#153) 3 rézdarab (#70) 5 rókafarok (#124)
24 sallank karom (#128) 2 sámán erszény (#650) 6 smirglilevél (#29)
12 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47) 7 szárnyas hernyó (#69)
1 szuperkötél (#209) 4 szvó-ektoplazma (#151) 2 tigroszlán fog (#63)
1 vadász tatu bőr (#15) 2 varányszem (#30) 2 vasérc (#152)

Összsúly: 60.43 kg Megterheltség: 94%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 75 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 kaja (#2) 1 királygyík bőr (#44) 2 varkaudar csont (#1113)
5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 aurach fog (#657) 1 evaporőr háj (#105) 1 gyöngymangó (#135)
2 kerek kő (#19) 2 óndarab (#85) 2 pirkit (#153)
3 rézdarab (#70) 3 spiritusz (#170) 5 tinta (#101)
1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

70 71 72 73 74 75 76 77 78 79
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
(71,29) piromenyétek (#99), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 33. jellempróba
(72,29) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), 26. jellempróba, vaskohó (#155), érclelőhely
(73,30) Elenios oltár
(73,33) tintacsigák (#74), 47. jellempróba, Raia oltár
(74,31) 22. jellempróba, oltár, érclelőhely
(74,32) északi aurach (#350), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155)
(74,34) mélységi grittang (#103), 47. jellempróba, érclelőhely
(75,35) evaporőr (#69), mély kút (#93), Raia oltár, topránypolip (#86)
(76,35) vérszomjas csüldő (#114), Raia oltár, 28. jellempróba
(77,35) nekrofun (#173), egy ismeretlen isten rúnaköve, tesh alligátor (#353)
(78,36) a 36. labirintus bejárata, tintacsiga (#74)

Üzenet küldése a karakternek