51. forduló, 53. forduló, Sendiel, a dalnok összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. ápr. 1. 9h:04'
EZ A 80. JÁTÉKHETED, 52. FORDULÓD
81. játékheted kezdete: ápr. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4848
SZÁMLA : XXXX

SENDIEL, A DALNOK KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [35,-4] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Tenessyvel. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy párducbőr övtáskát, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy tüskés harci gromak trófea, egy Zinthurg trófea és egy vark. nekromanta trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy karmos tankány cipeli. Érzékeled auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon találkozol Odüsszeusszal. Elenios főpapja. Egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy bozontfonatot, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy mentát karkötőt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy tankány karmot, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát, egy vérpettyes gyűrűt és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy óriás szőröspók trófea, egy fagymágus trófea és egy pókkirálynő trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Málhásállata egy hegyi szamár. Mentális auráját felismered, ő is a jó oldalhoz tartozik. Az elf előkapja a lőfegyverét, és mielőtt védekezhetnél, orvul bemutat neked néhány trükköt. Tátott szájjal bámulod fürgeségét. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Átugrott hozzád egy főnixtoll.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+2 tvp ). Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Megvizsgálod a nyomokat, remélve, hogy valamit megállapíthatsz a tolvajról. Hosszas keresgélés után sem találsz semmit.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+4 életerő.) Mentális erőd regenerálódik. (+31 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 217.]

* 2. KP: használod a 65. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 207.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 407. tárgyat
Leveszed a Halatir kalapját, majd a fejedre teszed a bronz fejpántot. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] A befejezéshez még 1721 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 187.]

ep 400 50 1 építed a 400. tárgyat 50 pontért
Folytatod az építést. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Már nagyon kevés hiányzik ahhoz, hogy kész legyen a ház. 127 tapasztalati pontot kaptál. [50 pontot használtál fel, van még 137.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[34,-3] Folytatod sétádat a házak közt. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Úgy gondolod, hogy a közeledő útonálló nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja az útonálló fejét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy megvágod az útonálló bal karját. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fény szentélyét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy városi kutat, melynek tisztaságára a polgárőrség ügyel. Feltöltöd a vizestömlőt. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Egy tizenéves alakváltó siet eléd, hogy az ötpróba nyújtotta feladatok megoldására unszoljon. A beígért jutalom reményében követed őt, és az általa mutatott sátorba lépsz. Elsőként súlyzót kell a magasba emelned. Az alakváltó kiválaszt neked egy kinézetre átlagos nagyságút. Nekirugaszkodsz, de ezt mintha a földhöz ragasztották volna, meg se moccan! Hát ez kifogott rajtad... 100 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan hagyod ott az alakváltó suhancot az összes elvetemült próbájával együtt.
Lépteidet tudatosan a szirén sátrához irányítod. Most is kisebb tömeg várakozik a bejáratnál, így beállsz a sorba. Rögtön kiderül, hogy nem is a belépésre várnak, hanem csak kíváncsiak, milyen bátor lelkű kalandozókat sodor erre a balszerencséjük. Büszkén kihúzod magad, és peckesen a bejáratot őrző cirkuszos férfihez lépsz, majd közlöd vele, hogy megpróbálnád. Miután leadtad tárgyaid, még egy-két elismerő pillantást elcsípve a sátorba lépsz. Egy sötét folyosó végében állsz, a másik végén némi fény pislákolására leszel figyelmes. A mellékjáratokat figyelmen kívül hagyva egyenesen indulsz, míg nyilvánvalóvá nem válik számodra, hogy zsákutcába kerültél. Visszasétálsz az első elágazásig, majd abba az irányba folytatod utad. Hamarosan újra lezárt falba botlasz. Miután következő próbálkozásaid sem koronázza siker, kedveszegetten visszasétálsz a kiindulási pontra. 100 tapasztalati pontot kaptál. Visszakéred a tárgyaidat az ajtónálló férfitól, majd szomorúan búcsút intesz neki.
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Van itt egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "

(Továbbmész...) [33,-3] Folytatod sétádat a házak közt.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [40 pontot használtál fel, van még 97.]

pki 400 kiveszel a bankból 400 aranyat
Kiveszel a bankból 400 aranyat. A számládon van még 4651 arany. [0 pontot használtál fel, van még 97.]

be 669 bemész a 669. épületbe
A kapun belépve kellemes légkör fogad. Úgy látod, az előtérből több helyiség is nyílik, melyek a különböző áruféleségeket hivatottak csoportosítani. Egy behízelgő modorú, díszesen öltözött gnóm fogad: - Üdvözöllek, a nevem Brakkulmukkpók. Én vagyok ezen üzletház igazgatója. Boltunk széles választékkal áll rendelkezésedre, használtcikk osztályunkon pedig megszabadulhatsz feleslegessé vált holmijaidtól. - Kérésedre elmondja, mit merre találsz, és biztosít róla, nyugodtan a segédekre bízhatod magad.
A választék az alábbi (zárójelben a tárgy sorszáma):

deus ex machina (#1) 37 ap /db, kaja (#2) 1 ap /db, szöges bunkó (#8) 15 ap /db, bunkósbot (#9) 1 ap /db,
csontkés (#11) 3 ap /db, csontszurony (#12) 3 ap /db, sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db,
bordacsont (#16) 3 ap /db, fúvócső (#20) 6 ap /db, ormánygőte csont (#21) 4 ap /db, mérgezett tüske (#23) 1 ap /db,
kavadu lebeny (#24) 3 ap /db, gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, lapockacsont (#33) 6 ap /db, ásó (#34) 7 ap /db,
fáklya (#36) 1 ap /db, drótszőr (#37) 3 ap /db, kis vaskulcs (#40) 4 ap /db, grákóbőr (#41) 4 ap /db,
királygyík bőr (#44) 4 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 7 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 3 ap /db, antilopbőr (#48) 4 ap /db,
kígyóbőr kesztyű (#49) 7 ap /db, bőrpáncél (#51) 7 ap /db, bőrsisak (#57) 7 ap /db, tigroszlán fog (#63) 1 ap /db,
csontszablya (#64) 3 ap /db, szöges páncél (#65) 36 ap /db, szöges bőrpajzs (#66) 24 ap /db, kék orchidea (#68) 6 ap /db,
rézdarab (#70) 1 ap /db, rézpáncél (#71) 36 ap /db, rézsisak (#72) 10 ap /db, rézpajzs (#73) 21 ap /db,
rézkulcs (#75) 9 ap /db, bronzkulcs (#76) 13 ap /db, mászókarom (#78) 15 ap /db, lapkorong (#80) 3 ap /db,
mérleg (#81) 12 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 22 ap /db, óndarab (#85) 3 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 15 ap /db,
bronzsisak (#88) 13 ap /db, bronzpajzs (#89) 24 ap /db, bronzpáncél (#90) 48 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db,
bronzhegyű nyíl (#94) 7 ap /db, bakkura bőr (#95) 3 ap /db, bakkura csizma (#96) 16 ap /db, rákpáncél (#97) 6 ap /db,
rákpajzs (#98) 15 ap /db, fekete gyöngy (#99) 9 ap /db, tinta (#101) 1 ap cseppje, vízionár szem (#102) 4 ap /db,
magszim bél (#103) 7 ap /db, fémrúd (#104) 12 ap /db, evaporőr háj (#105) 7 ap /db, fabontó (#106) 7 ap /db,
rövid íj (#107) 12 ap /db, nyílvessző (#108) 1 ap /db, vapár ág (#110) 15 ap /db, hosszú íj (#111) 30 ap /db,
ezüst nyaklánc (#117) 15 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 12 ap /db, rókafarok (#124) 4 ap /db, mandibulapenge (#125) 4 ap /db,
bronzpenge (#126) 18 ap /db, mandibulakasza (#127) 37 ap /db, sallank nyíl (#129) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 6 ap /db,
ubuk tüske (#131) 1 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 3 ap /db, ubuk dobónyíl (#138) 7 ap /db, koponya szimbólum (#139) 15 ap /db,
denevér szimbólum (#140) 15 ap /db, nap szimbólum (#141) 15 ap /db, villám szimbólum (#145) 15 ap /db, hebrencs csapda (#147) 22 ap /db,
mocsári penke (#148) 1 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 15 ap /db, vasérc (#152) 3 ap /db, nyu-shuriken (#157) 18 ap /db,
ezüst karkötő (#158) 21 ap /db, kis vaspajzs (#159) 24 ap /db, vassisak (#160) 27 ap /db, nagy vaspajzs (#161) 33 ap /db,
borostyán függő (#162) 9 ap /db, karócsapda (#163) 18 ap /db, ugh méreg (#166) 3 ap cseppje, uzbány csőr (#169) 9 ap /db,
spiritusz (#170) 1 ap cseppje, rövid kard (#171) 24 ap /db, téfea-agy (#172) 12 ap /db, harci kalapács (#174) 30 ap /db,
ezüst gyűrű (#180) 9 ap /db, vasalt bunkó (#181) 52 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 27 ap /db, vaskulcs (#183) 15 ap /db,
ezüst kulcs (#184) 18 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 21 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 24 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 10 ap /db,
aranylánc (#191) 30 ap /db, gyöngysor (#192) 72 ap /db, aranygyűrű (#193) 18 ap /db, arany karperec (#194) 39 ap /db,
obszidián függő (#195) 15 ap /db, trófea nyaklánc (#196) 45 ap /db, igazgy. fülbevaló (#197) 30 ap /db, trikornis szarv (#198) 18 ap /db,
karbin plazma (#199) 15 ap /db, gyíkfű (#201) 1 ap /db, amniosz (#203) 1 ap /db, dorony tüdő (#212) 12 ap /db,
ketrec (#216) 114 ap /db, dobóháló (#221) 12 ap /db, láncing (#222) 300 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 7 ap /db,
orgyilkos tőr (#225) 12 ap /db, obszidián karkötő (#229) 45 ap /db, lánckesztyű (#230) 225 ap /db, acélpengőke (#231) 4 ap /db,
ilkin érc (#232) 4 ap /db, lajhár csont (#236) 4 ap /db, tankány karom (#237) 15 ap /db, tüskecsapda (#242) 12 ap /db,
márványkulcs (#245) 24 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 36 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 24 ap /db, bumeráng (#249) 6 ap /db,
tatu ködmön (#255) 6 ap /db, kristálygömb (#265) 15 ap /db, fülemüle agyar (#267) 7 ap /db, gromak bőr (#268) 12 ap /db,
szürke bőrkesztyű (#271) 18 ap /db, aranytű (#272) 6 ap /db, ametiszt medál (#275) 42 ap /db, sárga erőöv (#276) 187 ap /db,
rejtőköpeny (#277) 21 ap /db, umbatari karkötő (#278) 150 ap /db, Mágikus Koponya (#279) 600 ap /db, tyrex csont (#280) 45 ap /db,
raptor karom (#281) 18 ap /db, jégszív (#282) 22 ap /db, bíbor erőöv (#291) 450 ap /db, varkaudar páncél (#294) 15 ap /db,
elit csatavért (#295) 45 ap /db, arx formázó minta (#298) 37 ap /db, cru formázó minta (#300) 37 ap /db, kőszem (#304) 7 ap /db,
réz papi karkötő (#307) 150 ap /db, ezüst papi karkötő (#308) 225 ap /db, arany papi karkötő (#309) 600 ap /db, varkaudar csizma (#317) 30 ap /db,
ezüsttőr (#322) 12 ap /db, ezüsthegyű nyíl (#323) 6 ap /db, ezüsthegyű lándzsa (#324) 22 ap /db, ezüstshuriken (#327) 12 ap /db,
csontpálca (#329) 56 ap /db, huhogó bibe (#332) 12 ap /db, királyi korona (#338) 187 ap /db, shinai gömb (#348) 180 ap /db,
molluszk ház (#353) 3 ap /db, szockó hólyag (#355) 4 ap /db, quwarg tojás (#360) 3 ap /db, Eldaran karkötője (#373) 375 ap /db,
polip szívóka (#391) 3 ap /db, álompor (#396) 1 ap /db, zafír erőöv (#397) 11250 ap /db, réz fejpánt (#406) 10 ap /db,
bronz fejpánt (#407) 13 ap /db, vas fejpánt (#408) 18 ap /db, kígyóbőr öv (#410) 12 ap /db, bányászcsákány (#434) 15 ap /db,
réz masszariasztó (#436) 12 ap /db, arany masszariasztó (#437) 21 ap /db, ostromlétra (#510) 7 ap /db, zafír medallion (#514) 37 ap /db,
varkaudar szablya (#516) 30 ap /db, tünde íj (#553) 45 ap /db, csatabárd (#555) 33 ap /db, aranytoll (#572) 60 ap /db,
rinóbőr (#651) 7 ap /db, darázsszárny (#652) 6 ap /db, darázsfarok (#654) 21 ap /db, aurach fog (#657) 1 ap /db,
elf csont (#664) 6 ap /db, szulfagor agyar (#677) 6 ap /db, troll csont (#704) 6 ap /db, rőtmanó kacagány (#714) 7 ap /db,
gyémánt karperec (#728) 180 ap /db, rubin fejék (#729) 210 ap /db, gyöngyberakásos öv (#732) 195 ap /db, jegygyűrű (#736) 75 ap /db,
párducbőr (#1066) 15 ap /db, jegesmedve bunda (#1067) 15 ap /db, rozmárfog (#1069) 4 ap /db, yetiszív (#1070) 12 ap /db,
féregbél (#1071) 6 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 22 ap /db, cetuszony (#1075) 15 ap /db, varkaudar csont (#1113) 6 ap /db,
varkaudar pálinka (#1137) 33 ap /db, bruhatagnyelv (#1230) 10 ap /db, extra takarmány (#1360) 27 ap /db, pókláb (#1378) 1 ap /db,
nodonrod kitűző (#1533) 202 ap /db, monstrum vállvédő (#1577) 270 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandóak a használtcikk osztályon megvásárolni:
álompor (#396) 1 ap /db, aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, ásó (#34) 5 ap /db, bronz fejpánt (#407) 9 ap /db,
bronzhegyű lándzsa (#87) 10 ap /db, csontkés (#11) 2 ap /db, csontkulcs (#74) 4 ap /db, deus ex machina (#1) 25 ap /db,
drótszőr (#37) 2 ap /db, Eldaran karkötője (#373) 50 ap /db, ezüstdarab (#326) 4 ap /db, fabontó (#106) 5 ap /db,
fekete bőrcsizma (#247) 16 ap /db, furulya (#233) 7 ap /db, fúvócső (#20) 4 ap /db, grifftojás (#179) 10 ap /db,
gyöngymangó (#135) 2 ap /db, Halatir kalapja (#1262) 25 ap /db, hebrencs csapda (#147) 15 ap /db, hosszú íj (#111) 20 ap /db,
huhogó bibe (#332) 8 ap /db, kígyóbőr öv (#410) 8 ap /db, kis vaskulcs (#40) 3 ap /db, kis vaspajzs (#159) 16 ap /db,
kötél (#92) 1 ap /db, láncing (#222) 50 ap /db, lant (#238) 15 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db,
magszim bél (#103) 5 ap /db, mandibulakasza (#127) 25 ap /db, mászókarom (#78) 10 ap /db, mocsári penke (#148) 1 ap /db,
rejtőköpeny (#277) 14 ap /db, rézkulcs (#75) 6 ap /db, sallank karom (#128) 2 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db,
szem szimbólum (#142) 12 ap /db, szürke bőrkesztyű (#271) 12 ap /db, tinta (#101) 1 ap cseppje, tünde tegez (#1263) 25 ap /db,
uzbány csőr (#169) 6 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db, vizestömlő (#3) 7 ap /db, vízionár szem (#102) 3 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 92.]

ve 516 megveszed az 516. tárgyat
Vásároltál 1 varkaudar szablyát. 30 aranyat fizettél. (ld. enc.) Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

ve 408 megveszed a 408. tárgyat
Vásároltál 1 vas fejpántot. 18 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

ve 396 10 megveszed a 396. tárgyat 10
Vásároltál 10 álomport. 10 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

ve 201 10 megveszed a 201. tárgyat 10
Vásároltál 10 gyíkfüvet. 10 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

ve 21 4 megveszed a 21. tárgyat 4
Vásároltál 4 ormánygőte csontot. 16 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

ve 30 8 megveszed a 30. tárgyat 8
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

ve 41 2 megveszed a 41. tárgyat 2
Vásároltál 2 grákóbőrt. 8 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

ve 182 1 megveszed a 182. tárgyat 1
Vásároltál 1 vashegyű lándzsát. 27 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[34,-3] Még mindig a városban vagy.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fény szentélyét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt vaskohót. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy városi kutat, melynek tisztaságára a polgárőrség ügyel. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Van itt egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "

(Továbbmész...) [35,-3] Folytatod sétádat a házak közt. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy sárkánytanyát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy útonálló. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az útonálló testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az útonálló nyakát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvágod az útonálló testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Van itt egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.).
Összeakadsz egy vörös, rövid hajú, zöld szemű gnóm férfival. Bőre mint a hold sápadt ezüstje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Valahogy az az érzésed támad, mintha kiválasztott volna valamire... Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semlegesnek tűnik. Nem látszik valami barátságosnak. Otthagyod a másik kalandozót. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Összeakadsz egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas kobudera férfival. Fekete a bőre. Raia bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy fekete bőrcsizmát, egy jing-jang fejpántot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt és egy vasvértet visel. Ruházatát egy vadász quwarg trófea, egy óriásféreg trófea és egy borzalmas varkaudar trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Érzékeled auráját: ő is jó. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Shaam-lee. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Összeakadsz egy ősz hajú, barna szemű árnymanó férfival. Fekete a bőre. Egy Eldaran karkötőjét visel. Felszerelését egy púpos burástya trófea és egy alattomos manó trófea díszíti. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Összeismerkedtek. Az ő neve Titusz. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Találkozol egy barna, tüsi hajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfival. Mentális auráját felismered, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Nem tűnik túl barátságosnak. Odébbállsz.
Találkozol egy hosszú aranyhajú, zöld szemű elf nővel. Raia hittérítője. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét és egy umbatari karkötőt visel. Fegyverzetét egy kérődző etra trófea, egy arató csattanat trófea és egy rücskös gigaféreg trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd garokk. Tárgyainak egy részét egy sörényes ubuk viszi. Mentális auráját felismered, ő is jó. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Vortexia 'el Amid. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [20 pontot használtál fel, van még 72.]

vtn 32 varázslat tanulás: a 32. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: hhaar burka. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 37.]

tv 31 29 97 támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot a 29. varázslatot a 97. varázslatot
31. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: energiatüskék. Támadó varázslatok listájára került: agykorbács. [0 pontot használtál fel, van még 37.]

tv 32 30 támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot a 30. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: hhaar burka. 30. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 37.]

m 2 mozogsz keletre
[36,-3] Fokozatosan vált a terep: ez magashegység. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sziklafészket. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal tudod, hogy egy fémbontó szójer volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy nyuhaj karbin. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 27.]

ff 182 felt. fegyverváltás: 182
Felt. fegyverváltás: << vashegyű lándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 27.]

szk 60 keresed a 60. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy drasmólymot. [0 pontot használtál fel, van még 27.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 24.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed az 1262. tárgyat
Leveszed a bronz fejpántot, majd a fejedre teszed a Halatir kalapját. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

* 3. BP: használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Nagyon jól megy, a környékbeli vikócmajmok tapssal jutalmaznak. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [24 pontot használtál fel, van még 0.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 28, 17.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elég érettnek érzed magad arra, hogy házasságot kössél, ha rátalálsz életed párjára. (ld. enc.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 191 pontot. A következő körben tehát 191 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR SZABLYA (516. TÁRGY)
Feketén csillogó fémből készült, borotvaéles görbe szablya: az elit varkaudar harcosok fegyvere. Forgatásához min. 15-ös vágófegyver szükséges! A sebzése félelmetes, 4D6+5, és +3 támadást kap használója, ha varkaudar, egyébként csak +1 -et. A népmesék óva intenek a varkaudar tárgyak használatától: azt mondják, aki varkaudar tárgyakat használ, az idővel maga is varkaudarrá válik! Kérdés, hogy te mennyire hiszel az ilyen babonákban.

HHAAR BURKA (32. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
Ezt a láthatatlan energiapajzsot 6 VP-ért rakhatod fel. Ez az energiamező tompítja, és kissé eltéríti a téged érő csapásokat, ezáltal a harc időtartamára a védekezésed jobb lesz hárommal.

ESKÜVŐ
Mostantól lehetőség van a játékban arra, hogy a kalandozók összeházasodjanak. Ehhez a feleségen és a férjen kívül szükség van egy pár jegygyűrűre és Elenios egy papjára ill. papnőjére, aki az ifjú házasokat összeadja. A jegygyűrűk bármely városban megvásárolhatók. A szertartáshoz először is a férjnek és a feleségnek is ki kell adni az Esküvő: ESK <kalandozó> parancsot ugyanazon a mezőn. Ezután, ha mindketten kiadták a parancsot, akkor Elenios papja kiadja az ESK <kalandozó> <kalandozó> parancsot - szintén ugyanazon a mezőn - és összeadja a párt. A ceremónián nézőként minden kalandozó részt vesz, aki az adott helyszínen tartózkodik. A szertartás lefolytatható zárt helyen (templom, épület, stb.) de ebben az esetben fontos, hogy mindenki az adott épületben tartózkodjon, nem elég, ha egy mezőn állnak. Ezenkívül mindkét félnél szükséges, hogy legyen egy-egy jegygyűrű.
A házasság szent kötelék. Ha a házastársak valamely közös tudat tagjai, küldhetnek egymásnak információt és tárgyakat tudatkinézissel akkor is, ha nem ugyanannak a KT-nek a tagjai. Nem FU-zhatnak mással, csak házastársukkal, még bájitallal sem kényszeríthetők. Ha a kapcsolat végleg megromlott, a gyűrű elDobásával vethetsz véget neki, de a szakítás mindkét házastársat komolyan megviseli.
Az ESK parancsot az 53. fordulótól használhatod, függetlenül attól, hogy nyugatról érkeztél, vagy a Túlélők Földjén születtél.

KARAKTERLAP

Sendiel, a dalnok , egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfi vagy. Elenios ministránsa vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 52. fordulód.

Erő: 17 Szint: 9 Merészség: 5/5 Magasság: 162 cm
IQ: 21 Támadás: 6 Agresszió: 2 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 18 Menekülés: 30 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 16 Életpont: 130/122 Jellem: jó (48) Tul. pont: 0
Szerencse: 23 Varázspont: 62/62 Pénz: 257 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 8/2 Pszi pont: 60/4 EFejl: 10
Eddig összesen 108 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 507 TP-t kaptál. Jelenleg 11652 TP-d van. A következő szinthez még 348 TP szükséges. Trófeáid: alattomos manó, karmazsin huhogó, orgyilkos. A 52. fordulódban 4651 arany került a bankszámládra. 4651 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 4/82 (+8%)
vágófegyverek: 11/63 (+6%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 10/79 (+12%)
dobófegyverek: 1/0

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/14 (+22%) 2. nyomkövetés: 6/39 (+15%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 3/57 5. csapdakészítés: 7/56 (+8%) 6. csapdaészlelés: 1/5
7. gyógyítás: 9/45 8. titkosírás: 1/0 9. felderítés: 1/7
10. szörnyidomítás: 3/86 11. teológia: 2/88 12. taumaturgia: 2/59
13. szerencsejáték: 1/20 14. versengés: 2/86 (+18%) 15. harcművészetek: 1/0
16. zene: 10/19 (+27%) 17. szörnyismeret: 5/67 18. pszi: 10/20 (+13%)
19. vadászat: 6/64 20. bányászat: 1/50 21. főzés: 1/0
22. csapatmunka: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 15 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
elfogod alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 14 TVP-ért
cirkusz: ötpróba, labirintus (18)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
Kripta Gitta (#3454), Halatir Maurloth (#5484), elf (#2), manifesztátor (#124), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (2,3) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: nagyon éhezik

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Terjeszd hitemet, építs és szentelj fel egy újabb oltárt számomra!
3.) Hozz nekem két mocsári penkét! Nem bukkanhatsz rá másként, csak ha alaposan keresed [adj ki KUT parancsot a mocsárban.]

Összsúly: 42.07 kg Megterheltség: 56%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 85 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
226 arany (#50) 10 álompor (#396) 2 grákóbőr (#41)
10 gyíkfű (#201) 4 ormánygőte csont (#21) 1 varkaudar szablya (#516)
1 vas fejpánt (#408) 1 vashegyű lándzsa (#182)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(33,-3) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár
(34,-3) útonálló (#130), fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút
(35,-4) Ördögi Kör (#709)
(35,-3) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), világítótorony (#156), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400), útonálló (#130), egy gnóm férfi, Shaam-lee (2599. kalandozó), Titusz (2697. kalandozó), egy alakváltó férfi, Vortexia 'el Amid (3036. kalandozó)
(36,-3) sziklafészek (#167), világítótorony (#156), fémbontó szójer (#150), nyuhaj karbin (#110)

Üzenet küldése a karakternek