52. forduló, 54. forduló, Yaztromo összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 18. 9h:04'
EZ A 249. JÁTÉKHETED, 53. FORDULÓD
250. játékheted kezdete: szept. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 15 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1102
SZÁMLA : XXXX

YAZTROMO KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-38,-63] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű elf férfival. Bőre színe zöld. Övére tűzve több tucat fűszertartót, kisebb reverziós prizmát és téridő stabilizátort fedezel fel, valamint egy kisebb zsáknyi sáfránykövet. Nem igazán érted a dolgot, de nem is nagyon érdekel egy Időmágus hóbortja. Vértezetére pillantva Kronopáncéljának folyamatosan változó ébenfekete örvénye rabul ejti tekinteted, mintha látnád benne a múltadat. Talán a jövődet is? Rémülten és zavartan pillantasz a Holtidős szemébe, akinek csak megvető, gúnyos mosolyát látod, amint épp pár sáfránykövet tesz az övén fityegő kis zsákba. Vajon hogyan kerülhettek a kezébe ilyen hirtelen a sáfránykövek, és vajon te miért markolászod a saját készleted? Gyanakvóan veszed jobban szemügyre az alakot. Sheran hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy boszorkánykendőt, egy Eldaran karkötőjét, egy nekrofun medált, egy örökkéval. rubinját, egy rejtőköpenyt, egy saválló fülbevalót és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy földsárkány trófea, egy tüskés harci gromak trófea és egy élőholt mágus trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy Kronoérintőt, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Nazerion. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Rózsa átadott neked a 1. napon 8 TU-t.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+32 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+27 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+21 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 1303. hetének nyerőszámai: 4, 6, 12. 3 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 227.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

* 3. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+2 erő). [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 222.]

* 4. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 217.]

fkt 2368 10 1 felt. készítesz a 2368. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

fkt 2369 3 1 felt. készítesz a 2369. tárgyat (3 darabot)
fkt 2369 3 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

tv 40 támadó/véd. varázslat a 40. varázslatot
40. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 212.]
[A parancs tárolásra került.]

be 42 bemész a 42. titkos labirintusba
A kutakodás eredménnyel járt: megtalálod a labirintus bejáratát! Semmi fényt nem látsz odabent. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. [5 pontot használtál fel, van még 207.]

lm 8 15 15 mozogsz 8 15 15
Egy széles, magas terembe érsz. [2. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Tugt-ork van előtted! Fegyvere egy csontszablya. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Tugt-ork bal vállát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a Tugt-ork testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Tugt-ork száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [3. PONT.] Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! Szerencsédnek köszönhetően csak 9 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [7. PONT.] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! 17 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, kőből faragott ajtó állja utadat. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [8. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy nagy, díszes ládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 vaskulcs, 1 ezüst gyűrű és 1 csontkés. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egyhelyben toporogsz.
[35 pontot használtál fel, van még 172.]

tv 40 támadó/véd. varázslat a 40. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: tompítás. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

lm 16 16 1 mozogsz 16 16 1
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy nagy vasalt ajtóba ütközöl. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [16. PONT.] Hamarosan egy bibircsók-óriást pillantasz meg. Fegyvere egy göcsörtös bunkó. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a bibircsók-óriás ragyás testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltrafált a lövedék. (6 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a bibircsók-óriás testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a bibircsók-óriás jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A bibircsók-óriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 göcsörtös bunkót és 1 ezüst karkötőt. Kiszabadítod a falhoz láncolt Lady Oliviát. - Köszönöm, kedves kalandozó! - mondja. - Még épp idejében érkeztél. Ezért különleges jutalmat kapsz: megkapod apám láncingét, neki már úgysincs szüksége rá! Veled tartok a kijáratig, ha megengeded. - Némi kutatás után találsz egy tömör kődobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő rézkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 fűszertartó, 38 arany, 1 deus ex machina, 2 fáklya [*] és 2 kaja. Gyorsan kiüríted a ládát. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 58 életpontot! Egyhelyben toporogsz.
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [14. PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. 1 nyílvessző talált el. 7 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. A folyosó kanyarodik. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Haladsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy széles, magas terembe érsz. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Végre, a kijáratnál vagy! Kimész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [40 pontot használtál fel, van még 132.]

hu 329 72 242 hulladék: 329 72 242
Hulladék, ezért nem gyűjtesz csontpálcát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézsisakot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz tüskecsapdát. [0 pontot használtál fel, van még 132.]

hu 277 90 225 hulladék: 277 90 225
Hulladék, ezért nem gyűjtesz rejtőköpenyt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzpáncélt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz orgyilkos tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 132.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[-39,-64] Egy kisebb településhez érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Felfedeztél egy teljesen lerombolt vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sárkánytanyát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Felismered a közeledőt. Csak egy orgyilkos. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az orgyilkos testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az orgyilkos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon az orgyilkos. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Épületeket látsz: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.).
Találkozol egy barna hajú, barna szemű kobudera férfival. Fekete a bőre. Sheran apostola. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy boszorkánykendőt, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy grifftoll kesztyűt, egy Huddens alkarvédőjét, egy jing-jang fejpántot, egy kígyóbőr övet, egy lajstrom medált, egy mágusköpenyt, egy nekrofun medált, egy örökkéval.kristályát, egy réz végzetmedált, egy saválló fülbevalót, egy törpe védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy ekharion trófea, egy ongóliant trófea és egy Orkhan Thai trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy eltaposott quwarg. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Egy quwarg harcos a hátasa. Tárgyainak egy részét egy quwarg királynő viszi.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Perdaur. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Megszólal: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. "

(Továbbmész...) [-40,-65] Folytatod sétádat a házak közt. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. A feléd közeledő útonálló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az útonálló jobb lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az útonálló testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy vadaspark (769. épület.). Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "

(Továbbmész...) [-41,-66] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Ez Hrók erdejének a széle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Felismered a közeledőt. Csak egy pókvadász. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Megmarkolva a csontszablyát a másikra támadsz. Csontszablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a pókvadász testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a pókvadász fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a pókvadász néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A pókvadász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 94 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy óriás csontváz.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Nem találtad el. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod az óriás csontváz sárga bordáit. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmait végighúzza az óriás csontváz a bal oldaladon. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ököllel párszor keményen megütöd az óriás csontváz sárga bordáit. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 102.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 102.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[-42,-67] Tovább barangolsz a fák között. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Itt alakult vala a Kvazársziklák Népe, így forrott össze a Trollok ősi vére... " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy vadász tatu vigyorog kajánul. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A gonoszt ne lásd, ne halld, ne beszéld, csak érezd. Izomagy Péppéver ne csak téged. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy fabontó szójer. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a fabontó szójer barna testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fabontó szójer barna testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a fabontó szójer testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A fabontó szójer megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A fabontó szójer összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 fabontót. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy zombi áll veled szemben.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Megmarkolva a csontszablyát a másikra ugrasz. Csontszablyával végigmetszed a zombi rotható húsát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a zombi rotható húsát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Második ellenfeled egy élőholt mirg.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az élőholt mirg testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 szárnyas hernyót.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 88 (limit: 1225), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 9000.
Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Sheran hívő! Ha Múmia akarsz lenni, keresd Shaquille O'Nealt (5727)! " Van itt egy cseréptetős torony (549. épület.). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Az Ősi Hajnal Lovagjai a Káosz ellen harcolnak Ghalla békéjéért. Állj közénk Lord Kis Se. " [10 pontot használtál fel, van még 92.]

be 549 bemész az 549. épületbe
Kíváncsian közelebb totyogsz, és bekopogtatsz. Ismét ugyanaz a szolgáló fogad, és rögvest bevezet a fogadószobába. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. A ház népe nagy örömmel üdvözöl. Te rögvest beszámolsz róla, hogy mi történt legutóbbi találkozásotok óta. [210 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 láncing.] Aztán eljön a búcsú ideje: megköszönöd a vendéglátást, és a szolgáló az ajtóhoz vezet. Bár sem enni, sem inni nem kaptál, azért könnyű szívvel állsz tovább. [5 pontot használtál fel, van még 87.]

kf 222 kézbeveszed/felveszed a 222. tárgyat
Lecsatolod a bronzpáncélt, majd magadra öltöd a láncinget. [0 pontot használtál fel, van még 87.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[-42,-66] Még mindig az erdőben vagy.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Csak egy gyilkos tetű. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a gyilkos tetű fejét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a gyilkos tetű testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! A gyilkos tetű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy szintszívó áll veled szemben.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a szintszívó testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Második ellenfeled egy sírlidérc.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod a sírlidérc fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 580 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 bíbor erőövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 90 (limit: 1225), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 9210.
Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [-42,-65] Tovább barangolsz a fák között. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy megsebzett khór darázs. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel néhányszor megcsapod a khór darázs csíkos potrohát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával megérint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ököllel megcsapod a khór darázs fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A khór darázs farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 darázsszárnyat. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy élőholt mirg.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az élőholt mirg farkát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az élőholt mirg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Második ellenfeled egy óriás csontváz.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Ez mellément. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyengén megütögeted az óriás csontváz sárga bordáit. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz éles karmai végigszántják a bal combodat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor megcsapod az óriás csontváz testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmait végighúzza az óriás csontváz a bal oldaladon. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 73 életpontot! Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy gyilkos tetű. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a gyilkos tetű jobb hátsó lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ököllel megütöd a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [-41,-64] Lakott területre érkeztél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mákrózsa bokrot. Utad során felfedezel egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 bronzpáncélt 32 aranyért, 1 csontpálcát 15 aranyért, 9 fabontót 45 aranyért, 2 orgyilkos tőrt 16 aranyért, 1 rejtőköpenyt 14 aranyért, 3 szvó-ektoplazmát 30 aranyért, 2 tüskecsapdát 16 aranyért, 1 csontkést 2 aranyért.
Összefutsz egy fekete, rövid hajú, zöld szemű ember férfival. Körszakálla és bajsza van. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy aranyozott klipszet, egy csontamulettet, egy griff nyakéket, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy kvazár sisakot, egy lánghordozó gyűrűt, egy mind. kristályát, egy mithril kesztyűt, egy ryuku karvédőt, egy szirén köpenyét, egy törpe védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy büntető praglonc trófea, egy Védőnővér trófea és egy Raia szent lovagja trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy varkaudar che-kardot, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Holmiját egy púpos burástya cipeli.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Sir Gilbert Erail. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [30 pontot használtál fel, van még 57.]

kb 124 2 kiveszel a bankból a 124. tárgyat (2 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 2 rókafarkat. [0 pontot használtál fel, van még 57.]

ve 153 12 megveszed a 153. tárgyat 12
Vásároltál 12 pirkitet. 36 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 57.]

ve 152 7 megveszed a 152. tárgyat 7
Vásároltál 7 vasércet. 21 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 57.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 57.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 9. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 57.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 27 fejleszted a 2. tulajdonságodat 27 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 103 TVP-t kell elköltened.] [27 pontot használtál fel, van még 30.]
Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 17, 6.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 193 pontot. A következő körben tehát 223 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Yaztromo, egy hosszú ősz hajú, félszemű troll férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr elsőáldozója vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 53. fordulód.

Erő: 15 (20) Szint: 13 Merészség: 5/5 Magasság: 254 cm
IQ: 23 Támadás: 13 Agresszió: 5 Testsúly: 474 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 17 Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 19 Életpont: 189/116 Jellem: semleges (-8) Tul. pont: 2
Szerencse: 18 (21) Varázspont: 168/83 Pénz: 249 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 24/13 Pszi pont: 48/19
Eddig összesen 369 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 663 TP-t kaptál. Jelenleg 40 543 TP-d van. A következő szinthez még 7 457 TP szükséges. Trófeáid: autentikus vámpír, láplidérc, karmos tankány. A 52. fordulódban 1908 arany került a bankszámládra. 1908 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 9/81 (+50%) szúrófegyverek: 18/18 (+13%)
vágófegyverek: 3/18 (+22%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 4/44
dobófegyverek: 10/15 (+50%)

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) (150%) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
72,59 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 75

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 63 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/81 2. nyomkövetés: 11/65 (+20%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 3/0 5. csapdakészítés: 5/62 6. csapdaészlelés: 1/29 (+18%)
7. gyógyítás: 10/79 8. titkosírás: 1/63 9. felderítés: 1/57
10. szörnyidomítás: 1/68 11. teológia: 3/89 (+19%) 12. taumaturgia: 9/25 (+16%)
13. szerencsejáték: 1/0 14. versengés: 1/0 15. harcművészetek: 1/0
16. zene: 1/0 17. szörnyismeret: 3/77 18. pszi: 7/58 (+9%)
19. zárnyitás: 1/0 20. vadászat: 1/76 21. vitalitás: 1/0
22. bányászat: 5/46 23. testépítés: 1/0 24. főzés: 1/61

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 300 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 1 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), nyomkereső talizmánt (#671) (max. 1 darabot, csak egyszer), éjurnát (#2368) (max. 10 darabot )
mászol max. 28 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 9, max: 50)
nektoraf (#355), hadroszaurusz (#162), élőholt sullár (#216), vízionár (#66), manifesztátor (#124), nómenklatúra (#158), Zinthurg (#180), Rém (#315), lidérckirály (#316)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tompítás (#40)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 11, 12, 20, 31, 41, 42.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 91 (limit: 1225), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 9315.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 8 TU. szükséges még: 42 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 490 TU szükséges.)
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bíbor erőöv (#291) 1 * láncing (#222) 1 mászókarom (#78)
1 * tankány karom (#237) 1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
2 bumeráng (#249) 2 csontszablya (#64) 2 ezüstshuriken (#327)
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
$1 * orgyilkos tőr ($225) 5 tolmokov-koktél (#351) 1 ubuk dobónyíl (#138)
8 ubuk tüske (#131) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst karkötő (#158) 1 * két kard szimbólum (#144)
1 * Tharr Keresztje (#287)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
2 csontkulcs (#74) 2 + deus ex machina (#1) 1 éjkő (#2369)
1 gyógykenőcs (#313) 22 kaja (#2) 2 keg gomba (#1615)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 manakristály (#500)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 moa antigrav (#2204) 1 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
5 éjurna (#2368) [bennük 10 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 40]
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
3 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 36]
3 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 30]
1 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 12]
2 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 40]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 bakkura bőr (#95) 1 darázsszárny (#652) 5 dorony tüdő (#212)
16 drótszőr (#37) 12 elkarog szőr (#665) 3 evaporőr háj (#105)
1 fekete gyöngy (#99) 2 főnixtoll (#563) 3 grákóbőr (#41)
7 halálvirág (#2371) 10 kaktusztüske (#114) 2 lajhár csont (#236)
44 madártoll (#112) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 óndarab (#85)
2 ormánygőte csont (#21) 14 pirkit (#153) 1 rézdarab (#70)
2 rókafarok (#124) 24 sallank karom (#128) 20 sünmedve tüske (#14)
12 szárnyas hernyó (#69) 1 Tiume batyuja (#660) 1 tükör (#43)
4 varányszem (#30) 1 varkaudar csont (#1113) 7 vasérc (#152)

Összsúly: 44.85 kg Megterheltség: 67%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 98 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 171 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (4 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
3 mutáns csont (#331) 2 pirkit (#153) 3 rézdarab (#70)
1 súlyzó (#347)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzpáncél (#90) 2 bumeráng (#249) 1 csontpálca (#329)
6 fabontó (#106) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 rejtőköpeny (#277)
1 szögletes kő (#17) 2 szvó-ektoplazma (#151) 2 tüskecsapda (#242)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
168 arany (#50) 1 bíbor erőöv (#291) 5 bomló esszencia (#2367)
1 csontszablya (#64) 1 darázsszárny (#652) 1 deus ex machina (#1)
1 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst karkötő (#158) 1 fűszertartó (#210)
1 göcsörtös bunkó (#123) 3 kaja (#2) 1 láncing (#222)
4 madártoll (#112) 12 pirkit (#153) 2 rókafarok (#124)
2 szárnyas hernyó (#69) 7 vasérc (#152) 1 vaskulcs (#183)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-43 -42 -41 -40 -39 -38 -37
-68
-67
-66
-65
-64
-63
-62
(-42,-67) cseréptetős torony (#549), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), fabontó szójer (#71), zombi (#49), élőholt mirg (#135)
(-42,-66) gyilkos tetű (#116), szintszívó (#96), sírlidérc (#172)
(-42,-65) egy ismeretlen isten rúnaköve, khór darázs (#348), élőholt mirg (#135), óriás csontváz (#176), gyilkos tetű (#116)
(-41,-66) pókvadász (#59), óriás csontváz (#176)
(-41,-64) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399), oltár, nekrofun (#173), Sir Gilbert Erail (3481. kalandozó)
(-40,-65) vadaspark (#769), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), oltár, útonálló (#130)
(-39,-64) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), világítótorony (#156), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400), orgyilkos (#131), Perdaur (1141. kalandozó)
(-38,-63) a 42. labirintus bejárata, Tugt-ork (#46), bibircsók-óriás (#120)

Üzenet küldése a karakternek