Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. márc. 19. 10h:26' EZ A 1241. JÁTÉKHETED, 53. FORDULÓD 1242. játékheted kezdete: márc. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1315 SZÁMLA : XXXX |
tf 3 16 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 16 pontért |
ep 146 70 | építed a 146. tárgyat 70 pontért |
gyk 127 12 | gyakorolsz a 127. tárggyal 12 pontért |
m 5 7 7 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vadász varkaudar testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a vadász varkaudar testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vadász varkaudar testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [45,5] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy uzbány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod az uzbány bal szárnyát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval párszor keményen megütöd az uzbány fejét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az uzbány bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az uzbány fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a bal válladat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [44,4] Dombos terepre érkeztél. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő trappoló dinymák mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a trappoló dinymák fejét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Rád ömlik az egész! Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd a trappoló dinymák jobb hátsó lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a trappoló dinymák fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a trappoló dinymák nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trappoló dinymák testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
f 70 85 | kísérletezel a 70. tárggyal a 85. tárggyal |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 1 3 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre, délkeletre |
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a garokk testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a garokk jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a garokk varacskos hátát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A garokk megtaszít agyarával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A garokk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [46,4] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Vad szamóca illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy rambó bogár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a rambó bogár testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rambó bogár nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A rambó bogár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A rambó bogár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [36 pontot használtál fel, van még 8.]
e 10 | élelemszerzés 8 pontért |
A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Nem találtad el. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A süvítő rája állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (5 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Oopssz, ez mellément! Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (5 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
tf 3 16 | fejleszted a 3. tulajdonságodat |
h 233 | használod a 233. tárgyat |
VADÁSZ VARKAUDAR (108. SZÖRNY) A vadász varkaudarok alacsony, rejtőzködésre, lopódzkodásra, hátbatámadásra kiképzett lények. A varkaudar hierarchiában alacsonyan állnak, alattuk csak a közönséges varkaudarok vannak. Holott, bár fegyverzetük és páncélzatuk elég gyenge, fegyverekhez való szakértelmük hírhedt - minden páncélnak, védekezésnek megtalálják a gyenge pontját. A vadász varkaudarok közkedvelt helye a sűrű erdő és a labirintusok mélye. |
BRONZHEGYŰ NYÍL (94. TÁRGY) Amíg nincs íjad, nem sokat ér ez a korszakalkotó találmány. A bronzhegyű nyíl 2d6+4 sebzésű hegyes lövedék, amelyet a hosszú íjakhoz használhatsz (első használatnál a KF <hosszú íj sorszáma> 94 parancsot kell kiadnod). Készíteni ugyanúgy lehet, mint a többi bronztárgyat: egy olvasztókemence és egy kőkalapács kell hozzá, ezenkívül egy ón és egy rézdarab. Ezenkívül szükség van még hozzá egy madártollra. Készítése KT 94 paranccsal, 10 pontért. |
Erő: | 19 | Szint: | 11 | Merészség: | 6/1 | Magasság: | 154 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 10 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 20 | Védekezés: | 14 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 142/142 év |
Egészség: | 13 (15) | Életpont: | 150/143 | Jellem: | semleges (+17) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 11 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 24 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 11 | vágófegyverek: | 3 |
ütőfegyverek: | 8 | lőfegyverek: | 16 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << bronzhegyű lándzsa (#87) << szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -2.); kerek kő (#19) (3 -4.); kerek kő (#19) (5 .); mérgezett tüske (#23) (6 .); nyílvessző (#108) (7 -); nyílvessző (#108) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
46,27 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 53 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1316 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 20 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 1 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 16 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. zene: | 1 |
10. szörnyismeret: | 1 | 11. zárnyitás: | 3 | 12. vadászat: | 12 |
13. bányászat: | 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 20% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 8 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 14 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 8 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 2 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 4 darabot ), púderkövet (#119) (max. 1 darabot, csak egyszer), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 5, 6, 8, 9, 10, 19. |
Összsúly: 46.10 kg | Megterheltség: 96% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 89 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kerek kő (#19) | 4 | madártoll (#112) | 3 | nyílvessző (#108) | |||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | kaja (#2) | 5 | tinta (#101) | 1 | uzbány csőr (#169) |
43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | |
2 | |
|
|
|
|
|
3 | |
|
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
|