Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. márc. 27. 21h:06' EZ A 65. JÁTÉKHETED, 52. FORDULÓD 66. játékheted kezdete: márc. 31. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5187 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
v 13 | elmormolod a 13. varázslatot |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
id 74 23 | idomítod a 74. szörnyet 23 pontért |
ba 221 | nem támadod a 221. szörnyet |
kt 94 2 | elkészíted a 94. tárgyat (2 darabot) |
d 70 3 | eldobod a 70. tárgyat (3 darabot) |
d 48 1 | eldobod a 48. tárgyat (1 darabot) |
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az északi aurach jobb oldalát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod az északi aurach bal első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az északi aurach szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 aurach fogat. 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [71,29] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Találsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy oltár van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy piromenyét. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a piromenyét jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (9 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a piromenyét fejét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad az alpesi tehén fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod az alpesi tehén testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz az alpesi tehén patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az alpesi tehén nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod az alpesi tehén bal hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 7 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [72,30] A sík vidéket bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy manifesztátor. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Elszántan a másikra rohansz. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A manifesztátor mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A manifesztátor leken néhány pofont. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Meglengetve a csontszablyát a másikra támadsz. Csontszablyával párszor kilyukasztod a gátvakond testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a gátvakond testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a gátvakond meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gátvakond összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [74,32] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy trappoló dinymák került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a trappoló dinymák testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trappoló dinymák jobb középső lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a trappoló dinymák jobb középső lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a trappoló dinymák fekete testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a trappoló dinymák nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 386 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [75,33] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Látsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mély kutat. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy rájanyék. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Csontszablyával többször mélyen végigmetszed a rájanyék testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a rájanyék testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A rájanyék karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A rájanyék összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [77,35] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Ezt a mocsarat sokan Maad szívének tartják, a mágia és boszorkányság eleven termőtalajának.
(Továbbmész...) [78,36] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ez az odu elég vacak, akad benne némi kacat, szintszívó és kincs, csak quwarg nincs. <Vasalt Bunkók> " Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A vanulógia alapja: energia nem vész el, csak átalakul. - Doktroll Martens " Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy lápi hajlékot. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
be 36 | bemész a 36. titkos labirintusba |
lm 13 14 | mozogsz 13 14 |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a zombi jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zombi rotható húsát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a zombi rotható húsát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ft 96 | támadod a 96. szörnyet |
lm 14 14 1 | mozogsz 14 14 1 |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Csontszablyával kegyetlenül összevagdalod a szintszívó fejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a szintszívó jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szintszívó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csontszablyával kilukasztod a szintszívó fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a szintszívó ködös testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az érintés borzalmasan hideg, elszívja életenergiádat! (-1 szint: -1 támadás, - 12522 TP, -6 max/akt. életerő, -2 tulajdonságpont, -7 max/akt. varázspont, -1 képességpont.) A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
m 7 | mozogsz a 7. ponthoz |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
h 242 | használod a 242. tárgyat |
szk 64 | keresed a 64. szörnyet |
MANIFESZTÁTOR (124. SZÖRNY) A manifesztátor barna bőrű, szem nélküli, háromkarú lény. Egyszerre két létsíkon létezik, ezért szinte lehetetlen ellene harcolni: amikor támad, ezen a síkon van, amikor te próbálod megütni, visszacsusszan a másik világba... Ezt a furcsa képességet állítólag semlegesíti egy bizonyos tárgy jelenléte. Vajon melyik lehet az? |
SZINTSZÍVÓ (96. SZÖRNY) A mocsarak dögletes bűzű párája mögött néha egy-egy árny suhan el: fekete, baljóslatú árnyék. Általában ez csak a képzelet játéka, de néha, igen néha, a túlvilág egyik borzalmas szörnyszülöttét láthatod ilyenkor, amint nem evilági étek után kutat. Az ilyen iszonyatos, sötét lények egyike a szintszívó. Ez a fekete felhőre emlékeztető, alaktalan plazmaszerű lény egyszerre létezik ebben a világban és a halál hideg és kietlen földjén. Érintése elszívja az életerődet, tested lassan kihűl. Még a legbátrabb kalandozók is rettegve menekülnek előle. [Megjegyzés: a szintszívó elől mindig el fogsz bújni, még akkor is, ha 10-re állítod a merészségedet, ugyanis a szintszívó érintése - mint a neve is mutatja - eggyel csökkenti a SZINTEDET akkor, ha nem dobod meg a haláltámadás elleni mentődobást. A szint csökkenésekor mindazon tulajdonságok csökkennek, amelyek szintlépéskor nőttek! Az egyetlen mód, hogy egy szintszívót megtámadj, hogy feltételes támadást adsz ki rá.] |
ESKÜVŐ Mostantól lehetőség van a játékban arra, hogy a kalandozók összeházasodjanak. Ehhez a feleségen és a férjen kívül szükség van egy pár jegygyűrűre és Elenios egy papjára ill. papnőjére, aki az ifjú házasokat összeadja. A jegygyűrűk bármely városban megvásárolhatók. A szertartáshoz először is a férjnek és a feleségnek is ki kell adni az Esküvő: ESK <kalandozó> parancsot ugyanazon a mezőn. Ezután, ha mindketten kiadták a parancsot, akkor Elenios papja kiadja az ESK <kalandozó> <kalandozó> parancsot - szintén ugyanazon a mezőn - és összeadja a párt. A ceremónián nézőként minden kalandozó részt vesz, aki az adott helyszínen tartózkodik. A szertartás lefolytatható zárt helyen (templom, épület, stb.) de ebben az esetben fontos, hogy mindenki az adott épületben tartózkodjon, nem elég, ha egy mezőn állnak. Ezenkívül mindkét félnél szükséges, hogy legyen egy-egy jegygyűrű. A házasság szent kötelék. Ha a házastársak valamely közös tudat tagjai, küldhetnek egymásnak információt és tárgyakat tudatkinézissel akkor is, ha nem ugyanannak a KT-nek a tagjai. Nem FU-zhatnak mással, csak házastársukkal, még bájitallal sem kényszeríthetők. Ha a kapcsolat végleg megromlott, a gyűrű elDobásával vethetsz véget neki, de a szakítás mindkét házastársat komolyan megviseli. Az ESK parancsot az 53. fordulótól használhatod, függetlenül attól, hogy nyugatról érkeztél, vagy a Túlélők Földjén születtél. |
Erő: | 20 (22) | Szint: | 12 | Merészség: | 3/5 | Magasság: | 181 cm |
IQ: | 17 | Támadás: | 11 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 83 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 14 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 35/35 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 166/166 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | -2 |
Szerencse: | 20 (21) | Varázspont: | 50/1 | Pénz: | 89 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 13 | vágófegyverek: | 6 | ütőfegyverek: | 8 |
lőfegyverek: | 14 (+1) |
Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); kerek kő (#19) max. 1 db (2 -8.); nyílvessző (#108) (9 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
78,79 mezőn táborozol, a 36. labirintusban, 1. szinten, 14. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 85 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 188 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 18 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 4 | 5. csapdaészlelés: | 2 | 6. gyógyítás: | 18 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. szörnyidomítás: | 1 |
10. teológia: | 7 | 11. szörnyismeret: | 4 | 12. zárnyitás: | 5 |
13. vadászat: | 2 | 14. bányászat: | 11 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ) |
elfogod rambó bogarat (#14) fedett veremmel (#219), goldugart (#65) fedett veremmel (#219) |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó (#96) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 50) |
vízionár (#66), mutáns pók (#117), proteinfecske (#139), trollfa (#80), süvítő rája (#113), agglomerátor (#138), téfea magoflux (#98), tesh alligátor (#353), nektoraf (#355) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
hadiszerencse I (#13) | erőpajzs I (#12) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tintacsiga (#74) (hátas: 11 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
2.) Hozz egy grifftojást. |
3.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. szürke kastély (547): 36. labirintus (71,18). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 13, 14, 15, 16, 33, 34, 35, 36, 53. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | 1 | bőrsisak (#57) | 1 | * | bronzpáncél (#90) | |
1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | * | rézsisak (#72) | |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
6 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | * | csontkés (#11) | 1 | csontszablya (#64) | ||
7 | kerek kő (#19) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | |||
1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 16 | mérgezett tüske (#23) | 5 | * | nyílvessző (#108) | ||
1 | parittya (#18) | 1 | * | rövid íj (#107) | 1 | szöges bunkó (#8) | ||
24 | ubuk tüske (#131) | 1 | * | vashegyű lándzsa (#182) | ||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
2 | aranylánc (#191) | 1 | borostyán függő (#162) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | ||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 5 | + | deus ex machina (#1) | 18 | kaja (#2) | ||
1 | kötél (#92) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | távcső (#42) | |||
1 | + | tüskecsapda (#242) | 1 | vaskulcs (#183) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | ||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
4 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 32 csepp tinta (#101), fér még: 8] | ||||||
4 | kavadu iszák (#25) | [bennük 28 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 12] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
1 | uzbány csőr (#169) | [benne 12 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0] | ||||||
4 | vizestömlő (#3) | [bennük 53 korty víz (#27), fér még: 27] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | acélpengőke (#231) | 9 | aurach fog (#657) | 1 | bakkura bőr (#95) | |||
31 | drótszőr (#37) | 4 | evaporőr háj (#105) | 6 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fémrúd (#104) | 6 | grákóbőr (#41) | 8 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | hebrencs állkapocs (#130) | 2 | kaktusztüske (#114) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
1 | királygyík bőr (#44) | 1 | lajhár csont (#236) | 37 | madártoll (#112) | |||
2 | magszim bél (#103) | 4 | mandibulapenge (#125) | 1 | móri gyümölcs (#116) | |||
16 | pirkit (#153) | 5 | rókafarok (#124) | 24 | sallank karom (#128) | |||
2 | sámán erszény (#650) | 6 | smirglilevél (#29) | 12 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | surranó kígyó bőr (#47) | 7 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szuperkötél (#209) | |||
4 | szvó-ektoplazma (#151) | 2 | tigroszlán fog (#63) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | |||
2 | varányszem (#30) | 2 | varkaudar csont (#1113) | 1 | vasérc (#152) |
Összsúly: 61.07 kg | Megterheltség: 95% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 76 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 1 | fáklya (#36) | 4 | kaja (#2) | |||
3 | kerek kő (#19) | 2 | madártoll (#112) | 2 | óndarab (#85) | |||
5 | rézdarab (#70) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranylánc (#191) | 3 | aurach fog (#657) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 2 | pirkit (#153) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
6 | tinta (#101) |
70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | |
26 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
33 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
34 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
35 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
36 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
37 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|