TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2007. okt. 2. 12h:18'
EZ A 85. JÁTÉKHETED, 53. FORDULÓD
86. játékheted kezdete: okt. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #1309
SZÁMLA : XXXX
|
KATE LOTTE KALANDJAI
36 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,57] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A táborozás 7. napján találkozol egy fekete, copfos hajú, barna szemű törpe férfival. Őszülő bajsza és hosszú ősz szakálla van. A bőre kreolszínű. A Törpe Ősök e Hírvivőjének bölcsességét 1 arasznyi, azaz fél rőfnyi hosszú szakálla szimbolizálja! Sheran hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy kígyóbőr övet, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy vérfürdető magszim trófea, egy tüskés harci gromak trófea és egy földsárkány trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Az ősök szellemiségével eltelt Törpe Lélek. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Egy sullár a hátasa. Málhásállata egy sörényes ubuk. Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Bunkós Bertold. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 9. napon összefutsz egy kopasz, félszemű, körszakállas mutáns férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.tűzopálját, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vérpettyes gyűrűt és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy fagymágus trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű az alávaló. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Exterminusz. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 16. napon megintcsak összefutsz Exterminusz. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű az alávaló. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 16. napon összefutsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű elf férfival. A bőre kreolszínű. Fairlight hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy pókkirálynő trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy varkaudar varázsló trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Zúgószél. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 16. napon találkozol egy fekete, tüsi hajú, barna szemű árnymanó férfival. Fekete a bőre. Chara-din ministránsa. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy káosz szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy Poomr Ko trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy élőholt quwarg trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Egy mutáns pók a hátasa. Auráját érzékelve máris tudod, éjfekete, akárcsak a Tiéd. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Senki Alfonz. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 16. napon összefutsz egy kopasz, zöld szemű ember férfival. Kecskeszakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Dornodon hittérítője. Egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy féregíz nyakpántot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy varkaudar varázsló trófea, egy pókkirálynő trófea és egy óriás szőröspók trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is gonosz. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Akryoni Kristos. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 18. napon találkozol egy vörös, hosszú hajú, szürke szemű mutáns nővel. Elenios felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy lánckesztyűt, egy mentát karkötőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy szem szimbólumot, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy norpadolótika trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy trappoló dinymák! Szegény állat majd megszakad. Egy vörösbegy repked körülötte. Terhes a leány. Tisztán érzed auráját: undorító fehér! Egy jó! Habozás nélkül megtámadod.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 7 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) A nyamvadt szemszimbólumos hirtelen előkap valami rudat, és a szájához emeli. Átkozott Elenios! Ez az idegtépő rikácsolás elviselhetetlen! Futás innen, mielőtt szétreped a dobhártyád! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. {Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
egy fekete csuha alá rejtőző lénnyel. Egy pillanatra rettegés tölti el a szíved. Auráját érzékelve máris tudod, jelleme gonosz, akárcsak Neked. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Bunkó's Tro(ll)ger. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 21. napon találkozol egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfival. Bőre teljesen fehér! Sheran felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy Jerome köpenyét, egy lánckesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt, egy Métely páncélját, egy varkaudar csizmát, egy rinóbőr övet és egy kvazár sisakot visel. Felszerelését egy Földrengető trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy ekharion bébi trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy méregfogat tart. Egy spagulár a hátasa. Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Celeborn. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 23. napon megintcsak találkozol Senki Alfonzzal. Érzékeled auráját: jelleme gonosz, akárcsak Neked. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+6 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 grákóbőrt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+43 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+82 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy sötét gnóm nyomára bukkansz. A keresgélés eredménytelen volt. [10 pontot használtál fel, van még 227.]
* 1. KP: |
elmormolod a 24. varázslatot |
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 222.]
v 1 999 10 |
elmormolod az 1. varázslatot |
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 217.]
flh 4 |
felt. lőfegyver haszn. 4 |
FLH 4 249 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 217.]
flh 8 249 |
felt. lőfegyver haszn. 8 a 249. tárggyal |
Ok, FLH 8 249 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 217.]
m 5 4 |
mozogsz délnyugatra, délre |
[72,58] Még mindig a városban vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát.
(Továbbmész...) [72,59] Továbbmész a város utcáján. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy manaelementál került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a manaelementál testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Mallon botjával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a manaelementál testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy útonálló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Meglengetve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az útonálló bal karját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló jobb vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [18 pontot használtál fel, van még 199.]
ea 70 3 |
eladod a 70. tárgyat 3 |
Eladtál 3 rézdarabot. 3 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 199.]
ee 242 105 |
eladod a 242. tárgyat a 105. tárgyat |
Eladtál 2 tüskecsapdát. 16 aranyat kaptál.
Eladtál 8 evaporőr hájat. 40 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 199.]
bb 152 153 2 |
beraksz a bankba a 152. tárgyat (153 darabot) |
Beraksz a bank széfjébe 7 vasércet. Beraksz a bank széfjébe 9 pirkitet. Beraksz a bank széfjébe 77 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 199.]
kb 152 1 |
kiveszel a bankból a 152. tárgyat (1 darabot) |
Kiveszel a bank széfjéből 1 vasércet. [0 pontot használtál fel, van még 199.]
kb 153 1 |
kiveszel a bankból a 153. tárgyat (1 darabot) |
Kiveszel a bank széfjéből 1 pirkitet. [0 pontot használtál fel, van még 199.]
kb 2 30 |
kiveszel a bankból a 2. tárgyat (30 darabot) |
Kiveszel a bank széfjéből 30 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 199.]
[73,60] Folytatod sétádat a házak közt. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Találsz egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) A helyiek arról pletykálnak, hogy Borax összegyűjti a seregét. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Csak egy útonálló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Megmarkolva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az útonálló testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.). [8 pontot használtál fel, van még 191.]
be 711 |
bemész a 711. épületbe |
Huuu, ez a fényörvények közti lebegés arra emlékeztet, mikor hajdan a wargpini kocsmában fogadásból benyakaltál egy kisebb hordónyi varkaudar pálinkát. Igaz a két fénygömb közti szárnyalás nem tart olyan sokáig, a kocsma se ég le közben, és főleg nincsenek olyan öööö... kellemetlen utóhatásai, mint anno az alkoholmérgezésnek. De az is biztos, hogy errefelé koránt sincs olyan nyüzsgés, mint régen a fogadóban, sőt mondhatnánk itt megállt az idő, talán még a trikornisok is ugyanazt a szál füvet rágcsálják, és talán a majmocskák is ugyanúgy fogócskáznak, mint az előző látogatásodkor. De ide nem is bulizni jöttél, leheveredsz a dús, illatos fűbe, és az azúrkék eget bámulva ellazulnak izmaid. Egy kis időre kimegy a fejedből a sok nehéz küldetés, az a sok harc, és szenvedés, ami egy kalandozó életét jellemzi. Észre se vetted, és elszundítottál egy fertály órácskára, sajnos az ébredéssel együtt visszatértek a gondjaid is. Még maradnál, de a felelősségérzeted indulásra ösztönöz. Lélekben felfrissülve hagyod el a trikornisok tisztását. [5 pontot használtál fel, van még 186.]
fa 70 4096 1 |
feladod a 70. tárgyat a 4096. kalandozónak (1 darabot) |
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Timur részére szánod. Átadsz 1 rézdarabot. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 183.]
fa 152 4096 1 |
feladod a 152. tárgyat a 4096. kalandozónak (1 darabot) |
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Timur részére szánod. Átadsz 1 vasércet. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 180.]
fa 153 4096 1 |
feladod a 153. tárgyat a 4096. kalandozónak (1 darabot) |
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Timur részére szánod. Átadsz 1 pirkitet. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 177.]
fa 2 4096 20 |
feladod a 2. tárgyat a 4096. kalandozónak (20 darabot) |
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Timur részére szánod. Átadsz 20 kaját. Ennek elküldése 49 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 174.]
fa 396 4096 20 |
feladod a 396. tárgyat a 4096. kalandozónak (20 darabot) |
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Timur részére szánod. Átadsz 20 álomport. Ennek elküldése 44 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 171.]
fa 242 4096 1 |
feladod a 242. tárgyat a 4096. kalandozónak (1 darabot) |
Nincs is nálad ebből a tárgyból! [0 pontot használtál fel, van még 171.]
faa 80 348 277 |
feladod a 80. tárgyat a 348. tárgyat a 277. tárgyat |
Nincs nálad minden tárgyból, amit paraméterként megadtál!
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Timur részére szánod. Átadsz 6 shinai gömböt. Ennek elküldése 30 arany lesz. Átadsz 1 rejtőköpenyt. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [6 pontot használtál fel, van még 165.]
faa 1579 158 160 |
feladod az 1579. tárgyat a 158. tárgyat a 160. tárgyat |
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Timur részére szánod. Átadsz 1 griff nyakéket. Ennek elküldése 25 arany lesz. Átadsz 2 ezüst karkötőt. Ennek elküldése 26 arany lesz. Átadsz 1 vassisakot. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [9 pontot használtál fel, van még 156.]
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[92,87] Dombos terepre érkeztél. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy krómkaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívői építették.
Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
[8 pontot használtál fel, van még 148.]
* 1. BP: |
használod a 147. tárgyat |
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 145.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 52 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 105.]
tf 3 40 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 12 TVP-t kell elköltened.] Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 65.]
tf 3 35 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 35 pontért |
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 ügyesség.) [35 pontot használtál fel, van még 30.]
Egyre jobban kezded megismerni mentális energiáidat, a másokkal teremthető telepatikus kapcsolatok mibenlétét. Úgy érzed, hogy valamilyen nagyszerű felfedezés küszöbén állsz. Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 16, 1.
A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 192 pontot. A következő körben tehát 222 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Kate Lotte, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon tanítványa vagy. Ez az 53. fordulód.
Erő: |
16 (18) |
Szint: |
15 |
Merészség: |
7/7 |
Magasság: |
163 cm |
IQ: |
26 (28) |
Támadás: |
18 |
Agresszió: |
4 |
Testsúly: |
64 kg |
Ügyesség: |
18 (19) |
Védekezés: |
26 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
38/38 év |
Egészség: |
15 |
Életpont: |
194/156 |
Jellem: |
gonosz (22) |
Tul. pont: |
2 |
Szerencse: |
18 (26) |
Varázspont: |
275/91 |
Pénz: |
449 arany |
Kép. pont: |
3 |
Eddig összesen 286 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 180 TP-t kaptál. Jelenleg 79005 TP-d van. A következő szinthez még 40995 TP szükséges. Trófeáid:
rücskös gigaféreg,
arató csattanat,
Lord Kovács József. A 52. fordulódban 2000 arany került a bankszámládra. 2020 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.
HARCI ISMERETEK |
vágófegyverek: |
1 |
ütőfegyverek: |
17 |
dobófegyverek: |
14 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
3 |
2. nyomkövetés: |
12 |
3. lopás: |
1 |
4. mászás: |
3 |
5. csapdakészítés: |
4 |
6. csapdaészlelés: |
1 |
7. gyógyítás: |
5 |
8. titkosírás: |
1 |
9. felderítés: |
1 |
10. teológia: |
4 |
11. taumaturgia: |
14 |
12. szerencsejáték: |
1 |
13. versengés: |
5 |
14. zene: |
1 |
15. szörnyismeret: |
1 |
16. vadászat: |
5 |
17. bányászat: |
1 |
18. csapatmunka: |
1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
lopsz az emberektől (1) mocsári penkét (#148), a törpéktől (3) mocsári penkét (#148), az árnymanóktól (4) mocsári penkét (#148), a trolloktól (5) mocsári penkét (#148), az alakváltóktól (7) mocsári penkét (#148), a mutánsoktól (9) mocsári penkét (#148) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: ötpróba, labirintus (18) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) |
|
Papi varázslataid |
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) |
tolvajszem (#2, 8 VP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) |
puha ütés (#60, 18 VP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
6. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
lángcsóva (#31) |
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) |
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), oldás (#372) |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
oldás (#372) |
>> |
gigaféreg lárva (#7037) |
|
|
|
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Fogj el élve egy kaffogó hebrencset, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
1 |
|
grákóbőr (#41) |
|
|
|
|
|
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(92,87) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Leah oltár
Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...
* Borax király ünnepélyes bejelentést tett: A toborzóirodákban meghirdetett verseny véget ért. Seregébe a Holtidő Társaság és a Kvazársziklák népe közös tudatokból csatlakoztak a legtöbben. A király utasította udvari mágusait, hogy jutalmazzák meg ezen Közös Tudatokat. A mágusok bűvöletének köszönhetően mostantól a tagok (és ez által a yaurri sereg) aktivitása kicsivel megnőtt, vagyis mindkét KT tagjai fordulónként +5 % tvp-ből gazdálkodhatnak két hónapon keresztül. A király nagy bölcsességében nem záratta be a toborzóirodák kapuit a lelkes kalandozók előtt, aki akarja, továbbra is próbálkozhat a lajstrom medál kiérdemlésével, immár versenyen kívül.