Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2022. ápr. 21. 19h:08' EZ A 1329. JÁTÉKHETED, 526. FORDULÓD 1330. játékheted kezdete: ápr. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2560 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 73 24 | elmormolod a 71. varázslatot a 73. varázslatot a 24. varázslatot |
* 2. KP: vv 26 12 28 | elmormolod a 26. varázslatot a 12. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: vv 64 120 188 | elmormolod a 64. varázslatot a 120. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: hh 1253 1618 2306 | használod az 1253. tárgyat az 1618. tárgyat a 2306. tárgyat |
* 5. KP: vps 100 0 0 | VP spórolása: 100 |
* 6. KP: vv 224 182 165 | elmormolod a 224. varázslatot a 182. varázslatot a 165. varázslatot |
* 7. KP: kf 229 532 1559 | kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat az 532. tárggyal az 1559. tárgyat |
* 8. KP: bb 347 2 124 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (2 darabot) |
ek 40 20 | t. energia kisütése: 40 20 |
le 1733 | leveszed/lerakod az 1733. tárgyat |
fkt 925 20 1 | felt. készítesz a 925. tárgyat (20 darabot) |
fkt 936 10 | felt. készítesz a 936. tárgyat (10 darabot) |
bb 292 280 264 | beraksz a bankba a 292. tárgyat (280 darabot) |
hh 248 286 1228 | használod a 248. tárgyat a 286. tárgyat az 1228. tárgyat |
vv 209 78 70 | elmormolod a 209. varázslatot a 78. varázslatot a 70. varázslatot |
v 181 182 30 | elmormolod a 181. varázslatot |
191 | 192 | 193 | |
106 | |
|
|
107 | |
|
|
108 | |
|
|
[182,30] Lakott területre érkeztél.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz.
- Ez egy halálhozó! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből. {max. életpontja: 1184.}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 126 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó testét. (8 támadással 283 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Fegyvert váltasz: előkapod az angolna szálkát. Vad csatakiáltással, felemelve az angolna szálkát a másikra ugrasz. {GYD:} Angolna szálkával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálhozó testét. (8 támadással 828 életpontot sebezve.) Fegyvered 74 ép-t sebzett rajtad. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 50 életpontot sebeztél. {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a halálhozó bőrszárnyát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 38 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 70 életpontot vesztettél. Apró csípést ejt rajtad a halálhozó csőrével. (1 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 59 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a halálhozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. Elvesztette a varázserejét az angolna szálka. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 halálhozó talizmán. 11 118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1353, sebződés: 441, gyógyulás: 55, összesen: -386 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 124 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Semmi eredménye! Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kísértetvarázsló bal lábát. (7 támadással 256 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod az angolna szálkát. Meglengetve az angolna szálkát a másikra támadsz. Angolna szálkával néhányszor teljesen átdöföd a kísértetvarázsló szellemtestét. (3 támadással 311 életpontot sebezve.) Fegyvered 56 ép-t sebzett rajtad. Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. {KCC:} Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 36 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A kísértetvarázsló karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. Hasznavehetetlenné vált az angolna szálka. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 570 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 525, sebződés: 78, gyógyulás: 9, összesen: -69 ÉP}
be 847 | bemész a 847. épületbe |
m 8 6 6 | mozogsz északra, nyugatra, nyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 113 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg nagymester testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod az angolna szálkát. Vad csatakiáltással, felemelve az angolna szálkát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Angolna szálkával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester torát. (2 támadással 186 életpontot sebezve.) Fegyvered 42 ép-t sebzett rajtad. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 108 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megkarcolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 454, sebződés: 42, gyógyulás: 4, összesen: -38 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen védte meg a nyomorultat.) A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 49 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a halálos morf testét. (8 támadással 711 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Fegyvert váltasz: előkapod az angolna szálkát. Marokra fogva az angolna szálkát a másikra támadsz. {GYD:} Angolna szálkával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálos morf jobb oldalát. (8 támadással 1251 életpontot sebezve.) Fegyvered 47 ép-t sebzett rajtad. Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 59 életpontot sebeztél. {GYD:} Pengepajzzsal végigvagdosod a halálos morf testét. (7 támadással 455 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 62 életpontot vesztettél. A halálos morf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (4 támadástól 262 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! {GYD:} Angolna szálkával jól megszurkálod a halálos morf jobb oldalát. (2 támadással 311 életpontot sebezve.) Fegyvered 70 ép-t sebzett rajtad. Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 63 életpontot sebeztél. {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a halálos morf testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 55 életpontot vesztettél. A halálos morf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (4 támadástól 238 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A halálos morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2247, sebződés: 783, gyógyulás: 109, összesen: -674 ÉP}
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 134 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás II pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (Köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a változatos morf testét. (8 támadással 710 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az angolna szálkát. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Angolna szálkával néhányszor teljesen átdöföd a változatos morf testét. (8 támadással 1235 életpontot sebezve.) Fegyvered 48 ép-t sebzett rajtad. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 63 életpontot sebeztél. {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a változatos morf testét. Kritikus ütés! (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 42 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A változatos morf csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Csápjaival a változatos morf lecsap a bal karodra. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Csápjaival a változatos morf csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 51 életpontot vesztettél. A változatos morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +39 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16 427 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2252, sebződés: 228, gyógyulás: 31, összesen: -197 ÉP}
(Továbbmész...) [191,107] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Krogan, a pusztító. {max. életpontja: 680.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 109 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Krogan, a pusztító testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Fegyvert váltasz: előkapod az angolna szálkát. Meglengetve az angolna szálkát a másikra támadsz. {GYD:} Angolna szálkával néhányszor teljesen átdöföd a Krogan, a pusztító ragyás lábszárát. (5 támadással 492 életpontot sebezve.) Fegyvered 45 ép-t sebzett rajtad. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 112 életpontot sebeztél. {GYD:} Pengepajzzsal megkarcolod a Krogan, a pusztító hatalmas bokáját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Nem sikerült a Krogan, a pusztító ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A Krogan, a pusztító még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +39 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 27 arany, egy vasérc, 4 fekete gyöngy, egy vas dobónyíl és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 Krogan buzogánya [Krogan buzogánya ládikóba-> (186,106)-> 230 arany, -2 ÉP]. 3 763 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 885, sebződés: 106, gyógyulás: 16, összesen: -90 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 136 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja a brutális morf jobb lábát. (8 támadással 717 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az angolna szálkát. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Angolna szálkával néhányszor teljesen átdöföd a brutális morf testét. (8 támadással 1240 életpontot sebezve.) Fegyvered 35 ép-t sebzett rajtad. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 136 életpontot sebeztél. {KCC:} Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 32 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A brutális morf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 153 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pajzszúzás varázslatot. 219 életpontot vesztettél. A brutális morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +39 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16 439 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2261, sebződés: 429, gyógyulás: 37, összesen: -392 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 157 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod az angolna szálkát. Marokra fogva az angolna szálkát a másikra támadsz. {GYD:} Angolna szálkával tökéletesen perforálod a védelmező morf bal vállát. (8 támadással 1221 életpontot sebezve.) Fegyvered 53 ép-t sebzett rajtad. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 109 életpontot sebeztél. {GYD:} Pengepajzzsal megvagdalod a védelmező morf testét. (7 támadással 448 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 38 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 177 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 56 életpontot vesztettél. Marásokat ejt rajtad a védelmező morf. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). {GYD:} Angolna szálkával jól megszurkálod a védelmező morf testét. Kritikus ütés! (2 támadással 364 életpontot sebezve.) Fegyvered 66 ép-t sebzett rajtad. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 136 életpontot sebeztél. {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a védelmező morf fejét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 169 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). Véres nyál csordul ki a védelmező morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +39 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17 798 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2585, sebződés: 669, gyógyulás: 109, összesen: -560 ÉP}
(Továbbmész...) [190,107] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Valahonnan csengő madárdal száll feléd.
(Feltételes támadás:) Egy Raia szent lovagja! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 114 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az angolna szálkát. Meglengetve az angolna szálkát a másikra ugrasz. Angolna szálkával jól megszúrod a Raia szent lovagja jobb lábát. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Fegyvered 43 ép-t sebzett rajtad. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 96 életpontot sebeztél. {GYD:} Pengepajzzsal megvágod a Raia szent lovagja nyakát. Kritikus ütés! (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Véres nyál csordul ki a Raia szent lovagja száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő. Hasznavehetetlenné vált az angolna szálka. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 2 609 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 476, sebződés: 45, gyógyulás: 4, összesen: -41 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 135 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Pár lövedéked átjárja a brutális morf testét. (8 támadással 701 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az angolna szálkát. Megmarkolva az angolna szálkát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Angolna szálkával néhányszor teljesen átdöföd a brutális morf testét. (8 támadással 1213 életpontot sebezve.) Fegyvered 39 ép-t sebzett rajtad. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 66 életpontot sebeztél. {KCC:} Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 23 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt észbe kapnál, a brutális morf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled pajzszúzás varázslatot lő rád. 219 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a brutális morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16 439 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2138, sebződés: 428, gyógyulás: 36, összesen: -392 ÉP}
im 0 2 | imádkozol |
e 18 | élelemszerzés 18 pontért |
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [188,106] Még mindig a városban vagy. Felfedeztél egy templomot. Tharr hívői építették. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 32 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy őrült varázsló lehet. {max. életpontja: 201-240.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 118 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 41 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 38 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Úgy döntesz, ebből elég volt. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 79, gyógyulás: 2, összesen: -77 ÉP}
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1387 187 62 | használod az 1387. tárgyat |
187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | |
105 | |
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
|
|
[187,62] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy lustán bámészkodva végiglejtesz a tágas sétálóutcán, egyszer csak egy halk hangot hallasz a hátad mögül.
- Ne fordulj hátra! Kerüld a feltűnést! Ha érdekel egy jövedelmező ajánlat, keresd fel az Orgazdát. - Természetesen ügyet sem vetsz az utasításra, és hátrafordulsz, de nem látsz semmit. Bamba városi népek sietnek a dolguk után. Nyilván a Kémhálózat egy ügynöke lopózott mögéd - fejted meg a talányt. Nem is gondolkodsz túl sokat, hanem betérsz a régiségboltnak álcázott, titkos találkahelyre. Néhány perc múlva már a hátsó, rejtett tárgyalószobában ülsz, szemben az agyafúrt gnómmal. Korheggyiezengierdum gyorsan rátér a lényegre.
- Királyunk gyengélkedik, Samael herceg pedig ki tudja, merre kóborol. Az uralkodónak számos ellensége akad, akik ki akarják használni ezt a pillanatot a hatalom megkaparintására. Loronden, az isbai jósda rendfőnöknője megjövendölte, hogy merénylő tör majd a király életére. Nem tudjuk, hogy mikor fog bekövetkezni ez a szörnyűség, és minden lehetséges óvintézkedést megtettünk már, de persze jó lenne elébe menni az eseményeknek. Annyit sikerült kiderítenünk, hogy az összeesküvés szálai Roxatba, a füstös lebujba vezetnek. Nem vezethetünk nyílt nyomozást, hisz ami miatt erre sor kerülne, az még meg sem történt. Amit tudunk, nem több egy halvány gyanúnál. Szedj össze néhány magadfajta kalandort, menjetek el a lebujba, és járjatok ennek az ügynek a végére! Minden módszer megengedett. (51. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 126 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 22 aranyat. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy részeg kalandozó. {egyik sebzési módja: 3x 3d6+9.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 4 kerek kő. Többször meglövöd a részeg kalandozó jobb oldalát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az angolna szálkát. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Angolna szálkával teljesen átszúrod a részeg kalandozó jobb karját. (1 támadással 110 életpontot sebezve.) Fegyvered 48 ép-t sebzett rajtad. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 91 életpontot sebeztél. {GYD:} Pengepajzzsal megvágod a részeg kalandozó jobb lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (186,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}
be 744 | bemész a 744. épületbe |
m 8 6 4 | mozogsz északra, nyugatra, délre |
kld 11 | küldetés végrehajtása 11 |
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
szk 288 178 328 | keresed a 288. szörnyet a 178. szörnyet a 328. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: ef 7 528 0 | energia fejlesztése 7 |
* 3. BP: hh 1660 507 0 | használod az 1660. tárgyat az 507. tárgyat |
* 4. BP: vpf 100 0 0 | VP elővétele: 100 |
* 5. BP: kf 373 254 0 | kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat a 254. tárggyal |
* 6. BP: v 15 1253 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 7. BP: v 15 135 3 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 8. BP: vv 83 172 189 | elmormolod a 83. varázslatot a 172. varázslatot a 189. varázslatot |
* 9. BP: kb 347 0 0 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat |
FEJVADÁSZ MEDÁL (1734. TÁRGY) A gnóm által adományozott medál egy hosszú és kimerítő munka jutalma, amelyet büszkén tűzhetsz ki ruhádra. (Nem túl nagy, így nem foglal túl sok helyet rajta, más ékszer is odafér.) A medálon nem észlelsz mágikus hatást, viszont gyanítod hogy valamikor még hasznos lehet számodra, hogy efféle szolgálatokat tettél a királyságnak. De már az elismerés, amit ennek viseletével másokból kiválthatsz, is pozitív hatással van rád, magabiztosabbá válsz tőle, ezért max ÉP-d 8-cal és a támadásod 4-gyel növekszik tőle. Persze ezt a tárgyat senkinek sem adnád át, akinek kell az érdemelje ki maga! |
Erő: | 72 (111) | Szint: | 53 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 156 cm |
IQ: | 54 (68) | Támadás: | 90 (95) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 74 (90) | Védekezés: | 139 (149) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 165/195 év |
Egészség: | 54 (72) | Életpont: | 1580/519 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 12 |
Szerencse: | 66 (108) | Varázspont: | 2942/259 | Pénz: | 53778 arany | Kép. pont: | 36 |
Tudatpont: | 97/42 | Pszi pont: | 453/896 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 29 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/38 | ökölvívás: | 40/81 | szúrófegyverek: | 50/73 (+5%) |
vágófegyverek: | *42/100 | ütőfegyverek: | 2/4 | lőfegyverek: | 50/50 (+3%) |
dobófegyverek: | 24/79 |
Feltételes fegyverváltás: angolna szálka (#1465) << ököl (#28) << Shengoroth karma (#1520) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) max. 4 db (1 -19.); vashegyű nyíl (#176) max. 4 db (20 -36.); vashegyű nyíl (#176) (37 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
187,62 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 188,106 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 381 |
A Végzet Vermében a 3. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 130 TU-t válthatsz TVP-re. |
A következő másznivalókban nem harcolsz az utolsó szörnnyel: sziklafészek. |
JLKzott minoszkúpok: 93, 82, 84, 89 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/1 | Max életkor 1361 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 025 TVP |
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/68 (+60%) | 2. nyomkövetés: | 130/4 (+33%) | 3. lopás: | 11/34 |
4. mászás: | 27/71 | 5. csapdakészítés: | 49/4 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 39/49 |
7. gyógyítás: | 80/2 (+315%) | 8. titkosírás: | 22/44 | 9. felderítés: | 41/52 |
10. szörnyidomítás: | 14/79 | 11. teológia: | 105/82 (+24%) | 12. taumaturgia: | 152/12 (+30%) |
13. szerencsejáték: | 17/67 (+12%) | 14. versengés: | 33/66 (+20%) | 15. harcművészetek: | 30/9 |
16. zene: | 28/97 | 17. szörnyismeret: | 77/14 | 18. pszi: | 47/40 (+20%) |
19. zárnyitás: | 16/98 | 20. vadászat: | 78/7 (+30%) | 21. vitalitás: | 2/7 (+12%) |
22. bányászat: | 41/98 (+5%) | 23. testépítés: | 26/58 | 24. úszás: | 2/18 |
25. főzés: | 21/66 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 300 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 23 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 68% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 60% életerő alatt 35 TVP-ért (max. 15 alkalommal) |
ásol max. 25 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 16 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), kerek követ (#19) (max. 13 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 40 darabot ), tükröt (#43) (max. 6 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 60 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 45 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 50 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 24 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 80 darabot ), Sheran főzetét (#286) (max. 8 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 25 darabot ), tüskét (#22) (max. 12 darabot ), kátrányt (#580) (max. 20 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 6 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 15 darabot ), nehezéket (#258) (max. 1 darabot, csak egyszer), kreommat szirmot (#925) (max. 20 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 220 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 25, max: 50) |
bolhakutya (#17) (csak egyszer), technokolin (#50) (csak egyszer), trikornis (#104), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202), autentikus vámpír (#154), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), halált okozó lények (#9098), bűbájlidérc (#761), szubreális vámpír (#223), trikornis herceg (#261), halálos morf (#7618), öregedést okozó lények (#9095), inváziós ellenfelek (#9089), éltető morf (#7625), lomha morf (#7621), kronoelementál (#287), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), zafír sárkány (#329), rd'alv lélektipró (#413), rubin sárkány (#330), molgan (#284) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 18 vp; taumaturgia: 25 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (95,25,4) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) |
tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | pszi-ernyő (#64) |
nagyobb agypajzs (#120) | esszenciavédelem 2 (#188) | Techiulan aurája (#261) | Symulf rúnája (#182) |
esszenciavédelem (#165) | láth. észlelése (#78) | szörnycsábítás (#83) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
17. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), méregfelhő II (#193), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | áldott okerón (#336) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
lángcsóva (#31) | >> | varkaudar varázsló (#271) | villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | |
lángcsóva (#31) | >> | brutális morf (#7620) | lángcsóva (#31) | >> | élőholt tigris (#766) | |
agykorbács (#97) | >> | éltető morf (#7625) | villámcsapás (#50) | >> | mammut zombi (#654) | |
villámcsapás (#50) | >> | csataremák (#694) | villámcsapás (#50) | >> | lomha morf (#7621) | |
villámcsapás (#50) | >> | Toodrok Din (#503) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | villámcsapás (#50) | >> | animált korall (#445) | |
villámcsapás (#50) | >> | ősdentor (#282) | tűzgolyó (#155) | >> | homogén artikula (#434) | |
villámcsapás (#50) | >> | szárnyaló halál (#456) | direkt kontaktus I (#121) | >> | bűbájlidérc (#761) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | kronoelementál (#287) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +16 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
umbatari bromag (#770) (őrzi a holmidat: +23 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Használod is a varázslatokat, amiket adok neked? Lássuk például a földelem idézését! |
2.) Páratlan varázspárviadalban lesz részed, amikor kihívod és legyőzöd a Sötétség Hercegét. |
3.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 95. labirintus (198,28). erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): kész. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. fejvadász központ (847): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 55, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 82, 84, 89, 93, 94, 95, 99, 100, 101, 193, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 7, 11, 12, 14, 16, 17, 18, 20, 26, 30, 34, 36, 38, 41, 42, 43, 44, 46, 49, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 224, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 23750. |
A morf invázióban megölt morfok száma: 286, az összesen kapott pontszám: 22927. (összesen ölhető: 642 ) Eddig 6 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd. |
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 402, az összesen kapott pontszám: 84585. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a(z) 54. olimpián. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 166, pontszámod: 2 052. |
Az első Végzet Vermében 10 szintet teljesítettél. |
A második Végzet Vermében 11 szintet teljesítettél. |
A harmadik Végzet Vermében 2 szintet teljesítettél. |
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 593, az összesen kapott pontszám: 67655. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
hatalompont (253) |
levitáció (265) |
a butaság ára (273) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
mélysötét mágia (367) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) OK |
a hit ereje (516) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 98 TU. szükséges még: 32 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | angolna szálka (#1465) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | halcsont (#390) | 35 | kaja (#2) | 1 | koponya gyűrű (#1733) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | ork csodaszer (#1228) | |||
2 | pirkit (#153) | 1 | pszi kő (#248) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
3 | remák szív (#264) | 11 | sárkánypikkely (#292) | 1 | Sheran főzete (#286) | |||
1 | spiritusz (#170) | 1 | tyrex csont (#280) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
279 | arany (#50) | 1 | átlátszó morfplazma (#2451) | 1 | fehér morfplazma (#2445) | |||
1 | fejvadász medál (#1734) | 4 | fekete gyöngy (#99) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | |||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | karbin plazma (#199) | 11 | kerek kő (#19) | |||
1 | kristályfolyadék (#449) | 3 | óndarab (#85) | 3 | raaba-gumó (#936) | |||
2 | sárga morfplazma (#2447) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vörös morfplazma (#2443) |
186 | 187 | 188 | |
61 | |
|
|
62 | |
|
|
63 | |
|
|