Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. okt. 29. 12h:12' EZ A 553. JÁTÉKHETED, 521. FORDULÓD 554. játékheted kezdete: nov. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5397 |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 213 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya nyakát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Chara-din fattya jobb lábát. (4 támadással 281 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a Chara-din fattya lila testét. Kritikus ütés! (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A 6 Chara-din fattya állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A 6 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3324 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 674, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat |
kut 60 | kutatsz 60 pontért |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 203 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi bal lábát. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Notermanthi fejét. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled 19 pontot sebződik a fényaurától. A Notermanthi mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A Notermanthi szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó és egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 4384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 190 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a Thargodan légiós testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Thargodan légiós testét. (6 támadással 510 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a Thargodan légiós fejét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) A fényaura 26 ép-t sebez. A Thargodan légiós többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A Thargodan légiós belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A Thargodan légiós többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A Thargodan légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9831 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 881, sebződés: 47, gyógyulás: 95, összesen: +48 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a lidérckirály testét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a lidérckirály bal lábát. (6 támadással 521 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a lidérckirály testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (25 ép-t sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! {KCC:} Vámpírölővel eltalálod a lidérckirály testét. (1 támadással 101 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a lidérckirály testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled 23 pontot sebződik a fényaurától. Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Véres nyál csordul ki a lidérckirály száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8574 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 784, sebződés: 47, gyógyulás: 10, összesen: -37 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. Semmi eredménye! (úgy látszik védelem tűz ellen védte a csupasz testét.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 28 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 65 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az ezerszemű bestia jobb csápját. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-37 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (79 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ezerszemű bestia testét. (6 támadással 476 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az ezerszemű bestia fejét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 45 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 18 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Öregedtél 3 évet. Az ezerszemű bestia fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Az ezerszemű bestia ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüsttollú nyíl felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-13 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ezerszemű bestia bal szárnyát. (5 támadással 399 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy megvágod az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A fényaura 11 ép-t sebez. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 47 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 26 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Öregedtél 3 évet. Az ezerszemű bestia fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Az ezerszemű bestia ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő regeneráló gyűrű felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-38 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is.
Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 25 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 48 arany, -2 ÉP] és egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 1 galachmitot. 15834 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1174, sebződés: 526, gyógyulás: 191, összesen: -335 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 127 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sziklaskorpió testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. {KCC:} Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a sziklaskorpió csillogó torát. (3 támadással 205 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal megkarcolod a sziklaskorpió kitines testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. A sziklaskorpió ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. Feléd sújt a sziklaskorpió a farkával, de elhibázta! A sziklaskorpió még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. 3145 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [360,56] Folytatod utadat az alacsonyabb hegyek közt vezető hágón. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy zafír sárkány. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 152 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 101 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gömbvillám. 79 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány pikkelyes testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (103 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a zafír sárkány jobb oldalát. (6 támadással 471 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a zafír sárkány fejét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) A fényaura 7 ép-t sebez. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) Vámpírölővel tökéletesen perforálod a zafír sárkány óriási karmát. (6 támadással 472 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a zafír sárkány jobb első lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Fényaurád 9 sebzést okoz. A zafír sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.)
A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 48 arany, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP] és 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 18525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1474, sebződés: 618, gyógyulás: 239, összesen: -379 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 110 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a smaragd drakón pikkelyes testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (29 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a smaragd drakón testét. (5 támadással 436 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvágod a smaragd drakón fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A smaragd drakón farkával megérint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A smaragd drakón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 1 sárkányfogat. 7454 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 759, sebződés: 53, gyógyulás: 93, összesen: +40 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 125 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 116 életpontot vesztettél. Ellenfeled gömbvillám varázslatot lő rád. 75 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány óriási karmát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (89 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zafír sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 506 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a zafír sárkány pikkelyes testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) A fényaura 15 ép-t sebez. A zafír sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a zafír sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 510 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megkarcolod a zafír sárkány jobb első lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 18525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1532, sebződés: 602, gyógyulás: 226, összesen: -376 ÉP}
im 2 | imádkozol |
m 6 5 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 193 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 109 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vámpírféreg testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a vámpírféreg testét. (6 támadással 514 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 85 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal néhányszor súrolod a vámpírféreg véres fejét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) A fényaura 22 ép-t sebez. A vámpírféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 40 életpontot vesztettél. A vámpírféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 96 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel többször eltalálod a vámpírféreg testét. (3 támadással 236 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a vámpírféreg testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Fényaurád 20 sebzést okoz. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 41 életpontot vesztettél. A vámpírféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 113 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 2 vámpírfogat. 14381 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1348, sebződés: 550, gyógyulás: 33, összesen: -517 ÉP}
(Továbbmész...) [358,57] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy drótszőrű mópat. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 181 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a drótszőrű mópat bal hátsó lábát. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel jól megszurkálod a drótszőrű mópat testét. (6 támadással 475 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 79 életpontot sebeztél. {KCC:} Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a drótszőrű mópat jobb hátsó lábát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Fényaurád 27 sebzést okoz. Agyarával a drótszőrű mópat véres sebet ejt a bal karodon. (1 támadástól 96 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +20 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-9 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Vámpírölővel megdöfködöd a drótszőrű mópat testét. (6 támadással 477 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 80 életpontot sebeztél. {GYD:} Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a drótszőrű mópat testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (13 ép-t sebezve). Agyarával a drótszőrű mópat kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Patájával a drótszőrű mópat többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1583, sebződés: 256, gyógyulás: 52, összesen: -204 ÉP}
(Továbbmész...) [357,58] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Találsz egy vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ramit kő) van a föld alatt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy ősvortexet. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Thargodan tábor van. Elteszed a látcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy zafír sárkány került az utadba. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzvihar varázslat. 113 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 109 életpontot vesztettél. Távolról gömbvillám varázslatot lő rád a másik. 62 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány jobb első lábát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (91 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a zafír sárkány jobb vállát. (6 támadással 490 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a zafír sárkány pikkelyes testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a zafír sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 477 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 95 életpontot sebeztél. 95 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a zafír sárkány farkát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A zafír sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 52 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó, 8 arany, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 18525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1474, sebződés: 545, gyógyulás: 234, összesen: -311 ÉP}
m 5 3 3 | mozogsz délnyugatra, délkeletre, délkeletre |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. 189 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP]. 2538 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 203 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a Thargodan légiós testét. Kritikus ütés! (5 támadással 160 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan légiós testét. (6 támadással 500 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 93 életpontot sebeztél. 93 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Thargodan légiós testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A fényaura 18 ép-t sebez. Karmával néhányszor a Thargodan légiós megcsapja a fejedet. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A Thargodan légiós többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9831 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 851, sebződés: 49, gyógyulás: 107, összesen: +58 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 195 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux csapdája varázslatot. Semmi eredménye! Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 94 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan mágus jobb lábát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {KCC:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Thargodan mágus nyakát. (6 támadással 500 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a Thargodan mágus fejét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) A fényaura 18 ép-t sebez. Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy Asylux csapdája varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A Thargodan mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP] és 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (310,64)-> 5 arany, -2 ÉP]. 9626 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 959, sebződés: 98, gyógyulás: 82, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [357,60] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában.
(Továbbmész...) [358,61] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés.
im 2 | imádkozol |
m 3 4 3 | mozogsz délkeletre, délre, délkeletre |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 188 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a drótszőrű mópat bal első lábát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-13 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel többször eltalálod a drótszőrű mópat ocsmány testét. (6 támadással 473 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 90 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal néhányszor súrolod a drótszőrű mópat testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Ellenfeled 30 pontot sebződik a fényaurától. A drótszőrű mópat feléd szúr agyarával, de nem talál. Patájával a drótszőrű mópat kissé megtaszít. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-14 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. Vámpírölővel megdöfködöd a drótszőrű mópat bal középső lábát. (6 támadással 486 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 72 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a drótszőrű mópat testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A drótszőrű mópat meglök agyarával. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Patájával a drótszőrű mópat többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-9 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1577, sebződés: 165, gyógyulás: 29, összesen: -136 ÉP}
(Továbbmész...) [359,63] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy épület van. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy lávató van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Mnebolath. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. 184 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2538 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzvihar. 125 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel megdöfködöd a talriai behemót mérhetetlen testét. (6 támadással 487 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a talriai behemót mérhetetlen testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 141 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +29 ÉP.) Vámpírölővel többször eltalálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (6 támadással 477 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor súrolod a talriai behemót testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) A fényaura 11 ép-t sebez. A talriai behemót beleharap a kezedbe. (1 támadástól 153 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +31 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 1417, sebződés: 294, gyógyulás: 227, összesen: -67 ÉP}
(Továbbmész...) Az utad folytatása előtt - mielőtt még elfelejtenéd, miket is láttál korábban - térképet rajzolsz a közelmúltban bejárt helyekről.
[360,64] Lakott területre érkeztél.
be 686 2 | bemész a 686. épületbe |
be 686 6 | bemész a 686. épületbe |
pbe 9999 | beraksz a bankba 9999 aranyat |
bb 310 3 | beraksz a bankba a 310. tárgyat (3 darabot) |
hu 70 71 72 | hulladék: 70 71 72 |
hu 564 | hulladék: 564 |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 15 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 15 pontért |
Erő: | 74 (85) | Szint: | 47 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 168 cm |
IQ: | 78 (90) | Támadás: | 69 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 100 kg |
Ügyesség: | 67 (79) | Védekezés: | 129 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/72 év |
Egészség: | 66 (83) | Életpont: | 964/729 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 74 (90) | Varázspont: | 2338/461 | Pénz: | 3213 arany | Kép. pont: | 47 |
Tudatpont: | 17/-3 | Pszi pont: | 188/176 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 21 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/48 | ökölvívás: | 24/0 | szúrófegyverek: | 42/0 |
vágófegyverek: | 22/37 (+4%) | ütőfegyverek: | 24/66 (+6%) | lőfegyverek: | 28/52 (+6%) |
dobófegyverek: | 33/0 |
Feltételes fegyverváltás: Mjölborg kalapácsa (#523) (110%) << ököl (#28) (120%) << nitmák kard (#856) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -24.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (25 .); vas dobónyíl (#189) (26 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -997.); ezüstshuriken (#327) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 29/51 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 124/99 (+39%) | 3. mászás: | 26/83 |
4. csapdakészítés: | 29/6 | 5. csapdaészlelés: | 31/49 | 6. gyógyítás: | 90/83 |
7. titkosírás: | 8/39 | 8. felderítés: | 24/55 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 16/75 |
10. teológia: | 114/24 (+40%) | 11. taumaturgia: | 105/1 | 12. szerencsejáték: | 16/43 |
13. versengés: | 21/83 | 14. harcművészetek: | 21/99 | 15. zene: | 18/60 |
16. szörnyismeret: | 25/67 (+34%) | 17. pszi: | 21/86 (+7%) | 18. zárnyitás: | 19/8 |
19. vadászat: | 16/71 | 20. vitalitás: | 4/15 (+12%) | 21. bányászat: | 34/0 (+3%) |
22. úszás: | 10/5 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 31 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer) |
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 16) |
fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), quwarg ősmágus (#302), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem 2 (#188) | esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) | fényaura (#211) |
kí koncentráció (#69) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
tisztítótűz (#44), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), háló (#186), tűzvihar (#175), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | tűzeső (#61) | >> | fémbontó szójer (#150) | |
tűzeső (#61) | >> | autentikus vámpír (#154) | energiafolyam (#136) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
tűzeső (#61) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | villámcsapás (#50) | >> | jégtroll (#164) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | |
energiafolyam (#136) | >> | Eruol (#378) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! |
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
3.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele). |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XXVI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
9816 | arany (#50) | 2 | galachmit (#310) | 14 | gyöngymangó (#135) | |||
10 | kaja (#2) | 1 | nyílvessző (#108) | 14 | pirkit (#153) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | csalánvirág (#582) | 1 | dlathog kőzet (#829) | 6 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | pszi kő (#248) | 1 | sárkányfog (#617) | 17 | sárkánypikkely (#292) | |||
1 | szent jogar (#150) | 3 | tolmokov-koktél (#351) | 2 | toxyl (#591) | |||
2 | vámpírfog (#1221) | 1 | vas dobónyíl (#189) |