Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. dec. 4. 15h:06' EZ A 559. JÁTÉKHETED, 526. FORDULÓD 560. játékheted kezdete: dec. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5397 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat |
h 473 3 | használod a 473. tárgyat |
m 2 5 6 | mozogsz keletre, délnyugatra, nyugatra |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (4 támadással 279 életpontot sebezve.) {KCC:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az ében halálhajcsár bal lábát. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Fényaurád 27 sebzést okoz. Az ében halálhajcsár inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. Az ében halálhajcsár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 559, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 110 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd drakón pikkelyes testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (41 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a smaragd drakón jobb oldalát. (6 támadással 493 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával csak érinted a smaragd drakón bal hátsó lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Fényaurád 8 sebzést okoz. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A smaragd drakón melléd csap a farkával! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 1 sárkányfogat. 7454 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 792, sebződés: 53, gyógyulás: 80, összesen: +27 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. 163 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a taalru herceg fejét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a taalru herceg póklábát. (6 támadással 492 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. {GYD:} Din cséphadarójával gyengén megütöd a taalru herceg póklábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Fényaurád 26 sebzést okoz. A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű [aranytű ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó, 4 vas dobónyíl, 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. 8769 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 820, sebződés: 52, gyógyulás: 96, összesen: +44 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy tűzvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 121 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 83 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány sárkány pikkelyes testét. Kritikus ütés! (2 támadással 80 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (94 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a márvány sárkány jobb vállát. (6 támadással 518 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod a márvány sárkány testét. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A márvány sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) A márvány sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +22 ÉP.) Vámpírölővel többször eltalálod a márvány sárkány bal oldalát. (3 támadással 276 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a márvány sárkány jobb hátsó lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 24 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A márvány sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) A márvány sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A márvány sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +19 ÉP.)
A márvány sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű [aranytű ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP], 2 gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 96 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 18525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1355, sebződés: 574, gyógyulás: 253, összesen: -321 ÉP}
(Továbbmész...) [369,64] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Friedurgonoma lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy tűzvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. 136 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégvihar varázslatot lő rád. 268 életpontot vesztettél. (-30 védekezés). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. 131 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Nem akarsz kinyúlni. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 399, gyógyulás: 2, összesen: -397 ÉP}
(Továbbmész...) [368,64] Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Veronel előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Látsz egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy kátránygödör van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy gejzír van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Felismered a közeledőt. Csak egy márvány sárkány. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 106 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 90 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány sárkány jobb első lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (87 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a márvány sárkány fejét. (6 támadással 533 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. {GYD:} Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a márvány sárkány testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. A márvány sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) A márvány sárkány farkával megérint. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 99 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +20 ÉP.) {KCC:} Vámpírölővel többször eltalálod a márvány sárkány jobb vállát. (4 támadással 330 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 71 életpontot sebeztél. 71 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával súrolod a márvány sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Fényaurád 7 sebzést okoz. A márvány sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) A márvány sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A márvány sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +20 ÉP.) A márvány sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy ezüstshuriken. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 18525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1331, sebződés: 602, gyógyulás: 239, összesen: -363 ÉP}
im 2 | imádkozol |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy tűzvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. 116 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 101 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány sárkány bal szárnyát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (87 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a márvány sárkány testét. (6 támadással 530 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted a márvány sárkány farkát. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 29 életpontot sebeztél. A fényaura 10 ép-t sebez. A márvány sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) Karmával néhányszor a márvány sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +19 ÉP.) Vámpírölővel jól megszurkálod a márvány sárkány pikkelyes testét. (3 támadással 262 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 70 életpontot sebeztél. 70 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával csak érinted a márvány sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) A márvány sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) A márvány sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +18 ÉP.)
A márvány sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 18525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1338, sebződés: 607, gyógyulás: 240, összesen: -367 ÉP}
(Továbbmész...) [366,64] Elhagyod a nehezen mászható magashegységet, és leereszkedsz az alacsonyabb hegyek közé. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Skinhead orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felfedeztél egy törpe bányát. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ramit kő) van a föld alatt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy gejzírt. Délkeletre nézve látsz egy kátránygödröt. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy lovagi tábor van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy zafír sárkány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy tűzvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. 162 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 98 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gömbvillám varázslatot lő rád. 71 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány pikkelyes testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (100 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a zafír sárkány bal szárnyát. (6 támadással 504 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor súrolod a zafír sárkány jobb szárnyát. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) A fényaura 10 ép-t sebez. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A zafír sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) Vámpírölővel megdöfködöd a zafír sárkány testét. (5 támadással 396 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megpöccinted a zafír sárkány testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 30 életpontot sebeztél. A fényaura 9 ép-t sebez. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A zafír sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A zafír sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], 2 ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP] és egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 18525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1472, sebződés: 556, gyógyulás: 218, összesen: -338 ÉP}
(Továbbmész...) [365,64] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy lovagi tábort. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy félig kész tutajt. Egyelőre nem tudod felmérni, mi is ez valójában. Biztos vagy benne, hogy egyszer majd te is építesz ilyeneket. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Gort Grán lábát masszírozza. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy vaskohót. Nyugatra nézve látsz egy térkaput. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy mópat gigász. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Egy tűzvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 136 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a mópat gigász testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mópat gigász testét. (6 támadással 522 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod a mópat gigász testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 58 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Időben félreugrasz a mópat gigász rúgása elől. Vámpírölővel jól megszurkálod a mópat gigász testét. Kritikus ütés! (2 támadással 242 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. {GYD:} Din cséphadarójával csak érinted a mópat gigász testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A fényaura 10 ép-t sebez. A mópat gigász megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A mópat gigász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1337, sebződés: 0, gyógyulás: 172, összesen: +172 ÉP}
be 624 328 5 | bemész a 624. épületbe |
be 624 328 3 | bemész a 624. épületbe |
be 624 616 3 | bemész a 624. épületbe |
be 624 619 3 | bemész a 624. épületbe |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Távolról tűzvihar varázslatot lősz a másikra. 141 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a talriai behemót testét. (6 támadással 532 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted a talriai behemót mérhetetlen testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 25 életpontot sebeztél. A fényaura 12 ép-t sebez. Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 119 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +24 ÉP.) {GYD:} Vámpírölővel megdöfködöd a talriai behemót testét. (6 támadással 509 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod a talriai behemót testét. Kritikus ütés! (2 támadással 130 életpontot sebezve.) A fényaura 6 ép-t sebez. Előremozdulva, a talriai behemót kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 105 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +21 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 1618, sebződés: 224, gyógyulás: 211, összesen: -13 ÉP}
v 163 190 60 | elmormolod a 163. varázslatot |
[190,60] A terep változik: ismét síkságon vagy. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Észreveszel egy térkaput. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy széljárás varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Először nem ismered fel az előtted felbukkanó sátrat, de pillanatokkal később beugrik: a boszorka sátra az, akinek azok a különös tárgyak kellenek. Az öregasszony mosolygó arckifejezéssel fogad, de észreveszed, hogy szemével már a tárgyaidat vizsgálgatja.
- Látom itt a rókafarok. Remek - mondja, de aztán elkomorodik. - Nincs itt minden! Egyszerre hozz máskor mindent, kalandor! Ezt most nem adom vissza, hogy megtanuld a leckét. - Mérgesen tapasztalod, hogy a tárgyat a köpenye alá gyűri. A házigazda némi töprengés után elmosolyodik, majd megenyhülve ezt mondja:
- Talán jó is hogy jöttél. Kicsit módosítanék a listán. Legközelebb a következő dolgok legyenek nálad: 7 fekete gyöngy, 3 acélpengőke, 3 vas dobónyíl, 1 rézpáncél, 1 tyrex csont.
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy tavacskát. Délre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Délnyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ősdentor. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen tette ezt számára lehetővé.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ezüstshuriken. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ősdentor testét. (6 támadással 505 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. {KCC:} Din cséphadarójával megpöccinted az ősdentor testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Félrehajolsz, de az ősdentor karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Az ősdentor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (185,60)-> 35 arany, -2 ÉP] 4141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 648, sebződés: 11, gyógyulás: 86, összesen: +75 ÉP}
m 4 5 7 | mozogsz délre, délnyugatra, északnyugatra |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! (védelem tűz ellen tette ezt számára lehetővé.) A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ezüstshuriken. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Pár lövedéked átjárja az ősdentor tüskés hátát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ősdentor ragyás testét. (5 támadással 341 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az ősdentor ragyás testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. Semmi eredménye! (úgy látszik védelem tűz ellen védte a csupasz testét.) Fényaurád 10 sebzést okoz. Félrehajolsz, de az ősdentor karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Az ősdentor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (185,60)-> 35 arany, -2 ÉP] 4141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 558, sebződés: 13, gyógyulás: 5, összesen: -8 ÉP}
Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál bal lábát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pszi őselementál jobb oldalát. (3 támadással 201 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a pszi őselementál testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). A pszi őselementál elhibázza az ütést csápjával. A pszi őselementál csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ajaj! 4 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A pszi őselementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi eredménye! Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál fejét. Kritikus ütés! (3 támadással 105 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pszi őselementál bal lábát. (3 támadással 211 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a pszi őselementál egyik csápját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A pszi őselementál elhibázza az ütést csápjával. A pszi őselementál elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 203 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP], egy vasérc [vasérc ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó. 2538 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 4, gyógyulás: 2, összesen: -2 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 201 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a taalru bal vállát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a taalru tigristestét. (2 támadással 189 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a taalru egyik lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Ellenfeled 35 pontot sebződik a fényaurától. Mancsával a taalru végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A taalru mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A taalru megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 vasérc [vasérc ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (185,60)-> 25 arany, -2 ÉP]. 4293 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 476, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [189,62] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg testét. Kritikus ütés! (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fűszertartó. 1211 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy teljes őrület pszit. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál ködlő zsumókját. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pszi őselementál bal lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 212 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a pszi őselementál egyik csápját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A pszi őselementál csápol, de mindhiába. A pszi őselementál csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 217 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya lila testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya jobb vállát. (4 támadással 380 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával csak érinted a Chara-din fattya bal karját. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Fényaurád 26 sebzést okoz. A 6 Chara-din fattya feléd harap, de sikertelenül. A 6 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3324 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 769, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 191 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. Semmi eredménye! Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a taalru testét. Kritikus ütés! (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a taalru testét. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a taalru testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled 24 pontot sebződik a fényaurától. A taalru mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A taalru megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A taalru még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 39 arany és egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (186,61)-> 40 arany, -2 ÉP]. 4293 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 451, sebződés: 8, gyógyulás: 4, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [188,61] Lakott területre érkeztél. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Csak egy részeg kalandozó. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (3 támadással 204 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vas dobónyíl és 2 vasérc [vasérc ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1665 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 39 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 39 pontért |
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG KRISTÁLYA (1207. TÁRGY) Elérkezett a nap, amikor az Örökkévalóság Zafírja újabb evolúciós lépést tesz meg. Az égkék szín feloldódik, és fehér, a fényt ezerfelé szóró kristállyá változik. A szivárványszínű sugarak néhány pillanatra elvakítanak. Amikor látásod visszanyered, a kristály színkavalkádja rögvest rabul ejt. Valami azt súgja, hogy a kő elérte fejlődésének csúcsát! Bár a jövő mindig tartogathat meglepetéseket... A kristály speciális ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más ékszerek helyét. Viselésekor kapsz +50 max. ÉP-t, +50 max. VP-t, +2-t minden tulajdonságodra, +4 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +3 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre. |
Erő: | 75 (87) | Szint: | 48 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 168 cm |
IQ: | 78 (91) | Támadás: | 72 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 100 kg |
Ügyesség: | 68 (81) | Védekezés: | 126 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/57 év |
Egészség: | 67 (85) | Életpont: | 993/924 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 75 (92) | Varázspont: | 2426/1851 | Pénz: | 4863 arany | Kép. pont: | 51 |
Tudatpont: | 17/2 | Pszi pont: | 188/252 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 26 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/48 | ökölvívás: | 24/11 (+5%) | szúrófegyverek: | 42/25 (+6%) |
vágófegyverek: | 22/48 | ütőfegyverek: | 25/13 (+4%) | lőfegyverek: | 28/73 (+5%) |
dobófegyverek: | 33/20 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (110%) << nitmák kard (#856) (120%) << Mjölborg kalapácsa (#523) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -24.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (25 .); vas dobónyíl (#189) (26 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -997.); ezüstshuriken (#327) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 29/84 | 2. nyomkövetés: | 126/76 (+33%) | 3. mászás: | 26/97 (+7%) |
4. csapdakészítés: | 29/6 | 5. csapdaészlelés: | 31/49 | 6. gyógyítás: | 90/83 |
7. titkosírás: | 8/39 | 8. felderítés: | 24/89 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 16/75 |
10. teológia: | 116/27 (+37%) | 11. taumaturgia: | 105/15 (+7%) | 12. szerencsejáték: | 16/43 |
13. versengés: | 21/88 (+5%) | 14. harcművészetek: | 21/99 | 15. zene: | 18/60 |
16. szörnyismeret: | 25/67 | 17. pszi: | *21/100 (+1%) | 18. zárnyitás: | 19/8 |
19. vadászat: | 16/71 | 20. vitalitás: | 4/48 | 21. bányászat: | 34/23 (+5%) |
22. úszás: | 10/5 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 31 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer) |
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 16) |
fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), quwarg ősmágus (#302), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +10 vp 15 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs I (#12) |
tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem 2 (#188) | esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) |
fényaura (#211) | kí koncentráció (#69) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
tisztítótűz (#44), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), háló (#186), tűzvihar (#175), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | tűzeső (#61) | >> | fémbontó szójer (#150) | |
tűzeső (#61) | >> | autentikus vámpír (#154) | energiafolyam (#136) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
tűzeső (#61) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | villámcsapás (#50) | >> | jégtroll (#164) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | |
energiafolyam (#136) | >> | Eruol (#378) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! |
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
3.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele). |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XXVI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | ezüstshuriken (#327) | 3 | fiatalság itala (#473) | 10 | gyöngymangó (#135) | |||
4 | isteni könnycsepp (#260) | 9 | kaja (#2) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
20 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rókafarok (#124) | |||
5 | Thargodan esszencia (#328) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
918 | arany (#50) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
3 | ében toboz (#578) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
28 | mákrózsa virág (#56) | 1 | pszi kristály (#618) | 1 | sárkányfog (#617) | |||
24 | sárkánypikkely (#292) | 1 | szent jogar (#150) | 6 | vas dobónyíl (#189) |