520. forduló, 522. forduló, Lad összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 15. 15h:21'
EZ A 521. JÁTÉKHETED, 521. FORDULÓD
522. játékheted kezdete: aug. 21.
A következő fordulódat legkorábbana 522. játékhéten tudjuk betáplálni.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2131

LAD KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [222,122] koordinátán.
Zu'lit tarsolya termel 1 fokhagymát. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranyló ugarhéjat. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót. A teremtés zsákja létrehozott 1 drótszőrt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+603 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+407 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy purifikátor császár nyomok után kutattál. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár szürke hengertestét. (6 támadással 189 életpontot sebezve.) Marokra fogva a teriád kardot a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor császár szürke hengertestét. (5 támadással 330 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a purifikátor császár ruganyos törzsét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Teriád karddal megvagdalod a purifikátor császár testét. (2 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a purifikátor császár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 purifikátor hájat. 4123 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 806, sebződés: 87, gyógyulás: 134, összesen: +47 ÉP}

(Önanalízis: +40% szörnyismeret.) [7 pontot használtál fel, van még 732.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 192. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 730.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 729.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 729.]

* 2. KP: elmormolod a 303. varázslatot a 297. varázslatot a 71. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-25 pszi pont.] [7 pontot használtál fel, van még 722.]
Beizzik a turbómágia. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 720.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 720.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 718.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+12 erő). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 716.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sallank karom). [0 pontot használtál fel, van még 716.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 224. varázslatot az 57. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 714.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 714.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 714.]

* 5. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 112. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 714.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 712.]
Fürgén varázsolsz! Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-20 életpont.] (Önanalízis: +1% pszi.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+12 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 697.]

* 6. KP: energia fejlesztése 10
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-10 TU.] A befejezéshez még 40 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 597.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat
Leveszed a kyorg köpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 597.]

* 8. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 595.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 593.]
Beizzik a turbómágia. Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 593.]

* 9. KP: leveszed/lerakod az 511. tárgyat a 611. tárgyat
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt.
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 593.]

* 10. KP: kézbeveszed/felveszed a 614. tárgyat a 287. tárggyal a 834. tárgyat
A füledre akasztod az óriás fülbevalót. [0 pontot használtál fel, van még 593.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 593.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 593.]

vv 185 58 58 elmormolod a 185. varázslatot az 58. varázslatot az 58. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 591.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+165 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 589.]
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 587.]

h 305 használod a 305. tárgyat
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 587.]

h 305 használod a 305. tárgyat
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 587.]

v 21 50 elmormolod a 21. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 50 kaja. [-150 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 582.]

tv 60 támadó/véd. varázslat a 60. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: puha ütés. [0 pontot használtál fel, van még 582.]

p 195 25 használod a 195. pszi képességet
Lemész alfába. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-konverzió II pszi képességet. Pszi energiáidat konvertálva, előállítottál 23 Tudatpontot. [-460 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 567.]

at 2042 15 TU-t adsz át a 2042. kalandozónak 15
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 15 TU árán átcsúsztatsz 15 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 567.]

h 1602 112 10 használod az 1602. tárgyat
Használod az ezüstszelencét. Képességeit 10 madártoll beledobásával teszteled. Meg is történik a transzformáció, jussod 10 tinta. [3 pontot használtál fel, van még 564.]

kut 35 kutatsz 35 pontért
(Önanalízis: +8% úszás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). Miután egy parti bokorban elrejtetted azokat a tárgyakat, melyre a mélyben nem lesz szükséged, besétálsz a hűvös tengervízbe. Egy darabig csak térdig ér, majd hirtelen mélyülni kezd. Még látod a tenger fenekét, csak le kell dugnod hozzá a fejed a víz alá. Helyenként kisebb-nagyobb sziklák fedik, arrébb, összefüggő növénytakaró uralja. Egy vízdémon intéz feléd kihívást. {max. életpontja: 151-200.} [védettséged: 41]

Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontakt. II pszit. Ellenfeled elszívta az összes varázspontodat! Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vízdémon testét. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). A vízdémon nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-3 TVP). Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
2795 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% víziharc.) Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 70, gyógyulás: 40, összesen: -30 ÉP}

(Önanalízis: +3% úszás.) Huh, jól esett ez a kis testmozgás, különösen az tetszett, hogy sikeresen eleveníthetted fel a víziharc alapszabályait. Egy hatalmas szikla repedésében különös zsákmányt fedezel fel. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy harci kalapács [harci kalapács ládikóba-> (186,106)-> 20 arany, -2 ÉP]. Egy vízdémon védelmezi a vadászterületét. {szintje: 23.} {max. életpontja: 151-200.} [védettséged: 41]

Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. 345 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vízdémon ocsmány fejét. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) A vízdémon nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-2 TVP). Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
2795 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 408, gyógyulás: 0, összesen: -408 ÉP}

(Önanalízis: +3% úszás.) A hajóroncs már csak néhány karcsapásra van. Nem lesz gond az összetört kajütablakon keresztül a belsejébe úszni. Egy vízdémon jön feléd. {szintje: 23.} {max. életpontja: 151-200.} [védettséged: 41]

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi eredménye! Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vízdémon testét. (3 támadással 165 életpontot sebezve.) A vízdémon nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-2 TVP). Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
2795 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}

(Önanalízis: +2% úszás.) A hajó oldalából kiharapott lyukon keresztül be tudsz úszni a ryuku hajóroncs belsejébe. Valami itt jókora pusztítást végzett. Ryuku matrózok megtépázott holttestei fekszenek mindenütt. Hatodik érzéked veszélyt jelez, az úszás szabályaira fittyet hányva, hirtelen megpördülsz, hogy szembenézz a tenger legborzalmasabb ellenfelével. (Önanalízis: +6% úszás.) Egy hullámelementál intéz feléd kihívást. {szintje: 27.} {támadása: 150.} [védettséged: 41]

Üdvözlésképpen egy fullasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Elmúlt a vízlélegzés hatása. Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a hullámelementál testét. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy hullámkeltés varázslatot, majd rád küldi. 143 életpontot vesztettél. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a hullámelementál testét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy hullámkeltés varázslatot, majd rád küldi. 155 életpontot vesztettél. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
5237 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 298, gyógyulás: 0, összesen: -298 ÉP}

Lassan az utolsó levegőbuborékok is elfogynak a tüdődből. Nincs időd a felszínre úszni, ahhoz túl mélyen vagy... vízlégzés varázslat nélkül lehetetlen a túlélés - sajnos itt, a víz alatt viszont nem tudod a mágia megújításához szükséges szavakat elmormolni. Amint minden elfeketedik előtted, rádöbbensz, hogy életed utolsó pillanatához érkeztél. Csak a Halál vigyorát látod...
Beleegyezéssel várod, hogy lelked elhagyja a megkínzott tested. Ehelyett azonban egészen furcsa dolog történik: olyan érzésed van, mintha felemelne valaki, és egy hatalmasat lódítana rajtad. Pillanatnyi kábaság után kinyitod a szemed: a mennyország nagyon is hasonlít a halandók világára... vagy pedig még mindig élsz! Ez utóbbi lehetőséget igazolja az is, hogy a deus ex machina eltűnt oldaladról. Tehát működött! Azon kívül, hogy elrepített a veszély helyszínéről, még gyógyított is rajtad. (+469 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(222,122) purifikátor császár (#393), vízdémon (#408), hullámelementál (#411)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[222,122] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Látsz egy ryuku hajóroncsot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Süsü irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy algaleioda. {puha ütés varázslat nem hat rá.} {támadása: 55.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja az algaleioda gyorsmozgású csőrét. (6 támadással 162 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (57 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal végigvagdosod az algaleioda testét. (5 támadással 342 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod az algaleioda testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Az algaleioda csőrével jókora darabokat tép ki testedből. (3 támadástól 315 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Túl sok sebet kaptál. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. (Önanalízis: +2% vágófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 555, sebződés: 372, gyógyulás: 0, összesen: -372 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 6 hajító csillagot. [Rahn ékkő:] 4231 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. [24 pontot használtál fel, van még 533.]
(Önanalízis: +3% felderítés.) [9 pontot használtál fel, van még 524.]

vv 133 elmormolod a 133. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 524.]

v 84 393 elmormolod a 84. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 72 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 524.]

v 198 199 119 elmormolod a 198. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 100 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 524.]

v 84 393 elmormolod a 84. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 72 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 524.]

m 1 2 1 mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre
[223,121] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Bekúszol egy rozzant bokor alá, reménykedve, hogy a szörny nem vesz észre. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal tudod, hogy egy harci mugrath volt a rémület okozója. {egyik sebzési módja: 1x 24d16+56.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [224,121] Bátran belegázolsz a tengerbe. Magabiztosan tempózol előre. A víz kellemesen meleg, cápáknak semmi jele.

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [225,120] Elfáradtál a sok úszásban. Inkább visszafordulsz a part felé.

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 494.]

v 84 393 elmormolod a 84. varázslatot
Az a lény nem idézhető. [0 pontot használtál fel, van még 494.]

m 8 7 7 mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra
[225,119] Elfáradtál a sok úszásban. Inkább visszafordulsz a part felé.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [224,118] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy korallfövenyt. (ld. enc.) Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Bekúszol egy rozzant bokor alá, reménykedve, hogy a szörny nem vesz észre. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy algaleioda. {puha ütés varázslat nem hat rá.} {támadása: 55.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [223,117] A tengerpartot elhagyva, egy faligetbe érkeztél. Gyanús mozgást látsz a fák között. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy varkaudar remete. (ld. enc.) {védettsége: 65 szúró, 65 vágó, 170 ütő ellen.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Látsz egy gyöngymangó bokrot.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. A kék rothasztó csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá. {egyik sebzési módja: 2x 2d5+44.} Már látod magad előtt szétmarcangolt tested, úgyhogy inkább amellett döntesz, nem bocsátkozol harcba ezzel a lénnyel. Kirohansz a céllövöldéből. (Önanalízis: +5% versengés.)
Az egyik sátor előtt egy magában passziánszozó árnymanót pillantasz meg. Amikor közelebb osonsz, meglátod a kiírást: "Aki legyőzi a cirkusz legjobb HKK-játékosát, mesés jutalomban részesül!" Kedved támad kipróbálni. Ellenfeled 100 aranyat tesz maga elé, majd te is így teszel. Ez lesz a játékalap. 1. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 2 Mákrózsa főzet, 1 Ellenvarázslat, 1 Orzag bilincse, 1 Kaszabolósáska. Ez egy pár! Rövid licitálás után a lapcsere mellett döntetek. 3 lapot cserélsz. Idegesen megvizsgálod, nyerő lapokat kaptál-e: 3 Mákrózsa főzet, 1 Kisebb quwarg istenség, 1 Illúziósárkány. Ez terc! Az asztalra terítitek a lapjaitokat, és mindketten az ellenfélét kezditek vizsgálgatni. Az árnymanó kezében a következők voltak: 1 Sötét motyogó, 1 Influenza, 1 Szerencsejáték, 1 Illúziósárkány, 1 Temető. Nyertél. 2. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 2 Déja vu, 2 Szerencsejáték, 1 Sötét halál. Ez két pár! Az árnymanó rövid tétovázás után emel a téten. Biztos vagy benne, hogy határozatlansága is csak a színjáték része lehetett, úgyhogy inkább hagyod, hogy kevesebb pénzt nyerjen, eldobod lapjaidat. (Önanalízis: +11% szerencsejáték.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szerencsejáték). 1763 tapasztalati pontot kaptál. Lehajtott fejjel sétálsz odébb, majd megszámolod, mennyit vesztettél: 69 darab aranyérmét. (Önanalízis: +5% versengés.)
A szellemkastély olyan, mint mindig, magányos és lenyűgöző. A bejárat előtt nem vár rád kísértet, az egyetlen "élő" dolog a környéken a szél cibálta sátorponyva. Sietve lépsz be a falak közé. A sötét folyosón megtett pár lépés után lábad a talajba süpped. A következő lépések tovább rontják helyzetedet: már derékig állsz az irtózatos bűzt árasztó fekete sárban. Körülötted buborékok törnek a felszínre. Minden energiád latba vetve, evickélve küzdöd magad előre. Mielőtt erőtartalékaid végleg elfogynának, talpad újra szilárd talajra lel, és hamarosan magad mögött hagyod az ingoványos területet. Magabiztosan lépdelsz a folyosó útvesztőiben, amikor rémületes sikoly hallatszik. A néhány percig tartó iszonyatos hang erősen megviseli közérzetedet. Éhezni és szomjazni kezdesz! (96 életpontot vesztettél.) Kis idő múlva a folyosó egy terembe torkollik, csak hogy utána a helyiség túlsó oldalán folytatódhasson. Középütt egy őrködő alak, a csontváz hadúr áll. Amint megpillant, feléd indul. {szintje: 46.} {max. életpontja: 403.} Hamar felismered, hogy nincs sok esélyed. Futásnak eredsz. Rosszkedvűen hagyod ott a szellemkastélyt. (Önanalízis: +4% versengés.)
Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [60 pontot használtál fel, van még 434.]

m 8 7 1 mozogsz északra, északnyugatra, északkeletre
[223,116] Az erdőt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Észreveszel egy nothar cserjét. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy ében tigris. (ld. enc.) {szintje: 35.} {max. életpontja: 1305-1444.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Alaposan körülnézel a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [222,115] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ez nem lehet más, mint egy tüskés totemblarg. (ld. enc.) {puha ütés varázslat nem hat rá.} {támadása: 50.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Mohón a kajára veted magad. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [223,114] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy fekélyes hernyó. (ld. enc.) {támadása: 50.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 404.]

m 1 mozogsz északkeletre
[224,113] A síkságot ritka erdő váltja fel. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Felismered. Ez egy kettéroppantó. (ld. enc.) {háló varázslat nem hat rá.} {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 50 ütő ellen.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 394.]

szk 111 keresed a 111. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ragyás burástyát. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

ef 20 energia fejlesztése 20
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-12 TU.] A befejezéshez még 28 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [120 pontot használtál fel, van még 274.]

* 1. BP: kézbeveszed/felveszed a 741. tárgyat
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a kyorg köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

* 2. BP: használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 269.]

* 3. BP: leveszed/lerakod a 614. tárgyat
Kiveszed a füledből az óriás fülbevalót. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat
A füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 253 TVP-t kell elköltened.] A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy varkaudar remete. {szintje: 34.} {támadása: 55.} Amikor elhal a zaj, előmászol.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 229.]

tf 4 29 fejleszted a 4. tulajdonságodat 29 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 224 TVP-t kell elköltened.] Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [29 pontot használtál fel, van még 200.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 662 pontot. A következő körben tehát 862 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KORALLFÖVENY (1160. TÁRGY)
Ott, ahol a homokos tengerpart véget ér, és átadja helyét a zöld növényzet térhódításának, na ott van néhány méternyi átmenet, ahol a szivárvány minden pompájában tündöklő korallföveny nő. Ha közelebbről is szemügyre veszed ezt a természet alkotta képződményt, melyet temérdek a környezetre abszolút veszélytelen életforma jelenléte táplál, talán észreveszel párat azokból a gömbölyded harmatcseppekből is. A cseppek belsejében magát az azúrtiszta fodrozódó tengert látni, talán ezért is nevezték el őket a tenger haramiái (a ryukuk) azúrharmatnak. Állítólag csak ők tudják a titkot, hogyan lehet egy ilyen harmatcseppet begyűjteni az élő korallfövenyről, senki más. Ha netán neked is sikerülne rájönnöd, hogyan tartósíthatnád az azúrharmat egy-egy cseppjét, egy körben egy fövenyről akkor is csak 3 darabot szedhetsz, cseppjét 2 TVP-ért. Mivel, mint az előbb említettem, a korallföveny annyira természetes képződmény, hogy még maguk Alanor kertészdruidái sem találták meg a módját, hogyan is lehetne e "növényt" mesterséges úton szaporítani.

VARKAUDAR REMETE (465. SZÖRNY)
Senki sem tudja, hogy a varkaudar remeteként elnevezett szörnyek valójában a varkaudarok népes családjához tartoznak-e, mindenesetre a külső jegyek sok hasonlatosságot mutatnak: ragyás fejük tetején vékony, hegyes fülek és rövid, hajlott agyarak meredeznek, bőrük ráncos és egyszínű sötét, alatta vaskos izomkötegek húzódnak. Nem igazán szeretik a fegyvereket, inkább karjaik erejében bíznak. Állandóan vándorolnak, sokszor céltalanul, de legtöbbször a letűnt bo'adhun birodalom erdőiben akadhatsz össze velük. A varkaudar remeték edzett testén ütőfegyverrel a legnehezebb sebet ejteni.

ÉBEN TIGRIS (488. SZÖRNY)
Az ében tigris Kelet-Ghalla pusztaságainak éjfekete ragadozója. Ijesztően sötét arcából csupán sárgás szemei világítanak, mintegy baljós jelként: nincs szerencséd, kalandozó! Ha jobban szemügyre veszed (ha van rá időd), ében bundáján világosabb foltokat is felfedezhetsz, de lehet hogy csak a fény játékának fogod őket tartani. Az ében tigrisek a "történelem előtti" időkben még csapatokban vadásztak, de a háborúk pusztításai nyomán bekövetkező évek, mely alatt a bo'adhun barbárság területén nem sok élő lélek maradt, megtizedelték soraikat. A megmaradt példányokat pedig különösen kegyetlenné és szívóssá tették. Az ében tigris bundás bőrén vágófegyverrel sebet ejteni nem könnyű feladat.

TÜSKÉS TOTEMBLARG (482. SZÖRNY)
A tüskés totemblarg egy bogár. Hátát védő fekete kitinpáncélján különös kinövések vannak, melyek leginkább a harci gromakok apró tüskéire emlékeztetnek. Számtalan apró, vékony lábain közlekedik, melyek teste két oldalán sorakoznak, végeik pedig kampóként hajlanak vissza, így a legmeredekebb felületet is képesek vele megmászni. Erre persze ritkán kényszerülnek, hiszen a régen még bo'adhunok lakta síkságok peremvidékein élnek, csak ritkán merészkednek a környező dombságokba. Csak egy dolog van, ami megakadályozza, hogy eltaposd: könnyen előfordulhat, hogy ő tapos el téged.

FEKÉLYES HERNYÓ (489. SZÖRNY)
Hogy mi lesz ebből az ocsmányságból, ha átalakul, senki sem tudja. Ha átalakul egyáltalán. Az alanori megfigyelések szerint a fekélyes hernyók élettartama akár három-négy emberöltőnyi időt is felölelhet. Ha ez a közel másfél méter magas és két méter széles szörny feléd közelít, csupán ocsmány pofáját és bűzös leheletét látod majd magad előtt, és valószínűleg sok mindentől elmegy majd a kedved (pl. vacsora, harc stb.). Sok kalandozó lelte már úgy a halálát, hogy a fekélyes hernyó széles száján keresztül a szörny gyomrába került.

KETTÉROPPANTÓ (471. SZÖRNY)
Ha a bo'adhun erdőket járod, és egyszer csak arra leszel figyelmes, hogy előtted a fák recsegve-ropogva széthajlanak, hogy utat engedjenek egy nagytestű lénynek, előfordulhat, hogy egy kettéroppantó közeledik. Aztán amikor felismered, hogy ennek a barnabőrű óriásnak te a combja közepéig sem érsz, elgondolkozhatsz az esélyeiden. Vicsorgó pofájából eszméletlen bűz árad, mely már magában is olyan gyomorfelkavaró, hogy ha nem vagy elég edzett, gondolkozás nélkül futásnak eredsz az ellenkező irányba.

KARAKTERLAP

Lad, egy szőke, copfos hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Fekete a bőröd. Tharr személyes testőrként szolgáló avatárja vagy. A HALHATATLANOK (#9166) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 521. fordulód.

Erő: 76 (98) Szint: 46 Merészség: 10/5 Magasság: 154 cm
IQ: 71 (77) Támadás: 50 Agresszió: 3 Testsúly: 64 kg
Ügyesség: 71 (82) Védekezés: 107 Menekülés: 30 % Életkor: 14/78 év
Egészség: 79 (89) Életpont: 959/2 Jellem: semleges Tul. pont: 25
Szerencse: 59 (67) Varázspont: 3028/1 Pénz: 5141 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 30/0 Pszi pont: 1031/237 Halhatatlanság: 12 % EFejl: 262
Eddig összesen 5896 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 23740 TP-t kaptál. Jelenleg 14168134 TP-d van. A következő szinthez még 931866 TP szükséges. Trófeáid: rubin sárkány, márvány sárkány, triklem drakolder. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 20 ökölvívás: 7 szúrófegyverek: 30
vágófegyverek: 35 ütőfegyverek: 25 lőfegyverek: 13
dobófegyverek: 36

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (140%) << tyrex bunkó (#421) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -14.); bumeráng (#249) (15 -22.); hajító csillag (#939) (23 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia épp teriád kard fegyverre kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 54 (+1) 2. nyomkövetés: 122 3. lopás: 1
4. mászás: 23 5. csapdakészítés: 28 6. csapdaészlelés: 15
7. gyógyítás: 23 8. titkosírás: 7 9. felderítés: 37
10. szörnyidomítás: 7 11. teológia: 103 12. taumaturgia: 116
13. szerencsejáték: 5 (+1) 14. versengés: 22 15. harcművészetek: 3
16. szörnyismeret: 45 17. pszi: 112 (+1) 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 8 20. vitalitás: 2 21. bányászat: 35
22. úszás: 30 (+1) 23. csapatmunka: 2

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
kutatsz max. 400 TVP-ért
ásol max. 104 TVP-ért
készítesz fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 50 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot )
elfogod dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219), pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219)
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16)
massza (#217), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), kputtyintó csalán (#247), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), bávatag golombár (#165), halálelementál (#279), Rém (#315), rubin sárkány (#330), purifikátor császár (#393), tesh alligátor (#353), Sötétség Hercege (#296), ezerszemű bestia (#288), manaelementál (#290), aranyfecske (#283)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
gothag döglidérc (#429), bűbájlidérc (#761), skarlátdémon (#790), vámpírféreg (#782), erdei rém (#399)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Asylux csapdája (#233, 20 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) spirituális ext. (#249, 0 PP) pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP)
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) gyilkos ösztönök (#298, 50 PP)
pszi meditáció (#299, 100 PP) önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) elmehártya (#301, 30 PP)
agybénítás III (#302, 25 PP) önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) áldomás III (#217) szürkeáll. aktiv (#71) önanalízis III (#303)
pszi-ernyő III (#297) tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28) a lélek védelme (#57)
esszenciavédelem (#165) esszenciavédelem 2 (#188) agyburok (#90)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
Asylux csapdája (#233), puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 36, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
Tharr haragja (#145) >> pszi elementál lord (#272) direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166)
fehérál.roncsolása (#248) >> kronoelementál (#287) Tharr haragja (#145) >> csápos otagi (#395)
direkt kontakt. II (#122) >> nőstény varkaudar (#689) direkt kontakt. II (#122) >> varkaudar iszákos (#688)
direkt kontakt. II (#122) >> varkaudar vajákos (#690) direkt kontakt. II (#122) >> varkaudar hadúr (#270)
fehérál.roncsolása (#248) >> bolyongó lidérc (#388) fehérál.roncsolása (#248) >> ezerszemű bestia (#288)
fehérál.roncsolása (#248) >> smaragdgólem (#417) fehérál.roncsolása (#248) >> vortexmágus (#418)
fehérál.roncsolása (#248) >> halálhozó (#419) fehérál.roncsolása (#248) >> korinthai amőba (#420)
fehérál.roncsolása (#248) >> kék rothasztó (#421) fehérál.roncsolása (#248) >> ősi szellem (#422)
fehérál.roncsolása (#248) >> csontváz hadúr (#423) fehérál.roncsolása (#248) >> kísértetvarázsló (#424)
direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 36, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> Sötétség Hercege (#296) védelem tűz ellen (#38) >> pikkelyes ptog (#470)
tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230) tompítás (#40) >> varkaudar vajákos (#690)
pszi-acéltorony (#98) >> Eruol (#378) fehér glóbusz (#47) >> Ylgoroth (#332)
védelem tűz ellen (#38) >> rubin sárkány (#330) pszi-acéltorony (#98) >> zafír sárkány (#329)
fehér glóbusz (#47) >> márvány sárkány (#328) fehér glóbusz (#47) >> Notermanthi báró (#323)
védelem tűz ellen (#38) >> kronoelementál (#287) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál lord (#272)
elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320) elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278)
pszi-acéltorony (#98) >> őrjáratozó katona (#274) pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az irtásukat egy rd'alv lélektipróval!
2.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld gyors fejlődés képességedet legalább 4-es szintre!
3.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 1)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a VIII. olimpián, első hely az 5. kategóriában a XXV. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
69 arany (#50) 6 csillagbot (#929) 1 deus ex machina (#1)
1 gyöngymangó (#135) 1 halcsont (#390) 3 isteni könnycsepp (#260)
10 madártoll (#112) 1 mocsári penke (#148) 1 nyílvessző (#108)
6 pézsmatökmag (#934) 2 varázskő (#305) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranyló ugarhéj (#100) 1 drótszőr (#37) 1 fokhagyma (#403)
28 kaja (#2) 3 purifikátor háj (#269) 2 sötét tekercs (#535)
10 tinta (#101)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(222,115) tüskés totemblarg (#482), 255. jellempróba, 35. jellempróba
(222,122) purifikátor császár (#393), vízdémon (#408), hullámelementál (#411), ryuku hajóroncs (#1163), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), algaleioda (#474)
(223,114) 30. jellempróba, fekélyes hernyó (#489)
(223,116) nothar cserje (#922, belőle készíthető: #923), 43. jellempróba, Tharr oltár, ében tigris (#488)
(223,117) varkaudar remete (#465), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135)
(223,121) harci mugrath (#491)
(224,113) kettéroppantó (#471), varkaudar remete (#465)
(224,118) korallföveny (#1160, belőle készíthető: #1161), algaleioda (#474)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2006.08.15 15:15 Változások a számládon! 33 zsetont átutaltak a(z) 3546. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek