Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. febr. 25. 9h:09' EZ A 469. JÁTÉKHETED, 52. FORDULÓD 470. játékheted kezdete: márc. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #5285 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
d 415 2 | eldobod a 415. tárgyat (2 darabot) |
t 50 1 | támadod az 50. szörnyet |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a technokolin köpőszervét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Elsápadsz: a nálad levő 3 gyöngymangó annyira összeragadt, hogy akár most el is dobhatod. Ezt megkeserülöd, kiáltod a szörnynek. Elszántan a másikra támadsz. Csontszablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a technokolin köpőszervét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Kőkéssel megvágod a technokolin bal középső lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A technokolin csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A technokolin összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
l 2786 1 | lopsz a 2786. kalandozótól az 1. tárgyat |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontszablyát ellenfeledre ugrasz. Csontszablyával néhányszor megcsapod a gyilkos tetű jobb első lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy eltalálod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csontszablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a gyilkos tetű bal hátsó lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvágod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [8,-8] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.
(Feltételes támadás:) Egy kaszabolósáska! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a kaszabolósáska testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontszablyát ellenfeledre rontasz. Csontszablyával párszor kilyukasztod a kaszabolósáska jobb oldalát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkéssel felnyitod a kaszabolósáska testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A kaszabolósáska vágása nem talált el. A kaszabolósáska szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 mandibulapengét. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [7,-9] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik.
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
m 2 3 4 | mozogsz keletre, délkeletre, délre |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod az útonálló bal lábát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontszablyát a másikra ugrasz. Csontszablyával néhányszor megcsapod az útonálló jobb oldalát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkéssel felnyitod az útonálló testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elhajolsz az útonálló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [9,-8] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívői építették. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy proteinfecske közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a proteinfecske tollas testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontszablyát ellenfeledre rontasz. Csontszablyával néhányszor meglegyinted a proteinfecske jobb lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolod a proteinfecske fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A proteinfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A proteinfecske néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csontszablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a proteinfecske bal oldalát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolod a proteinfecske farkát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. Karmaival a proteinfecske megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [9,-7] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált.
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 10 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
PROTEINFECSKE (139. SZÖRNY) Ez a sas méretű, nagy sebességgel repülni tudó madár agresszív ragadozó. Áldozatát a levegőből lecsapva marcangolja szét, legyen az vadász tatu, quwarg, vagy egy kóbor árnymanó kölyök, majd a karmaiba ragadva felrepül vele, és a fészkében falja fel. Nevét eredetileg magas tápértékéről kapta, és akkor is rajtaragadt, amikor később kiderült, hogy húsa, bár ízletes, egyben lassan ölő méreg is. |
ESKÜVŐ Mostantól lehetőség van a játékban arra, hogy a kalandozók összeházasodjanak. Ehhez a feleségen és a férjen kívül szükség van egy pár jegygyűrűre és Elenios egy papjára ill. papnőjére, aki az ifjú házasokat összeadja. A jegygyűrűk bármely városban megvásárolhatók. A szertartáshoz először is a férjnek és a feleségnek is ki kell adni az Esküvő: ESK <kalandozó> parancsot ugyanazon a mezőn. Ezután, ha mindketten kiadták a parancsot, akkor Elenios papja kiadja az ESK <kalandozó> <kalandozó> parancsot - szintén ugyanazon a mezőn - és összeadja a párt. A ceremónián nézőként minden kalandozó részt vesz, aki az adott helyszínen tartózkodik. A szertartás lefolytatható zárt helyen (templom, épület, stb.) de ebben az esetben fontos, hogy mindenki az adott épületben tartózkodjon, nem elég, ha egy mezőn állnak. Ezenkívül mindkét félnél szükséges, hogy legyen egy-egy jegygyűrű. A házasság szent kötelék. Ha a házastársak valamely közös tudat tagjai, küldhetnek egymásnak információt és tárgyakat tudatkinézissel akkor is, ha nem ugyanannak a KT-nek a tagjai. Nem FU-zhatnak mással, csak házastársukkal, még bájitallal sem kényszeríthetők. Ha a kapcsolat végleg megromlott, a gyűrű elDobásával vethetsz véget neki, de a szakítás mindkét házastársat komolyan megviseli. Az ESK parancsot az 53. fordulótól használhatod, függetlenül attól, hogy nyugatról érkeztél, vagy a Túlélők Földjén születtél. |
Erő: | 14 | Szint: | 9 | Merészség: | 3/4 | Magasság: | 104 cm |
IQ: | 14 | Támadás: | 8 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 42 kg |
Ügyesség: | 26 | Védekezés: | 20 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 115/101 | Jellem: | gonosz (18) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 4 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 7 | vágófegyverek: | 10 |
ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 7 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8 | 2. nyomkövetés: | 10 | 3. lopás: | 11 |
4. mászás: | 2 | 5. csapdaészlelés: | 2 | 6. gyógyítás: | 20 (+1) |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 2 | 9. szörnyismeret: | 1 |
10. vadászat: | 7 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 5 mezőre repítsen |
lopsz a törpéktől (3) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
kutatsz max. 10 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 12) |
surranó kígyó (#30), woor-antilop (#31), mérges pók (#20), drótszőrű pincsi (#22), sünmedve (#33), zoloboo (#77), kaszabolósáska (#83), rambó bogár (#14), technokolin (#50) |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 0 TU-t fejlesztettél be.. |
Összsúly: 19.33 kg | Megterheltség: 50% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 124 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | gyöngymangó (#135) | 9 | tüske (#22) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | mandibulapenge (#125) | 3 | ragasztó (#83) |